ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η μαύρη συνθηκολόγηση.

Posted by Φαίη στο 11 Ιουνίου, 2018

 Αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν τρεις βασικές εγχώριες δυνάμεις που μπορούν να επηρεάσουν και να διαμορφώσουν τις καταστάσεις.

1) Τα κοινοβουλευτικά κόμματα με πρωταγωνιστή το κυβερνών κόμμα. Εδώ συμπεριλαμβάνεται ένα οργανωμένο σύστημα υποστήριξης του πολιτικού κόσμου: ΜΜΕ, ΜΚΟ (ξένων συμφερόντων κυρίως που ο πολιτικός κόσμος έχει ενσωματώσει), βάνδαλος στρατός του παρακράτους (αντεξουσιαστές), διορισμένοι της κυβέρνησης σε καίριες θέσεις εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και θέσεων εξουσίας, βολεμένοι ψηφοφόροι.

2) Οι Έλληνες πολίτες.

3) Η Εκκλησία της Ελλάδος.

Η Εκκλησία της Ελλάδος αποτελούσε παραδοσιακά το πνευματικό και οργανωτικό ‘οπλοστάσιο’ των Ελλήνων σε δύσκολους καιρούς όταν απειλούνταν η ύπαρξή του. ‘Πνευματικό οπλοστάσιο’ σημαίνει ότι ο Ελληνικός λαός αντλούσε από τον πνευματικό πλούτο της Εκκλησίας για να στερεωθεί πνευματικά, να αψηφίσει τον θάνατο και να ορθώσει το ανάστημά του απέναντι στους δυνάστες. Η Ανάσταση του Ιησού Χριστού είναι στην συνείδηση του Έλληνα βαθιά συνυφασμένη και με την ανάσταση του Γένους. ‘Οργανωτικό οπλοστάσιο’ σημαίνει ότι η Εκκλησία λειτούργησε και ως βασικός δομικός μηχανισμός για να μεταδοθεί το μήνυμα της επαναστάσεως. Τα Κρυφά Σχολειά και τα Μοναστήρια υπήρξαν ανεκτίμητα «κάστρα» της εθνεγερσίας των Ελλήνων.

Με τα σημερινά δεδομένα, το αντίπαλο δέος των ΜΜΕ, της προπαγάνδας και της πολιτικής ορθότητας είναι ο Αληθινός λόγος του Ευαγγελίου. Ο λόγος του Ευαγγελίου νικά κατά κράτος, αλλά επειδή το φρόνημα των επισκόπων έχει διαβρωθεί από το πνεύμα της εκκοσμίκευσης, όχι μόνο μεταφέρεται στο ευρύ κοινό με έναν ‘φοβικό’ και άτολμο τρόπο, αλλά επιτρέπεται η κρυφή του αλλοίωση από τον οικουμενισμό. Επιπλέον, η Εκκλησία δεν χρειάζεται βάνδαλο στρατό, ούτε διορισμένους και βολεμένους. Η Εκκλησία έχει μπροστά της έναν Ορθόδοξο λαό που αναζητά διέξοδο και είναι έτοιμος να αρπάξει την σανίδα σωτηρίας. Τέλος, η Εκκλησία δεν έχει ανάγκη από ειδικές εγκαταστάσεις για να οργανώσει και να μεταφέρει το μήνυμά της. Η Εκκλησία έχει τις Ενορίες της, διάσπαρτες σε όλη την Ελληνική επικράτεια και φυσικά ενσωματωμένες στην Ελληνική κοινωνία. Η Εκκλησία δηλαδή έχει το σωτήριο Μήνυμα που χρειάζεται ο Ελληνικός λαός, έχει και τους δομικούς μηχανισμούς έτοιμους για να το μεταφέρει, και είναι σε θέση να κινητοποιήσει επαρκέστατα τον Ελληνικό λαό να ορθώσει ανάστημα απέναντι στην επιχειρούμενη εθνική προδοσία και την εωσφορική ισοπέδωση των αξιών που βλέπουμε σήμερα. Με άλλα λόγια, η Εκκλησία χωρίς πολλά πολλά μπορεί να βγάλει και την μισή Ελλάδα στους δρόμους εάν το θελήσει και για όσες φορές το θελήσει.

Ο θεσμός όμως Εκκλησία της Ελλάδος δεν κάνει τίποτα.

Και όχι μόνο δεν κάνει, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις συνεργάζεται απροκάλυπτα με πολιτικά, οικονομικά και αλλότρια συμφέροντα :  Ψευδοσύνοδος Κρήτης, Συγκρητιστικό Μάθημα Θρησκευτικών, Οικολογικός νεοταξικός «δούρειος ίππος» του «πράσινου» Πατριάρχη.

Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος κ. Ιερώνυμος στα μηνύματά του αναφέρεται συνεχώς σε φράσεις όπως : «πολιτική ενότητα», «πολιτική σταθερότητα», «συνεργασία». «Η Εκκλησία πρέπει να ενώνει τον λαό και όχι να τον διχάζει.» Έχοντας κατά νου τις τρεις βασικές εγχώριες δυνάμεις που ανέφερα, οι φράσεις αυτές του προκαθημένου αποκτούν το πραγματικό τους νόημα. Ο κ. Ιερώνυμος έχει αποφασίσει να αφήσει τον Ελληνικό λαό μοναχό του. Ο κ. Ιερώνυμος «κάνει πίσω» από την μόνη συμμαχία που είχε ιστορικά ο Ελληνικός λαός όταν κινδύνευε, και την μόνη συμμαχία που μπορεί να αντισταθεί στο διεφθαρμένο και υπόδουλο πολιτικό κατεστημένο.

Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας σκέφτεται κοσμικά και πολιτικά. Δεν γυρίζει όμως την πλάτη του μόνο στον Ελληνικό λαό, γυρίζει την πλάτη του και στον Οδηγό του Έθνους των Ελλήνων, τον Ιησού Χριστό.

Αψηφεί τον λόγο του Ευαγγελίου που λέει: «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν» (Ματθ. 10, 34).

Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος «προτιμά τα δύσκολα» όπως μας είπε κάποτε, και συμφιλιώνει «την αλήθεια και το ψέμα, την σοφία και την βλακεία, το καλό και το κακό, το δίκαιο και την βία, την κτηνωδία και την ανθρωπιά, την αγνότητα και την ασωτία, τον Θεό και τον μαμωνά.»

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

Ο Θεός να φωτίσει τον προκαθήμενο της Εκκλησίας μας, να φωτίσει κι εμάς. 

***

Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

Σχολιάστε