ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ποιοι και γιατί δολοφόνησαν τον Ιωάννη Καποδίστρια

Posted by Πετροβούβαλος στο 9 Οκτωβρίου, 2012

αναδημοσίευση από την ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

.

Στις 27 Σεπτεμβρίου (σ.Π. σύμφωνα με άλλες πηγές στις 9 Οκτωβρίου) 1831 δολοφονήθηκε στο Ναύπλιο ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας από δύο μέλη της οικογένειας Μαυρομιχάλη, τα οποία πυροβόλησαν και μαχαίρωσαν θανάσιμα τον κυβερνήτη έξω από την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος, καθώς πήγαινε να παρακολουθήσει την κυριακάτικη θεία λειτουργία. Ο τραγικός θάνατος του Καποδίστρια βύθισε σε θλίψη τον γεωργικό πληθυσμό ενώ αντίθετα στην Ύδρα δέχτηκαν την είδηση με πανηγυρισμούς.

Η δολοφονία του Καποδίστρια οργανώθηκε σύμφωνα με αρκετούς ιστορικούς από τη Μεγάλη Βρετανία και την Γαλλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο φάκελος για την δολοφονία του Καποδίστρια στα βρετανικά αρχεία παραμένει απόρρητος.

Ας έχουμε επίσης υπ’ όψη μας ότι, ως κυβερνήτης, ο Καποδίστριας αρνήθηκε να δεχθεί μισθό, όπως επίσης αρνήθηκε χρηματική αποζημίωση από τον Τσάρο για να μην κατηγορηθεί από τους αντιπάλους του για μεροληψία απέναντι στη Ρωσία, ενώ διέθεσε όλη του την περιουσία για τους σκοπούς της επανίδρυσης του κράτους.

ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

Το δημοσίευμα που ακολουθεί αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο που έγραψε ο κ. Γ. Σκλαβούνος και επιμελήθηκε ο κ. Ανδρέας Καλογεράς με τίτλο «Μαρτυρίες και Γνώμες για τον Ιωάννη Καποδίστρια» και υπότιτλο: «Δελφούς της Οικουμένης ήθελε την Ελλάδα ο Ιωάννης Καποδίστριας».

Μερικές σημαντικές μαρτυρίες για τη δολοφονία του Ι. Κ.

Όταν οι Βασιλείς, ο Μέτερνιχ και οι μυστικές υπηρεσίες της Ιεράς Συμμαχίας τον θεωρούν τη πηγή των επαναστατικών κινημάτων στην Ευρώπη, κάποιοι «ημέτεροι» επιμένουν να συντηρούν το κατεστημένο ιστορικό ψεύδος περί του Καποδίστρια ως εκφραστή της ‘πεφωτισμένης δεσποτείας’ και του Τσαρικού απολυταρχισμού.

Μαρτυρία του Αυγουστίνου Καποδίστρια (αδελφού του Κυβερνήτη που κατετέθη στονΦρειδερίκο Τιρς, Ιστορικό και μετέπειτα συμβούλου του Όθωνα και καθηγητού της Αρχαίας Ιστορίας Φιλολογίας στο Παν/μιο του Μονάχου.

Η Ελλάδα του Καποδίστρια, Τόμος Α’ σελ.105

Και ο κόμης Αυγουστίνος, που τον είδα μερικές φορές μετά το μοιραίο γεγονός, φώναξε: «Ναι κύριε, η Γαλλία και η Αγγλία είναι που δολοφόνησαν τον αδελφό μου». Καθώς του δήλωνα ότι δε καταλάβαινα τίποτα από αυτά τα εκπληκτικά λόγια και ότι ίσως ήθελε να πει ότι ο αδελφός του είχε χαθεί εξ αιτίας της αντιδράσεως που υπετίθετο ότι την είχαν υποθάλψει αυτές οι δύο δυνάμεις, διαμαρτυρήθηκε εναντίον αυτής της ερμηνείας, διατύπωσε ακόμα μια φορά τη κατηγορία με τα ίδια λόγια και έφθασε μάλιστα να μου προτείνει να το γράψω στην αυλή της Βαβαρίας.

Επιβεβαίωση της συνεργασίας των Αγγλο-γάλλων με τους μέλλοντες δολοφόνους του Ι.Κ. καταθέτει ο Π. Χιώτης, ως ακολούθως:

«…Τας συμπράξεις και ραδιουργίας των συμπρακτόρων Άγγλων και Γάλλων μετ’ανταρτών του Καποδίστριου, ιδίοις οφθαλμοίς βλέποντες οι Επτανήσιοι, κατεβόων. Εν Κερκύρα δε τοσούτον εξήφθησαν κατά των κολάκων του Αρμοστού Άδαμ, όστις εκ του φανερού συνεκοινώνει με τους αντικαποδιστριακούς, ώστε τινάς αυτών ελιθοβόλησαν, και το φαρμακείον όπου συνηθροίζοντο, ήθέλησαν να καύσωσι.Τον δε Ζαίμην, Μπενιζέλον Ρούφον, και Μαυρομιχάλην εκ Πελοποννήσου έλθοντας εις Ζάκυνθον, ο κοινός λαός ελιθοβόλησεν, και ηνάγκασεν αυτούς ν’αναχωρήσωσι ταχύτερον, και σωθώσιν εις Ύδραν. Την πανταχού της Ελλάδος εξέγερσιν καθ εαυτών ιδόντες οι αντικαποδιστριακοί και την υπερίσχυσιν του Κυβερνήτου κατά την συγκαλουμένην αυνέλευσιν γνωρίσαντες , εσχεδίασαν να τον δολοφονήσωσι…».

Π. Χιώτης, Ιστορία του Ιονίου Κράτους, σελ.788

Ασφαλώς η δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια δεν υπήρξε αποτέλεσμα βρασμού ψυχής ή απλά αντεκδίκησης. Ο γνωστός μεγάλος ιστορικός της Επτανήσου (αλλά και κατά παραδοχήν του αγγλόφιλος) Παναγιώτης Χιώτης, αναγνωρίζει και καταγράφει τη προετοιμασία της δολοφονίας και τουλάχιστον μερικά από τα γενεσιουργά αίτια, τονίζοντας ότι οι αντιπολιτευόμενοι….

«…Φθονούντες δόξαν και σεβασμόν, απέφερεν ο κοινός λαός της Ελλάδος , ο διακηρύττων παντού αυτόν πατέρα και ευεργέτην, διέβαλλον και εσυκοφάντουν και προς λαόν, και προς ηγεμόνας πάσαν πράξιν του και διοίκησιν. Κατηγόρουν αυτόν ως φιλοδεσποτικόν και αφιλόμουσον, ότι παρεβίαζε το Ελληνικόν σύνταγμα, ότι διέφθειρε τας εκλογάς εις την συγκρότησιν της συνελεύσεως, ότι αυτοδεσπότως και δια των αδελφών αυτού και άλλων Επτανησίων εβούλετο να στηρίξει δυναστείαν και τυραννίαν επί του ελεύθερου λαού της Ελλάδος, ότι έκδοτος εις τα Ρωσσικά συμφέροντα, παραγγώνιζε τους επισήμους φίλους και σχετικούς αγωνιστές των άλλων Δυνάμεων, ότι απεστρέφετο τας εισηγήσεις των Πρέσβεων και των συμβουλίων, ότι ο Βιάρος και ο Γιαννατάς διοργάνωσαν δικαστήρια, ίανα αφαρπασωσι την περιουσίαν και πτωχύνουσι τους ευπορούντας και εξευτελίσαντες αυτούς να έχωσιν υποχειρίους εις τον δεσποτισμόν του Ρώσσου Καποδιστρίου. Εν τοσαύταις δε αναιδείαις και ύβρεσιν έφθασαν, ώστε εκάλουν δια της εφημερίδος αυτόν με Ηλιογάβαλον, τύραννον, διαφθορέα χρηστοηθείας και υποκριτήν. Άρπαγας δε και ταταχρηστάς τους αδελφούς αυτού και οικείους εκ των Επτανησίων….

Η ευθύτης όμως του ανδρός, και η επιδοκιμασία πάσης διοικητικής πράξεως παρά της συνελεύσεως και ο σεβασμός και η υπόληψις εν γένει παρ’ όλου του λαού της Ελλάδος και των εν αλλοδαπή ομογενών, κατέβαλον ως ιστόν αράχνης πάσαν κατηγορίας των αντιπολιτευομένων και αντίδρασιν. Διό εξεμάνησαν ούτοι οίτινες ενώ επερίμενον να ίδωσι τον Κυβερνήτην αποδιωγμένον εκ της εξουσίας υπό της συνελεύσεως, και επωνειδιζόμενον δια πολιτικήν πορείαν παρά ταις συμμάχοις Αυλαίς, είδον αυτόν ευφημούμενον ως σωτήρα και υποστηριζόμενον ως κηδεμόνα νέου ηγεμόνος. Ενώ δε εστοχάζετο ο Κυβερνήτης να μεταβή αυτοπροσώπως εις Λονδίνο και συνομιλήσει προς το εκεί συμβούλιον, ίνα εκπεραιωθώσι ταχύτερο ναι αγαθαί βουλαί των Δυνάμεων υπερ των Ελληνικών συμφερόντων, οι κορυφαίοι των αντιπολιτευομένων Μαυρομιχάλης, Μαυροκορδάτος, Ζαΐμης, προσκαλούμενοι να λάβωσι Γερουσιαστού θέσιν, παρητούντο και επορεύοντο εις Ύδραν, ίνα συνεργώσι μετά των λοιπών συναθροισθέντων αντιπάλων του Κυβερνήτου…».
Ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης επιβεβαιώνει τον Αυγουστίνο Καποδίστρια:
Ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης στα 1840 μολόγησε την Αλήθεια, λέγοντας στο Γιατροφιλόσοφο Πύρρο που κατηγόραγε τον Ιωάννη Καποδίστρια τούτα τα λόγια: ‘Δεν μετράς καλά φιλόσοφε… Ανάθεμα στους Αγγλογάλλους που ήσαν η αιτία κι εγώ έχασα τους δικούς μου, και το Έθνος έναν άνθρωπο που δε θα τονε μεταβρει και το αίμα του με παιδεύει ως τώρα…’
Βλαχογιάννης, «Ιστορική Ανθολογία», σελ59
Επίσης βλέπε Διον. Κόκκινος, «Κανάρης», σελ.415

Από τους δολοφόνους (γιούς του Πετρόμπεη) ο Κωνσταντήν Μπέης όταν τον συνέλαβαν και λίγο πριν πεθάνει από τα τραύματά του, ζητώντας έλεος δηλώνει:
«Δεν φταίω εγώ στρατιώται, άλλοι μ’ έβαλαν»
Κασομούλης, Τόμος 3, σελ.440

Ο άλλος εκ των δολοφόνων, ο Γ. Μαυρομιχάλης, αμέσως μετά την δολοφονία καταφεύγει στο σπίτι του αντι-πρεσβευτή της Γαλλίας Βαρώνου Ρουάν και δηλώνει:

«Σκοτώσαμε τον τύραννο. Μπιστευόμαστε στην τιμή της Γαλλίας. Να τα άρματά μας. Ο Ρουάν υπεσχέθη προστασίαν».
Κασομούλης, ως ανωτέρω.

Πληρωμένοι οι εκτελεστές –δολοφόνοι του Ιωάννη Καποδίστρια 
(Ένα καλά φυλαγμένο μυστικό)

Σε αντίθεση με το κυρίαρχο κατά συνθήκη ψεύδος ότι οι Μαυρομιχαλαίοι από εκδίκηση και πιστοί στα έθιμα της Μάνης, δολοφόνησαν τον Ι.Κ., η ιστορία μαρτυρεί το αντίθετο. Η χρηματική αμοιβή των δολοφόνων είχε πριν από τη δολοφονία διασφαλιστεί, όπως είχε διασφαλιστεί και από τους ξένους προστάτες, η προστασία τους.

Τα ίδια λέει, με τούτον εδώ το σύντομο τρόπο , κι ο Κολοκοτρώνης: «Τους εγύρισαν τα μυαλά, τάζοντές τους χιλιάδες τάλαρα και άλλα, και αν δεν επαρακινούντο αυτοί από μεγάλες υποσχέσεις, και να είναι βέβαιοι ότι θα γλιτώσουν, δεν το αποφάσιζαν ποτέ».

Περί των εσωτερικών συνεργών και πρωτεργατών της δολοφονίας

(πέραν των ξένων ηθικών αυτουργών).

Την ενεργό και ηγετική ανάμειξη του Μαυροκορδάτου, ηγετικού στελέχους της αντι-Καποδιστριακής φατρίας στην προετοιμασία της δολοφονίας του πρώτου Κυβερνήτη της Νεώτερης Ελλάδος κατήγγειλε στην Ελληνική Βουλή, 26 Ιανουαρίου 1845 παρουσία του Μαυροκορδάτου, ο γνωστός οπλαρχηγός Γρίβας με τα ακόλουθα λόγια:

«Όποτες είτανε στην Ελλάδα αυτός ο Μαυροκορδάτος, την έφαγε. Όταν τον είδα πρωθυπουργό, ευτύς είπα πάει η πατρίδα. Κι έχει ακόμα πρόσωπο να’ρχεται μπροστά μας και να μας λέει τα παραμύθια της Χαλιμάς. Ποιός σκότωσε το Καποδίστρια παρ’ αυτός: Και θέλει να μιλάει ακόμα!»

Δημ.Φωτιάδης «Όθωνας» εκδ. Μέλισσα, σελ.24

.

Σελίδα Πηγής

Εικόνα: «Η δολοφονία του Καποδίστρια», πίνακας του Διονύσιου Τσόκου από τη Wiki

57 Σχόλια to “Ποιοι και γιατί δολοφόνησαν τον Ιωάννη Καποδίστρια”

  1. «Ἡ διχόνοια,πού κρατάει
    ἕνα σκῆπτρο,ἡ δολερή,
    καθενός χαμογελάει
    πᾶρ’ το λέγοντας κι εσύ»

  2. juliet said

    »Μην ειπούν στον στοχασμό τους
    τα ξένα έθνη αληθινά:
    Εαν μισούνται ανάμεσά τους ,
    δεν τους πρέπει ελευθεριά!»

  3. antart22 said

    Ανέκαθεν είμαστε έρμαιο ξένων δυνάμεων. Ας ελπίσουμε ότι θα το πάρουμε είδηση πριν να ‘ναι αργά…

    • Μέλια said

      Τρέξατε, αδέλφια, τρέξατε,
      ψυχαί θερμαί, γενναίαι°
      εις τον βωμόν τριγύρω
      της πατρίδος απαστράπτοντα
      τρέξατε πάντες.

      Ας παύσωσι οι διχόνοιαι
      που ρίχνουσι τα έθνη
      τυφλά, υπό τα σκληρότατα
      ονύχια των αγρύπνων
      δολίων τυράννων.

      Απόσπασμα από:ΩΔΗ ΔΕΚΑΤΗ «Ο ΒΩΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ»

    • mnimwn said

      Μήπως φταίμε και εμείς με την καιρούς υποταγή μας σε αυτούς που τους προσκαλούμε να μας
      κάνουν τον διαιτητή σε μεταξύ μας φαγωμάρες; τις οποίες υποδαυλίζουν οι ξένοι για την επιτυχία
      των δικών τους στόχων. Εμφύλιος 1823-1825, Ρωσόφιλοι,Αγγλόφιλοι,Γαλλόφιλοι, Συμμοριτοπόλεμος ή εμφύλιος, 1945 -1949 . Ανήκομεν εις την Δύσιν με τους Τούρκους να διαμελίζουν την Κύπρο, Ευχαριστούμε τις Η.Π.Α. στην κρίση των Ιμίων. Τιμές και πανηγύρια για την
      ηγέτη της οποίας η μεγαλοσχημος Ζήμενς καταλήστευσε την πατρίδα με την συνέργεια εκπροσώπων της πατρίδας. Εχω καταλήξει να αναζητώ φιλέλληνες μεταξύ των Ελλήνων.

      • Σουλιώτης said

        Σε αυτους τους εμφυλιους, υπηρχε δακτυλος της δυσης και της μασωνιας,
        φυσικα με τον καταλληλο διορισμο στις καταλληλες ποιτικες θεσεις, δικων τους ανδρεικελων προδοτων πολιτικων

        απανταω στην ερωτηαη σου

      • Astillais said

        Δάαααακτυλος;
        Μόοοοονο;

      • mnimwn said

        Και οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν;

      • Σουλιώτης said

        Να διευκρινησεις σε ποιους «λεβεντες» αναφερεσαι

        Αν εννοεις τους πολιτικους,εγραψα ηδη οτι ειχαμε προδοτες ανδρεικελα και διορισμενους πολιτικους, δηλαδη επιβεβλημενους, αρα μιλαμε για μια χωρα που ουσιαστικα δεν απελευθερωθηκε ποτε.

        Αν ως «λεβεντες» εννοεις τον λαο (μαζι τα φαγαμε)
        Τοτε τετοια χυδαια φρασεολογια για τους λαους «γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν;» και δη για τον ελληνικο λαο,μονο κατι μισανθρωποι χρησιμοποιουν
        Μονο κατι Εβραιομασωνοι και το σπιγκελ μιλουν ετσι για τους Ελληνες

      • Σουλιώτης said

        Αν δεν διευκρινησεις, εκλαμβανεται οτι εννοεις τον ελληνικο λαο

        Αφου για τους πολιτικους ηδη ειχα απντησει και σχολιασει πρωτος ετσι κι αλλιως,αρα σε αυτο δεν διαφωνουμε

      • Σουλιώτης said

        » Και οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν; »

        Κανενας Ελληνας δεν θα μιλουσε ετσι για τους Ελληνες,για τον Ελληνικο λαο, με τετοια φρασεολογια
        Μονο καποιος που εχει αχτι στους Ελληνες θα μιλουσε ετσι

      • mnimwn said

        Μετά την αφαίρεση από την εξοχότητα σας της Ελληνικής ιθαγένειας παρακαλώ όπως εις τον μέλλοντα
        χρόνον μην απαντάτε σε σχόλια μου. Από πλευράς μου η μή απάντησης σε δικά σας μην εκληφθεί ως
        συμφωνία ή αδυναμία αλλά σε αδιαφορία.

      • Σουλιώτης said

        Διαβασες πουθενα να αναφερομαι σε ιθαγενεια ??? Στην φρασεολογια σου αναφερθηκα…
        Και σου επεσημανα οτι η φρασεολογια σου ταυτιζετε με τη φρασεολογια των εβραιομασονων και του σπιγκελ.
        Εγραψες για τους Ελληνες : ” Και οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν; ”
        Μηπως ηθελες να σε πουμε και μπραβο ?…

        Η παρατηρηση οτι η φρασεολογια σου ειναι ιδια με του σπιγκελ και του Παγκαλου, δεν ειναι αφαιρεση ιθαγενειας….γεγονος ειναι

        Αντιθετα εσυ ειρωνευτηκες(«από την εξοχότητα σας»), οχι τα γραφομενα μου, αλλα το προσωπο μου…

        Εισαι κατα συρροην διαστρεβλωτης των λεγομενων μου, ή δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις…

        Γι αυτο ειπα ηδη απο εχθες οτι δεν ασχολουμαι προσωπικα μαζι σου , γιατι χανω τα λογια μου…..

        Ακομα και οταν σχολιασα τα σχολια σου , δεν απευθυνηθηκα σε σενα, απευθυνθηκα μονο σε αυτους που μας διαβαζουν.
        Και θα συνεχισω να σχολιαζω οπου κι οταν κρινω εγω.
        Υποδειξεις, να κανεις στο σπιτι σου , οχι σε δημοσιο χωρο.
        Αλλα η απαξιωση του προσωπου μου απο καποιον υβριστη , ειναι τιμη για μενα!

        (….)Από πλευράς μου η μή απάντησης σε δικά σας μην εκληφθεί ως
        συμφωνία ή αδυναμία αλλά σε αδιαφορία….(…)
        – Βρε δε πα να οφειλεται σε οτι θελει πιστευεις οτι με ενδοιαφερει ?…ωρα καλη στην πρυμνη σου…

        Εσυ το παιζεις θιγμενος, επειδη εβρισες τους Ελληνες(!)
        Το παιζεις θιγμενος, επειδη με ειρωνευτηκες(!)
        Το παιζεις θιγμενος, επειδη με διαστρευβλωσες(!)

        Ουδεν αλλο σχολιο γιατι εχω αρχισει να αηδιαζω…

      • Σουλιώτης said

        Διαβασες πουθενα να αναφερομαι σε ιθαγενεια ??? Στην φρασεολογια σου αναφερθηκα…
        Και σου επεσημανα οτι η φρασεολογια σου ταυτιζετε με τη φρασεολογια των εβραιομασονων και του σπιγκελ.

        Εισαι κατα συρροην διαστρεβλωτης των λεγομενων μου, ή δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Προφανώς υπάρχει μία παρεξήγηση.
        Ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος νομίζω ότι κατηγορεί το σύνολο των Ελλήνων.
        Παρακαλώ συγκρατηθείτε.
        Αποφύγετε χαρακτηρισμούς, γιατί απλώς θα κόβονται τα σχόλια, κύριοι.

      • my Captain

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Καλημέρα σας.
        Σε τι μπορώ να βοηθήσω;

      • καλημερα
        απλά χαιρέτησα την επέμβασή ειρηνοποιού Καπετάνιου

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μόνο «ειρηνιστή» μην με πεις καμιά φορά, θα χαλάσουμε τσι καρδιές μας…

      • Σουλιώτης said

        Καποιος πρεπει να διευκρινησει ποιοι ειναι οι
        » οι λεβέντες οι δικοί μας που δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν;»
        μην απαντατε αλλοι γι αυτον,ας απαντησει ο ιδιος και να αναλαβει και την ευθυνη των λεγομενων του
        Εγω αυτη τη φραση χαρακτηρισα…
        Και στη συνεχεια εκανα μια παρατηρηση για διαστρεβλωση , αφου διαστρεβλωθηκα, δεν φταιω εγω γι αυτο

      • Σουλιώτης said

        Αν θελετε να με κοψετε, δε χρειαζεται, ριχνω ενα σαλτο και πηδαω και μονος μου απο το καραβι….δεν ζω για να σχολιαζω…
        Και σου το λεω Βραχε αυτο,οχι ως «επιβατης» προς «καπετανιο»,(παρ ολο που αναγνωριζω την κυριοτητα του ιστολοηιου), αλλα ως αντρας προς αντρα,και κοιτωντας σε κατα προσωπο.
        Με σεβασμο και εκτιμηση παντα στο προσωπου σου

      • Σουλιώτης said

        Με σεβασμο και εκτιμηση παντα στο προσωπου σου, ακομα κι αν φυγω απο το «καραβι»

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Aν και δεν πρέπει, αποκλείεται ο Μνήμων να εννοούσε όλους τους Έλληνες.
        Και ναι, υπάρχουν γλυφτρόνια εξαπανέκαθεν και υπάρχουν και σήμερα και μόνο κατ΄όνομα ονομάζονται Έλληνες.
        Αυτοί είναι εκείνοι που ταλαιπωρούν την Πατρίδα περισσότερο κι απο τους αναρίθμητους εχθρούς της.
        Αυτούς πρέπει να ξετρυπώσουμε και να εξοντώσουμε και όχι να εκνευριζόμαστε για μία φράση.
        Ούτε οι ειρωνείες, ούτε οι χαρακτηρισμοί, βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
        Έχουμε αρκετούς εχθρούς και προδότες και για να ειρωνευτούμε και για να χαρακτηρίσουμε.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Δεν θέλω και δεν χρειάζεται να κοπεί κανείς.
        Ο σεβασμός και η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
        Ακόμα και όταν διαφωνούμε.
        Αν θέλετε μόνο μία συμβουλή, φιλικά κι αδερφικά.
        Μην βιάζεστε όταν διαβάζετε.
        Μην βιάζεστε να απαντήσετε και μην βιάζεστε γενικώς.
        Σπεύδετε βραδέως.
        Να΄σαι καλά.

      • Σουλιώτης said

        Μνήμων είπε
        Σεπτεμβρίου 27, 2012 στις 11:57 μμ

        (…) ποία ανάγκη υποχρέωσε τους Ελληνες αγωνιστές να ζητήσουν την έλευσιν του Οθωνος
        διότι αυτός φυσικά δεν ήλθε αυτοβούλως,μήπως για να μην καταρρεύσει η όλη επιτυχία της επαναστάσεως από
        τις μεταξύ τους διαμάχες γιά τα πρωτεία; μήπως ο υπέρμετρος εγωισμός και η διχόνοια;(…)

        Κατα τα αλλα ενταξει, και ευχαριστω και για τις συμβουλες. Να εισαι καλα

      • Σουλιώτης said

        Αλλα αυτο που ειπα και πριν, ειναι οτι η φρασεολογια και τα επιχηρηματα μερικων μοιαζουν πολυ με τα αντιστοιχα των εχθρων που λες, και το να ειμαστε επιφυλακτικοι με τον καθενα, ειναι συνεση

      • Σουλιώτης said

        Και μια επιπροσθετη παρατηρηση γενικα
        Η μασωνια,στην οποια αναφερθηκα, δεν εχει συγκεκριμενη ιθαγενια ετσι κι αλλιως,
        εχει απο ολους τους λαους στους κολπους της.

        Η κλασσικη ενοχη αντιδραση, σε εναν μασωνο, αν του πεις εισαι μασωνος
        ειναι «απαξιω να συζητησω μαζι σου»

        γενικα ειπαμε ε?

      • Σουλιώτης said

        Οταν διευκρινησει ο αλλος ποιους υποννοει , θα διευκρινησω και εγω

      • mnimwn said

        @ BΡΑΧΕ αρχικώς σου ζητώ συγνώμη που όσο αφορά εμένα υποχρεώθηκες να λάβεις μέρος σε μία
        διαφορά αντιλήψεων μεταξύ δύο επισκεπτών. Θλίβομαι ειλικρινά γιατί είναι αχαρακτήριστο να δημιουργούνται επεισόδια σε χώρο που μας φιλοξενεί. Κύριο μέλημα μου είναι η αναζήτηση της αλήθειας
        αδιαφορώντας για την γεύση της. Πιστεύω πως δεν μπορούμε να διορθώσουμε τους άλλους,μπορούμε
        όμως τον εαυτό μας, με την αυτογνωσία και την αναγνώριση των λαθών μας. Γνωρίστε την αλήθεια και
        αυτή θα σας ελευθερώσει λέει η σοφή προτροπή. Ειλικρινώς ευχαριστώ για την φιλοξενία.
        Υ.Γ. ελπίζω πως στην γραφή μου δεν θα αναγνωρίσει κανείς εβραιομασωνική φρασεολογία.

      • Σουλιώτης said

        Αντι για επιλογος

        mnimwn είπε
        Οκτωβρίου 9, 2012 στις 11:34 μμ
        …οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν..

      • Astillais said

        Οι δικοί μας οι πολλοί ασχολούνταν με τις δουλειές του
        Οι λίγοι που ασχολούνταν με τις δολοπλοκίες ούτε δικοί μας ήταν ούτε λεβέντες
        Σαφές;

      • Astillais said

        Για δες τι κάνει ένα ς 😦
        ασχολούνταν με τις δουλειές τους

      • Σουλιώτης said

        Αστυ, επειδη το θεμα ηταν ο εμφυλιος της επαναστασης,και ποιοι εφταιγαν,
        σε αυτους τους λιγους, που δεν ηταν δικοι μας οπως λες(πολιτικοι,δολοπλοκοι) αναφερθηκα πρωτος εγω στο Οκτωβρίου 9, 2012 στις 2:24 μμ , λεγοντας οτι αφτοι φταινε.
        Και αμεσως μετα ο Μνημων εγραψε
        «και οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν»
        Αρα δεν ενοουσε αυτους που λες…(πολιτικους δολοπλοκους)
        αρα αυτοι που μενουν ειναι οι ηρωες και ο υπολλοιπος λαος…
        δες και το 1 19…

      • Σουλιώτης said

        Επειδη το θεμα ηταν ο εμφυλιος της επαναστασης,και ποιοι εφταιγαν,
        σε αυτους τους λιγους, που δεν ηταν δικοι μας οπως λες(πολιτικοι,δολοπλοκοι) αναφερθηκα πρωτος εγω στο 2:24, λεγοντας οτι αφτοι φταινε για τον εμφυλιο( οι μη δικοι μας…)

        Και αμεσως μετα ο Μνημων,εν αντιθεσει προς το σχολιο μου, εγραψε
        “και οι λεβέντες οι δικοί μας γιατί δεν το έκοβαν αλλά το έγλειφαν”
        Αρα δεν εννοουσε αυτους που λες…(πολιτικους δολοπλοκους)
        αρα αυτοι που μενουν ειναι οι ηρωες και ο υπολλοιπος λαος…
        δες και το 1 19…

        (διορθωση)

      • Astillais said

        Σουλιώτη, το κατάλαβα
        απλώς απάντησα στον Μνήμονα με τον δικό μου τρόπο.
        Με άλλα λόγια είναι σαν να «αγνόησα» κατα κάποιο τρόπο τα μεταξύ σας διημηφθέντα.
        Πρόσεξε
        σαν να αγνόησα
        δεν τα αγνοώ βεβαίως
        είμαι και του διαβαστερού το θκαδμένο

      • Σουλιώτης said

        Μνημων ειπε(μεταξυ αλλων «καλων») για Καποδιστρια
        Σεπτεμβρίου 25, 2012 στις 4:10 μμ

        «…φερνόταν με αψυχολόγητο αυταρχισμό
        στους αγωνιστές…»

        Αποσπασμα απο το παρων αρθρο:

        «…κάποιοι “ημέτεροι” επιμένουν να συντηρούν το κατεστημένο ιστορικό ψεύδος περί του Καποδίστρια ως εκφραστή της ‘πεφωτισμένης δεσποτείας’ και του Τσαρικού απολυταρχισμού…»

        Για οσους αναρωτιουνται ακομα, ποιοι αλλοι βλεπουν μασωνικη επιχειρηματολογια…
        Τωρα βεβαια καποιος θα κατηγορησει τον αρθρογραφο με αυτο το «ημετεροι» που λεει ,οτι αφαιρει Ελληνικες ιθαγενεις…

      • Σουλιώτης said

        Αστυλαις, οκ. Εληφθη…

      • Σουλιώτης said

        Τωρα βεβαια καποιος θα κατηγορησει τον αρθρογραφο με αυτο το “ημετεροι”, σε εισαγωγικα, που λεει ,οτι αφαιρει Ελληνικες ιθαγενεις…

      • Σουλιώτης said

        Αν ειδατε εσεις κανεναν πατριωτη να υποστηριζει πως, το λεω απλοποιημενα και σχηματοποιημενα
        » κακος ο καποδιστριας και καλος… ο Οθωνας » τοτε τον ειδα και γω

        Αν δειτε κανεναν, δινω το τηλεφωνο μου στο ιστολογιο, να με παρετε να μου το πειτε

  4. juliet said

    Η απελπισία πια δεν έχει ταυτότητα. Κατεβαίνει με μαύρα φτερά και ανεβαίνει με υποχθόνια μουγκρητά στην ύβρη της ιστορίας . Και κάπου στο βάθος ένα μικρό βουνό , ασήμαντο χωρίς το ανάλογο ύψος τρυπάει με την κορφούλα του την πηχτή ώχρα , το χάος , την απελπισία .Ηταν σαν ν’ανοιγε μια χαραμάδα στη χλωμάδα του πάθους , προετοίμαζε τα μάτια για ν’αντέξουν το φως της Ανάστασης .
    Το πλήρωμα του χρόνου ήλθε; Η Ελευθώ δεν μπορεί να περιμένει άλλο.

  5. Σουλιώτης said

    Ο πρωτος και τελευταιος Ελληνας ηγετης, που ειχε ελληνορωμαιικη προσεγγιση, μια ενοιεα προσεγγιση του διαχρονικου ελληνισμου, χωρις «αερογεφυρες» απ ευθειας μονο με την αρχαια Ελλαδα.
    Ακριβως το αντιθετο του «διαφωτιστη» Κοραη που ηταν και ο ιδεολογικος του αντιπαλος, και της σχολης Κοραη.
    Συμφωνα με την «σχολη» Κοραη, Οι Ελληνες το 146 πΧ υποταχθηκαν στους Ρωμαιους, στη συνεχεια αλαξαν κυριαρχο και υποταχτηκαν στους Βυζαντινους, ενω το 1453 δεν υποταχτηκαμε στους οθωμανους, απλως αλαξαμε κυριαρχο και απο τους βυζαντινους πηγαμε στους οθωμανους…Πολλοι,της αυτης σχολης, ξεκινουν την υποταγη των αρχαιων Ελληνων απο τους Μακεδονες στη μαχη της χαιρωνιας…
    Με τον θανατο του Καποδιστρια, πεθανε και η τελευταια ελπιδα, για ρωμιοσυνη.

    Το ψευτορωμαιικο, με τις «αερογεφυρες» μολις ειχε επικρατησει
    Γι αυτο οι νεοτεξιτες ποτε δεν συγχωρησαν τον Καποδιστρια, και παντα εχουν να πουν κατι αρνητικο να τον διαβαλουν.

    Ο πολιτικός Καποδίστριας, μάρτυρας της Ρωμηοσύνης
    Πρωτοπρ. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός
    2. Η Ρωμαίικη γραμμή πλεύσεώς του ενοχλεί
    http://www.oodegr.com/oode/istoria/newteri/kapodistrias_ethnomart_1.htm

    Ο πράκτορας του Ναπολέοντα Κοραής κατά της Ρωμηοσύνης, και η «Ελληνική Νομαρχία»
    http://www.oodegr.com/oode/sygrafeis/korais2.htm

    • Σουλιώτης said

      Σκοτεινός «διαφωτισμός» τού Κοραή

      «…Ο Ιάκωβος Ρίζος-Νερουλός, ιδεολογικός οπαδός του Κοραή, ισχυριζόταν το 1841 ότι Ελλάδα είναι μόνο το ελληνικό κράτος (τού 1830). Όσοι άλλοι το πατούν ή το πάτησαν είναι ξένοι. Άρα ο Φίλιππος, ο νικητής των ελλήνων στη Χαιρώνεια, ήταν ξένος και ο διανοούμενος θεωρεί πως ο Φίλιππος «έπραξεν άλλον της νίκης εκείνης ολεθριώτερον, εγέννησεν τον Αλέξανδρον». (!!!)….»
      http://www.oodegr.com/oode/sygrafeis/korais1.htm

    • Σουλιώτης said

      Σουλιώτης είπε
      Δεκεμβρίου 10, 2011 στις 2:09 μμ
      Η πληρης αποπομπη του ονοματος Ρωμηος,εγινε μετα το 1830 για να αποκοψει τελειως τους Ελληνες-Ρωμηους
      απο επεκτατικες-εδαφικες βλεψεις και με σκοπο να δημιουργησουν μια Ελλαδα στα γεωγραφικα ορια του 1833(διαιρει και βασιλευε)
      Πχ σου λεει την Κωνσταντινουπολη,την ειχαν οι Ρωμαιοι,και εσεις δεν ειστε Ρωμηοι,ειστε μονο Ελληνες ,αρα καθιστε εκει που ειστε.Ακομα και τον Ομηρο γι αυτο τον οικειοποιουνται οι Τουρκοι(Ομερ)
      Και αντιθετα προστεθηκαν ονοματα εκ του μη οντος που ηταν τελειως ξενα με το παρελθον των Ελληνων-Ρωμηων(Βυζαντινος)
      Ετσι ωστε η αποκοπη απο το μεσαιωνικο μας παρελθον να ειναι πληρης

      Αυτο ηταν το σχεδιο των Φραγκοδυτικων τελως παντων ,καλως η κακως

      Το σχεδιο εξοντωσης των Φραγγων εναντιον του “αιωνιου” τους..των αιρετικων για αυτους Ελληνορωμαιων

      http://olympia.gr/2011/12/09/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD/

    • ΜΑΡΙΑ said

      Πολύτιμα Σουλιώτη….νά ‘σαι καλά!!

      • Σουλιώτης said

        Ευχαρισω Μαρια

        Μπορει οι Δυτικοι που μας απεκοψαν απο την λεξη Ρωμιοσυνη (και τα παραγωγα της) να το εκαναν για πονηρους σκοπους, την αποκοπη απο το μεσαιωνικο μας παρελθον(ως προς το χρονο) και την τον περιορισμο μας σε συγκεκριμενα γεωγραφικα εδαφη(ως προς τον τοπο), αλλα αυτο θα τους γυρισει μπουμερανγκ!
        Οπως γυρισε του διαβολου μπουμεραγκ οι προσπαθειες που εκανε για να σταυρωσει το Χριστο!

        Τι εννοω
        Εγω προσωπικα,παρ οσα εχω γραψει για ρωμιοσυνη, ειμαι κυριως, υπερ των λεξεων Ελληνας-Ελλαδα-Ελληνισμος απο τις λεξεις Ρωμιος-Ρωμανια-Ρωμιοσυνη.Γιατι η λεξη Ελληνας ειναι πιο παλια,γιατι ελληνικη λεγεται η γλωσσα που γραφτηκε το ευαγγελιο(κι οχι ρωμαικη),γιατι και προς το τελος του Βζαντιου παλι η λεξη Ελληνας ειχε αρχισει να επικρατει, και για αλλους λογους.
        ΑΡΚΕΙ βεβαια οταν λεμε Ελληνισμος να εννοουμε και το μεσαιωνικο μας παρελθον, δηλαδη και την Κωνσταντινουπολη και τη μικρα Ασια και τον Ποντο.
        Τις «αερογεφυρες» δεν τις μπορω…
        Και αρκει, το ονομα Ελληνας ,να μην ταυτιστει με τον δωδεκαθειστη ή με κατι «ασυμβατο» με την ορθοδοξια, βεβαια…ειδωμεν…

        Οπως λεει ο π Γεωργιος Μεταλληνος για τα ονοματα ελλην γραικος, ρωμηος, ολα δικα μς ειναι
        Και μαλιστα το γραικος ειναι πιο παλιο απο το ελληνας

        Καποιοι αρχαιολατρες παραδεχονται οτι οι Ελληνες ηταν τοσο… αχρηστοι, που επι 23 αιωνες ηταν υποδουλοι! Μπραβο ρε παιδια ,και γι αυτο μας λετε αν ειμαστε περηφανοι? Εγω ντρεπομαι να παραδεχτω οτι οι προγονοι μου ηταν υποδουλοι επι 23 αιωνες(!)
        Αν οι ελληνες δεν εκαναν κουμαντο στο «βυζαντιο» να ειστε σιγουροι δεν θα το ανεχονταν!

        Ο π Γεωργιος Μεταλληνος ,τα λεει πολυ καλα

        Το όνομα Ρωμηός και η ιστορική του σημασία

    • Σουλιώτης said

      Μια πολυ μεγαλη διαφορα που ειχαν προσωπικα ο Καποδιστριας με τον Κοραη, ηταν στο θεμα της δημιουργιας του Αυτοκεφαλου της εκκλησιας της Ελλαδας.
      Ο μεν Καποδιστριας, ηταν υπερ της ιδρυσης αυτοκεφαλης εκκλησιας στην Ελλαδα, αλλα υποστηριζε οτι αυτο επρεπε να γινει με τη συμφωνη γνωμη του Πατριαρχειου, με τον νομιμο εκκλησιαστικα τροπο.
      Ενω ο Κοραης υποστηριζε, οτι το αυτοκεφαλο επρεπε να γινει με ταλιμπανικο πραξικοπιματικο τροπο,μονομερως και χωρις να δωσουν λογαριασμο στο πατριαρχειο οπως και τελικα εγινε το 1833, ΜΕΤΑ το θανατο του Καποδιστρια…
      Ειπαμε οτι ο Καποδιστριας ειχε ελληνορωμαικη πολιτικη…
      Ετσι η εκκλησια της ελλαδας ,εγινε σχισματικη για 17 χρονια ως το 1850 ,οποτε το πατριαρχειο ανακυρηξε το αυτοκεφαλο της εκκλησιας της Ελλαδας.Προσεξτε, ανακυρηξε και οχι αναγνωρισε, που σημαινει οτι η Ελληνικη εκκλησια ηταν σχισματικη επι 17 χρονια…

      Αποτελεσμα του αυτοκεφαλου, ηταν η ελληνορθοδοξη ακαδημαικη θεολογια ,να γινει προτεσταντικη,το 1837 ιδρυθηκε και η θεολογικη σχολη της Αθηνας, και να δημιουργηθει χασμα, στην Ελλαδα, μεταξυ ακαδημαικης και πατερικης θεολογιας,μια μεγαλη και πονεμενη ιστορια,στην οποια επαιξανα ρολο και οι παραεκκλησιαστικες χριστιανικες οργανωσεις και αδελφοτητες, πχ η «Ζωη»
      Μολις απο τα τελη της δεκαετιας του 1950, η Ελληνορθοδοξη ακαδημαικη θεολογια αρχισε να επιστρεφει στις ριζες της, και γεφυρωθηκε το χασμα.
      Επι εναν αιωνα και πλεον η ελληνικη θεολογια ηταν σχεδον προτεσταντικη,και ακομα υπαρχουν ψιγματα, αποτελεσμα της επικρατησης του Κοραη εναντι του Καποδιστρια….
      Σε αυτον τον ενα αιωνα και πλεον, η ορθοδοξια αντιπροωπευτηκε απο τους αλλους ομοδοξους λαους, και απο το πατριαρχειο

      • Σουλιώτης said

        …Επι εναν αιωνα και πλεον η ελληνικη θεολογια ηταν σχεδον προτεσταντικη…

        Οχι η Ελληνικη, η Ελλαδικη ειναι το σωστο. Και η ακαδημαικη Ελλαδικη

  6. juliet said

    H Yδρα πανηγύριζε ……το σκέφτεστε ;η αγροτιά θρηνούσε ……..και αυτοί πήγανε να καταθέσουν τ’όπλα στον επόμενο νταβατζή .
    Ναι, έχετε δίκιο , φιλοαμερικάνοι , φιλογερμανοί , φιλοκερατάδες μια ζωή και η Πατρίδα ; ευτυχώς που υπάρχουν οι φιλέλληνες γιατί ελληνόφωνοι είμαστε αρκετοί …

  7. Γιώργος ξ said

    Επιτρέψτε μου ένα σχόλιο σχετικά με την ημερομηνία της δολοφονίας του Ι. Καποδίστρια. Δεν είναι θέμα πηγών, αλλά …ημερολογίου. Με το «παλιό» (Ιουλιανό), ήταν 27 Σεπτεμβρίου, ενώ με το σημερινό (Γρηγοριανό) ήταν σαν σήμερα, 9 Οκτωβρίου. Μάλιστα, όποιος έχει διαβάσει επιστολές του Ι.Κ. θα έχει διαπιστώσει πως αναγράφονται σχεδόν πάντοτε …διπλές ημερομηνίες, με τα δύο ημερολόγια μαζί. Το Γρηγοριανό ημερολόγιο εισήχθη με βασιλικό διάταγμα στην Ελλάδα την 1η Μαρτίου 1923. Μέχρι τότε χρησιμοποιούσαμε το Ιουλιανό. Καθώς ο Ι.Κ. με τις επιστολές του απευθύνεται κατά κανόνα σε ξένους διπλωμάτες (με την Δυτική Ευρώπη να έχει υιοθετήσει το Γρηγοριανό πριν από >3 αιώνες) είναι λογικό να αναγράφει και τις δύο εκδοχές…

    Κατά τ’ άλλα, ευχαριστώ για το αφιέρωμα, ήταν αναγκαίο. Ο Ι.Κ. είναι ένα από τα πιο μεγάλα πρότυπα Έλληνα και Ανθρώπου σήμερα.

    Στους φίλους μας προτείνω τα εξής για τον Καποδίστρια, από το διαδίκτυο:

    Το Ναύπλιο την ημέρα της δολοφονίας του Καποδίστρια

    http://www.ithacanet.gr/article/%CE%B9%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%BF-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%B2%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82

    http://siderisilias.pblogs.gr/2011/06/h-dikh-twn-dolofonwn-toy-iwannh-kapodistria.html#sdfootnote5anc

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/09/blog-post_2614.html

    Φυσικά, τα πιο ωραία για τον Καποδίστρια υπάρχουν μέσα στα βιβλία…
    (τα περισσότερα -και πιο έγκυρα-από τα οποία, όλως περιέργως, έχουν εξαντληθεί από χρόνια και δεν έχουν ξανακυκλοφορήσει…)

    Καλό σας βράδυ αδέρφια.

    • Πετροβούβαλος said

      Καλό βράδυ αδερφέ.

    • Πετροβούβαλος said

      Έτρεξα να εγκρίνω το σχόλιο και δεν το διάβασα. Δεν γνώριζα το πρόβλημα των ημερομηνιών κι ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση γιατί μου προκάλεσε μεγάλο μπέρδεμα.

      • Astillais said

        Πλάκα κάνεις , Πετράν,
        δεν γνωρίζεις τους παλαιοημερολογίτες; ( η μονή εσφιγμένου νομίζω πως είναι με το παλαιό)
        ρεεεεε
        έχεις να φας δούλεμα
        να βάλεις και στα τσεπάκια
        Να δείς πως λέει το άσμα
        «Τώρα που σε βρήκα δεν θα κάνω πίσω»
        Ανδρέα , μη και το βάλεις σε έσφαξα

Σχολιάστε