ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

Posted by Φαίη στο 29 Δεκεμβρίου, 2014

«Οι παλαιότεροι θα ενθυμούνται την δημοσιευθείσαν είδησιν εις τας Αθηναϊκάς εφημερίδας, μίαν ημέρα του Φεβρουαρίου του 1924. Το προσεγγίσαν εις την Θεσσαλονίκην αγγλικόν πλοίον «Ζαν» μετέφερε 400 τόννους οστών Ελλήνων από τα Μουδανιά εις την Μασσαλίαν, προς βιομηχανοποίησιν. Οι εργάται του λιμένος Θεσσαλονίκης, πληροφορηθέντες το γεγονός, εμπόδισαν το πλοίον να αποπλεύσει, επενέβη όμως ο Άγγλος πρόξενος και επετράπη ο απόπλους.»

από το «Χρονικόν της Μεγάλης Τραγωδίας» του Χρήστου Αγγελομάτη, (σελ. 379)

«Γράμματα Σπουδάματα» του Δημήτριου Νατσιού με προσκεκλημένο τον Διδάκτορα Κοινωνικών Επιστημών Θεοφάνη Μαλκίδη.

###

Φαίη/Αβέρωφ

6 Σχόλια to “ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ”

  1. Φαίη said

    Ένας άνθρωπος ζει και με ορό. Όταν του κατεβάσεις τον διακόπτη τότε είναι νεκρός.
    Για έναν λαό, ο διακόπτης αυτός είναι η ιστορική του μνήμη, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    Ο Ραφαήλ Λέμκιν είναι ο Εβραιοπολωνός που χρησιμοποίησε τον όρο ‘γενοκτονία’ για να αναφερθεί στην γενοκτονία των Εβραίων.
    Οι προσπάθειές του κατέλειξαν στο ψήφισμα της Σύμβασης για την Πρόληψη και Καταστολή του Εγκλήματος της Γενοκτονίας από τον ΟΗΕ το 1948.
    Το πως έφτασε να τον ακούσει η διεθνής κοινότητα θα μπορούσε να έχει πολύ ενδιαφέρον αλλά δεν είναι της παρούσης. Το αξιοσημείωτο είναι ότι κάπου προς το τέλος του Β παγκ. πολέμου, ο γουίντστον τσώρτσιλ είπε για τους διωγμούς εναντίον των Εβραίων «βρισκόμαστε ενώπιον ενός εγκλήματος χωρίς όνομα». Μετά, τσούπ εμφανίστηκε ο Λέμκιν και το ονόμασε. Αναρωτιέμαι γιατί αυτός ο ‘σπουδαίος πολιτικός’ δεν είπε τίποτα όταν 2 δεκαετίες πριν αφανίστηκαν κυριολεκτικά οι Αρμένιοι, οι Έλληνες και άλλες εθνότητες από τους οθωμανούς στην Ανατολή; Αλλά πώς να πει; Tί να πει; Εδώ η φάρα του παρακολουθούσε τις σφαγές και διευκόλυνε την κατάπτυστη και απάνθρωπη εμπορική συναλλαγή μεταξύ τουρκίας και γαλλίας για σαπουνοποίηση των ιερών οστών των προγόνων μας μεταφέροντάς τα στη Μασαλία… για να γίνει αργότερα η σαπουνοποίηση των Eβραίων σλόγκαν.
    Προφανώς τότε, όπως και τώρα, όλα συμβάδιζαν με τα σχέδια και των Μεγάλων Δυνάμεων, των σημερινών ‘πολιτισμένων’ ‘εταίρων’ μας και ‘σωτήρων’ μας. Τούτη τη φορά, τα σφαγεία μας είναι πιο πολιτισμένα και εκσυγχρονισμένα αφού διαθέτουν αέρια ‘αναισθησίας’ για να φύγουμε πιο ‘ανώδυνα’ και ‘ήσυχα’, λέγονται και αλλιώς, ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ.

    – Ο «μεγάλος εθνάρχης» Ελ. Βενιζέλος προτείνει τον μουσαφά κεμάλ ατατουρκ για το νόμπελ ειρήνης το 1934.

    «Η επιστολή του Ελευθερίου Βενιζέλου στην Σουηδική Ακαδημία με την οποία πρότεινε τον Κεμάλ Ατατούρκ για το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης!»

    – Οι δύο απόγονοι των άλλων «εθναρχών» (κωνσταντίνος καραμανλής και γιώργος παπανδρέου ως πρωθυπουργός και υπουργός εξωτερικών της Ελλάδος αντίστοιχα) καταθέτουν στεφάνι στον κεμάλ ατατούρκ ενώ έχει περάσει νόμος μέσα στο Ελληνικό κοινοβούλιο που αναγνωρίζει την γενοκτονία εις βάρος των Ελλήνων.

    – Τα «προοδευτικά/εκσυγχρονιστικά» ρετάλια τύπου ‘συνωστισμών’ και λοιπών .. έχουν κατακλύσει τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα και τα ΜΜΕ

    – 63 εθνικά κοινοβούλια έχουν αναγνωρίσει την Αρμενική γενοκτονία ενώ την Ελληνική μόνο δύο, Κύπρος και Σουηδία, και σε αυτά το «Ελληνικό κράτος» ήταν ΑΠΟΝ. Η ομάδα του Θεοφάνη Μαλκίδη ήταν εκεί, όπως είχε πάει και στον ΟΗΕ, όπως είχε πάει και στις 35 Πολιτείες τις Αμερικής.
    [προσφατα αν δεν κάνω λάθος αναγνώρισαν την γενοκτονία των Ποντίων και δύο Πολιτείες της Αυστραλίας]

    [από το 34:20]

    Το «Ελληνικό κράτος» όμως ενώ απέχει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ, φροντίζει επίσης ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ να αφαιρεί όλο και περισσότερο τις αναφορές στις γενοκτονίες εις βάρος του λαού μας, μόνο στο λύκειο υπάρχουν λίγες σελίδες και όχι στην εξεταστέα ύλη ενώ στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά. Κρίνεται όμως απαραίτητο από το «Ελληνικό κράτος» να μάθουν οι Έλληνες μαθητές νωρίς νωρίς για την γενοκτονία των Εβραίων σαν να είναι πολίτες ενός εβραϊκού κράτους. Κρίνεται όμως απαραίτητο από το «Ελλληνικό κράτος» να ‘γιορτάζουν’ οι Έλληνες πολίτες την γενοκτονία εις βάρος τους (και όχι να τιμούν την μνήμη των χαμένων αδελφών ψυχών) για να συμβαδίζουν με τα πανηγύρια των τούρκων κατακτητών εκείνες τις ημέρες στην απέναντι όχθη σαν να είναι πολίτες τουρκικού κράτους. Είναι να τρελλαίνεται κανείς πραγματικά.

    Τι θα πουν οι ιστορικοί του μέλλοντος όταν δουν κρατικά Ελληνικά έγγραφα εν έτη 2014 να αναφέρονται σε «εορτασμούς» των γενοκτονιών; Κάτι τέτοια με κάνουν να πιστεύω ότι η αντικειμενική και επιστημονική ερμηνεία της ιστορίας είναι μία φαρσοκομωδία.

    Πως γίνεται να έχουμε πήξει στους διεθνείς οργανισμούς, στα τσιτάτα και στα νομοσχέδια περί «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και «αντιρατσισμών» και ταυτόχρονα να βιώνουμε μέσα στην ίδια την Πατρίδα μας τόσον ανθελληνισμό και ρατσισμό; Να βλέπουμε τους ίδιους τους πολιτικούς να μας συμπεριφέρονται σαν κατακτητές;

    Αλλά όπως γνωρίζουμε η ερμηνεία της ιστορίας είναι υπόθεση του ισχυρού και όπως είπε ο Παναγιώτης Κονδύλης [και πολύ πριν από αυτόν ο Θουκυδίδης με το «δίκαιο του ισχυρού»], «Οι οικουμενιστικές ιδεολογίες διόλου δεν προοιωνίζουν την πραγματική μετάβαση προς έναν οικουμενισμό ισότιμων ομάδων και ατόμων. Γιατί θεωρητικά ισχύουν μεν για όλους, πρακτικά όμως ερμηνεύονται δεσμευτικά από τους ισχυρούς και ανοίγουν τις θύρες για οποιεσδήποτε επεμβάσεις κρίνουν σκόπιμες οπουδήποτε. Ο,τι ήταν για τους Ρώσσους κομμουνιστές χθες ο «προλεταριακός διεθνισμός», είναι σήμερα για τους Αμερικάνους τα «ανθρώπινα δικαιώματα». Και στον 21ο αιώνα, όπως πάντοτε στο παρελθόν, την Ιστορία θα την καθορίσει όποια Δύναμη θα είναι σε θέση να προσδιορίζει δεσμευτικά για τους υπόλοιπους το περιεχόμενο και την πρακτική εφαρμογή των κυρίαρχων εννοιών (διάβαζε: ιδεολογημάτων).»

    ‘Οσα ωφελούν τους ιδιοτελείς τα προπαγανδίζουν οι αφελείς.

    Και αναρωτιέμαι.
    Εάν ζούσε ο Λέμκιν τι θα έλεγε για την στάση του Ισραήλ απέναντι στους Παλαιστίνιους;
    Τι θα έλεγε για αυτό που συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες;

    Δείτε πως Ο ΙΔΙΟΣ ο Λέμκιν περιγράφει την «γενοκτονία» για να καταλάβετε.

    https://books.google.gr/books?id=Uyh8kdcuA1kC&pg=PA2&lpg=PA2&dq=%22Genocide%22+The+Washington+Post+December+3+1944&source=bl&ots=VJDehvwTeX&sig=iN_El6hI-5sH6O-Dh_ix0nYkR8A&hl=el&sa=X&ei=mhafVIqwM8azUY7lg9AL&ved=0CCcQ6AEwAQ#v=onepage&q=%22Genocide%22%20The%20Washington%20Post%20December%203%201944&f=false

    Lemkin wrote that genocide referred to «a coordinated plan of different actions aiming at the destruction of essential foundations of the life of national groups with the aim of annihilating the groups themselves».

    Lemikin suggested that «genocide has two phases: one, destruction of the national pattern of the oppressed group, the other, the imposition of the national pattern of the oppressor. This imposition in turn may be made upon the oppressed population which is allowed to remain or upon the territory alone after removal of the population and colonization of the area by the oppressor’s own nationals»

    Lemkin made it clear that a group did not have to be physically exterminated to suffer genocide, rather, genocide could involve the destruction of the political and social structures of the group, as well as its culture, religion, language, economic independence or its group identity. Under some circumstances, the denial of the group’s freedom, independence or health is genocide.

    Σύντομη μετάφραση:

    Η γενοκτονία αναφέρεται σε «ένα συντονισμένο σχέδιο διαφορετικών ενεργειών που αποσκοπούν στην καταστροφή των βασικών θεμελίων της ζωής των εθνικών ομάδων με σκοπό την εκμηδένιση αυτών των ομάδων».

    Η «γενοκτονία έχει δύο φάσεις: η μία, καταστροφή του εθνικού στοιχείου της καταπιεσμένης ομάδας, η άλλη, επιβολή ενός ‘εθνικού προτύπου’ του καταπιεστή. Αυτή η επιβολή με τη σειρά της μπορεί να γίνει πάνω στον καταπιεσμένο λαό που του έχει επιτραπεί να παραμείνει ή πάνω στην επικράτεια/έδαφος μετά από την απομάκρυνση του πληθυσμού και τον εποικισμό της περιοχής από υπηκόους του καταπιεστή».

    Ο Λέμκιν ξεκαθάρισε ότι μια ομάδα δεν χρειάζεται φυσική εξόντωση για να υποστεί γενοκτονία, αλλά η γενοκτονία θα μπορούσε να περιλαμβάνει την καταστροφή των πολιτικών και κοινωνικών δομών της ομάδας, καθώς και τον πολιτισμό της, τη θρησκεία της, τη γλώσσα της, την οικονομική της ανεξαρτησία ή την ταυτότητά της. Υπό ορισμένες συνθήκες, η άρνηση της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας ή της υγείας της ομάδας είναι γενοκτονία.

    ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ Η ΜΗΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;;

    Ακόμα και αν πάμε σε αυτόν τον απρόσωπο οργανισμό (μην πω τίποτα χειρότερο) τον ΟΗΕ, ακόμα και εκεί στη Σύμβαση για την Πρόληψη και Καταστολή του Εγκλήματος της Γενοκτονίας, η γενοκτονία ορίζεται ως

    τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω:
    .
    1) Η δολοφονία μελών της ομάδας.
    2) Η πρόκληση σοβαρής σωματικής ή διανοητικής βλάβης σε μέλη της ομάδας.
    3) Η εθελούσια επιβολή στην ομάδα συνθηκών διαβίωσης που αποσκοπούν στην ολοσχερή ή μερική φυσική εξόντωσή της.
    4) Η επιβολή μέτρων που αποσκοπούν στην παρεμπόδιση των γεννήσεων στο εσωτερικό της ομάδας.
    5) Η δια της βίας μεταφορά των παιδιών της ομάδας σε μια άλλη ομάδα.

    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ
    Και το ερώτημα που τίθεται είναι:

    ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΝΗΜΑΤΑ, ΠΟΣΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΜΝΗΜΕΣ, ΠΟΣΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΤΟΥΤΟΣ Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΣΤΡΙΨΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ Η ΒΙΔΑ;;

    Καλή σας ημέρα ..

  2. υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

    Δεν είναι τυχαίο και το πως διαρθρώνεται με όρους ευνοϊκούς για την μετεξέλιξη των κρατικά στεγασμένων εθνικών κοινωνιών σε πληθυσμιακές μάζες, το πολιτικό σύστημα.
    Στηρίζεται από τους «ανταγωνιστικούς» κομματικούς σχηματισμούς σε σχετικές μειοψηφίες (κυβερνά η μειοψηφία που υπερτερεί), ώστε να διαχειρίζονται προνομιακά τη διοίκηση των κοινωνιών.
    Προς αυτό τον σκοπό (με τη συνδρομή των εκλογικών νόμων, την απόλυτη κατοχή λαφυραγώγηση του κράτους, της δημόσιας διοίκησης, της δικαιοσύνης, της νομοθεσίας πρωτίστως την οποία διαχειρίζονται εν λευκώ) καθίστανται οι απόλυτοι κυρίαρχοι του παιχνιδιού.
    Έτσι είναι σε θέση να απευθύνονται σε ειδικές ομάδες συμφερόντων, να επιβάλλουν το πελατειακό σύστημα με την προσωποπαγή πολιτική που ασκούν για να διαιωνίσουν τα προνόμια της εξουσίας τους.
    Συναφώς ορίζουν την κοινωνία ως διαιτητεύουσα αρχή των δικών τους συμφερόντων, την αποσυλλογικοποιούν και εξατομικεύουν την δράση των μελών της.
    Και έχουν το θράσος να υποστηρίζουν στο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους καταστατικό κεκτημένο, ότι «αντιπροσωπεύουν το έθνος».

    Έτσι είναι αυτονόητο μια εθνική κοινωνία στο όνομα ενός -ισμού (που οι ίδιοι έχουν ορίσει) να μετατραπεί σε νόμιμο πληθυσμό, να μετατραπεί μια χώρα σε απλό χώρο, στο όνομα του έθνους του κράτους που έχουν αυτοί υφαρπάξει από την κοινωνική του βάση για λόγους νομιμοποίησης της αυθαίρετης λειτουργίας τους.
    Και προς αυτό -όταν θίξει κανείς το σύστημά τους, που γεννά καταστάσεις ανελευθερίας, καταργεί τη μνήμη, τη συνείδηση κοινωνίας, συναινούν όλα τα κομματικά μαγαζιά!
    Είναι εκπληκτικό, το πόσο ταυτισμένοι είναι όλοι αυτοί.
    Άσχετα αν (λόγω και της επικαιρότητας) «μαλώνουν» στα τηλεπαράθυρα μεταξύ τους φυσικά για την προνομιακή άσκηση εξουσίας της δικής τους φατρίας.
    Αλλά ως προς την φύση και το χαρακτήρα του πολιτικού συστήματος παραμένουν ενωμένοι (συγκινητικά θα …έλεγε κανείς) για να μην απωλέσουν την εναλλάξ έστω νομή του μέσω του κράτους από οποιαδήποτε παλιά ή αναπαλαιωμένη «νέα» φίρμα.

    Δεν δέχονται προς αυτό όλες τις υποδείξεις είτε «πατριωτικά» υποτίθεται είτε «κοινωνικά» κόμματα(εκεί και αν υποτίθεται) της κοινωνίας σχεδόν στο σύνολό της, που έχουν να κανουν με την επιβίωση -και περαιτέρω – την προάσπιση της ελληνικής οικογένειας.
    Πολιτεύονται με βάση το συμφέρον των αγορών (το κομματικό σύστημα που κυβερνάει μέχρι τώρα) είτε από την πίσω πόρτα με βάση το συμφέρον των «μεγαλοεπενδυτών»/κορακιών (αυτοί που θα έρθουν ως «σωτήρες»), αλλα όχι της κοινωνικής συνοχής (με όρους εθνικής κοινωνίας), της ταυτότητας, της μνήμης.
    Άλλωστε κατέχουν εν είδει επιχειρήσεων και τα ΜΜΕ και φροντίζουν να υπαγορεύουν την «κοινωνική» ατζέντα για το τι είναι σημαντικό και τι όχι και φυσικά σε επίπεδο «δημόσιων» (ιδιοτελών θα έλεγα) πολιτικών, το περίφημο agenda setting», όπως το διαμορφώνουν οι ίδιοι που ακριβώς με εκλογική νομιμοποίηση λαφυραγωγούν -αριστεροδέξια- το κράτος.

    Φυσικά αγνοούν πεισματικά όλοι αυτοί οι τάχα «φιλελεύθεροι», είτε «‘κοινωνιστές», είτε «πατριώταροι» , ότι το έθνος της κοινωνίας συγκροτείται με όρους ελευθερίας και ότι ακριβώς γι’ αυτό το λόγο επιβάλλεται η δημοκρατία (κατ’ έλάχιστο η πραγματική αντιπροσώπευση των κοινωνιών διαρκώς σε πρώτο και τελευταίο βαθμό για όλα τα ζητήματα που την αφορούν) και όχι αυτό το τερατούργημα της κατ’ ευφημισμόν «αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας» που επινόησαν για να διαχειρίζονται εν λευκώ την διαχρονική καταστροφή μας προς όφελος της δικής τους παρασιτικής διαιώνισης και συνακόλουθα κακουργηματικής/λεηλατικής λειτουργίας εις βάρος του πραγματικού έθνους.

    Χρόνια σου πολλά Φαίη, χάρηκα που επανήλθες!

    • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

      Α! άσχετο, με τα παλιότερα κείμενά σου μου κίνησες το ενδιαφέρον να μελετήσω το έργο του σπουδαίου Παναγιώτη Κονδύλη που έφυγε νωρίς κυρίως μέσα από το ιστολόγιο του κυρίου Παναγιώτη Ήφαιστου.
      Άλλωστε στις πολιτικές επιστήμες ο Κοντογιώργης (πολιτική επιστήμη) και ο Ήφαιστος (διεθνείς/ευρωπαϊκές σπουδές) είναι από τους ελάχιστους που πραγματοποιούν αντικειμενική επιστημονική έρευνα και δεν κάνουν ιδεολογία που υποτιμάει τη γνώση και την υποβαθμίζει σε εργαλείο χειραγώγησης των κοινωνιών, αντί για την χειραφέτηση και αυτοδιάθεσή τους.

    • Φαίη said

      Καλημέρα Υποκειμενικέ Σχολιαστή.

      Έδωσες μία καλή εικόνα του τρόπου με τον οποίο το πολιτικό σύστημα φιμώνει, αλλοιώνει, κουτσουρεύει (θα μπορούσα να βάλω χίλιες λέξεις ακόμα) την βούληση ενός λαού. Στην ουσία πρόκειται για ένα σύστημα άκρως συντηριτικό, αγκυλωμένο και ολοκληρωτικό αφού λειτουργεί με όρους αυθαιρεσίας και μονομερούς ανάδειξης και ερμηνείας των θεμάτων που απασχολούν την Ελληνική κοινωνία. Και αυτό, ανεξαιραίτως από το πως τα επιμέρους κομμάτια βαφτίζουν τους εαυτούς τους (πχ. προοδευτικοί, πατριδόφιλοι κτλ).

      Είναι αυτή η ανικανότητά τους η καλύτερα η συνειδητή τους άρνηση να αναδείξουν και να στηρίξουν αυτό το ΟΛΟ που περιγράφει την Ελληνική κοινωνία.

      Παρακολούθησα χθες κατά τύχη την ομιλία του τσίπρα (μέρος αυτής) και για άλλη μια φορά είδα να καθρεπτίζεται σε αυτήν αυτή η άθλια σχέση μεταξύ ψηφοφόρων και πολιτικών. Ποια είναι αυτή;
      Ας την περιγράψω λίγο. Οι ψηφοφόροι κάθε φορά έρχονται σε τέτοιο σημείο όπου οι επιλογές τους καθορίζονται από όρους επιβίωσης οικονομικού χαρακτήρα. Αυτό είναι το κύριο θέμα, τα υπόλοιπα είναι σάλτσες. Διότι ο απλός ψηφοφόρος, που αντιμετωπίζεται σαν ρακοσυλλέκτης, δεν γνωρίζει την «υψηλή πολιτική» που καθορίζει τη ζωή του. Αυτήν που λαμβάνει χώρα μυστικά σε κάτι σκοτεινά γραφεία εντός και εκτός Ελλάδος. Αυτός ο ψηφοφόρος έχει απλά εκπαιδευτεί να μισεί τους ιδεοπολιτικούς του αντιπάλους και με αυτόν τον τρόπο «εξαργυρώνει» κάθε φορά την πολιτική του νοημοσύνη.

      Από εκεί και πέρα, το κρίσιμο σημείο που θα καθορίσει την διαιώνηση αυτού του συστήματος είναι εκείνα τα μηνύματα κλειδιά που περνάνε οι πολιτικοί τόσο έντεχνα στις προεκλογικές τους δηλώσεις. Το βασικό μήνυμα του τσίπρα στον απλό πολίτη για παράδειγμα χθες ήταν: «αν με ψηφίσεις θα σου διασφαλίσω τα χρήματα στην τράπεζα και ίσως να γλιτώσεις και τον ΕΝΦΙΑ». ΑΥΤΟ, είναι στο τέλος τέλος το κρίσιμο σημείο που θα τον κάνει να τον βγάλει πρωθυπουργό, όπως έβγαλε και τον ψεύτη ‘αντιμνημονιακό’ σαμαρά και όπως έβγαλε και τον «λεφτά υπάρχουν».

      Όταν ο άλλος έχει γονατίσει και το μόνο σημείο που φτάνει να δει όταν σηκώσει τα μάτια του είναι μέχρι το γόνατο του δημαγωγού που στέκεται αγέρωχος μπροστά του, μέχρι εκεί που βλέπει θα ζητήσει, και ο δημαγωγός θα του το δώσει (υποσχεθεί μάλλον καλύτερα) με μεγάλη χαρά. Και κάθε φορά θα καταρρίπτεται και ένας ΜΥΘΟΣ για να αντικατασταθεί από έναν νέο στις επόμενες εκλογές. Κάθε φορά με το που ψηφίζει πάει και μουτζώνει τα μούτρα του στον καθρέπτη.

      Στην ουσία πρόκειται για έναν «ευγενικό εκβιασμό» όπου οι Έλληνες ψηφοφόροι αναγκάζονται κάθε φορά να χωρέσουν σε στενό κουστούμι, πολλοί από αυτούς δε, το έχουν πια συνηθίσει. Δεν μπορούν να ζητούν τα μεγάλα γιατί αναγκάζονται (και έχουν μάθει) να ζητάνε τα ψίχουλα. Άντε τώρα να μιλήσεις σε αυτούς τους ψηφοφόρους για ιστορική μνήμη, άντε να τους πεις «την Πατρίδα μας θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρες».

      -Γιατί μας θέλουν κατακερματισμένους;
      -Γιατί δεν ασχολούνται με το ΟΛΟ της Ελληνικής κοινωνίας;
      Γιατί αυτό επιβάλλουν τα γεωπολιτικά συμφέροντα και οι επιλογές μας πρέπει να εναρμονιστούν με «το πρόγραμμα» των επίδοξων προστατών/νταβατζήδων μας, είτε αυτό είναι με τους αμερικανούς (τσίπρας) είτε με τους γερμανούς (παστοκονδούλα).

      Αγαπητέ Υποκειμενικέ Σχολιαστή.
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΣ ΛΑΟΣ στα μάτια των υπερδυνάμεων, γιαυτό και προχωράμε με βήματα χελώνας στο θέμα αναγνώρισης [και ποινικοποίησης σε όσους αρνούνται] των γενοκτονιών εις βάρος μας.
      Δεν μας επιτρέπεται να αναγνωριστεί το δικαίωμά μας στη ζωή διότι οι υπερδυνάμεις δεν έχουν τελειώσει ακόμα μαζί μας.
      Αν δεν αφυπνιστούμε εμείς οι ίδιοι, αν δεν ασκήσουμε πίεση εκ των έσω προς τους πολιτικούς, το μέλλον διαγράφεται ζοφερό.

      Τα είπα λίγο μπερδεμένα και όλα μαζί αλλά δεν έχω χρόνο να αναπτύξω παραπάνω.
      Δυστυχώς δεν έχω ακόμα το χρόνο να επανέλθω κανονικά λόγω υποχρεώσεων. Μέχρι τότε όμως, κάπου εδώ τριγύρω θα είμαι.

      Ευχαριστώ για τις ευχές σου, χρόνια πολλά και καλά σε σένα και σε όσους αγαπάς.
      Χρόνια ατέλειωτα και δοξασμένα στην Πατρίδα μας.

      Καλή σου μέρα.

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Μια χαρά ανέπτυξες το σκεπτικό σου Φαίη και αποτυπώνει με ενάργεια την πραγματικότητα που ζούμε.

        Ειδικά στο ότι μας αντιμετωπίζουν ως «ρακοσυλλέκτες» τους ψηφοφόρους (κάπου αλλού σχολίαζα για εξίσωση στον βυθό) δεν είναι τυχαίο αφού όταν πια θα εξαχρειωθούν τελείως ο «ευγενής εκφοβισμός» θα γίνει αγενέστατος και χυδαίος μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
        Ήδη διαγκωκίζονται με ασύλληπτη ποταπότητα με το δίλλημα «ψηφίστε εμάς οι άλλοι σας καταστρέφουν αργόσυρτα με τον αναπνευσυτήρα» «όχι, ψηφίστε εμάς οι άλλοι θα σας τελειώσουν γρήγορα».

        Εκπόρνευσαν την ελληνική κοινωνία, και ακριβώς όπως σωστά περιγράφεις «Οι ψηφοφόροι κάθε φορά έρχονται σε τέτοιο σημείο όπου οι επιλογές τους καθορίζονται από όρους επιβίωσης οικονομικού χαρακτήρα.», επομένως εκεί φρόντισαν να καταργήσουν την πολιτική με το να την οικειοποιηθούν ως φέουδο και να καταλείπουν για τους υπόλοιπους παπατζήδικες και τυχοδιωκτικές «εναλλακτικές» που διαιωνίζουν την παρασιτική επιβίωση των λεηλατών της ζωής μας.

        Να είσαι καλά Φαίη, χαιρετώ.

      • Φαίη said

        Πρέπει να γίνουμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ όντα φίλε μου, αλλιώς, όπως λέει κάπου και στο βίντεο θα παραμείνουμε απλά ζώα, και τα ζώα το μόνο που θέλουν είναι ΝΑ ΦΑΝΕ, οι τέλειοι υπήκοοι ενός φέουδου.

        Γιαυτό και φροντίζουν συστηματικά να υποβαθμίζουν την ΠΑΙΔΕΙΑ μας.

        Εσύ να είσαι καλά.
        Χαίρομαι πάντα να συνομιλώ μαζί σου.

        Εις το επανιδείν. 🙂

Σχολιάστε