ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Τι πρότεινε ο αντιπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην συζήτηση της ευρωπαϊκής επιτροπής για τις κοινές ευρωπαϊκές αξίες.

Posted by Φαίη στο 13 Ιουλίου, 2018

 σ.σ. Αν θέλουμε να καταλάβουμε «τι ακριβώς» θέλουν να μας πουν διάφοροι «προοδευτικοί» θεολόγοι και μητροπολίτες οι οποίοι μας την βγαίνουν ξαφνικά σούπερ Ορθόδοξοι αναθεματίζοντας το έθνος και την Πατρίδα και τον αγώνα υπέρ της Μακεδονίας μας, καλά θα κάνουμε να διαβάσουμε το άρθρο που ακολουθεί. Μας τα λένε μπροστά μας, εμείς δεν θέλουμε να τα δούμε. Πως ενεργούν όμως αυτοί οι κύριοι; Εξισώνουν πρώτα την άδολη αγάπη για την Πατρίδα -τον πατριωτισμό- με έναν κακό εθνικισμό και μετά εξοστρακίζουν τον πατριωτισμό, λέγοντας πως η Ορθοδοξία είναι υπεράνω όλων (λες και κάποιος είπε ότι δεν είναι). Γιατί το κάνουν; Για να υπηρετήσουν τον «εθνικισμό» της Ευρώπης που ξεπερνάει τα σύνορα των εθνικών κρατών. Ας είναι καλά τα κονδύλια. Επικαλούνται τον εθνικισμό διότι ασπάζονται την χειρότερη μορφή του εθνικισμού. Ο εθνικισμός της Ευρώπης και ευρύτερα της παγκοσμιοποίησης είναι ολοκληρωτικός διότι εν αντιθέσει με τα έθνη/κράτη δεν έχει κοινά στοιχεία μέσα από τα οποία εκφράζονται οι λαοί, τα δημιουργεί τεχνητά με αλλοπρόσαλλα δεδομένα όπως οικονομικά συμφέροντα και σιωνιστικά οράματα, και τα επιβάλει ισοπεδωτικά σε όλους τους λαούς με τη βία. Για τον εθνικισμό της Ευρώπης και το όραμα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης θυσιάζουν και το ομολογιακό μάθημα των Θρησκευτικών, κι ας έλεγε ο Άγιος Παΐσιος ότι τα δόγματα της Πίστεως δεν μπαίνουν στην ΕΟΚ. Αγαπητοί αδελφοί, μόνο αν διαλυθεί αυτό το διαβολικό δημιούργημα, έτσι όπως έχει καταντήσει, που λέγεται Ε.Ε θα δούμε άσπρη μέρα.

***

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΞΙΕΣ

Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Xθες, Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, το Γραφείο της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην ΕΕ συμμετέσχε, κατόπιν προσκλήσεως, σε συνάντηση εργασίας που οργάνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για εκπροσώπους θρησκειών και ανθρωπιστικών οργανώσεων στο πλαίσιο του Άρθρου 17 της Συνθήκης της ΕΕ.

Το θέμα της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή απόψεων με αφορμή τη νέα Οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση κοινών ευρωπαϊκών αξιών, την ενσωμάτωση μέσω της εκπαίδευσης και την ευρωπαϊκή διάσταση στη διδασκαλία, που έγινε μόλις προχθές (Τετάρτη 23.5.18) δεκτή από το Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ.

Στη συζήτηση παρίσταντο ο επιτετραμμένος για τον Διάλογο με τις Εκκλησίες, τις Θρησκείες και λοιπούς Ανθρωπιστικούς και Φιλοσοφικούς Οργανισμούς με βάση το Άρθρο 17 της Συνθήκης της ΕΕ κος Vincent DEPAIGNE, η κα Sarah LYNCH (Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Παιδεία), ο κος David FRIGGIERI (Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Δικαιοσύνη), ο κος Johannes BÖRMANN (Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Δικαιοσύνη), η κα Marta MARKOWSKA (Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Παιδεία), ο κος Rachel BAYANI (Baha’ι International Community), ο κος Jean De Brueker (Centre d’Action Laique), η κα Olivia Caeymaex (Quaker Council for European Affairs), η κα Julia Eichler (Council of the Protestant Church in Germany), ο κος Michael Kuhn (εκπρόσωπος της Commission of the Episcopates of the European Community, Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία), ο κος Marc Menschaert (Grand Master of Grand Orient de Belgique), η κα Δήμητρα Μισσίρα (KAICIID Dialogue Centre), ο κος Herve Parmentier (Director, European Humanist Federation), ο κος Michel PRAET (Grand Tyler of the Grand lodge of Belgium), o ραβίνος κος Alexander TAWIL (Director, European Jewish Community Centre) κ.α.

Ο Διευθυντής του Γραφείου της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην ΕΕ Πανιερότατος Μητροπολίτης Αχαΐας κος Αθανάσιος εκπροσωπήθηκε στη συνάντηση αυτή από τον Σύμβουλο του Γραφείου Πρωτοπρεσβύτερο Δρ. Γεώργιο Λέκκα.

Η κα LYNCH παρουσίασε εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε γενικές γραμμές, την Οδηγία αυτή, που προέκυψε από την ανάγκη αποφυγής της ριζοσπαστικοποίησης μαθητών για θρησκευτικούς λόγους στις χώρες της ΕΕ.

Η Οδηγία αυτή έχει τριπλό στόχο: 1. Την προώθηση κοινών ευρωπαϊκών αξιών με έμφαση στη διαμόρφωση του αυριανού ευρωπαίου πολίτη μέσω της εκπαίδευσης. 2. Την ενσωμάτωση όλων των μαθητών μέσω της παιδείας με ποιοτική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές και προσωπική καθοδήγηση όπου υπάρχει ανάγκη και 3. Την έμφαση στην ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης τόσο για τους διδασκόμενους όσο και για τους διδάσκοντες.

Ακολούθησε συζήτηση στην οποία τονίσθηκε ότι για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκπαίδευση δεν σημαίνει μόνο γνώσεις αλλά και κοινές αξίες (DEPAIGNE). Tέθηκε το ζήτημα της προβολής της αναγκαιότητας της θρησκευτικής πίστης που απουσιάζει από την Οδηγία (DHEUR). Yπογραμμίστηκε, επίσης, η ανάγκη να μπει στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας το ανθρώπινο πρόσωπο, καθώς δημιουργούνται αμφιβολίες ότι η παρούσα Οδηγία μοιάζει να ενδιαφέρεται περισσότερο για τη διατήρηση απλώς ενός συστήματος πολιτικών αξιών (KUHN). Τέλος, χαιρετίσθηκε με ενθουσιασμό το γεγονός ότι η ΕΕ φαίνεται να προχωρά από μια παιδεία που σκόπευε μέχρι τώρα στην αγορά εργασίας σε μια παιδεία που επικεντρώνεται στο ζήτημα κοινών ευρωπαϊκών αξιών (EICHLER).

Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος του Πανιεροτάτου Αχαΐας προέβη στο ακόλουθο σχόλιο:

«Η παρούσα Οδηγία επιμένει στο ζήτημα των κοινών αξιών αλλά περιορίζεται να τις ταυτίζει με τις αναφερόμενες αποκλειστικά στο Άρθρο 2 της Συνθήκης της Ένωσης. Πιστεύουμε ότι για να προχωρήσει το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης, δεν αρκεί από μόνη της η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ισότητας και της δημοκρατίας. Πιστεύουμε ότι κοινές ευρωπαϊκές πνευματικές αξίες, που βασίζονται στην χριστιανική κουλτούρα της Ευρώπης, όπως αγάπη, παραχώρηση προς τον άλλο και ταπείνωση είναι μεγίστης σπουδαιότητας για την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση.

Δεύτερον, τα ανθρώπινα δικαιώματα για την προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της δημοκρατίας και της ισότητας δεν μπορούν να διδαχθούν πειστικά στη σχολική τάξη χωρίς να προκαλέσουν τουλάχιστον την ειρωνεία των μαθητών, αν οι αξίες αυτές δεν εφαρμόζονται ικανοποιητικά και ορατά σε όλο το εύρος της πολιτικής κοινωνίας, εντός της οποίας οι διδασκόμενοι μαθητές καλούνται να ζήσουν αύριο ως ώριμοι πολίτες. Για το λόγο αυτό, επείγει η λήψη αυστηρών ευρωπαϊκών μέτρων κατά κρατών-μελών που δεν σέβονται επαρκώς αυτές τις κοινές ευρωπαϊκές αξίες.

Τρίτον, η Οδηγία δίνει έμφαση στην προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μειοψηφιών (δείτε για παράδειγμα την παράγραφο 1 της Οδηγίας). Εντούτοις, σε εθνικό επίπεδο παρατηρείται μια διογκούμενη αντίδραση εκ μέρους πλειοψηφιών που νιώθουν να παραγκωνίζονται από μικρές καλά οργανωμένες μειοψηφίες. Πιστεύουμε ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία οφείλει να εμπνεύσει στους ευρωπαϊκούς λαούς όχι μόνο την ανοχή προς όφελος μειοψηφιών αλλά και ανοχή προς όφελος των πλειοψηφιών.

Τέταρτο και τελευταίο. Είναι αλήθεια ότι οι μαθητές οφείλουν να μαθαίνουν πρωτίστως την μητρική τους γλώσσα στον καλύτερο δυνατό βαθμό. Είναι, όμως, και επιτακτική ανάγκη, προκειμένου να έχουμε ένα καλύτερο κοινό ευρωπαϊκό μέλλον, να αρχίσει να διδάσκεται μια κοινή ευρωπαϊκή γλώσσα σε όλα τα σχολεία της ΕΕ και να φτάνει η εκμάθησή της, ει δυνατόν, στο επίπεδο της μητρικής γλώσσας κάθε αυριανού πολίτη χώρας-μέλους. Η επιλογή αυτής της κοινής ευρωπαϊκής γλώσσας πρέπει να γίνει ασφαλώς αντικείμενο ενός πανευρωπαϊκού δημοψηφίσματος.»

_______________________________________________

Μητροπολίτης Αχαΐας Αθανάσιος Χατζόπουλος

Ο Μητροπολίτης Αχαΐας Αθανάσιος Χατζόπουλος είναι Έλληνας ιεράρχης, Μητροπολίτης Αχαΐας και Διευθυντής του Γραφείου της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Βιογραφικά Στοιχεία

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1950. Αποφοίτησε από το Β’ Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών. Έλαβε πτυχίο από την Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1972 και το πτυχίο του από τη Θεολογική Σχολή του ίδιου ιδρύματος το 1976. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Ρώμης. Το 1984, έλαβε διδακτορικό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης με ειδίκευση στην Ελληνική Πατερική Παράδοση. Έλαβε υποτροφία από την Ποντιφική Επιτροπή για την Ενότητα των Χριστιανών από το 1977 έως το 1980 και ήταν επιμελητής χειρογράφων της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος από το 1983 έως το 1994. Διετέλεσε καθηγητής του Οικουμενικού Πανεπιστημίου του Μποσσύ κατά την περίοδο από το 1994 έως το 1997, του Ινστιτούτου Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Γενεύη, καθώς επίσης και επισκέπτης καθηγητής των Πανεπιστημίων της Γενεύης και του Φριβούργου από το 1997 έως το 2000. Από το 1993 έως το 1994, δίδαξε σε διάφορα ιδρύματα, όπως αυτό της Θεολογικής Ακαδημίας στην Αλβανία.

Τον Οκτώβριο του 2000, εξελέγη από την Ιεραρχία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Βοηθός Επίσκοπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών με τον τίτλο του Επισκόπου Αχαΐας και διορίσθηκε διευθυντής του Γραφείου της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στις 5 Αυγούστου 2007 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος τον ανύψωσε, τιμής ένεκεν, σε Μητροπολίτη Αχαΐας.

8 Σχόλια to “Τι πρότεινε ο αντιπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην συζήτηση της ευρωπαϊκής επιτροπής για τις κοινές ευρωπαϊκές αξίες.”

  1. Φαίη said

    Ακαδημαϊκός προειδοποιεί: Η ολοκλήρωση της ΕΕ προωθείται με «κατασκευασμένα» μαθήματα ιστορίας.

    «Ο Βρετανός καθηγητής του Πανεπιστημίου Κέϊμπριτζ και εξέχων ιστορικός David Abulafia προειδοποιεί ότι η ολοκλήρωση της ΕΕ προωθείται στα παιδιά με διαστρεβλωμένη ιστορία. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί μία εξιδανεικευμένη εικόνα και μία γενική αίσθηση ιστορικής Ευρωπαίκής ενότητας μέσω μίας επινοημένης κοινής ιστορίας.

    Ακαδημαϊκός προειδοποιεί: Η ολοκλήρωση της ΕΕ προωθείται με «κατασκευασμένα» μαθήματα ιστορίας. Και στην Ελλάδα κύριε;;

    Ααα, έλεγα κι εγώ, γι’ αυτό «σέβονται» και την Ελληνική Ιστορία!!

  2. Αργυρώ said

    Καλά, δεν πιστεύω στα μάτια μου που λένε. Είπε ο απίστευτος ότι επειδή αυτά που θα διδάσκουν στην τάξη θα είναι ΤΑ ανεφάρμοστα και ΤΑ παράλογα, και κόντρα στην κοινή λογική, όση έχει απομείνει, θα πρέπει , για να μην αντιληφθούν οι μαθητές αυτή την διαφορά, να επιβληθεί και στην κοινωνία , και μάλιστα μέσω κυρώσεων σε κρατικό επίπεδο? Είπε αυτό? Γιατί και πάλι δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
    Και είπαν οι περατρεχάμενοι της ευρωφασιστοζώνης ότι θα διαμορφώσουμε όλοι ευρωπαική συνείδηση που βασίζεται σε κοινή κουλτούρα? Θα είναι και το ισλάμ στην συνταγή? Σαφώς, και τότε λοιπόν για ποια η κοινή μας κουλτούρα θα μιλάμε?
    Θἐλω να τους κάνω μήνυση, γιατί μου αλλάζουν την πατρίδα, και την ταυτότητα χωρίς να με ρωτήσουν, με το έτσι θέλω, και έχουν και το θράσσος να αυτοχαρακτηρίζονται υπέρμαχοι της δημοκρατίας. Οι φασίστες, άχρηστοι ελιτίστες, πομπώδεις, ανάξιοι, φαύλοι, βαρετοί, και total waste of space.

    • Φαίη said

      Ναι. Αυτό ακριβώς είπε όσον αφορά τις περιβόητες «ευρωπαϊκές αξίες» περί «ανθρώπινης αξιοπρέπειας, δημοκρατίας και ισότητας»!! Τα σημερινά τα αίσχη δηλαδή που βλέπουμε για τα οποία δεν μας ρώτησε κανείς. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και όχι κάποιος πολιτικάντης. Το διανοείσαι; Όπως είπε και για μία δεύτερη κοινή γλώσσα στο επίπεδο της μητρικής. Αυτό που το βάζεις;

      • Αργυρώ said

        Μάααααλιστα…….βασιλικότεροι του βασιλέως δηλαδή. Κοίτα να δεις που παραβγαίνουν στο ποιος θα τους γλείφει περισσότερο. Και πόσες πρηφητείες δεν έχουμε, που λένε για την κατάντια του κλήρου τις έσχατες μέρες!

  3. Θέλουν να κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας…. για να φτιάξουν τους αυριανούς αλλοτριωμένους παγκοσμιοποιημένους πολίτες της φασιστικής Ευρωπ. Ενωσης…

    Αυτή η εφιαλτική ευρωπαϊκή ολοκλήρωση είναι ότι μασωνικότερο και φασιστικότερο ακούγεται συνεχώς από τα χείλη όλων των παγκοσμιοποιημένων υπανθρώπων…

    • mnk said

      Η δημιουργία του «Νέου Σοβιετικού Ανθρώπου» της «Ευρωπαϊκής Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών» (ΕΕΣΣΔ), όπως ακριβώς τα είπε και τα εφήρμοσε ο Λένιν. Η παλαιά ΕΣΣΔ ήταν το πείραμα, στου ρώσσου κασίδη το κεφάλι. Τα συμπεράσματα έχουν εξαχθεί και τώρα προχωρούν στην γενικευμένη εφαρμογή. Με ηπιώτερες και δολιώτερες μεθόδους, διότι ο ευρωπαίος δεν είναι μουζίκος, έχει συνηθίσει στα «δικαιώματα» κι όχι στο κνούτο.

      • Με μια διαφορα ο Λενιν τα εκανε ολα κρατικα….. Στην ΕΕ κανουν κουμαντο τεραστια οικονομικα συμφεροντα μυστικες λεσχες και στοές που ολα τα ιδιωτικοποιουν….
        Κατα τα λοιπα ακολουθουνται ακριβως οι ιδιες φασιστικές μεθοδοι…..
        Ακομα και οι εκλογες ειναι μουφα….

      • mnk said

        Η ΕΣΣΔ δεν ήταν κρατική υπόθεση, ούτε καν ρωσσική υπόθεση, αλλά μιά τεράστια ιδιωτική επένδυση του παγκόσμιου τραπεζικού τραστ, με σκοπό την κατάληψη της ρωσσικής επικράτειας. H πρώτη πράξη της «επαναστατικής» κυβέρνησης ήταν να παραδώσει την κεντρική τράπεζα στην μαφία των παγκόσμιων τραπεζιτών, αυτό δηλαδή που αρνιόταν μέχρι τέλους να κάνει ο Τσάρος.

        (Το ίδιο ακριβώς που έγινε αμέσως μόλις έπεσε ο Καντάφι στην Λιβύη, όπου η πρώτη-πρώτη πράξη την «επαναστατών» ήταν η παράδοση της κεντρικής τράπεζας της Λιβύης, μιάς απ’ τις τελευταίες ανεξάρτητες κεντρικές τράπεζες του πλανήτη.)

        Μπορεί λοιπόν οι μπολσεβίκοι να κρατικοποίησαν τα πάντα, ιδιωτικοποίησαν όμως το ίδιο το κράτος. Αφήρεσαν κάθε ιδιωτική περιουσία απ’ τα χέρια του ρωσσικού λαού, και μεταβίβασαν τα πάντα στο «κράτος» της ΕΣΣΔ, το οποίο ήταν θυγατρική των κυρίαρχων του ΣΙΤΥ. Γι’ αυτό και ο τρόπος διοίκησης της ΕΣΣΔ ήταν καθαρά εταιρικός.

        (Τα ίδια που συμβαίνουν κι εδώ, όπου υποθηκεύτηκε όλη η κρατική και ιδιωτική περιουσία, επί τη βάσει του αγγλικού δικαίου, και τα πάντα μεταβιβάζονται στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), που είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, ανεξέλεγκτα και υπεράνω του κράτους, όπως και η κεντρική «μας» τράπεζα. Μήπως, ο δημευτικός ΕΝΦΙΑ, δεν είναι έμμεσος τρόπος κρατικοποιήσεως της ιδιωτικής περιουσίας, ώστε μετά να περάση κι αυτή στο ιδιωτικό ΤΑΙΠΕΔ;)

        Γιά να δούμε και τις «ιδιωτικοποιήσεις» του ελληνικού δημοσίου:
        Πουλήσαμε τα ελληνικά τραίνα στην κρατική εταιρεία τραίνων της Ιταλίας.
        Η κρατική εταιρεία ύδρευσης του Ισραήλ ενδιαφέρεται γιά το νερό της Θεσσαλονίκης.
        Τα κρατικά γερμανικά ταχυδρομεία, τα οποία έχουν αγοράσει μεγάλη διεθνή μεταφορική (νομίζω την UPS), θέλουν να αγοράσουν και τα ελληνικά ταχυδρομεία. Η ίδια η Γερμανία, όμως, είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, εταιρική και όχι κρατική οντότητα.

        Είτε με «κρατικοποιήσεις», είτε με «ιδιωτικοποιήσεις», στις ίδιες τσέπες καταλήγουν όλα. Μην μας μπερδεύουν τα διαφορετικά ονόματα, η διαφορετική ορολογία, η διαφορετική μουτσούνα και η διαφορετική παραμύθα.

        Ο διαχωρισμός κρατικού-ιδιωτικού τομέα δεν υφίσταται πλέον στην πράξη. ΟΛΑ τα κράτη έχουν καταληφθεί προ πολλού από εταιρικές/τραπεζικές συμμορίες, με κοινά αφεντικά. ΟΛΑ τα κράτη λογοδοτούν στους παγκόσμιους οργανισμούς, οι οποίοι υπόκεινται στον έλεγχο της αφανούς(;) παγκόσμιας κυβέρνησης. Οι κρατικές δομές, οι εκλογές και οι κυβερνήσεις, δεν είναι παρά ο μπερντές του Καραγκιόζη, γιά να μην βλέπει το πόπολο τους καραγκιοζοπαίχτες. Αυτή είναι η περιβόητη παγκοσμιοποίηση, που ήδη κυβερνάει απ’ τα παρασκήνια, αλλά τώρα θέλει να «βγη απ’ την ντουλάπα» και είναι διατεθειμένη να τσακίση τους λαούς γιά να το επιτύχη.

Σχολιάστε