ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η παραποίηση του λόγου του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ώπιν (Ο δήθεν «όρκος του Μεγάλου Αλεξάνδρου») (+βίντεο)

Posted by Φαίη στο 1 Αυγούστου, 2016

Απόσπασμα άρθρου του κ. Αντωνίου Α. Αντωνάκου, Καθηγητού, Κλασσικού Φιλολόγου, Ιστορικού-Συγγραφέως, με το οποίο απομυθοποιείται ο δήθεν «όρκος του Μεγάλου Αλεξάνδρου», τον οποίον μας σερβίρουν για πάνω από είκοσι χρόνια τώρα.

[…] Όταν στα έτη 1992-1993 το ουσιαστικά ανύπαρκτο «μακεδονικό ζήτημα» είχε κυριαρχήσει στην καθημερινότητα των Ελλήνων, η προπαγάνδα της παγκοσμιοποίησης, παραποιώντας κατά την γνωστή της μέθοδο τα αληθή κείμενα, με την βοήθεια τότε ενός ελλαδικού «σουπερμάρκετ» εξέδωσε και μοίρασε σε πολλές χιλιάδες αντίτυπα τον υποτιθέμενο «όρκο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ώπιν».

Η παγκοσμιοποίηση, με όπλα της την ενδοτικότητα των Ελλήνων, την παραποίηση της Ιστορίας, τον εθνικό απογαλακτισμό των Ελληνόπουλων στα σχολεία, τον διορισμό μεγάλου αριθμού «καθηγητών» στα πανεπιστήμια, εντεταλμένων από το σύστημα να «πρεσβεύουν» αυτές τις απόψεις, την δημιουργία πανεπιστημιακών εδρών στις ΗΠΑ για την προώθηση αυτών των θέσεων και κυρίως την προπαγάνδα, διέδωσε ότι τάχα «ο Μέγας Αλέξανδρος εξεφώνησε έναν οικουμενικό λόγο στην Ώπιν, ενώπιον χιλιάδων στρατιωτών και αξιωματικών»!

Η πλαστότητα αυτού του λόγου αποδεικνύεται πανεύκολα, αν κάποιος ζητήσει παραπομπή. Τέτοια δεν υπάρχει!

Οπότε δεν υπάρχει και αρχαίο κείμενο και πάντοτε «η αναπαραγωγή αυτού του λόγου είναι μόνο στα νεοελλαδικά»! Τα λόγια επίσης, η ορολογία που χρησιμοποιείται είναι σημαντική. Ομιλεί για μαύρους και λευκούς (τότε δεν υπήρχε παρόμοια ορολογία και τέτοιος διαχωρισμός). Το πιο σοβαρό, όμως, είναι ότι ο πλαστός αυτός λόγος χρησιμοποιήθηκε από πολιτικούς, προέδρους Δημοκρατίας, πρωθυπουργούς, υπουργούς, δημάρχους, προέδρους συλλόγων κ.λπ., οι οποίοι και τον προσέφεραν ως δώρο σε ακριβές αναπαραγωγές (επίχρυσες, ασημένιες κ.λπ.) στους κάθε είδους ηγέτες, που έφθαναν για συνομιλίες στην Ελλάδα, θέλοντας να δείξουν δουλικά ότι τάχα ο κοσμοκράτωρ Αλέξανδρος ήταν οπαδός της …παγκοσμιοποίησης!

Ο δήθεν όρκος, υποτίθεται ότι εξεφωνήθη στην Ώπιν (της Ασσυρίας) το 324 π.Χ. τάχα σε ένα «συνέδριο όλων των εθνών», σύμφωνα με τους παραχαράκτες της ιστορίας μας.

Ο Μ. Αλέξανδρος φέρεται να λέει ότι «τώρα που τελειώνουν οι πόλεμοι σας εύχομαι να ζήσετε σαν ένας λαός μονιασμένοι. Θεωρήστε την οικουμένη πατρίδα σας (σ.σ. παγκοσμιοποίηση, «πολίτες του κόσμου») με κοινούς νόμους, όπου κυβερνούν οι άριστοι, ανεξαρτήτως φυλής. Δεν ξεχωρίζω τούς ανθρώπους σε βαρβάρους και Έλληνες. Δεν με ενδιαφέρει η καταγωγή των ανθρώπων, ούτε η «ράτσα» που γεννήθηκαν. Για μένα κάθε καλός ξένος είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας είναι χειρότερος από βάρβαρος. Από μέρους μου σας θεωρώ όλους ίσους, λευκούς και μελαψούς και θα ήθελα να μην είσθε μόνον υπήκοοι αλλά μέτοχοι, όλοι συνέταιροι…». κ.λπ. (σσ. «Ο λαός στην εξουσία»;)

Όλα αυτά πού αναφέρονται στον «όρκο» δεν θα μας έκαναν καμία εντύπωση, αν τα έγραφε σήμερα ένας διεθνιστής και προστάτης των λαθρομεταναστών, που έχουν κατακυριεύσει την πατρίδα μας και ασελγούν καθημερινά εις βάρος μας ή κάποια Μ.Κ.Ο., «αντιρατσιστική» οργάνωση για τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών. Γνωρίζοντας όμως τον τρόπο σκέψεως, την φιλοσοφία των αρχαίων Ελλήνων, τον πολιτισμό τους και το γεγονός ότι η εκστρατεία έγινε για την διάλυση της πανίσχυρης περσικής αυτοκρατορίας, αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι τα λόγια αυτά εγράφησαν τότε. Αυτό εξ άλλου αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι στην μοναδική σωζόμενη πηγή πού αναφέρεται στην εκστρατεία του Μ. Αλεξάνδρου, γραμμένη από τον Έλληνα ιστορικό του 2ου μ.Χ. αιώνος, Αρριανό, δεν αναφέρεται ο «όρκος» ή σχετικό με αυτόν κείμενο. Σημειωτέον ότι το έργο του Αρριανού βασίσθηκε στους ιστορικούς Αριστόβουλο και Πτολεμαίο, οι οποίοι συμμετείχαν στην εκστρατεία και είχαν, εκτός των πολεμικών καθηκόντων τους, επιφορτισθεί με την καθημερινή καταγραφή των γεγονότων.

Ο αληθής λόγος του Αλεξάνδρου λοιπόν και η μόνη σχετική με την Ώπιν αναφορά υπάρχει στον Αρριανό «Αλεξάνδρου Ανάβασις», (βιβλίο Ζ κεφ. VIII), η οποία βεβαίως δεν περιέχει κανένα…όρκο!

Η εκεί ομιλία του Μ. Αλεξάνδρου έγινε μετά την εκδήλωση στάσεως από κάποιους Μακεδόνες, τους οποίους λόγω ηλικίας και τραυματισμών, ήθελε να τους στείλει πίσω στην Μακεδονία, τιμώντας τους συγχρόνως εξαιρετικά. Αυτοί, επειδή εθεώρησαν ότι περιφρονούνται άρχισαν να τον ειρωνεύονται. Αυτός τότε ανήλθε στο βήμα, όπου άρχισε να εξιστορεί πως ο πατέρας του Φίλιππος ξεκίνησε την βασιλεία του ανεβάζοντας το βιοτικό και πολιτιστικό επίπεδο των Μακεδόνων και πως ο ίδιος έφθασε να είναι κυρίαρχος όλου του ανατολικού κόσμου. Επειδή οι καιροί που βιώνουμε είναι πονηροί, όσοι εξακολουθούμε να σκεπτόμαστε ελληνικά και πιστεύουμε στην διαφορετικότητα των λαών και στην διατήρηση της Ελληνικής Φυλής, πρέπει να επαγρυπνούμε και να είμαστε καχύποπτοι σε τέτοια δημοσιεύματα, πού δήθεν προέρχονται από σπουδαίες ιστορικές προσωπικότητες και που κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται και άλλοι αφελείς να ακολουθούν και μας οδηγούν στην παγίδα της παγκοσμιοποιήσεως και της πολυπολιτισμικότητος.

Πως, όμως, προέκυψε αυτή η παραποίηση, την οποία εύστοχα εκμεταλλεύθηκε η παγκοσμιοποίηση; Το κείμενο αυτό, του υποτιθέμενου όρκου, υπάρχει στο βιβλίο του Χρήστου Ζαλοκώστα «Αλέξανδρος, ο πρόδρομος του Ιησού» (εκδόσεις ΕΣΤΙΑΣ). Εκεί, λοιπόν, στην σελίδα 235, αναγράφεται μεγαλοπρεπώς ο «υποτιθέμενος» όρκος!

Τι είναι όμως αυτό το βιβλίο; Είναι ιστορικό σύγγραμμα; Είναι έγκυρη ιστορική πραγματεία; Όχι. Ο Χρήστος Ζαλοκώστας με αυτό το έργο έλαβε βραβείο λογοτεχνικού διαγωνισμού.

Ένα μυθιστόρημα, λοιπόν, απετέλεσε τάχα ένα παγκόσμιο γεγονός αναφοράς.

[…] Και δεν θα επανερχόμουν σε αυτό το θέμα, αν πριν λόγους μήνες σε εκδήλωση μεγάλου ποντιακού σωματείου, στην οποία παρευρέθην δεν εδωρίζετο σε Ρώσο στρατηγό, συγγραφέα ενός εξαίρετου ιστορικού βιβλίου για έναν άλλον Αλέξανδρο αυτήν την φορά, τον αρχηγό της Ελληνικής Επανάστασης, πρίγκηπα Υψηλάντη.

Είχε δίκιο ο Τσαρούχης, όταν έλεγε «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις»! Το διαπιστώνουμε καθημερινά με την σήψη και την διαφθορά της ελλαδικής πολιτείας και του λαού! Γιατροί χωρίς διπλώματα θεραπεύουν, υγιείς λαμβάνουν συντάξεις αναπηρίας, δεκάδες χιλιάδες πλαστά πτυχία έφεραν σε διευθυντικές θέσεις άτομα ανάξια. Και οι Ελλαδίτες «εποιούντο την νήσσαν», διότι ο Θουκυδίδης είχε γράψει από τότε ότι «αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται»! Το θέμα, λοιπόν αγαπητοί φίλοι, είναι η ανάδειξη των αληθών γεγονότων, όχι των παραποιημένων. Προϋπόθεση η διάθεση για μελέτη και για έρευνα και η προτεραιότητα της απολαύσεως των εθνικών μας κειμένων έναντι της Κοντσίτας. Αλλιώς, όπως θρηνήσαμε ξαφνικά πού χάθηκε σε μια στιγμή το οικονομικό έδαφος κάτω από τα πόδια μας, θα θρηνήσουμε για την απώλεια και άλλων εδαφών μας, για τα οποία τόσα χρόνια αδιαφορούσαμε.

Από το περιοδικό «Παρακαταθήκη», τεύχος 102, Ιούνιος 2015 / ΚΟ

Πηγή ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

2 Σχόλια to “Η παραποίηση του λόγου του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ώπιν (Ο δήθεν «όρκος του Μεγάλου Αλεξάνδρου») (+βίντεο)”

  1. Παμπολλα λάικ (ελληνιστί ) στην αγαπητή Φαιη για την επιλογη,,,και στο Αβερωφ
    παμε λοιπον,,
    τα περι ορκου τσελοιπα ουδεν γνωρίζω,,,επαφίεμαι στην ιερατική τήρηση των κανόνων του Αβερωφ και των συντελεστών αυτου περι της ανάδειξης της αλήθειάς των ιστορικών γεγονότων,,και εκει μένω με ασφάλεια (το λεει ο Αβερωφ,,,ΤΕΛΟΣ )
    ξαναπαμε 2
    οφείλουμε να αντιληφθούμε οτι σε αυτη τη ερμη πατρίδα υπάρχουν Ελληυνες τσε,,,τουρκοσποροι,,,επιπλέον ο μεγας εχθρός του εθνους ειναι ο φραπες,,,ο φραπες συνδυαζομενος με τον καναπε δημιουργούν τον τέλειο χάφτα (χαφτας =χάβω μύγες ενεκα τεμπελιάς = ζωον απελέκητο )
    οταν,,,οταν με το καλό μας επιβληθεί (ως κρατικη οντοτηα) η απαγόρευση του φραπε τοτε και μονο τοτε θα σταματήσουμε να πιστεύουμε οτι μας ψεκάζουν και θα αντιληφθούμε οτι η οκνηρία ειναι ενα αποτέλεσμα οπου η ευθύνη ειναι καθαρα ατομική και μονον !!
    ματαξαναπαμε 3
    ως λαος,,κρατος,,εθνος η γουατεβερ,,,δεχθήκαμε παμπολλες προσβολές οσων άφορα την ιστορική κληρονομιά μας,,,
    ειδαμε σίριαλ στην τιβι (μη γελασετε) οπου ο Ηρακλης ειναι ψιλογκέι και βαρα χαστούκια απαλα σαν το χαδι του μαρουλιού,,,ειδαμε και μια Ζινα να ειναι Ηρακλης και να βαράει στο ψαχνο,,,ειδαμε κατι τσιγγανοβουλγαροσερβοσλαβο μπάσταρδους να λενε οτι ειναι άμεσοι απόγονοι των Μακεδόνων και ο μονος που ουσιαστικά αντέδρασε ητο ο μεγας Χριστόδουλος (κατι ηξεραν και σε έφαγαν,,αδιάβαστο ,,,εμποδιο γαρ) και ενας μπαγλαμάς που δάκρυσε (Μακαρανλης ο Εεεεε,,,θναρχης ) τσε κατι τρέχει στα γύφτικα,,,,,,μιλαμε για αντίδραση που σειστηκε το Μικρολίμανο και μια βαρκούλα παραπέρα,,,ναι,,,χαμός λεμε !!!),,,ασε και το αμίμητο,,»σε τεν γίαρς,,οι Ελληνες ξεχνάνε,,,,χαμός παιδι μου,,,αστα,,,,οτι σε λεω γιά,,,,Χαμος στον υπερσυντελικο !!!
    Τσε,,,γιατι να μας σεβαστούν οπι ξενοι και τα ντοπια τουρκοσπορακια,,,περκέ ???
    Μήπως επειδη εμεις ως λαος τρεφομεθα με κουτόχορτο χείριστου ποιότητας τσε,,,γουστάρουμε,,
    παράδειγμα,, που μου εχει κολλήσει σαν βδελλα στο μυαλο,,,και οποτε το θυμηθώ (καλη ωρα αρχίζω ολα τα θεολογικά που γνωριζω,,,πιάνω και μερικα ουφο που περνάν ως αστραπή ),
    η μαδαμ,,,,η όμορφη,,,η ουάου ,,,η τσυρία Ζιάννα Αντσελοπουλου Δασκαλοφεύγα,,,στην εναρκτήρια ομιλια τζη,,στση Ολυμπιακους Αγωνες του 04,,,μίλησε για την Ιστορια του Εθνους που ητο ,,,λεει η μανδαμμμ,,,η όμορφη,,,η ουαου ,,για την ιστορία της ΕΛΛΑΔΟΣ που εχει 2,500 ,,2,500,,2,500,,2,500 χιλιάδων ετων Ιστορια ,,,,,,οποτε,,,ολος ο πλανήτης πλέον γνωρίζει οτι η Ελλας εχει 2,5 χιλιαδες ετη Ιστορια,,,απο τα πλέον επίσημα χειλη
    τσε λεω,,,εγω,,,ο νάθινγκ,,,ο κουζουλος,,,,,,,,,τι λεει ρε το μυγόφτυμα ?????,,,,γιάντας δε τση καθίζουν ενα μπάτσο να παίξει πεντοζάλη ο νους τζη
    μολις μας ακύρωσε τον Μινωικο Πολιτισμό που αρχιζει,,,,εκσκιουσμι,,,απο το 3.000 πΧ,,,,,οποτες,,λεμε τωρα,,έχουν δικιο τα ζραελια οτι ο Μινωικος πολιτισμος ητο εβραϊκής χροιας,,,,
    τσεεε,,,,τι τζη είπαμε τση όμορφης συμπολιτισσας μου για την χοντρομαλατσία που ειπε,,,δεν τση ειπαμε τιποτα τουναντιων τση δωκαμε παράσημο αντι για τον πουλο????
    εν ολιγοις η Ελλας,,,εχει ιστορικά καταγεγραμμενα 5,000 ετη Ιστοριας,,,,,,,,,,τελος
    ,,,,,,
    πρεπει εν τελει ως λαος ,,,να αντιληφθούμε τα αυτονόητα και να αφήσουμε κατα μερος τση μπούρδες
    δεν θυμάμαι ποιος κερατας το ειπε,,ειχε πάντως δικιο,,,και ειπε ο μεσσιε
    ¨οσο επιτρέπεις να σε πατανε,,τοσο δεν δικαιουσε να διαμαρτυρεσαι»
    εαν δεν σεβαστούμε αυτο το οποιο πρεσβεύουμε,,,παντα θα βρίσκονται καλοθελητές
    ευτυχώς,,,υπαρχουν Αβερωφ και ο Αβερωφ
    ,,,,,,,,
    εκνευρίζομαι και γίνομαι αθυρόστομος,,,που και που !
    σορρι τσε με το μπαρδόν.
    ,,,
    οτσέι !!

    • Φαίη said

      Μας πήρε σβάρνα ο καταναλωτισμός και η καλοπέραση και θεωρήσαμε το παρελθόν μας ένα περιττό βαρίδι.
      Μόνο όταν στερείσαι αναγνωρίζεις τη σημασία που κουβαλάνε οι ρίζες σου. Μόνο τότε καταλαβαίνει ένας λαός ότι από εκεί πηγάζει η δύναμή του.

      Να είσαι πάντα καλά φίλε Γιώργο.

Σχολιάστε