ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Δημήτριος Τσελεγγίδης: Οι αποφάσεις της λεγομένης Συνόδου της Κρήτης είναι άκυρες.

Posted by Φαίη στο 18 Ιουλίου, 2016

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Από την πρόσφατη ομιλία του καθ. Δημητρίου Τσελεγγίδη ]12/07/2016] στη Μολδαβία για τη Σύνοδο της Κρήτης.

Μετά από όσα τόσο εμπεριστατωμένα είπε ο Θεόδωρος Ζήσης, θεωρώ ότι μας εξέφρασε όλους εδώ ως Ελληνική αντιπροσωπεία, οπότε για να μην παίρνω από το χρόνο σας, ελάχιστα μόνο θα ήθελα να μείνω σε τρεις τοποθετήσεις μου ώστε να μείνει χρόνος στη συνέχεια για προσωπικές σας ερωτήσεις.

Απ’ όσα ακούστηκαν ως τώρα, εκείνο το οποίο έχει πολύ μεγάλη σημασία, για λογικούς ανθρώπους και πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι ότι λογικώς, θεολογικώς και εκκλησιολογικώς είναι άκρως αντιφατικά τα κείμενα της λεγομένης Συνόδου στην Κρήτη.

Παρά το γεγονός ότι η αντιπροσώπευση ήταν ελάχιστη, άρα ήταν άκυρη και είναι άκυρη αυτή η Σύνοδος ως προς την σύνθεσή της.

Παρά το γεγονός ότι, όπως λέχθηκε, για πρώτη φορά στην εκκλησιαστική μας ιστορία εψήφισαν μόνο οι προκαθήμενοι κατά παπικό τρόπο.

Παρά τον κανονισμό λειτουργίας αυτής της Συνόδου που έθετε ως προϋπόθεση την ομοφωνία όλων των συνερχομένων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών είναι άκυρη και για αυτόν τον πρόσθετο λόγο η εν λόγω Σύνοδος, αφού τέσσερα Πατριαρχεία με τη μη παρουσία τους και μόνο στη Σύνοδο αυτή, έδειξαν ότι η ομοφωνία εξ υπαρχής δεν υπήρχε.

Δεν χρειάζεται να έχει κανείς υψηλό δείκτη νοημοσύνης για να βγάλει το συμπέρασμα ότι και για έναν μόνον λόγο από τους λόγους που αναφέραμε οι αποφάσεις αυτής της λεγομένης Συνόδου είναι άκυρες εντελώς.

Παρά ταύτα φάνηκε στο τέλος η επιμονή των διοργανωτών και σχεδιαστών αυτής της λεγομένης Συνόδου, παρά την όποια λογική και εκκλησιολογική τοποθέτηση της Ορθοδοξίας, έχει την αποφασιστικότητα να εκπροσωπείται αυτή η Σύνοδος στις συνειδήσεις του πληρώματος της Εκκλησίας και έχει την ψευδή αίσθηση, την ψευδαίσθηση δηλαδή, ότι θα πάρει με τον άλφα ή βήτα τρόπο την υπογραφή από τα τέσσερα Πατριαρχεία που δεν εκπροσωπήθηκαν σε αυτήν τη Σύνοδο.

Γι’ αυτό είναι φανερό ότι θα υφέρπουν αυτές οι αποφάσεις στο εκκλησιαστικό σώμα αν δεν καταδικαστεί στη συνείδηση αυτού του εκκλησιαστικού πληρώματος, πράγμα που μπορεί να γίνει μόνο μετά από σοβαρή ενημέρωση αυτού του πληρώματος για την αλήθεια αυτής της Συνόδου. Τότε μπορούμε να ελπίζουμε βάσιμα ότι αυτή η Σύνοδος θα καταδικαστεί και Συνοδικά από τους Επισκόπους, οι οποίοι, όπως και οι κοσμικοί άρχοντες σήμερα, εμφανίζονται πολλές φορές να είναι αντί για ηγέτες, ουραγοί στις αποφάσεις τους, δηλαδή να ακολουθούν την βούληση, την επιθυμία .. του λαού. Κατά συνέπεια, αν εμείς έχουμε γρηγορούσα τη δογματική συνείδηση στο πλήρωμα της Εκκλησίας, αυτό θα διασφαλίσει όχι απλώς εμάς σωστά σε αυτό το σώμα αλλά και όλους τους άλλους οι οποίοι ως αδύνατοι και απληροφόρητοι εν πολλοίς θα ενισχυθούν και θα αναγκάσουν κατά κάποιον τρόπο τους Επισκόπους να κάνουν το αυτονόητο.

Και η τρίτη θέση την οποία θα ήθελα ξεκάθαρα να πω. Εμείς θα μείνουμε έως θανάτου πιστοί στην Εκκλησία, «επόμενοι τοις αγίοις πατράσι», δηλαδή ακόλουθοι της διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων. Αυτό μας δίνει ρεαλιστική αισιοδοξία, επειδή θα παραμένουμε με τον Νικητή, τον Εσχατολογικό Νικητή της ιστορίας, τον Χριστό. Έκθετοι και μετέωροι θα παραμένουν εκείνοι όλοι οι οποίοι δεν είναι ακόλουθοι των Αγίων Πατέρων, ανεξάρτητα από το βαθμό του εκκλησιαστικού αξιώματός τους.

Αυτό δεν μας γεμίζει από έπαρση, επειδή βρισκόμαστε δηλαδή στη σωστή διαδικασία, αλλά μας οδηγεί στην αγάπη του Χριστού που έχουμε μέσα μας μετέχοντας ζωντανά σ’ αυτό το Σώμα της Εκκλησίας, το Σώμα του Χριστού, ώστε όλο το πλήρωμα να βρεθεί σ’ αυτήν την συμφωνία των Πατέρων του παρελθόντος, και όλοι να βρεθούμε στη Βασιλεία του Θεού χωρίς κανέναν απ’ αυτούς οι οποίοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή απέναντί μας, χωρίς να ευχόμαστε κανείς από αυτούς λοιπόν να βρεθεί έξω από τη Βασιλεία του Θεού.
Αμήν.

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ

2 Σχόλια to “Δημήτριος Τσελεγγίδης: Οι αποφάσεις της λεγομένης Συνόδου της Κρήτης είναι άκυρες.”

  1. Φαίη said

    Κάτι το οποίο μας έχει διαφύγει και πολλές φορές, πιστεύω, είναι η βασική αιτία που μας δημιουργείται η λανθασμένη εντύπωση ότι θα είναι ασέβεια να ελέγξουμε τους Μητροπολίτες είναι ένα πολύ απλό γεγονός που δεν χωράει αμφισβήτηση. Η ιεραρχία, έχοντας εμπλακεί πολύ με την κοσμική εξουσία, έχει μολυνθεί και με τις αντίστοιχες συμπεριφορές της κοσμικής εξουσίας. Οι υποτιθέμενοι ποιμένες συμπεριφέρονται όπως οι κοσμικοί εξουσιαστές. Πρόκειται περισσότερο για μία σχέση συμφέροντος παρά μια υγιή σχέση ηγέτη-λαού. Ο ‘ηγέτης’ δηλαδή θα βολευτεί στην άγνοια ή στην παραπληροφόρηση του λαού για να παραμείνει στη θέση του. Δεν υπάρχει καμμία διάθεση εδώ για πραγματική ηγεσία, καθοδήγηση με γνώμονα το καλό, ειλικρινή πρωτοβουλία, διάθεση να εκτεθεί ο άλλος για να οδηγήσει τους υπόλοιπους. Το προσωπικό συμφέρον δηλαδή υπερτερεί του συλλογικού. «Ας μην πούμε και πολλά-πολλά για να μην ρισκάρουμε τη θέση μας, καλά είμαστε δε βαριέσαι.»

    Ο καθ, Τσελεγγίδης έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό και μας λέει το αυτονόητο. Ότι επειδή ΕΤΣΙ έχουν τα πράγματα και επειδή η σιωπή του λαού βολεύει αυτήν την αρρωστημένη κατάσταση, θα πρέπει ο ίδιος ο λαός να ενημερωθεί για να τους .. ξεβολέψει, ΜΠΑΣ βρε αδερφέ και κάνουν το αυτονόητο, όχι φυσικά, λέω εγώ, επειδή θα είναι ηγέτες αλλά επειδή πάλι θα κινητοποιηθεί ένα αντίστοιχο κίνητρο συμφέροντος. Δυστυχώς, αυτή είναι η μαύρη πραγματικότητα φίλοι μου και είναι πραγματικά θλιβερό αυτό να συμβαίνει σε πνευματικούς ποιμένες διότι δεν διακυβεύεται απλά μια υλική ευμάρεια εδώ αλλά η σωτηρία της ψυχής μας.

    • τα οσα αναφερεις στην πρωτη παραγραφο αγαπητη Φαιη ,, ετσι ειναι ο νεοελληνας σε οοοοολες του της δραστηριοτητες και πολιτικες επιλογες,,ετσι συμπεριφερεται ως ραγιας για την τσεπη και το συμφέρον του,,,,και καπου εκει μας λενε ψεκασμενους οπου κανικα θα επρεπε να μας λενε «τσεπομενους»
      Χάι,,

Σχολιάστε