ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Σεβαστές οι απόψεις της μειοψηφίας αλλά η πλειοψηφία αποφασίζει

Posted by Φαίη στο 22 Μαρτίου, 2018

 του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου

Η δημοσίευση της είδησης ότι η Ολομέλεια του ΣτΕ ανακοίνωσε την απόφασή της για τα Θρησκευτικά με την οποία ακυρώνονται οι υπουργικές αποφάσεις των «νέων Θρησκευτικών» προκάλεσε καταιγισμό σχολιασμών πριν ακόμη δοθεί στη δημοσιότητα το πλήρες κείμενο της απόφασης. Η «Εφημερίδα των Συντακτών» κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τίτλο «Το ΣτΕ έσβησε τα φώτα» και φιλοξενεί μεταξύ άλλων τις απόψεις τριών γνωστών «εκσυγχρονιστών» Θεολόγων για την απόφαση του ΣτΕ.

Δημοσιογραφική πρωτοτυπία επίσης ότι δημοσιεύει στην έντυπη μορφή αλλά και στην ηλεκτρονική της έκδοση το σκεπτικό των 5 δικαστών του ΣτΕ που μειοψήφισαν έναντι των υπολοίπων 20 οι οποίοι προχώρησαν στην ακύρωση των Υ.Α. για τα «νέα Θρησκευτικά».

Σεβαστές οι απόψεις των μειοψηφισάντων δικαστικών του ΣτΕ όπως και της μικρής μειοψηφίας των Θεολόγων που βρήκαν φιλόξενο χώρο στην Εφημερίδα των συντακτών. Μόνο που βασική αρχή της δημοκρατίας είναι ότι η άποψη της πλειοψηφίας υπερισχύει τόσο για τη λήψη δικαστικών αποφάσεων όσο και γενικώς για τις αποφάσεις που λαμβάνονται με δημοκρατικό τρόπο. Ελεύθεροι είναι επίσης άπαντες να κρίνουν και τους κρίνοντες δικαστές, ακόμη κι αν πρόκειται για τους ανώτατους δικαστικούς του ΣτΕ. Αρκεί να μην ξεπερνιούνται κάποια όρια, όρια που όπως όλα δείχνουν ουδόλως έχουν μάθει να σέβονται μερικοί πολιτικοί και άλλοι εκφέροντες δημόσιο λόγο. Μπορούν λοιπόν και οι πολιτικοί να κρίνουν τις αποφάσεις των δικαστών του ΣτΕ, οφείλουν όμως να τις εφαρμόζουν στην πράξη. Διαφορετικά η δημοκρατία μετατρέπεται σε αναρχία με απρόβλεπτες συνέπειες.

Και φυσικά εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων δεν γίνεται με μια γενικόλογη παραδοχή από πλευράς Υπουργείου Παιδείας ότι «Το Υπουργείο σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις» αλλά με την έμπρακτη υλοποίησή τους που εν προκειμένω απαιτεί συγκεκριμένες ενέργειες ακύρωσης των προγραμμάτων και των φακέλων που κρίθηκαν αντισυνταγματικά.

Κατά τον ίδιο τρόπο και η αρχιεπισκοπική δήλωση ότι «Σεβόμαστε πάντα τις αποφάσεις των δικαστηρίων» είναι άνευ νοήματος όταν συνοδεύεται από την δήθεν ειλημμένη – μόνος αποφασίζει ο Αρχιεπίσκοπος; – απόφαση ότι για τα Θρησκευτικά «η Εκκλησία και η Πολιτεία θα συνεχίσουν την συνεργασία τους ώστε αυτό που θα βγει στο τέλος να γίνει βιβλίο». Αυτό ακριβώς το πρόγραμμα για το οποίο η Εκκλησία υποτίθεται ότι συνεργάζεται με την Πολιτεία είναι αυτό που ακύρωσε το ΣτΕ. Επομένως εφαρμογή της δικαστικής απόφασης – γιατί αυτό είναι σεβασμός στις αποφάσεις των δικαστηρίων – σημαίνει παύση κάθε συνεργασίας και επεξεργασίας ενός προγράμματος που κρίθηκε πολλαπλώς αντισυνταγματικό και επάνοδος πάντων, Θεολόγων και μαθητών, στην κατάσταση προ του προγράμματος αυτού.

Πηγή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Σχολιάστε