ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Περί συλλαλητηρίων – Απ’ ότι φαίνεται, ο Ιερώνυμος είναι πιο άγιος από τον Άγιο Παΐσιο.

Posted by Φαίη στο 12 Ιανουαρίου, 2018

Νέα ήθη μας εισάγει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στην Εκκλησία, ο οποίος έκφρασε την αντίθεσή του στην διεξαγωγή των προγραμματισμένων συλλαλητηρίων για την Μακεδονία. Ο λόγος; Διότι «η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη»!!

Ας μιλήσουμε όμως λίγο για αυτήν την ‘αγάπη’ που τόσο άφθονα ρέει από τα χείλη του Αρχιεπισκόπου μας. Μου θυμίζει την άλλη, την οικουμενιστική, που μας ζητά επιμόνως να παραδώσουμε την Πίστη μας στους αιρετικούς, «από αγάπη». Έτσι και τούτη, μας ζητά να παραδώσουμε την Μακεδονία μας στους Σκοπιανούς, «από αγάπη».

Ας θυμηθούμε τον Άγιο Πορφύριο που έλεγε ότι όταν βλέπεις να γίνεται ένα κακό γύρω σου και δεν διαμαρτύρεσαι είσαι συνένοχος.

Ας θυμηθούμε τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά που έλεγε ότι η σιωπή είναι το τρίτο είδος αθεΐας.

Ας θυμηθούμε τον Άγιο Παΐσιο που έλεγε: «Σε αυτά τα δύσκολα χρόνια, ο καθένας μας πρέπει να κάνη ότι γίνεται ανθρωπίνως και ότι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη την συνείδησή μας, ότι κάναμε εκείνο που μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι πρόγονοί μας από τους τάφους!»

Ο Άγιος Παΐσιος ο οποίος το 1988 με αφορμή την βλάσφημη ταινία του Σκορσέζε ξεσήκωσε τους Πατέρες και βγήκε από το Άγιον Όρος για να παραβρεθεί στο συλλαλητήριο που έγινε στην Θεσσαλονίκη και να στηρίξει τον κόσμο, ενώ μάλιστα υπέφερε από πόνους στην κήλη.

Μας λέει η Εκκλησία να κάνουμε μούγκα στη στρούγκα; Μας λέει να είμαστε αδιάφοροι στο κακό; Είχαν οι Άγιοι που μιλούσαν, που ενεργούσαν, που αντιστέκονταν στο κακό λιγότερη αγάπη από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο; Διότι όταν μας λέει ότι διαφωνεί με τα συλλαλητήρια επειδή «η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη», είναι σαν να μας λέει ότι τα συλλαλητήρια είναι έκφραση μίσους. Μας λέει δηλαδή ότι ο Άγιος Παΐσιος κατέβηκε στο συλλαλητήριο επειδή είχε μίσος μέσα του, ενώ αυτός είναι όλος, μας όλος αγάπη!!!!

Ας πει κάποιος στον Αρχιεπίσκοπο ότι η αγάπη είναι αυταπάρνηση, είναι η θυσία του Εσταυρωμένου. Δεν είναι αγάπη να καπηλεύομαι το ‘μαγαζί Εκκλησία’ και να πουλώ ‘αγάπη’ με το τσουβάλι πίνοντας στην υγειά μου.

***

Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.

2 Σχόλια to “Περί συλλαλητηρίων – Απ’ ότι φαίνεται, ο Ιερώνυμος είναι πιο άγιος από τον Άγιο Παΐσιο.”

  1. Α.Κ.ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ said

    Έχει ξεφύγει από καιρό.

  2. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ said

    Θα είμαστε όλοι εκεί, πρώτα ο Θεός! Στο μεγαλειώδες και παλμώδες συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης για τη Μακεδονία μας!
    «Πλην Λακεδαιμονίων», ίνα μνησθώμεν και του αρχαίου λογίου.
    Θα λείπει αυτός που θα έπρεπε πρώτος να κατέβει στο πεζοδρόμιο και να ηγηθή της παλλαικής κινητοποιήσεως. Αυτός που θα έπρεπε με πύρινα κηρύγματα να προτρέψη το λαό να αφήσει τους καναπέδες και τις πολυθρόνες και να συμμετάσχει οπωσδήποτε στη μεγαλειωδη κινητοποίηση για τη Μακεδονία μας, για την ελληνικότητα της οποίας τόσα κηρύγματα έχει αφιερώσει. Πλαισιωμένος από το ιερατείο με επικεφαλής τον πρωτοσύγκελο, ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΝΕΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,και όλους τους κληρικούς της μητροπόλεώς του και όχι μόνο, Ο ένοικος της οδού Βογατσικού τουτέστιν.
    Οι νέοι, άγιε αρχιμανδρίτα, υπεύθυνε του γραφείου νεότητος,όταν βλέπουν τους ποιμένες να πρωτοστατούν στους εθνικούς αγώνες δονούνται, πυρακτώνονται και ηλεκτρίζονται, παραδειγματίζονται από το ζήλο και την αγωνιστικότητά τους και ρίχνονται και αυτοί στη χαρά και τη φωτιά του αγώνα. Για τη «χαρά του έρωτα» πληθωρικός ο λόγος, άγιε αρχιμανδρίτα, για τη Μακεδονία ισχνός ή ανύπαρκτος…
    Δεν έπρεπε να είχατε ξεσηκώσει, σεις και οι άλλοι ιερείς της πόλεως, τους νέους και τις νέες των ενοριών σας σε έναν ιερό και άγιο ξεσηκωμό για τη Μακεδονία μας; Επειδή ο μητροπολίτης αποδείχθηκε κατώτερος των προσδοκιών του λαού καθώς και των περιστάσεων, μιμούμενος τον αρχιεπίσκοπο της ήττας, πρεπει κατά αναπόδραστη νομοτέλεια να συντονίσετε και σεις το σκεπτικό και τη δράση σας εν προκειμένου με το αντίστοιχο δικό του; Αγανάκτησε και αηδίασε ο λαός της Θεσσαλονίκης, και όχι μόνο, με την επεικέστατα απαράδεκτη, και γιατί όχι προδοτική στάση της ηγεσίας της τοπικής Εκκλησίας, η οποία ερήμην του και παρά το φρόνημα και τη θέλησή του επέλεξε την τακτική της απαξιώσεως της παλλαικής, αγωνιστικής κινητοποιήσεως. ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

Σχολιάστε