ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, Ινδουϊσμός, Βουδισμός, δραστηριότητες γιόγκα & διαλογισμού στο βιβλίο θρησκευτικών της Ε’ Δημοτικού.

Posted by Φαίη στο 21 Σεπτεμβρίου, 2017

Διαχειριστής ιστολογίου «Ἑλληνικὴ Ναῦς»: Επειδή έχω παιδί στην Ε΄ Δημοτικού επιβεβαιώνω τα εξής (μετά από μια γρήγορη ματιά, και χωρίς να είμαι θεολόγος… δεν ξέρω τί άλλο μπορεί να βρεθεί μετά από μια πιο συστηματική μελέτη του βιβλίου από Χριστιανό Ορθόδοξο Θεολόγο…):

Το βιβλίο περιέχει 7 ενότητες. Στις τρεις πρώτες!!! (μην το αφήσουν στο τέλος και δεν διδαχθεί) υπάρχει μια τελευταία υποενότητα που αναφέρεται σε άλλες θρησκείες:

Στην πρώτη ενότητα υπάρχουν τρεις υποενότητες 1.1-1.3 σχετικές με τον Χριστιανισμό και ξαφνικά μετά την υποενότητα 1.3 που αφορά τους μαθητές του Χριστού! βλέπουμε στην υποενότητα 1.4 να προστίθενται ρητά-συμβουλές των Μωάμεθ, Βούδα, Λάο Τσε και Κομφούκιου (βλ. σελ. 20) λες και λένε κάτι επιπρόσθετο που είναι τόσο σημαντικό…

Στη δεύτερη ενότητα στη σελ. 30 συνοψίζονται οι 10 εντολές του Μωυσή και οι βασικές εντολές από τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης (όλα σε μια σελίδα!) και μετά ακολουθούν σε 3 σελίδες (31-33) οι κανόνες άλλων θρησκειών (Μουσουλμάνων, Ινδοϊστών, Βουδιστών και Εβραίων). Βάζουν τα παιδιά σε μια διαδικασία σύγκρισης εντολών και κανόνων…

Στην τρίτη ενότητα πάλι στο τέλος, μετά την υποενότητα 3.5 (σελ. 55) που αναφέρεται στη νηστεία και την άσκηση στον Χριστιανισμό, αναφέρονται στην υποενότητα 3.6 (σελ.56-57) στη νηστεία και την άσκηση στο Ισλάμ, τον Ιουδαϊσμό, τον Ινδοϊσμό και τον Βουδισμό. Πάλι σύγκριση… και εννοείται ότι υπάρχει και ενημέρωση για την γιόγκα, τον διαλογισμό κτλ. Μάλιστα στις δραστηριότητες (σελ. 58) στην 6η δραστηριότητα ζητείται τα παιδιά να παρουσιάσουν τρόπους άσκησης σε άλλες θρησκείες! Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, να κάνουν δήθεν διαλογισμό και γιόγκα μήπως, δήθεν ως δραστηριότητα; Μήπως αυτά αποσκοπούν στην εξοικείωση των παιδιών μας από την μικρή κιόλας ηλικία;

Και μήπως αν τώρα δεν αντιδράσουμε, του χρόνου θα προστεθούν και άλλες υποενότητες, αυτή τη φορά όχι στο τέλος αλλά στην αρχή;

Σωστά, λοιπόν, κρίνουμε ότι οι γονείς, όσοι τουλάχιστον είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, αντιδρούν και πρέπει να αντιδράσουμε και να ενημερώσουμε και τους άλλους. Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ισοδυναμεί σε αυτή την περίπτωση με ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ.

Συγχωρέστε με, αλλά αυτό το σύντομο άρθρο – σχόλιο δεν αποσκοπεί σε αναλυτικό εντοπισμό όλων των επικίνδυνων σημείων, αλλά ως περίληψη που να εστιάζει και να αποδεικνύει ότι όντως υπάρχει κίνδυνος και πρόβλημα. Η Εκκλησία της Ελλάδος θα πρέπει να αναθέσει το έργο της λεπτομερούς εξέτασης και κριτικής των βιβλίων σε πιστούς θεολόγους οι οποίοι και να αποφανθούν για την καταλληλότητα του βιβλίου (όπως και των άλλων βιβλίων δημοτικού και γυμνασίου και λυκείου).

Ακολουθεί η επιστολή διαμαρτυρίας και επιστροφής του βιβλίου: ΕΔΩ.

Πηγή Ἑλληνικὴ Ναῦς

Ένα Σχόλιο to “Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, Ινδουϊσμός, Βουδισμός, δραστηριότητες γιόγκα & διαλογισμού στο βιβλίο θρησκευτικών της Ε’ Δημοτικού.”

  1. Φαίη said

    Αγαπητέ διαχειριστή του ιστολογίου Ελληνική Ναύς.
    Η Εκκλησία ό,τι είχε να κάνει με το μάθημα των θρησκευτικών ΤΟ ΕΚΑΝΕ ‘μια χαρά’.
    Καλό θα είναι να καταλάβουμε ότι για τα Ιερά και τα Όσια του Τόπου μας ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ μας, ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. Εάν αυτό το καταλάβουμε τότε ίσως και να καταφέρουμε κάτι.
    Η διοικούσα Εκκλησία δεν μπορεί να έρθει σε αντίφαση με τον εαυτό της, δεν μπορεί από τη μία να δέχεται τον οικουμενισμό στην ψευδοΣύνοδο -ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ- και από την άλλη να μην τον δέχεται στην Παιδεία.

Σχολιάστε