ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Γιατί αποφασίστηκαν οι εκλογές;

Posted by Πετροβούβαλος στο 20 Σεπτεμβρίου, 2015

Υπάρχει ένα παράδοξο σχετικά με τις σημερινές βουλευτικές εκλογές: Μία πρώτη ανάγνωση των όσων προηγήθηκαν, από την Ευρωπαϊκή Συνδιάσκεψη (Σύνοδο) Κορυφής του Ιουνίου εώς σήμερα, δείχνει πως η άθλια κυβέρνηση Τσίπρα δεν είχε κανένα λόγο να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση: Μπορούσε απλούστατα να παραιτηθεί και, μετά τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ να συγκυβερνήσει με το πλήθος προθύμων στην προηγούμενη βουλή.

Σε δεύτερη ανάγνωση όμως, διαφαίνεται πως το «κλειδί» της προκηρύξεως αυτών των εκλογών, είναι η μεταφορά των 50 εδρών του πρώτου κόμματος από τον ΣΥΡΙΖΑ στη ΝΔ (ειρήσθω εν παρόδω, αυτό το βαθύτατα αντιδημοκρατικό νομοθέτημα είναι προϊόν της εργασίας του σημερινού προέδρου της «δημοκρατίας»).

Η πολιτική καρικατούρα της οποίας επί μνημονίων ηγήθηκε ο Σαμαράς, «νομιμοποιείται» στα μάτια των οπαδών της για την άσκηση αυταρχισμού, σε αντίθεση με την πολιτική καρικατούρα στην οποία ηγείται ο Τσίπρας (βλέπε ΕΡΤ, Σκουριές κλπ). «Νομιμοποίηση» εν προκειμένω, σημαίνει ευρύτερη νοητική καταστολή κατά του πληθυσμού. Ως εκ τούτου, μία κυβέρνηση η οποία στηρίζεται σε «αυταρχική» κοινοβουλευτική πλειονοψηφία, διευκολύνεται περισσότερο να ασκήσει αυταρχισμό απ’ ότι μία κυβέρνηση «αριστερή». Και ο αυταρχισμός είναι απαραίτητος στην εποχή των μνημονίων, όπως είναι και το κουρέλιασμα του Συντάγματος, το ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας, η αποσύνθεση της κρατικής κοινωνικής πρόνοιας κλπ. Συμπεραίνω λοιπόν πως το διακύβευμα αυτών των εκλογών, είναι η «νομιμοποίηση» της αυξήσεως της καταστολής που θα συνοδεύσει την εφαρμογή του μνημονίου της «πρώτης φοράς αριστερά» κυβερνήσεως.

«Νομιμοποίηση» επερχόμενου αυταρχισμού λοιπόν. Υποθέτω μάλιστα, πως στο πλαίσιο αυτής της «νομιμοποιήσεως» επιλέχθηκαν να ηγηθούν της Λ.Α.Ε. πρόσωπα τόσο αποκρουστικά – προκειμένου δλδ. να κρατηθούν χαμηλά και να διαπασθούν προς αποχή και ανύπαρκτα κομματίδια, τα ποσοστά όσων επιχειρούν να οικειοποιηθούν πολιτικά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου.

Όλα αυτά είναι πέρα από τα θλιβερά πρόσωπα που διεκδικούν τις ψήφους μας στις σημερινές εκλογές. Η βουλή των Ελλήνων, από το 2010 εώς σήμερα, είναι βουλή κατοχική και αναδεικνύει κατοχικές κυβερνήσεις, δηλαδή ασήμαντες κυβερνήσεις και ασήμαντα πολιτικά πρόσωπα. Τη δουλειά τους θα μπορούσε να την κάνει πλήθος ανθρώπων και πολύ μεγάλο πλήθος ανθρώπων θα απoδεχόταν την ιστορική «ρετσινιά» της Εσχάτης Προδοσίας με αντάλλαγμα τα λεφτά και τα προνόμια των βουλευτικών και κυβερνητικών αξιωμάτων. Αυτή είναι μία διαχρονική ιστορική πραγματικότητα που δεν αφορά μόνο στους Έλληνες, αφορά όλα τα έθνη του κόσμου: Προδότες βρίσκονται παντoύ, πάντοτε και σε αφθονία.

Πετροβούβαλος/Αβέρωφ

(Το παρόν άρθρο είναι αποτέλεσμα παράλληλων σκέψεων που με βασάνιζαν τη νύχτα, ενώ έκανα κάτι άλλο. Παρακαλώ συγχωρέστε τις όποιες ανακολουθίες, συντακτικά λάθη κλπ).

 

Σχετική ανάρτηση στον Αβέρωφ: Εκλογές; Μόνο αν το αποφασίσουν οι επικυρίαρχοι

Eικόνα: «H γέφυρα του Αγίου Gothard», έργο του Joseph Mallord William Turner από τη Wiki

31 Σχόλια to “Γιατί αποφασίστηκαν οι εκλογές;”

  1. Kyprianos Christodoulides said

    Την αποσαφήνιση έκανε με απλό τρόπο ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γ. Κασιμάτης :

    1) «Οι εκλογές δε γίνονται γιατί υπήρχε κάποιος από τους λόγους λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος, που ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδας. Οι εκλογές μεθοδεύτηκαν και αποφασίστηκαν από τους δανειστές μας και από τη συνεργαζόμενη κυβέρνηση: για να ανατρέψουν στα μάτια των λαών της Ευρώπης το μεγαλειώδες ΟΧΙ του Ελληνικού Λαού »

    2) Όλα αυτά καταδεικνύουν και τον πραγματικό σκοπό των σημερινών εκλογών: Ότι ο ύπατος θεσμός της λαϊκής κυριαρχίας, οι εθνικές εκλογές, χρησιμοποιείται καταχρηστικά και δόλια από την πολιτική ηγεσία και τους δανειστές, για να ανατρέψουν την ίδια την πραγματική θέληση του Λαού που εξέφρασε το μεγαλειώδες “ΟΧΙ”.» (Γ. Κασιμάτης).

    Όπως οι εντός εκκλησίας δίνουν ;μάταιο και αναποτελεσματικό αγώνα κατά του οικουμενισμού, με τον ίδιο τρόπο οι εντός ευρωζώνης και ευρώ μάχονται κατά των Μνημονίων, δηλαδή, κατά της παγκοσμιοποίησης. Ο Βαρθολομαίος μνημονεύει τους αιρετικούς – μας κατάσφαξαν το 1204 -, οι πολιτικοί «Μνημονεύουν» τους σφαγείς του 1940.

    Ψηφίστε, μην αμελείτε
    Μην το πιείτε, λουστείτε

    • Πετροβούβαλος said

      Το αποσαφήνισε πριν συμμετάσχει στην κωμωδία της «επιτροπής αλήθειας» ή μετά;

      • Kyprianos Christodoulides said

        Ο συνταγματολόγος Γιώργος Κασιμάτης,17-09-2015, 09:17 Category: Πολιτική Ετικέτες:εκλογες, κασιματης στο Νέα Μακεδονίας gr

        1) http://news.makedonias.gr/156989/%CE%B3-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B7/

        ή διαζευτικά, αν δεν λειτουργεί ο δεσμός, στο
        2) http://kyprianoscy.blogspot.gr/2015/09/blog-post_18.html

      • Πετροβούβαλος said

        «Από το 1981 μέχρι το 1988 υπήρξε Διευθυντής του Νομικού Γραφείου Πρωθυπουργού και Νομικός Σύμβουλος Πρωθυπουργού (πρωθυπουργός τότε ήταν ο μπαμπάκας του γάπατου) . Από το 1997 μέχρι το 1998 υπηρέτησε ως Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (πρωθυπουργός: «κινέζος» ) . Κατά τα έτη 1982-1985 μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της UNESCO. Από το 2003 είναι μέλος εξ εξωκοινοβουλευτικών προσωπικοτήτων του Διοικητικού Συμβουλίου του «Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία» . Είχε ενεργό συμμετοχή στο προπαρασκευαστικό στάδιο της κατάρτισης του Συντάγματος το 1975 και ήταν ο συντάκτης του Σχεδίου Αναθεώρησης του Συντάγματος του 1986 . Υπήρξε πρόεδρος ή μέλος πολλών νομοπαρασκευαστικών επιτροπών και συλλογικών οργάνων της Διοίκησης. Το 2005-2006 Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων υπό τον Πρωθυπουργό (πρωθυπουργός τότε ήταν ο ανηψιός του «εθνάρχη») για τη Δημόσια Διοίκηση. Από το 1982 μέχρι το 2006 ήταν μέλος του Νομικού Συμβουλίου της Τράπεζας της Ελλάδος».

        Από εδώ: http://www.kassimatisdimokratia.gr/index.php/identity/item/37-αναλυτικό-βιογραφικό

      • Kyprianos Christodoulides said

        Αυτά που γράψατε, Πετροβούβαλε, τα ξέρω πολύ καλά και έχω κι εγώ την ίδια απορία. Αν θέλετε και λύπη. Προφανώς, δεν είχε την προαίσθηση – διαίσθηση, μάλλον – τί θα επακολουθούσε.Όπως δεν την είχε και ο αποκληθείς «εθνάρχης», όταν έβαλε τα κλάματα, λίγο πριν πεθάνει.

        Ευτυχώς, ο Γ. Κασιμάτης, αργά μεν, κατάλαβε όμως τί σημαίνει παγκοσμιοποίηση και τί ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Το Σύστημα, ήδη, τον έχει κλωτσήσει, δεν τον έστυψε όπως άλλους. Τους βγήκε σκάρτος και μπορεί να χρησιμεύσει σε όλους εμάς τους άγνωστους απλούς πολίτες, που πάντα κρατούσαμε αποστάσεις από το Σύστημα, όπως ο γράφων. Ο οποίος, εκ πεποιθήσεως και μόνιμα φέρων πράσινη κάρτα – αρνήθηκα την ελληνική υπηκοότητα, όπως μου την αρνήθηκαν κι αυτοί, επειδή μου είπαν ότι είμαι Κύπριος, ως πρώην Άγγλος υπήκοος – δεν ψήφισε ΠΟΤΈ.. Ούτε εδώ, ούτε στην Κύπρο.

        Δεν γνωρίζω, πού να ρίξω το φταίξιμο . Στον Κύπριο πατέρα μου ; Στην Ελληνίδα μάνα μου, που οι τότε νόμοι λόγω γάμου με αλλοδαπό την υποχρέωσαν να αλλάξει υπηκοότητα ; Ή μήπως στο ότι γεννήθηκα εδώ με αυτό το ελληνικό «μείγμα» ;

        Υστερόγραφο
        Αν και θα ήταν χρήσιμες πληροφοριακά κάποιες προσωπικές αποκαλύψεις, σχετικά με την άρνησή μου να δεχτώ την ελληνική υπηκοότητα, όπως πρώτοι αυτοί (του Συστήματος) μου την αρνήθηκαν, δεν θα το κάνω.

        Ένα σύνθημα της αιματοβαμμένης Κύπρου γράφει «Δεν ξεχνώ». Συμπληρώνω, τους μέσα και τους έξω «Αττίλες».-

      • Πετροβούβαλος said

        Το «σύστημα» τον έχει τοποθετήσει στο «αντι – μνημόνιο» προκειμένου να ναρκοθετήσει και να καθυστερήσει την πολιτική αντίδραση στην κατοχή. Ο Κασιμάτης είναι ανέντιμος. Απόδειξη: Καμία αυτοκριτική, καμία σεμνότητα. Η «αυθεντία» καλά κρατεί. Δυστυχώς, δυστυχέστατα, η συνταγή της τοποθέτησης προδοτών στο στρατόπεδο της αντίδρασης πιάνει διαχρονικά.

        Καμία εμπιστοσύνη σε «κασιμάτηδες». Ειδικά στον εν λόγω «κασιμάτη» ο οποίος υπενθυμίζω, έκανε «καλοπροαίρετη κριτική» στην συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τον… Μάϊο, ένα μήνα μετά την υπογραφή της συμφωνίας του Φεβρουαρίου που… κριτικάριζε.

      • Πετροβούβαλος said

        Και αφού ήταν κατά του δημοψηφίσματος, τώρα το ΟΧΙ έγινε μεγαλειώδες; Πολιτικό κριτήριο αμοιβάδας (χωρίς κανένα απολύτως σεβασμό στους ακαδημαϊκούς του τίτλους)

        «Την κατηγορηματική αντίθεσή του στη διεξαγωγή Δημοψηφίσματος στην παρούσα φάση εξέφρασε προχθές το βράδυ, σε ομιλία του στην Καβάλα ο διαπρεπής Συνταγματολόγος –και μέλος της διοικούσας επιτροπής της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών- Γιώργος Κασιμάτης!».

        Από εδώ: http://attikanea.blogspot.gr/2015/06/blog-post_710.html

        Πήξαμε στις μεταπολιτευτικές «αυθεντίες» που αντί να μονάσουν μετανιώνοντας πικρά για το υπόλοιπο της ζωής τους, κάνουν και υποδείξεις.

      • Φαίη said

        Τη γκάφα του δημοψηφίσματος τη φυσάνε και δεν κρυώνει. Καθαρή, καταγεγραμμένη ψήφος και όχι άποψη/θέση/στάση που εξαρτάται στην ερμηνεία του καθενός.

        Ακούγεται ότι το ΟΧΙ ήταν πολύ μεγαλύτερο (κάπου κοντά στο 75%) και το κατέβασαν όσο μπορούσαν.

      • Πετροβούβαλος said

        Το δημοψήφισμα ήταν το μεγαλύτερο σφάλμα της μεταπολιτεύσεως. Στρατηγικό σφάλμα και κατέδειξε και την βλακεία των επικυρίαρχων που το επέτρεψαν. Και το ΟΧΙ δεν προήλθε από τις υποδείξεις των κασιμάτηδων που τώρα το επικαλούνται.

        Οι «κασιμάτηδες», που είναι πολλοί, έχουν μία και μόνη αποστολή: Να συμβάλουν στην καθυστέρηση της πολιτικής αντιδράσεως στην κατοχή. Γι αυτό «καβάλησαν» απο την αρχή το «αντι – μνημόνιο» και γι αυτό συνεχίζουν να υπάρχουν «επικοινωνιακά».

      • Φαίη said

        Συμφωνώ Πέτρο.

        Πιο συγκεκριμένα, το «αντι – μνημόνιο» στην αρχή το καβάλησαν για να βγει η «πρώτη φορά αιρστερά», έπειτα, για να ‘φρενάρουν’ όσο μπορούν τις αντιδράσεις.

      • po απλός πολίτης said

        Γι’ αυτό και καβάλησαν την αποχή, όχι από γνωσιολογικό βάθος, αλλά από καιροσκοπισμό.
        Και γι’ αυτό όσοι αναγόρευσαν το έλασσον σε μείζον, το εργαλείο σε πανάκεια, με τέτοιες πρακτικές επιφέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα.
        Προσωπικά ξενέρωσα με την σκοπιμότητα του πράγματος, γιατί ισχύει αυτό που λες.
        Προσπαθούν να ηγηθούν ως τσοΜπάνηδες και να κατευθύνουν την αντίδραση του κόσμου.
        Εσύ μπορεί να λες «απονομιμοποίηση» του συστήματος πχ μέσω αποχής ή αντισυμβατικής ή/και αντιδημαγωγικής ψήφου και αυτοί να δράττονται της ευκαιρίας να οριοθετήσουν τις αντιδράσεις, να τις ενσωματώσουν στο σκεπτικό τους.

        Γι’ αυτό και όποια επεξεργασία πχ «αποχή» απαιτεί συνείδηση, οργάνωση, και τον χρόνο της.
        Άσχετα αν δεν παύει να είναι –όπως την αντιλαμβάνομαι –πέρα από σκοπιμότητες- πολιτική πράξη.
        Αλλά όχι αυτοσκοπός, και όχι για να ευνοούνται δούρειοι ίπποι του συστήματος.
        Αυτά να τα ξέρουν ορισμένοι «ξύπνιοι»…

        Αυτοί οι δούρειοι ίπποι που καπέλωσαν στο όνομα της εναλλαγής στην εξουσία το αξίωμα για υπέρβαση του μνημονίου, ως τάχα Π.Φ.Α, προβάλλοντας το παλιό ως αντανάκλαση του «εναλλακτικού» εαυτού τους, υπήρξαν χειρότεροι από αυτό που τάχα μέμφονται.
        Και την υπέρβαση του μνημονίου δεν την κόντυναν μόνο εκλογικά, αλλά επιχείρησαν και μέσω του δημοψηφίσματος.
        Μόνο φρενοβλαβείς ή ιδιοτελείς Έλληνες θέλουν να ζούμε σε μνημόνια (δεν αναφέρομαι στην διαχείριση του πράγματος ούτε αναφέρομαι στο 36% των ψηφοφόρων που φόβισε ο συριζανέλ).
        Στην πραγματικότητα το ποσοστό (αν δεν υπήρχαν capital controls, κλπ από τα εγκληματικά «λάθη» των «σωήρων») θα ήταν εκκωφαντικό, τόσο όσο κανείς δεν φαντάζεται.

        Με συγχωρείτε, δεν είμαι ανακόλουθος στο θέμα παύσης σχολιασμού, αλλά αυτό έπρεπε να το πω, γιατί δεν θέλω κανενός είδους τσομπάνηδες της ολιγαρχίας, να αξιοποιούν το συνειδητό «σκέπτεσθαι» σε καιροσκοπικό εργαλείο, και δεν θα ήθελα να δώσω νερό στο μύλο εκείνων που αναγορεύουν το λευκό/άκυρο/αποχή σε αυτόσκοπό, πέραν της ουσίας είτε του χρόνου, είτε του σκεπτικού, είτε των (τηρουμένων των αναλογιών) εκκωφαντικών συνεπειών του.
        Απλά απέδειξαν ότι αυτό τους συνέφερε και μάλλον κόντυναν και αυτή την εναλλακτική αντίδραση.
        Οι «τσομπάνηδες» με όρους κομματικής ιδιότητας και ιδιοτέλειας …μας τέλεψαν!
        Μόνο ώριμες προτάσεις θα έχουν έρεισμα και όχι μικρονοϊκές πάντως.

        Να εξηγούμαστε με τους «opinion makers» του συστήματος για να μην παρεξηγούμαστε.

        Αυτά.

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν αρκούν οι προτάσεις. Εννοείται πως απαιτούνται και μάλιστα σοβαρότατες, πάνω απ’ όλα όμως παιτείται προσωπικό παράδειγμα, απαιτείται δράση.

        Πολύ καλησπέρα σας!

      • po απλός πολίτης said

        Καλησπέρα Πέτρο, έτσι κ’ αλλιώς εμείς γλάστρες είμαστε μέσα στο περιβάλλον αυτό, αλλού αποφασίζονται τα καθέκαστα.

  2. […] Πηγή: ΑΒΕΡΩΦ Διαδικτυακό Θωρηκτό […]

  3. Φαίη said

    Οι εκλογές γίνονται είτε για να γεφυρώνουν το ένα μνημόνιο με το άλλο, είτε για να βρίσκουν τη σωστή φόρμουλα εφαρμογής του.
    Πάω στοίχημα ότι αν δεν συμβεί κάτι δραματικό, κάπου γύρω στα τέλη του 2017-2018 με τη λήξη του μνημονίου 3 θα έχουμε πάλι εκλογές.
    Με ποιο πρόσχημα;;

    Δείτε εδώ:

    Γιατί υπάρχει το χρέος?

    Γιατί υπάρχει το χρέος?

    απόσπασμα,

    «Για αρχή ρίξτε μια ματιά σε αυτό το πολύ ωραίο γραφηματάκι [ http://graphics.wsj.com/greece-debt-timeline/ ] από την καλή μας WSJ (είδατε βρε λέω κι έναν καλό λόγω για τις παλιοφυλάδες). Δείχνει το πότε πρέπει να αποπληρωθεί το χρέος της ελλάδας. Δεν θέλω όμως να πάθετε κανένα πανικό γι’ αυτό θέλω να επικεντρωθείτε μόνο στο πράσινο χρωματάκι. Το πράσινο χρωματάκι (δάνεια από ESM) είναι το δάνειο που πήρε η νέα κυβέρνηση σύριζα. Φυσικά αυτό είναι μόλις το πρώτο κομμάτι ύψους 23δις αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να δείτε πότε εξωφλείται αυτό το δάνειο. Λοιπόν ένα ικανό του μέρος εξοφλείται σε δόσεις των 450-500εκ ΤΟ ΧΡΟΝΟ από το 2034 και μετά για καμιά 25αριά χρόνια

    Αλλά αν προσέξετε ένα άλλο κόμμάτι του (10δις) πρέπει να εξοφληθεί σε τρείς δόσεις -των 3, 4 και 3δις έκαστη- τον φλεβάρη του 2017 τον αύγουστο του 2017 και τον φλεβάρη του 2018 αντίστοιχα. Ταυτόχρονα το 2017 πέφτουν και άλλα 7δις της ΕΚΤ που πρέπει να αποπληρωθούν. Είναι από αυτά που αγόρασε κοψωχρονιά και με πολύ καλά επιτόκια (5,9%), αλλά επιμένει να τα εισπράτει στο ακέραιο και μετά ΑΝ είμαστε καλά παιδιά να μας επιστρέφει τη διαφορά.

    Και τώρα ρωτάω εγώ ο αφελής (δηλαδή ο τσίπρας ή ο λαφαζάνης διαλέχτε ανάλογα με τις ορέξεις σας). Ο μαλάκας υπάλληλος που υπολόγισε την αποπληρωμή των δανείων του ESM πόσο LSD είχε πάρει? Διότι ζητάει 10δις το 2017 και το 2018 και μετά τα ξεχνάει για 16 χρονια και αρχίζει να ζητάει κάτι ρέστα του μισού δις το χρόνο.

    Δηλαδή πραγματικά ποιος υπάλληλος τράπεζας θα έφτιαχνε ένα τόσο ανώμαλο πρόγραμμα αποπληρωμών? Και τώρα που είπα τράπεζες, σε περίπτωση που σας τη φέρει κανένας φιλελές και σας πει ότι τα 10δις του (2017-18) είναι από αυτά που θα πάνε στις τράπεζες για την ανακεφαλαιοποίηση και άρα έχουν άλλους κανόνες αποπληρωμής, να του πείτε αν ψάχνει για μαλάκες. Και μια που τον βρήκατε, ρωτήστε τον να σας δώσει την επιστημονική του άποψη για ποιο λόγο τα Capital Controls δημιούργησαν κεφαλαιακό κενό ύψους 10δις στις υγειέστατες κατά την εκτ ελληνικές τράπεζες?

    ……………………….

    Κι όσο για την περίεργη αποπληρωμή του χρέους το 2017 και το 2018? Υπάρχει μια πολύ απλή εξήγηση γι’ αυτό. Μπορεί μέχρι τότε να μην υπάρχει ευρωζώνη αλλά ο καλός υπάλληλος που τοποθέτησε τις ημερομηνίες δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτό. Τις έβαλε εκεί διότι εκεί κοντά λήγει βρε κουτά το νέο μνημόνιο και άρα χωρίς έναν μικρό μπαμπούλα μερικών δεκάδων δις -σκέφτηκε ο καλός υπάλληλος- πώς θα δεχθούν τα ζώα το μνημόνιο 4? Πώς θα μπορεί ο τότε τσίπρας να έρθει κλαίγοντας και να πει “θέλετε να προχωρήσουμε σε άτακτη χρεοκοπία?” (αν μετά το γιαούρτι συνεχίσει να σας μιλάει ο ευκλίδης, ρωτήστε τον να σας δώσει την επιστημονική του εξήγηση για την άτακτη χρεοκοπία και πως αυτή συγκρίνεται με την τακτική, και την έκτακτη).»

    ————————

    κατάντησαν τις εκλογές, πόρνη των τοκογλύφων ..

    Το έργο το έχουμε δει πολλές φορές. Ο ένας διαδέχεται τον άλλον για να μας περνάνε από το ένα στάδιο στο επόμενο. Έρχεται η αριστερά της ‘αλλαγής’ για να ανανεώσει την ίδια κατάσταση. Ερχεται μετά η δεξιά της ‘σοβαρότητας’ για να ‘βγάλει το φίδι από την τρύπα’ δηλαδή, να εφαρμόσει αυτά που έφερε η αριστερά.
    Αυτό που είχε πει ο Κονδύλης για τα ιδεολογήματα των οποίων το περιεχόμενο και την πρακτική εφαρμογή ορίζει η Δύναμη, δεν ισχύει μόνο σε υπερεθνικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο κρατών.
    Το παραπάνω απευθύνεται σε όλα τα κορόϊδα που βάζουν την ιδεολογία τους πιο πάνω από τη λογική τους.

  4. Peter said

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο.

    Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι τυλιγμένοι με την ακαδημαϊκην τήβεννο να μένουν στο απυρόβλητο και ανεξέλεγκτοι. Τουναντίον πρέπει να περνούν από ιερά εξέταση. Αλήθεια τι έκανε η λαλίστατη ακαδημία Αθηνών τα τελευταία 5-6 χρόνια;
    Απολύτως μηδέν.
    Τα μνημόνια (μνημόσυνα) δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια διαδικασία εξαφάνισης της Ελλαδος´. Δεν λέω κάτι νέο εδώ, όλοι το γνωρίζουν.
    ΑΛΛΑ,
    Εάν οι αυτόχθονες Έλληνες όπως λέει και ο Ισοκράτης οργανωθούν σύμφωνα με την διακήρυξη των Ηνωμένων εθνών τότε όλο αυτό το πολιτικό απόστημα πάει περίπατο. Αυτό το βλέπω δύσκολο διότι ο κόσμος δεν γνωρίζει το σχετικό νομοθέτημα.

    Το λέω αυτό διότι ο λαός πιστεύει ότι οι τράπεζες πχ είναι ελληνικές και όχι ιδιωτικές που δεν έχουν ουδεμία σχεσι με τους Έλληνες. Θελω να δείξω ποσό δύσκολο είναι να γεννηθεί κάτι νέο, χρειάζεται όμως προσπάθεια, κάποια μέρα τα φρούτα θα όριμασουν που λέει και η Φαίη.

    Σαν πληροφορία το λέω ότι ενώ μια καταθέσι χρημάτων καλύπτεται από μια ασφάλεια, όμως όταν ο λογαριασμός αλλάξει όνομα και χαρακτηριστεί επενδυτικός τότε σημαίνει ότι δύναται να δείχνει χασούρες δηλαδή κούρεμα.
    Πατριώτες προσοχή σε αυτά τα τερτίπια.
    Ευχαριστώ σας.

    • Πετροβούβαλος said

      Ο πρόεδρος της Ακαδημίας, ο κ.Νανόπουλος εκφράστηκε ευθέως υπέρ της υποταγής. Κρίμα για τον επιστήμονα (γιατί είναι αναμφισβήτητα μεγάλος επιστήμονας), αλλά σε σπορ που δεν κατέχει και που δεν τον αφορούν καλά θα κάνει να βγάζει το σκασμό, γιατί λερώνει το αξίωμα.

  5. Πετροβούβαλος said

    Και μην ξεχνούμε και το ενδεχόμεο εκτεταμένης νοθείας. Το γράφω επειδή αρχίσαν τα έξιτ πολς.

  6. Φαίη said

    Μετά από αυτές τις εκλογές, ένα πράγμα είναι σίγουρο.

    ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.

    • Πετροβούβαλος said

      Οι εκτιμήσεις του άρθρου πάντως λανθασμένες σε συντριπτικό ποσοστό. Να τα λέμε κι αυτά. 😆

      • Φαίη said

        Θα εννοείς την ‘μεταφορά των 50 εδρών στη ΝΔ.’
        Με τις 155 έδρες που υπολογίζεται ότι θα πάρουν συριζα-ανελ δεν θα πάνε και πολύ μακριά.

        Προφανώς έπαιξαν και άλλα στη διαμόρφωση αυτού του αποτελέσματος και νομίζω ότι, ειδικά σε αυτήν την περίπτωση, ξεπερνούν τα σύνορα της Ελλάδος.

      • Πετροβούβαλος said

        Ίδωμεν, ότι πει η μέρκελ.

      • Φαίη said

        και κάτι άλλο ..

        η αριστερά πουλάει στην Ελλάδα Πέτρο.

      • Πετροβούβαλος said

        Διαχρονικά. Παρέα με τη δεξιά, το κέντρο και τα άκρα.

      • Φαίη said

        Μα φυσικά ..
        Την ανέστησε ..

        Αλήθεια, δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιον ‘έκανε δώρο’ ο Μιχαλολιάκος με τη δήλωσή του περί πολιτικής ευθύνης για τη δολοφονία του Φύσσα λίγες μέρες πριν τις εκλογές.

      • Πετροβούβαλος said

        Στους Αν.Ελλ. βασικά, αλλά στην τελική σε όλους τους. Μείωση ποσοστών της Χ.Α. = αύξηση ποσοστών των υπολοίπων, άρα και των κρίσιμων εδρών.

      • Φαίη said

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάτι τέτοια ‘λεπτά’ θεματάκια δεν τα πιάνουν ορισμένοι, και αντ’ αυτού αρχίζουν τις ιδεολογικές κόντρες. Κάτι παρόμοιο είχε κάνει ο Τσίπρας το 2012. Αυτό που δεν κολλάει είναι η δήλωσή του για τα θαλάσσια σύνορα .. εκτός αν του ξέφυγε επειδή έκανε πολύ παρέα τον τελευταίο καιρό με τη χριστοδουλοπούλου.

        Οι εκλογές αυτές Πέτρο έγιναν για να καθαρίσει το τοπίο, απαίτηση των δανειστών. Δεν τους ενδιαφέρει ποιος θα την κάνει τη δουλειά αρκεί να την κάνει.
        Παρακολούθησα λίγο τις συζητήσεις στο κουτί. Η κατάσταση είναι απελπιστική.

      • Πετροβούβαλος said

        Τι να πιάσουν οι ιδεοληπτικοί; Τι να πιάσουν οι φοβισμένοι, οι κουρασμένοι, οι αδιάφοροι, οι τρομαγμένοι; Οι παρούσες γενιές δεν πρόκειται να δώσουν λύση – δεν έχουν τις προδιαγραφές. Το πολύ πολύ να αντιδράσουν. Και πάντως, η οποια αποτελεσματική αντίδραση δεν θα αρχίσει από του κουτί.

      • Φαίη said

        Το ‘χεις πει πολλές φορές ότι οι επόμενες γενιές θα δώσουν λύση.
        Δεν θα ‘χει μείνει τίποτα μέχρι τότε.

        Καλή σου νύχτα.

      • Πετροβούβαλος said

        Καλό ξημέρωμα Φαίη!

  7. ΑΡΟΥΡΗΣ said

    Πρωτον κλεινουμε μετα απο εξη μηνες χρονοτριβή, αρον αρον κλεινουμε κακη συμφωνία με Γερμανούς-Δευτερον πεταμε την μπαλα στην εξεδρα και παμε για εκλογές- Τριτον ταξιδεύευμε στις ΗΠΑ για συνάντηση με Ομπάμα και ΛΟΙΠΑ κεντρα για οδηγιες.
    ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΓΑΙΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;Βαλτε τωρα που γυρίζει.

Σχολιάστε