ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

“Aegean Ghost” camo: Τα «βρώμικα» φαντάσματα του Αιγαίου

Posted by Πετροβούβαλος στο 5 Μαρτίου, 2014

αναδημοσίευση από το e-Amyna
.
z4

.

Η “αλήτικη” όψη των ελληνικών γερακιών δεν αντικατοπτρίζει επ’ ουδενί τη μαχητική τους ικανότητα

Εμπνευσμένη από το καμουφλάζ των USN F-16N agressors, η «Aegean Ghost» αποτελεί την παραλλαγή που φέρουν όλα τα ελληνικά F-16, τριών τόνων μπλε και γκρι. Πέραν του ότι έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα αποτελεσματική στο περιβάλλον του Αιγαίου (προσφάτως και οι ισραηλινοί την εκτίμησαν δεόντως), αποτελεί για τους φίλους της αεροπορίας παγκοσμίως την πλέον εντυπωσιακή αισθητικά παραλλαγή F-16 μαζί με εκείνη των Ισραηλινών γερακιών. Συχνά όμως αναρωτιούνται γιατί αυτή η υπέροχη παραλλαγή είναι μονίμως «βρώμικη», με αποτέλεσμα να επικρατούν στα διεθνή φόρουμ θεωρίες του τύπου «τα ελληνικά γεράκια δεν περνούν συχνά από πλυντήριο», «φταίει η υπερβολική χρήση και το διαβρωτικό περιβάλλον του Αιγαίου» ή ακόμη χειρότερα «οι έλληνες δεν συντηρούν σωστά τα αεροσκάφη τους». Το αγαπητό aviationlive έδωσε πρώτο την απάντηση την οποία και σας παρουσιάζουμε.

Πρόγραμμα Have Glass

Σκοπός του προγράμματος είναι η μείωση του ηλεκτρομαγνητικού και υπέρυθρου ίχνους και κατά συνέπεια η αύξηση της επιβιωσιμότητας του αεροσκάφους. Η πρώτη γενιά του προγράμματος, το Have Glass I, πρόσθεσε ένα στρώμα οξειδίου του κασσίτερου με ίνδιο (indium-tin-oxide ΙΤΟ) στο χρυσαφί φιλμ της καλύπτρας. Με αυτό το μέτρο μειώνεται μερικώς η ηλεκτρομαγνητική υπογραφή του αεροσκάφους, με την ”ελεγχόμενη” ανάκλαση των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων ραντάρ στην επιφάνεια της καλύπτρας και όχι στις επιφάνειες του πιλοτηρίου.

Η δεύτερη γενιά, το Have Glass II περιλαμβάνει δύο πακέτα μέτρων:

–       Pacer Mud

–       Pacer Gem

???????????????????????????????

Επίστρωση RAM αεροσκάφους F-16

Στο πρώτο, το 60% της επιφάνειας του F-16 (αεραγωγός, μπροστινά και πλαϊνά εμπρόσθια μέρη) καλύπτεται από μια λεπτή επίστρωση RAM (Radar Absorbing Material). Τα συστατικά του υλικού που αποτελούνται από φερομαγνητικά σωματίδια αναμεμειγμένα σε μια πολυμερή βάση υψηλής διηλεκτρικής αντοχής, έχουν την ιδιότητα να απορροφούν μέρος της ενέργειας των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων που προσπίπτουν στην επιφάνεια του αεροσκάφους, μειώνοντας έτσι το ηλεκτρομαγνητικό του ίχνος. Για την ακρίβεια το διηλεκτρικό υλικό επιβραδύνει το κύμα και τα φερομαγνητικά υλικά απορροφούν την ενέργεια.

Το δεύτερο, αποτελεί βαφή που χρησιμοποιείται πάνω από το υλικό RAM, με σκοπό τη μείωση του υπέρυθρου ίχνους του αεροσκάφους. Σε αυτήν ακριβώς τη γκρίζα βαφή οφείλεται η μεταλλική απόχρωση και η “βρώμικη” όψη που σταδιακά αποκτά το F-16, χωρίς όμως η εμφάνιση του να αντικατοπτρίζει την λειτουργικότητά του. 

Το πρόγραμμα Have Glass II μείωσε το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος του F-16 κατά 15% -στα αεροσκάφη της ΠΑ εφαρμόζονται τα προγράμματα Have Glass I και ΙΙ. Η τελευταία γενιά του προγράμματος,  Have Glass V, αναπτύχθηκε για τη βαφή του F-35 και το Pacer Gem που χρησιμοποιεί αποτρέπει την ταλαιπωρημένη και βρώμικη όψη που εμφανίζουν οι τέσσερις πρώτες γενιές, μπορεί δε να εφαρμοστεί και στo F-16.

.

Σελίδα Πηγής

4 Σχόλια προς ““Aegean Ghost” camo: Τα «βρώμικα» φαντάσματα του Αιγαίου”

  1. ΜΑΡΙΑ said

    Ὄχι παίζουμε….!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: