ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ο Βαρθολομαίος είναι ο μεγαλύτερος αιρεσιάρχης όλων των αιώνων.

Posted by Φαίη στο 30 Απριλίου, 2017

Ο αείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος σε συνέντευξη.

.. Θα πω κάτι που να μην το θεωρήσετε υπερβολικό. Ζυγίζω τα λόγια μου αλλιώς θα ήμουν στις φυλακές.

Λοιπόν. Απ’ όλους τους αιρετικούς -διαβάζουμε εκκλησιαστική ιστορία- .. μέχρι τον σημερινό αιώνα 21ο αιώνα, δεν υπήρξε αιρετικός τόσο μεγάλος όσο ο Βαρθολομαίος.

Γιατί.

Εγκρίνει τις αιρέσεις και τις ονομάζει «εκκλησίες»  ενώ η Γραφή λέει, μία Εκκλησία ίδρυσε ο Χριστός, Αυτή που κατέχει την αλήθεια. Και αυτό δεν ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως; Πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.

Εγκρίνει τα βαπτίσματα των ετεροδόξων, των αιρετικών, ενώ ο Παύλος λέει εν βάπτισμα. Και το Σύμβολο της Πίστεως τι λέει; Ομολογώ εν βάπτισμα. Αυτός παραδέχεται τα βαπτίσματα των αιρετικών.

Υποτιμάει τους Πατέρες της Εκκλησίας, τους μεγάλους, τους Αγίους, τους θαυματουργούς, που και τα Ιερά τους Λείψανα ευωδιάζουν. Και τι λέει; Ότι οι Πατέρες … δεν είχαν αγάπη, είχαν φανατισμό, είχαν φονταμενταλισμό και απέτυχαν στο έργο τους, είναι πλέον εξοφλημένοι. Και έρχονται τώρα αυτοί οι σύγχρονοι πατέρες, οι οποίοι έχουν πολληηή αγάπη, αγαπούν τους κακοδόξους και μισούν τους Ορθοδόξους, να διορθώσουν τα πράγματα και να κάνουν μία ιδανική Χριστιανική κοινωνία!! Λοιπόν. Είναι εναντίον των Πατέρων. Γίνεται λόγος για μεταπατερική θεολογία ή αντιπατερική θεολογία.

Και προχωράει εκεί που δεν προχώρησε κανείς αιρετικός του παρελθόντος. ..

Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες, οι οποίες είναι δημιουργήματα δαιμόνων, που λέει η Αγία Γραφή· οι θεοί των εθνών, τα είδωλα των εθνών .. Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες και τι λέει; Ότι και οι άλλες θρησκείες είναι «σεβαστές», η λέξη είναι δική του, είναι «σεβάσμιες», η λέξη είναι δική του, και είναι δρόμοι σωτηρίας, οδηγούν και οι άλλες θρησκείες στη σωτηρία. Ενώ η Γραφή λέει μόνον ο Χριστός και η πίστη στο Χριστό εξασφαλίζει τη σωτηρία. Και λέει ότι ο ίδιος Θεός λατρεύεται απ’ όλους τους λαούς όλων των θρησκειών με άλλο τρόπο.

Ε, όλα αυτά δεν τα είπε ποτέ κανείς. Είναι ο μεγαλύτερος αιρετικός όλων των αιώνων, πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους αιρετικούς. Ο οικουμενισμός βαδίζει παράλληλα με τη νέα εποχή, νέα τάξη πραγμάτων, παγκοσμιοποίηση και λοιπά.

– Ίσως αυτά ακούγονται βαριά λίγο για τον Πατριάρχη, γιατί λένε πολλοί ότι εκείνος αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα εκεί που είναι στην Τουρκία στην Κωνσταντινούπολη. Ότι κάνει αυτήν την πολιτική ας πούμε του οικουμενισμού όπως είπατε, για να διατηρήσει το Πατριαρχείο, τα προνόμια που έχει και να μην εξαφανιστεί. Ισχύει αυτό;

Λοιπόν. Ο Χριστός ήξερε ότι εβαδίζει προς τον Σταυρό αλλά δεν έκανε διπλωματία. Ο Χριστιανός δεν έχει διγλωσσία, δεν έχει διψυχία, δεν έχει διπλωματία, λέει το σωστό κι αν δεν πει το σωστό, είτε από φόβο είτε από άλλες σκοπιμότητες, είναι προδότης της αλήθειας. Εάν σκέπτονταν έτσι οι Χριστιανοί των παρελθόντων αιώνων, αλλά και της εποχής μας, που μαρτύρησαν, δεν θα μαρτυρούσαν. Θα έλεγαν, εμείς δεν έχουμε σχέση με τον Χριστό. Θα έλεγαν -μυστικά- τον έχουμε στην καρδιά μας τον Χριστό, ας πούμε ότι δεν [Τον] έχουμε μην μας κυνηγούν και μας σφαγιάζουν. Δεν θα είχαμε Μάρτυρες και Αγίους εάν σκέφτονταν έτσι.

Αλλά δεν σκέπτεται έτσι [ο Βαρθολομαίος], ούτε το κάνει αυτό για να αρέσκει στους αλλοθρήσκους και τους αλλοεθνείς. Το κάνει διότι έχει πνεύμα πλάνης, ενέργεια δαιμονική μέσα του. Αυτά λέει ο Απόστολος Παύλος. Όσοι εκφράζονται έτσι έχουν πνεύμα πλάνης, δαιμονική ενέργεια.

– Άρα να υποθέσω ότι εσείς συμφωνείτε με την διακοπή του μνημοσύνου που έχει επιβάλλει η Μονή Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος και με τη γενικότερη στάση της σε αυτό το θέμα;

Ε, βεβαίως. Εγώ φρονώ ότι έχει παραγίνει το κακό και όλοι οι καλοί επίσκοποι, οι επίσκοποι, έπρεπε να είχαν παύσει το μνημόσυνο του αρχιοικουμενιστού και αρχιπροδότη της Πίστεως, του Πατριάρχου Βαρθολομαίου. Όλοι έπρεπε να είχαν παύσει το μνημόσυνό του. Δυστυχώς, τον υποδέχονται και του προσφέρουν μεσσιακές τιμές και δόξες. …

Αναφέρατε και το όνομα του Δημητριάδος. Ο Δημητριάδος είναι θα λέγαμε όπως ο Ζηζιούλας, δεξιό όργανο του Βαρθολομαίου.

– Προαλείφεται για επόμενος Αρχιεπίσκοπος;

Μπορεί να τον προαλείφει ο διάβολος, δεν ξέρω.

– Είναι αυτός που έκανε την μεταπατερική σχολή ‘θεολογίας’ του Βόλου ..

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή βίντεο Kosmas – Agrinio

3 Σχόλια to “Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ο Βαρθολομαίος είναι ο μεγαλύτερος αιρεσιάρχης όλων των αιώνων.”

  1. Φαίη said

    Φαίνεται όμως ότι οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους, και παρ’ ότι ακούμε και βλέπουμε συνεχώς τον Βαρθολομαίο να αποδομεί με ποικίλους τρόπους την Παράδοση της Εκκλησίας, εμείς μένουμε ασυγχώρητα σιωπηλοί.
    Τι σημαίνει όμως αυτή η φράση που συνεχώς λέμε, «έχασαν οι λέξεις το νόημά τους»; Μόνες τους δηλαδή οι λέξεις είπαν να χάσουν το νόημά τους;
    Όχι βέβαια. Εμείς είμαστε αυτοί που απωλέσαμε το νόημά τους, εμείς είμαστε αυτοί που χάσαμε την επαφή με τα νοήματα των λέξεων. Έχουμε βρει κι εμείς τρόπους να δικαιολογούμε τα πράγματα, να συμβιβάζουμε τις έννοες. Ξενερώσαμε, γίναμε χλιαροί και δεν μας συγκινούν οι έννοιες πια. Στην Ορθοδοξία αυτό μεταφράζεται ως έλλειψη βιώματος, φτωχή πνευματική ζωή. Γι’ αυτό και εύκολα ευθυγραμμιζόμαστε στις ‘οδηγίες’ των ‘ποιμένων’.

  2. Ν. Μπαλτατζης said

    Πόσο μακριά βρίσκονται ο Βαρθολομαίος και οι ομόφρονές του από την πραγματικότητα!!!! Αγωνίζονται να επιβάλουν τίς απόψεις τους διά της βίας. Απειλούν και διώκουν όσους αντιστρατεύονται στίς επιθυμίες τους, μέ όποιο τρόπο μπορούν. Θυμάστε τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρο, τον οποίο απείλησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Δημήτριος, ανεξάρτητα άν είχε δίκαιο ή όχι, και τον ανάγκασε να αποσυρθεί από την Αμερική και την Αυστραλία ; Καί τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο τον οποίο απείλησε ο Βαρθολομαίος με διακοπή των σχέσεων μεταξύ τους ; Τούς Μητροπολίτες τους απειλούν ( οι Πατριαρχάδες) με έκπτωση και καθαίρεση εαν δεν υπακούουν στις προσταγές τους και άν «χρειασθεί» τούς καθαιρούν με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς δίκη , χωρίς απολογία και χωρίς καμιά επικοινωνία μαζί τους. ( Βλέπε περιπτώσεις: των 12 Μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος, του Θυατείρων Μεθοδίου, Κωνσταντίνης Νικηφόρου, Ασκάλωνος Νικηφόρου, κλπ). Οσο γιά τους Ιερείς και Διακόνους αυτοί είναι σε χειρότερη μοίρα και από τους Αφρικανούς σκλάβους. Τούς Λαϊκούς, τους αφορίζουν και τους παραδίδουν στό έλεος του Θεού. (Βλέπε :Νικόλαος Σωτηρόπουλος). Πώς λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι να αντιδράσουν στίς παρανομίες των Πατριαρχών και Αρχιεπισκόπων και Μητροπολιτών κλπ. ; Βεβαίως, μόνο όταν αποφασίσουν να αντιδράσουν, μόνο τότε κινδυνεύουν. Αλλοιώς μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και το μόνο που πρέπει να προσέχουν είναι νά μην έλθουν σε ρίξη με τον ανώτερό τους, ( τον Μπαμπούλα). . Μιλάνε οι οικουμενιστές γιά ενότητα μεταξύ των ανθρώπων, όλων των φυλών και όλων των θησκειών ; Αλλά πότε υπήρξαν όλοι οι άνθρωποι ενωμένοι κάτω από μιά «σημαία», φυλετική, έθνική ή θρησκευτική ; Εκτός βέβαια αν εννοούν ενότητα τύπου ΟΗΕ . Αλλά είναι ενότητα αυτή ; Το μόνο πού κάνουμε ενωμένοι είναι, να συζητάμε για χρόνια καί χρόνια περί «ανέμων και υδάτων» και από πίσω να σκοτώνουμε ό ένας τον άλλον. Η μήπως είναι ένωση το περίφημο ΝΑΤΟ ; Η, η Ευρωπαίκή Ενωση ; Τί είδους ένωση λοιπόν ονειρεύονται, εάν βέβαια ονειρεύονται κάποια ένωση , γιατί, πιστεύω, ότι όλα αυτά είναι στάχτη στά μάτια του κόσμου και για να «βρισκόμαστε σέ δουλειά». Αν ρίξουμε μιά ματιά πίσω στην ιστορία του κόσμου θα δούμε ότι δεν μπόρεσε ποτέ κανείς να δαμάσει τόν άνθρωπο ; Τό μόνο που μπορούσαν νά κάνουν, οι μεν ισχυροί, ηταν να βγάλουν τούς «αντιδραστικούς» από την μέση, οι δε αδύναμοι να κάνουν επιθέσεις «αυτοκτονίας». Εφ όσον ο άνθρωπος έχει αυτήν την δυνατότητα-επιλογή, κανείς δεν μπορεί να τον σταματήσει. Και δεν το κάνει αυτό ούτε ο Θεός, σεβόμενος την ελευθερία με την οποία τον επροίκησε. Ο άνθρωπος πλάστηκε ελεύθερος και γιαυτό είναι και απρόβλεπτος. Δεν μπορεί κανείς να τον δαμάσει και να τον περιορίσει σε καλούπια. Το μόνο που μπορεί νά κάνει είναι να τον διδάξει καί να τον πείσει να είναι σωστός άνθρωπος, και να εύχεται να μην λοξοδρομήσει.
    Μετά ἀπό ὅσα, πολλοί ἔγκριτοι Πατέρες καί Διδάσκαλοι τῆς Πίστεώς μας ἔχουν καταγγείλει, ὅπως ἔκανε καί ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, πολλές φορές καί τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, στό πραγματικά ἐμπνευσμένο κήρυγμά του, καί τήν ἐπίσημη δήλωσή του, ὅτι «διακόπτει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἐπισκόπου του, τοῦ Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Ἀνθίμου, γιά λόγους πίστεως καί συνειδήσεως», δέν μπορῶ να καταλάβω πῶς μπορεῖ να ὑπάρχουν ἀκόμη Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι οἱ ὁποῖοι ἀνέχονται τό ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ὅλων τῶν ἐποχῶν καί δέν ἐπαναστατοῦν ἐναντίον ὅλων τῶν συγχρόνων ΠΡΟΔΟΤΩΝ της Πιστεως μας, «πρῶτος καί καλύτερος» μεταξύ τῶν ὁποίων εἶναι, Κύριος εἶδε, και γιά ποιούς λόγους ὁ Θεός ἐπέτρεψε αὐτήν την ΛΑΙΛΑΠΑ, , ὁ «ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» ὁ Βαρθολομαῖος, καί ὅσοι τόν ἀκολουθοῦν στήν ὁδό της ἀπωλείας στήν ὁποία πορεύεται μέ κλειστά τα μάτια της ψυχῆς καί τῆς καρδιᾶς του, ἰδιαίτερα, μετά ἀπό «Το Συνέδριο τῆς Ἀποστασίας», ὅπως πολύ πετυχημένα ἀπεκάλεσε κάποιος την «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο» τῆς Κρήτης.
    Πάντως εμείς οι «Ορθόδοξοι» πρωτοτυπίσαμε για άλλη μιά φορά. Είμαστε, πιστεύω, η μοναδική «Εκκλησία», η οποία από την μιά
    μεριά προσκυνάει τούς Αγίους και από την άλλη τούς κατηγορεί ότι πλανήθηκαν από τον διάβολο( όχι τον Βαρθολομαίο !!!) και δημιούργησαν προβλήματα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, καί προσεύχεται νά τούς συγχωρέσει ο Θεός. Ποιόν νά πιστέψουμε τώρα ; Τούς Αγίους που πιστεύαμε μέχρι σήμερα και τίς Οικουμενικές Συνόδους που αυτοί συνεκάλεσαν και διαμόρφωσαν την Θεολογία της Ορθoδόξου Εκκλησίας ή τον Βαρθολομαίο ( καί όλους τους προ και συγχρόνους αυτού Βαρθολομαίους) οι οποίοι ανέτρεψαν τά πάντα στην Χριστιανική Εκκλησία; Ποιά δόγματα νά πιστέψουμε και ποιά να απορρίψουμε ; Ποιούς Αγίους να θεωρούμε πραγματικά Αγίους και για ποιούς να αρχίσουμε να προσευχόμαστε να τούς ελεήσει και να τούς συγχωρέσει ο Θεός; Εμεινε λοιπόν κάτι για να πιστέψουμε ή νά πάμε να πνιγούμε όλοι μας γιατί χάσαμε τον μπούσουλα ;

    • Φαίη said

      «Oυδέν δέδοικα ως επισκόπους πλην ενίων»,
      Τίποτα δεν φοβήθηκα όπως τους επισκόπους εκτός ελαχίστων.

      Ιερός Χρυσόστομος.

      Εμείς θα κάνουμε την προσευχή μας, θα κάνουμε τον αγώνα μας όσο μπορούμε καλύτερα και θα ζητάμε από τον Θεό να μας φωτίζει και να μας δίνει στηρίγματα να μείνουμε πιστοί στην Αλήθεια των Πατέρων. Θα ακολουθούμε τους Πατέρες της Εκκλησίας και όχι αυτούς τους εξουσιομανείς που εκλέγουν και διορίζουν ο ένας τον άλλον. Αυτή η ‘εκκλησία’ που έχουν φτιάξει δεν είναι του λαού γι’ αυτό και πάνε να μας τρελλάνουν.

      Βρήκα ένα απόσπασμα από ομιλία του Αυγουστίνου Καντιώτου και το βάζω εδώ, διότι εξηγεί πολλά από τα δεινά που βιώνουμε.

      «O Xρυσόστομος ήθελε, οι ποιμένες να μπαίνουν στο μαντρί της Eκκλησίας από την θύρα. H δε θύρα είναι μία· «ψήφω κλήρου και λαού». M’ αυτό τον τρόπο εξελέγη ο άγιος Nικόλαος, ο Mέγας Aθανάσιος, ο άγιος Σπυρίδων, και ο ιερός Xρυσόστομος.
      Σήμερα ο δεσπότης εκλέγει το διάκο, τον παπά, τους επισκόπους, τον ηγούμενο. O λαός αγνοείται. Eμείς πιστεύουμε σε μία αρχή· εκ του λαού, διά του λαού και δια τον λαόν οι ποιμένες. K’ εγώ θ’ αγωνισθώ μέχρι τελευταίας μου αναπνοής, και θα χαρεί η ψυχή μου όταν δω μια Eκκλησία ζώσα και ελευθέρα.»

      Ημερολόγιο 27ης Οκτωβρίου 2012

Σχολιάστε