ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Για χάρη της Πατρίδος, για χάρη δική μου (του ταλαίπωρου Έλληνα πολίτη)

Posted by Πετροβούβαλος στο 16 Δεκεμβρίου, 2012

cloudsflagΞεκίνησα να γράφω αυτό το άρθρο, έχοντας αρχικά κατά νου τη φράση μίας πολύ αγαπητής και αποδεδειγμένα έντιμης φίλης: «Και να σου πω την αλήθεια όταν ευλογείσαι με το Θείο Δώρο της Συνεργασίας δεν το πετάς ούτε για καρέκλες, ούτε για χρήματα, ούτε για να τονωθεί το εγώ σου. Αυτό το θεωρώ Ύβρι προς τον ίδιο τον Θεό. Μεγάλα παιδιά είναι, ας κάτσουν να συζητήσουν όποια και αν είναι η έκβαση. ΠΡΕΠΕΙ. Για χάρη δική μου (του ταλαίπωρου Έλληνα πολίτη)».

Σε αυτό το πνεύμα, έκανα ένα μικρό απολογισμό των όσων οδήγησαν στη δημιουργία των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και σε όσων οδηγήσαν στη σημερινή εξαιρετικά δυσάρεστη κατάσταση. Και το έκανα υπό το πρίσμα της πεποιθήσεως πως εφ’ όσον το κίνημα στηρίχτηκε στον Π.Καμμένο, είναι εκέινος αυτομάτως και εκ της θέσεώς του υπεύθυνος για την όποια εξέλιξη.

Ενισχύσαμε ένα κίνημα που μιλούσε για μνημόνια και δανειακές συμβάσεις που ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ! Ένα κίνημα του οποίου ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΣΗ είναι πως Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΑΖΑΡΙ!  Ένα κίνημα του οποίου ο ηγέτης μιλούσε για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ των συντελεστών της πρώτης δανειακής που μας οδήγησε μέχρις εδώ!

Έναν ηγέτη που κατήγγειλε ευθέως τα ΜΜΕ, στα οποία ΤΩΡΑ κατηγορεί τους πρώην συμμαχητές του. Έναν ηγέτη με τον οποίο μιλούσαμε στο τότε ελεύθερο διαδίκτυο και ξαφνικά αποσύρθηκε στο twitter και στο fb, οργανώνοντας «διαβουλεύσεις» ηλεκτρονικές άρα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΒΛΗΤΕΣ, που έφεραν στην πρώτη γραμμή του κινήματος υποψήφιους – πρωτοπαλίκαρα του «σιδερένιου», ανθρώπους άσχετους με τα ιδρυτικά κείμενα του κινήματος και αρκετούς από εκείνους που ΤΩΡΑ αποκαλεί ο Π.Καμμένος «αποστάτες», όταν ΤΟΤΕ τον προειδοποιούσαμε για τα ΔΟΜΙΚΑ του σφάλματα και την επιλογή προσώπων και ΑΠΑΞΙΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ! Άνθρωποι που υποβάλλουν παραιτήσεις «στους συνεργάτες τους» (Ζώης), είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ του Π.Καμμένου και κανενός άλλου!

Δεν συνεχίζω γιατί θα γεμίσω πολλές σελίδες του ΑΒΕΡΩΦ και θα πικράνω πολλούς φίλους. Περιορίζομαι σε αυτά τα ελάχιστα, για λόγους καταγραφής που ΔΕΝ έχει απλά ιστορική αξία:

Αυτή τη στιγμή, «τρέχει» η τροποποίηση της ΑΚΥΡΗΣ δανειακής προς το χειρότερο. «ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ σε 30-40 μερες», έφη ο ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ! (Ο οποίος ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ήταν βασικός τροφοδότης του Π. Καμμένου και όλων ημών με ΣΤΟΙΧΕΙΑ καίριων υποθέσεων όπως εκείνη των CDS, παίζοντας κορώνα – γράμματα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ το κεφάλι του ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ! Που είναι τώρα ο Π.Π.; Θα μας τον παρουσιάσουν σαν αποστάτη κι αυτόν; «Στημένο»;)

Αυτές τις 30 – 40 ημέρες υπάρχει η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ για το κίνημα και τον ηγέτη του να δικαιώσει ΕΜΕΝΑ:

ΑΠΑΙΤΩ να αρχίσουν οι θεσμικοί ΜΟΥ εκπρόσωποι να συμπεριφέρονται σαν να έχει ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, να είναι τα μνημόνια και οι δανειακές συμβάσεις ΑΚΥΡΑ και να συντελείται/συνεχίζεται αυτή τη στιγμή ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ εναντίον του Ελληνικού Έθνους! Και αν δεν γνωρίζουν το πώς, ευχαρίστως να τους το εξηγήσω κι εγώ και πάρα πολλοί άλλοι!

ΑΠΑΙΤΩ από τον ηγέτη του κινήματος το οποίο ΨΗΦΙΣΑ, να ΞΕΧΑΣΕΙ την ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ εξάρτηση της διοργανώσεως συνεδρίου από την ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ως θεσμό και βαθύτατα αντιδημοκρατική κρατική επιχορήγηση και να συμπεριφερθεί ως ηγέτης ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ και όχι ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!

Τέλος, ΑΠΑΙΤΩ να διορθωθούν ΑΜΕΣΑ και σε επίπεδο οργανωτικό και κυρίως ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ τα τραγικά λάθη που οδήγησαν στην αποδυνάμωση των Ανεξαρτήτων Ελλήνων από στελέχη που ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ για χάρη του κινήματος και αγνοήθηκαν επιδεικτικά, προκειμένου να ανέλθουν σε κομματικές θέσεις πρόσωπα τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. Κι αυτά ΔΕΝ συνέβησαν τώρα, συμβαίνουν εδώ και τέσσερις μήνες και το γνωρίζουν ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ. Απλώς τώρα, οι αποχωρήσεις είναι… ηχηρές (μη χ… τις… προσωπικότητες)!

ΓΝΩΡΙΖΩ πως ρίχνω ολόκληρη την ευθύνη στη μία μόνο πλευρά, εκείνη του Π.Καμμένου. Οι λόγοι είναι προφανέστατοι: ΑΥΤΟΝ στήριξα, ΑΥΤΟΝ ψήφισα, ΑΥΤΟΣ ηγείται της παράταξης που με εκπροσωπεί ΤΩΡΑ στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ΑΥΤΟΣ έχει τα ΘΕΣΜΙΚΑ ΜΕΣΑ, το ΚΑΘΗΚΟΝ και τις ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ να φέρει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ στη μάχη εναντίον των προδοτών του Έθνους! Εάν ΑΥΤΟΣ φερθεί ως οφείλει, όποιος δεν ακολουθήσει θα τοποθετηθεί αυτομάτως στην «άλλη πλευρά»! Αν πάλι ΑΥΤΟΣ δεν φερθεί ως οφείλει, η τράπουλα ξαναμοιράζεται και η ενέργεια που απορόφησσαν οι Αν. Έλληνες θα είναι ενέργεια χαμένη και πεταμένη στα σκουπίδια της ιστορίας, σπαταλημένη ΑΔΙΚΑ προς χάρην κολαούζων και θλιβερών κομματόσκυλων! Η «μπάλα» τότε, περνάει αυτοδικαίως στα χέρια των ανθρώπων που συνδιαμόρφωσαν, κατάλαβαν και στήριξαν ΕΘΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ και πολιτικές ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ εννοώντας τις απολύτως, πολύ πριν δημιουργηθεί το κίνημα που τείνει να εκφυλιστεί σε ένα προσωποκεντρικό μόρφωμα στα πρότυπα του πανάθλιου παλαιού πασόκ!

Και κάτι τελευταίο: Παρακολουθω εδώ και μέρες ένα απίστευτο ορυμαγδό «επικοινωνιακού» πολέμου, μεταξύ πρώην στελεχών των Αν.Ελλήνων, οπαδών τους και οπαδών που παραμένουν στο πλευρό του Π.Καμμένου και που κομπορρημονούν πως το κίνημα είναι στα επίπεδα του 9% στις καθεστωτικές δημοσκοπήσεις, λες κι αυτό είναι ή ήταν ποτέ το ζητούμενο. Και γράφω με λύπη μου και αυτό το «πρώην στελεχών» και αυτό το «οπαδών», γιατί περίμενα πως οι Αν.Ελληνες βασίζονται στο πλέον αξιοπρεπές τμήμα των Ελλήνων πολιτών που στέκεται μακρυά από προσωπολατρείες, θλιβερούς εγωϊσμούς, προσωπικές σκοπιμότητες, τυφλή προσκόλληση σε αυθεντίες της κακιάς ώρας και παλαιοκομματικά δηλητήρια της μεταπολιτεύσεως. Ξέρω βέβαια πως στα μέσα κοινωνικής δικτυώσεως παίζεται «άλλο παιχνίδι», αλλά πάλι, η ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ απωλεσθείσα αξιοπρέπεια και η ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ εναντίον ανθρώπων που μέχρι τώρα βρισκόταν μαζί στη γραμμή της μάχης είναι πολύ οδυνηρή υπόθεση.

Η λύση είναι μπροστά ΜΑΣ και μπροστά στους εκπροσώπους ΜΑΣ στο κοινοβούλιο. Το χρονικό περιθώριο είναι πολύ μικρό και το θέτω ΕΓΩ! Μόλις εκπνεύσει, οι κανόνες εμπλοκής απελευθερώνωνται και όσοι δεν παραμείνουν ΠΡΟΣΗΛΩΜΕΝΟΙ στην Εθνική τους αποστολή, θεωρούνται από ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ανίκανοι και θλιβερά ολίγιστοι για να υπερασπιστούν την Εθνική μας Υπόθεση!

.

Πετροβούβαλος

117 Σχόλια to “Για χάρη της Πατρίδος, για χάρη δική μου (του ταλαίπωρου Έλληνα πολίτη)”

  1. Ἔεεετσι…ἡ γραμμή χαράχτηκε στό χῶμα καί ἔγινε προσκλητήριο.
    Ὅποιος διαλέξη τήν «ἄλλη πλευρά» δέν ἔχει δεύτερη εὐκαιρία.
    Πλέον τοῦ ὅτι τρίτη ἐπιλογή,δέν ὑπάρχει.
    Εἴτε ἀπό ‘δῶ,κάτω ἀπό τήν Γαλανόλευκη,εἴτε ἀπό ‘κεῖ,μέ τούς Ναιναίκους.
    Ἐρωτήσεις,τοῦ τύπου «ἐγώ θά ἀλλάξω τόν κόσμο;»,δέν ὑφίστανται πλέον.
    Ἤ θά πολεμήσῃς γιά τήν σωτηρία τῆς Πατρίδος ἤ θά θεωρηθῇς συνένοχος.
    Λοιπόν,ξεκινᾶμε κι ἀλλίμονο σ’ ὅποιον βρῆ ὁ ἐχθρός ξαρμάτωτο.

  2. φωτεινη said

    Πετρο μην αναμενεις..

  3. juliet said

    Αστους να ξεφτυλίζονται …..χθες είπα , αύριο ξημέρωνει άλλη μέρα . Αύριο ξημερώνει άλλη μέρα …….μη γυρίζεις , σκέψου ότι θέλανε τη ψήφο μας …..έχει σημασία αν εγώ ψήφισα κάτι άλλο ; καμμία .Η εξαπάτηση ήτανε γι’όλους μας .
    Η όλοι μαζί για τη σωτηρία ή οι λίγοι θα μας ξεπουλήσουν και τι κρίμα ……….φτηνά , μ’έκπτωση.

    • Πετροβούβαλος said

      Περισσότερο γι αυτόυς που τους ψήφισαν Φωτεινή και ακόμα περισσότερο γι αυτούς που τους στήριξαν με όλες τις μικρές ή μεγάλες τους δυνάμεις.

  4. γιώργος καλαμαράς said

    Πέτρο,
    Η ζωή δεν τελειώνει εδώ!
    Η Ελλάδα θα ζήσει, ακόμα κι αν ο οποιοσδήποτε Καμμένος δεν καταλάβει ποτέ του ότι ο λαός που ψήφισε ΑΝΕΛ δεν ψήφισε προσωπικά τον Καμμένο, αλλά το Ελληνικό κόμμα! Το κόμμα που πάνω απ΄όλα έβαζε την Ελλάδα.
    Κι αν αυτός παραστράτησε, υπάρχουν κι άλλοι.
    Λίγο υπομονή ακόμα. Να δούμε αν ο Π.Κ. ξυπνήσει εντελώς.
    Κάτω οι προδότες

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!

    γ.κ.

    • Πετροβούβαλος said

      Είμαστε μία ανάσα πριν ανακηρυχτεί ο Π.Κ. μία από τα ίδια! ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ!

    • Γιάννης Μ. said

      Την καλησπέρα μου

      Αν και προσωπικά γνώρισα τους Αν Ελ λίγο μετά την ίδρυσή τους εδώ και δεν έζησα το χρονικό της δημιουργίας τείνω να συμφωνήσω με τον προλαλίσαντα Γιώργο εν μέρει όμως. Κι αυτό γιατί μπορεί στις γραμμές των Αν Ελ να εντάχθηκαν Έλληνες αγνοί πατριώτες που ζητούσαν μια νέα Ελλάδα αντάξια του ονόματός της, με αξίες και αρχές, αλλά εντάχθηκαν και πολλά στελέχη άλλων κομμάτων που το είδαν σαν μια ευκαιρία γρήγορης ανέλιξής τους. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η μικρή ιστορία του κινήματος σύμφωνα με τις προσωπικές μου εκτιμήσεις.

      Παρά όσα έγιναν αν και έχω ξεκάθαρες θέσεις που γνωρίζουν οι περισσότεροι θα θυμίσω ότι εάν ξέρεις τον στόχο δεν γίνεσαι εργαλείο αλλά χρησιμοποιείς εργαλεία για να φτάσεις στον στόχο σου. Και όπως όλοι ξέρουμε ο στόχος είναι σχεδόν αδύνατον να επιτευχθεί με τη μία. Πέρα από την πίστωση χρόνου στο εξής για μένα δεν υπάρχουν κόμματα παρά μόνο πρόσκαιρα εργαλεία αντίστασης όπου και όπως κρίνω έως ότου δημιουργηθούν οι συνθήκες για αλλαγή του εργαλείου με κάτι καλύτερο προς την επίτευξη του στόχου. Και όπως έγραψε και ένας μεγάλος ποιητής μας : «Κομμάτι κατορθώνουμε, κομμάτι»

      Καλή Δύναμη

      • Πετροβούβαλος said

        Κι όπως έγραψε ένας άλλος ποιητής: https://averoph.files.wordpress.com/2012/05/gremistis.png

        Καλησπέρα αδερφέ!

      • juliet said

        Και όπως είπε ο ίδιος ΠΟΙΗΤΗΣ.

        Οἱ λύκοι

        Βοσκοί, στὴ μάντρα τῆς Πολιτείας οἱ λύκοι! Οἱ λύκοι!
        Στὰ ὅπλα, Ἀκρῖτες! Μακριὰ καὶ οἱ φαῦλοι καὶ οἱ περιττοί,
        καλαμαρᾶδες καὶ δημοκόποι καὶ μπολσεβίκοι,
        γιὰ λόγους ἄδειους ἢ γιὰ τοῦ ὀλέθρου τὰ ἔργα βαλτοί.

        (Ἀπ᾿ τῆς μαυρίλας τῆς ἀραχνίλας τὴν ἀποθήκη
        σὲ σκονισμένα γυαλιὰ κλεισμένο, παλιὸ κρασί,
        τῶν ἑκατό σου χρονῶν ἀνοίγω τὸ ἀρχοντιλίκι
        στοῦ ἡλιοῦ τὸ φέγγος, τί σὲ προσμένουν οἱ δυνατοὶ

        ξανὰ σὰν πάντα καὶ γιὰ τὴ μάχη καὶ γιὰ τὴ νίκη
        νὰ τοὺς φτερώσεις τὸ πάτημά τους ὅπου πατεῖ.
        Σ᾿ ἐμὲ -κελλάρης λυράρης εἶμαι,- σ᾿ ἐμένα ἀνήκει
        νὰ τὸ κεράσω στὰ νέα ποτήρια τὸ ἀρχαῖο πιοτί).

        Βοσκοὶ καὶ σκύλοι, λῶβα καὶ ψώρα. Τ᾿ ἀρνιά; Μουζίκοι.
        Ὁ λαός; Ὄνομα. Σκλάβος πλέμπας δούλα κ᾿ ἡ ὀργή,
        Δίκη ἀπὸ πάνω θεία τῶν ἀστόχαστων καταδίκη
        καὶ λογαριάζει καὶ ξεπλερώνει ὅσο ἂν ἀργεῖ.

        Τραγουδημένη κλεφτουριά, Γένος, ἀρματολίκι,
        τὰ ξεγραμμένα καὶ τὰ τριμμένα ψέματα, ἀχνοί,
        Ἰδέα βυζάχτρα τῶν τετρακόσιων χρόνων, ἡ φρίκη
        τώρα, τὸ μάθημα τῶν Ἑλλήνων ὡς χτές, ἐσὺ

        τοῦ ραγιᾶ μάνα βιβλικό, πλάσμα ὀρφικό, Εὐρυδίκη,
        τοῦ πανελλήνιου μεγαλονείρου χρυσοπηγή,
        μᾶς τὸν καθρέφτιζες μέσ᾿ στῆς Πόλης τὸ βασιλίκι
        τὸν ξυπνημένο Μαρμαρωμένο, κυνηγητὴ

        τοῦ Ἰσλάμ. Ἡ Θρᾴκη προικιό του, ὢ δόξα! Καὶ ἀπανωπροίκι
        μιὰ Ἑλλάδα πάλε στὴν τουρκεμένην Ἀνατολή,
        τῆς Ἰωνίας γλυκοξημέρωμα…. Οἱ λύκοι! Οἱ λύκοι!
        κ᾿ οἱ βοσκοὶ ἀνάξιοι, λύκοι καὶ οἱ σκύλοι κ᾿ οἱ ἀντρεῖοι δειλοί.

        Στῆς Πολιτείας τὴ μάντρα οἱ λύκοι! Παντοῦ εἶναι λύκοι!
        Ξανὰ στὰ Τάρταρα ἴσκιος, τοῦ ψάλτη λατρεία κ᾿ ἐσύ.
        Ψόφια ὅλη ἡ στάνη. Φέρτε νὰ πιοῦμε, κούφιο νταηλίκι,
        γιὰ τὸ ἀποκάρωμα ποὺ μᾶς πρέπει, κι ὅποιο κρασί.

      • Πετροβούβαλος said

        Από τα καλύτερά του Juliet!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        δεν υπάρχουν κόμματα παρά μόνο πρόσκαιρα εργαλεία ….

        Καλησπέρα σας.
        Αυτό ακριβώς.
        Εργαλεία.
        Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
        Μέσα για σκοπό
        Σαν το χρήμα ένα πράγμα….
        Μέσο, ποτέ σκοπός…

  5. juliet said

    Πέτρο , όποιος προδίδει μια φορά μην τον εμπιστευτείς ΠΟΤΕ ,θα ξαναπροδώσει .
    Οταν αναγνωρίσεις το λάθος λυτρώθηκες και δεν κοιτάς πίσω ,προχωράς …..κάπου υπάρχει μια νέα αρχή , ένας νέος δρόμος .

  6. ΒΡΑΧΟΣ said

    Aς αρχίσουμε από τα βασικά, Πέτρο.
    Παρακαλώ για την υπομονή σας.
    Πρώτα γενικώς…
    Το βασικό λάθος που κάνετε είναι να εκχωρείτε, με καλή πρόθεση και πίστη,τις ελπίδες σας, ως πολίτες, «στον αρχηγό…»
    Καταλαβαίνω ότι είναι έτσι το σύστημα εκλογής.Το καταλαβαίνω αλλά δεν μου αρέσει και πρέπει να το αλλάξουμε.Θα επανέλθω.
    Υπάρχουν δύο πιθανότητες από εκεί και μετά.
    Η μία είναι ότι ο «αρχηγός» θα το σεβαστεί και θα το εκτιμήσει και η άλλη ότι δεν θα το σεβαστεί και δεν θα το εκτιμήσει.
    Στην πρώτη μεν, έχοντας και εκείνος καλή πρόθεση και πίστη, και έχοντας εμπιστοσύνη στις ικανότητες και στις δυνατότητες των πολιτών που τον επέλεξαν και ΠΑΝΤΑ για το συμφέρον της Πατρίδας και ΜΟΝΟ, κάνει ότι μπορεί να συνεχίσει να απολαμβάνει την εκτίμηση και την καλή πρόθεση των πολιτών.
    Πως γίνεται αυτό;
    Ακούει, επιλέγει, διορθώνει, σε γενικές γραμμές επιδιώκει, την συμμετοχή, αφού – υποτίθεται αδέλφια – ο στόχος είναι κοινός και ο Σκοπός ο ίδιος.
    Το καλό του Τόπου.
    Αυτό αν είναι «δημοκρατικών»πεποιθήσεων και όχι κανένας τύρρανος.Μιλάμε για φυσιολογικές, εντός πολιτεύματος, καταστάσεις.Υποτίθεται…Θα το έγραφα με κεφαλαία αλλά δεν θέλω να φωνάξω ακόμα…
    Στην δεύτερη πιθανότητα, κερδίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών και την γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι…
    Είναι ένας από τους κινδύνους, όχι ο μεγαλύτερος, αλλά υπαρκτός, της «Ηγεσίας» του ενός.
    Από την ώρα και την στιγμή που κάποιος γίνεται ή τον κάνουν «Ηγέτη», υπάρχει ο κίνδυνος να αποφασίσει να γίνει «Εξουσία» και δη απόλυτη και να μην δίνει λογαριασμό σε κανένα.
    Μην πέφτετε από τα σύννεφα, όποιος σε κάποια στιγμή της ζωής του αποκτά κάποια μορφή Ισχύος, αποκαλύπτεται.Αμέσως σχεδόν, σύμφωνα με το παλαιό,ισχυρότατο και αληθινότατο «Αρχή άνδρα δείκνυσι…».Νόμος, κυρίες και κύριοι.
    Στην περίπτωση των κομμάτων, σήμερα, αναρωτηθείτε ποια από τις πιθανότητες ισχύει.

    Ειδικώς τώρα.
    Αν υποθέσουμε ότι υπήρχε ένας στόχος, δηλαδή η δημιουργία ενός πόλου εξουσίας, παρένθεση εδώ, τα κόμματα στο Πολίτευμα μας, ψηφίζονται από εμάς για την κατάληψη της εξουσίας, όχι απλώς για να υπάρχουν και να πιάνουν χώρο, κλείνει η παρένθεση, δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι [(ένα (1)] από πολλά τίποτα, ούτε βέβαια μπορείς να φτιάξεις κάτι [(ένα (1)] καινούργιο από πολλά παλιά.
    Δεν το λέω εγώ, το λένε οι οικοδόμοι.Δεν μπορείς να χτίσεις σπίτι, μεζονέτα, εξοχικό, έπαυλη,ουρανοξύστη, με υλικά κατεδαφίσεως.
    Πόσο μάλλον όταν αυτά τα υλικά, τα έστειλαν προς ανακύκλωση εκείνοι, οι ίδιοι σε συντριπτικό ποσοστό, στους οποιους θέλεις να πουλήσεις το καινούργιο κτίσμα…
    Μερικές παρασπονδίες συγχωρούνται, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μόνο όταν υπάρχει η πρόθεση (;) να διορθωθούν στην πορεία του κτισίματος ή χαρακτηρίζονται λύσεις ανάγκης.
    Κανένα σπίτι δεν χτίστηκε από την μία μέρα στην άλλη.Αυτά τα κάνει μόνον ο Κύριος, αν και όταν θέλει….
    Με τίποτάδες δεν φτιάχνεις κάτι…
    Αυτούς «φτιάχνεις»….
    Όταν, ορισμένοι, επισημάναμε το λεχθέν από τους οικοδόμους, που έχουν κτίσει ουυυυυυυυυυυ, ή λοιδωρηθήκαμε από οπαδούς(πότε πρόλαβαν και γεννήθηκαν οπαδοί;) ή αγνοηθήκαμε από «υπευθύνους».
    Πότε έγιναν «υπεύθυνοι» οι υπεύθυνοι και με ποιον τρόπο, το αφήνω στην φαντασία σας και το κατατάσσω, ας πούμε με καλή πίστη που σιγά σιγά σώνεται, στις παιδικές ασθένειες και τις αρχικές, αναμενόμενες, παρασπονδίες.
    Όταν οι παρασπονδίες έγιναν μόνιμες και ουδέν μονιμότερον του προσωρινού ως γνωστόν,τότε βρεθήκαμε σε κάποιου είδους δίλημμα.
    Ορισμένοι.
    Δώσαμε – κακώς – δεύτερη ευκαιρία.Κακώς γιατί η Πατρίδα δεν έχει πολλές και εμείς την ταλαιπωρούμε βλακωδώς, αλλά μέχρις ενός βαθμού κατανοητό, γιατί βρισκόμασταν σε σχεδόν απόλυτο αδιέξοδο.Συνεχίζουμε να είμαστε σε αδιέξοδο, αλλά αυτό θα αλλάξει…
    Η διάγνωση μου, αυστηρά προσωπικώς τώρα, είναι δύσκολη, για εμένα τουλάχιστον, αλλά αυτή είναι και σε όποιον αρέσει.
    Οι αρχικές παρασπονδίες δεν ήταν απλώς λανθασμένες, γιατί ένα λάθος που επισημαίνεται σε κάποιον με φυσιολογική εγκεφαλική λειτουργία, από ανθρώπους που υποτίθεται ότι εκτιμά, διορθώνεται σε πρώτη ευκαιρία.
    Οι αρχικές παρασπονδίες ή λύσεις ανάγκης,ενώ υπήρχαν ενστάσεις, δεν ήταν ούτε παρασπονδίες, ούτε λύσεις ανάγκης.
    Ήταν καθαρές και συγκεκριμένες επιλογές.
    Αυτό τεκμαίρεται εύκολα γιατί και οι ενστάσεις αγνοήθηκαν και οι παρασπονδίες και συνεχίστηκαν και αυξήθηκαν.
    Και όχι μόνο αυτό…
    «Επικοινωνήθηκαν» και επιλογές, ολότελα ξένες προς το θεμέλιο με το οποίο έγινε απόπειρα να χτιστεί το νέο κτίσμα.Με την βάση , με τα blueprints, με τα «αρχιτεκτονικά σχέδια».
    Άρα δεν ήταν καθόλου λανθασμένες, ήταν σχεδιασμένες.
    Τον λόγο για τον οποίο ήταν έτσι σχεδιασμένες δεν μπορώ να τον τεκμηριώσω, αλλά θα τον υποθέσω.Είναι δικαίωμα μου.
    Ήταν, δυστυχώς, για το «θεαθήναι» και για τίποτα περισσότερο…
    Ούτε σκοπός ήταν η εξουσία ούτε σκοπός ήταν το συμφέρον της Πατρίδας ΜΟΥ.
    Σκοπός ήταν η παρουσία.
    Το «φαίνεσθαι», όχι το «Είναι».
    Αφού δεν είναι το «Είναι» δεν είναι τίποτα…Για εμένα.
    Αφού δεν είναι προτεραιότητα το ξεκλήρισμα του εχθρού, και δεν είναι γιατί δεν μπορείς να συνεργάζεσαι με «στοιχεία» του που απλώς άλλαξαν πλευρό ή το «παίζουν» κάπως και δεν έχουν φιλότιμο, πως θα μπορούσαν άλλωστε οι τιποτάδες, να εξαφανιστούν οικιοθελώς από προσώπου γης, είναι ανύπαρκτο και σαν γεγονός και σαν επιλογή.
    Μπορεί να σας φανεί και λίγο υπερβολικό, αλλά στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα η Πατρίδα, με αυτά που τραβάει και εκείνη και ο απλός λαός της, που την πονάει και την σέβεται σαν Μάνα του, κανονικά, θα έπρεπε να καταταχθεί, αφού πρακτικά είναι άχρηστο, στους εχθρούς και να βρεθεί απέναντι.
    Επειδή όμως δεν μπορώ να το τεκμηριώσω με στοιχεία, δεν είμαι ούτε από τα «μέσα» ούτε από τα «έξω» κομματόσκυλα, δεν θα το βάλω απέναντι.
    Θα το αγνοήσω σαν ανύπαρκτο.Απλά.Δύσκολα μεν, αλλά απλά…

    Όσο αφορά εσένα Πέτρο και το άρθρο, καλά κάνεις και μιλάς έντονα.
    Άποψή μου είναι ότι ματαιοπονείς κι αν ήταν κάτι να γίνει, θα είχε ήδη γίνει.Τα χαζά πληρώνονται, αν είναι χαζά και διαλύονται αν δεν είναι….
    Εκείνος που σκέφτεται, ζει και αναπνέει, σαν μερικούς μακάκες, όνομα και μη χωριό, για το καλό του Τόπου του, του Αγίου Τόπου ΜΑΣ, δεν περιμένει ούτε υποδείξεις, ούτε προθεσμίες, ούτε παροτρύνσεις.
    Τις κάνει εκείνος…
    Στους εχθρούς.Στους αντιπάλους.
    Κάνει τα κουμάντα του και όποιον πάρει ο αδελφός μας ο Χάρος…
    Σαφές;

    ΥΓ: Μακάρι να κάνω λάθος σε όλα.
    Ποτέ δεν διεκδίκησα την μοναδική αλήθεια και θα ήμουν ανόητος αν το έκανα.
    Βλαξ είμαι, ανόητος μάλλον όχι.
    Θα δείξει…
    Πολλοί λένε ότι μια κρίση κρύβει ευκαιρίες…

    • Πετροβούβαλος said

      Όλα όσα αναφέρεις Κάπταιν, «επικοινωνήθηκαν». Είναι πλέον δευτερεύον το εάν έγινε σκόπιμα ή κατά λάθος. Το άρθρο ανακαλεί στην τάξη και επαναθέτει τους αρχικούς όρους. Θέτει επίσης και προθεσμία. Αν καταλλήξουμε σε διάσπαση (κανονική, όχι του … μανώλη), θα δούμε το σκάι να απογιώνει τους Αν.Ελλ. και πολύ σύντομα τα κομματόσκυλα θα καταλάβουν πως ακριβώς αυτό θα γίνει ο (πολιτικός) τάφος τους!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Για εμένα, αγαπητέ, δεν είναι δευτερεύον.
        Αν δεν έχεις αρχές, δεν έχεις τίποτα…
        Τίποτα που να έχει αξία τουλάχιστον…
        Θα ήθελα να αναλύσω τη ουσία, αλλά πρώτα πρέπει να βρω ουσία στην ανυπαρξία, για να την αναλύσω.
        Μου είναι λίγο δύσκολο.
        Φαντασία έχω, αλλά τόσο μεγάλη φαντασία δεν έχω.
        Τα κομματόσκυλα δεν με αφορούν.Αφορούν αυτούς οι οποίοι τα ανέχονται ή τα μαζεύουν.
        Ούτε τα ανέχομαι, ούτε τα εκτιμώ, πόσο μάλλον να τα μαζέψω κιόλας.
        Αν ήταν στα χεράκια μου θα είχαμε ντράβαλα.
        Αλλά από ότι καταλαβαίνω, νοιώθω, μου λέει το στομάχι μου και οσμίζομαι, θα ξαναγράψεις γρήγορα…
        Συνιστώ ψυχραιμία, καθαρό μυαλό, υπομονή κι επιμονή.
        Από τάφους, σκάβω…

      • Πετροβούβαλος said

        Πολύ γρήγορα, σωστός! Και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο, ΟΧΙ ΜΟΝΟ από την πλευρά των Αν.Ελλήνων! Άντε γιατί πήξαμε στα παιδάκια…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Don΄t bring a Knife in a gunfight…

      • Πετροβούβαλος said

        Ποιό knife, ούτε καν σουγιαδάκια… τη τρέλα μου μέσα…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Bελτιώνεσαι…

      • Πετροβούβαλος said

        :mrgreen:

      • Πετροβούβαλος said

        Eπίσης μετρώ Αρετή και Τόλμη!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Ένστασις.
        Αυτά δεν μετριούνται, αδερφέ…
        Τα βλέπεις την ώρα που πρέπει…

      • Πετροβούβαλος said

        Tώρα είναι η ώρα αδερφέ! Τώρα που δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ! Δεν έχουν αντιληφθεί όλοι πως βρισκόμαστε σε πόλεμο…

      • juliet said

        Εμείς σε πόλεμο…. αυτοί εν ειρήνη αναπαύονται…..

      • Πετροβούβαλος said

        Και περιμένουν την επιχορήγηση! ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ!!!!

      • juliet said

        Συμφωνούμε , συμπλέουμε ……φίλε .

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Έτσι είναι αυτά νεαρέ…
        Άπαξ και υιοθετηθείς από το σύστημα, σου δινει βυζάκι…
        Αν δεν σου δώσει βυζάκι, κλαις…
        Και με την καθυστέρηση κλαις…
        Το μωρό όταν πρέπει να φάει, πρέπει να φάει…
        Α…όλα κι όλα…
        Το μωρό πρέπει να τρώει στην ώρα του για να μεγαλώσει…
        Γνωρίζω, πατέρας γαρ…

    • Φαίη said

      «η Πατρίδα δεν έχει πολλές (ευκαιρίες) και εμείς την ταλαιπωρούμε βλακωδώς..»

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ !!

  7. Πάνος Καμμένος said

    Ξεκίνησαν οι διαδικασίες του συνεδρίου από ΤΩΡΑ . Την. Παρασκευή είναι η Εθνική συνδιάσκεψη που συμαίνει την αρχή των 15 προσυνεδριακών. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ αυτά που είπαμε για ακυρότητα των μνημονίων για διάπραξη του εγκλήματος της εσχάτης προδοσίας και όσα περιγράφεις σωστά παραπάνω ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΤΕ .Είναι αλήθεια ότι δυείσυσαν επαγγελματίες με προφανή πια σκοπό την αλλοίωση του κινήματος και εδώ αναγνωρίζω την ευθύνη μου. Το κίνημα όμως είστε ΕΣΕΙΣ και το συνέδριο είναι δικό σας, εσείς θα αποφασίσετε την δομή, την ηγεσία ,το αύριο του κινήματος. Σε περιμένω όπως και όλους όσους πιθανώς απομακρύνθηκαν για να ανατρέψουμε την κατοχή.

    • Πετροβούβαλος said

      Δεκτόν και ευχαριστώ! Θα είμαι εκεί και θα φέρω και φίλους που αυτή τη στιγμή με βρίζουν!

      • Santa said

        χάρηκα ιδιαίτερα με αυτήν την εξέλιξη! μπράβο στα παιδιά για την υπομονή τους, μπράβο και στον κ. Καμμένο για την αυτοκριτική του. τελικά υπάρχει ελπίδα!

      • Πετροβούβαλος said

        Santa φρόντισε να είσαι εκεί!

      • Φαίη said

        Εδώ μέσα πάντως δε σε βρίζει κανένας Πέτρο.
        Απλά, είσαι αθεράπευτα ρομαντικός..

      • juliet said

        Φαίη,
        σωστή ….., ο ρομαντισμός και δη ο αθεράπευτος δεν είναι καλός σύμβουλος εν καιρώ πολέμου .

      • Πετροβούβαλος said

        Φαίη, κοιτώ τι ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ και τι ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ! Ρομαντικός μάλλον όχι… Τεσπά, ανοικτό συνέδριο και με ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ τις ως άνω δηλώσεις του Αρχηγού, σημαίνει πως όποιος καθήσει μακρυά ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ τις αρχές του κινήμματος!

        Ο Πάνος έκανε αυτοκριτική, απομένει να φανεί στην ΠΡΑΞΗ το αν θα πάνε όλα κατ’ ευχήν. Η μπάλα στους ψηφοφόρους των Αν.Ελλήνων.

        Δημοκρατία δεν θέλαμε; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ! Αν κάποιος ΔΕΝ ειναι καθαρός, θα φανεί ΤΩΡΑ!

      • Φαίη said

        Αχ βρε Πέτρο, δεν είσαι μόνο αθεράπευτα ρομαντικός, είσαι και τίμιος…

        Άστο, μην συνεχίσω..

      • Πετροβούβαλος said

        Φαίη ξέρεις τι μετριέται; Μετριέται

        α. Ο Π.Κ.
        β. Οι δυσαρεστημένοι.
        γ. Οι ψηφοφόροι.

        Όταν μετράς, μετράς τίμια, αλλιώς δεν γίνεται. Και τα αποτελέσματα της μετρήσεως τα δημοσιεύεις τίμια!

      • Φαίη said

        Πέτρο, δεν σκέφτονται όλοι σαν εσένα..

      • Πετροβούβαλος said

        Το ξέρω, αλλά οι αρχές του κινήματος είναι διατυπωμένες και μη διαπραγματεύσιμες. Επίσης δεν με έχεις δει σε συνέλευση! Καί τέλος, έχω προβλέψει πάαααααρα πολλές φορές όλα τα πιθανά αρνητικά σενάρια, αυτή η φορά μάλλον δεν θα είναι η εξαίρεση.

        Αλλά: Όποιος ΤΩΡΑ κάνει πίσω, ελέγχεται ως ανεπαρκής ή ανέντιμος. ΔΕΝ αναφέρομαι μόνο στον Π.Κ.

      • Φαίη said

        Πέτρο, θα περιμένω το επόμενο άρθρο σου, με τις προβλέψεις και τα όποια συμπεράσματα.
        Απλά, αυτός ο ‘έρωτας’ ή πρέπει να τελειώσει ή να πάει σε γάμο.
        Αυτή η συνεχής παλινδρόμηση, αυτή η στασιμότητα δεν προσφέρει τίποτα, ιδιαιτέρως στην Πατρίδα μας που έχει πάρει την κάτω βόλτα.

      • Γιώργης said

        «Αχ βρε Πέτρο, δεν είσαι μόνο αθεράπευτα ρομαντικός, είσαι και τίμιος…»

        Φαίη, μή συνεχίσης… Μιά χαρά εἶναι ὁ Π/β…!
        Καί αὐτά εἶναι μερικά ἀπό ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ γιά τήν περίσταση. Καί γιά κάθε περίσταση…

      • Φαίη said

        Γιώργη,
        τα θεωρώ προτερήματα όχι μειονεκτήματα.
        Και αυτός είναι και ο λόγος που τα ανέφερα.
        Γιατί δεν αντέχω να βλέπω άλλο τίμιους ανθρώπους που αγαπούν την Πατρίδα να τρέχουν πίσω από ανεμόμυλους.
        Μακάρι να κάνω λάθος για τους ανεμόμυλους αλλά φοβάμαι πως δεν…..

      • kota salonikiotiki said

        Πετρο.. ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα… το αρθρο σου ειναι πραγματικα αυτο που σκεφτονται αρκετοι… ειναι στο χερι μας ωστε στο «συνεδριο» να μπουνε ατομα εκτος παλαιοκομματικης ζωης.. αν δεν γινει αυτο τοτε παει ακομα μια ευκαιρια.. ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ πρεπει να βγουν απο εκει.. τιποτα λιγοτερο..
        και μια σκεψη ακομα γιατι οταν βλεπω εγω ο απο «εξω», καποια ατομα οπως ο Π.Π και ΑΝΑΚΟΝΤΑ (χωρις να τους ξερω) να ειναι απο απεναντι αυτη την στιγμη .. χωρις να ειναι ξεκαθαρος ο λογος που ειναι απεναντι.. δεν μου αρεσει. και δεν μου αρεσει γιατι απλα ηταν απο τα ατομα που απο την αρχη εψαχναν καποιον (ετσι καταλαβα) να κανει αυτο που ολοι θελουμε.. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
        οσοι δεν αντεχουν θα μεινουν πισω .. και οσοι αλλαξουν ροτα θα τους αναλαβει η ΝΕΜΕΣΙΣ

        ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ

      • Santa said

        @Πετροβούβαλε
        θα το ήθελα πολύ αλλά είμαι κομματάκι μακριά! καλή επιτυχία από καρδιάς!

      • Πετροβούβαλος said

        Αδερφέ, έγιναν άπειρα σφάλματα, περιγράφω ελάχιστα. Ο Π.Κ. ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ έκανε αυτοκριτική και προσκητήριο.
        ΤΩΡΑ ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδάκια και ΔΕΝ αναφέρομαι σε Π.Π. και Φίδαρο, αλλά κυρίως στους ΠΟΛΙΤΕΣ! ΕΜΕΙΣ και ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ θα εξασφαλίσουμε την καθαρότητα των θέσεων, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ο Π.Κ. εννοεί 100% αυτά που γράφει!

      • Πετροβούβαλος said

        Κανείς δεν είναι μακρυά Santa, γιατί θα προτείνω ΑΜΕΣΑ διαδικτυακή οργάνωση που θα είναι ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ! Ξέρω και πως να τη φτιάξω και τους ανθρώπους που θα εγγυηθούν την εντιμότητά της.

        Ενημέρωση μετά τις πρώτες συνεδριάσεις!

      • kota salonikiotiki said

        ετσι Πετρο και πρεπει να κανουμε αγωνα και εμεις να μην αφησουμε ολους αυτους που ειδαν φως και μπηκαν.. ολα θα τα πουμε στα προσυνεδρια και τα τελικα στο συνεδριο.. μετα θα δουμε ποσοι θα μεινουν ποσοι θα φυγουν και αν θα εχουν οι ΑΝ.ΕΛΛ τιποτα παλαιοκομματικο μαζι τους…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Α.Aν ξαναγράψεις εδώ μέσα κάποιον αρχηγό με κεφαλαίο, θα φύγεις πετώντας για θητεία στα καζάνια του Μπίσμαρκ…
        Κατανοητόν Πετροβούβαλε;
        Μην το ξαναπώ.

        Βου. Διαδικτυακές οργανώσεις εκτός Αβέρωφ.

        Γου. Αν χρειαστείς βοήθεια, πολύ ευχαρίστως.

        Δου. Δεν αλλάζω ούτε τελεία στο αρχικό σχόλιο.

        Καλό σας ξημέρωμα.

      • Santa said

        ok..θα αναμένω τις εξελίξεις!

      • Kota Salonikiotiki, δεν είμαι δικηγόρος κανενός, αλλά με αυτό το «χωρις να ειναι ξεκαθαρος ο λογος που ειναι απεναντι» με έβαλες σε σκέψεις!
        Ξέχασες λ.χ. την ανάρτηση του κ. Καμμένου στο fb που υιοθετούσε πλήρως τις θέσεις Λυγερού;
        Για τις προσπάθειες διαδικτυακού ξεκατινιάσματος δεν θα μιλήσω, αλλά δείχνουν τουλάχιστον αγνωμοσύνη.

      • Πετροβούβαλος said

        Και την ΆΜΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ αδερφέ, πράγμα που σημαίνει πως ΠΡΙΝ το συνέδριο θα πρέπει να έχουν δοθεί ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ! Ασχέτως συνεδρίου, εμείς κινούμαστε ανεξάρτητα, και ΕΛΠΙΖΩ ο Π.Κ. να συνεχίσει το διάλλογο μαζί μας, αλλιώς…

      • ΑΚΕΡΜΑΝ said

        Νά πάρεις καί τόν…Νικολάκη, Πετρό, τόν «σύμβουλο», νά σᾶς ἀναλύσει τό θέμα ΑΟΖ, τό κωλοπρακτόρι τοῦ κερατᾶ…

        http://olympia.gr/2012/08/06/a%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81/#comment-839494

        http://olympia.gr/2012/08/06/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%8C%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC/#comment-839873

        Νά πάρεις καί τήν…Κατερίνα, νά σᾶς ἐξηγήσει τά τῆς DB, πού είναι familiar τό κορίτσι, ΚΑΙ στά θέματα ΑΟΖ (500 μύρια…χαχαχαααα, 210 ἔσοδα λέει γιά τήν Ἑλλάδα…χαχαχαχαααα), ΚΑΙ στά ἄλλα περί ΧΦΘ καί ΕΟΖ…

        (ἀλήθεια, ΠΟΣΕΣ ἐπερωτήσεις κάνανε οἱ ΕΞ.ΕΛΛ γιά τόν Δούρειο Ἱππο «ΧΦΘ» καί τόν ρόλο του ἐκεῖ πάνω;)

        Nά πάρεις καί τόν Ούζουνίδη νά πλένει…τά βρακιά τῆς Κατερίνας…

        Νά πάρεις καί τήν Μίκα (φιλαράκι στενό τῆς ἀνωτέρω Κατερίνας), νά σᾶς πεῖ ΠΩΣ…τό τρίβουν τό πιπέρι ἐκεῖ στήν…Ρόδο…

        http://olympia.gr/2012/08/09/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CE%B2%CF%81%CE%BF/#comment-843263
        …………………………………………………………………………
        Μιχαήλ είπε

        Αυγούστου 9, 2012 στις 5:35 μμ
        Τό “ἀπαράδεκτη” δέν μοῦ λέει ΤΙΠΟΤΕ…
        Δέν πρόκειται γιά…”λαθάκι”…
        Πρόκειται γιά συνειδητή, ΕΧΘΡΙΚΗ πρός τήν Πατρίδα, ΠΡΑΞΗ.
        Προσωπικά τήν ἐντάσω στό φύραμα – συμμορία Λυγεροῦ/Παπακωνσταντίνου/Μαχαιρίδη/…ΟΥΡΑΣ!

        Ἀπομένει ἡ…κλωτσιδόν ΑΠΟΠΟΜΠΗ της ἀπό τούς ΑΝ.ΕΛΛ…
        Ὅσο αὐτό δέν τό βλέπω νά γίνεται, ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ νά ἐγείρω εὔλογες…”ἀπορίες” γιά τόν ρόλο Καμμένου…γενικώτερα.
        ……………………………………………………………………………

        ΠΩΣ ρέ παιδάκι μου μέσα σέ ἕνα μῆνα ἀπό τήν ἱδρυση Αδελφοσύνης, τό γυρίσανε στόν καλαματιανό…»τουρκική ἕνωση Ρόδου»…
        ΠΩΣ γ@μῶ τίς πουτ@νες μου τό κάνετε αὐτό τό κόλπο…
        Νά μοῦ τό μάθετε καί μένα τώρα μέ τήν κρίση, πού ψωμολυσσάω καί δέν ἔχω πού τήν κεφαλήν κλείνειν, νά βγάζω κἄνα «ψιλό»…

        Νά πάρετε καί τόν φίλο τῆς φίλης τῆς…Κατερίνας, τόν Μαχαιρίδη, νά σᾶς πεῖ ΠΩΣ τά «κόβουνε» τά real estates εκεί στό Καστελλόριζο…

        ……………………………………………………………………………….

        Νά κάτσεις δίπλα στόν…Μπέλτσο, Πετρό, νἄχεις καλή «θέα» στά…καραγκιοζιλίκια…

        Ερωτών είπε

        Αυγούστου 9, 2012 στις 7:46 μμ
        Μιχαήλ,

        έχω παρατηρήσει πως έχεις καταφερθεί κάμποσες φορές κατά του Θανάση Μπέλτσου, χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία. Γιατί; Αν ξέρεις κάτι πες το καθαρά.

        Απάντηση

        Μιχαήλ είπε

        Αυγούστου 9, 2012 στις 11:24 μμ
        Γιατί πρόκειται γιά γλειφτη, κουτό καί σκατοχαρακτῆρα πού θά μᾶς…”δείξει”…αὐτός…

        h..p://olympia.gr/2012/05/05/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%85/#comment-671422

        h..p://olympia.gr/2012/05/05/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%85/#comment-671612

        Ἀφήνω τόν “τρόπο” διαχείρισης σέ λογαριασμούε τοῦ FB…
        Ἐκεῖ νά δεῖς καραγκιοζλίκια…
        ……………………………………………………………………………………..

        Είπα «καραγκιοζιλίκια»;

        «Πάνος Καμμένος: Έγκλημα αυτό που συντελείται στην Θράκη..»

        http://olympia.gr/2012/08/11/%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B5/#comment-845602
        …………………………………………………………………………………….

        Γιά Μαρκόπουλο καί αὐτά πού ἐρχότανε, μίλησα ἔγκαρα νομίζω…

        Κλακαδόρος Στο Κάδρο είπε

        Αυγούστου 6, 2012 στις 10:36 μμ
        Τι εννοείς κάνει υπομονή; Γουστάρει να τα βροντήξει και να βγει στα μικρόφωνα;

        Για τον Μαρκόπουλο θα μας πεις;
        …………

        Μιχαήλ είπε

        Αυγούστου 6, 2012 στις 10:39 μμ
        Περιμένει τόν Πᾶνο νά καθαρίσει τή…”λέζα”…
        Ὁ Μαρκό…”καλό” παιδί καί…”φιλόδοξο”…
        ………………………………………………………………………….

        ἔλα…
        πάρτε καί ὀλίγον ἀπό…ΓΙΑΝΝΑΚΗ

        «Μ. Γιαννάκης: Η κυβέρνηση των προθύμων και ο ΣΥΡΙΖΑ διαγωνίζονται για το ποιός έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την επερχόμενη χρεοκοπία»

        http://olympia.gr/2012/08/17/%CE%BC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8%CF%8D%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BA/#comment-852192
        ………………………………………………………………..

        Ἔλα…Πᾶνο…
        Πάρε καί μιά…περίληψη τῶν παραπάνω:

        http://olympia.gr/2012/12/11/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CF%8C%CF%82/#comment-993247
        ………………………………………………………………………………….

        Ἄ, Πετρό…
        Μήν ξεχάσετε τόν…Οὐράς…
        …Θά σᾶς λύσει πολλές ἀπορίες.

        Επίλογος:
        Τό λοιπόν Πετρό,
        Ἄν δέν πᾶς ἐκεῖ πέρα γιά νά θίξεις καί νά ζητήσεις ΟΛΑ τά παραπάνω, νά ΜΗΝ πᾶς…
        Ἔτσι λέω ἐγώ.

        Υ.Γ. Ἐμένα νά μήν μέ πάρετε, γιατί θά πάρω τό κουμπούρι ἀπ’ τό σπίτι καί θά σᾶς τό κάνω μπουρδέλο…τό ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ σας.
        Υ.Γ.2 Πᾶνο Καμμένο, σέ καταγγέλλω ΚΑΙ ἀπό δῶ μέσα ἐπίσημα ὡς μπρόκερ τῆς Ντέλεκ καί…κανίς τῆς…Μπακογιάννη.

        Υ.Γ.3 ΟΠΟΙΟΣ σβήσει τό ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ἀπό τά παραπάνω, παρτίδες ἐδῶ μέσα καί ἐκεῖ ἔξω, ΤΕΛΟΣ.

        Υ.Γ.4 Ἐν ὄψει «συνεδρίου», νά κοινοποιηθεῖ…ΠΑΝΤΟΥ.

      • ΑΚΕΡΜΑΝ said

        Ἔκανα ἔνα σχόλιο καί περιμένει ἔγκριση…
        Ὅπου «ΑΚΕΡΜΑΝ», βάλτε «Μιχαήλ».

      • Μιχαήλ said

        Santa…
        λές…μ@λακίες!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Mιχαήλ.

      • Πετροβούβαλος said

        Μιχαήλ,
        1ον δεν αντιπροσωπεύω άλλους πλην του εαυτού μου!
        2ον ο Αβέρωφ είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ και οι απειλές περριτεύουν και τσαντίζουν.
        3ον ευχαρίστως να φιλοξενήσω άρθρο σου (και οποιουδήποτε άλλου) που εξηγεί τις θέσεις του. Κι αφού τις καταλάβω και τις ασπαστώ, ακόμα πιό ευχαρίστως να τις μεταφέρω ως ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ!

      • Μιχαήλ said

        καλό βράδυ σέ ὅλους…
        καί ὅποιος τσαντίστηκε, τόν ἀγαπῶ καί τό ξέρει, ἀλλά…
        …τό ἐπεδίωξα.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Να μην τσαντίζεται κανείς.
        Νεύρα έχω μόνον εγώ.
        Εσείς, ακόμα, δεν προβλέπεται.

        Είπα καλό ξημέρωμα και με κρατάτε «μέσα».
        Ψυχραιμία και διαβάστε πριν γράψετε.
        Αν έχετε αμφιβολίες, ξαναδιαβάστε.
        Διαβάστε μέχρι να κάνουν πουλάκια τα μάτια σας.
        Μην γράφετε για να γράφετε.

      • kota salonikiotiki said

        Νεραιδα..καθαρη θεση και σε αυτο πρεπει να εχουμε.. νταβα δεν ψαχνουμε.. δηλαδη δεν ειναι θεμα αν εγω θελω αμερικη και εσυ ρωσια.. απλα για αυτο το θεμα μεχρι σημερα ειπαμε καταγγελια δανειακη-μνημονιου .. εχει σωστα θεμελια ετσι ωστε να μην εχει ΚΑΝΕΙΣ δικαιωμα να βαλει χερι στον ορυκτο πλουτο; αν ναι τοτε ΑΟΖ ..χθες… αν οχι πρεπει να δουμε πως θα εχουμε το μεγαλυτερο κερδος για την χωρα

        αν δεν θελουμε θεσεις Λυγερου στο συνεδριο θα πουμε τι και πως και θα ορισουμε της θεσεις που θελουμε ολοι εμεις

      • Φαίη said

        Βαρύς κι ασήκωτος απόψε ο Μιχαήλ.
        Ήρθε, τά ‘σπασε και απήλθε.

        Καλό σου βράδυ.
        Πιες και λίγο χαμομηλάκι να καλμάρεις τα νεύρα 🙂

      • Kota Salonikiotiki, για να πάρεις ξεκάθαρη θέση πρέπει να έχεις συγκεκριμένη τεχνογνωσία. Εγώ δεν την έχω. Μαθαίνω καθημερινά. Με τόσο στρατηγικά θέματα όμως δεν παίζουμε. Δεν υπάρχει «στο περίπου». Ή την έχεις ή όχι. Μαθητευόμενοι μάγοι είναι απλά επικίνδυνα ανεπαρκείς. Στο συνέδριο δεν πρόκειται να υπάρξει αυτή η τεχνογνωσία γιατί αυτοί που την έχουν δεν θα είναι εκεί.
        Καληνύχτα σε όλους!

      • Μέλια said

        Νεράιδα επειδή δεν το κατέχω το θέμα, ποιοί είναι αυτοί οι σούπερ τεχνογνώστες επί των στρατηγικών θεμάτων, που δεν θα είναι παρόντες και γιατί αν επιτρέπεται;;

      • Μιχαήλ said

        500 καί 200…
        βάλτε δίς…

        night kid

      • Santa said

        @Μιχαήλ
        δε θυμάμαι να σ έχω βρίσει!! βάλε λοιπόν υποψηφιότητα, πες μας και τ όνομά σου ολόκληρο να σε σταυρώσουμε στο επόμενο ψηφοδέλτιο. καλή σου νύχτα και σε παρακαλώ να μην απευθύνεσαι σε μένα. δε μιλούσα μαζί σου τόση ώρα!

      • Μιχαήλ said

        Santa είπε

        Δεκεμβρίου 16, 2012 στις 8:55 μμ
        χάρηκα ιδιαίτερα με αυτήν την εξέλιξη! μπράβο στα παιδιά για την υπομονή τους, μπράβο και στον κ. Καμμένο για την αυτοκριτική του. τελικά υπάρχει ελπίδα!
        …………………………….
        πολιτικά «βρίζω» βρέ Santa…
        πολιτικά λέμε…
        ἀφοῦ…μέ «ξέρεις».

        ἄντε καλό βράδυ 4good.

        (Βράχος, ΦΥΓΑΜΕ.)

      • kota salonikiotiki said

        Νεραιδα.. πρεπει να ειναι εκει ολοι αυτοι που λες.. και ο Μιχαηλ πρεπει να ειναι .. για να πει ολα αυτα τα ωραια που λεει εδω..
        γιατι ειναι ευκολο να πετας πετρες απο μακρια ..

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Καλό ξημέρωμα Μιχαήλ.
        Με «ξυπνήσατε» τώρα…
        Ύπνος next year…

        Staying awake

      • Φαίη said

        Αγαπητέ Santa έχεις δίκιο, ο αγαπητός Μιχαήλ παρεκτράπηκε και θέλω να πιστεύω ότι το γνωρίζει.
        Οι απόψεις όλων είναι σεβαστές αρκεί να τις διατυπώνουμε με τέτοιον τρόπο ώστε να μην προσβάλουμε τους συνομιλητές μας.

        Παίδες, έχουμε 300 καθάρματα στη Βουλή που μπαινοβγαίνουν και στρογγυλοκάθονται στα έδρανά της σα να μη συμβαίνει τίποτα ενώ η Εθνική μας κυριαρχία παραδίδεται στους ξένους με αντισυνταγματικούς νόμους και ψηφίσματα. ‘Εχουμε πολύ βρίσιμο να ρίξουμε μην το σπαταλάμε αδίκως.

        Σας καληνυχτώ, πρέπει να φύγω.

      • Santa said

        εντάξει @Μιχαήλ. δεκτή η συγνώμη. αλλά πρώτη και τελευταία φορά! @Φαίη, δυστυχώς έχουμε γίνει όλοι καχύποπτοι.. πιάνω τον εαυτό μου να κάνει σκέψεις που αγγίζουν την παράνοια! ή θα τους στείλουμε εμείς στον ψυχίατρο πρώτοι ή καληνύχτα for ever!

      • γιώργος καλαμαράς said

        Πέτρο,
        πού και πότε θα γίνει η Εθνική συνδιάσκεψη;
        τόπος και ώρα;

        γ.κ.

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργο, θα ενημερώσω μόλις ενημερωθω αρμοδίως. Ο Π.Κ. είπε πως θα γίνουν ανακοινώσεις την Τετάρτη που μας έρχεται.

    • Κύριε Καμμένε, ταπεινή μου γνώμη είναι ότι οι ΑνΕλ θα σβήσουν άδοξα εάν δεν δεσμευτείτε ότι δεν θα θέσετε υποψηφιότητα για Πρόεδρος.
      Ακόμα και ως μια μακρόχρονη πορεία ως μέρος αυτού του πολιτικού συστήματος που μας έφερε σε αυτό το σημείο, είναι αρκετό για να δημιουργούνται απαγορευτικές για το μέλλον του κινήματος προοπτικές.
      Δεν θα ήθελα να σβήσουν οι ελπίδες που εκφράσατε με εκείνο το «η πατρίδα ΜΟΥ».
      Κάντε την υπέρβαση.
      Επίτιμος Πρόεδρος ενός αγνού, πατριωτικού κινήματος σαν τους ΑνΕλ είναι κάτι παραπάνω από τίτλος τιμής. Μην προσπαθείτε να το νεκραναστήσετε το Σάββατο του Λαζάρου γιατί η Κυριακή θα είναι των Βαΐων για άλλους.
      Με πολύ αγάπη.

      • Πετροβούβαλος said

        Νεράϊδα, να είσαι εκεί!

      • Αν ο κ. Καμμένος δεν δεσμευτεί δημόσια για το αυτονόητο γα όλους όσους αγαπήσαμε ανιδιοτελώς αυτή την προσπάθεια, θα μου έχει αφαιρέσει το δικαίωμα παρουσίας.
        Ποντάρω στην αγνότητα των προθέσεών του.

      • Πετροβούβαλος said

        Μόλις δεσμεύτηκε, επιβεβαίωση ΕΚΕΙ!

      • Παναγιωτης said

        Φιλτατη Νεράιδα το να μη θεσει υποψηφιοτητα ο Καμμενος για Προεδρος επειδη μαλλον θα εκλεγει απο το κοσμο (που θα εχει πρωτερως εκλεγει ως συνεδροι) ειναι παραξενη σαν σκεψη.
        Προσωπικα θα ελεγα οτι δημοκρατικα να βαλει ο καθενας που το επιθυμει υποψηφιοτητα και ας αποφασισει ο κοσμος.
        Το στοιχημα ειναι να παει στο συνεδριο κοσμος ζυμωμενος με τη πλατεια και την αντιμνημονιακη σκεψη.

      • Παναγιώτη, δεν θα ήθελα για κανένα λόγο να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης για αυτό που πρότεινα με αγάπη. Αν δεν γίνει σεβαστό, θα το καταλάβω.
        Όλοι κατανοούμε ότι μόνος υποψήφιος θα είναι ο κ. Καμμένος, διότι δε νομίζω να δημιουργήσει κάποιον φανταστικό αντίπαλο.
        Η σύνθεση σε επίπεδο προσωπικοτήτων δεν επετεύχθη. Δεν τίθεται θέμα εσωκομματικής σύγκρουσης σε επίπεδο κορυφής αλλά μόνο μοιράσματος θέσεων κάτω από αυτόν, πράγμα το οποίο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

      • Πετροβούβαλος said

        Έχει ΑΠΟΛΥΤΟ νόημα Νεράιδα, στο μέτρο που η δομή θα είναι δημοκρατική!

        «…εσείς θα αποφασίσετε την δομή,…»

        Αυτό τα λέει ΟΛΑ!
        Αν είναι να βάλουμε ΑΛΛΟ δερβέναγα στο κεφάλι μας να μου λείπει! ΕΔΩ είναι η ουσία, γι αυτό ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ επανασυσπείρωση και ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!

      • Πετροβούβαλε, η δομή του συνεδρίου δεν πρόκειται να αλλάξει τη διαδικασία λήψης πολιτικών αποφάσεων. Θα παραμείνει ακριβώς η ίδια. Ο λόγος είναι πολύ απλός: η ευελιξία που επιθυμεί ως προσωπικότητα ο κ. Καμμένος δεν είναι συμβατή με ένα υγιώς δομημένο κομματικό όργανο ιδεολογίας όπως λ.χ. αυτό που αναφέρεται εδώ: http://olympia.gr/2012/07/09/υποβρύχιο-независимые-ένα-μυθιστόρη/
        Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό ή κακό στη θεωρία. Εκ του αποτελέσματος όμως είναι αδιέξοδο. Το μόνο που δημιουργεί είναι φρούδες ελπίδες. Όποιος νομίζει ότι έχουμε την πολυτέλεια για τέτοιες συζητήσεις απλά επιλέγει το ρόλο του εσωστρεφούς παρατηρητή των εξελίξεων σε εθνικό επίπεδο. Εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να βάλω τον εαυτό μου σε αυτή τη θέση.

      • Πετροβούβαλος said

        Δεκτόν, εγώ πάντως που αδιαφορώ για τις προσωπικότητες και με ενδιαφέρει το μέτρο θα δοκιμάσω.

    • γιώργος καλαμαράς said

      Αν είστε πράγματι ο κ. Π.Κ., (εδώ είναι ιντερνετ, και τίποτα δεν είναι δεδομένο), θα ήθελα να σας θυμίσω πως πριν από 1,5, 2 χρόνια, σας είχα παρακαλέσει να συναντηθούμε στα Καμίνια, όπου μένω.
      Μου είχατε υποσχεθεί 2 φορές την συνάντηση, που τελικά δεν έγινε. Δεν θύμωσα
      Καταλαβαίνω την πληθώρα των συναντήσεών σας σήμερα.
      Παρ’ όλα αυτά επιτρέψτε μου να επιμείνω. Θα κερδίσουν οι ΑΝΕΛ κι εγώ πολλά!
      (δεν πολιτεύομαι!)
      ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!
      ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!

    • Ηλίας Μάντζαρης said

      Εσύ Πάνο Καμμένε
      έφτασες το κίνημα σε αυτήν την κατασταση , δεν φταίει κανείς άλλος παρά μόνο εσύ …και δεν φτάνει που δεν μας άκουσες όταν σου τα λέγαμε για τα τέρατα που γινόντουσαν στα Γιάννενα μας μπλόκαρες και στο twitter όταν σου τα γνωστοποιούσαμε .Εγώ έναν άλλον Πάνο Καμμένο πίστευα ότι θα γνώριζα έναν Πατριώτη με @@ που δεν θα μασάει σε πιέσεις τύπου Μαρκόπουλου και επειδή μπορεί να μη με θυμάσαι σου ξαναστέλνω το κείμενο που σου είχα στείλει και με μπλόκαρες στο twitter.
      Μπορεί να είναι σκληρός ο τρόπος μου ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων αλλά είμαι πικραμένος και αγανακτισμένος …

  8. juliet said

    Τελικά εμείς οι γυναίκες είμαστε πιο σκληρές ……και » άσπλαχνες» .

  9. Καλησπέρα σε ολη την πατριωτική παρέα του Αβέρωφ,,,

    Αγαπητέ αδερφέ Πετρο,,μολις έστειλα την υπογραφή μου.
    είδα με έκπληξη ,,,μεγάλη,,,σχόλιο του Π.Καμμενου,,,δεν ξέρω ακόμα αν χάρηκα,,,
    και εξηγούμε,,,σαν Κρητικός τα παίρνω λίγο προσωπικά ,,,

    Αγαπητέ Π.Καμμενο,,,
    δεν ξέρω ποσα tw σου εχω στείλει και δυο τρία εμαιλ,,παροτρύνοντας εναν πατριώτη να δημιουργήσει ενα νέο κόμμα που θα ηταν πατριωτικό,,,,και σε στήριξα οσο μπορούσα διοτι πίστευα οτι στήριζα την Πατριδα μου,,την οικογένεια μου,,,
    Τοτε ,,σου έστελνα tw για τα λαθη που γινόντουσαν εδω,,,και για τα λαθος πρόσωπα που επέλεξες (βλεπε κουμπάρο και άλλους,,πολλούς ),,αλλα δημιούργησες στεγανά και η υπόθεση μας βάλτωσε,,,,
    Αν πράγματι σε ενδιαφέρει,,η υπόθεση πατρίδα,,εδω στον Αβερωφ θα βρεις πολλα φωτεινά μυαλά ,,άλλωστε μπορεί να τους γνωρίζεις και σίγουρα δεν αναφέρομαι για το άτομο μου,,,αν,,αν πράγματι σε ενδιαφέρει κόπιασε,,,άλλωστε με Ελληνες θα εχεις να κάνεις,,
    Το μέλλον του κόμματος Ανεξάρτητων Ελλήνων ειναι καθαρά στα δικα σου χέρια,,και στις επιλογές που θα κάνεις,,

    Στο Γαζι μας ειπες,,μου ειπες,» ,Δεν θα σας προδώσω ποτέ,,»
    ξανασκέψου ,,και θυμήσου και το δώρο του παπου,,μια πυξίδα για να μη ξεστρατίσεις ,,,και γύρισες και μου είπες οτι αυτο δεν το περίμενες ποτέ,,
    λοιπον θυμήσου,,,
    «Δεν θα σας προδώσω ποτέ»,,,,

    Στο χερι σου ειναι,,,

  10. Μέλια said

    Για χάρη της Πατρίδος, για χάρη δική μου (του ταλαίπωρου Έλληνα πολίτη)

    Κοίτα να δεις που ένα άρθρο χτύπησε κάθε πονεμένο… και έβγαλε λαγό.
    Κύριε Καμμένε ομολογώ ότι το να παραδεχτείτε δημοσίως λάθος σας στα μάτια μου πήρατε μπόνους ,θα έρθω στο συνέδριο και στο χέρι σας είναι με πείσετε και να σας εμπιστευτώ.
    Η Πατρίδα μας αυτή τη στιγμή μας χρειάζεται όλους, καιρός είναι τα μίση και τα πάθη να πάνε στην άκρη.

    • Μιχαήλ said

      Ἅμα λοιπόν πᾶς, καί σύ καί ὁ Πετρό καί ἡ Νεράϊδα καί ἡ…Φούρκα ἡ Μάγισσα καί ὅποιος ἄλλος, νά θίξετε εὐθέως ΟΛΑ ὅσα καταγγέλλω…

      Ἄν δέν τό κάνετε, ἀμφισβητῶ στήν χειρότερη τήν τιμιότητα πού ἐπικαλεῖστε παραπάνω, καί στήν καλύτερη, τά ΚΟΤΣΙΑ σας.

    • ΜΑΡΙΑ said

      Μέλια προσυπογράφω τό σχόλιό σου,ὁ ἄνθρωπος πού παραδέχεται τά λάθη του ἔχει ἐλπίδες νά βελτιωθῆ….
      Ἄν καί μέ ἔχει ἀπογοητεύσει ὁ Π.Καμμένος καί ὁμολογῶ, ὅτι στίς δεύτερες ἐκλογές δέν ψήφισα μέ τόν ἐνθουσιασμό τοῦ Μαΐου,θά τοῦ ἔδινα μιά δεύτερη εὐκαιρία.
      Ὄχι -ὅμως- ἔτσι εὔκολα,θά ἤθελα περισσότερη σοβαρότητα στήν ἐπιλογή συνεργατῶν καί ἰδίως στά κίνητρά τους.
      Πολλοί φοροῦν τόν μανδύα τοῦ Πατριώτη καί ἔχουν ἄλλα στό μυαλό τους…ΠΡΟΣΟΧΗ.
      Τίποτε δέν ἔχει χαθεῖ ἀκόμη, τό χαμένο ἔδαφος ἀνακτᾶται.
      Καί θά ἦταν σώφρον,ἡ ἀρχή νά γίνη σταματῶντας τούς διαδικτυακούς καί τηλεοπτικούς σκυλοκαυγάδες…..εἶναι ἄθλια εἰκόνα.
      Ἄλλο οἱ διαξιφισμοί καί ἄλλο αὐτό τό χάλι…

  11. Διγενής Ακρίτας said

    1η Ερώτηση: Στο συνέδριο θα έχουν το δικαίωμα να παρευρίσκονται και όσοι έχουν έχουν συνεργαστεί μαζί του (ορισμένοι μάλιστα εξ αυτών είχαν σχεδιάσει και την εθνική αντιπρόταση) και έχει αποκαλέσει λόγω της αποχώρησης τους, ο κ. Καμμένος πράκτορες dealers κλπ κλπ?
    2η Ερώτηση: Στο συνέδριο έχουν το δικαίωμα να παρευρίσκονται απλοί υποστηρικτές και ψηφοφόροι του κινήματος, χωρίς να είναι εγγεγραμμένα μέλη?
    3η Ερώτηση: Θα έχουν δικαίωμα στο λόγο και στην ψήφο τα οι προαναφερόμενοι απλοί υποστηρικτές – ψηφοφόροι?
    4η Ερώτηση: Θα δεσμευτεί ο κ. Καμμένος για την απαρέγκλιτη (χωρίς απόκλιση χιλιοστού) εφαρμογή της Εθνικής Αντιπρότασης?
    Αν αυτά υλοποιηθούν λοιπόν τότε θα δώσω και εγώ το παρών .
    Καληνύχτα σας .

    ΥΣ
    Προσυπογράφω το τελευταίο σχόλιο του Μιχαήλ.

  12. Nefely said

    Καλησπέρα σας μετά από αρκετό καιρό.

    Μια ερώτηση μόνο.

    Για ποιο λόγο να δώσει κανείς μια ακόμα ευκαιρία σε κάποιον που δεν έκανε αυτά που υποσχέθηκε και καιρό τώρα ψάχνει ευκαιρία να φύγει?

    Καλό σας βράδυ.

    • Πετροβούβαλος said

      Για τον εξής λόγο: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ!

      Ο Π.Κ. κατά δήλωσή του παραδίδει στον κόσμο την ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!

      Το κίνημα ενσωματώσει ΑΡΧΕΣ και σε αυτή τη βάση ΜΑΣ εκπροσωπεί στο κοινοβούλιο. Αυτή είναι η πιθανή (τονίζω το «πιθανή») να γίνει η εκπροσώπησή μας αυτό που ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι βάσει των ΑΡΧΩΝ ιδρύσεως του κινήματος.

      Ιδού η Ρόδος. Για ΕΜΑΣ και εφ όσον αυτά που γράφει ο Π.Κ. τα εννοεί!

      • Διγενής Ακρίτας said

        Ας προσυπογράψω ακόμα μια φορά!

      • Nefely said

        Όπως νομίζετε.

        Σας εύχομαι καλή επιτυχία και κατά την στιγμή της απογοήτευσης να με θυμηθείτε.

        Η προσωποκεντρική εξουσία που άσκησε τόσο καιρό, η εφαρμογή προσωπικών απόψεων και η απομάκρυνση από το στόχο, δεν μου επιτρέπουν να πιστέψω ότι θα ασχοληθεί τώρα με τα…..κοινά.

        Ας αναλογιστεί τις κρίσιμες στιγμές του τόπου και έστω για μια φορά, ας λειτουργήσει για το συλλογικό καλό.

        Ας αποχωρήσει.

        Κανείς δεν θα τον κατηγορήσει ότι κουράστηκε.

        Ας αποχωρήσει και ας οργανωθεί το κίνημα υπό νέα βάση.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μά γιατί νά ὑπάρξη ἀπογοήτευση,δέν τό καταλαβαίνω αὐτό.
        Προσπάθεια γιά κάτι καλλίτερο καί βελτιωμένο, γίνεται…ἄν δέν καρποφορήσει πᾶμε γι’ ἄλλα!!
        Δέν ὑπάρχουν περιθώρια γιά ἀπογοητεύσεις καί ἐνθουσιασμούς,εἶναι ἐποχή συνεχοῦς ἀγῶνος γιά ἀπελευθέρωση.
        Μέχρι τήν τελική νίκη!!

      • Nefely said

        Μαρία το ίδιο σου λέω. Επειδή δεν υπάρχει χρόνος τα πράγματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα. Ποια είναι τα ξεκάθαρα?

        «Π.Κ.: Δεν βάζω υποψηφιότητα, ελάτε να αναλάβετε το κίνημα.»

        Τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου και ως εκ τούτου , πάμε για άλλα ως είπες, έως την τελική νίκη.

      • Πετροβούβαλος said

        Αν μείνουε 5-6 η απογοήτευση είναι δεδομένη. ΔΕΝ θα είναι κατηγορούμενος τότε ο Πάνος…

      • Nefely said

        Το ανέφερα Πέτρο. «Κανείς δεν θα τον κατηγορήσει ότι κουράστηκε». Δεν έδωσα καμία άλλη διάσταση. Εκτός του να μείνουμε 5-6 , αν οι κρυφές δημοσκοπήσεις είναι απογοητευτικές, δε χρειάζεται να το συζητάμε.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Nefely, οἱ σταλινικοί ἀποκλεισμοί δέν θά προσφέρουν κάτι,ἀντίθετα θά ὀξύνουν τά πνεύματα.
        Νομίζω, ὅτι ἡ λῦση ἑνός ἀνοιχτοῦ συνεδρίου στό ὁποῖο θά τεθοῦν ΟΛΑ τά προβλήματα-μέ καθαρότητα καί εἰλικρίνεια-μπορεῖ νά ἔχει τό ἴδιο ἀποτέλεσμα, μέ αὐτό πού προτείνεις.
        Πολύ πιό ἑνωτικά καί μέ τάσεις συνθέσεως καί ὄχι ἀποσυνθέσεως.

      • Πετροβούβαλος said

        5-6 στο συνέδριο εννοώ Νεφέλη. Εκεί θα παιχτούν όλα, όπως εκεί τα παιχτούν και τα αποτελέσματα των κρυφών δημοσκοπήσεων.

      • Nefely said

        Μαρία, δεν είναι θέμα σταλινικού αποκλεισμού.

        Για εμένα ο ΠΚ δεν ενώνει πλέον. Και εξηγούμαι.

        Αυτοί που τον κρίνουν βάση έργου τον θεωρούν ακατάλληλο, αυτοί που τον κρίνουν βάση λόγου τον θεωρούν κατάλληλο.

        Ποιοι θα υπερισχύσουν κανείς δεν ξέρει.

        Πέτρο, για το συνέδριο έλεγα και εγώ.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καί ἀκριβῶς αὐτή, εἶναι ἡ δουλειά τοῦ συνεδρίου Nefely…νά μετρηθοῦν οἱ ἀπόψεις!!
        Ὄχι πρίν…κατά τήν διάρκεια.
        Ὄχι μεμονωμένα…στό σύνολο.

  13. ΜΑΡΙΑ said

    Πέτρο τό ἄρθρο μοῦ ἄρεσε πολύ,διότι ἦταν πηγαῖο καί ἀληθινό.Ἐξέφρασε σκέψεις πολλῶν ψηφοφόρων τῶν ἀν.ἑλ. καί ἦταν καιρός νά εἰπωθοῦν κάποια πράγματα μέ τ’ὄνομά τους.
    Δέν περίμενα κάτι λιγότερο, ἀπό σένα….ΕΥΓΕ!!!

  14. στόχος,,,,φςςςςςςςςςςςς,,,,,γκντουπ,,bulls eye from a bull.
    χαχα απο εδω ξεκινάμε,,τελικά,,απο τον Αβερωφ.
    απο το ολότελα,,καλη τσεε η Παναγιωτενα,,
    τίποτα η κάτι??
    το κάτι ειναι,,κάτι
    το τίποτα ειναι dead,,,και αναζήτησή για κατι.

    μπορω να θεωρώ τον εαυτό μου απογοητευμένο ΑνΕλ,,μέχρι του σημείου να βλέπω το χερι μου και να λεω,,καημένο θα σε κόψω,,τζάμπα.
    Λοιπον αδέρφια να πάτε στο συνέδριο,,διαφωνώ με το να μην πάτε,,να πάτε διότι αξιζει να παλέψουμε για το κάτι,,,το οποίο με την παρέμβαση μας/σας μπορεί να προκύψει κατι θετικό,,,να πέσουν μάσκες και να επίπλευση στην επιφανια η αλήθεια,,,
    και κατι ακόμα,,οι ψηφοφόροι του κινήματος ειναι οι πιο ποιοτικοί που υπάρχουν στην πατρίδα διοτι επέλεξαν την ρήξη με το παρελθόν τους,δεν έχουν αγκυλώσεις και έχουν ως οδηγό την αγάπη για την πατρίδα και το κοινό καλο,,,και ενα συνέδριο με τέτοιους συνεδρους προμηνύεται ροκ,,κανονικο,,οχι λαλιωτικο,,,και σε ροκ καταστάσεις έρχεται και το ρόλλ,,θα φύγουν πολλοί,,μάλλον θα εκδιωχθούν πολλοί,,
    και αν ο άνω συλλογισμός δεν ευδοκιμήσει,,τοτε μιλάμε για το dead,,,και θα πρέπει να ξεκινήσουμε για το κατι,,
    ελπιζω να έγινα κατανοητός,,κουζουλός ειμαι και εγω μερικές φορες δεν με καταλαβαίνω,,,,
    γεια σου βρε bulls eye,,φςςςςςςςςςςςς ,,,γκντουπ.

  15. Γιάννης Μ. said

    Καλημέρα στο πλοίο

    Εν όψει του συνεδρίου και όσων παραπάνω γράφτηκαν θα υπενθυμίσω το εξής: Εάν δεν μας απασχολεί μόνο το όχημα που λέγεται Αν Ελλ αλλά και το περιεχόμενό του ( Εθνική Αντιπρόταση κ.ά) θα πρέπει να τεθεί το συγκεκριμένο θέμα ΕΝΤΟΝΑ και να δωθούν επαρκείς εξηγήσεις γιατί σε άλλη περίπτωση θα μιλάμε για άδειο πουκάμισο.
    Το βήμα πρέπει να είναι ουσιαστικό και όχι εντυπώσεων συνέδριο για το συνέδριο.

Αφήστε απάντηση στον/στην γιωργος ηρακλειο Ακύρωση απάντησης