ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ένα σχόλιο για το ανιστόρητο μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου!!!

Posted by Μέλια στο 24 Μαρτίου, 2016

.

Το  διαβάσαμε, το ξαναδιαβάσαμε. βάλαμε και τα πρεσβυωπικά γυαλιά μας και το ματακοιτάξαμε… ΤΙΠΟΤΑ!!!

Πουθενά η λέξη Τούρκος, δυνάστης, τύραννος!

 Μα ούτε και σκλαβιά & λευτεριά, Ζάλογγο & Μεσολόγγι, Καραϊσκάκης & Κολοκοτρώνης.
.

Δεν υπάρχει κύριε υπουργέ μας, ούτε παρελθόν, ούτε μέλλον στο καινούριο έθνος σας με τέτοια ανάγνωση της ιστορίας, σκλάβοι του «πολιτικά ορθού» της σύγχρονης Ευρώπης, όπως την αποκαλείτε, οι σύγχρονοι νεοέλληνές σας.

Γιατί οι Έλληνες του Νικηταρά του Τουρκοφάγου και του Μακρυγιάννη καλά γνωρίζουν ότι το 1821 κατέκτησαν με την κόψη του σπαθιού την τρομερή τη λευτεριά τους, απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά.

Και ακόμη, η 25η Μαρτίου είναι μνημόσυνο ιερό κύριε «υπουργέ μου», και η ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ιερή ημέρα της εθνικής παλιγγενεσίας του διαχρονικά αθάνατου ελληνικού έθνους.

ΓΕΡΟΜΟΡΙΑΣ

.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ:

Η 25η  Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.

Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.

Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες. 

Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.

Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.

Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.

Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο.Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.

Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;

Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;

Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;

Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά  και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της. 

Πηγή: Γερομοριάς

.

15 Σχόλια to “Ένα σχόλιο για το ανιστόρητο μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου!!!”

  1. Πετροβούβαλος said

    Δηλωμένος ανθέλληνας μιάς δηλωμένης ανθελληνικής κυβερνήσεως. Στο εξής αυτός ο ανθελληνισμός θα ενταθεί, βασισμένος στο μεγάλο τμήμα του εγχώριου πληθυσμού που τον υποσεινήδητα τον συμμερίζεται και ενσυνείδητα κάνει πως δεν τον καταλαβαίνει.

  2. Φαίη said

    Πόσο μίζερος και ανθέλληνας Θεέ μου.

    Σαφέστατα προσπαθεί να υποβαθμίσει την Εθνεγερσία του ’21, παρουσιάζοντάς την από τη μια ως ‘συνέπεια’ της Γαλλικής Επαναστάσεως και από την άλλη ως την αρχή της ‘λαμπρής’ μεταπολιτευτικής περιόδου όπου το κύριο ‘ιστορικό γεγονός’ ήταν το Πολυτεχνείο και το ‘Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία’. Γίνεται μία σαφής μετατόπιση του κέντρου βάρους από τα παρελθόντα στα παρόντα (και τι παρόντα!!!).
    Γίνεται μία σαφής απόπειρα αποκόλλησης από το παρελθόν, όπως ακριβώς έκαναν και με την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (Βυζάντιο). Μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι αν τα πράγματα συνεχίσουν όπως έχει, σε λίγες δεκαετίες από τώρα η Εθνεγερσία του ’21 θα φαντάζει στα μυαλά των νέων εγεφαλοπλυμμένων από την αριστερή προπαγάνδα Ελλήνων ως μία σκιώδης χρονική περίοδος, γεμάτη ερωτηματικά και ασάφειες.

    Σαφέστατα και εντελώς ανιστόρητα προσπαθεί να αναβαθμίσει την αριστεροκρατούμενη μεταπολιτευτική παιδεία συνδέοντάς την με έναν ‘μαγικό’ θα λέγαμε τρόπο με το ’21.
    Ήμαρτον.

    Αυτό το ‘σβήσε/γράψε’ των αριστερών δεν έχει τέλος.

  3. Φαίη said

  4. Νεοταξικη προδοτική προπαγάνδα ενος άπλυτου που λογίζεται οτι ειναι άνθρωπος με κάποια αξία !
    Εαν θέλει το νεοταξικο προδοτικό Τίποτα να υμνήσει την 25 Μαρτιου,,,ας το πράξει με την παραίτηση του διοτι η ανικανότητα του ξεφεύγει του μετρου,,,
    διαβάζοντας το παραλήρημα του Τζαμπα μαγκα Φιλη,,,εντόπισα κατι αξιομημονευτο το οποιο χρίζει δεύτερης ανάγνωσης διοτι ειναι πολύ έξυπνα κρυμμένο,,δειχνει ολοκληρωτικά ποσο προδότης ειναι και ποιος είναι ο τελικός του στοχος του ανθελλινικου ζομπι με κοιλιά ,,,

    [.]..Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους,,[.]

    οχι καινούργιου κράτους αλλα καινουργιου εθνους,,,,άααντε ρε,,,ναι,,,,καινούργιο ε,,,κατι σαν τον Φαλμεράιερ να υποθέσουμε σε νεα έκδοση,,,να υποθέσουμε οτι όντως μιας και το λεει ο Τιποτας μας,οτι ολοι είμαστε τελικα Ρωμαιοαραβοσλαβοβουλγαροαλβανοτουρκοσποροι ??,,,ε και αν δεν είμαστε,,εν τελει δεν ειναι κακο να γινουμε τώρα μιας και το προσφυγικό θα μας λυσει το δημογραφικό μας ζήτημα,(ευχη συριζαιων),,τι λε ρε Τιποτα,,,τι λε ρε,,,,μυαλοφυγόδικε !!

    Αυτο το πραμα,,,τον έχουμε υπουργό,,,να μασας στραγάλια και να του φτυνεις ,,,αυτος ουτε για προδότης δεν κανει,,ξεκαρφώνεται μόνος του !

    οσο για το υπολοιπο κειμενο,,,μαλλον το εκανε κλοπιράιτ απο τον Ριζοσπαστη,,την Αυγη η απο το Εσπρεσσο

  5. GEODETIS said

    Βλέπω τον Φίλη και πραγματικά πιστεύω ότι είναι ένα δυστυχισμένο άτομο …. ένα άτομο που όταν ξυπνάει το πρωί, δεν μπορεί να δει (να προσδιορίσει) αβίαστα, εάν άφησε τις παντούφλες του στην πλευρά του κρεβατιού που ξάπλωσε, είναι οπωσδήποτε ένα άτομο με εν γένει μηχανικές δυσλειτουργίες …… ένα άτομο που δεν μπορεί να δέσει τα κορδόνια των παπουτσιών του χωρείς βοήθεια, είναι ένα άτομο εξαρτώμενο απο κάποιον ….. ένα άτομο σαν τον Φίλη δεν είναι απλά πικρόχολο λόγω των μηχανικών καθημερινών αδυναμιών του, αλλά διότι για να βρει διέξοδο και να αποφύγει την επώδυνη αυτοκριτική, υιοθέτησε τις ιδέες του ελευθεριασμού – φιλελευθερισμού και της απατηλής ¨ισότητας¨ ….. ενώ είναι δεδομένο ότι δεν μπορεί να σκύψει για να στοχεύσει σε λεκάνη ούρησης με ακρίβεια ή να τρέξει για να αποφύγει μια σακούλα με περιττώματα, όταν και εάν του εκτοξευθεί, αυτός πιστεύει ότι είναι ίσος με τον Γιάννη, γείτονα μου και οικοδόμο ….. αυτό δηλαδή το άτομο ενώ είναι ανίκανο ουσιαστικά να επιτελέσει βασικές καθημερινές λειτουργίες, θέλει όχι μόνο να μπαίνει στην ίδια στάθμη με τον γείτονα μου, αλλά και να μην του τραγουδάμε ¨αχ πως έχεις στρογγυλέψει¨ διότι αυτό είναι μια σκληρή και απάνθρωπη αντιμετώπιση …. λες και η ζωή είναι περίπατος και όχι επίμονος αγώνας …… η ηθική του άκρατου και μεταρρυθμιστικού φιλελευθερισμού, όπως επικράτησε ιδεολογικά, έχει παράγει τελικά ανθρώπινες οντότητες ¨ανάπηρες λειτουργικά¨ αλλά ανερυθρίαστα επικριτικές σε εμάς* ……

    *εμάς : GODETIS ο ακραιφνής Ελληνοκεντρικός – πατριδοκεντρικός …φιλοσοφική ταυτότητα … «Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ’ ανθρώποις τοις νουν έχουσιν».
    Πλάτων: Κρίτων, 51β.

  6. GEODETIS said

    και ένα άκουσμα που μπορεί και να συγκινήσει ένεκα του Εθνικού εγωισμού που με κατακλύζει, ιδιαίτερα στις γιορτές του Ελληνισμού ….

  7. Έχουν εξαφανιστει και τα παιδιά που μουτζώνανε …αυθόρμητα και αντιμνημονιακά!
    Τωρα ζουνε καλα μάλλον.
    Τωρα μάλλον φορανε μαντηλες πιστεύουν στο Μωάμεθ και κάνουμε παρελαση και μοιράζουν σάντουιτς.
    ΓΙΑ …..ΤΟΥ «ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ» ΤΗΝ ΑΓΙΑ ( ΙΜΠΡΑΗΜ )ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ….»ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».
    ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ.

  8. […] Ένα σχόλιο για το ανιστόρητο μήνυμα του υπουργού Παιδε… […]

Σχολιάστε