ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Εκπρόσωπος ψευδο-Πατριάρχου Φιλαρέτου: Χρειαζόμαστε Τόμο για επαφές με Καθολικούς και Προτεστάντες.

Posted by Φαίη στο 7 Δεκεμβρίου, 2018

 σ.σ. Έπεσε στην αντίληψή μου αυτό το μικρό σε μέγεθος άρθρο το οποίο είναι όμως βόμβα μεγατόνων. Η δήλωση αυτή έγινε στις 23 Οκτωβρίου του 2018. Δείτε πως θα επιχειρήσουν να εφαρμόσουν στην πράξη την απόφαση της ψευδοσυνόδου:

«Η Ορθόδοξος Εκκλησία αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών».

***

Ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Κιέβου, Eustratiy Zoria, εξήγησε γιατί οι σχισματικοί χρειάζονται πραγματικά τον Τόμο.

Ο Τόμος θα επιτρέψει την συμμετοχή σε επίσημες επαφές με τις Καθολικές και Προτεσταντικές Εκκλησίες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Κιέβου κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο Glavred.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πρωτύτερα η «Ουκρανική Εκκλησία» ήταν «απομονωμένη» από την κοινωνία με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, όπως και με τους Καθολικούς και τους Προτεστάντες.

Όσο για τους λαϊκούς, ο Τόμος θα πρέπει να τους φέρει τα ακόλουθα οφέλη: «δεν θα ακούν κηρύγματα στις εκκλησίες για τον ‘Ρωσικό κόσμο’», για την «ανάγκη να ενωθούν με τη Μόσχα» και άλλη πολιτική προπαγάνδα περιτυλιγμένη στις ιδέες του «Ρωσικού κόσμου».

Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, ο επικεφαλής της UGCC [σ.σ. «Ουκρανικής Ελληνόφωνης Καθολικής ‘Εκκλησίας’» – Ουνίτες/Παπικοί], ο Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ, μίλησε επίσης για «υπέρβαση της απομόνωσης της εκκλησίας» και υποσχέθηκε ότι η δημιουργία μίας τοπικής εκκλησίας είναι μόνο το πρώτο βήμα προς την επίτευξη της ενότητας των εκκλησιών *του Βαπτίσματος του Πρίγκιπα Βλαντιμίρ, ενώ «το επόμενο βήμα είναι ο οικουμενικός διάλογος μεταξύ της UGCC και της ενωμένης Ουκρανικής Ορθοδοξίας για την αποκατάσταση της αρχικής ενότητας αυτής της εκκλησίας» .

***

Μετάφραση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή Union of Orthodox Journalists

* σ.σ. Ο Πρίγκιπας Βλαντιμίρ βαπτίσθηκε πριν το λεγόμενο «Σχίσμα», την αποκοπή δηλ. των αιρετικών από την Εκκλησία. Ο παπικός Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ εδώ επικαλείται ένωση για ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ λόγους.  Περιττό δε να σχολιάσει κανείς το «φρόνημα» των σχισματικών του ψευτοΠατριάρχη Φιλαρέτου που «αποκατέστησε» ο Βαρθολομαίος, οι οποίοι όχι μόνο δεν ξέρουν τι πιστεύουν αλλά επιθυμούν να έχουν κοινωνία και επίσημες επαφές με τους αιρετικούς! 

Σχολιάστε