ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    nikiphoros στη Τι δρομολογεί η ανασύσταση της…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Δημοσθένης ο Μακεδών στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΥ στη Βενιαμίν ο Λέσβιος
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Είναι μάταιο

Posted by Πετροβούβαλος στο 23 Μαΐου, 2021

αναδημοσίευση από το Καραβάκι της Ιστορίας
άρθρο του Στέργιου Ζυγούρα

.

Πολύ σωστά εντοπίζει ο Α. Μανιτάκης ότι οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το έθνος, όχι τους ψηφοφόρους τους. Όμως οι βουλευτές ανέκαθεν εκπροσωπούσαν ψηφοφόρους και κατ’ εξαίρεση μόνον το έθνος. Εφόσον η μάχη από το 1821 έχει να κάνει με τον ορισμό του ελληνικού έθνους και, συνεπακόλουθα, του κράτους, τότε η συνταγματική πλευρά -μέσα από την ελλιπή ιστορική διαπραγμάτευση που αναφέραμε- παγιδεύεται, ταυτίζοντας την θεωρητική υπεροχή της δυτικής νομικής συγκρότησης με την πολιτική της θέση· και η θέση λέει ότι στην διάρκεια του 18ου αιώνα η Δύση εξέλιξε τον κοινοβουλευτισμό που είχε ξεκινήσει αιώνες πριν και μέσα από την Γαλλική Επανάσταση ο άνθρωπος εφηύρε για πρώτη φορά ένα σύστημα πολιτικής ελευθερίας και κοινωνικής δικαιοσύνης που ουδέποτε προϋπήρξε. Η θέση αυτή θεωρείται από τον Μάνεση “ιερή”. Ως εκ τούτου, δεν μπορεί, παρά να αναζητά τους υπεύθυνους της προγενέστερης θεσμικής κατάπτωσης και τους εχθρούς της Ελληνικής Επανάστασης σε χώρους “ανίερους”.

Αυτή ήταν η κατάληξη στο κείμενο του 2016 «Ο συνταγματισμός ως ιστορικό πρόσχημα και πολιτική πρόταση διαρκείας».

Αλλά δεν ήταν μόνο αυτή η σοβαρή ένδειξη πλήρους ανικανότητας του συνταγματολόγου Μανιτάκη να διαβάσει τα ιστορικά δεδομένα και να μην τα πλάθει με την φαντασία του και την επιθυμία του. Η υποταγή της πολιτικής πράξης στην ευφορία μιας πλειοψηφίας που κατέχει/εκφράζει αλήθεια επειδή εμφανίζεται ως τέτοια, ήταν καταφανής και τη στιγμή της υπουργοποίησης και πριν απ’ αυτήν.

Ως εκ τούτου, είναι μάταιο να κάνει κάποιος διάλογο με πρόσωπα όπως ο κ. Μανιτάκης. Για να υπάρξει κάτι τέτοιο, θα πρέπει πρώτα να αντιστραφεί η διάταξη του λογικού με το παράλογο.

Με την «λογική» ότι ο -κατά τα φαινόμενα- αρχηγός εγκληματικής οργάνωσης Κυριάκος Μητσοτάκης απαγορεύει σε συγκεκριμένους επιστήμονες να μιλάνε, αποτρέπει τις νεκροψίες, εφαρμόζει αδιαφανή ιατρικά πρωτόκολλα, αποτρέπει την εισαγωγή φαρμάκων για τον SARS-CoV-2, θέτει ως προϋπόθεση παρουσίας σε εργασία τρια αναξιόπιστα διαγνωστικά μέσα, εξαγοράζει τα μέσα και προβάλλει -ως δειλός τρομοκράτης- την υποχρέωση «εμβολιασμού» με πειραματικά «εμβόλια», παριστάνοντας ο ίδιος τον γιατρό που «γνωρίζει» την «αποτελεσματικότητα και την ασφάλειά τους» δεν υπάρχει κανένας διάλογος. Παρότι καθένας έχει δικαίωμα και στο μεγαλύτερο λάθος, είναι μάταιο.

Στέργιος Ζυγούρας

.

Σελίδα Πηγής
Εικόνα: «Ο βασιλιάς Λήρ και ο τρελός στην καταιγίδα», έργο του William Dyce από τη Wiki

4 Σχόλια προς “Είναι μάταιο”

  1. Οπως ίσως διαπιστώσατε ο κ Ζυγούρας βρίσκει παράλογο τον κ. Μανιτακη επειδή απλά κατηγόρησε τον πρωθυπουργό για την νεοταξική στάση του απέναντι στο θέμα του κορωνοϊού…
    Μου άρεσε ομως ιδιαιτέρως η τελευταία παράγραφος που ο κ. Ζυγούρας περιγράφει την «παράλογη» θέση του Μανιτάκη την οποία βρίσκω εξαιρετικά αληθινή και πραγματική….

    Την προσυπογράφω λοιπόν και την επαναλαμβάνω….
    ….ο -κατά τα φαινόμενα- αρχηγός εγκληματικής οργάνωσης Κυριάκος Μητσοτάκης απαγορεύει σε συγκεκριμένους επιστήμονες να μιλάνε, αποτρέπει τις νεκροψίες, εφαρμόζει αδιαφανή ιατρικά πρωτόκολλα, αποτρέπει την εισαγωγή φαρμάκων για τον SARS-CoV-2, θέτει ως προϋπόθεση παρουσίας σε εργασία τρία αναξιόπιστα διαγνωστικά μέσα, εξαγοράζει τα μέσα και προβάλλει -ως δειλός τρομοκράτης- την υποχρέωση «εμβολιασμού» με πειραματικά «εμβόλια», παριστάνοντας ο ίδιος τον γιατρό που «γνωρίζει» την «αποτελεσματικότητα και την ασφάλειά τους»….

    Είναι παράλογο να μιλάτε μαζί μας κ Ζυγούρα…
    Μιλήστε λοιπόν καλύτερα με τον Ευαγγελάτο, την Σκατιάνα, τον Πορτοσάλτε, τον Κικίλια, τον Κοντοζαμάνη, τον Χαρδαλιά, τον Βασιλακόπουλο και την Παγώνη….

    • Πετροβούβαλος said

      Νομίζω πως είστε άδικος. Μιά ματιά στο «καραβάκι της ιστορίας» αρκεί για να διαπιστωθεί πως ο κ. Ζυγούρας δεν έχει καμία επιθυμία συνομιλίας με τους προαναφερθέντες. Προσωπική μου ερμηνεία: Το πρόβλημα με τους καθεστωτικούς παλιάτσους είναι πως όταν στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου το τελευταίο πράγμα που οφείλουν να κάνουν οι σοβαροί που έχουν απομείνει στην Ελλάδα είναι να αποφεύγουν να χειροκροτήσουν. Πάντα – ακάμα και στα πιό λογικοφανή τους επιχειρήματα – υποκρύπτεται παραλογισμός που υπαγορεύεται από τα στενά προσωπικά τους συμφέροντα.

      • Κοιταξε φίλε μου, δεν ξέρω ούτε τον κ Ζυγουρα κι ούτε βεβαια τον κ Μανιτακη…. κρίνω λοιπον ΜΟΝΟ μέσα από τα όσα λεει ο κ Ζυγουρας ΓΙΑ τον κ Μανιτακη….
        Προφανως εκφερει την άποψη του πάνω σε λεγομενα του κ Μανιτακη τα οποια επισης δεν γνωριζω…
        Ετσι λοιπον το μονο που γνωρίζω είναι αυτή η εντυπωση που έχει ο κ Ζυγουρας για τον κ. Μανιτακη μεσα απο την τελευταια παραγραφο του άρθρου του….

        Στην τελευταία αυτη παραγραφο αναφερει οτι η «λογικη» του κ. Μανιτακη ειναι οπως την περιγράφει…. περι εγκληματικης οργάνωσης κλπ…
        Και αναφερει οτι δεν θέλει να μιλαει με αυτους που έχουν αυτες τις αποψεις…
        Εγω απλα λεω οτι ΑΝ αυτες ειναι οι αποψεις του κ Μανιτακη τότε εγω προσωπικα συμφωνω και φυσικα ανηκω σε αυτους με τους οποιους ο κ Ζυγουρας θεωρεί οτι ειναι μάταιο να μιλαει…

        Στο τελος λοιπον αναφερομται σε μια σειρα ατομα που φυσικα και δεν έχουν καμια σχεση με την αναλυση αυτή του κ Μανιτακη (κατα τα λεγομενα παντα του κ Ζυγουρα για να μην αδικουμε και κανεναν) με τα οποια ατομα εφοσον εχουν κοινες ιδέες με τον κ Ζυγουρα σαφεστατα θα αισθανεται πολυ πιο ανετα και καθολου ματαιο να μιλαει μαζι τους….

        Δεν ηταν λοιπον στην προθεση μου να αδικησω κανεναν….
        Κρίνω μονο όσα βλέπω στο άρθρο….

        ΥΓ Το «καραβάκι της ιστορίας» το γνωριζω ως ιστολογιο αρκετα χρονια….

      • Πετροβούβαλος said

        Kατανοητόν. Καλή συνέχεια!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: