ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ο πόλεμος του σατανά και ο θείος έρωτας

Posted by Πετροβούβαλος στο 2 Δεκεμβρίου, 2021

της Ράνιας Γάτου
Ποιήτριας – Δοκιμιογράφου – Εικαστικού

.

«Όσο αιώνιος είναι ο Βασιλιάς των όλων, με βασιλεία που δεν έχει αρχή ούτε τέλος, τόσο ο ζήλος εκείνων που αγωνίζονται θεληματικά γι αυτόν και για τις αρετές γίνεται πιο επικερδής» (Άγιος Ιωάννης ο Καρπάθιος- Από τη φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών).

Κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη Τρία είναι τα εξαίρετα και μεγαλύτερα έργα οπού έκαμε ο Θεός: πρώτον η δημιουργία του νοητού κόσμου, δεύτερον η δημιουργία του αισθητού κόσμου και τρίτον η ένσαρκος οικονομία του Θεού Λόγου.

Είναι ορθή πράξη η εξόρυξη του πνεύματος της διαφθοράς των παθών μας στη θεία γνώση της μεγαλοσύνης του θεού.

« Και έγινε σάρκα μου, όπως του Νεεμάν του Σύρου (Δ’ βας. 5,1-14), σαν τη σάρκα των νηπίων, γιατί λούστηκα στον Ιορδάνη της θείας γνώσεως. Και έγινα απλός στους τρόπους με τη χάρη του θεού, ελευθερωμένος από τη θέληση του φιδιού διαβόλου και από το πλήθος των πανούργων και υλοφρόνων λογισμών της κακίας που είχα αποκτήσει πρωτύτερα αντίθετα με τη φύση μου.»

«Με φυσικό και όμοιο τρόπο σωφρονισμένοι από τη δικαιοσύνη των αγγέλων. «Ακίνητοι εις την κακίαν και άτρεπτοι», όπως μας αναφέρει ο μέγας της Θεσσαλονίκης Γρηγόριος, ας μεταχειριστούμε με αγαθότητα το θείο έλεος και την θεία αγάπη του θεού. «Περί ων λέγει ο Δαβίδ: έλεον και κρίσιν ασομαί σοι Κύριε».

Υπερασπιστές του έυρους της χοροστασίας των αγγέλων «των πυρίνων και αΰλων Αρχιστρατήγων», με κάθε τρόπο ενάντιοι στον αποστάτη διάβολο και λειτουργοί της διακονίας της θείας οικονομίας των Θρόνων, των Χερουβείμ και των Σεραφείμ.

Καθώς ο λόγος του Αγίου Γρηγορίου Νύσση μας προτρέπει: « να νικήση ο Θεός τα εναντία με τα εναντία: την υπερηφάνειαν με την ταπείνωσιν, την δόξαν με την ατιμίαν, την δύναμιν με την ασθένειαν, την σοφία με την μωρίαν».

Ενώ η τυραννία του διαβόλου παρουσιάζεται στη συνείδηση του ανθρώπου με μια παραμορφωμένη αμηχανία και με μια αφόρητη αισχύνη έναντι του θείου λόγου.

Οι βδελυροί δαίμονες είναι βαρυφορτωμένοι με τη στυγνή υπερηφάνεια. Οι σκληρές επιθέσεις του φθόνου τους τυφλώνουν με μανία τον άνθρωπο.

Οι απερίγραπτες οδύνες και οι κακουχίες στριμώχνουν και οδηγούν στον θάνατο των πειρασμών και των θλίψεων τις νικημένες ψυχές από την αμαρτία.

Η αισχρή και αβάσταχτη παράνοια της απελπισίας του σύγχρονου ανθρώπου έγκειται σε αδυναμίες που ανάγονται σε βαριές βλασφημίες της αποστασίας του ανθρώπου.

Οι ολέθριοι δαίμονες αρπάζουν την ψυχή και την θρονιάζουν στον σατανά. Η εμφανής στροφή των ανθρώπων, ανεξάρτητα από το κοινωνικό status τους, προς τα έργα του Σατανά (από τη διάπραξη βαρύτατων αμαρτιών μέχρι τη σατανολατρεία και διαβολοπραξία) στην εποχή μας, πολλαπλασιάζει την φυγή του ανθρώπου, προς αιώνια απώλειά του, από τον Αληθινό Θεό, τον Άγιο Τριαδικό Θεό.

«Ο Κύριος θα κάνει σαν χάλκινο τόξο τους βραχίονες σου και θα σε αναδείξει δυνατό, πρόθυμο και ρωμαλέο εναντίον του αντιπάλου σου και θα ρίξει κάτω από τα πόδια σου όλους εκείνους που επαναστατούν εναντίον σου (Ψαλμ. 17,40)».

Και ο θεός μοίρασε τα έθνη στους αγγέλους. Ο αρχάγγελος Μιχαήλ στάθηκε ο αόρατος μεσίτης και διάκονος μέσω του οποίου έδωσε ο Θεός το νόμο στον Μωυσή εν τω όρει τω Σινά.

«Διότι, αν ο νόμος εδόθη διά των άλλων Αγγέλων, ως λέγει ο Παύλος: ει ο δι’ Αγγέλων λαληθείς λόγος και πάλιν: τι ουν ο νόμος;.., διαταγής δι’ Αγγέλων εν χειρι μεσίτου , πόσο μάλλον εδόθη διά του Αρχαγγέλου αυτών Μιχαήλ;» (Διονύσιος Αεροπαγίτης).

Ο θείος Μιχαήλ και ο ιερός Γαβριήλ κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη στάθηκαν οι εξαίρετοι υπηρέτες των εξαίρετων ενεργειών και έργων του Παντοδυνάμου Θεού!

Ενώ διευκρινίζει ο άγιος: “Δύο είναι κατά τους Θεολόγους οι κυριότερες ενέργειες και τα εξαίρετα προσόντα και ιδιώματα του άγιου θεού: το εν η δικαιοσύνη, ήτις και απονομία και κρίσις ονομάζεται, και το άλλο η Αγαθότης, ήτις και χρηστότης και ευσπλαχνία και έλεος ονομάζεται».

Σύμφωνα με τον άγιο Πρόκλο έπρεπε ο αρχάγγελος Γαβριήλ να γίνει ο πρώτος λειτουργός του θεανθρώπου λόγου.

Καθώς είναι και ο πρώτος που μεταφέρει τον κοσμοσωτήριο ασπασμό «Χαίρε Κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά σου».

.

Εικόνα: Άγγελος από τοιχογραφία στο μοναστήρι του Κίντσβισι στη Γεωργία από το Wikimedia Commons

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: