ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

«Ο κόσμος δεν θα σε συγχωρέσει αν δεν του μοιάζεις. Εμείς ομως πρέπει να τον συγχωρούμε και να πορευόμαστε».*

Posted by Πετροβούβαλος στο 9 Ιουνίου, 2018

*η ρήση είναι του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη

.

Συνήθως είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούμε τους τρόπους με τους οποίους τα εθνομηδενιστικά κέντρα εξουσίας και παραεξουσίας χρησιμοποιούν διάφορες οργανωμένες ομάδες. Κυρίως τις ομάδες που (παριστάνουν πως) εκπροσωπούν διάφορα προβληματικά κοινωνικά υποσύνολα.

Το παράδειγμα του συρφετού των ομάδων που διοργανώνουν τα gay pride events είναι χαρακτηριστικό: Ζητήματα που αφορούν τις σεξουαλικές διαστροφές κάποιων δυστυχισμένων συνανθρώπων μας, ανάγονται σε ζητήματα «ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Εν συνεχεία, τοποθετούνται ως «φερετζές» της δημόσιας χυδαιότητας που επιδεικνύεται τόσο προκλητικά τα τελευταία χρόνια στην Πατρίδα μας.

Οι εθνομηδενιστές, στην ουσία, κρύβονται πίσω από την ανθρώπινη δυστυχία και «φτύνουν στα μούτρα» τον Ελληνικό πληθυσμό. Η φυσιολογική πρώτη αντίδραση κάποιου που τον φτύνουν στα μούτρα (κυριολεκτικά) είναι να αντιδράσει βίαια. Αυτό είναι ανθρώπινο και λογικό.

Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση, το «φτύσιμο στα μούτρα» είναι «επικοινωνιακό» και (μεταξύ άλλων) στοχεύει στο να προκαλέσει τις μεγαλύτερες και τις βιαιότερες δυνατές αντιδράσεις – πάντα σε «επικοινωνιακό» επίπεδο. Αυτές οι βίαιες αντιδράσεις, προορίζονται για να ανατροφοδοτήσουν την εθνομηδενιστική «επικοινωνία» ως παράδειγμα «βίας» (ή «αλητείας», «ανεξέλεγκτου εκνευρισμού», «φασισμού» κλπ.) προκειμένου να στιγματιστούν κατ’ αυτόν τον τρόπο όσοι αντιδρούν. Και ποιός κερδίζει; (ρητορικόν)

Το παιχνίδι ονομάζεται «χειραγώγηση». Πιό απλά (σε πρώτο εθνομηδενιστικό πρόσωπο):

  • Σας «φτύσαμε» (κρυμμένοι πίσω από τους δυστυχείς συνανθρώπους μας που παριστάνουμε πως υπερασπιζόμαστε)
  • «Αντί – Φτύσατε» τους δυστυχείς συνανθρώπους μας που παριστάνουμε πως υπερασπιζόμαστε, επειδή δεν καταλάβατε πως κι αυτοί είναι θύματά μας, όπως κι εσείς.
  • Πήραμε το «αντι – φτύσιμό» σας και το αναπαράγουμε/περιφέρουμε δακτυλοδεικτούμενο, για να αποδείξουμε την «αλητεία» σας στους «μετριοπαθείς» – και σε δεύτερο επίπεδο για να σας δημιουργήσουμε υποσυνείδητες ενοχές.
  • Ένα παράλληλο όφελος είναι πως, συνήθως, σας εξαναγκάζουμε να αναπαράγετε και να πολλαπλασιάζετε «επικοινωνιακά» την χυδαιότητα των gay pride events (και δε συμμαζεύεται) προκειμένου να δείξετε στους αναγνώστες/ακροατές σας για τι ακριβώς μιλάτε. Όλοι ασφαλώς, είτε γνωρίζουν ήδη, είτε μπορούν εύκολα να μάθουν για τι ακριβώς μιλάτε, αλλά αυτό συνήθως σας διαφεύγει επειδή σας έχουμε κάνει «τούρμπο». Γνωρίζουμε καλά πως κάθε αναπαραγωγή των αισχρών εικόνων είναι πολλαπλά ωφέλιμη για εμάς, για προφανέστατους λόγους και (σας παρακαλούμε θερμά) συνεχίστε να «τσιμπάτε» και να αισθάνεστε «τούρμπο».

Τελειώνω με άλλη μία ρήση του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη, με πολύ αγάπη προς όλα τα αδέρφια: «Ολους όμως μας αγαπάει ο Θεός. Και τα στραβοξυλα. ΚΥΡΙΩΣ τα στραβόξυλα, γιατί αυτά Τον χρειάζονται περισσότερο«.

Πετροβούβαλος/Αβέρωφ

.

Εικόνα: «Άντρας με πανοπλία», έργο του Rembrandt van Rijn από τη Wiki
Πηγή για τις ρήσεις του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη: Βήμα Ορθοδοξίας https://www.vimaorthodoxias.gr/didaxes-geronta-porfyriou/agios-gerontas-porfyrios-i-monaxia-tis-polykosmias/

Ένα Σχόλιο to “«Ο κόσμος δεν θα σε συγχωρέσει αν δεν του μοιάζεις. Εμείς ομως πρέπει να τον συγχωρούμε και να πορευόμαστε».*”

  1. Αργυρώ said

    Πολύ ωραίο αυτό με το παιχνίδι της χειραγώγησης. Και πιστεύω ότι έτσι είναι. Ας μην ξεχνάμε βέβαια και το ότι, άλλο να έχεις το πάθος και να ζητάς το έλεος του Θεού, και άλλο να είσαι και περήφανος που το έχεις. Ύβρις δηλαδή.
    Μέσω αυτής ακριβώς της χειραγωγήσεως οι άνθρωποι αυτοί χάνουν κάθε ελπίδα για μετάνοια. Αξίζει να ακούσετε την παρακάτω ομιλία του π. Αθ. Μυτιληναίου, αλλά ιδιαίτερα τα τελευταία λεπτά.
    [audio src="http://www.arnion.gr/mp3/omilies/p_athanasios/anurvpologia/anurvpologia_060.mp3" /]

    Η επιλογή της λέξεως pride δεν νομίζω ότι είναι τυχαία. Στοχεύει στην ύβρη, στην συνειδητή αποστασία, οπότε για ποιο έλεος μιλάμε? Υπάρχει άραγε δρόμος γυρισμού για τον άνθρωπο όταν έχει φτάσει όχι απλώς στην επινόηση «δικαιωμάτων» του ανθρώπου (σε αντιδιαστολή με τα δικαιώματα του Θεού, βεβαίως, όπως με θεία έμπνευση διατυπώνονται στον 118 ψαλμό) , αλλά στην δαιμονική έπαρση ?

Σχολιάστε