ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Asia Pavlova στη Δ/Π «ΑΝΔΡΟΣ ΠΑΤΡΙΑ»…ἡ εἰ…
    Παντελής Βλαχάκης στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    Pantelis Vlahakis στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    georgeiraklion στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    georgeiraklion στη Και να που θυμηθήκαμε την Πρωτ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις μένουν): Τσίπρας- Καμμένος-Παππάς

Posted by Μέλια στο 9 Σεπτεμβρίου, 2015

a.tsipras tweet (22 Μαίου 2014): Μας αξίζει τέτοια ζωή; Για αυτό σας ζητώ: Την Κυριακή να κλείσουμε μια για πάντα την πόρτα στη συνέχεια των μνημονίων…

Καταργείται η Τρόικα και τα μνημόνια.

a.tsipras tweet: Δεν ήμασταν ποτέ σαν και αυτούς και δεν θα γίνουμε ποτέ σαν και αυτούς.

6 Ιουνίου 2015: Αυτή η κυβέρνηση & αυτή η Βουλή δεν θα ψηφίσει νέο μνημόνιο. Όριό μας η αξιοπρέπεια του λαού μας.

21 Μαίου 2014: Ήρθε δυο μέρες πριν τις εκλογές να ξαναπεί ψέματα. Μόνο που όλοι πια ξέρουν ότι το μόνο σχέδιο που έχει ο πρωθυπουργός είναι το μνημόνιο.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ

Πάνος Καμμένος: Και σας διαβεβαιώ κύριε Τράγκα ότι αυτή η κυβέρνηση δεν πρόκειται να υπογράψει μνημόνιο.

Είναι ξεκάθαρο πια ότι πάμε σε ένα τρίτο μνημόνιο. Όπως βλέπετε οι τροικανοί αλλάζουν απλώς τους υπαλλήλους τους.

Κρίσιμη ψηφοφορία 16-07-2015: Καμμένος Παναγιώτης…

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Χατζηνικολάου: Ωραία κωλοτούμπα αυτή…

Πάνος Καμμένος: Ναι, η απόλυτη. Συνηθίζεται τώρα τελευταία στην πατρίδα μας οι κωλοτούμπες αλλά εγώ δεν τις κάνω ξέρετε δεν είμαι καλός σ’ αυτό το άθλημα.

Έχω κάνει μία δήλωση ξεκάθαρη. Ούτε νεκρός δεν πρόκειται να συνεργασθώ με οποιονδήποτε ψήφισε ή στήριξε έστω ένα μνημόνιο.

Εμείς ότι λέμε ισχύει για πάντα…

Το σχέδιο της κατάλυσης του Κράτους προχωρά, προχωρά το σχέδιο της παράδοσης της Εθνικής Κυριαρχίας.

ΔΗΜ: Ούτε νεκρός είπατε προεκλογικά…

Πάνος Καμμένος: Το ούτε νεκρός ισχύει…

a.tsipras tweet (20 Δεκεμβρίου 2014): Αντιταχθήκαμε σθεναρά στο ξεπούλημα. Στηρίξαμε τους αγώνες της τοπικής κοινωνίας. Δημιουργήσαμε κοινωνικό μέτωπο αντίστασης.

a.tsipras tweet (18 Ιανουαρίου 2015): Επί 5 χρόνια δεν δίστασαν να φορτώσουν σε ένα ολόκληρο λαό τα χρέη των τραπεζών. Να κλέψουν εισοδήματα & συντάξεις.

a.tsipras tweet (20 Ιανουαρίου 2015): Οι ελληνικές κυβερνήσεις αποδέχτηκαν την εφαρμογή των Μνημονίων. Τα χρησιμοποίησαν για να εξυπηρετήσουν τους ισχυρούς.

a.tsipras tweet (14 Ιανουαρίου 2015): Οι ιδιωτικοποιήσεις των τελευταίων χρόνων ήταν ξεπούλημα για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα. Δεν βοήθησαν στη μείωση του χρέους.

Θα κλείσει κάθε συζήτηση για αύξηση του ΦΠΑ στις νησιωτικές περιοχές.

Νίκος Παππάς tweet (11 Νοεμβρίου 2013): Ο άνθρωπος που έκανε τη μεγαλύτερη κωλοτούμπα στην ιστορία για να γίνει πρωθυπουργός, είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αλλάζει θέσεις.

a.tsipras tweet: Ώρα να μάθουμε γιατί αλήθεια ο κ. Σαμαράς την περιβόητη νύχτα των Καννών μετατράπηκε από αντιμνημονιακός σε μνημονιακότερο των μνημονιακών;

a.tsipras tweet (20 Ιανουαρίου 2015) : Στις 25 Ιανουαρίου, ο λαός με την ψήφο του βάζει τίτλους τέλους σε μια ολέθρια πολιτική πέντε χρόνων.

Πάνος Καμμένος(Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014): Είμαστε οι εγγυητές στην προστασία του δημοσίου πλούτου που σήμερα ξεπουλιέται.

5 Δεκεμβρίου 2012: Και αυτό που λέγαμε οι ανεξάρτητοι έλληνες ισχύει. Να μην παραδοθεί ο ορυκτός πλούτος και να προχωρήσουμε στην Εθνική αντιπρόταση.

Σήμερα…

Καμμένος (29 Μαρτίου 2015): Μίλησα για συμφωνία συνεκμετάλλευσης κοιτασμάτων αερίου και πετρελαίου με τις ΗΠΑ.

Αλεξία Τασούλη ΔΗΜ: Ο υπουργός Άμυνας αποκάλυψε χθες το βράδυ την πρόταση που έκανε στην υφυπουργό εξωτερικών των ΗΠΑ Βικτώρια Νούλαν: της είπε λοιπόν ότι θα ενδιέφερε την Ελλάδα να γίνει μία διακυβερνητική συμφωνία Ελλάδος – Αμερικής ώστε να υπάρχει συνεκμετάλλευση των κοιτασμάτων φυσικού αερίου και πετρελαίου στο Αιγαίο ανέφερε μάλιστα και το ποσοστό της συνεργασίας να είναι 70-30…

Γκίζι (19 Αυγούστου 2015): Ποιες ιδιωτικοποιήσεις; Στο γερμανικό δημόσιο χαρίζετε τα αεροδρόμια.

a.tsipras tweet ( 5 Μαΐου 2014): Προσγείωση στο αεροδρόμιο Κέρκυρας. Το ΤΑΙΠΕΔ ετοιμάζει το ξεπούλημά του σε ιδιώτες. 25 Μάη τους χαλάμε τα σχέδια.

Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΙΚΗΣΕ

Νίκος Παππάς tweet (2 Νοεμβρίου 2014): Γελάω με αυτούς που ονειρεύονται κωλοτούμπες. Λίγη αναμονή.

a.tsipras tweet (10 Οκτωβρίου 2014): Τα μνημόνια είναι η ανεργία, οι απολύσεις, η αιμορραγία των συνταξιούχων, ο εργασιακός μεσαίωνας, η ανασφάλεια.

Αλέξης Τσίπρας(στην εκπομπή «Ενικός»): Γιατί να πάμε σε εκλογές; Έχουμε μια ισχυρή πλειοψηφία στη βουλή, μια ισχυρή πλειοψηφία 162 βουλευτών, γιατί να πάμε σε εκλογές; Το είδα και σε ένα πρωτοσέλιδό σας γι αυτό…

Νίκος Παππάς tweet (17 Ιανουαρίου 2015): Στις 25 Ιανουαρίου τέλος στην τρόικα και στα email με προαπαιτούμενα… διεκδικούμε την αυτοδυναμία.

.

Πηγή βίντεο στο youtube

.

Έγκριση υπογραφής από ΤΑΙΠΕΔ της Σύμβασης Παραχώρησης Αναβάθμισης, Συντήρησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β)

.

Απομαγνητοφώνηση Μέλια.

.

Εικόνα από:tofanari.blogspot.gr

.

Παλαιότερες απομαγνητοφωνήσεις ΕΔΩ

.

17 Σχόλια προς “Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις μένουν): Τσίπρας- Καμμένος-Παππάς”

  1. Reblogged στις Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση.

  2. po απλός πολίτης said

    Για τους μη συμμετέχοντες σε κομματικές στάνες, η καλύτερη λύση θα ήταν η οργανωμένη αποχή.
    Μόνο τότε θα πάθαιναν σοκ οι γκρούεζες που καταδυναστεύουν την Ελλάδα.

    Όλα κατατείνουν στην διαχείριση του μνημονίου ως μονόδρομου, προοπτική δεν υπάρχει πουθενά.
    Και τούτοι ως δούρειοι ίπποι λειτούργησαν, ήταν εξαρχής προφανές.

    Και πάντα όταν η λεγόμενη «εκλογική περίοδος» εκπνέει, τότε ανακαλύπτουν ξανά όλοι ότι η «εντολή» είναι κενή περιεχομένου και την κάνουν ό, τι γουστάρουν ως ιδιοκτήτες της πολιτείας.

    Για παράδειγμα το «δημοψήφισμα» της ολιγαρχικής κομματοκρατίας, ήταν ένα απαύγασμα μετάδοσης ευθυνών εκεί που δεν υπήρξαν και εκεί που αποδίδονται εξ αρχής.
    Η κομματική νομενκλατούρα απλά έκανε ό, τι έπραξε ο Πόντιος Πιλάτος.

    Αυτή είναι η πραγματικότητα που μας καταδυναστεύει.

    Αν απείχε ο κόσμος οργανωμένα θα άλλαζε άρδην η ιδιοσυστασία, έστω σε επίπεδο νοοτροπίας της πολιτείας ώστε να είναι αντιπροσωπευτική της προόδου και όχι των συμφερόντων των ολιγαρχικών συμμοριών..

    • Πετροβούβαλος said

      Η αποχή είναι το καλύτερο όνειρό τους. Κατά τη γνώμη μου, το μοναδικό που θα τους «τσούξει» είναι ψήφος σε παντελώς άγνωστα κόμματα και χωρίς ελπίδες εισόδου στη βουλή. Αυτό που καταγράφεται στα αποτελέσματα ως «άλλο κόμμα». Αυτό θα μειώσει τα καταγεγραμμένα ποσοστά τους και κυρίως, θα παρεμποδίσει τους πιό μικρούς προδότες (λ.χ. Αν.Ελλ.) από το να μπουνε στη βουλή. Απονομιμοποίηση κανονική. Άσε που «οργανωμένη» και «αποχή» είναι σχήμα οξύμωρο. Αν υπήρχε δυνατότητα οργάνωσης θα οργανωνόταν ένα κόμμα και θα τους διέλυε κανονικά.

      Πολύ καλησπέρα σας.

      • po απλός πολίτης said

        Καλησπέρα Πετράν, τα συζητούσα και με την Φαίη τις προάλλες.

        Έχουν οικοδομήσει το σύστημά τους έτσι ώστε ό, τι και να ψηφίσεις να καταλήξει στο ίδιο τσουβάλι.

        Ψηφίζεις εξωκοινοβουλευτικό;

        Είναι καμιά 15αριά διασπαρμένα κόμματα, ο νόμος που έφτιαξαν ορίζει ότι τα υπόλοιπα εκτός βουλής ψηφοδέλτια κατοχυρώνονται υπέρ του πρώτου και προς τα κάτω ως αδιάδετα υπόλοιπα.

        Η αποχή μπορεί να μην είναι ονειρό τους (εδώ διαφωνώ) αλλά τους απονομιμοποιεί, ωστόσο το «οργανωμένο» του πράγματος, προϋποθέτει να εγχαραχθεί καλά στην συνείδηση του κόσμου που δεν ανήκει στις κομματικές καμαρίλες.

        Ότι δηλαδή με τα κόμματα όπως είναι διαμορφωμένο το πολιτικό σύστημα ασχολούνται μόνο ομάδες συμφερόντων και οι υπόλοιποι είναι τα κορόιδα.

        Όλες οι «λύσεις» απαιτούν οργάνωση, μπουλουκηδόν τίποτε πλέον δεν μπορεί να προκύψει ούτως ή άλλως!

        Πες έστω να μην πάρει δύναμη κανένα από τα πρώτα κόμματα ή τα λεγόμενα κόμματα της μίζερης διαχείρισης του μνημονιακού άγους να φάνε συστηματικό «μαύρο».
        Τόσο «μαύρο» που θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει.

        Εδώ θα συμφωνήσουμε πιστεύω, το ποιος δρόμος θα ακολουθηθεί επαφίεται στον καθένα, αν και καλό θα ήταν να υπάρχει συνειδητή, οργανωμένη απαξίωση των λεηλατών.

        Κακή λύση δυστυχώς είναι το «λευκό» γιατί και νομιμοποιείς το σύστημά τους δια της συμμετοχής και δεν προσμετρούνται στο αποτέλεσμα…

        Τέλος πάντων, οψόμεθα!

      • po απλός πολίτης said

        Μια επισήμανση που λησμόνησα για τα κόμματα, επειδή το ανέφερες Πέτρο.

        Όσο το κομματικό καθεστώς της ιδιοποίησης λειτουργεί με αυτούς τους όρους που λειτουργεί, άλλο τόσο θα υπάρχουν κόμματα «λαγοί» γιατί η διαχείριση του πράγματος εναπόκειται στην κρίση τους με όρους διαχείρισης της «λευκής εντολής».

        Αν προκύψει παρόλα αυτά αυτό το κόμμα που λες, και έχει αυτά τα χαρακτηριστικά (αν και θα το κάνουν καταγέλαστο) θα σπεύσω να το υποστηρίξω ανοιχτά, αλλά κανείς αξιόλογος άνθρωπος δεν δείχνει να έχει διάθεση να ασχοληθεί δυστυχώς..

        Οπότε ή αποχή ή ψήφος στον «λιγότερο χειρότερο» (μέχρι αποδείξεως του εναντίου), είναι οι πιο λογικές λύσεις.

        Η ψήφος λχ σε 3-4 κόμματα εκτός βουλής που είναι σοβαρά, απαιτεί περισσότερο οργάνωση από την αποχή απλά η τελευταία απαιτεί μαζικότητα υψηλού βαθμού.

        Το σίγουρο είναι ότι θα φροντίσουν οι νομείς της εξουσίας να ανακυκλώνουν τη μιζέρια όσο δεν αλλάζει αυτό το πνιγηρό περιβάλλον.

      • Πετροβούβαλος said

        Κόμματα εκτός βουλής και σοβαρά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Γνώμη μου έπειτα από στενή παρακολούθηση 5+ ετών.

        Όσο για τη σοβαρότητα: Κάποιος που καταλαβαίνει πως είμαστε στη γωνία και συγχρόνως ΔΕΝ ασχολείται, αυτομάτως ΔΕΝ είναι σοβαρός. Αναφέρομαι στην ιδιανική ηγεσία, σε αυτούς που ιστορικά ονομάζουμε «πρωτοπόρους». Δεν υπάρχει κανείς σοβαρός, όχι τουλάχιστον σε επίπεδο ομάδας ή έστω παρέας. Οι έχοντες τις ικανότητες δεν έχουν τα κότσια και οι έχοντες τα κότσια δεν έχουν τις ικανότητες. Νομοτελειακά θα υπάρξουν, το ερώτημα είναι το πότε.

        Τέλος, για τους νομείς της εξουσίας: Τόσο γελοία ανθρωπάκια μπορούν και νέμονται την εξουσία. Αυτό τι λέει για εμάς τους υπολοίπους;

        Αυτά…

      • Πετροβούβαλος said

        Κάτι ακόμα: Δεν προτείνω λύση. Λύση αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Προτείνω αυτό που κατά τη γνώμη μου είναι η αποτελεσματικότερη δυνατή αντίδραση. Είναι άλλο πράγμα να έχουμε το 90% των εγκύρων να μοιράζονται τις 300 έδρες και εντελώς άλλο πράγμα να τις μοιράζεται το 50%.

      • po απλός πολίτης said

        Σίγουρα, γι’ αυτό και λέω για οργανωμένη αποχή, συνειδητή, σε ποσοστό τέτοιο που θα καταστήσει τις εκλογές άκυρες και δίχως νομιμοποίηση για την κομματική καμαρίλα.
        Αποχή, όλι λευκό, το λευκό δεν ακυρώνει εκλογές, δεν προσμετράται.
        Ειδάλλως, στοχευόμενη -στο μέτρο του δυνατού- αντισυμβατική κομμάτων εντός βο(υ)λής ψήφος, που θα διασπείρει το πανέρι…

        Πάντως, επειδή σχετίζεται και με την ανάρτηση, οι μόλις απερχόμενοι (συριζανέλ) αποδείχθηκαν πολύ πιο επικίνδυνοι ακριβώς επειδή χαντάκωσαν κάθε προοπτική, μας γύρισαν πίσω και από το μηδέν, ενώ μονοδρόμησαν την μιζέρια αυτή που ζούμε, καθιστώντας τα αδιέξοδα νομοτέλεια.

        Κατά τη γνώμη μου, όχι απλά παλινόρθωσαν την πασοκονουδού, αλλά -τηρουμένων των αναλογιών- αποδείχθηκαν χειρότεροι από αυτούς επειδή πήραν την εξουσία έχοντας προσεταιριστεί την κοινωνική αντίδραση.

        Αυτό προσπάθησαν να κάνουν και με το δημοψήφισμα και τις κλειστές τράπεζες κατόπιν τόσων μηνών «διαπραγματευτικής» ΜΠΟΥΡΔΑΣ, να διχάσουν τον κόσμο και να το παίξουν πόντιοι πιλάτοι, αλλά δεν τους βγήκε και τώρα έχουν δημιουργήσει ΕΝΝΟΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ που απορρέουν από το δημοψήφισμα τις οποίες δεν μπορούν να συγκαλύψουν πίσω από το «γαμώτο» του …κυρίαρχου κατά τ’ άλλα «λαού».

        Σέβομαι την αντίδραση που προτείνεις έτσι και αλλιώς Πέτρο, άσχετα αν έχω μια «χ» εκτίμηση κάπως διαφορετική, γιατί είναι εμφανές το έντιμο και καλοπροαίρετο της πένας σου, που κανείς δεν θα τολμούσε να αμφισβητήσει.

        Όσο γι’ αυτούς που δεν θέτουν υποψηφιότητα ενώ έχουν ικανότητες και έδειχναν να ασχολούνται κάποια στιγμή βλ. Μαρκεζίνης κλπ, νομίζω ότι δεν θέλουν να μπουν σε τέτοιες περιπέτειες ακριβώς για τον λόγο που λες.
        Για μένα είναι λάθος.
        Έχουν δίκιο ωστόσο ότι τα μέσα θα προσπαθήσουν να τους ξεφτιλίσουν, ή να τους αποδομήσουν με κάθε τρόπο.
        Η αλήθεια βρίσκεται κάπου εκεί, αλλά και εμείς όντως ως πολίτες δεν έχουμε καμία πρακτική λύση, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα και οι στερεότυπες προβολές των καταστάσεων, οπότε απομένει η λύση της απονομιμοποίησης από όποια σκοπιά το βλέπει κανείς με τον τρόπο που αξιολογεί τα πράγματα.

        Καληνύχτα φίλε.

      • Πετροβούβαλος said

        Ούτε η αποχή προσμετράται. Πάντα ανακοινώνονται ποσοστά επί των εγκύρων και κάπου στην άκρη άκρη κάποιος «δημοσιογράφος» κλαίγεται για τα ποσοστά της αποχής. Αυτό που διατυμπανίζεται μονίμως είναι τα ποσοστά επί των εγκύρων. Η κατάσταση διασώζεται σε επιπεδο μυνήματος από το 62% του δημοηψηφίσματος, ΟΧΙ από την αποχή. Εκεί βασίζεται η απονομιμοποίηση του τσιπρα και του 3ου μνημονίου.

        Όσο για όσους φοβούνται τα μέσα, ή περιμένουν να βγάλουν άλλοι τα κάστανα απ’ τη φωτιά και να τους χρίσουν ηγέτες, έχω να πω αυτό: Οι ηγέτες είναι φτιαγμένοι από άλλη στόφα, δεν είναι προϊόντα των ακαδημαΪκών φληναφημάτων, ούτε του εγωκεντρισμού τους ούτε της δειλίας τους.

        Οι πολίτες είναι αυτό που ήταν πάντα: ο λαός, το «πέμπτο δάκτυλο». Αναζητείται το «χοντρό δάκτυλο». Κολοκοτρώνης και πάλι Κολοκοτρώνης (τα εξήξησε αναλυτικά): https://averoph.wordpress.com/2014/10/11/η-ώρα-η-πλέον-σκοτεινή-η-πλέον-θαμπή-τη/

        Αναφέρομαι αποκλειστικά σε όσους έχουν πολιτικό προσανατολισμό, όχι στον λαό. Ο λαός θα ακολουθήσει, δεν θα πρωτοπορήσει. Ποτέ δεν πρωτοπόρησε στην ιστορία της ανθρωπότητας και ποτέ δεν θα το κάνει. Παρά τις «αμεσοδημοκρατικές» ψευδαισθήσεις.

        Καληνύχτα αδερφέ!

      • po απλός πολίτης said

        Με τον Πετράν, δεν έχω να διαφωνήσω, απλά θα θέσω τα ισχύοντα, που αφορά σε άλλες περιπτώσεις.

        Το εκλογικό μέτρο επηρεάζεται -όντως- αρνητικά από τυφλές «αντιδράσεις», λευκό-άκυρο, αλλά και αποχή όταν γίνεται για λάθος λόγους!

        Όχι επειδή ο καθένας μας το κάνει σκόπιμα, αλλά επειδή έτσι έχουν οικοδομήσει τον εκλογικό νόμο.

        Πραγματικότητες:

        1. Η ψήφος σε μικρά εξωκοινοβουλευτικά κόμματα, είναι ψήφος υπέρ του πρώτου κόμματος και από εκεί και κάτω διαχέεται αναλογικά στα κόμματα της βο(υ)λής.
        Μάλιστα το ποια κόμματα θα μπουν στη βο(υ)λή το καθορίζουν οι δημοσκοπήσεις που μας χειραγωγούν (αν ήταν επιστημονικές και υπό ανεξάρτητη εθνική αρχή θα είχαν εντελώς διαφορετικό και δη ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ χαρακτήρα), αλλά χειραγωγεί δυνητικά επίσης την ψήφο και το προηγούμενο εκλογικό μέτρο.
        Έχουν δε φροντίσει να διασπείρουν την πραγματικότητα αυτή ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εγκλωβιστική σε ψήφο αντίδρασης μόνο μέσα από τα κόμματα της βουλής, ή τα όποια κόμματα «δείχνουν» οι δημοσκοπήσεις ότι θα μπουν.
        Όσοι λένε το αντίθετο είτε έχουν άγνοια, είτε ψεύδονται.

        2. Το λευκό και το άκυρο, δεν αποτελούν εκλογικό μέτρο, μάλιστα όσο υψηλότερα τόσο μειώνουν τις απαιτήσεις ενίσχυσης των κομμάτων, αφού ενώ καταγράφουν «συμμετοχή» δεν προσμετρώνται στο τελικό αποτέλεσμα, με συνέπεια να «επιτυγχάνουν» το εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα και τελικά να ενισχύουν τα κοινοβουλευτικά κόμματα.
        Αυτό είναι απαράδεκτο και παραβιάζει ακόμα και τη νομολογία του ΑΕΔ (2005 αν δεν κάνω λάθος).
        Παραβιάζει την αρχή της ισότητας της ψήφου (εννοώ η μη προσμέτρηση του λευκού).
        Όμως σχολιάζω με βάση το τι ισχύει.

        3. Το ίδιο περίπου ισχύει για την αποχή.
        Προσοχή εδώ…

        Το αν η αποχή συνιστά πράξη «χαβαλέ» είναι άλλη ιστορία.
        Εδώ έχουμε ένα συμπαγές κομματοκρατικό, δυναστικό περιβάλλον ολιγαρχικών κλικών που ανακυκλώνει την μιζέρια και δεν έχει να δώσει λόγο στην κοινωνία.
        Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον Πέτρο, ότι δεν έχουμε πανάκειες και λύσεις όταν συζητάμε, επομένως ο καθένας το βλέπει από την δική του σκοπιά.
        Αντιλαμβάνομαι την αποχή ως πολιτική πράξη απονομιμοποίησης του συστήματος.
        Δεν αναιρώ ούτε μέμφομαι την εναλλακτική λύση της παροχής αντισυμβατικής ψήφου εντός βο(υ)λής, που θα αναδιατάξει το πανέρι και θα το φέρει σε δύσκολη συγκυρία, άρα υποστηρίζω την ψήφο κατά συνείδηση.
        Απλώς θεωρώ ότι αν και σωστότατη επιλογή, προοδευτικά και αυτή θα εκπνέυσει, και δεδομένου του χαρακτήρα της πολιτείας θα οδηγήσει στα ίδια αποτελέσματα ανακύκλωσης της μίζερης κομματοκρατίας.
        Το πρόσφατο μοντέλο εναλλαγής στην εξουσία υπό όρους της «ελπίδας» των συριζανέλ είναι εξόχως παραδειγματικό.
        Δεν θεωρώ ότι αυτό το σύστημα της ολιγαρχικής κομματοκρατίας που ξεφτιλίζει κάθε έννοια Δημοκρατίας, και κατ’ ελάχιστον Αντιπροσώπευσης χρήζει σοβαρότητας και κοινωνικής ανταπόκρισης.

        4. Το δημοψήφισμα είναι δεσμευτικό σύμφωνα με έγκριτους συνταγματολόγους (βλ. Ηλίας Νικολόπουλος) αλλά δεν συνιστά μέτρο αντιπροσώπευσης της κοινωνίας, ειδικά στην σημερινή τεχνο-δικτυακή εποχή, όπου το περίγραμμα των θέσεων της κοινωνίας μπορούν να αποτυπωθούν με ευκίνητους θεσμούς χωρίς κόστος (βλ. αντικειμεντικές αδιάβλητες κοινωνικές έρευνες, δημοσκοπήσεις κλπ) ενώ η ενορχήστρωσή του υπαγορεύεται και ως προς την θεματική και ως προς την περαιτέρω διαχείρισή του με όρους συμφέροντος της ολιγαρχικής κομματοκρατίας με την κοινωνία «θαμώνα» της λεηλατικής της αντίληψης για το δημόσιο αγαθό και οχι μόνο.
        Αυτό απορρέει από την δυνατότητα στρέβλωσης, αυτόκλητης οριοθέτησης των ερωτημάτων, ερμηνείας του περιεχομένου και της διαχείρισης του ερωτήματος.

        Το διαρκές ζητούμενο είναι η θεσμική ενσωμάτωση της κοινωνίας στην πολιτική συγκροτημένη σε σώμα ως πραγματικά συστατικός εταίρος της πολιτείας (βλ. Γ. Κοντογιώργης) και η βαθμηδόν αντιπροσωπευτική μετάλλαξη της πολιτείας, όπου στην ελάχιστη εκδοχή των πραγμάτων τα κόμματα δεν θα λειτουργούν εν λευκώ με το πρόσχημα μιας προ-αντιπροσώπευσης ως αυταρχικοί λουδοβίκοι δυνάστες της κοινωνίας, αλλά ως εντολοδόχοι αυτής.

        Τα βήματα αντίδρασης σε κάθε περίπτωση είναι ζητήματα που προοδευτικά θα τα υπαγορεύει η ίδια η ζωή, το ζητούμενο είναι να τελειώνουν οι ψευδαισθήσεις «αμεσοδημοκρατικές» κλπ που λέει και ο Πέτρος, και να καταλάβουμε την φυσιογνωμία της πολιτείας ειδικά στην χώρα μας, αφού παντού στις σχετικά χώρες της πρωτοπορίας βλ. δύση το ίδιο σύστημα ισχύει αλλά εδώ στην πιο ασύδοτη και μη κοινωνικά υπόλογη εκδοχή των πραγμάτων.

        Συμπέρασμα;

        Με κοινή αφετηρία, ας πράξει ο καθένας όπως του υπαγορεύει η συνείδησή του.

  3. Ρωμηός said

    Όποιος απέχει από τις εκλογές ή ψηφίζει «στα τυφλά», μόνο και μόνο από αντίδραση, δεν δικαιούται να διαμαρτύρεται…Διαβάστε το πολιτικό πρόγραμμα της «Κοινωνία, πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια» και δείτε τις προτεραιότητες που θέτει. Η μόνη πραγματικά Ορθόδοξη Ελληνική φωνή αντίστασης.

    • Πετροβούβαλος said

      Το έχω διαβάσει. Καλές οι προθέσεις, ελλιπής η τεχνική κατάρτιση, λανθασμένη η «επικοινωνιακή» τοποθέτηση. Επιπλέον, στις προηγούμενες εκλογές έψαχνα να βρω ψηφοδέλτιο της «Κοινωνίας» για να την ψηφίσω (με ακριβώς το ίδιο σκεπτικό που εξέθεσα παραπάνω) και δεν βρήκα. Αναφέρομαι στην Α’ Αθηνών.

      Προτείνω σοβαρότητα προς όλους όσους σκοπεύουν να παίξουν πραγματικό ρόλο την «επόμενη μέρα». Ανοιχτόμυαλο και εξαντλητικό διάλογο, εί δυνατόν δημόσιο, και πραγματική πρόσκληση προς τις Εθνικές δυνάμεις που μας έχουν απομείνει. Πραγματική πρόσκληση σημαίνει η συν – διαμόρφωση Εθνο – κεντρικού πολιτικού κόμματος με στόχο την ισχύ. Η ισχύς σε πολιτικό επίπεδο απαιτεί κατ’ αρχήν επίδειξη γνώσεων πολύ σημαντικότερων από τις μπαρούφες των καθεστωτικών κομμάτων. Απαιτεί επίσης ανορθόδοξες «επικοινωνιακές μεθόδους», επιμονή, και ορθά επιλεγμένους χρόνους και τόπους προβολής της.

  4. Peter said

    Καλημέρα σας,
    Δυο λόγια αν επιτρέπεται:

    Δεν υπάρχει Τράπεζα με εθνική πολιτική υπέρ των Ελληνων. Το παρόν τραπεζικό σύστημα είναι ίδιων συμφερόντων και όχι των Ελληνων. Αυτό πρέπει να καταργήθη.

    Όλα τα κόμματα μιλούν δια κόμμα και όχι δια Ελλάδα.

    Ένα ικανό μέρος των ¨Ελληνων¨ είναι βολεμένο με τον κομματισμό και έτσι δεν είναι δυνατόν να υπάρξει αλλαγή.

    Η δημιουργεία ενός νέου κόμματος δεν εξυπηρετεί τους Έλληνες αλλά τους κομματιάζει ετι περαιτέρω.

    Η μόνη ελπίδα που υπάρχει είναι η οργανώσι της Πατριδος βάσει του Καποδιστριακού σχεδίου το οποίο σχέδιο εφάρμοσε και σήμερα γίνεται πράξει από την Ελβετία.

    Ο δε Καποδιστριας τιμάται ετησίως από τους Ελβετούς.

    Ευχαριστώ δια την υπομονήν σας.

    • Πετροβούβαλος said

      Και ποιός θα οργανώσει την Πατρίδα βάσει του Καποδιστριακού σχεδίου; Κάποιο από τα υπάρχοντα κόμματα;

      Η δική μου γνώμη είναι πως τα υπάρχοντα κόμματα ανήκουν στον κάλαθο σκουπιδιών της ιστορίας. Όσο για το Καποδιστριακό σχέδιο για την Ελβετία, ήταν πολύ σοφά προσαρμοσμένο για την Ελβετία. Η Ελλάδα που παρέλαβε ο Καποδίστριας, ανάγκασε τον ίδιο τον Καποδίστρια στο να αναστείλει το Σύνταγμα της Τροιζήνας και στο τέλος ο Καποδίστριας ηττήθηκε από την εσωτερική αντίδραση. Ποιό σύστημα ταιριάζει στην Ελλάδα; Ιστορικά, η Ελλάδα, ούσα ελεύθερη (γιατί η Βυζαντινή Αυτοκρατορία είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση) ενώθηκε μόνο κάτω από την εξουσία του Μεγάλου Αλεξάνδρου η οποία δεν επιβλήθηκε πολύ… δημοκρατικά.

      Καλημέρα Peter!

      • Peter said

        Αδελφέ,

        Εξυπακούεται ότι δια ολόκληρο το παρόν πολιτικό σύστημα πρέπει να εφαρμοσθεί εξυγίανση έως έκτης γενεάς.

        Αυτό άλλωστε νομοθέτησε και ο παππούς μας ο Σόλων δια όλους όσους λαμβάνουν θέση είς την πολιτείαν.

        Συμφωνώ δεν είναι απλά τα πράγματα.

        Να είσαι καλά Πέτρο .
        .

  5. Φαίη said

    «Δεν υπέγραψα μνημόνιο», «Βρείτε την υπογραφή μου να μου τη δείξετε» είπε ο καμμένος σε μία πρόσφατη συνέντευξη τύπου. «Αυτό που υπογράψαμε ήταν συμφωνία να βγούμε από το μνημόνιο».

    η θάλασσα είναι τετράγωνη
    η γη κάνει γαργάρες
    εμείς ξεπεράσαμε και τη ζώνη του λυκόφωτος
    και εμένα με λένε Μήτσο

    Καλησπέρα πέρα για πέρα, έπειτα από μία απουσία λόγω γενικής .. βλάβης ..

  6. […] Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις μένουν): Τσίπρας- … […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: