ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Η Μακεδονική Δυναστεία (8…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Η Μακεδονική Δυναστεία (8…
    Το Ημερολόγιο του Μο… στη Το Ημερολόγιο του Μοναστηρίου…
    Βασίλειος στη Ο ΓΥΦΤΟΔΑΣΚΑΛΟΣ
    3 του Ιούνη ξεχείλισ… στη Τό Ὁλοκαύτωμα στήν Κάνδανο (3…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Κήρυκας υπέρ της ομοφυλοφιλίας σύμβουλος του Βατικανού

Posted by Φαίη στο 23 Μαΐου, 2015

Τίμοθι Ράντκλιφ

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Ο διορισμός από τον Πάπα του πρώην ηγουμένου (1992-2001) του τάγματος των ιεροκηρύκων (Δομινικανών) Τίμοθι Ράντκλιφ ως συμβούλου του Ποντιφικού Συμβουλίου για τη δικαιοσύνη και την ειρήνη προκαλεί έντονες αντιδράσεις σε ρωμαιοκαθολικούς κληρικούς και λαϊκούς σε όλο τον κόσμο. Ο εν λόγω κληρικός έχει ταχθεί ανοικτά υπέρ της ομοφυλοφιλίας.

Ο Ράντκλιφ το 2005 δήλωσε πως η ομοφυλοφιλία δεν πρέπει να είναι αιτία αποκλεισμού των ανδρών από την ιεροσύνη, αλλά αντίθετα θα έπρεπε να αποκλείονται από την ιεροσύνη όσοι αρνούνται την προσέλευση των ομοφυλόφιλων σ’ αυτήν.

Το 2006 σε διάλεξή του στο Λος Άντζελες ο Ράντκλιφ πρότεινε στους ακροατές του να γνωρίζουν και να αποκτούν σχέσεις με ομοφυλόφιλους, να διαβάζουν βιβλία που έχουν σχέση με την ομοφυλοφιλία, να παρακολουθούν έργα με ομοφυλόφιλους και να προσέχουν τι λένε, «όπως προσέχουν τον λόγο του Κυρίου», για να καταλάβουν το πώς σκέπτονται…

Από καιρού εις καιρόν ο Ράντκλιφ τελεί λειτουργία για ομοφυλόφιλους στο ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Βάρβικ. Τη λειτουργία αποδέχεται ο αρχιεπίσκοπος του Ουεστμίνστερ, καρδινάλιος Μέρφι Ο΄ Κόνορ, με τη δικαιολογία ότι αποτελεί μέρος της ιεραποστολής της αρχιεπισκοπής στους γκέϊ…

Ο Ράντκλιφ είναι υπέρ της κανονικής συμμετοχής των ομοφυλόφιλων στη θεία κοινωνία της Λατινικής Εκκλησίας. Τη συμμετοχή τους την βλέπει ως άσκηση δικαιώματός τους και όχι μετά την εκ μέρους τους αναγνώριση ως αμαρτίας της ομοφυλοφιλίας και της μετανοίας, όπως διδάσκει και το κανονικό δίκαιο του Βατικανού. Ο Ράντκλιφ αποδέχεται δηλαδή την ομοφυλοφιλία ως «ισότιμο σεξουαλικό προσανατολισμό» προς τη φυσιολογική και φυσική κατάσταση του ανθρώπου, που βεβαίως είναι σε πλήρη αντίθεση με κάθε σεξουαλική διαστροφή.

Ο πρώην ηγούμενος του τάγματος των Δομινικανών έχει γεννηθεί το 1945 στην Αγγλία. Είναι διευθυντής του ινστιτούτου Las Casas του Blackfriars Oxford, που προωθεί στον κόσμο την κοινωνική δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μεταξύ αυτών είναι και η επιβολή της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής κατάστασης. Ο Ράντκλιφ έχει διατελέσει πρύτανις του ποντιφικού πανεπιστημίου «Θωμάς ο Ακινάτης» στη Ρώμη και όπως είναι φυσικό σε όποιον θεωρείται «προοδευτικός» του έχουν απονεμηθεί διάφορες τιμητικές διακρίσεις.

Η επιλογή του Πάπα να ορίσει τον ανοικτά υπέρ της ομοφυλοφιλίας άγγλο κληρικό σύμβουλο στο σημαντικό ποντιφικό συμβούλιο για την δικαιοσύνη και την ειρήνη είναι ένα σαφές προμήνυμα ότι θα προωθήσει την πρόταση του καρδιναλίου Κάσπερ να γίνονται δεκτοί στη θεία κοινωνία οι ομοφυλόφιλοι, όχι ως μετανοήσαντες, αλλά δικαιωματικά. Η ενέργειά αυτή του Βατικανού, μετά τα όσα τραγικά συνέβησαν με τα χιλιάδες κρούσματα παιδοφιλίας κληρικών του, δείχνει πως η παρακμή του δεν έχει τέλος. Η προπαγάνδα περί της νεωτερικότητας του Πάπα, σε συνδυασμό με την παράλογη λογική αποδοχής της διαστροφής εν ονόματι της κοινωνικής δικαιοσύνης, οδηγούν το Βατικανό στην κατάργηση θεμελιωδών αξιών και αρχών του χριστιανισμού και στην όλο και βαθύτερη εισχώρησή του στην εκκοσμίκευση.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

30 Σχόλια προς “Κήρυκας υπέρ της ομοφυλοφιλίας σύμβουλος του Βατικανού”

  1. Φαίη said

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο πάπας το ‘χει χάσει εντελώς και ότι η μαφία των παιδεραστών τον ελέγχει, γράφει ένα καθολικό ιστολόγιο.

    Από τη μία μαθαίνουμε από κάποιον επίσκοπο ότι η Μαρία η Μαγδαλινή ενδέχεται να ήταν λεσβία, από την άλλη διαβάζουμε τα βιβλία ενός άλλου για το πως πρέπει να ‘τη βρίσκουμε’ στο σεξ.

    ποιος λοιπον είναι αυτός ο Ράντκλιφ; ρωτάει το ιστολόγιο

    * επεκτείνει την έννοια της γονιμότητας ώστε να συμπεριλάβει γκέι σεξ
    Είναι μία φράση γονιμότητας το «Λάβετε, φάγετε, τούτο μου εστι το Σώμα…» λέει ο Ράντκλιφ
    Πρόκειται για το είδος των φράσεων που χρησιμοποιούμε στις πιο οικείες μας στιγμές γονιμότητας για να επουλώσουμε ο ένας τον άλλον..
    Και δεν είναι ανάγκη να περιοριστούμε στη μηχανιστική έννοια της βιολογικής γονιμότητας, διότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη γονιμότητα της αμοιβαίας τρυφερότητας, λέει ο Ράντκλιφ.

    κάπως έτσι το γυροφέρνει ο Ράντκλιφ για να εισάγει το γκέι σεξ στο Βατικανό ..

    http://voxcantor.blogspot.gr/2015/05/pope-francis-appoints-gay-sex-advocate.html

  2. απλός πολίτης said

    Θέλουν να διαλύσουν ή τουλάχιστον να διασφαλίσουν τα μέσα (διατροφή, δημόσια υγεία, οικογένεια, κλπ) με τα οποία θα μπορούν να υπονομεύουν το γένος των ανθρώπων.
    Υπάρχει μια ταινία children of men, 2006 όπου σε μια υπόθεση εργασίας στο μέλλον παύουν να γεννιούνται άνθρωποι, θα μπορούσε να είναι και μια εμπνευσμένη πραγματικότητα.
    Πάντως έχουν όπως φαίνεται τα μέσα να επιβάλλουν αυτή την καταραμένη συνθήκη και να τη διακινήσουν ως μια «κανονικότητα», είτε στη βάση του παραπάνω άρθρου, είτε μέσω άλλων μηχαισμών εξάπλωσης βλ. Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
    Μεγάλη κουβέντα βέβαια….

  3. Φαίη said

    Γιατί σεξ και όχι έρωτας;
    Απλή απάντηση από μία φιλοσοφική σκοπιά: Γιατί η εποχή μας ξενέρωσε τον έρωτα ..

    Έρωτας/θάνατος

    Ερώτηση: Κατά πόσο η προσωπική μας σχέση με το θάνατο επηρεάζει την ερωτική μας ζωή:

    Απάντηση: Σήμερα η ερωτική ελευθεριότητα που σημαίνει έλλειψη αδιεξόδων λόγω των πολλαπλών επιλογών, αφαιρεί το στοιχείο του θανάτου που συνυπάρχει μαζί με τον έρωτα. Αυτό, έχει δημιουργήσει ανέραστους νέους, τους λέμε φλώρους, νέους που δεν μπορούν και δεν ξέρουν να ερωτευθούν.

    από το 1.11.34 έως το 1.13.43

    Τώρα όσο για τον Λιαντίνη γενικά, έναν άνθρωπο που θαυμάζω για τις γνώσεις του, η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Δυστυχώς και κατά την ταπεινή μου άποψη, βάδισε το δύσκολο μονοπάτι της ασήκωτης γνώσης και κατέληξε εκεί που κατέληξε. Αν και πρότεινε την απαλλαγή από τον εγωισμό ως το φάρμακο για την αντιμετώπιση του φόβου του θανάτου, ο ίδιος τελικά υποτάχθηκε σ’ αυτόν τον εγωισμό. Προσεγγίζω το πράγμα εντελώς φιλοσοφικά σε αυτή τη φάση χωρίς να ανακατεύω την πίστη στο Θεό που δεν είχε. Ίσως να είμαι άδικη, ίσως να μην έχω καταλάβει ακόμα τον συλλογισμό του.

    Πιάνοντας το σημείο των πολλαπλών επιλογών που ανέφερα πιο πάνω, οι οποίες στο τέλος ακυρώνουν το αντικείμενο αυτό καθαυτό (το αντικείμενο που υποτίθεται ότι εξυπηρετούν και διευκολύνουν) απλά θέλω να τονίσω ότι αυτό είναι το κεντρικό σημείο της εποχής μας.

    -Πολύς πολιτισμός = μηδέν πολιτισμός
    -Πολύ δημοκρατία, ή αλλιώς όπως το περιέγραψε ο Πλάτωνας στο διάλογο του Σωκράτη με τον Αδείμαντο αν δεν κάνω λάθος = τυραννία. Υπερβολή δηλαδή του αγαθού της δημοκρατίας που λέγεται ελευθερία σε τέτοιο βαθμό που καταντά ασυδωσία με αποτέλεσμα να φτάνει στο άλλο άκρο και να καταργεί τη δημοκρατία και να την αντικαθιστά με την ολιγαρχία και την τυραννία.
    -Πολλά δικαιώματα = μηδέν δικαιώματα
    κτλ κτλ

    Όταν φτάνεις στο σημείο να έχεις πνευματικούς ηγέτες που δέχονται την ομοφυλοφιλία μέσα στην ίδια την ιεροσύνη τότε αναρωτιέσαι πιο είναι το επόμενο ‘οχυρό’ που θα θελήσουν να καταρρίψουν.
    Διάβασα κάποτε κάτι που μου φάνηκε εντελώς ακραίο και αδύνατο να συμβεί αλλά τώρα αναρωτιέμαι μήπως και δεν είναι.
    Θα έρθει λέει η εποχή που θα ενθαρύνονται ακόμα και τα αδέρφια να συνάπτουν ερωτικές σχέσεις. Θα φτάσει λέει μία εποχή που οι άνθρωποι θα καταντήσουν στο τέλος ανέραστοι. Ο έρωτας, ή μάλλον καλύτερα το σεξ γιατί δε νομίζω να συνεχίζει να υπάρχει τότε η λέξη έρωτας, θα είναι μία μηχανιστική και απρόσωπη υπόθεση. Ίσως και ο άνθρωπος να αναπαράγεται μέσω τραπεζών σπερματοζωαρίων, τα ομόφυλα ζευγάρια π.χ. να παραγγέλνουν ένα ζευγάρι παιδιά από μία τράπεζα παραγωγής μωρών, όπως παραγγέλνουμε μια πίτσα. Ο άνθρωπος θα αρχίσει να μοιάζει περισσότερο με μία μηχανή στη συμπεριφορά, και αναρωτιέται κανείς τι κοινωνία και τι πολιτισμό θα παράγει αυτή η μπασταρδοποιημένη αντίληψη. Μιλάμε για τον έρωτα, την πηγή της ζωής, δεν είναι αστεία πράγματα αυτά.

    • Φαίη said

      Και για να τρελαθείτε λίγο δείτε από το 1.01.25 έως το 1.03.40 του παραπάνω βίντεο (το δεύτερο φυσικά)

      Και επειδή φιλοσοφία εστί η διαλεκτική συνάντηση του μηδενός (θάνατος) και του είναι (έρως) παίρνω πάσα για το παρακάτω ..

      το μηδέν και το ον ..

    • Γιατι σεξ και οχι ερωτας ?
      χεχε,,,
      δατς δε κουεστιον
      σεξ λοιπον διοτι σεξ,,,ειναι εγωισμος (εγω να περνω καλα,,,οσο για τον αλλον,,,χεθτηκα)
      ερωτας ,,,ειναι εμεις,,ειναι αγαπη προς τον συνανθρωπο συντροφο μου,,ειναι ποιηση ,,ειναι πολιτισμος,,
      οποτε με αυτο το απλο ερωτημα ,,σεξ η ερωτας,,,,,ας δουμε ποια επιλογη ειναι ευκολοτερα χειραγωγισημη δια να αντιληφθουμε ποια επιλογη μας εδωσαν να υπερασπιστουμε ως δικια μας !!

      καλα,,,γινεται ενας χαβαλες κατι δυο χιλιαδες χρονια με την «ελευθερ βυληση»,,δε σε λεω νάαααθινγκ

  4. Τάκης said

    Βαρέα ευγενή μέταλλα μας βάζεις νυχτιάτικα καλή μου κοπέλα!
    Για να μη σε «αφήσουμε» μόνη στα ερωτήματα… ιπποτικώς τουλάχιστον ενεργούντες, ας πάρουμε (τελείως πρόχειρα και σταχυολογικά δηλ) την σοφία του παρελθόνος μπας και βγάλουμε κάποια άκρια με την έννοια έρως (έλξη περί των πάντων στην αρχαιότητα).
    Ο Πλούταρχος, στα Ηθικά, μας τονίζει πως… ο έρως είναι δεινός και μας κάνει τολμητίες και φιλόπονους, εμάς τους… αμελείς και ράθυμους.
    Επομένως, κινητήριος δύναμις.
    Ο Ηράκλειτος, παραδίδει ότι… τα ενάντια ερώσι των εναντίων.
    Δηλαδή, περί (αρχικής τουλάχιστον) έλξης των ετερωνύμων ο λόγος (σηκωνει πολύ συζήτηση -σεντόνι το πράγμα!).
    Ο Θεόφραστος, μας προσγειώνει λέγων πως… έρως εστί πάθος ψυχής σχολαζούσης (χωρίς δηλ ζωτικά άλλα προβλήματα).
    Και ο Λάιμπνιτς, επιμένει στο «αυτοθυσιαστικό» πως… έρως είναι να σε απασχολεί απλώς η ευτυχία του άλλου, άνευ ανταμοιβής, ακόμη και στα χέρια ενός τρίτου ή τρίτης ερμηνεύω εγώ… Amare est gaudere felicitate alterius (εδώ ανοίγουν και θεολογικά ταξίδια).
    Ο αυτόχειρ(;) στο τελευταίο έργο του, την «Γκέμμα», πραγματεύεται την συστατική σχέση θανάτου και έρωτος (φρουδικής έλευσης, με άξονα το κοινωνικοποιητικό υπερεγώ των συνεπακολούθων νευρώσεων) και κάπου, εάν θυμάμαι καλά, αποκαλύπτει την ερωτική έκσταση ως «ανάμνηση» του «dna» στην παλαίστρα του βίαιου λυτρωτικού θανάτου (κάποιες θέσεις επιστημονικές, υποστηρίζουν την χαλαρωτική απελευθέρωση κάποιων ορμονών, ίσως από την υπόφυση, δεν είμαι βέβαιος τώρα… κάπου υπάρχει και ένα πολύ ωραίο παράδειγμα, αλλά δεν το αναφέρω γιατί δεν είμαι βέβαιος πως το διάβασα εκεί).
    Να μη μπαίνουμε όμως σε ξένα χωράφια.
    Μια ρήση πάντως λέγει πως δεν μας προκύπτει περισσότερος πόνος από όσον μπορούμε να αντέξουμε.
    Θα τελειώσω με κάποια δική μου παρατήρηση.
    Όπως κάθε άνθρωπος έχει απολύτως διαφορετικά δακτυλικά αποτυπώματα, σε ομοιότατες όμως ομοταξίες παλαμών, έτσι και η ερωτική αποδελτίωση έχει πράγματα χρήσιμα να ειπωθούν για όλους και κάποια άλλα παντελώς ασύμβατα.

  5. εκ κρασοδικειο ορμώμενος,,,(ευτυχως δικάστηκε ο ενοχος με δικαίωμα εφεσης οποτε παμε ολοταχως για ρακοεφετειο)
    συνοπτικά λοιπον ,,
    αυτος ο αιώνας εχει χαραχθεί και δρομολογηθει ως ο αιων οπου Πρεπει να πέσει απο τον θρονο του ο Χριστος,,,η προεργασία εχει ξεκινήσει απο τον περασμένο αιωνα μετα το 1950,,, (διοτι εως τοτε έπρεπε να ιδρυθεί και να εδραιωθεί το κρατος του Σραηλ )
    το ολο στορι συνοδεύεται με γενικη έκπτωση ιδεων και αρχών που διέπουν την Χριστιανικη κοινωνια ,,,
    διοτι οταν δεν υπάρχουν πλεον ηθικές αντιστάσεις στην κοινωνία ,,σε εναν λαο,,,τοτε ειναι ευκολα χειραγωγισιμος και λειτυργει ως μαζα,,,
    οποτε,,επι του άρθρου με αμεση συσχέτιση των αξιων που διεπουν την Γαλλικη επανασταση,,τι πιο ευκολα αν στην διαβολή υπαρχει ενας ιερέας να εξευτελίζει τα ιδανικά της Χριστιανοσυνης
    δεν ειναι βούτυρο στο ψωμι τους,,,αυτοι κόβουν την φετα και αυτοι απλώνουν το βουτηρο και περιμένουν στωικά να φαμε την φολα !!

    Αθανατοι,,,,οι αθανατοι.

    • Τάκης said

      Γιώργη… καλημέρα!
      Μια και έχεις και εσύ τα… χιλιόμετρά σου (ηλικιακά δηλαδή), να σε ρωτήξω εάν κάποιος που δουλεύει και φυσιολογικά κουράζεται, έχει το περιθώριο να βάζει περίεργες σκέψεις «παρά φύσιν» στον νού και στο θυμικό του.
      Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην στατιστική ιδιαιτερότητα που είναι απολύτως σεβαστή (εφόσον την έπλασε έτσι η φύση), αλλά στην άλλη, την «εσπευσμένη» και καθοδηγημένη.
      Τί τόκιν αμπάουτ φίλε;

      • Καλημερα αγαπητε φιλε Τακη,,,
        σορι αλλα παρακαλω σε ,,πρεπει να μου κανεις την ερωτηση πιο λιανη,,,ειμαι λιγο φευγα τωρα,,,δουλευα εισαγγελεας σε ενα εκτακτο κρασοδικειο και οντως με κουρασε η αγορευση μου,,
        σορι,,,ξαναπε αλλα λιγο πιο αργα,,,να το πιασω τι εξακτλι με ρωτας!

      • Τάκης said

        Ρε παιδί μου απλά, αξίνα και τοιούτον έχεις ξαναματαδεί;

      • Τάκης said

        Γιώργη, χάθηκε το σήμα.

      • αξινα και τιουτον,,,αν εχω ματαξαναδει,,,
        αν αυτη ειναι η ερωτηση,,,,
        βασικα,,,καθημερινα βλεπω στο φουλ και με προβολη κρατικη !!
        γυρισε οποιο καναλι θες,,,να δεις ομορφιες (εφόσον την έπλασε έτσι η φύση)σε σημειο να λυπασαι που εισαι στρέιτ,, η φυση ουσιαστικα δεν λανθανει ,,,καπου καπου αστοχει,,
        δεν κατηγορω καμια ιδιαιτεροτητα,,,κατηγορω την προσπαθεια αλλοτρίωσης των αξίων

      • Τάκης said

        Πως τα λες βρε Γιώργη, άκου τιούτον!
        Μου θύμησες με κάτι που ανέφερες, την γαιδουρίτσα του τσιρίμπαση, από τα αναγνώσματα του δημοτικού.
        Καλός μαθητής… έως τα σκασιαρχεία.

      • Τάκης said

        Εσύ έχεις πιεί, εγώ μου φαίνεται λανθάνω του λόγου, είμαι ακαταλαβίστικος σήμερα, το θέμα βλέπεις.
        Άσχετη η γαιδουρίτσα!

      • Τάκης said

        Έλα, Ρότζερ, παπα ταγκο τσαρλι, βάλε μου μια ιαματική ρακή, από της διπλής απόσταξης, να ξελαμπικάρω.

      • χεχεχε
        καλα βρε Τακη,,,για ενα «ο» θα σαλταρεις,,,α σου δωσω δυο !

        ουτε βεβαια ξερω για το γαιδουρι του τσιριμπαση και το τι αυτο συναδει ,,,,βλεπεις,,,δεν πηγα σε ελληνικο δημοτικο,,,πηγα σε αγγλικο,,οποτε αγνοια επι της γαιδουριτσας
        εεε,,,αμανε θες,,,πιστευω οτι ευκολα γινεσαι κατανοητος.
        ναι,,,ενα παραπανω το ηπια,,,ηταν δυσκολη υποθεση ,,,το κατηγορητηριο ειχε πολλες μαρτυριες και επρεπε να αντεπεξελθω

      • ελα μάι μαν,,,
        τσιμπα ενα καραφακι ρακομικινης,,,να βρουμε την υγεια μας,,,
        εβιβα

      • Τάκης said

        Εάν κατι σου φαίνεται ασαφές λείπει ένας παρατατικός του είμαι στο 1.00, την έχω «αρπάξει» με τον αφαιρετικό λόγο από το παλαιό διάβασμα των αρχαίων, άστα να πάνε, έχω παρεξηγηθεί πολλές φορές.
        Ε, μη σου προσθέτω και χρονάκια, δεν θα την προλάβαινες την συμπαθεστάτη, ούτως ή άλλως.
        Viva el vino, viva el dinero (Έλβις).

      • χεχε
        οσων αφορα το viva el vino,,οτσει,,,εεε,,,στο el dinero τα χαλαμε ,,,δεν το μπορω το ΔΝΤ τους

      • Τάκης said

        Δεν είναι ΔΝΤ, είναι ΤΝΤ!

      • τντ,,,τρινιτροτολουόλιο
        παει και ετσι ,,,μιας και επιβαλεται ωςη αρχη του ενος (ο Φραγκας )
        τουλαχιστων Τακη,,,εχουμε μνημες μιας αλλης εποχης,,πιο ρομαντικης

      • Τάκης said

        Με σκοτώνεις τώρα.
        Ξέρεις ντρέπομαι να βάλω τέτοια, η νεολαία βλέπεις, είμαστε πολύ ρετρό.
        Μια και μου έδωσες πάσα θα βάλω τόνυ τον… άλλο.
        Αφιερωμένο στις μεγάλες αγάπες μας.

      • αυτον τον Τονι λες,,,για τση αγαπες μας,λεω

      • Τάκης said

        Έλα, να τιμήσουμε και την πρώτη φωνή που έβαλες και να πάμε για νανάκια.
        Για την αγάπη των «αγάπεων».
        Σε ευχαριστώ πολύ φίλε για τα ενθύμια (μεμέντα, πως τα λένε οι ξένοι).

      • Νασαι παντα καλα Τακη,,,
        καλη σου νυχτα
        καλο ξημερωμα

  6. καλα μιλαμε,,,απο την φωτο του τσιριμπάμ,,,αυτόματα λες «κοψε φατσα ενος κλασσικου λαμακα»,,,αυτος βεβαια δεν ειναι λαμακας (αμαρτια παλαιοημερολογικτικη),,,απλος γλεντα δια τση ταχυτητoς R (οπισθεν )

  7. […] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s