ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ: ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ

Posted by Πετροβούβαλος στο 1 Σεπτεμβρίου, 2012

από τον Διγενή Ακρίτα

.

ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΙ ΠΛΑΣΤΗΡΕΣ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!!

ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ !!!

Λίγη απ τη πατριωτική συνείδηση του Πλαστήρα να είχατε ρε άχρηστοι κηφήνες προδότες κλέφτες πολιτικοί! Τόση δα μωρέ!

(ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ) 

Η Ελλάδα πεινάει κι εμένα θα μου βάλετε …τηλέφωνο;(!)»

(Νικόλαος Πλαστήρας, πρωθυπουργός της Ελλάδας με άνεργο αδερφό….)

Η φτώχεια του πρώην πρωθυπουργού Ν. Πλαστήρα, δεν αποτελεί παράδειγμα για τους σημερινούς κηφήνες της πολιτικής!

«Η Ελλάδα πεινάει κι εμένα θα μου βάλετε τηλέφωνο», είχε πει, ενώ ο αδελφός του ήταν άνεργος.

Μεταφέρουμε μερικά από τα πολλά αξιόλογα συμβάντα της ζωής του, τα οποία χαρακτηρίζουν τον άνδρα και τον καθιστούν πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση για παλιότερους αλλά και σημερινούς, δεδομένου ότι, τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι, έμπαιναν πλούσιοι στην πολιτική και έβγαιναν πάμφτωχοι.

Ο αείμνηστος Ανδρέας Ιωσήφ – πιστός φίλος του – αναφέρει:

Ο στρατηγός είχε απαγορεύσει στους δικούς του να χρησιμοποιούν το όνομα “Πλαστήρας” όπου κι αν πήγαιναν. Ο αδελφός του ήταν άνεργος.

Το εργοστάσιο ζυθοποιίας «ΦΙΞ» ζητούσε οδηγό κι εκείνος έκανε αίτηση. Ο αρμόδιος υπάλληλος τον ρώτησε πώς λέγεται:

Κι επειδή αυτός δίσταζε να πει το όνομά του, ενθυμούμενος την εντολή του στρατηγού, τον ξαναρώτησε και δυο και τρεις φορές, ώσπου αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι τον λένε Πλαστήρα.

Παραξενεμένος ο υπεύθυνος ζητάει να μάθει αν συγγενεύει με το στρατηγό και πρωθυπουργό.

Μετά από πολύ δισταγμό του αποκαλύπτει ότι είναι αδελφός του. Αφού η αίτηση, ικανοποιήθηκε, παρακάλεσε να μη το μάθει ο αδελφός του.

Ο στρατηγός το έμαθε κι αφού τον κάλεσε αμέσως στο σπίτι του τον επέπληξε και του απαγόρευσε να αναλάβει αυτή την εργασία λέγοντάς του:

«Αν έχεις ανάγκη, κάτσε εδώ να μοιραζόμαστε το φαγητό μου». Και δεν πήγε.

Ο Δημήτρης Λαμπράκης «δώρισε» κάποια στιγμή στον Πλαστήρα ένα ωραίο χρυσό στυλό κι αφού ο στρατηγός κάλεσε τον φίλο του Ανδρέα του λέει:

– Εγώ δεν βάζω χρυσές υπογραφές. Μου φτάνει το στυλουδάκι μου. Να το στείλεις πίσω.

– Μα θα προσβληθεί…

– Δεν πειράζει… Ας μου κόψει το νερό από το κτήμα. Δεν θέλω δώρα Ανδρέα. Γιατί τα δώρα φέρνουν και αντίδωρα!!!!!

Το 1952, πρωθυπουργός ακόμη ο Πλαστήρας, ήταν κατάκοιτος από την αρρώστια που τον βασάνιζε, όταν μία μέρα δέχθηκε την επίσκεψη της Βασίλισσας Φρειδερίκης. Μπαίνοντας εκείνη στο λιτό ενοικιαζόμενο διαμέρισμά του, εξεπλάγη όταν είδε τον πρωθυπουργό να χρησιμοποιεί ράντζο για τον ύπνο του, και τον ρώτησε με οικειότητα: «Νίκο, γιατί το κάνεις αυτό;» και η απάντηση ήρθε αφοπλιστική. «Συνήθισα, Μεγαλειοτάτη, το ράντζο από το στρατό και δεν μπορώ να το αποχωριστώ…»…..

Όταν πέθανε ο Πλαστήρας, δεν άφησε πίσω του σπίτι, ακίνητα ή καταθέσεις σε τράπεζες. Η κληρονομιά που άφησε στην ορφανή προσφυγοπούλα ψυχοκόρη του, ήταν 216 δρχ., ένα δεκαδόλλαρο και μια λακωνική προφορική διαθήκη: «Όλα για την Ελλάδα!». Βρέθηκε επίσης στα ατομικά του είδη ένα χρεωστικό του Στρατού (ΣΥΠ 108) για ένα κρεβάτι που είχε χάσει κατά την διάρκεια των επιχειρήσεων στη Μικρά Ασία και 8 δρχ. με σημείωση να δοθούν στο Δημόσιο για την αξία του κρεβατιού, ώστε να μην χρωστά στην Πατρίδα».

ΑΘΑΝΑΤΟΣ !!!!!

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ !!!!!!

ΥΣ

Πολλοί του καταλογίζουν (και ο γράφων) την βασική ευθύνη για την δίκη και εκτέλεση των έξι.

ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΑΤΗ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΕΝΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ.

Διγενής Ακρίτας

 

34 Σχόλια to “ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ: ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ”

  1. Ο Πλαστήρας είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες της νεότερης Ελληνική Ιστορίας για μένα. ¨ Έχω ξαναγράψει εδώ ότι η καταγωγή μου κατά το ήμισυ είναι από το χωριό έξω από την Σμύρνη στο οποίο στρατοπέδευσε ο Πλαστήρας με το 532 τάγμα Ευζώνων και έγιναν από τις φονικότερες μάχες της Μ.Ασίας. Η γιαγιά μου μάλιστα η μικρασιάτισα μου είχε περιγράψει την είσοδο τους στο χωριό με πολύ γλαφυρότητα.

    Πατριώτης….αναμφίβολα. Στρατιωτικός ….ανδρείος. Πολιτικός..όχι! Ίσως και για αυτόν τον λόγο έκανε λάθη που μερικά ήταν και κωμικά.

    Ο μοναδικός δικτάτορας που δεν τον έκρινε αρνητικά η Ιστορία λόγω της προσφοράς του στο Έθνος.

    Υπεύθυνος για την Δίκη των Έξι; Ναι…… αλλά αν στους έξι δεν ήταν άδικα ο Ίωνας Δραγούμης, δεν νομίζω ότι θα ένοιαζε και κανέναν… κυρίως πρόσφυγα την εποχή εκείνη…..

    • Ιωάννη, ο Ίων Δραγούμης δεν δικάστηκε, δολοφονήθηκε αμέσως μετά τη σύλληψή του.

      • Σωστά. Ευχαριστώ για την διόρθωση.

        Και οι «έξι» αν δεν με απατά η μνήμη μου ήταν περισσότεροι. Ο ένας μάλιστα πέθανε πριν την ολοκλήρωση της δίκης.

      • Πετροβούβαλος said

        Η δίκη έγινε μετά την καταστροφή της Σμύρνης, (νομίζω την ίδια χρονιά, το ’22), ο Δραγούμης θεωρήθηκε υπεύθυνος της απόπειρας δολοφονίας κατά του Βενιζέλου το ’20 και δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια των ταραχών που ξέσπασαν αμέσως. Διχασμός ΜΙΑ ΖΩΗ!

    • Διγενής Ακρίτας said

      Iωάννη επέτρεψε μου να σε διορθώσω (πάντα με καλή πίστη) σε μερικά σημεία.

      1. Ο Πλαστήρας ποτέ δεν υπήρξε ποτέ δικτάτορας. Δικτάτορες υπήρξαν τα άλλα 2 μέλη της επαναστατικής επιτροπής του 22 στην οποία συμμετείχε. Ο Πάγκαλος και ο Κονδύλης.

      2. Υπήρξε σε συνεργασία με τον Ζέρβα ο ο βασικός ιδρυτής και επικεφαλής του πολιτικού σκέλους του ΕΔΕΣ το 42 (ο Ζέρβας ήταν αρχηγός των ΕΟΑ (Εθνικές ομάδες ανταρτών) οι οποίες ήταν το στρατιωτικό σκέλος της όλης αντιστασιακής οργάνωσης. Σαφώς κατατάσσεται στους πολιτικούς και εξαιτίας αυτού του γεγονότος και εφόσον κυβέρνησε σύμφωνα με το τότε σύνταγμα (διορίστηκε 2 φορές πρωθυπουργός από τον Βασιλιά).

      3. Ο Πλαστήρας ήταν διοικητής του 5/42 Συντάγματος Ευζώνων, 532 τάγμα ευζώνων δεν υπήρξε ποτέ.

      4. Το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων συμμετείχε σε πολλές αιματηρές μάχες όχι μόνο στο Αιβαλί κατά την υποχώρηση της Στρατιάς Μικράς Ασίας (προφανώς αυτό εννοείς χωριό της γιαγιάς σου). Η πιο πολύνεκρη μάχη που συμμετείχε ήταν του Κάλε Γκρότο κατά την επίθεση της Στρατιάς το 1921.

      5. Η δίκη των έξι καταρρίφθηκε πρόσφατα σε αναψηλάφηση του Αρείου Πάγου μετά από αίτηση των απογόνων των εκτελεσθέντων. Από τους έξι καταδικάστηκαν και εκτελέστηκαν άδικα τουλάχιστον οι πέντε (χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Στρατηγός Χατζηανέστης, ο οποίος διετέλεσε μόλις 3 μήνες διοικητής της Στρατιάς Μικράς Ασίας ενώ δεν δικάστηκε ο προκάτοχός του Στρατηγός Παπούλας που διετέλεσε διοικητής περίπου 2 χρόνια και μάλιστα κατέθεσε εναντίον του Χατζηανέστη ως μάρτυρας κατηγορίας).

      6. Η Ιστορία που έχει κρίνει αρνητικά τους δικτάτορες όπως λες, τους έχει κρίνει με εντελώς υποκειμενικά κριτήρια, γράφηκε και προπαγανδίστηκε σε πάρα πολλές περιπτώσεις από ανθρώπους που στάθηκαν πολέμιοι τους και ΠΟΤΕ δεν αναφέρθηκε η προσφορά τους στο Έθνος (χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Ιωάννης Μεταξάς). Ασφαλώς και η δικτατορία δεν είναι ένα καλό καθεστώς αλλά την προσφορά στο Έθνος δεν μπορούμε και δεν πρέπει να την παραγνωρίζουμε ποτέ, Ακόμα και το σοβιετικό καθεστώς σεβάστηκε πολλούς από τους Τσάρους και τους κατέταξε στην θέση που αρμόζει στην ιστορία του ρωσικού έθνους (ας αναλογιστούμε τους πύρινους λόγους του Στάλιν υπέρ του Μέγα Πέτρου και Αικατερίνης κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο).

      • Διγενής Ακρίτας said

        ΥΣ
        Κάποτε σε αυτόν τον τόπο η Ιστορία πρέπει να γράφεται πλήρως και αντικειμενικά και να διδάσκεται στα παιδιά μας όχι παραποιημένη.

      • Διγενή καλημέρα….

        αν προσέξεις το σχόλιο μου είναι στις 3.15 το πρωί και μετά από κάτι μπύρες…..

        1. Και όμως έχει σχέση με την δικτατορία…..

        2. Ο Πλαστήρας ήταν καθαρά στρατιωτικός. Οι καταστάσεις τον έμπλεξαν με την πολιτική

        3. 5/42 Σύνταγμα. Πολύ σωστά. Εκ παραδρομής και της μπύρας έκανα λάθος. Δεν θα σου πω ποιο είναι το χωριό. Αφού σου αρέσει η ιστορία θα το βρεις αν διαβάσεις για τον Πλαστήρα θα διαβάσεις και για την «σφαγή του …..». Έχω ποστάρει στο πρόσφατο παρελθόν εδώ στο ΑΒΕΡΩΦ και αναφορά στρατιώτη από την μάχη. Δεν το γράφω επειδή έκανες προσπάθεια να βρεις το χωριό ( και δεν είναι φυσικά το Αιβαλί που δεν είναι και χωριό). Για να σε βοηθήσω θα σου δώσω ένα στοιχείο. Μόνο του το 5/42 πολέμησε εκεί.

        4. «Η δίκη των έξι καταρρίφθηκε πρόσφατα σε αναψηλάφηση του Αρείου Πάγου μετά από αίτηση των απογόνων των εκτελεσθέντων»
        Ναι. Αλλά…αλλά μην ξεχνάς ότι η Δικονομία θεωρεί ότι η αμεσότητα της δικαστικής εξέτασης είναι από τα βασικότερα στοιχεία του δικαίου. Και κυρίως μετά από ένα γεγονός που στοίχισε αμέτρητη συμφορά στο Έθνος μας. Σίγουρα θα υπήρχαν πολλοί περισσότεροι υπεύθυνοι. Αλλά η δίκη – κατά την προσωπική μου άποψη – έπρεπε να γίνει και να αποδοθούν ευθύνες άμεσες ακόμα και με την πιθανότητα λάθους.

        5.Συμφωνώ με την γενική σου άποψη αλλά μην ξεχνάς ότι το να δικαιολογείς την δικτατορία ακόμα και υπό προυποθέσεις είναι σαν να δίνεις την ευκαιρία στον καθένα να δοκιμάσει τις πολιτικές του πεποιθήσεις στην πράξη ως άρχων. Και σίγουρα θα κάνει και καλό και κακό. Εκτός αν είναι ψυχοπαθής. Διαφωνώ κάθετα όμως για την περίπτωση του Μεταξά. Κυρίως για τον Μεταξά στην συνείδηση του κόσμου έχει μείνει το ΟΧΙ. Παρόλο που για μένα ο Μεταξάς ήταν ένας…..άστο μη πω την λέξη γιατί θα αρχίσει μεγάλη κουβέντα εδώ μεσα. Πάντως καλή κουβέντα δεν είναι.

      • Μια διόρθωση

        5.Συμφωνώ με την γενική σου άποψη αλλά μην ξεχνάς ότι το να δικαιολογείς την δικτατορία ακόμα και υπό προυποθέσεις είναι σαν να δίνεις την ευκαιρία στον καθένα να δοκιμάσει τις πολιτικές του πεποιθήσεις στην πράξη ως άρχων χωρίς την έγκριση του λαού.

      • Και ξέχασα να σε ευχαριστήσω Διγενή – που έπρεπε έτσι να αρχίσω το σχόλιο μου ο γάιδαρος – για τις πολύτιμες διορθώσεις σου.

        Ευχαριστώ.

      • Διγενής Ακρίτας said

        Καλησπέρα.
        Κι εγώ σε ευχαριστώ για την πολιτισμένη κουβέντα και την παρέμβασή σου Ιωάννη.
        Η τελευταία μάχη και μάλιστα πολύνεκρη που δόθηκε από το 5/42 ΣΕ ήταν σίγουρα στο Αϊβαλί (λάθος το ανέφερα χωριό και σωστά με διόρθωσες), κατά την υποχώρηση και μάλιστα ήταν η αιτία που καθυστέρησαν οι Τούρκοι να μπουν στη Σμύρνη και να διαφύγει η Στρατιά. Δεν έχω ψάξει όλες τις μάχες, πάντως δεν σε αμφισβητώ για τα λεγόμενα του χωριού της γιαγιάς σου.
        Τώρα στο θέμα της διδακτορίας έγραψα ότι σαφώς δεν είναι καλό πολίτευμα και δεν την επικροτώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ορισμένοι εκ των δικτατόρων δεν πρόσφεραν στο Έθνος. Έχει αλλοτριωθεί σε μεγάλο βαθμό η ιστορία των εποχών εκείνων. Ο Ιωάννης Μεταξάς δεν πρόσφερε μόνο το ΟΧΙ προσέφερε πολύ περισσότερα στην Πατρίδα. Συμφωνώ ότι είναι μεγάλη κουβέντα και ας μην αναλωθούμε εδώ γι αυτό το θέμα.
        Επίσης για τους υπαιτίους της Μικρασιατικής καταστροφής είναι τεράστιο το θέμα και σε προσεχή μου ανάρτηση υπόσχομαι στο φιλόξενο ιστορικό πλοίο να το ανοίξω.

      • Το γεγονός στο οποίο αναφέρομαι έγινε πριν την εφόρμηση προς τον Σαγγάριο. Δηλαδή όταν ίσχυαν οι ουδέτερες ζώνες. Το συγκεκριμένο χωριό ήταν ακριβώς στα όρια της ζώνης της Σμύρνης. Στην περιοχή της Μαγνησίας.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἐξαιρετικό Διγενῆ,ὅπως καί τά σχόλιά σου-10:52 πμ καί 3:10 μμ-μέ τά ὁποῖα συμφωνῶ ἀπόλυτα!

  2. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ. said

    ΗΡΩΑΣ . Και ανεπίληπτος .

    Η Ιστορία ‘Γουδή’ , είναι ακόμη ασαφής.

    ΘΟΛΗ και εν πολλοίς,παραποιημένη.

    Η ουσία : Εφυγε πένης και καθαρός. Δαφνοστεφής.

    Δεν διεννοείτο να επιτρέψει »δωράκια», στον περίγυρό του.

    Πολλώ δε μάλλον, δωράκια 500.000 ‘μπικικινίων’.

    Σέβας.

  3. γιώργος καλαμαράς said

    Και όμως, το θλιβερό κατεστημένο, που έλεγχε, ελέγχει και θα ελέγχει(;) την Ελλάδα μας, είπε τότε το φοβερό «τί Παπάγος τί πλαστήρας» και αργότερα «Καραμανλής ή τανκς».

    Ήρθε ο καιρός να αφήσουμε τα χρώματα και να δώσουμε τα χέρια; Ήρθε ο καιρός να τσακίσουμε το κατεστημένο; Από εμάς όλους εξαρτάται!

    γ.κ.

    • OMOGENIS/PATRIOTIS said

      Ποιό κατεστημένο φίλε μου;;;
      Φοβάσαι να πής την αλήθεια;;;
      Το καρκίνωμα της αριστεράς μια ζωή θα τυμβωρυχεί την
      Ελληνική ιστορία και θα συκοφαντεί τους πραγματικούς
      Έλληνες πατριώτες!!!!

      «Τι Πλαστήρας, τι Παπάγος… άσπρος σκύλος, μαύρος σκύλος, ούλοι οι σκύλοι μια γενιά!», δήλωνε από τη Μόσχα στις 21 Οκτωβρίου 1952 ο γενικός γραμματέας του παράνομου τότε ΚΚΕ, Νίκος Ζαχαριάδης, ενόψει των εκλογών του ίδιου έτους στη χώρα, μια δήλωση που αντιμετωπίστηκε άλλοτε ως «προπατορικό αμάρτημα» και άλλοτε ως «μύθος», προκαλώντας αναλύσεις και συζητήσεις που διαρκούν μέχρι τις μέρες μας.

      • γιώργος καλαμαράς said

        Δηλαδή πιστεύεις ότι κατεστημένο είναι μόνον η δεξιά;
        Όχι φίλε, είναι ΟΛΑ τα κόμματα, τα αποκόμματα και ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι!
        γ.κ.

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Διάβασε φίλε μου καλά το σχόλιο μου, που αναφέρω ως κατεστημένο
        τη δεξιά ;;;
        Κατεστημένο ήταν και είναι η Αριστερά !!!!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Το «κατεστημένο», αγαπητοί μου, δεν έχει χρώματα και παρατάξεις.
        Έχει συμφέροντα…τα οποία είναι απέναντι στα συμφέροντα της Πατρίδας.
        Το κατεστημένο μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει όπως νομίζει, αλλά από την ώρα και την στιγμή που δουλεύει εναντίον του Τόπου, δεν θα έπρεπε κανέναν να ενδιαφέρει από που προέρχεται, ποιος το ξεκίνησε, ποιος το λειτουργεί, πως το λειτουργεί, από που τα παίρνει, που τα δίνει κτλ, κτλ..
        Το χαρακτηρίζεις «εχθρικό», το βρίσκεις και το στελνεις στον αγύριστο….
        Ας είναι κι απ΄τον Σείριο…

      • OMOGENI

        αν το κατεστημένο είχε χρώματα θα είχε ξεθωριάσει. Το μυστικό της μακροζωίας του κατεστημένου είναι ακριβώς το γεγονός ότι δεν ανήκει πουθενά παρά μόνο στον εαυτό του, και εκμεταλλεύεται τους υπόλοιπους κάνοντας τους να νομίζουν ότι φταίνε όλοι οι άλλοι για την ύπαρξη του, εκτός από το ίδιο.

  4. Γιάννης Μ. said

    Την καλημέρα μου στο πλοίο

    Θα σταθώ στο υστερόγραφο του αρθρογράφου καθώς έχει συνοψίσει τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός Έλληνα ηγέτη.
    Φιλοπατρία, Εντιμότητα, Ακεραιότητα
    Αλάνθαστος δεν υπήρξε και δεν θα υπάρχει ποτέ απ’ τη στιγμή που μιλάμε για ανθρώπους. Το θέμα όμως σε κάθε περίπτωση ο ηγέτης να διαθέτει τα τρία χαρακτηριστικά που προανέφερα.

  5. φωτεινη said

    ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

  6. ΒΡΑΧΟΣ said

    Έλληνας με προτεραιότητες…

    • Πετροβούβαλος said

      Όλοι οι Έλληνες έχουμε προτεραιότητες! Συνήθως τις εξής:

      1. Να ξεφτιλίζουμε ο ένας τον άλλο! Μας κάνει να νιώθουμε σπουδαίοι.
      2. Να πέφτουμε στο μελόδραμα αν υποψιαστούμε πως κάποιος μας προσέβαλε ή πρόκειται να μας προσβάλει (και να επιστρέφουμε την προσβολή εις 100πλούν μας προσβάλει δε μας προσβάλει, γιατί «έχουν γνώσιν οι φύλακες»)
      3. Να υποψιαζόμαστε τους πάντες και τα πάντα συνεχώς, ασχέτως του αν έχουμε ή όχι την παραμικρή αφορμή.
      4. Να περιμένουμε να πειστούμε πρώτα για κάποιον πριν τον εμπιστευτούμε (Σιγά που θα τον εμπιστευτούμε! στη «τσίτα» να τον ξεμπιστευτούμε μόλις καπνίσει στον οποιοδήποτε καλοθελητή).
      5. Να επιβάλλουμε τη γνώμη μαςς πάντα και παντού! Την αντίθετη γνώμη απλώς δεν την ακούμε. (Κάνουμε πως την ακούμε όμως, μιά που έτσι φαινόμαστε διαλλακτικοί)
      6. Να διαιωνίζουμε το εθνικό μας σπόρ: ΕΜΦΥΛΙΟΣ! (Είναι μαγκιά, πως να το κάνουμε…)
      7. Να κινδυνεύουμε μονίμως να χαθούμε ως Έθνος (Αφού έχουμε «υψηλή προστασία», no problem, ας πεινάσουν τα παιδιά μας, αφού μαζί τους θα πεινάσουν και τα παιδιά των υπολοίπων).

      Κι έτσι πορευόμεθα! Ακόμα και τώρα (οι άλλοι φταίνε που στηρίζουν τη συγκυβέρνηση…)

  7. Φαίη said

    Το Μάη που μας πέρασε, έγινε επανάληψη της δίκης του Σωκράτη.
    Η ετυμηγορία ήταν ΑΘΩΟΣ.

    Όταν τα δικά μας ανθρωπόμορφα σαπιοειδή παράσιτα συλληφθούν για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ θα πρέπει να δικαστούν από έναν Κολοκοτρώνη, έναν Καραισκάκη, έναν Καποδίστρια, έναν Πλαστήρα, έναν Δραγούμη…. , έναν… έναν… και έναν Άγνωστο Στρατιώτη.

    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΜΤ.

Σχολιάστε