ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους έγινε για να καπελωθούν οι αντιδράσεις των πλειοψηφούντων Μονών.

Posted by Φαίη στο 12 Φεβρουαρίου, 2019

 Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η χθεσινή συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους που θα συζητούσε, λέει, το ζήτημα της Ουκρανίας έγινε κατόπιν παραγγελίας του Τζέφρυ Πάιατ, σε συνεννόηση βέβαια με τον Βαρθολομαίο. Η Ιερά Κοινότητα είχε αποφανθεί στο θέμα ούτως ή άλλως με την απόφασή Της να μην στείλει αντιπροσωπεία στην ενθρόνιση του σχισματικού Επιφάνιου. Ξαφνικά όμως οι σχισματικοί βόλταραν στο Άγιον Όρος κατόπιν παραγγελιάς του Βαρθολομαίου και χτυπούσαν πόρτες και επειδή άρχισαν να τα βρίσκουν σκούρα μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο β, η γνωστή τακτική «της επιτροπής» -σε αυτήν την περίπτωση της συνεδρίασης- για να «κουκουλωθεί» το θέμα υπέρ του πάπα της Ανατολής.

Αυτό που με ανακατεύει είναι να βλέπω κάθε φορά τις δηλώσεις του Τιραμόλα Τζέφρυ Πάιατ, που έχει κάνει τον κόσμο άνω κάτω, να επιβεβαιώνονται λέξη προς λέξη εκ των υστέρων. Ο Τιραμόλας από τότε που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα έχει πάρει σβάρνα ιεράρχες, πολιτικούς και πρόσωπα σε σημαίνουσες διοικητικές θέσεις και τους έχει βάλει όλους στο τσεπάκι του.

Στην συνάντησή του με τον πολιτικό διοικητή του Άγιου Όρους Κωνσταντίνο Δήμτσα -ο οποίος αναμφισβήτητα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην διοργάνωση αυτής της συνεδρίασης- ο Τιραμόλας έγραψε στον λογιαριασμό του στο Twitter ότι συζήτησαν για «την βαθιά σημασία του Αγίου Όρους για την ελληνική κοινωνία και την άρρηκτη σύνδεσή του με το Οικουμενικό Πατριαρχείο».

Έρχονται τώρα οι δηλώσεις του Αντιπροσώπου της Ιεράς Κοινότητας στην Ρομφαία και επαναλαμβάνουν ακριβώς τα ίδια.

Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του»

– «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία»

– «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»

Τι θλίψη είναι αυτή. Να βλέπουμε το Άγιον Όρος να εκφράζει πολιτικοποιημένο λόγο και δη της αμερικανικής ρωσοφοβικής προπαγάνδας και να ξεπέφτει σε ασυνάρτητες δηλώσεις τύπου πολιτικάντιδων, της χαμηλοτέρας μάλιστα πάστας. Ποιός ήταν αυτός ο «Αγιορείτης Μοναχός» που έκανε αυτές τις δηλώσεις στην Ρομφαία; Ονοματάκι δεν έχει; Επίσημη ανακοίνωση των πορισμάτων με υπογραφές της συνεδρίασης υπάρχει;

«Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του» είπε ο αντιπρόσωπος -ή όποιος τέλος πάντων- σα να επρόκειται για κάποιον ποδοσφαιρικό αγώνα. Τους εσβεσμένους Φαναριώτες που από μόνοι τους ταπεινώνουν και ξεφτιλίζουν τον Οικουμενικό Θρόνο με αυτά που κάνουν δεν τους βλέπει αυτός που το είπε; Θα συμπράξουμε δηλαδή με το ψεύδος και τις ανομίες των Φαναριωτών, θα σιωπήσουμε, θα συντηρούμε στο μυαλό μας μία απατηλή εικόνα των περασμένων μεγαλείων για να προχωρεί ανενόχλητος ο Βαρθολομαίος με τις ανομίες του;

– «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, «ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία»

Μάλιστα. Αυτό μας μάρανε! Τι φάνηκε; Πού φάνηκε; Πως φάνηκε ότι έχουμε «το πρωτείο»; Με τις αυθαιρεσίες και τις υπόγειες διαδρομές των Φαναριωτών; Με τον διωγμό των Ορθοδόξων στην Ουκρανία; Με τον εξαναγκασμό τους να εξέλθουν από την Εκκλησία και να έλθουν σε κοινωνία με σχισματικούς και αυτοχειροτόνητους; Αυτά μας λέει «το πρωτείο» να κάνουμε; Οι αυθαιρεσίες του Βαρθολομαίου έχουν κάποια σχέση με το πρωτείο του Οικουμενικού Θρόνου όπως αυτό καθορίζεται από τους Κανόνες της Εκκλησίας; Καλοί μου άνθρωποι, όπως έλεγε και ο Βέγγος, δείτε τι ωραία τα κανόνισε ο Βαρθολομαίος να βάλει τους δικούς του να πουν αυτά που θέλει «εκ μέρους του Αγίου Όρους». Δείτε τι ωραία καπέλωσε το Άγιον Όρος με την τάχαμου συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας. Είναι ξεκάθαρο σαν το γάργαρο νερό ότι αυτή η συγκεκριμένη δήλωση ήταν παραγγελιά του Βαρθολομαίου για να την ακούσουν οι Ρώσοι και οι Τοπικές Εκκλησίες που στέκονται στο πλευρό της Κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία. Και βλέπουμε εδώ πως εγείρονται πάλι εντέχνως εθνοφυλετικά κριτήρια (για εμάς) και μάλιστα για ένα πολιορκημένο «Οικουμενικό Πατριαρχείο» όπως το σημερινό που ακόμη και ένας εθνοφυλετιστής με λίγο νιονιό διακρίνει ότι δημιουργεί τις προϋποθέσεις να γίνουμε ο πιο μισητός λαός στον κόσμο. Αδελφοί μου, δεν θέλω να σας μεταφέρω αυτά που διαβάζω κατά καιρούς στο διαδίκτυο για εμάς τους Έλληνες με αφορμή τα τεκταινόμενα στην Ουκρανία διότι θα σας πιάσει κατάθλιψη.

– «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»

Δείτε αδελφοί εδώ τα φρικτά που λέγονται. Μπροστά στον Ελληνισμό και το Οικουμενικό Πατριαρχείο θυσιάζουμε την ειρήνη και την ενότητα της Εκκλησίας, λέει αυτός ο Αγιορείτης. Ναι μεν θέλουμε την ενότητα και την ειρήνη στην Εκκλησία αλλά πιο πάνω από αυτό είναι να μην ταπεινωθεί ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο! Αυτό μας λένε και θέλουν εμείς συγκεκριμένα οι Έλληνες να το ακούσουμε για να τυφλωθούμε από έναν υπερφίαλο και ανυπόστατο εθνικισμό, ακριβώς για να μην εναντιωθούμε στην υπονόμευση και της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού που επιχειρείται.

Ο Αγιορείτης είπε επίσης, «Σε όλους τους εθνικούς αγώνες οι Μοναχοί μπήκαν μπροστά για να προφυλάξουν το Άγιον Όρος, και όχι να βάλουν το Άγιον Όρος μπροστά

Μήπως εδώ ο Αγιορείτης μας λέει ότι το Άγιον Όρος συνέπραξε και με τους εχθρούς του έθνους για να επιβιώσει και ότι αυτό κάνει και τώρα;

Και συνεχίζει: «Μοναχοί μαρτύρησαν προστατεύοντας το Περιβόλι της Παναγίας! Λοιπόν σήμερα θα κάνουμε το αντίθετο;»

Οι Μοναχοί μαρτύρησαν για την Πίστη, τα παραδείγματα είναι άπειρα, και η ίδια η Παναγία τους καλούσε να μαρτυρήσουν για την Πίστη. Τί είναι το Περιβόλι της Παναγιάς χωρίς την Πίστη;

Παράδειγμα το 1274, όταν ο Βέκκος καλούσε τους Αγιορείτες να ενωθούν με τον πάπα, όπως και τώρα ο Βαρθολομαίος ζητά από τους Αγιορείτες να ενωθούν με τους σχισματικούς και τους αχειροτόνητους.

Μας διηγείται ο Γέρων Γαβριήλ .

«Ο Βέκκος ο Πατριάρχης με τον Μιχαήλ τον Η’ στείλανε εδώ τους Λατίνους να πείσουν τους Πατέρες να ενωθούνε. Οι Πατέρες αντιδράσανε και τον Άγιο Κοσμά τον Πρώτο τον απαγχονίσανε, τους άλλους τους σφάξανε. Όταν μπαίνετε μέσα στο Πρωτάτο δεξιά δεν έχει ένα καντήλι; Και τι έχει το καντήλι αυτό; Δεν υπάρχει εικόνα. Έχει το μάρμαρο που κόψαν τα κεφάλια απ’ τους Πατέρες. Αυτό το είχαν έξω κι όταν χιόνιζε, εκεί δεν πήγαινε χιόνι. Έμενε έτσι ακάλυπτο. Εκεί, τους κόψαν τα κεφάλια.

Εκείνη την εποχή, έξω από το Βουλγαρικό Μοναστήρι ήταν ένα γεροντάκι και ένα βράδυ που έλεγε τους Χαιρετισμούς μπροστά στην εικόνα της Παναγίας και είπε Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε, του μίλησε η Παναγία και του είπε, Χαίρε κι εσύ Γέρων του Θεού.

Το γεροντάκι φοβήθηκε, ταράχθηκε. Του λέει η Παναγία,

Μην φοβάσαι. Τρέξε στο Μοναστήρι και πες στους Πατέρες ότι οι εχθροί μου και οι εχθροί του Υιού μου έρχονται, και όσοι θέλουν ας φύγουν να σωθούν, όσοι θέλουν ας μείνουν να αγωνιστούν.

Και έτρεξε το γεροντάκι και όταν το ανήγγειλε αυτό μερικοί Πατέρες φύγαν στα δάση, 26 με τον Ηγούμενο κλείστηκαν στον πύργο και η Παναγία πήγε εκεί να τους εμψυχώσει μόνη Της.

Πήγαν οι Λατίνοι και απαίτησαν να αναγνωρίσουν κεφαλή της Εκκλησίας τον πάπα. Οι Πατέρες αρνήθηκαν, λένε εμείς κεφαλή της Εκκλησίας αναγνωρίζουμε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και τους κάψανε

«Η Ιερά Κοινότητα», συνέχισε, «έχει τη σοφία και την εμπειρία, ώστε το Άγιον Όρος να μην γίνει εργαλείο και μοχλός πίεσης για αλλότριους σκοπούς» και ότι «αυτό που προέχει είναι να διατηρηθεί η ενότητα των Ιερών Μονών και να σταλεί προς πάσα κατεύθυνση σαφές μήνυμα ότι δε θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους. Το Άγιον Όρος είναι για όλους».

Πραγματικά είτε θα γελάσει κανείς είτε θα κλάψει με αυτές τις δηλώσεις. Εδώ βλέπουμε σε ανοιχτή θέα την εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους για τα πολιτικά σχέδια των αμερικανών και τις υποχθόνιες βλέψεις των Φαναριωτών και ο αντιπρόσωπος μας λέει ότι «δεν θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους»! Βλέπουμε ένα ξένο και αγνώριστο Άγιον Όρος με πολιτικοποιημένο λόγο, που αντιγράφει καρμπόν τις δηλώσεις του Πάιατ, την αίρεση του εθνοφυλετισμού (επειδή τώρα έτσι βολεύει) και τις παπικές φαντασιώσεις του Βαρθολομαίου και μας λέει ο αντιπρόσωπος ότι το Άγιον Όρος δεν είναι εργαλείο κανενός! Και βέβαια ο αντιπρόσωπος δεν μας εξηγεί για ποια «ενότητα» ομιλεί, διότι τούτη εδώ μοιάζει με την κίβδηλη ενότητα των οικουμενιστών, ενότητα στο ψεύδος, την ένοχη σιωπή και την υποκρισία. Και τελικά, αυτό το Άγιον Όρος που «είναι για όλους» είναι μήπως και για τους σχισματικούς και τους αυτοχειροτόνητους; Θα μας απαντήσει ο αντιπρόσωπος ή θεωρεί πως αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να μας αφορά;

«Συμφώνησαν μάλιστα», αναφέρει η Ρομφαία, «ότι είναι προτιμότερο να σιωπήσει αυτή την περίοδο η Ιερά Κοινότητα ώστε να μη δημιουργούνται παρερμηνείες, ενώ πρότειναν να αναμένουν να ωριμάσουν λίγο περισσότερο οι συνθήκες.»

Βέβαια! Για να μην θιχτεί ο Βαρθολομαίος και να μην αμφισβητηθεί η κυριαρχία του πάνω στο Πνευματικό Κέντρο της Ορθοδοξίας, το Άγιον Όρος «αποφάσισε» να μην πάρει θέση σε αυτό το ζήτημα που καίει σύμπασα την Εκκλησία! Όλος ο Ορθόδοξος κόσμος περιμένει από το Άγιον Όρος να πάρει θέση, και το Άγιον Όρος θεωρεί ότι δεν είναι ακόμη ώρα να πάρει θέση! Η δήλωση αυτή που μιλάει για «ωρίμανση» μου θυμίζει την άλλη δήλωση του «χάρτινου επιτελάρχη», όπως πολύ ορθώς τον αποκαλεί ένας αδελφός, του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην επιστημονική ημερίδα για την ψευδοσύνοδο. Είχε πει: «ο χρόνος που περνά εξωραΐζει τα πράγματα και δείχνει μόνο την ομορφιά. Κάθε μεγάλο γεγονός έχει πολλές εικόνες. Όταν περάσει ο καιρός, αυτοί που θα κάνουν την κρίση της συνόδου της Κρήτης θα βρουν κάποια καλά λόγια να πούνε, που δεν βρίσκουν οι σημερινοί»!

Αντί να μιλήσουν ξεκάθαρα για να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες» θεωρούν ότι η σιωπή θα βοηθήσει στο να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες»! Εγώ βγάζω το καπέλο σε αυτήν την λογική, δεν ξέρω εσείς.

Και ρωτώ ευθύς αμέσως διότι ως ποίμνιο με αφορά άμεσα.

Η αντιπροσωπεία των σχισματικών θα ξεκουμπιστεί από το Άγιον Όρος; Θα υπάρξουν και άλλες Μονές, εκτός από αυτές που ήδη γνωρίζουμε, που θα τους δεχτούν; Διότι κατά καιρούς βγαίνουν Αγιορείτες από το Άγιον Όρος για να μας «συμβουλεύσουν» για διάφορα θέματα και νομίζω ότι ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ, ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΟΥΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

***

Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

8 Σχόλια to “Η συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους έγινε για να καπελωθούν οι αντιδράσεις των πλειοψηφούντων Μονών.”

  1. Φαίη said

    Οι σχισματικοί έφυγαν από το Άγιον Όρος σύμφωνα με ξένο δημοσίευμα.
    Θα μάθουμε άραγε με ποιες ακόμη Μονές ήρθαν σε κοινωνία;

  2. Φαίη said

    Στο άρθρο της Ρομφαίας γράφει ότι: «συμφώνησαν πως όλοι θα πρέπει να σταθούν στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου»

    Αυτό όμως είναι παράλογο διότι τρεις Μονές δεν δέχτηκαν τους σχισματικούς, όπως και η Σιμωνόπετρα με τον τρόπο που το έκανε τέλος πάντων.

    Έλεος αγαπητοί εκεί στην Ρομφαία, Έλεος.

  3. Σοφία Τσέκου said

    Δεν κατάλαβα τι τρέχει με τους σεπτούς Αγιορείτες και δη με τον συγκεκριμένο ανώνυμο μοναχό που αναφέρεται στο δημοσίευμα της Ρομφαίας. Η ταπείνωση είναι η υψίστη των αρετών !!!! Γιατί απαξιώνεται; Τί πάει να πει ότι δεν θα δεχτούν την ταπείνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου; Τί καλύτερο από την υψοποιό ταπείνωση; Από την άλλη, γιατί δέχονται ,επιδοκιμάζουν και ενισχύουν την έπαρση και την αλαζονεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου; Τι πηγή παθών η φθοροποιός υπερηφάνεια!! Η ταπείνωση είναι συνυφασμένη με τον μοναχισμό και υπερβαίνει εθνική ,φυλετική και οποιαδήποτε άλλη διάκριση. Τί φρασεολογία είναι πάλι τούτη που εκστομίζουν ; Ωσάν να ακούω στομφώδη λόγο που χρησιμοποιούν πολιτικοί και διπλωματικοί ακόλουθοι. Εκκοσμίκευση ακόμα και στη γλώσσα ; Δεν κατάλαβα…..θα ήθελα εξηγήσεις .Αν δεν μπει μπροστά το Άγιον Όρος ,ποιος θα μπεί ;Τι σόι φάρος της Ορθοδοξίας είναι ο Ιερώνυμος Άθωνας αν δεν βλέπει ούτε τη μύτη του και καταπίνει τη γλώσσα του; Δηλαδή , δεν το καταλαβαίνουν ότι δεν μας πείθουν να δεχτούμε τους θρησκευτικούς μας οδηγούς και με τον «αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» ; Και επιτέλους, ας δημοσιεύσουν επίσημη ανακοίνωση της Ιεράς Επιστασίας με σφραγίδες και υπογραφές ότι πράγματι ο εν λόγω ανώνυμος Αγιορείτης Μοναχός εκπροσωπεί όλη την Κοινότητα και λέει αλήθειες ……υποβολιμιαίες ή όχι . Όντως εκπροσωπεί ; Όντως είναι έτσι όπως τα λέει; Ας αποφασίσουν. Εξουσιοδοτήθηκαν άραγε εκ μέρους τους ιστολόγια και ΜΜΕ που εκφράζουν αυτές τις θέσεις ;Έδωσαν οι Πατέρες επίσημα την έγκριση να κυκλοφορήσουν οι παραπάνω απόψεις ; Έχω την άποψη ότι αναρτημένο δημοσίευμα σε ιστοδελίδα ή δημοσιευμένο σε οποιοδήποτε ΜΜΕ χωρίς παραπομπή στη πηγή άντλησης της πληροφορίας και με ρεπορτάζ χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία ,ακόμα και αν φέρει την υπογραφή καταξιωμένου αρθρογράφου μπορεί να θεωρηθεί αμφισβητήσιμο ως προς την εγκυρότητά του.Αναρωτιέμαι κι εγώ μήπως κάποιοι ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα; Μου θυμίζει κυβερνητικές πρακτικές , που πριν ψηφιστεί ένα μάλλον αντιλαϊκό μέτρο, ρίχνονται ως πυροτέχνημα προσχέδια και προθέσεις, αναμένοντας τις αντιδράσεις του λαού. Κάπως έτσι φαίνονται τα πράγματα και λυπάμαι. . Δυστυχώς,νομίζω, ότι το Περιβόλι της Παναγίας με τα «σούρτα -φέρτα » όλων των παρατρεχάμενων που μπαινοβγαίνουν,εκτός από περιβόλι τείνει να μετατραπεί σε καζάνι που βράζει , σε χύτρα βρασμού …..χωρίς απαραίτητα βαλβίδα ασφαλείας.

    • Ἀς εἴμαστε ἐπιφυλακτικοὶ σχετικὰ μὲ τὸ ἂν ὁ διατυπώσας αὐτὲς τὶς θέσεις εἶναι Ἁγιορείτης ἢ «Ἁγιορείτης»… Μπορεῖ τὸ κείμενο νὰ τὸ διατύπωσε κανένας … «τιραμόλα», γιατὶ πολὺ ἐρασιτεχνικὸ (ἀπὸ ἐκκλησιαστικῆς καὶ ὀρθοδόξου ἀπόψεως) φαίνεται… ἢ κανένας «διοικητὴς» μὲ πολιτικὰ ἐννοεῖται… Ποιός ξέρει…

      Πάντως ἡ (πραγματικὴ) σιωπὴ τῶν Ἁγιορειτῶν δὲν εἶναι καὶ ὄ,τι καλύτερο, ἀλλὰ καὶ οἱ περισσότεροι ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς λαϊκούς, δὲν πᾶμε πίσω…

      Κακὰ τὰ ψέμματα, εἶναι δύσκολο νὰ χαλάσεις τὴν ἡσυχία καὶ νὰ ἀρχίσεις τὸν πόλεμο, νὰ πᾶς στὸ μαρτύριο…

    • Φαίη said

      Φοβάμαι ότι όλοι μας έχουμε πέσει θύματα λίγο ή πολύ μιας… ας μην την χαρακτηρίσω…. παραπληροφόρησης.

      Η Ελληνική «έκδοση» του άρθρου της Ρομφαίας (και με ορισμένες διαφορές από την αγγλική «έκδοση») ανέβηκε με τίτλο που συνοψίζει την εθνοφυλετική ‘εσωτερική πολιτική’ των Φαναριωτών: [Άγιον Όρος: «Είμαστε στο πλευρό του Πατριαρχείου, δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν»]

      Για τους «κακούς ξένους» η Αγγλική «έκδοση» δημοσιεύτηκε με τίτλο που συνοψίζει την αλαζονική και επιθετική ‘εξωτερική πολιτική’ των Φαναριωτών: [«Το Άγιον Όρος υποστηρίζει σθεναρά το Πατριαρχείο στο Ουκρανικό ζήτημα.»]

      Νομίζω ότι κάποιος θα πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσει το Άγιον Όρος για αυτό που συμβαίνει. Είναι τρομερό πραγματικά και ανοίγει τον δρόμο για πολύ άσχημες καταστάσεις ακόμη και για τον Ελληνισμό, ο οποίος παρουσιάζεται με αυτόν τον άθλιο τρόπο στους αδελφούς Ορθοδόξους. Προωθεί καθαρά την διχόνοια ανάμεσα στους Ορθοδόξους (εις το όνομα της «ουκρανικής ενότητας»!). Πλήττεται και υποβαθμίζεται το Κέντρο της Ορθοδοξίας το Άγιον Όρος στον βωμό ενός αθέμιτου πολέμου και παρουσιάζεται ως κέντρο εθνοφυλετισμού, σκοταδισμού (αυτά με τα οποία κατηγορούν εμάς συνήθως) και φαναριώτικης αλαζονείας για να «στηρίχθεί» ο Βαρθολομαίος. Ας πει κάποιος στους Πατέρες να βγάζουν επίσημες ανακοινώσεις με την σφραγίδα τους ή δεν ξέρω τι γιατί αυτό το αίσχος πρέπει να σταματήσει.

  4. Δήμητρα said

    11 Φεβρουαρίου 2019
    Romfea.news: Μία νέα διάσταση στην εκκλησιαστική ενημέρωση.
    Είναι ιδιοκτησίας και μέλος του World Media Orthodox Network με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

    https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/27011-romfeanews-mia-nea-diastasi-stin-ekklisiastiki-enimerosi

  5. Diavatiss said

    Με κάλυψες κ. Φαίη!!!! Εύγε!!!!

  6. Φαίη said

    Λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή;

    Romfea.News – ‘Ειδήσεις’ για την Ορθοδοξία με την στήριξη του Υπ. Εξ. Αμερικής…

    RomfeaNews – ‘Ειδήσεις’ για την Ορθοδοξία με την στήριξη του Υπ. Εξ. Αμερικής…

Σχολιάστε