ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. Περί του νέου βιβλίου: «Ἡ Γερόντισσα τῆς χαρᾶς – Μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη»

Posted by Φαίη στο 24 Ιουνίου, 2018

 Προσοχή στήν ἀνάγνωση θρησκευτικῶν βιβλίων

Τοῦ πρωτ. Βασιλείου Κοκολάκη

. Καί πάλι στό προσκήνιο ἡ μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη, ὡς μία ἐξαίρετη ἁγία μορφή. Στό προηγούμενο σχετικό βιβλίο περί τῆς ἴδιας μοναχῆς,¨Ἀσκητικὴ τῆς Ἀγάπης¨, πολύ συνοπτικά, μέσα ἀπό τό συναίσθημα περνοῦν ἁπαλά ἀλλότριες διδασκαλίες: συγκρητιστικά στοιχεῖα, λίγο Ἰνδουϊσμό-Γκουρουϊσμό, προτεστάντικου τύπου γλωσσολαλιά, χορτοφαγία κουλτούρας, ἀποκρυφιστική ὁλιστική θεώρηση τοῦ κόσμου, Υama (ἡ πεποίθηση τῆς γερόντισσας πώς τό σέξ, ἀκόμα καί μέσα στό γάμο, εἶναι ἀντιθεϊκό), ἀνυπαρξία – νέκρωση πρίν καί μετά τό θάνατο, διαλογισμό ἀντί προσευχῆς, θετική σκέψη, μακριά οἱ ἐνοχές, διαφήμιση ἰνδουϊστῶν διδασκάλων, δεισιδαιμονίες, μηνύματα ὁράσεις πλάνες, ἰαματικό χάρισμα, ἐπικίνδυνη ἀγάπη, περίεργη φυσιοθεραπεία.

. Στό νέο βιβλίο «Ἡ Γερόντισσα τῆς χαρᾶς – Μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη», τῆς συγγραφέως μοναχῆς Φιλοθέης, ἡγουμένης τοῦ ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου “Παναγία τῶν Βρυούλων”, ἀπό τίς ἐκδόσεις “Ἐπιστροφή” συναντοῦμε ἄλλες ἀλλότριες διδασκαλίες, ὅπως:

. Ἐπικίνδυνη ἐπικοινωνία μέ ἀγγέλους, θέα ἀγγέλων

. Ἐκμετάλλευση ἀγαθῶν λόγων· τά καλά περιστασιακά λόγια κάποιων γερόντων γιά τήν γερόντισσα Γαβριηλία ἤ ἡ ἁπλή ἐπικοινωνία μαζί της δέν σημαίνει καί ἀναγνώριση μίας ἁγιότητας σ’αὐτήν.

. Ἰνδουϊστική στάση ζωῆς. «…ὅταν σέ ἀκούω, ἐγώ δέν ὑπάρχω, προσπαθῶ νά γίνω ἐσύ, ὥστε νά μπορέσω νά σέ καταλάβω καί νά σέ βοηθήσω, ὁπότε ποιός νά κουραστεῖ, ἀφοῦ ἐγώ δέν ὑπάρχω;» (σελ. 51)

Ὁ ἅγιος κατά τούς διαπροσωπικούς διαλόγους δέν χάνει τήν αὐτοσυνειδησία του, δέν ἐξαφανίζεται μέσα στόν ἄλλο, δέν ταυτίζεται μέ τόν ἄλλο, δέν διακατέχεται ἀπό ἐνσυναίσθηση (νέος ἀποκρυφιστικός ὅρος τῆς Νέας Ἐποχῆς). Ἀλλά διά τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατανοεῖ τή θέση τοῦ ἄλλου. Τό Ἅγιο Πνεῦμα τοῦ ἀποκαλύπτει τό βάθος τῆς ψυχῆς τοῦ ἄλλου, ὥστε νά μπορεῖ ἀποτελεσματικά νά τόν μεταμορφώσει.

«Ὅταν μιλοῦσες μαζί της – λέει ἡ Α. – ἔνιωθες ὅτι γινόταν ἐσύ, ἦταν σά νά μιλοῦσες στόν ἑαυτό σου…γι αὐτό καί δέν ἔλεγε τίποτε, δέν σέ διόρθωνε, μέ ἀποτέλεσμα νά νοιώθεις πολύ ἄνετα μαζί της, ὅπως νοιώθεις μέ τόν ἑαυτό σου». (σελ. 52). Αὐτό γιατί κατεγράφη στό βιβλίο; Περισσότερο θυμίζει ἀποκρυφισμό παρά ὑγιῆ κατάσταση πού αἰσθάνεται κάποιος, ὅταν συνομιλεῖ μέ κάποιον ἅγιο. Ὁ χριστιανός ὅταν προσεύχεται, προσεύχεται ἐνώπιον, ἀπέναντι τοῦ Θεοῦ, τῆς Παναγίας, τοῦ ἁγίου. Πρόκειται γιά δύο διαφορετικά πρόσωπα. Στό κάτω-κάτω ὅμως, ἄν αἰσθανόσουν ὅτι μιλᾶς μέ τόν ἑαυτό σου, γιατί νά μήν τό ἔκανες κατ’εὐθείαν, χωρίς καί πάλι νά διορθώνεσαι σέ τίποτα;

. Ἀμνήστευση ὁμοφυλοφιλίας· Στή σελ. 55-56 ἀναφέρεται ἡ συγγραφέας σέ περίπτωση ὁμοφυλόφιλου πού ἐκμυστηρεύθηκε τό πάθος του στή γερόντισσα. Ἡ ἀντιμετώπισή του, σύμφωνα μέ τά γραφόμενα, ἔγινε τόσο ἀγαπητικά, μά τόσο, πού οὔτε κἄν τοῦ εἶπε ἡ γερόντισσα πώς πρόκειται γιά ἁμαρτία. Ἀντιθέτως τοῦ εἶπε μεταξύ ἄλλων «ὁ ἔρωτας εἶναι ἕνα ὄχημα τοῦ Θεοῦ γιά νά φτάσουμε στήν ἀγάπη πρός τό πρόσωπό Του. …ὅταν ζήσεις μέ ἕναν ἄνθρωπο πολύ καί τόν ἀγαπήσεις πολύ, μετά, ὅταν τόν χάσεις, εἶναι πολύ δύσκολο… Καί συνεχίζει ὁ παθών καί τῆς λέει: αὐτός ὁ ἄνθρωπος πού συνυπήρχαμε στό Λονδίνο, τώρα πού ἤμουν διακοπές, δέν ἤθελε νά μέ βλέπει καί μοῦ ἔλεγε ἡ γερόντισσα, γιά νά μέ παρηγορήσει “Μή στεναχωριέσαι! Καί τά παντρεμένα ζευγάρια κάνουν ἀποχή κάποιες περιόδους τοῦ χρόνου!”».

Ἔτσι θά ἔλεγε καί ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἤ ἕνας ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος;

. Διορατικό δῆθεν χάρισμα: Σέ ἄλλο σημεῖο τοῦ βιβλίου θεωρεῖται διορατικό χάρισμα τῆς γερόντισσας τό ὅτι ρώτησε κάποτε μία παντρεμένη “τί γίνεται μέ τή μοιχεία;” καί ὄντως αὐτή ἡ γυναίκα εἶχε ὑποπέσει στό ἁμάρτημα τῆς μοιχείας.

. Ἀκύρωση τῆς κολάσεως· σελ. 104: «ὁ Θεός ξέρει καί θά τούς σώσει ὅλους». Τότε ἀκυρώνεται ἡ αἰώνια κόλαση ἤ εἶναι ἁπλῶς πρός ἐκφοβισμό;

. Ἰσοτιμία γερόντισσας μέ πνευματικούς · σελ. 113: «…Ἀφοῦ ρωτᾶς ἐμένα, ρωτᾶς καί τόν πατέρα Χ… Νά κάνεις ὅ, τι σοῦ πεῖ ὁ πατήρ Χ… Ἐσύ ρωτᾶς γιά νά δεῖς τί σέ συμφέρει. Ἐφ᾽ ὅσον δέν ἔχεις ἐμπιστοσύνη, νά καταλήξεις ἐσύ σέ αὐτό πού θέλεις».

σελ. 115: «Μπορεῖ ὁ πνευματικός νά δώσει εὐλογία γιά κάτι καί ὁ Θεός νά παρεμβαίνει μέ τούς δικούς του τρόπους καί νά γίνεται ἐμπόδιο σέ κάτι πού ἐμεῖς ἔχουμε προγραμματίσει. Ἀρκεῖ ἐμεῖς νά ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στόν Θεό»… «Ὁ Θεός θέλει αὐτό πού θέλουμε, ἀρκεῖ νά εἶναι γιά τό καλό μας». Τί συμπέρασμα βγαίνει τελικά; Κάνω ὑπακοή στόν πνευματικό μου ἤ στίς παρεμβάσεις; Ποιός ὁρίζει τί εἶναι γιά τό καλό μας καί πῶς θά τό καταλάβω;…σελ. 118: «ὁ Θεός δέν εἶναι τύραννος νά θέλει τό ἀντίθετο ἀπό αὐτό πού θέλουμε ἐμεῖς». Πολύ ἐπικίνδυνες προτάσεις. Κάποιες φορές θέλει τό ἀντίθετο ἀπό τό δικό μας, ἀφοῦ καί δέν ξέρουμε τί ζητᾶμε, ἀλλά κι ἄν ὄντως εἶναι γιά τό καλό μας.

. Ἀτομοκεντρική θυσία· σελ. 130: «Ἀγάπα τόν διπλανό σου ἀλλά ὄχι παραπάνω ἀπό τόν ἑαυτό σου, γιατί ἔχεις ὑποχρέωση στό σαρκίο σου, νά μήν τό ἐκθέτεις σέ κίνδυνο». Αὐτό μᾶς διδάσκει ἡ θυσία τοῦ Χριστοῦ ἤ ἑνός ἁγίου;

. Χωρίς σχόλια · σελ. 131: «Δέν ἔχει γεννηθεῖ ἀκόμη ὁ ἄνθρωπος πού θά μέ λυπήσει».

. Ἐν κατακλεῖδι νά ᾽χουμε τά μάτια μας τετρακόσια γιατί ὅ, τι χριστιανικό μᾶς σερβίρεται, δέν σημαίνει ἀπαραίτητα καί ὅτι εἶναι.

. Συνιστοῦμε στούς ἀναγνῶστες, ἀνεπιφύλακτα νά διαβάσουν τήν κριτική τοῦ αἰδεσιμ. πρωτοπρ. Βασιλείου Σπηλιοπούλου στό προηγούμενο βιβλίο «Ἡ Ἀσκητική τῆς Ἀγάπης», τῆς ὁμωνύμου συγγραφέως Γαβριηλίας μοναχῆς

. Ἡ ἐν λόγῳ κριτική φαίνεται πώς δέν προβλημάτισε τήν συγγραφέα μοναχή Φιλοθέη. Κρῖμα.

Τό ὅτι ἐπιπλέον δέν ὑπῆρξε καμιά ἀναίρεση τῆς τεκμηριωμένης κριτικῆς τοῦ π. Β. Σπηλιοπούλου, ἐπιβεβαιώνει τήν ἀλήθεια τῶν ἐπισημάνσεών του περί τῆς προβολῆς τῶν θέσεων τῆς Νέας Ἐποχῆς μέσα ἀπό τά προαναφερθέντα βιβλία.

Οὔτε κι αὐτό μᾶς προβλημάτισε;

Πηγή orthros.eu

Το είδα Χριστιανική Βιβλιογραφια

11 Σχόλια to “ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. Περί του νέου βιβλίου: «Ἡ Γερόντισσα τῆς χαρᾶς – Μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη»”

  1. Aγαπητη φιλη Φαίη με αφορμη ενα αρθρο για την γεροντισα Γαβριηλια απο ενα καλο φιλο που ειχε την τυχη να την γνωρισει αλλά και απο μια φιλη που μου κοινοποίησε τα δυο αρθρα σας που αναφερονται στα βιβλια που ασχολουνται με την γεροντισσα αυτη, στο «Ασκητικη της Αγαπης» και στο παρόν «Η Γερόντισσα της Χαρας», ξεκινησε μια μικρη ερευνα μου στο να καταλαβω τι ηταν η Γεροντισσα αυτη και στο αν τα βιβλια παρουσιαζουν τον βιο και τις διδαχες της με ακριβεια…

    Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα οτι το μεν πρωτο βιβλιο η Ασκητικη της Αγαπης το οποιο εγραψε μια αποσχιματισμενη πρωην μοναχη Γαβριηλια (εννοείται οχι η γεροντισσα) και το οποιο περιγραφεται αρκετα καλα απο την αναρτηση σας με τιτλο:
    Οι πιο επικίνδυνες πλάνες του διαβόλου είναι εκείνες που κρύβονται κάτω απο «Ορθόδοξη» μορφή!
    (https://averoph.wordpress.com/2017/03/05/%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%bb%ce%ac%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%bf/)
    εχει σοβαρα αντιορθοδοξα θεματα οπως ακριβως τα περιγραφουν οι αγαπητοι ιερείς Σαραντης Σαραντος και Βασίλειος Σπηλιοπουλος…

    Και οσο για το βιβλιο Η Γεροντισσα της Χαρας με το οποιο ασχολείται η παρουσα αναρτηση ειναι αρκετα καλυτερο και με πολυ λιγοτερα προβληματα…

    Περαν ομως ολων αυτων θεωρω οτι η ιδια η γεροντισσα ηταν μια οσιακη μορφη και το αν οι συγκεκριμενες συγγραφεις (η αποσχιματισμενη πρωην μοναχη Γαβριηλια και η ηγουμενη Φιλοθεη του Ι Ησυχαστηριου Παναγία των Βρυουλων) απέτυχαν να κρατησουν ακριβως μεσα στην καθαρα ορθοδοξη δογματικη τα κειμενα τους, αυτο ειναι ενα αλλο θεμα…

    Αυτη την αποψη απεκόμισα και νομιζω οτι ειναι ενδεικτικη η εκπομπή της Πειρ. Εκκλησιας για την Γεροντισα που μπορει ο καθενας μας να ακουσει εδω

    • Φαίη said

      Εγώ πάλι αγαπητέ θα διαφωνήσω.
      Το παρόν άρθρο παρουσιάζει θέματα τα οποία χρήζουν απαντήσεων, δεν θα δοθούν όμως αλλά θα ‘κάτσουν’ και αυτά σαν τα σκουπίδια στα μυαλά όσων το διαβάσουν.
      Επιπλέον. Το ορθότερο και πιο συνετό θα ήταν πριν εκδοθεί το νέο βιβλίο να δίνονταν απαντήσεις για το πρώτο, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΠΟΤΕ, πράγμα το οποίο δείχνει -τουλάχιστον για να μην πω τίποτα χειρότερο- ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ για τις πλάνες που δημιουργήθηκαν. Αυτό από μόνο του δίνει το ΣΤΙΓΜΑ και του δεύτερου βιβλίου για το οποίο δεν είμαι διατεθειμένη να χαλάσω ούτε μία δραχμή.
      Δόξα τω Θεώ Ορθόδοξα βιβλία υπάρχουν πολλά.
      Κακώς κάκιστα η Πειραϊκή Εκκλησία έκανε εκπομπή για αυτό το βιβλίο.

      • Νομιζω οτι η προθεση ηταν να γνωρισουν οι πιστοι την γεροντισσα κι οχι να προωθηθει το βιβλιο…
        Παντως γενικα δεν εχω ακουσει ασχημα λογια για εκείνη περα απο τις αναφορες προς τα δυο βιβλια…
        Και τελικως πρωτιστως με ενδιαφερει αυτο….
        Θεωρω οτι μελλοντικως θα γραφτουν και καλυτερα και ορθοδοξα βιβλια για αυτην…
        Αλλωστε π.χ. ακομα και μεσα στις δεκαδες ή εκατονταδες βιβλια που εχουν γραφτει για τον Παισιο, υπαρχουν και μερικα απαραδεκτα…

      • Φαίη said

        Αγαπητέ νομίζω ότι το πιο συνετό είναι να μην ανακατεύουμε εδώ έναν Άγιο και πως και τι έγραψαν για αυτόν διάφοροι. Επειδή ο λαϊκος οικουμενισμός θερίζει, καλό θα είναι να προτρέπουμε τους αναγνώστες να διαβάζουν καθαρά Πατερικά κείμενα και Αγίους της Εκκλησίας μας και να ζουν μέσα στην Εκκλησία για να «ακονίσουν» την αγιοπνευματική τους εγρήγορση έτσι ώστε να μπορούν να διακρίνουν από μόνοι τους το ψεύτικο από το αληθινό.

      • Συμφωνω απολυτως. Αλλωστε δεν προετρεψα να διαβάσουν κανενα βιβλιο…
        Ομως παρολα αυτα καπως θα πρεπει να μπορουν να ενημερωθουν για τις μορφές και των βιο των αγιων μας… κι αυτο μπορει να γινει ειδικα για τους παλαιοτερους μονο μεσα απο βιβλια…
        Γι αυτο πολυ σωστα πρεπει να ψαχνουμε και να αναδεικνυουμε τα πατερικα κειμενα και τα βιβλια που μας μεταφερουν τις διδαχες και των βιο των Αγιων μας που παραλληλα προσεχουν και ορθοτομουν τον Λογο Του Θεου και δεν ξεφευγουν σε δογματικά ή άλλα θεολογικά λαθη.

    • Η Γερόντισσα Γαβριηλια ήταν μεγάλη και αυστηρή νηστευτης. Ήταν αυστηρά ασκητική και ορθόδοξη. Δεν μιλούσε άκαιρα και για όσους την έχουν γνωρίσει πέρασε πολύ δύσκολα και ως φοιτήτρια και μετέπειτα ως μοναχή. Ήταν πρότυπο υπακοής στους γέροντες της γι αυτό και το αγλαισμα της Βηθανίας, και ηγουμένος της Ιεράς Μονής Μάρθας και Μαρίας την υπεραγαπούσε. Στα Ιεροσολυμα έκανε τεράστιο έργο. Όλα τα έκανε για τον συνάνθρωπο. Η μοναχή Αυγουστινα από την Φαράν όπου ήταν μαζί με την γερόντισσα, ο Πατέρας Μάρκελλος στην Αίγινα που την έζησε και η Μοναχή Αικατερίνη και πολλοι άλλοι ανώνυμοι που την έζησαν έχουν ένα να πουν… η αγάπη της χωρούσε τους πάντες…Γι αυτό πολλοι βαφτίστηκαν ορθόδοξοι, και πολλοι άλλαξαν ζωή. Ο Άγιος Αμφιλοχιος Μάκρης ήταν αυτός που της έδωσε το μικρό σχήμα της Ιεραποστολής και νομίζω όχι τυχαία…Ήταν μεγάλη ιεραπόστολος και οσιακη μορφή! Όσο για την υποτακτική της… περνάει την πνευματική της δοκιμασία πριν την ανάσταση. Την κρίση θα την κάνει ο Κύριος μας. Εύχομαι από καρδιάς να έχουμε συντριβή καρδιάς σαν εκείνη της πόρνης και του τελωνου για να είμαστε παρόντες στο γιορτάσι της Αιώνιας Βασιλείας του! Αμήν!

  2. Η μοναχή Αυγουστινα από την Φαράν όπου ήταν μαζί με την γερόντισσα, ο Πατέρας Μάρκελλος στην Αίγινα όπου χάρη σε αυτήν ακολούθησε τον μοναχισμό, η Μοναχή Αικατερίνη και πολλοι άλλοι ανώνυμοι που την έζησαν έχουν ένα να πουν… η αγάπη της χωρούσε τους πάντες…Γι αυτό πολλοι βαφτίστηκαν ορθόδοξοι, και πολλοι άλλαξαν ζωή. Ο Άγιος Αμφιλοχιος Μάκρης ήταν αυτός που της έδωσε το μικρό σχήμα της Ιεραποστολής και νομίζω όχι τυχαία …

  3. Δεσποινα Κορωνακη said

    Λυπαμαι ειλικρινα πολυ για ολα σχεδον τα σχολια που διαβασα…Δεν κρινω κανεναν ,γιατι αυτο ειναι δουλεια του Κυριου μας. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ… ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ…ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ;;;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ Η ΞΥΛΙΝΗ ΑΥΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ … ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ.. ΘΑ ΠΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΟΝΕΣΑΝ ΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΑΔΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ….. Το μονο που θα ηθελα να εκφρασω με πονο ψυχης ειναι η βαθυτατη λυπη μου για οσους δεν μπορεσαν να καταλαβουν το μεγαλειο αυτης της Αγιας Ψυχης. Που απο μεγαλο ελεος και αγαπη μας την εστειλε ο Κυριος στη γη για να βοηθηθουμε οπως τοσες και τοσες απειρες οσιακες μορφες.Και για να μας δειξει με εναν πιο βαθυ και απλο τροπο τι σημαινει Χριστιανος. Χριστιανος δεν ειναι καποιος ανθρωπος που μενει στη δογματικη και θεολογικη αποψη των πραγματων κολλημενος με κλειστο μυαλο πανω στα βιβλια του.Χριστιανος,ειναι εκεινος που μιμειται την αγαπη του Χριστου μας η οποια ανηκει σε ολους… Χριστιανος ορθοδοξος ,ειναι μια μεγαλη αγκαλια που χωραει καθε τι που ζει και αναπνεει πανω σε αυτον τον πλανητη. Αυτο εκανε ο Κυριος οταν ηρθε στη γη. Αγκαλιασε τους παντες και πιο πολυ τους αμαρτωλους. Εδω συγχωρεσε απο το Σταυρο Του, τους σταυρωτες του.Για να λεγεται κανεις μαθητης Του οπως ειπε ο ιδιος…θα πρεπει να κανει το ιδιο… καταλαβατε τι λεω;;;;;;;;;;;;; ΤΟ ΙΔΙΟ…Θα πρεπει να αγωνιζομαστε να μιμηθουμε την ζωη Του Χριστου μας και των Αγιων μας…ποιος μας διορισε δεσμοφυλακα και κριτικό κειμενων…;;;;;;;;.Οσο για τους αμαρτωλους φιλους του Χριστου…ειτε σας αρεσει ειτε οχι…αυτοι ειναι αγαπημενοι Του φιλοι…γι αυτους ηρθε στη γη… Πολλοι ξινιζεστε για πολλα… αλλα τι να κανουμε…ο Κυριος εχει δικο του τροπο και πολλες φορες ανορθοδοξο για καποια κλειστα μυαλα σαν τα δικα σας…Μονο που χρησιμοποιει ο Κυριος ολα τα μεσα,για να φερει κοντα του τα χαμενα προβατα..ακομα και μεσα απο την ομοφυλοφιλια βρισκει τροπο να σωσει ανθρωπους…μπορει ακομα και αυτο να χρησιμοποιησει…και επιτελους…Θεος ειναι..οτι θελει κανει..δεν θα παρει και την αδεια σας…μην τυχον κ ξεφυγει απο τα δογματικα και θεολογικα κειμενα σας…ναι…ξερω…ξινιζεστε να βλεπετε να αγκαλιαζουν τους αμαρτωλους γιατι εσεις εχετε μεσα σας μισος και θα θελατε ολους τους ομοφυλοφιλους κρεμασμενους αναποδα σαν κατσικια στη πλατεια Συνταγματος..αλλα προσεχετε..καποιοι απο αυτους μπορει να μπουν πρωτοι στον Παραδεισο..κι εσεις να μεινετε εξω απο την θυραν…λοιπον…ακομα κι αυτο το λεει το Ευαγγελιο…αλλα δεν νομιζω να διαβαζετε..γιατι αν διαβαζατε, δεν θα γραφατε ολες αυτες τις κακοηθειες.. στη τελικη,δικο σας το προβλημα και ο Σταυρος. Ο καθενας με τον Σταυρο Του ετσι κι αλλιως. Εχετε θεμα μεγαλο με τα βιβλια της Αγιας αυτης Γεροντισσουλας. Και δεν βλεπετε τις καθημερινες μεταστροφες ανθρωπων που γινονται καθημερινα με αφορμη αυτα τα βιβλια τα συγκεκριμενα. Και ξερετε γιατι δεν τα γνωριζετε; γιατι μιλατε με ξυλινο παγωμενο αυστηρο θεολογικο και δογματικο λογο… και γι αυτο δεν πατανε οι νεοι σημερα στην Εκκλησια. Ευτυχως ομως που ο Θεος εχει τα δικα του σχεδια. Και θα σας το χαλασει ….Αλιμονο αν βασιζοταν ο Θεος σε αυτα που λετε εσεις. Που δεν μπορουν τα λογια σας ,οχι να αγγιξουν ανθρωπινη ψυχη ,αλλα ουτε καν τον μισχο ενος λουλουδιου.Τα λογια σας θυμωνουν και εξαγριωνουν.. Αν ειχατε αγαθο λογισμο θα τα βλεπατε ολα ομορφα και με καλη προαιρεση. Αλλα δεν εχετε. Κι αυτο ειναι το λυπηρο. Γιατι φτανετε στο σημειο να συκοφαντειτε Αγιες μορφες που εσωσαν και σωζουν καθημερινα χιλλιαδες ψυχες με το παραδειγμα τους και με τα βιβλια που γραφονται γι αυτους. Ποσο κριμα ειναι αυτο. Μεγαλο αμαρτημα η συκοφαντια. Ας κανουμε πρωτα ολοι εμεις οτι καλο εκανε και προσφερε αυτη η Αγια γυναικα στο κοσμο και μετα τα ξαναλεμε. Αλλα το Ευαγγελιο
    Καπου λεει…δεν βλεπεις την δοκο μεσα στο ματι σου και πας να μιλησεις για την αγκιδα που βλεπεις στο ματι του αδερφου σου… Αααχ…ποσο καλα τα λεει ο Κυριος μας…Αλλα ποιος διαβαζει κανοντας πραξη οσα διαβαζει;;;; κανενας μας…απλα κανουμε τους εξυπνακηδες…ολοι μας..ειμαστε για κλαματα..αξιοι της μοιρας μας..αμετανοητοι… χωρις ιχνος αγαθου και καλου λογισμου… Απο λυπη γραφω οτι γραφω…μονο απο λυπη..δεν αντεχα μεσα μου…τα λογια σας μου θυμισαν τις πετρες που εριχναν καποτε στον Κυριο και δεν μπορουσα να μην πω κι εγω απλα τη γνωμη μου. Ολοι οι Αγιοι Πατερες ειναι παραδειγματα σπουδαια…. μονο που στη σημερινη εποχη,οταν καποιος ειναι εκτος εκκλησιας,και μιλαω για την ουσια κι οχι για την επιφανεια που εντεχνως περιγραφετε καποιοι εδω μεσα…Μιλαω μονο για την ουσια..οσοι ανθρωποι λοιπον (και ειναι τι κριμα πολλοι αυτοι )ειναι εκτος Εκκλησιας και Θεου, δεν θα τους αγγιξουν τα κειμενα του Αγιου Χρυσοστομου.. κανενας απο αυτους δεν θα διαβασει κατι τετοιο.. δεν του κανει αισθηση αυτη η γλωσσα…ειτε σας αρεσει ειτε οχι…κανενας αθεος δεν θα καταλαβει ενα τετοιο βιβλιο…κανεις πονεμενος δεν θα βρει παρηγορια στα αυστηρα λογια και στις αυστηρες γραμμες των παλιων κειμενων… εναν πονεμενο ανθρωπακο που ειναι κουρασμενος απο το βαρος της αμαρτιας, θα τον αγγιξει το βιβλιο της Γαβριηλιας…τα βιβλια και η γλωσσα του Κονανου..ο παισιος και πορφυριος…ο ιακωβος…ο μακαριστος Σιατιστης Παυλος Ιωαννου που ηταν η γλωσσα και το στομα της νεολαιας μας…ο Παυλος ιωαννου αγγιξε και εφερε πολλους νεους στην εκκλησια…οχι ο μητροπολιτης αιγιαλειας που μιλαει με μισος και σκληροτητα…κι αν σας χαλαει αυτο…τι να κανουμε…ας ελπιζουμε στην μετανοια τετοιων ανθρωπων…Ενω ολοι οι σημερινοι οσιοι και οσιες μορφες που περασαν τα τελευταια χρονια απο εδω μας μιλησαν με αλλο λογο…με λογο αγαπης και αποδοχης….Αυτος ειναι ο λογος του Χριστου… λογος αγαπης.. και μην μου πειτε για τα Σοδομα και Γομορα γιατι σας εχω ετοιμη την απαντηση..Ο Θεος δεν εβρισε ποτε οποιον ηταν αμαρτωλος…περιμενε υπομονετικα …ακομα και τοτε ο Θεος στα Σοδομα και τα Γομορα περιμενε την μετανοια ολων αυτων μεχρι την τελευταια στιγμη..κ αν καποιος μετανιωνε θα σωζοταν..το πυρ το εριξε στο τελος…και με αυτο το τροπο μας εδειξε πως ουσιαστικα μονοι μας επιλεγουμε τον Παραδεισο η την κολαση μας…Ο Κυριος δεν θελει τον θανατο του αμαρτωλου αλλα την επιστροφη του..σας θυμιζει κατι αυτη η φραση ;;; Μπα πολυ αμφιβαλλω… Λοιπον …στο δια ταυτα,,,Μονο μεσα απο τετοια βιβλια, μια πονεμενη ψυχουλα ,μπορει να αναγεννηθει ξανα…μονο μεσα απο τετοια βιβλια μπορει να γεννηθει ξανα μεσα στις ψυχες των ανθρωπων αυτων η ελπιδα….Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΞΥΛΙΝΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΑΣ..ΤΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΣΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ… ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΟΙΑΖΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ…ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ…ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΛΛΥΒΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;;;; ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΡΟΟΥΖ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ…ρωτηστε τον πατερα παισιο πως αγκαλιαζε τους ομοφυλοφιλους και τους ναρκομανεις…και καθε ανθρωπο χωρις να τους ξεχωριζει και τους εσωζε με την αδιακριτη αγαπη του…γιατι κυριες και κυριοι…θα σας πω κατι…και μιλαω με το ονοματεπωνυμο μου και χωρις ψευδωνυμα
    ….δεν κρυβομαι οπως βλεπετε.. αν καποιος απο εσας ειναι αναμαρτητος ας ριξει την πρωτη πετρα…περνιεστε για αναμαρτητοι;;;; πως γινετε αυτο;;; και ταυτοχρονα συκοφαντειτε αγαπημενους φιλους εκλεκτους του Χριστου μας;;;; ειναι σαν να σηκοφαντειτε τον ιδιο τον Κυριο..γι αυτο μπηκα στο κοπο και αντεδρασα και μιλησα…γιατι δεν αντεξα την κακια σας και το μενος με το οποιο εκφραζεστε…οχι αλλο καμτσικι στις πλατουλες του Κυριου μας…φτανει….Ο Ιδιος ο Κυριος ειχε πει πως «οτι κανετε η λετε σε οποιονδηποτε αλλον…το κανετε σε εμενα…» Καθημερινα Τον Σταυρωνουμε και γδερνουμε με το μαστιγιο την πλατουλα Του αλυπητα μη εχοντας αγαπη για κανεναν… ηθελα να ηξερα εξω απο τα δογματικα σας,διαβαζετε Καινη Διαθηκη;;; Καπου στο Ευαγγελιο λεει οτι ακομα και μια πετρα μπορει να διαλεξει ο Κυριος και να την κανει Αγια και μαθητη Του..το κααλαβαινετε αυτο;;;; ειναι κριμα να χανουμε την ουσια. Ξερετε ποσες μεταστροφες αλλοθρησκων εχουμε το χρονο:;;; σας ενδιαφερει να το ψαξετε;; ολους …μα ολους…μας αγαπαει το ιδιο ο Κυριος…αν το καταλαβουμε ποτε αυτο,τοτε θα αλλαξει και ο κοσμος προς το καλυτερο… πολλα δακρυα χυνω καθημερινα για τον Φαρισαισμο που υπαρχει στους κολπους της Εκκλησιας..αλλωστε δεν ειναι καινουριο…αυτη η μεριδα των ανθρωπων σταυρωσε και Τον Κυριο μας… Να σας πω κατι;;; Το να ασχολειται κανεις με παρωπιδες με δογματικες και θεολογικες εννοιες ειναι δικαιωμα του να το κανει και δεν ενοχλει κανεναν. Αλλα το να διασυρεται το ονομα της Αγιας Γεροντισσας Γαβρηλιας και κατα συνεπεια το ονομα του Κυριου μας ειναι οχι απλα ασεβες…αλλα η μεγαλυτερη αμαρτια να συκοφαντεις ουσιαστικα Τον ιδιο Τον Θεο… Δεν ξερω ουτε ποιοι ειστε ουτε τι κρυβετε πισω απο τα ψευδωνυμα και την κακια σας…αλλα θα σας πω κατι… οσο δηλητηριο και να ριχνετε πανω στον χρυσο…ο χρυσος δεν αλλοιωνεται και παραμενει χρυσος.. οσο για το βιβλιο «η γεροντισσα της χαρας» αυτο το υπεροχο βιβλιο,μαθετε πως εκεινος που επεμενε να γραφτει ειναι ο Πατηρ Νεκταριος Αντωνοπουλος…οπως πλεον πολυ δικαιως ονομαζεται κυνηγος Αγιων…και μην τολμησει κανεις να μιλησει για την Αγιοτητα αυτου του ανθρωπου…για τους αγωνες του και για οσα προσφερει και εχει προσφερει…θα φανουν ολα στο καιρο τους για οσους δεν τα ξερουν…!!! Οσοι εχετε αποριες δογματικες για το βιβλιο λοιπον αυτο μπειτε στο κοπο να ερθετε σε επαφη με τον αγιο Αργολιδος πατερα Νεκταριο Αντωνοπουλο και θα σας λυσει καθε απορια σε οποια σελιδα του βιβλιου την εχετε… αν βεβαια εχετε την καλη διαθεση να λυθουν οι αποριες σας κ να μετανοησετε… αλλιως θα παραμεινετε οπως ελεγε ο π. ΠΑΙΣΙΟΣ σαν τους τενεκεδες τους τρυπιους και φαγωμενους απο την πολυκαιρια και τη σκουρια..που μονο απλα θορυβο δημιουργουν. Μην μπειτε στο κοπο να μου απνατησετε. Δεν υπαρχει περιπτωση να μπω σε αυτο. Θα ειστε ολοι στη προσευχη μου και μιλησα με αγαπη..δεν εχω κατι με κανεναν..απλα επρεπε να βρεθει και καποιος να πει πως εχουν τα πραγματα..και οχι που σας αφηνουμε να αλωνιζετε και να συκοφαντειτε τα αγια και οσια μας..!!! Ουτε στο δαχτυλακι της Γαβριηλιας δεν μπορουμε να φτασουμε. Ντροπη…!!!! Ο Θεος ας μας λυπηθει και να μας συγχωρεσει που εχει γεμισει η ψυχη μας κακια και δυσωδια και η αγαπη εχει κανει φτερα απο το παραθυρο. Καλη μετανοια σε ολους μας. Και συγχωρεστε με αν καποιους σας πικρανα με τα λογια μου. Ολοι αμαρτωλοι ειμαστε. Ουδεις αναμαρτητος παρα μονο Κυριος. Αλλα δεν μπορουσα να μην μιλησω. Με επνιξε το παραπονο και η αδικια στα λογια σας. Και κατι τελευταιο. Ο Κυριος καπου λεει..οτι σε οποιον γινει αφορμη να σωθει ενας ανθρωπος αυτος θα κερδισει και τον Παραδεισο…τιποτα δεν αξιζει πςρισσοτερο απο μια ψγχη που βρηκε ξανα τον δρομο της σαν τον ασωτο της παραβολης» σας πληροφορω λοιπον πως εξαιτιας αυτων των δυο βιβλιων εχουν σωθει πολλοι νεοι ανθρωποι που ηταν αθεοι η αλλοθρησκοι η αμαρτωλοι…για περισσοτερα στοιχεια απευθυνθειτε στη γεροντισα Φιλοθεη που εγραψε το βιβλιο και που καθημερινα φθανουν στα χερια της επιστολες και τηλεφωνηματα που της μιλουν για μεταστροφες συνανθρωπων μας στην Ορθοδοξια. Επισης ρωτηστε και τον π. ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ. Θα εχει στη διαθεση σας πολλα περιστατικα. Αρα….ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ,ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΩΘΕΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ (ΠΟΥ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ…ΕΤΣΙ ΕΝΕΡΓΕΙ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ)…ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΡΟΒΟΛΕΙΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΞΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΨΥΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΗΣΑ ΕΝΤΟΝΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ. ΣΥΜΠΑΘΑΤΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΑ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!!

    • Πετροβούβαλος said

      Mάλλον υπερβάλετε στις κρίσεις σας, σίγουρα υπερβάλετε στον τρόπο σας. Και κάπως έτσι η Αλήθεια πελαγοδρομεί και χάνεται…

      • Paroikos said

        Ακόμη και ο τίτλος του αρχικού κειμένου έχει όλα τα χαρακτηριστικά της φονταμενταλιστικής σούπερ Ορθόδοξης τάσης στην Εκκλησία, που κατακρίνει τη μακαριστή γερόντισσα ως προτεσταντίζουσα, νεοεποχίτισσα και πλανεμένη, αποδέχεται όμως κάθε είδους προτεσταντικές συνωμοσιολογικές ανοησίες, τις οποίες διακυρήττει μάλιστα και σαν ομολογία πίστης! Το κείμενο σας παρότι έντονο ως προς τον τρόπο, εκφράζει απόλυτα τον Φαρισαϊσμό που επικρατεί στον Εκκλησιαστικό χώρο, τόσο στο ιερατείο, όσο και στο ποίμνιο. Η κατάσταση είναι πραγματικά εφιαλτική αν αναλογιστεί κανείς ότι ο χώρος, αντί για χώρος αγάπης έχει μεταβληθεί σε χώρο ανελέητης κατάκρισης και φρικαλέου κουτσομπολιού. Τι να έρθει να κάνει η νεολαία σε ένα τέτοιο χώρο, στον οποίο κυριαρχεί η νοοτροπία της θείτσας του χωριού??? Όπου όλοι ασχολούνται με το τι κάνουν οι άλλοι και σε τι αμαρτίες πέφτουν? Εννοείται ότι φυσικά τα σαρκικά αμαρτήματα έχουν εξέχουσα θέση! Αυτά τα λέω γιατί κι εγώ υπήρξα έτσι, επειδή είθισται στο χώρο! Σαν σούπερ Ορθόδοξος και φιλαγιορείτης έγινα κριτής των πάντων και αγνόησα τη δοκό στο μάτι μου. Τελικά πήρα το μάθημα μου και κατάλαβα σε τι σκοτεινό δρόμο βρισκόμουν. Ο Θεός ας με ελεήσει! Το κείμενο της κριτικής αυτής διακατέχεται από το ΓΡΑΜΜΑ του νόμου και φυσικά έχει έντονη εμπάθεια και μένος. Δε βλέπω την ίδια σχολαστικότητα κριτικής σε άλλες σύγχρονες άγιες μορφές, π.χ. όσο αφορά τη δακτυλοσκόπηση του χεριού, τις προτεσταντικές θεωρίες συνωμοσίας και τις προφητείες που δεν εκπληρώθηκαν ποτέ κλπ. Κανένας άνθρωπος δεν είναι αλάθητος, όσο άγιος κι αν είναι. Αυτή τη στιγμή θεωρούνται θεόπνευστα όλα τα βιβλία που συμπνέουν με τη φονταμενταλιστική πλευρά της Ορθοδοξίας και πλανεμένα όλα τα υπόλοιπα. Με αφορμή δε τον κορωνοϊό φάνηκε πόσο αρρωστημένη είναι αυτή η τάση. Παντού βλέπουμε εχθρούς και δαίμονες και δεν κοιτάμε το πτώμα της ψυχής μας. Τα αλάδωτα μας έλειπαν, την ίδια στιγμή που τρώμε τη σάρκα των αδελφών μας με τη γλώσσα μας. Τι απολογία θα δώσουμε στο Χριστό? Που είναι η εν Χριστώ αγάπη μας?

      • Πετροβούβαλος said

        Το μέτρο είναι πάντα το ποιός κρίνει ποιόν. Υπάρχουν συνήθως δύο άκρα που «κονταροχτυπιούνται» εν προκειμένω, το «φονταμελιστικό» και το «αγαπητικό», εξ ίσου φανατισμένα και εξίσου πλανεμένα – κατά την ταπεινή μου γνώμη – κι εξ ίσου «ερμηνευτικά». Οι πάντες «ερμηνεύουν»…

Σχολιάστε