ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Αναστοχασμός και στο μάθημα της Γεωγραφίας από το υπ. απαιδείας – είναι ρατσιστικό να λέμε Βορράς, Νότος, Ανατολή και Δύση σύμφωνα με τον Γαβρόγλου.

Posted by Φαίη στο 18 Οκτωβρίου, 2018

σ.σ. Πως εξαφανίζεις από την συνείδηση των ελληνοπαίδων την γεωγραφική υπόσταση της Πατρίδας τους; Πως ανοίγεις τον δρόμο για μία πολυπολιτισμική χοάνη και απόλυτη οικονομική αποικία; Τους λες ότι δεν υπάρχει ούτε Βορράς, ούτε Νότος, ούτε Ανατολή και Δύση, διότι όλα αυτά είναι……ρατσιστικά!! Δεν χωράει ο ανθρώπινος νους αυτά που δρομολογεί το καταραμένο υπ. α-παιδείας.

***

Ἀνακοινώθηκαν τά Νέα Προγράμματα σπουδῶν τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί στή Γεωγραφία!

Μαρούσι, Ὀκτώβριος 2018.

Σέ ἔκτακτη συνέντευξη τύπου ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου παρουσίασε στούς ἐκπροσώπους τοῦ γραπτοῦ καί ἠλεκτρονικοῦ τύπου τά νέα προγράμματα σπουδῶν στή Γεωγραφία. Πίσω ἀπό τόν Ὑπουργό δέσποζε σέ μεγέθυνση ὁ νέος Παγκόσμιος Χάρτης ἐνδεικτικός της φιλοσοφίας τῶν νέων προγραμμάτων.

Ὁ κ. Ὑπουργός ἐπεσήμανε ὅτι οἱ μαθητές μέ τή Νέα Γεωγραφία καλοῦνται νά σκεφτοῦν πέρα ἀπό τά ξεπερασμένα -παρελθόντων αἰώνων- στερεότυπα τύπου Βορρᾶς, Νότος, Ἀνατολή καί Δύση. «Εἶναι ρατσιστικό νά θέλουμε ἡ Ἀφρική νά βρίσκεται μία ζωή ἀπό κάτω μας καί νά μεγαλώνουν γενιές παιδιῶν μέ αὐτές τίς ἀντιλήψεις» τόνισε σέ μία χαρακτηριστική ἀποστροφή τῆς ὁμιλίας του. «Τό ΙΕΠ, μετά τά Θρησκευτικά καί τήν Ἱστορία, ξεπέρασε τόν ἑαυτό του σέ αὐτό τό καινοτόμο καί ρηξικέλευθο πρόγραμμα σπουδῶν. Ὁ μαθητής πού θά ὁλοκληρώσει τό συγκεκριμένο πρόγραμμα θά εἶναι σέ θέση νά ἀντιληφθεῖ ὅτι ὅλα εἶναι σχετικά καί δέν ὑπάρχουν θέσφατα καί κανόνες. Ὅπως θά δεῖ καί στό τό χάρτη μας ἡ Ἑλλάδα πλέον μπορεῖ νά ἀνήκει στή Ἄπω Ἀνατολή ἐάν ὁ μαθητής τό ἐπιθυμεῖ ἀφοῦ τό μάθημα τῆς γεωγραφίας γίνεται…. ἀνθρωποκεντρικό καί σύμφωνο μέ τό δικαίωμα τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ τοῦ καθενός ἀπό ἐμᾶς.

Στίς ἐρωτήσεις πού ἀκολούθησαν τό ἐνδιαφέρον τῶν δημοσιογράφων κίνησε τό γεγονός ὅτι ὁ χάρτης εἶναι γραμμένος στήν Ἀγγλική Γλώσσα. Ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε: «μήν μέ βάζετε νά ἀποκαλύψω ἄλλα αὐτή τή στιγμή… Ἔχει νά κάνει μέ τή διαθεματικότητα τῶν μαθημάτων καί μέ τήν ἐπικείμενη ἀνακοίνωση τῶν νέων προγραμμάτων σπουδῶν στό μάθημα τῆς Γλώσσας. Θά ἐκπλαγεῖτε pleasantly !» Τόνισε μέ νόημα.

Σέ ἐρωτήσεις γιά τό τί γνώμη ἔχουν οἱ καθηγητές πού θά κληθοῦν νά διδάξουν τό μάθημα τῆς Νέας Γεωγραφίας ὁ κ. Ὑπουργός ἐπισήμανε ὅτι δουλειά τῶν καθηγητῶν εἶναι νά διδάξουν τό νέο μάθημα καί ὄχι γιά νά κρίνουν τίς Ὑπουργικές Ἀποφάσεις. «Νά ξέρετε πάντως πώς οἱ ἀντιδράσεις τῶν καθηγητῶν εἶναι ἐνθουσιώδεις ἁπλά ζήτησαν λίγο χρόνο νά προσανατολιστοῦν«!

Σέ ἄλλη ἐρώτηση δημοσιογράφου πού δυσκολευόταν νά ἐντοπίσει τήν Ἑλλάδα στό χάρτη ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε εὐδιάθετα «Κοιτάξτε ἀριστερά! Γιά πρώτη φορά ἡ Ἑλλάδα βρίσκεται ἀριστερά!» Συνάδελφοι τοῦ δημοσιογράφου ἐπεσήμαναν στόν κ. Ὑπουργό ὅτι τήν ἔβλεπαν στά δεξιά τοῦ χάρτη γιά νά λάβουν τήν ἀπάντηση ὅτι αὐτοί πού τή βλέπουν δεξιά εἶναι γιατί βρίσκονται ἀπέναντί της. «Ἡ χώρα μᾶς εἶναι ἀριστερά καί ἐκεῖ θά παραμείνει!» δήλωσε θριαμβευτικά κλείνοντας τή συνέντευξη τύπου.

Ἡ συζήτηση γιά τό κωμικό ἤ τραγικό της ὑποθέσεως μόλις ἄνοιξε…

Χάριν παιδιάς «O TEMPORA O MORES!»

Ρωμαίικο Οδοιπορικό

Σχολιάστε