ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Δεν είναι «αν» αλλά «πότε»…

Posted by Πετροβούβαλος στο 31 Ιουλίου, 2012

«Το πέρασμα του χρόνου», από το deviantart.com

Άρθρο της Ανακόντα

 .

Μια φορά και έναν καιρό, σε κάτι κρυφά υπόγεια μυστικών υπηρεσιών, μετά από την καθοδήγηση σκοτεινών συμφερόντων, 4 όργανα του σκότους αποφάσισαν να προτείνουν… άκυρο, αηδία σενάριο: ούτε ο Stephen King δεν θα σκεφτόταν τέτοια κουζουλάδα!

Πάμε από την αρχή: μια φορά και έναν καιρό, μετά από μεσημεριανό καφέ στο προάστιο της Τάξεως και της Ηθικής, 3 αγοράκια (τα 2 με βερμούδα/σαγιονάρα και το 1 με τζην/αθλητικό) είδαν το φως το αληθινό, κάθισαν για 5 λεπτά όρθια σε διπλανό πάρκο και αποφάσισαν να μορφοποιήσουν σε 2 σελίδες τη βάση διαπραγμάτευσης για μνημονιακά αρχαρίους.

Κατόπιν μελέτης και επεξεργασίας του αρχικού κειμένου το επόμενο πρωί και επικοινωνίας με τον 4ο (ιστορικό το: «Ρε μακάκες, τα γίδια θα καταλάβουν ότι πρόκειται για την ίδια προσέγγιση; Δε βάζετε μια «Συναινετική Καταγγελία» για να μη μπερδευτούν;») δημοσιοποίησαν την «Αντικατάσταση του Μνημονίου» (http://olympia.gr/2012/05/21/greece-imf-2/).

Έκτοτε πολλοί προσπάθησαν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, να καπηλευτούν μέρος της Ιδέας ή να τη χρησιμοποιήσουν επικοινωνιακά και μόνο. Οι αρμόδιες αρχές δεν την αξιοποίησαν όταν έπρεπε: πολύ καιρό πριν. Οι πολιτικοί δεν την αξιοποίησαν όταν έπρεπε: πριν από τις εκλογές. Νομοτελειακά, έφτασε μέχρι και ο ΣΕΒ (http://www.capital.gr/News.asp?id=1573231) να δηλώνει «Το Μνημόνιο ξεπεράστηκε, χρειαζόμαστε εθνικό σχέδιο σωτηρίας»!!!…

Ο τίτλος -δεν είναι «αν» αλλά «πότε» –  αναφέρεται και στο περιεχόμενο της Εθνικής Λύσης και -κυρίως- στην ικανότητα του συστήματος να την υπηρετήσει. Τώρα που έγινε σαφές πως η Εθνική Λύση, όπως την περιγράφουν αυτοί οι 4 περίεργοι τύποι, είναι μονόδρομος, βρισκόμαστε πάλι στο ίδιο κομβικό σημείο: οφείλουμε να ξαναθυμηθούμε τη φράση του Einstein «We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.» (Δεν μπορούμε να επιλύσουμε προβλήματα, σκεφτόμενοι με τον τρόπο που σκεφτόμασταν όταν τα δημιουργήσαμε) , με την οποία ξεκινά το κείμενο.

Με δυο λόγια, είναι αναμενόμενο ότι όσοι υπήρξαν ενεργοί συνδιαμορφωτές, με τις πράξεις ή τις παραλήψεις τους, της υφιστάμενης προβληματικής κατάστασης, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να αποτελέσουν μέρος του μηχανισμού παραγωγής μιας Εθνικής Λύσης / εθνικού σχεδίου σωτηρίας / όπως αλλιώς θέλει ο καθείς να περιγράψει το ίδιο πράμα με αυτό που ΟΡΙΣΑΝ οι 4 αυτοί περίεργοι τύποι.

Σε πρόσφατο άρθρο (http://www.antinews.gr/2012/07/22/171738/) συζητήθηκε για ακόμα μιά φορά το ίδιο θεμελιώδες ζήτημα: πολλοί εντός του συστήματος επιθυμούν να αποτελέσουν μέρος της λύσης. Είναι πλέον περιττό να το χαρακτηρίσω εγώ: θα αφήσω αυτή την απόλαυση πάλι στον Einstein:

«Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results

(Φρενοβλάβεια: ΄Το να κάνεις τα ίδια και τα ίδια και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα)

.

92 Σχόλια προς “Δεν είναι «αν» αλλά «πότε»…”

  1. καλημέρα Ανακοντα
    εσύ έχεις δίκιο…..τι να κάνουμε ομως που οι καρεκλοκένταυροι δεν θέλουν να φύγουν,και ο λαός δεν θέλει να τους χάσει.

    • Anaconda said

      Αν ο λαός δεν έχει επιλογή, δεν φταίει. Μήπως λοιπόν πρέπει να του δοθεί;
      Το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου στην Ελλάδα ήταν κρασπεδοποιημένο μέχρι που εμφανίστηκε, ανορθόδοξα, η Εθνική Αντιπρόταση.
      Έκτοτε έχει πέσει τσοκομπλόκο σε όλους τους κομματικούς παπατζοαεριτζήδες που κρατούσαν τα κόμματα σε ανεπαρκές επίπεδο.
      Στην αρχή χλιμιντρίσανε, μετά τσινίσανε, τώρα τρίβονται με κρίση ατενσιονίτιδας.
      Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω…
      Υπάρχουν δύο δρόμοι στη ζωή, και αυτοί επέλεξαν να ακολουθήσουν το λάθος.
      Όσο και να φωνάξεις από τον άλλο δρόμο, όσο και να κάνεις σήματα με τα φώτα, δεν έρχονται στον σωστό. Αντ’αυτού, σου ζητούν να πας και εσύ στο λάθος. Κάτι παρόμοιο κατηγορούσαν ότι έκανε και κάποιος άλλος…
      Με μικτά συναισθήματα, πατρικής αγάπης και φιλικής θλίψης, εξάγεται το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει νόημα εμπλοκής σε μη παραγωγικές διαδικασίες. Αρκετά.

      ΥΓ. Μη φοβάσαι Γιώργο: όταν το κλήμα δεν ισιώνει, το τρώει ο γάιδαρος.

      • Πετροβούβαλος said

        Σιά που επέλεξαν, εντολές πήραν! Ποιοί επέλεξαν, οι κουίσλιγκ;

      • Αυτο ειναι το προβλημα…εντολοδοχοι ολοι τους , μηδενος εξαιρουμενου…
        Χρειαζομαστε ενα …..γαϊδαρο τελικα.

        Καλημερες

      • Πετροβούβαλος said

        Καλημέρα Περίοπα! Εντολοδόχοι, υποστηριζόμενοι εκλογικά από ξεπουλημένους, διεφθαρμένους και δειλούς! Και από τα ζώα που την αράξαν στις παραλίες την ημέρα των εκλογών.

      • Kαλημέρα βάζω ΒΡΑΧΟ που απουσιάζει
        γιατί αν πω τα ίδια βαρετό θα είναι.
        —————————————————————————————————–
        ΒΡΑΧΟΣ
        Η Ελλάδα χρειάζεται στροφή 180 μοιρών.
        Πάει κατευθείαν για φούντο, χωρίς προετοιμασία.
        Αυτά είναι πολύ δύσκολα πράγματα…
        Οι θυσίες είναι προαπαιτούμενο, όχι απλώς προβλεπόμενο.
        Πρέπει να μπορέσετε να αναρωτηθείτε, μέχρι που μπορείτε να φθάσετε.
        Έχουμε απέναντί μας ένα σύστημα κακών προθέσεων, εχθρικό σε κάτι τι Εθνικό.
        Έχουμε γελοίους και προδότες που το αβαντάρουν, εν αγνοία τους οι πρώτοι, εν γνώσει τους οι δεύτεροι.
        Κάποιοι νομίζουν ότι “κέρδισαν”, ενώ το μόνο που κάνουν είναι να ρίχνουν νερό στο μύλο της ψευτιάς.
        Κάποιοι νομίζουν ότι απλώς αντιδρώντας, “καταγράφονται” και “παρεμβαίνουν”.
        Δεν είναι καθόλου έτσι.
        Πολλοί, δυστυχώς πάρα πολλοί, νομίζουν ότι ζουν σε μια χώρα, σαν τις άλλες.
        Δεν είναι καθόλου έτσι.
        Το “λευκό χαρτί” σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουν όλα.
        Αδίστακτα και ψυχρά.
        Αυτό εννοώ.
        Αναρωτηθείτε αν μπορείτε να το διαχειριστείτε.

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό το κείμενο του Βράχου Μανώλη, πρέπει να το κάνουμε μόνιμη ανάρτηση.

      • Νεράιδα said

        Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω…Υπάρχουν 2 επιλογές: ή σηκώνουμε αποφασιστικά τα πατζακια για να το διαβούμε χωρίς φόβο και αναστολές, ή στεκόμαστε με στωικότητα και μελαγχολία στην όχθη πετώντας βότσαλα, καλλιεργώντας έτσι την απατηλή ψευδαίσθηση ότι πραττουμε το καθήκον μας και βάζουμε το λιθαράκι μας…
        Κάποιοι είναι ήδη έτοιμοι να μπουν στα βαθιά με προβλεπόμενη αμφιεση-βερμουδα/σαγιοναρα. Για τους υπόλοιπους θα χρειαστεί μια παρότρυνση παραπάνω!

      • Πετροβούβαλος said

        Συμφωνώ Νεράϊδα και η παραπάνω παρότρυνση θα είναι το παράδειγμα των έτοιμων! Αρκεί να χρησιμοποιηθούν όλοι οι πόροι, έξυπνα και με θάρρος.

      • Γιάννης Μ. said

        Την καλησπέρα μου

        Φιδάκι θα ξέρεις φυσικά ότι ο γάϊδαρος στην παράδοσή μας είναι ταυτισμένος με τον λαό
        Κατά τ΄άλλα κρατώ τον επίλογο για αρχή

        ——-

        Νεράϊδα
        δεν ξέρω αν αρκεί να σηκώσουμε τα πατζάκια ή αν χρειάζεται να πέσουμε μέσα με τα ρούχα. Το ποτάμι το κόβω ναναι αρκετά βαθύ. Προσωπικά δεν με φοβίζει αλλά είμαι υπέρ της προετοιμασίας ΟΤΙ κι αν έχω απέναντι.

        ΥΓ περιμένω να σε διαβάσω

      • Anaconda said

        Μανώλη, η απάντηση στο κείμενο του Βράχου δεν επιτρέπει αμφιβολίες. Είναι θέμα υποχρέωσης, όχι επιλογής.

      • Anaconda said

        Νεράιδα, η παρότρυνση τις περισσότερες φορές εκλαμβάνεται λανθασμένα ως εμπλοκή σε διαπραγματεύσεις για την εξεύρεση μέσης λύσης, ήτοι κάποιοι να συνεχίσουν να παίζουν με τα κουβαδάκια τους.
        Τέτοιου είδους παιχνίδι δεν υπάρχει περιθώριο να παίξουμε.
        Συμπέρασμα: στο χωριό μου δεν το λέμε παρότρυνση.
        «Δεν έγινε κίνημα Καρανίκο», όπως αναφέρει και η ατάκα στη γνωστή ταινία…

      • Anaconda said

        Γιάννη Μ, έχεις δίκιο: η ουρά θα τους πέσει βαριά.

      • Νεράιδα said

        Αγαπητέ Γιάννη Μ., η αμφίεση λίγη σημασία έχει τη στιγμή που η ουσία βρίσκεται στην αντίπερα όχθη. Επομένως είτε με σηκωμενα πατζακια, είτε με στολή δύτη, είτε με τα ρούχα της δουλειάς θα χρειαστεί να κολυμπήσουμε για να διαβούμε το ποτάμι που εξελίσσεται σε χείμαρρο! Αρκεί να απαλλαγούμε από βαριά αντικειμενα-περιττο φορτίο που κινδυνεύουν να μας στείλουν κατευθείαν στον πάτο…
        Υ.Γ. Δε θα περιμένεις πολύ.

      • Νεράιδα said

        Anaconda, προϋπόθεση για να υπάρξει παρότρυνση είναι η εσωτερική αφύπνιση, η γνήσια συνειδητοποιηση του μεγέθους του προβλήματος και η πλήρης παραίτηση από κάθε εγωκεντρικό μεγαλόπνοο σχέδιο προώθησης του εαυτού μας. Κοινώς, οποίος δεν μπορεί να αντιληφθεί την αξία της παρότρυνσης και τη χρησιμοποιεί ως προπομπό στα ανεδαφικα και αντεθνικά του σχέδια προκειμένου να ρίξει κι άλλη στάχτη στα μάτια του λαού, θα βρεθεί αντιμέτωπος με τη νεμεση διότι όπως πολύ σωστά επισήμανες, ΔΕΝ υπάρχουν περιθώρια για άλλο misunderstanding…

      • Nefely said

        Νεράιδα

        Δεν είναι τυχαία αυτά που λες. Αντιθέτως είναι τα σημαντικότερα. Η στροφή που καλούμαστε να πάρουμε, δεν είναι προς τα δεξιά ή τα αριστερά, αλλά από έξω προς τα μέσα! Μια βουτιά στον εαυτό μας θα μας κάνει να τρομάξουμε.

        Πόσο καθαροί είμαστε με τα θέλω μας? Πόσο πεπεισμένοι είμαστε ότι θα αλλάξουμε πραγματικά. Θέλουμε να το κάνουμε. Μπορούμε?

        Οι δομές της κοινωνίας μας δεν αλλάζουν επειδή εμείς θέλουμε. Αλλάζουν επειδή εμείς μπορούμε να τις αλλάξουμε. Μπορούμε?

        Οι αδικίες του κράτους μας δεν ξεχνιούνται επειδή εμείς θέλουμε να τις ξεχάσουμε. Ξεχνιούνται επειδή εμείς μπορούμε να τις ξεχάσουμε. Μπορούμε?

        Δεν σε ρωτάω για να σε φέρω σε θέση να απαντήσεις. Ρητορικά ερωτήματα που πολλές φορές έχουν απάντηση την ίδια. Αν θέλουμε όλα τα μπορούμε! Δυστυχώς δεν είναι έτσι.

        Μπορούμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε, ή απλά θέλουμε να νομίζουμε ότι κάνουμε αυτό που μπορούμε?

        Φιλικά

      • Νεράιδα said

        Αγαπητή Nefely ,
        καθόλου ρητορικα δεν είναι τα ερωτηματα που θέτεις. Είναι αυτονόητο ότι για να γίνει το μεγάλο άλμα πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να πάρουμε φόρα.
        Το θέμα δεν είναι αν μπορούμε, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε το άλμα, αν πιστεύουμε ότι θα πετύχει παρά τις οποίες άκυρες προσπάθειες. Η πίστη στις δυνάμεις μας και η αποσαφήνιση του στόχου θα είναι το εφαλτήριο για την επιτυχία και πού ξέρεις ίσως και για νέο ρεκόρ!
        Κάποτε μια ομάδα «τρελλών» οραματίστηκε την ελευθερία μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς. Πίστεψαν στην ιδέα, έβαλαν το «ΕΜΕΙΣ» πάνω από το «ΕΓΏ» και την Ελλάδα πάνω από όλα. Και τα κατάφεραν…Μπόρεσαν..Ήθελαν..Πίστεψαν! Αν αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι μια νέα Φιλική Εταιρεία, ας ξεκινήσουμε από εκεί. Δεν υπάρχουν ούτε περιθώρια, ούτε πολυτέλεια πειραματισμών. Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη!

      • Nefely said

        Νεράιδα

        Η ιστορία επαναλαμβάνεται λέει ο ποιητής. Πιστεύεις ότι η ιστορία που θα γραφτεί στις μέρες μας έχει καμία σχέση με την ιστορία που ξέρουμε? Προσωπικά δεν το πιστεύω. Η ιστορία που γράφουμε δεν έχει καμιά απολύτως σχέση και είναι, λυπάμαι που το λέω, πικρή.

        Η επανάσταση του τότε δεν έγινε από μια ομάδα «τρελών» όπως λες? Εμφανίστηκε έτσι. Αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος. Ας μην πηγαίνουμε τόσο πίσω για να θυμηθούμε τι πρέπει να κάνουμε. Ας μείνουμε στο σήμερα!

        Θα είμαι πρώτη μαζί σου αν μου πεις ότι έχεις πειστεί πως θέλουμε να πετάξουμε ότι μας εμποδίζει να ζήσουμε και να πάμε μπροστά.

        Άφησε με όμως να πιστεύω ότι ακόμα θέλουμε να πετάξουμε ότι μας εμποδίζει και να γυρίσουμε στο 2008!

        Φιλικά

      • Νεράιδα said

        Νεφέλη,
        λαός που ξεχνά την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει με το χειρότερο τρόπο. Θα συμφωνήσω με τον ποιητή…η Ιστορία επαναλαμβάνεται και είναι χρέος μας να μην την κλείσουμε στο χρονοντουλαπο της λήθης. Είναι χρέος μας να παραδειγματιστούμε και να προχωρήσουμε. Σε καμία περίπτωση δε θα ξεθαψουμε τα καρυοφιλια ούτε θα τρέχουμε πάνω στα άλογα. Θα ξεσηκωθουμε όμως με τα μέσα που διαθέτουμε για να διώξουμε το ζυγό των συμφεροντολογων που επιδιώκουν απροκάλυπτα την πλήρη εξαθλίωση μας.
        Ειλικρινά πιστεύω ότι το 2008 δεν είναι ο στόχος. Ελπίζω η Ιστορία να με επιβεβαιώσει και ο ιστορικός του μελλοντος να έχει το πιο αισιόδοξο φινάλε. Στο χέρι μας η πένα του…

      • Nefely said

        Νεράιδα

        Η πρώτη σου πρόταση ειλικρινά με τρομάζει. Γνωστή φράση αλλά τρομακτική. Είμαστε καταδικασμένοι γιατί ο λαός μας ξεχνάει. Δυστυχώς. Και θα σου πω ότι η καταδίκη μας δεν είναι να ξαναζήσουμε την ιστορία μας με το χειρότερο τρόπο, αλλά ο ιστορικός που αναφέρεις να μην έχει τίποτα να γράψει.

        Δεν παραδίδουμε τίποτα στους επόμενους προς μελέτη ώστε να είμαστε παράδειγμα προς μίμηση. Ότι του παραδίδουμε είναι παράδειγμα προς αποφυγήν.

        Εσωστρέφεια, εγωκεντρισμός, ματαιοδοξία…μερικά από τα χαρακτηριστικά μας! Το απόλυτο ΕΓΩ!

        Όσο για το στόχο? Δεν είπα ότι είναι στόχος το 2008. Είπα ότι είναι προσδοκία!

        Είναι σαν να ζούμε ένα όνειρο, σε όνειρο μέσα! Κοιμόμαστε και ονειρευόμαστε ότι βλέπουμε εφιάλτη. Και περιμένουμε αν ξυπνήσουμε από τον εφιάλτη του ονείρου μας θα βρούμε την πραγματικότητα.

        Δυστυχώς είμαστε ακόμα στον ύπνο!

        Φιλικά

      • Νεράιδα said

        Αγαπητή Νεφέλη,
        Είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων μέχρι και την ύστατη στιγμή, μέχρι το +1, να μην ασχολούμαστε με το πρόβλημα γιατί δεν το θεωρούμε αρκετά σημαντικό. Υπεροψία; Ενδεχομένως. Πάντα όμως ξυπνάμε, έστω και αν η μαγιά αποτελείται από μια μικρή ομάδα που θυσιάζεται για να ξυπνήσουν οι υπόλοιποι.

      • Nefely said

        Καληνύχτα Νεράιδα, και χάρηκα πολύ που τα είπαμε, δεν είμαστε απέναντι, είμαστε μαζί!

      • Νεράιδα said

        Καληνύχτα Νεφέλη! Η χαρά ήταν και δική μου. Αυτό το «μαζί» πρέπει να μας καθοδηγεί και να μας αφυπνίσει! Γιατί αυτό σημαίνει Ελληνας!

  2. Ακριβώς έτσι μεγάλο σιχαμερό, μη φαρμακερό αλλά επικίνδυνο φίδι…..( σιχαίνομαι τα φίδια αγαπητή μου Anaconda!!)

    Και μην ξεχνάμε το γεγονός ότι το βασικό επιχείρημα των δοσιλόγων είναι ότι η αντίθετη προς αυτούς γνώμη δεν έχει επιχειρήματα. Το οποίο εκτός από απολύτως ψευδές έχει γίνει και γαργάρα από τους ψηφοφόρους των προηγούμενων εκλογών λόγω ΜΗ γνώσης.

    Εξαιρετική η επισήμανση σου!

    Καλημέρα σε όλους…

  3. Astillais said

    Ανακόντα, ο Αϊνς- Στάϊν λέει μπούρδες
    εσύ που τις αναπαράγεις λες αφυσιολόγικες (ο τόνος στο λο) μοτο απαυτίτσες
    Πάρε τώρα σφιχταγγάλιασμα και στήσε μάτι και αυτί

    Το πρόβλημα (το κάθε πρόβλημα) δημιουργείται απ΄τα αφύσιακα βλέμματα οράματα κυτάγματα ή κοιτάγματα
    έτσι έχουμε θεω-ρίες (εκ του θεο-ορώ άρα θεωρώ)
    Το φυσικό-φυσιολογικό είναι:
    Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
    το αφύσι(α)κο είναι
    Η ζωή μου ενάντια στην ζωή σου

    Αυτοί που επέλεξαν το αφύσικο έπλεξαν ένα φαινομενικό πρόβλημα
    πρόσέχεις;;;;
    επλέξαν και μας έμπλεξαν σαν το ψάρι στο δίχτυ

    Λέει ο …. μέγας (μωμώ το κεράτάκι μου από που και ως που μέγας; )
    λέει τι ΔΕΝ μπορεί να γίνει
    Θα ανακοινώσει και το ΤΙ μπορεί να γίνει;
    Μπα εεεε;;;
    ειδικά τώρα από κεί πούναι
    Λοιπόν
    για απλά και ξεκάθαρα πράματα και καταστάσεις

    ¨ΟΣΟ Ο ανθρωπος θα λατρεύει τα δεσμά του όσο θα λατρεύει τους αφέντες του
    τόσο τα προβλήματα που δημιουργούν (τα δεσμά και οι αφέντες) θα παραμένουν άλυτα

    περιπεπλεγμένη περιπλοκότης γιατί απωλέσθη την ικανότητα του ΑΠΛΟΥ

    Τι λέει το απλό;
    Ε τόχει πεί ο ΒΡΑΧΟΣ

    • Anaconda said

      Το «Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ» προϋποθέτει τη συνειδητοποίηση του όρου «ΖΩΗ» σε αρμονία με τη φύση.
      Επειδή είναι προφανές ότι δεν έχεις ακούσει ποτέ λουλούδια του Ανώτερου Στρατηγικού Σχεδιασμού να μιλάνε περί… διευθετήσεως ζητημάτων ελάττωσης του πληθυσμού των αρνιών το Πάσχα, λειτουργείς με ceteris paribus που απλά είναι μη ρεαλιστικό.
      Το τί μπορεί να γίνει δεν το περιμένω να το μάθω από τον Einstein ή όποιον άλλο πουλάει μέτρηση IQ για να με πείσει ότι αξίζει να οριστεί εν λευκώ διαχειριστής του πληθυσμού.
      Όπως ενδεχομένως θα είχες διαπιστώσει εάν και εφόσον είχες παρακολουθήσει προσεκτικά την πορεία μου ή, έστω, αν είχες μελετήσει με προσοχή το κείμενο της ανάρτησης χωρίς το σακί με τα μπινελίκια ήδη στην πλάτη, δεν πάσχω από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης. Δρω.
      Όσο για τη φράση σου «περιπεπλεγμένη περιπλοκότης γιατί απωλέσθη την ικανότητα του ΑΠΛΟΥ», είναι προφανές και από τα γραπτά μου και από τα λόγια μου ότι δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο.

    • antart22 said

      Τη βλέπω ‘γω τη δουλειά… Αν δεν πάρουμε καινούργια ρολόγια, θα κουτουλήσουμε σε κανά Βράχο…

      • Astillais said

        Ηλιακά

      • antart22 said

        Σωστή η Δασκάλα! 😆

      • Anaconda said

        που’ναι άσπρη σαν το γάλα;

      • antart22 said

        Δεν ξέρω Φιδούλη μου τι χρώμα έχει γιατί δεν την έχω δεί… Όπως δεν έχω δει και το δικό σου …φιδίσιο κορμί…

      • Διαμάντω said

        Αντάρτ
        Την καλησπέρα μου νησιωτοπούλα!!!!
        Καλά είσαι???

      • antart22 said

        Καλησπέρα φιλενάδα! Δόξα τω Θεώ, όλα καλά! Έχω πνιγεί στη δουλειά, του τύπου» πνεύμα χορτάτο, στομάχι που γουργουρίζει»… Σκάω στη ζέστη, έχω τη θάλασσα ακριβώς κάτω απ’ το σπίτι μου και δεν προλαβαίνω να κάνω ένα μπλούμ…

      • Anaconda said

        Δεν έχεις δει το φιδίσιο μου κορμί;
        Εγώ γιατί βάζω στοίχημα ότι το έχεις δει; (Μην το βάλεις γιατί θα χάσεις: απλά δεν μπόρεσες να φανταστείς ότι αυτός που έβλεπες θα μπορούσε να είναι η Ανακόντα…)

      • antart22 said

        Ναι, η αλήθεια είναι ότι κάποιον είδα που ΔΕΝ μοιάζει στον Τζώννυ Ντεπ, αλλά έχει το μουσάκι του… 😆 😆 😆
        Εσύ έχεις δει από κοντά την αρχοντική μου παρουσία?

      • Διαμάντω said

        Φιλενάδα
        κάνε κανένα μπλούπ, γιατί θα σου θυμώσει η λεγάμενη θαλασσίτσα και ποιός την ακούει μετά να κλαίει 😆 😆
        Πω! πω!!!! να την είχα και εγώ στα πόδια μου, ολημερίς και ολονυχτίς εκεί θα είμανε με το λάπ τοπ αγκαλίτσα! 😆

        Τι βλέπω? ο Τζώννυς Ντέπ αυτοπροσώπως;;;;; αμάν αμάν, και νόμισα ότι ήταν ο Μελ Γκίπσον , άντε ο Ρόμπερτ Ρεντφορντ (παναγία μου) στα νιάτα του 😆 😆

      • antart22 said

        Δεν μου θυμώνει η …λεγάμενη! Ξέρει πως σαν βρεθώ στην αγκαλιά της χάνω την αίσθηση του χρόνου και απολαμβάνω τα θέλγητρά της ώρες ατελείωτες… Όταν ήμουν μικρή, ο παππούς μου έστελνε τα καϊκια για να με φέρουν πίσω… Αλήθεια αδιάβροχα λαπ τοπ υπάρχουν άραγε ❓

      • O Ρόμπερτ Ρέντφορντ
        στα νιάτα του ήθελε 8 Μέλ Γκίμπσον
        και καμιά 10αρια Τζώννυ Ντέπ
        για κολατσιό μόνο
        😈
        (Himitrellos thermasths,katharisths,lebhtarxhs,latris toy megaloy Hthopoioy)

      • antart22 said

        Λες να κατάφερνε και το Φιδούλη? 😆 😆 😆

      • eeeeeep!Hithpoioy

      • Διαμάντω said

        Μανώλη (θερμαστή 😆 )
        την καλησπέρα μου!

        Όντως 8 και παραπάνω μη σου πώ θα ήθελε, σαν ηθοποιός και σαν άντρας βεβαίως!!! 😆
        (τι μου θυμισες τώρα) 🙂

      • Διαμάντω said

        Φιλενάδα
        αδιάβροχα δεν έχει , απλά θα το κάνουμε χέλι (με σακκούλα) 😆 για να μη χάσουμε τα σημαντικά νέα! 😆
        Μου αρέσει η θάλασσα, ειδικά το νερό, να με χτυπά το κύμα, να δροσίζομαι.
        Έλα ρίξε μια βουτιά τώρα και για μένα 😆 😆
        Κάνε την διαφορά 😆 😆

      • antart22 said

        Μπα, προτιμώ να κάνω εγώ το …χέλι… Μάσκα, πέδιλα και άντε γεια σου κόσμε…
        Τη βουτιά για σένα θα την ρίξω, αλλά όχι τώρα… Δεν έχω εκπαιδεύσει το Γάτο μου για …βραδυνά… Θα ξυπνήσει και θα με ψάχνει…

      • Διαμάντω said

        Οκέϊκ 🙂
        Μόλις αισθανθώ δροσούλα θα ξέρω ότι βούτηξες 😆 😆

      • antart22 said

        Μούτς! 😆

  4. Διαμάντω said

    Πότε θα δούμε ΦΩΣ στο τούνελ;;;;;
    Αργεί αυτή η μέρα!!!
    Κανένας εθελοντής;;;;;;;;

    • Πετροβούβαλος said

      Δεν αρκεί ένας, χρειάζεται στρατός εθελοντών! Περίμενε να πέσει πείνα και να μεγαλώσουν λίγο οι νεότεροι…

      • Διαμάντω said

        Ένας να κάνει την αρχή, μετά θα ακολουθήσει τσουνάμι από προθύμους, σχεδόν έτοιμοι είναι (και η παρούσα), αρκεί να βρεθεί μπροστάρης να ηγηθεί του αγώνα!!!
        Ευλογημένη η ώρα που θα γίνει αυτό!
        Πείνα;;;; δύσκολο το βλέπω, υπάρχει ακόμα λίπος, ειδικά στην περιφέρεια και στα χωριά!
        Η δε νεολαία, ακόμα κοιμάται τον ύπνο του «δεν βαριέσαι» εγώ θα κάνω την αρχή;;;;;

      • Anaconda said

        Η ετοιμότητα υπάρχει ακόμα και σε αυτούς με απύθμενα αποθέματα λίπους διότι έχουν υποστεί μηδενισμό της αξιοπρέπειάς τους.

      • Διαμάντω said

        Ανακόντα
        Δεν υπάρχει σε όλους, επιλεκτικά μόνο σε όσους πιστεύουν στην Πατρίδα στην Ελλάδα μας που την βλέπουν να πεθαίνει από τους πουλημένους ανεγκέφαλους!
        Αυτούς θέλω να δώ να ξυπνούν, άσχετα με το «λίπος» που μπορεί να διαθέτουν.

        Την καλησπέρα μου 🙂

      • Πετροβούβαλος said

        Anaconda, δεν νομίζω… το λίπος της μεταπολιτεύσεως συσσωρεύτηκε στατιστικά από πολύ «χαλασμένους» ανθρώπους!

      • Γιάννης Μ. said

        Πέτρο όλα είναι θέμα ενημέρωσης

        από Σεπτέμβρη θα δείξει που πάει

        Τώρα διακοπεύουν οι έλληνες ως γνωστόν

      • Γιάννης Μ. said

        ¨Ο Έλληνας όταν κλήθηκε έκανε το καθήκον του. ΄

    • Καλησπέρα Πέτρο και οι υπόλοιποι φίλοι!
      Φοβούμαι ότι περιμένοντας τους νεότερους να ΄΄μεγαλώσουν΄΄θα πάρει πολύ χρόνο!Ένας τρόπος για να» μεγαλώσουν » είναι να τους …κόψουμε ..κατά περίπτωση το χαρτζηλίκι!Έτσι αν όχι όλοι, αρκετοί. θα αφυπνιστούν και θα αφήσουν κατά μέρος την υπερβολικά άσκοπη σπατάλη χρόνου…που δεν τους αφήνει να συνειδητοποιήσουν ..ορισμένα πράγματα!Καλό το να ενηλικιώνεσαι ηλικιακά νωρίτερα και να αποκτάς το δικαίωμα του εκλέγειν,αλλά αυτά τα δύο συνεπάγονται και υποχρεώσεις!

      • Διαμάντω said

        Αν γίνει αυτό που λές θα σε πούν καταπιεστή και θα σου βγάλουν κόκκινη κάρτα 😆 😆
        Μη πάθουν τίποτε τα καμάρια τους και ας σκίζονται για το μεροκάματο οι γονείς!
        Η αφύπνιση πρέπει να γίνει διαφορετικά, να αισθανθούν ότι κάνουν κάτι για το μέλλον τους, για την ζωή τους, να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι όπως είναι η κατάσταση μέλλον δεν θα έχουν, παρά μόνον δουλοπρέπεια στους κατακτητές.

      • @ΔΙΑΜΑΝΤΩ
        Εννοώ να τους κοπεί το χαρτζηλίκι για να ζοριστούν δουλεύοντας οπουδήποτε!Έτσι θα καταλάβουν πολύ καλά τι σημαίνει πικρό ψωμί και σιγά σιγά θα αποκτήσουν την ορθή πολιτική συνείδηση! Η τίμια εργασία είναι φάρμακο για πολλές παθήσεις!

      • Πετροβούβαλος said

        Δε βασίζομαι στους νέους που έχουν ακόμα χαρτζηλίκι φίλε Αγαμέμωνα, αλλά στη σκληραγώγηση εκείνων που ήδη δεν έχουν.
        Θλιβερό αλλά αληθινό…

      • Διαμάντω said

        Αγαμέμνωνα
        δύσκολα να βάλουν τα καμάρια τους σε δουλειά, ειδικά χειρονακτική και σ΄αυτό φταίνε οι γονείς.
        Το να δουλεύει από μικρός κάποιος, δίνει νόημα στην μετέπειτα ζωή του και ξέρει τι θα πεί σκληρή δουλειά και πως βγαίνει το ρημάδι το ψωμί.
        Είχα περίπτωση παιδιού που δούλευε πιτσαδόρος (πατέρας στρατιωτικός γιατρός, μητέρα καθηγήτρια αγγλικών).
        Τον είχα σπουδαστή και μάλιστα παράλληλα δούλευε και σε διαφημιστική εταιρία για να βγάλει λεφτά να κάνει μεταπτυχιακό και διδακτορικό, τα οποία έκανε με τον δικό του ιδρώτα και όχι των γονέων.
        Οι γονείς ήταν περήφανοι για το παιδί τους και μάλιστα οι «φίλοι τους» τους χλεύαζαν, γιατί το άφηναν να κουράζεται.
        Η απάντηση της μάνας ήταν: Να μάθει πως βγαίνει το ψωμί και πως γίνεσαι άνθρωπος.
        Άξιο το παληκάρι, τελείωσε κανονικά την σχολή του, καθώς επίσης και διδακτορικό στην Αγγλία με άριστα, χωρίς να επιβαρύνει τους δικούς του.

      • @@ΔΙΑΜΑΝΤΩ, ΠΕΤΡΟΒΟΥΒΑΛΕ
        Δεν είμαι ασφαλώς κατά των παιδιών μας..Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι πολύ καλύτερα από τα ΄΄ξένα΄΄ σε ήθος και γνώση.Όμως .ίσως και από ευθύνη μας,ίσως επειδή θέλαμε η ζωή τους να είναι πιό άνετη από τη δική μας,δεν τα ζορίσαμε όσο έπρεπε..Εγώ Πέτρο πιστεύω ότι δεν πρέπει να παραιτηθούμε..Θα πρέπει και τα πιο »χαϊδεμένα» να τα αφυπνίσουμε ..Ίσως και λίγο »άγαρμπα΄΄..Είναι παιδιά μας και είναι χρήσιμα στον αγώνα για την ανατροπή!
        . Διαμάντω νομίζω ότι πρέπει να υποκλινόμαστε σε παιδιά σαν και εκείνο του παραδείγματος σου!

      • Πετροβούβαλος said

        Συμφωνώ Αγαμένωνα, δεν μου αρέσει η εξαίρεση ανθρώπων λόγω δυνατοτήτων ή ελλείψεώς τους. Η αφύπνυσή όμως κατά τη γνώμη μου, γίνεται αφού πρώτα μαζευτούν και δράσουν οι «ζωντανοί». Οι υπολοιποι νομοτελειακά θα ακολουθήσουν, κυρίως οι νέοι. Είναι στη φύση τους και αποκλείεται να είναι τόσο χαλασμένοι όσο θα ήθελανα πολλοί.

      • Γιάννης Μ. said

        Η αφύπνιση επιβάλλεται και για έναν ακόμα σημαντικό λόγο. Ξεχάσαμε να τους διδάξουμε το σημαντικότερο όλων, ότι τα πάντα είναι θέμα διεκδίκησης στην ζωή. Τίποτα δεν σου χαρίζεται.

  5. Αρχάγγελος(Το πιό βαθύ σκοτάδι είναι πρίν ξημερώση.) said

    Καλησπέρα σε όλους τους συνεπιβαίνοντες και όχι συνεπιβάτες, αφού έχουμε πλήρωμα και επιβάτες.

    Έχω την εντύπωση ότι απλά «αγοράζουν χρόνο» μιας και «ανήκομεν εις την Δύσιν», και το λέω αυτό αφού τα γεωπολιτικά παιχνίδια στην γειτονιά χοντραίνουν.

    Δεν είναι τυχαία η εμφάνιση του Βασιλάκη που λεκιάζει, και κατόπιν η δήλωση του βρείτε τα με την Τουρκία για την ΑΟΖ, όχι μονομερής κινήσεις.

    Το τι πρέπει να πράξουν το γνωρίζουν αρκετά καλά, έχουν στελέχη που έχουν μελετήσει διεξοδικά και την Εθνική Αντιπρόταση, και όποια και εάν υπάρχει, σωστά δομημένη πρόταση.
    Απλά εφ’ όσον είμαστε χορτάτοι μπορεί να τους προκύψει άλλη Κύπρος με απόφαση Αναν, εννοώντας ότι θα μπορούσαμε να επιλέξουμε με ποιον θα είμαστε σε αυτοί την κατάσταση που έρχεται από την Συρία όπως οι Κύπριοι με το Σχ.Αναν.

    Πλέον στο σημείο που έχουμε φτάσει σαν λαός με αδυναμία των περισσοτέρων να καλύψουν τις καθημερινές βασικές ανάγκες, δεν υπάρχει όρεξη για αντίδραση, αφού ο κόσμος ενημερώνεται από τα ΜΜΕ, μόνο για να του γίνεται ο απαραίτητος ψυχολογικός πόλεμος για να μην βλέπει τα γεγονότα που γίνονται χωρίς να μπορεί να έχει άποψη.

    Ακόμα και το θέμα της Πειραιώς-ΑΤΕ θεωρώ ότι έχει σχέση με την επίσπευση των Γερμανικών σχεδίων σε περίπτωση που αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων στην γειτονιά. Δεν είναι τυχαίο που ο Σάλλας είναι της παρέας του βαθέως ΠΑΣΟΚ, και το λέω διότι εμφανίζεται στην σκηνή την εποχή των καμαριών του Σημίτη, που με κάνει να πιστεύω ότι έχει και αυτός κάπου βαθιά, γερμανικές καταβολές.Είναι η μόνη αποκρατικοποίηση που έγινε σε χρόνο dt και άνευ διαγωνισμού.

    Έχοντας τα πρόβατα από κάτω, που τα πηγαίνουμε όπου θέλουμε, και από πάνω τα πρόθυμα γίδια που τα διοικούν ακούγοντας τα αφεντικά τους, πρέπει να κερδηθεί ο χρόνος μέχρι να γίνει η πρώτη κίνηση στην σκακιέρα της ΝΑ Μεσογείου και εμείς να μην έχουμε κάνει άλλες συμμαχίες, εις βάρος των «φίλων» μας, αλλά για καλό δικό μας.

  6. Ιεροφάντης said

    Αγαπητή Anaconda,

    Δεν ξέρω πόσες φορές έχουμε βρεθεί και συνομιλώντας έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι πολλές ουσιαστικές και παραγωγικές προτάσεις αυτής της ομάδας σαγιοναροφόρων, αποτελούν, κατά το μάλλον ή ήττον, σήμερα, αντικείμενο συζητήσεως και προβληματισμού. Ατελέσφορου βέβαια, διότι αυτοί που τις πραγματεύονται, εκκινούν από διαφορετική αφετηρία. Πάντως υπάρχει κίνηση.

    Όλοι βέβαια σπεύδουν τώρα να πάρουν θέση περί την πατρότητα. Ξέρεις, πως είναι αυτά. Η αγωνία να διαχωρίσεις τη θέση σου, όταν θα καταλύεται το σύμπαν, είναι ανθρώπινη και απολύτως κατανοητή, από μένα τουλάχιστον.

    Ουδείς όμως φαίνεται να κατανοεί, ότι η ουσία δε βρίσκεται στην αναγνώριση της πατρότητας, αλλά στη δημιουργική σύνθεση σε ένα ενιαίο όλο, που είναι ταυτόχρονα οραματικό αλλά και εξόχως λειτουργικό, χωρίς εξαρτήσεις και κρυφές ατζέντες μικροπολιτικών σχεδιασμών ή ολιγόνοων ανθρώπων.

    Το ερχόμενο τετράμηνο είναι κομβικό από κάθε πλευρά. Ας έχουμε υπ’ όψει, ότι το οικονομικό σκέλος της υπόθεσης, είναι υποσύνολο άλλων πραγμάτων, πιο σημαντικών.

    Αυτά προς το παρόν.

    Υ.Σ. Μετά το προσκύνημα στη Λακωνική Γή, αφού πάρω μυρουδιές του τόπου και ενέργεια από την πέτρα, θα πούμε περισσότερα.

  7. Nefely said

    Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα εύχομαι.

    Anaconda

    Τα λόγια είναι εκείνα που δημιουργούν τη σπίθα, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο, αυτή η σπίθα δεν λέει να γίνει φλόγα και στη συνέχεια φωτιά! Τι φταίει?

    Τι είναι εκείνο που κάνει την καρδιά μας να βράζει, αλλά τις κινήσεις μας υποτονικές. Τι φταίει που εμείς εδώ, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, προσδιορίζουμε το πρόβλημα, εμφανίζουμε τη λύση, αλλά αδυνατούμε να την εφαρμόσουμε?

    Ψάχνουμε να βρούμε τον «εκλεκτό»? Αυτόν που θα μας πάρει από το χέρι και θα πας οδηγήσει στη Γη της Επαγγελίας? Δεν πιστεύω ότι υπάρχει. Και αν υπάρχει, αν υπήρξε ή αν θα υπάρξει, δεν εξαρτάται από εμάς. Καλά καλά, δεν εξαρτάται ούτε από αυτόν, γιατί απλά αυτός ο ίδιος ο «εκλεκτός» δεν το ξέρει ότι είναι τέτοιος.

    Η γνώμη μου φίλη Anaconda δεν είναι να ψάξουμε να δρούμε αυτόν που θα μας πάει μπροστά. Η γνώμη μου είναι να ψάξουμε να βρούμε αν θέλουμε από μόνοι μας να πάμε μπροστά. Αν θέλουμε να βγούμε σήμερα από τη νύχτα που ζούμε και να διαβούμε το μονοπάτι. Θέλουμε? Δεν είμαι σίγουρη!

    Ο φόβος που υπάρχει μέσα μας, δεν μας επιτρέπει να δούμε το δράμα που ζούμε, φοβούμενοι ότι το αύριο θα είναι χειρότερο. Αντέχουμε εν ολίγη το σήμερα και περιμένουμε να ξημερώσει το χτες. Το χτες που μας έφερε στο σήμερα.

    Κάθε πέρσι και καλύτερα. Αλήθεια? Το κάθε πέρσι και καλύτερα μας οδήγησε στο χειρότερο φέτος και στο χείριστο αύριο!

    Φιλικά!

  8. +1000000000
    μπραβο Νεφέλη.

  9. Ιεροφάντης said

    Αγαπητή Νεφέλη,

    Τα πρόβατα, αισθάνονται ασφάλεια μέσα στο μαντρί και ευρισκόμενα κοντά στον Ποιμένα.

    Αλλά δεν παύουν να είναι πρόβατα.

    Οι λύκοι, το μόνο που τους αλλάζει την καθημερινότητά τους, είναι να αναδείξουν τον αρχηγό της αγέλης, και αυτόν μετά από μάχη και επικράτηση του ισχυρότερου. Αλλά και χωρίς αυτόν, παραμένουν λύκοι.

    Υ.Σ. Ένας σοφός άνθρωπος μου είπε κάποτε…

    Ο λύκος έχει φαρδύ σβέρκο, γιατί κάνει τις δουλειές του, μόνος του…

    Στο χωριό μου, το λένε αλλιώς. Αυτογνωσία.

    • Nefely said

      Ιεροφάντη

      Η αυτογνωσία δεν είναι προτέρημα του λαού μας, ιδιαίτερα σήμερα. Άλλα χαρακτηριστικά είναι εκείνα που με το πέρασμα των χρόνων ανέβηκαν στην ιεραρχία μας. Τα ξέρουμε όλοι.

      Πως λοιπόν ζητάμε από έναν λαό να βάλει μπροστά την αυτογνωσία, όταν τα πάντα πάνε κάτω από το χαλί?

      Είμαστε σε θέση να μην είμαστε πρόβατα? Οι λύκοι ξέρουν ότι δεν είμαστε, γιατί πολύ απλά ξέρουν ποιοι φυλάνε το κοπάδι.

      Και μιας και γυρνάμε στις ρίζες μας, και επειδή όλοι από χωριό είμαστε, εμένα στο χωριό μου λένε, «…αν θες να φας τα πρόβατα, χτύπα τα τσοπανόσκυλα».

      Φιλικά.

  10. Homo Universitalis said

    Φιλοι καλο μηνα (που λεει ο λογος).Νεφελη ο προβληματισμος σου ειναι πραγματι εντυπωσιακος.Ισως ειναι ενα απο τα εργαλεια για την εξοδο απο τα αδιεξοδα που βιωνουμε.Θελω μονο να καταθεσω και εγω καποιες σκεψεις.Δυστυχως η ευτυχως ζουμε σε ενα κοσμο αλληλοεξαρτομενο και γι’αυτο καποιες αξιες που κινιτοποιουσαν λαους κι ανθρωπους τον περασμενο και προπερασμενο αιωνα σημερα δεν λειτουργουν.Οραματισμοι του τυπου «να ξεσηκωθουμε,να κανουμε το μεγαλο αλμα,να περασουμε το ορμητικο ποταμι»περα απο το συναισθηματικο και φιλολογικο ενδιαφερον,πρακτικα δεν λενε τιποτα.Καποτε μιλουσαμε για την αιφορο αναπτυξη.Σημερα ξερουμε (δυστυχως λιγοι)οτι ο πλανητης ειναι ενα πεπερασμενο συστημα τα ορια του οποιου πλησιαζουμε επικινδυνα.Η οικονομια παγκοσμιως ειναι σε τραγικη κατασταση γιατι οι ενεργειακες πηγες δεν ειναι ανεξαντλητες και κανενας δεν ειναι διατεθημενος να χασει αυτα που κατεχει για να επιβιωσει και ο αλλος.Πιστευει κανεις οτι οι Η.Π.Α θα παραιτηθουν απο την κατοχη των οπλων που τους επιτρεπει να επιβαλουν τις θελησεις τους?Η Κινα θα φρεναρει την αναπτυξη γιατι λιωνουν οι παγοι στην Αρκτικη?Ο Ινδος θα σταματησει να κανει παιδια οταν πιστευει οτι οσο περισσοτερους απογονους εχει να τον λατρευουν τοσο κοντυτερα στην Νιρβανα βρισκεται?Ο Εβραιος οτι ειναι ο περιουσιος λαος του Κυριου που θα κληρονομισει τη Γη.Ο Ελληνας επειδη πραγματι εβαλε τις βασεις του πολιτισμου καποτε, ολοι του χρωστανε και ολοι τον καταδιωκουν.Πρεπει να μαθουμε να σκευτομαστε αλλιως.Να ενεργουμε αλλιως.Κανεις δεν κατεχει την απολητη αληθεια,γιατι αυτη δεν υπαρχει.Η βεβαιωτητα ειναι η ταυτοτητα του ηλιθιου!!
    Υ.Γ Συγνωμη για τα τυχον ορθογραφικα αλλα ειμαι ελαφρως δισλεξικος.

    • Πετροβούβαλος said

      Καλώς ήρθες Homo, μην ανηχυχείς για τη δυσλεξία, εγώ είμαι χειρότερη περίπτωση και μαζεύω τα πυρά.

    • Nefely said

      Αγαπητέ Homo Universitalis

      Σε ευχαριστώ για την αναφορά σου. Συμφωνώ μαζί σου. Τίποτα δεν γίνεται κάπου που να μην επηρεάζει κάτι άλλο και αυτό με τη σειρά του το επόμενο!…..όλος ο κόσμος μια γειτονιά!

      Η anaconta το λέει πολύ σωστά. Δεν μπορούμε να επιλύσουμε προβλήματα, σκεφτόμενοι με τον τρόπο που σκεφτόμασταν όταν τα δημιουργήσαμε. Και σε αυτό η αναφορά μου!

      Αν δεν αποφύγουμε να βλέπουμε όπως θέλουμε, αλλά όπως θα πρέπει, λύση δεν θα βρεθεί. Και η γνώμη η δική μου είναι να αλλάξουμε τρόπο σκέψης, πράγμα πολύ δύσκολο, αν και όχι ακατόρθωτο.

      Δεν μπορούμε να περιμένουμε το βιολογικό θάνατο των ανθρώπων που στηρίζουν το σάπιο σύστημα, ώστε να έρθουν στην επιφάνεια οι νέες ιδέες.

      Δεν μπορούμε να περιμένουμε τη γενιά του πολυτεχνείου που τρώει 40 χρόνια τώρα πότε θα σκάσει από το φαγοπότι για να φύγει από τα πράγματα.

      Δεν μπορούμε να περιμένουμε «εκείνον» που θα μας βγάλει από το μαντρί. Αν δεν μπορούμε να βγούμε μόνοι μας, δεν θα βγούμε ποτέ. Δεν αξίζει να βγούμε.

      Ένας νεογέννητος Αετός αν μεγαλώσει δίπλα σε κότες, την κότα θα κάνει και ας είναι Αετός.

      Μέσα του όμως πάντα θα είναι Αετός, και κάποια στιγμή θα το θυμηθεί.

      Ας θυμηθούμε τι είμαστε πραγματικά. Και για να το κάνουμε αυτό, ούτε την ιστορία μας χρειάζεται να κοιτάξουμε, ούτε τον «εκλεκτό» πρέπει να περιμένουμε.

      Αρκεί να δούμε μέσα μας και να πούμε ότι εμείς αετοί γεννηθήκαμε, αετοί θα πεθάνουμε, και σαν κότες δεν θα ζήσουμε.

      Δεν αρκεί να λες όμως ότι είσαι Αετός…..πρέπει να το δείχνεις.

      Να μην φοβάσαι το αύριο, το πέταγμα ψηλά. Να μην φοβάσαι να δεις τον εαυτό σου.

      Να έχεις το σθένος να πεις….ναι δεν μου αρέσει έτσι όπως ζω. Δεν μου άρεσε ποτέ, απλά μου το «επέβαλαν».

      Ναι θα αλλάξω τη χώρα μου. Θα δουλέψω για την Πατρίδα μου, για τον τόπο μου.

      Δεν μου αξίζει να ζω γονατισμένος, δεν το έκανε ούτε ο πατέρας μου, ούτε ο παππούς μου, ούτε ο πατέρας του παππού μου.

      Δεν αξίζει να παραδώσω ένα «τίποτα», ούτε στα παιδιά μου, ούτε στα παιδιά των παιδιών μου!

      Αλλά αυτά θα γίνουν μόνο αν, κατά την ταπεινή μου γνώμη, αποφασίσουμε όλοι μαζί και ο καθένας πρώτα χώρια, ότι θα δούμε μέσα μας! Χωρίς υποκρισία, χωρίς ματαιοδοξία, χωρίς εσωστρέφεια.

      Αυτός ο τρόπος σκέψης δημιούργησε τα προβλήματα. Αυτός δεν είναι δυνατόν να τα επιλύσει. Είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε? Ο καιρός θα δείξει.

      Φιλικά

    • Anaconda said

      Homo Universitalis, τα στερεότυπα δημιουργήθηκαν είτε ως απότοκο ιστορικής πραγματικότητος είτε διότι εξυπηρετούσαν τις ανάγκες επιβίωσης ή τα συμφέροντα ορισμένων λαών/ομάδων/κτλ.
      Είσαι πολύ σωστός στην παρατήρησή σου ότι πρέπει να μάθουμε να σκετόμαστε και να ενεργούμε αλλιώς.
      Η κοινή συνισταμένη είναι ότι η απόλυτη αλήθεια, είτε ως μία από τις αλήθειες κάποιων είτε ως εξέλιξη της αλήθειας κάποιου, είναι δημιούργημα του ανθρώπινου εγωϊσμού: δεν υπάρχει ούτε πρόκειται να υπάρξει.
      Οι αλήθειες είναι άπειρες, η πραγματικότητα όμως μία.
      Για να τη βιώσουμε θα πρέπει να απομακρύνουμε τον εγωϊσμό μας.
      Να γίνουμε ένα με το όλον, όχι να κάνουμε το όλον δικό μας.
      Να φτάσουμε σε τέτοια κυμματική κατάσταση που να θέσουμε τον εαυτό μας μέρος του πεδίου Higgs.
      Κάτι τέτοιο βέβαια είναι πολύ μακρυά…

      • Homo Universitalis said

        To μεγαλυτερο ταξιδι αρχιζει παντα με το πρωτο βημα(κινεζικη παροιμια).Ξερεις το πεδιο Higgs ειναι παντα εκει μονο που για να μας επιρεασει πρεπει να αποκτησουμε την καταληλη ενεργεια!!Σ’ευχαρηστω για τα καλα σου λογια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: