ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΕΚΤΑΚΤΟ! Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος τιμωρεί ‘‘άρον άρον’’ τον π. Νικόλαο Μανώλη πριν αυτός απολογηθεί

Posted by Φαίη στο 2 Μαρτίου, 2017

Με καραμπινάτες παρατυπίες συνεχίζει επιτιθέμενος ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, κατά του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. Παραβιάζοντας νόμους και κανονισμούς, μετά την απαράδεκτη κλήση σε απολογία που δημοσιεύσαμε εδώ, πριν ακόμη απολογηθεί ο π. Νικόλαος, και ενώ η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος, απέστειλε νέο μητροπολιτικό έγγραφο ντροπής, με το οποίο, τιμωρεί βαρύτατα τον πνευματικό μας πατέρα, καταλύοντας κάθε αίσθημα δικαίου. Πρόκειται για προσωρινή παύση ιεροπραξιών και ακοινωνησίας, μέχρι την ολοκλήρωση της ανάκρισης και τυχόν επισκοπικού δικαστηρίου.

Η εμπάθεια έχει επικρατήσει στα μυαλά ορισμένων εκεί, ώστε να ενεργούν αχαλίνωτα. Πριν καν ανοίξει το στόμα του ο κατηγορούμενος για να απολογηθεί, ο μητροπολίτης βγάζει απόφαση και καταδικάζει τιμωρώντας.

Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο για την εξέλιξη. Μας απάντησε λέγοντας τα εξής: “Περίμενα παράτυπη ενέργεια από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης με την λήξη της υποχρεωτικής άδειας και δικαιώθηκα. Δε θέλουν με τίποτα να κάνουν υπακοή στους ιερούς κανόνες που τους αναγκάζουν να μη με τιμωρήσουν για τη διακοπή μνημοσύνου και την διακοπή της πνευματικής κοινωνίας με τον μητροπολίτη μου, που ανακοίνωσα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 από το Ναό μου. Έκοψα το μνημόσυνο του επισκόπου μου για λόγους Πίστεως. Εξήγησα πως είμαι αποφασισμένος να φτάσω μέχρι το τέλος. Τελικά, ο Χριστός θα νικήσει και όχι η παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο μητροπολίτης μου διακατέχεται από εμπάθεια προς το πρόσωπό μου και δεν είναι σε θέση να αναλογιστεί μήπως, για την πράξη μου να του κόψω το μνημόσυνο, έχω δίκαιο. Ας ενεργήσει κατά συνείδηση, υπάρχει και η δικαιοσύνη Του Θεού”.

Οι τιμωρίες του κ. Ανθίμου είναι οι εξής:

1. Απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος και

2. Αποκοπή από κάθε εκκλησιαστική Κοινωνία – Θεία Ευχαριστία (Επιτίμιον Ακοινωνησίας).

Κατόπιν της παρακλήσεως του ιδίου του π. Νικολάου, δημοσιεύουμε το σημερινό (1 Μαρτίου 2017) έγγραφο του μητροπολίτου με τις ποινές, το οποίο παρεδόθη στον π. Νικόλαο μέσω δικαστικού επιμελητού.

Πηγή Κατάνυξις

Σχετικό Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος ετοιμάζεται να σταυρώσει τον π. Νικόλαο Μανώλη φακελώνοντας τους πιστούς.

Ένα Σχόλιο to “ΕΚΤΑΚΤΟ! Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος τιμωρεί ‘‘άρον άρον’’ τον π. Νικόλαο Μανώλη πριν αυτός απολογηθεί”

  1. Φαίη said

    Ο Μητροπολίτης Άνθιμος ενεργεί και προκαταβολικά. Χρησιμοποιεί κάθε αυταρχικό μέσο για να αποτρέψει και άλλες αποτειχίσεις. Ένας μεγάλος αριθμός αποτειχίσεων θα σήμαινε ότι εκκρεμεί μελλοντική απολογία του ιδίου σε Ορθόδοξη Σύνοδο για αίρεση, θα γύριζε τη ζυγαριά απ’ την άλλη πλευρά, θα τους έκανε όλους αυτούς εκεί πάνω να αρχίσουν να ανησυχούν και να σκέφτονται αυτά που κάνουν και προκαλούν το Ορθόδοξο φρόνημα. Τώρα όμως, όταν έχουμε μία αποτείχιση εδώ μία στην άλλη άκρη, ο Άνθιμος και ο κάθε Άνθιμος αλωνίζουν. Και τι κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι; Στηρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους με όποιον τρόπο μπορούμε ή τους αφήνουμε να τους κατασπαράξουν οι δεσποτάδες;

    Σήμερα η ομολογία θεωρείται ταμπού. Όποιος την κάνει πρέπει να είναι εξωγήινος, φανατικός και κακός ζηλωτής, πρέπει να έχει ένα σωρό ελαττώματα, πρέπει να κρύβει σκοπιμότητες, πρέπει, πρέπει, πρέπει .. Την ώρα που κάποιοι άλλοι δεν ντρέπονται να μας ομολογήσουν ότι θέλουν να σοδομίσουν τα παιδιά μας, εμείς βρίσκουμε χίλιες δυο δικαιολογίες για να κατηγορήσουμε εκείνους που έχουν το σθένος να ομολογήσουν Χριστό διακινδυνεύοντας τα πάντα. Για εκείνους που θέλουν να σοδομίσουν τα παιδιά μας τέτοια φαντασία για τις προθέσεις τους και τον χαρακτήρα τους δεν έχουμε, μόνο για εκείνους που θέλουν να ομολογήσουν Χριστό έχουμε. Έχουμε αναλογιστεί για ποιον λόγο σκεφτόμαστε έτσι; Μην κατηγορούμε την κακιά μας την τύχη λοιπόν για τους επισκόπους που έχουμε, ας κοιτάξουμε στον καθρέπτη να αναλογιστούμε και τις δικές μας τεράστιες ευθύνες.

    Εν τω μεταξύ, να το πω κι αυτό γιατί εδώ το ‘χω, μας έχουν φάει και οι ψευτοευγένειες. Να εκφράσεις τη διαφωνία σου κόσμια και ωραία σου λέει, για να μην εκτεθείς. Κατανοητό αυτό μέχρις ενός σημείου αλλά απ’ ότι φαίνεται αυτό είναι τελικά το μόνο που μας απασχολεί. Σα να δίνουμε εξετάσεις στους ανθρώπους αυτή τη στιγμή και όχι στο Θεό. Γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνουμε εκείνον που ρισκάρει τη θέση του και την οικογένειά του όταν ομολογεί, διότι εκείνος νοιώθει ότι δίνει εξετάσεις στο Θεό και όχι στους ανθρώπους.

Σχολιάστε