ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Δεσποτική παράνοια – Στην γραμμή του Αρχιεπισκόπου ο Πατρών Χρυσόστομος, εμπλέκει αναισχύντως με τις θέσεις του και τον Πατραϊκό λαό.

Posted by Φαίη στο 18 Ιανουαρίου, 2018

 Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι λέει ο σοφός λαός. Για την Ιερά Μητρόπολη Πατρών οι εθνικοφρονικές ‘κορώνες’ σταματάνε κάπου εδώ. Όχι βέβαια ότι θα τις χάσουμε, αλλοίμονο, απλά τώρα μάθαμε ότι είναι …. ‘καλουπιασμένες’. Αφού χορτάσαμε στα ‘ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ’, ‘ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ’, ‘ΖΗΤΩ’, ‘ΖΗΤΩ’, ‘ΖΗΤΩ’, την ώρα που καιγότανε το σπίτι μας μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, τα έφερε ο καλός Θεός τα πράγματα έτσι για να μετρηθούνε τα κουκιά.

Στις 12 Ιανουαρίου του 2018, 2 ημέρες μετά το Δελτίο Τύπου της ΔΙΣ και 2 ημέρες μετά τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου για τα συλλαλητήρια, ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος σε ερώτηση σχετικά με το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων είπε:

«Ὁ Ἱερὸς Κλῆρος καὶ ὁ Πατραϊκὸς Λαὸς ἐκφράζουν τὴν εὐαρέσκειά τους πρὸς τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμο καὶ τὴν Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο γιὰ τὴν τοποθέτησή των ἐπὶ τοῦ ὡς εἲρηται ζητήματος.»

Στις 15 Ιανουαρίου του 2018, το Ψήφισμα Κληρικών της Ι. Μ. Πατρών, ανάμεσα σε όλες τις εθνικοφρονικές ‘κορώνες’, αναφέρει:

«Ἐκφράζομε τήν εὐαρέσκειά μας πρός τόν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμο καί τά Μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γιά τίς θέσεις ὡς πρός τό ἐν λόγῳ ζήτημα καί γιά τήν ἀπόφαση πού ἔλαβαν σχετικά μέ τό μείζονος σημασίας αὐτό θέμα

Δεν περιμέναμε δυστυχώς κάτι καλύτερο από την Ι. Μ. Πατρών παρά να ακολουθήσει τα χνάρια του Αρχιεπισκόπου. Η αυτόκλητη πρωτοβουλία όμως του Μητροπολίτη να ταυτίσει τις δικές του θέσεις με τον Πατραϊκό λαό, μας βγάζει απ’ τα ρούχα μας. Έχουμε δε την υποψία ότι όσο ‘δημοκρατικός’ είναι με εμάς ο Μητροπολίτης, άλλο τόσο είναι και με τους ιερείς της Μητροπόλεως. Εμείς όμως ως λαϊκοί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο παρά να εκφράσουμε την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ μας στο γεγονός ότι ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ εκφέρει άποψη για εμάς. Και μάλιστα, μια άποψη η οποία είναι ταπεινωτική και εξευτελιστική για οποιονδήποτε Έλληνα.

Ποιός Έλληνας θα καθότανε μουγκός την ώρα που πουλάνε την Πατρίδα του; Αλλά τί ρωτάω; Την ίδια απαίτηση δεν έχουν από εμάς και για το ξεπούλημα της Πίστεως;

Για να καταλάβουμε τί έγινε:

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είπε στον Ελληνικό λαό να μην μιλήσει. Ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος πήρε την πάσα μόνος του και είπε ότι ο Πατραϊκός λαός συμφωνεί με τον Αρχιεπίσκοπο που του είπε να μην μιλήσει!!

ΤΟ ΔΙΑΝΟΟΥΜΑΣΤΕ;

Αυτό κύριοι λέγεται, ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ.

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

***

Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.

13 Σχόλια to “Δεσποτική παράνοια – Στην γραμμή του Αρχιεπισκόπου ο Πατρών Χρυσόστομος, εμπλέκει αναισχύντως με τις θέσεις του και τον Πατραϊκό λαό.”

  1. Φαίη said

    Ενώ άλλες δηλώσεις Μητροπολιτών περιορίστηκαν στα προφανή, ότι η Μακεδονία είναι Ελλάδα και το όνομα «Μακεδονία» δεν το διαπραγματευόμαστε -κάποιοι μάλιστα τάχθηκαν ανοιχτά και υπέρ του συλλαλητηρίου-, ο Πατρών Χρυσόστομος κάνει ιδιαίτερη προσπάθεια -και στην δήλωσή του και στο ψήφισμα- να ξεχωρίσει τον Αρχιεπίσκοπο και να του κάνει ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ. Στην προσπάθειά του δε αυτή, δεν παραλείπει να διασύρει και τον λαό της Πάτρας. Τον λόγο για τον οποίο το κάνει αυτό εκείνος τον γνωρίζει, εμείς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.
    Εάν επρόκειτο για κάποιο άλλο θέμα ενδεχομένως και να μην δίναμε σημασία. Πρόκειται όμως για μείζον εθνικό θέμα το οποίο βλάπτεται από την στάση του.
    Ας γίνει τούτο ένα καλό μάθημα σε πολλούς οι οποίοι τσιμπάνε μονομιάς μπροστά στις εθνικοφρονικές «κορώνες» ορισμένων, δίχως να καταλαβαίνουν ότι έχουν μετατρέψει τα εθνικά μας θέματα σε ‘εμπόρευμα’ για ιδιωτική χρήση.

    Ο Θεός να φωτίσει τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο και να ειρηνεύσει και την δική μας την ψυχή που έχει κατασκανδαλιστεί με την συμπεριφορά του.

  2. ΘΑΝΟΣ said

    Για μια ακομα φορα θα επιλεξω να υπερασπιστω επι του προκειμενου τον Μητροπολιτη Χρυσόστομο αγαπητη μου Φαίη.

    Η ανακοινωση οπως την βλεπω γραμμενη στην αναρτηση ειναι:
    «Ἐκφράζομε τήν εὐαρέσκειά μας πρός τόν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμο καί τά Μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γιά τίς θέσεις ὡς πρός τό ἐν λόγῳ ζήτημα καί γιά τήν ἀπόφαση πού ἔλαβαν σχετικά μέ τό μείζονος σημασίας αὐτό θέμα.»

    Μιλαει λοιπον αυτη η ανακοινωση για την αποφαση που ελαβε η Διαρκης Ιερα Συνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος για το οτι δεν δεχεται καθολου τον όρο Μακεδονία για την ονομασία των Σκοπίων ή για την (λανθασμένη κατα την άποψη μου) προσωπικη άποψη του Αρχιεπισκόπου κατά των διαδηλώσεων;

    Από την χρήση του ρηματος «έλαβαν» νομιζω ξεκαθαρα οτι αναφερεται στην θέση και την απόφαση των μελών της ΔΙΣ στην οποια προεδρεύει ο Αρχιεπισκοπος… και αναφερει:
    «…..η Δ.Ι.Σ. συμμεριζομένη την αγωνία των Ιεραρχών που διαποιμαίνουν τις Ιερές Μητροπόλεις στην περιοχή της Μακεδονίας, αλλά και του λαού, με Απόφασή Της υπενθυμίζει ότι η Εκκλησία έχει μαρτυρήσει με το λόγο και το αίμα κλήρου και λαού την ελληνικότητα της Μακεδονίας από αρχαιοτάτων χρόνων, γι’ αυτό και δεν μπορεί να αποδεχθεί την απονομή του όρου «Μακεδονία» ή παραγώγου του ως συστατικού ονόματος άλλου Κράτους…»

    • Φαίη said

      Κάνει διαχωρισμό αγαπητέ κύριε Θάνο ανάμεσα στις «θέσεις» και στην «απόφαση» που έλαβαν. Οι «θέσεις» ήταν διάφορες … Μια σαφής διατύπωση που θα υποστήριζε αυτό που λέτε θα ξεκαθάριζε ότι αναφέρεται στην απόφαση της ΔΙΣ. Η εμμονική αναφορά στον Αρχιεπίσκοπο, και στις δύο περιπτώσεις, η αναφορά στις «θέσεις», στις «τοποθετήσεις» και στην «απόφαση», ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Αρχιεπίσκοπο και στην ΔΙΣ, δεν μπορεί να αφήσει απ’ έξω την δήλωση του Αρχιεπισκόπου η οποία ήταν και αυτή μία «θέση» και μία «τοποθέτηση» «σχετικά μέ τό μείζονος σημασίας αὐτό θέμα.»
      Ο Σεβασμιώτατος δεν μπορεί να αγνοεί ότι αποτέλεσε «μείζονος σημασίας θέμα» στον Ελληνικό λαό και η δήλωση του Αρχιεπισκόπου. Μία δήλωση, η οποία προκάλεσε το κοινό αίσθημα διότι ήρθε σε πλήρη αντίθεση με την παραδοσιακή στήριξη της Εκκλησίας στους εθνικούς αγώνες του Ελληνικού λαού. Η «θέση» αυτή του Αρχιεπισκόπου ΔΕΝ αμνηστεύεται από την απόφαση της ΔΙΣ, ούτε και από το ότι προήδρευε στην ΔΙΣ. Η «θέση» αυτή ειπώθηκε και είναι μία πραγματικότητα.

      • ΘΑΝΟΣ said

        Η θεση καλη μου φιλη ειναι μία δικη του προσωπικη και κατακριτεα.
        Η Μητροπολη Πατρων δεν ειχε την υποχρεωση να λαβει καμια απόφαση ή να κανει καμια αναφορα στην προσωπικη θεση του Αρχιεπισκόπου την οποια δεν περιελαβε μεσα στο ανακοινωθεν της ΔΙΣ αλλα την ειπε στις δηλωσεις του μετά στα ΜΜΕ…
        Η Μητροπολη Πατρων εξεδοσε ανακοινωση που εχει σχεση με τις θεσεις κι αποφάσεις της ΔΙΣ… αποκλειστικά.
        Ο Σεβασμιώτατος φυσικα δεν αγνοεί οπως και κανενας μας άλλωστε την θέση του Αρχιεπισκοπου για το θεμα των διαδηλώσεων ωστόσο δεν υπάρχει κανενας λογος να αναφερθεί σε αυτήν…

        Ελπιζω αγαπητη μου Φαιη καποτε να μπορεσεις να τον γνωρισεις απο κοντα και τότε ελπιζω να τον ρωτησεις τι προσωπικη άποψη εχει αυτός για το συγκεκριμένο θεμα των διαδηλώσεων για την Μακεδονία…

        Τελος μην ξεχνας οτι ο Χρυσοστομος ειναι χειροτονία του ηρωικου αρχιεπισκοπου Χριστόδουλου που ειχε πολυ μαχητικη σταση στο θεμα της Μακεδονίας μας…
        Και δεν ειναι καθολου τυχαία και ισως εμμεσα δειχνει οτι ο Πατρων ειναι με το μερος των διαδηλωσεων, η αναφορα του στα λογια του Χριστοδουλου που περιελαβε στο μηνυμα του:
        «Εὑρισκόμεθα στόν Χῶρο τῆς Ἑλληνικῆς Μακεδονίας, ὁ ὁποῖος εἶναι ποτισμένος ἀπό τά αἵματα Ἡρώων καί Μαρτύρων, οἱ ὁποῖοι ἐθυσίασαν καί τήν ζωή τους ἀκόμη, γιά νά εἴμαστε ἐμεῖς ἐλεύθεροι. Καί κάποιοι ἀπό μᾶς νά κάθωνται ἀναπαυτικά στήν πολυθρόνα τους σήμερα γιά νά προετοιμάζουν τήν ἱστορική λήθη, ὥστε νά μή θυμᾶται κανείς ἀπό τήν νέα γενεά, πού ὀφείλομε τήν ἐλευθερία μας καί τήν ἀνεξαρτησία μας…»

        …. οποιος δεν καθεται στην πολυθρονα του παει στις διαδηλωσεις ….προσθέτω εγω.

      • Φαίη said

        Αγαπητέ κύριε Θάνο, η κάθε Μητρόπολη είχε την υποχρέωση να πάρει ξεκάθαρη θέση και να σταθεί δίπλα στον λαό. Δεν μιλάμε για τα εθνικά θέματα μόνο όταν έχει μπουνάτσα, στην φουρτούνα φαίνεται ο καπετάνιος. Οι Μητροπόλεις (3 απ΄ όσο έχω δει) που βγήκαν και στήριξαν το συλλαλητήριο, ‘απάντησαν’ κατ’ αυτόν τον τρόπο στον Αρχιεπίσκοπο.
        Ας απαντήσω όμως τώρα στην πρότασή σας: «Η Μητροπολη Πατρων δεν ειχε την υποχρεωση να λαβει καμια απόφαση ή να κανει καμια αναφορα στην προσωπικη θεση του Αρχιεπισκόπου την οποια δεν περιελαβε μεσα στο ανακοινωθεν της ΔΙΣ αλλα την ειπε στις δηλωσεις του μετά στα ΜΜΕ…»

        Να όμως που έκανε αναφορά στον Αρχιεπίσκοπο -και δύο και πέντε ημέρες μετά την δήλωσή του- με τον τρόπο που το έκανε, με τις «θέσεις», τις «τοποθετήσεις» και την «απόφαση». Δεν υπάρχουν αγαπητέ κ. Θάνο «προσωπικές θέσεις» όταν αναφερόμαστε σε δημόσιες δηλώσεις του προκαθήμενου της Εκκλησίας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Όχι μόνο επειδή έχουν αντίκτυπο στην ψυχοσύνθεση του ποιμνίου και το κατευθύνουν αλλά και επειδή αυτό ‘το έργο’ το έχουμε δει επανειλημμένως. Από την μία η ΔΙΣ, από την άλλη οι ‘δηλώσεις’ του προκαθημένου. Και σ’ αυτό το δίπολο η Εκκλησία τρώει την μία ήττα πάνω στην άλλη. Κύριε Θάνο, απόδειξη της βαρύτητας των «προσωπικών απόψεων» του προκαθημένου είναι ότι η επίσημη διοικούσα Εκκλησία ΔΕΝ στηρίζει τα συλλαλητήρια, ΔΕΝ βρίσκεται δίπλα στον λαό. Εγώ θα σηκωθώ από τον καναπέ και θα πάω στο συλλαλητήριο, θα ξέρω όμως ότι η διοικούσα Εκκλησία ΚΑΙ σε αυτό το θέμα μου γύρισε την πλάτη.

        Οι προσωπικές απόψεις των εκάστοτε Μητροπολιτών επίσης, όσο καλές και αν είναι, από την στιγμή που δεν κοινοποιούνται την ώρα που χρειάζεται είναι σαν να μην υπάρχουν.

        Αγαπητέ κ. Θάνο και ο Μητροπολίτης Φλωρίνης είναι παιδί του π. Αυγουστίνου Καντιώτη και τώρα διώκει τους αποτειχισμένους.

        Όπως είπα και αλλού, εάν ο Μητροπολίτης Πατρών ναυλώσει λεωφορεία για την Θεσσαλονίκη θα του ζητήσω δημοσίως συγνώμη και θα πάω να τον βρω και να του φιλήσω τα άγια ποδαράκια του.

      • ΘΑΝΟΣ said

        Αγαπητη μου Φαιη δεν ειναι αναγκη να γραψεις ολοκληρο κειμενο για να μου πεις κατι με το οποιο συμφωνω…
        Το ειπα ξεκαθαρα οτι εκανε λαθος ο Αρχιπεισκοπος που εξεφρασε αυτην την προσωπικη του οπως ειπε θεση…
        Και συμφωνω επισης στο οτι σαν Αρχιεπισκοπος δεν οφειλε να το πει αυτο γιατι σιγουρα καποιους τους επηρρεαζει… αλλα φαινεται οτι καποια γραμματια εχει με τους πολιτικους…

        Δεν ξερω αν η Μητροπολη θα βαλει λεωφορεια για το συλλαλητηριο της Αθηνας τουλαχιστον που ειναι και κοντυτερα… Αυτο θα το δουμε προσεχως.
        Τωρα για τους αποτειχισμενους ειναι ενα αλλο μεγαλο θεμα και δεν ειναι επι του παροντος….

      • Φαίη said

        Δεν το έλεγα ακριβώς σε εσάς κύριε Θάνο. Αναφέρω κάτι το οποίο θα έπρεπε να ‘ζυγίσει’ η Μητρόπολη Πατρών. Δημόσια κατατεθειμένες «προσωπικές απόψεις» προκαθημένων, όπως είπα και πριν, δεν υπάρχουν. Παίζουν τον ρόλο τους και σκοπίμως λέγονται και η επικρότηση αυτών τις ενισχύει.

      • ΘΑΝΟΣ said

        Ενταξει σεβομαι την αποψη σου, αλλά η Μητροπολη Πατρων δεν ειναι υποχρεωμενη να κρινει τις προσωπικες αποψεις του Αρχιεπισκοπου, ακομα κι οταν αυτες δεν ειναι συμφωνες με το λαικο αισθημα και ειδικα οταν ο ιδιος τονιζει οτι ειναι προσωπικες του.

        Ωστόσο θεωρω οτι ειδικα η Μητροπολη Πατρων σε σχεση με πληθος άλλων Μητροπολεων που μεχρι στιγμης δεν εχουν βγαλει αχνα για την Μακεδονία μας, εχει και λογο και ενεργειες να δειξει. Νομιζω οτι με μια απλη αναζητηση στο διαδικτυο βλεπουμε οτι ειναι απο τις πλεον ευαισθητες στο εθνικο μας αυτο θεμα.
        Και θεωρω οτι ειναι κριμα να κατακρινονται αυστηρά αυτοι που μιλανε, εστω κι αν θεωρουμε ότι καποια πραγματα παρελειψαν να τα πουν… μπροστα σε αυτους που δεν βγαζουν αχνα…
        Τελικα νομιζω οτι θα με πειραζε περισσοτερο απο όλα αυτα, αν ημουν Μητροπολιτης Πατρων η ατάκα που θα μου πεταγε καποιος απο τους άλλους «μουγγους» Ιεραρχες…. «Τι ηθελες και μιλησες; Ακου τα τωρα…»

        Κατα την δικη μου αποψη το ορθον ειναι να επαινουμε πρωτιστως οσους αποφασισαν να σταθουν στο πλαι του λαου μας στην δυσκολη αυτη ώρα και να στηλιτεύουμε περισσοτερο οσους αποφασισαν να χωσουν το κεφαλι στην άμμο σαν στρουθοκαμηλοι…και να καταπιουν την γλωσσα τους.
        Και δυστυχως ειναι αρκετοι…

        ΥΓ. Σε παρακαλω να μην με λες κ Θανο και να μην μου μιλας στον πληθυντικο. Δεν ειμαι δα και …παππους.
        Και το βρισκω πολυ πιο φιλικο μιας και ξερεις οτι κι εγω ειμαι ιστολογος και εκτιμω ιδιαιτερα και το δικο σας «διαδικτυακο θωρηκτο», να μιλαμε στον ενικο.
        Αλλωστε δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα δοξα τω Θεω, διοτι ξερω πολυ καλα και την πατριωτικη σου αλλά και την Ορθοδοξη αγερωχη σταση σου…
        Η μικροδιαφωνίες μας που παντα γινονται με ευπρεπεια, δεν μπορουν να διαγραψουν το γεγονος της μεγαλης μας αγαπης για Πιστη και Πατριδα που φαινεται μεσα κι απο τα δυο ιστολόγιά μας.

      • Φαίη said

        Να ‘η γραμμή’ εεε οι «προσωπικές απόψεις» ήθελα να πω του Ιερωνύμου

        Τσίπρας: Απαιτείται εθνική ομοψυχία -Ιερώνυμος: Δεν χρειάζονται συλλαλητήρια

        http://www.iefimerida.gr/news/390270/tsipras-apaiteitai-ethniki-omopsyhia-ieronymos-den-hreiazontai-syllalitiria

        Ξέρεις πως λέγεται αυτό;
        ΜΑΝΤΡΩΜΑ.
        Αυτό ακριβώς που έθιξα στο άρθρο.

  3. […] https://averoph.wordpress.com/2018/01/18/%ce%b4%ce%b5%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b9%ce%ba%c […]

  4. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ said

    Το δίδυμο του συμβιβασμού και της ηττοπάθειας θα λάβει τη δέουσα απάντηση από το λαό μεθαύριο στη Θεσσαλονίκη. Στα καττύματα των υποδημάτων τους έχουν αναγράψει πλείστοι όσοι συμπατριώτες μας τις θλιβερές αρχιεπισκοπικές δηλώσεις περί «φωνών και συλλαλητηρίων».

  5. Simon said

    Ο πατρων κ οι περισσοτεροι των επισκοπων νομιζουν οτι ειναι πολιτικοι κ ετσι φαιρονται.με ολους κ με ολα.δεν εχουν σχεση με τους αγιους ,τους ξεχασαν ….ειναι τρομερα ανθραπαρεσκοι, σε λιγες μερες θα δειτε κ νεες δηλωσεις του κορινθου για το μαθημα των θρησκευτικων κ του «αγωνιστη» πειραιως…..
    Ολη δινουν τη ζωη τους για να τα εχουν καλα με τους πολιτικους,τρεχουν απο πισω τους,για τα λογια του Ευαγγελιου που τα καταπατουν οι πολιτικοι δεν γνωριζουν δεν ακουσαν….

  6. Φανη said

    Συμφωνω με την ΦΑΙΗ στις διατυπώσεις της.Πρεπει σε αυτά τα πολύ σοβαρα θεματα να μιλαμε ξεκάθαρα και όχι να παιζουμε με τις λεξεις κατι το οποιο εχει γινει πολύ μοδα στις μερες μας .

Σχολιάστε