ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Hχηρή παραίτηση από τον τομέα κοινοβουλευτικής ευθύνης ενέργειας των Αν.Ελλ.

Posted by Πετροβούβαλος στο 12 Οκτωβρίου, 2012

σ.Π/Β: Ο Τομέας Ενέργειας δεν έριξε τις μάσκες μόνο στους Αν.Ελλ. Τα υπόλοιπα «αντιμνημονιακά» κόμματα περί άλλα τυρβάζουν. Η ψήφιση του προϋπολογισμού αποτελεί ιδανική ευκαιρία για μαζική παραίτηση βουλευτών και αναπληρωτών που θα αποτελέσει κρίσιμο χτύπημα κατά του πολιτικού συστήματος στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Ουδείς όμως δείχνει πρόθυμος να προβεί σε αυτή την πράξη, πράγμα που τους βάζει όλους στο ίδιο κάδρο της προδοσίας.

Αυτή τη στιγμή, ΔΕΝ υπάρχει στη βουλή πατριωτική πολιτική εκπροσώπηση. Μέχρι να δημιουργηθεί μας περιμένουν πολλά δεινά. Και ο μόνος τρόπος να δημιουργηθεί είναι η ΟΡΓΑΝΩΣΗ!

Ακολουθεί η επιστολή παραίτησης της κας Βαρδουλάκη:

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, 

Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά έδωσα τη μάχη στις εκλογές για να εφαρμοστούν οι αρχές και οι αξίες που πρέσβευαν δημοσίως και ανεξαιρέτως οι Ανεξάρτητοι Έλληνες: την Εθνική Αντιπρόταση. Όπως είχες καταστήσει σαφές, το εν λόγω κυβερνητικό πρόγραμμα αποτελεί το μόνο κείμενο εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού που είχε διαθέσιμο η Ελλάδα. Με απολογιστική ματιά, δε νομίζω να υπάρχει έστω και ένας Έλληνας, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων, που να μη συμφωνεί με αυτή σου τη θέση.

Δε νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο πολιτικό ολίσθημα από την εξαπάτηση εκλογέων. Η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου κατέληξε σε ένα απλό “ναι σε όλα”, ακριβώς όπως είχες προβλέψει προεκλογικά. Δυστυχώς για την εξέλιξη των πραγμάτων, επιβεβαιώθηκες και σε αυτό.

Σε συνέχεια των εκλογικών αναμετρήσεων τοποθετήθηκα στον τομέα κοινοβουλευτικής ευθύνης ενέργειας. Κατόπιν ενδελεχούς μελέτης του περιεχομένου της προτεινόμενης από τους Ανεξάρτητους Έλληνες πολιτικής καθώς και της ανθρωπογεωγραφίας στην εντός, εκτός και επί τα αυτά διαδικασία λήψης αποφάσεων, διαπίστωσα ότι υπάρχει σαφής διαφοροποίηση από την Εθνική Αντιπρόταση. Συγκεκριμένα:

  1. Η ανακήρυξη της ΑΟΖ, ακόμα και σε πλήρες εύρος, με οριοθέτηση βάσει “αμοιβαία μη γκρίζων ζωνών” και “συνεκμετάλλευσης”, όπως ορίζεται από το στρατηγικό σύμβουλό σου κ. Λυγερό, είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.
  2. Η ανακήρυξη της ΑΟΖ χωρίς παράλληλη διαδικασία αντικατάστασης του Μνημονίου με την Εθνική Αντιπρόταση θα θέσει, βάσει της υφιστάμενης Δανειακής Σύμβασης, το σύνολο των εσόδων από την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων άμεσο τροφοδότη του ειδικού λογαριασμού εξυπηρέτησης του χρέους. Το ξεπούλημα του συνόλου του ορυκτού πλούτου της χώρας για τη διασφάλιση των πιστωτών είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.
  3. Η συνέχιση των διαδικασιών εκχώρησης δικαιωμάτων σχετικών με τον ορυκτό πλούτο γίνεται κατά παράβαση του Ν.4001/2011 και με πλήρη σεβασμό στο σχέδιο και στους ανθρώπους που εμπιστεύτηκε ο πρώην υπουργός κ. Παπακωνσταντίνου. Αυτή η διαδικασία είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.

Αν και τα γραπτά μετράνε πάνω από κάθε άλλο, για να διώξω και την παραμικρή αμφιβολία  προσφάτως είχα την ευκαιρία να παρευρεθώ σε ομιλία του στρατηγικού σου συμβούλου και επιβεβαίωσα τα ανωτέρω και κατ’ιδίαν. Δεν έχω πλέον καμία απολύτως αμφιβολία.

Δε θα ήθελα να επεκταθώ σε άλλα ζητήματα επί προσωπικού, γιατί θεωρώ ότι στις παρούσες, εθνικά κρίσιμες συνθήκες, δεν αξίζει να ασχολούμαστε με αυτά, ακόμα και αν αφορούν στην αξιοποίηση σε βουλευτικά γραφεία ατόμων που σχετίζονται με θιασώτες γκρίζων ζωνών. Επί του παρόντος, το περιεχόμενο της πολιτικής είναι το ύψιστο διακύβευμα.

Παραμένοντας πιστή σε όσα είπα στους συνανθρώπους μου που με εμπιστεύτηκαν προεκλογικά, καθώς και στο δικό σου “ό,τι λέμε ισχύει για πάντα”, δε μου επιτρέπεται να στηρίξω με την παρουσία μου τέτοιες διαφορετικές θέσεις. Δεν προτίθεμαι να προδώσω την ελπίδα όσων μου έσφιξαν το χέρι και εναπόθεσαν το μέλλον των παιδιών τους πάνω μου.

Ως εκ τούτου, υποβάλλω την παραίτησή μου από το κόμμα που προεδρεύεις και παραμένω πραγματική Ανεξάρτητη Ελληνίδα, πιστή στις αρχές και στις αξίες από τις οποίες ξεκίνησα.

 

Φιλικά, 

Άρτεμις Βαρδουλάκη»

.

244 Σχόλια to “Hχηρή παραίτηση από τον τομέα κοινοβουλευτικής ευθύνης ενέργειας των Αν.Ελλ.”

  1. Dendrogalia said

    Δεν υπάρχουν αντιμνημονιακά κόμματα. Δεν υπάρχει πατριωτική πολιτική εκπροσώπηση. Υπάρχει ένα καλοπαιγμένο θέατρο και τα κορόιδα που το πιστεύουν για αληθινό.

  2. ΜΑΡΙΑ said

    Ἄρχισαν τά ὄργανα…..

    • ΜΑΡΙΑ said

      Καί καλησπέρα σας….

    • Πετροβούβαλος said

      Και πολύ αργήσαν…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔτσι λέω κι’ ἐγώ,δέν ὑπάρχει ἡ πολυτέλεια τοῦ χρόνου….

      • Πετροβούβαλος said

        Να δούμε αν θα υπάρξουν ανάλογος αντιδράσεις και στην κοινοβουλευτική ομάδα! Να δούμε επίσης αν θα υπάρξουν ανάλογες κινήσεις και στα υπόλοιπα «αντιμνημονιακά» κόμματα.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὅσοι πιστοί,προσέλθετε…

      • Santa said

        μάλιστα…πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις….τι φταίει λοιπόν για την αλλαγή στάσης?? άλλος ένας προδότης? όλοι συννενοημένοι δηλαδή?? και ποιος τελικά είναι ο Μεσσίας που θα έρθει να μας σώσει? ποιος μάγος θα τα βάλει με τους Ρότσιλντ, Ροκφέλερ, Αμερικανούς, Εβραίους, Γερμανούς και δεν ξέρω τι άλλο?? μήπως άδικα πονοκεφαλιάζουμε? περιμένω μια απάντηση απ τους ειδικούς…και μη μου πει κανείς ότι μόνο ο λαός μπορεί ν ανατρέψει την κατάσταση γιατί αυτό είναι ψέμα! ένα βίντεο στο you tube αρκεί για να καταλάβουμε την παντοδυναμία της ΝΤΠ….θνητός που να τα βάλει μαζί τους δεν ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Καλημέρα.
        Ένας όχι, δεν υπάρχει…
        Αρκετοί και μπορούν και υπάρχουν.
        Και δεν χρειάζεται να τα «βάλει» με κανένα.
        Η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι προνομιακός συνομιλητής ΟΛΩΝ και να την παρακαλάνε για συμμαχίες.
        Να την παρακαλάνε και όχι να παρακαλάει.
        Όλα είναι θέμα Ισχύος…

      • Santa said

        ποιος θα μας παρακαλέσει ρε Βράχε και γιατί??ποιος θα δεχτεί ότι μια τόσο μικρή χώρα έχει τόσα πολλά και θα μπορούσε να είναι πριγκηπάτο??οι πετρελαϊκές? οι τραπεζίτες? οι παγκόσμιοι κυβερνήτες? είμαστε με τα καλά μας? και ποια είναι η ισχύς η δική μας? 70 χρόνια δέσμευαν με τη σύμβαση κούπερ τον ορυκτό πλούτο….τώρα θα τον αποδεσμεύσουν?? πάρτε ένα δ.ν.τ σου λέει και σκασμός!! είστε πολύ ονειροπόλοι μου φαίνεται…το κακό είναι ότι εξ αιτίας αυτών που διαβάζω έγινα κι εγώ…άντε τώρα να ξανακατέβω απ το καλάμι….

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Δεν είμαι ονειροπόλος, έχω φαντασία…
        Ποια είναι η Ισχύς η δική μας;
        Μικρή χώρα η Ελλάδα;
        «Μικρό», πυγμαίο Κράτος έχει η Ελλάδα, καθόλου μικρή δεν είναι.
        Δεν είμαι καθόλου με τα καλά μου, είναι πασίγνωστο, δεν διεκδικώ δάφνες λογικής.

      • Santa said

        μικρή είναι σε έκταση και σε πληθυσμό σε σύγκριση πάντα με άλλες χώρες που είναι τεράστιες και δεν έχουν τίποτε απ αυτά που έχει η Ελλάδα….εσύ δεν είσαι με τα καλά σου όπως λες…εγώ όλο ασχετοσύνη….παρακαλείται κάποιος να με διαφωτήσει σε απλά ελληνικά…

      • Santa said

        http://youtu.be/lWOpA98jIhI πάρε κι ένα βιντεο έτσι για να ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε….

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Miκρή σε έκταση.
        Η Ελλάδα λόγω θέσης, ελέγχει Μαύρη Θάλασσα, Ανατολική Μεσόγειο και την πρόσβαση από την Μεσόγειο σε Μέση Ανατολή.Μαζί με Κύπρο ελέγχει και Μικρά Ασία.
        Μικρή σε πληθυσμό.
        Δέκα μύρια Έλληνες εδώ και δέκα μύρια Έλληνες παντού.
        Όχι και μικρή…
        Χωρίς προγραμματισμό, χωρίς σχέδιο, χωρίς Ισχύ, είναι μικρή.
        Πυγμαία.
        Με σχέδιο, προγραμματισμό και Ισχύ, είναι από τις πλέον ισχυρές χώρες, αν εξαιρέσουμε τα πυρηνικά όπλα, στον πλανήτη.
        Αν ήταν «μικρή» δεν θα ασχολιόταν κανείς μαζί της…

      • Santa said

        τα 10 μύρια έλληνες που ζούν αλλού άστους….μην τους υπολογίζεις….μια μικρή μερίδα ασχολείται και υποφέρει με αυτά που γίνονται εδώ….οι υπόλοιποι κοιτάζουν τις οικογένειες και τις δουλειές τους…και καλά κάνουν…έχουν καταλάβει χρόνια τώρα ότι η ελλάδα τρώει τα παιδιά της…σαφώς και η θέση που έχουμε στο χάρτη είναι στρατηγική…αλλά έτερον εκάτερον….κοίτα τώρα κάτι συμπτώσεις…διαβάζω ένα βιβλίο, όπου ο συγγραφέας διαβάζει αποσπάσματα από τ απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη….δες το διάλογο που έχει ο Κολοκοτρώνης με άγγλο αξιωματούχο:
        Κ.- Καπιτάν Αμιλτων, ήλθαμεν να πάρωμεν την συμβουλήν σου, ως μας συμβούλευες πάντοτε δια την ελευθερίαν μας, σε γνωρίζομεν ως ένα ευεργέτην απ΄όλους τους άλλους καλύτερον..
        Α- Πέστε τη γνωμην σας, και αν δύναμαι κ έγώ να σας αποκριθώ εις αυτήν…
        Κ- Στοχάζομαι καπιτάν Αμιλτων, ότι τους γνωρίζεις τους ελληνες από δω και τόσους χρόνους.Τους εβάλαμεν όλους να μας κυβερνήσουν και ποτέ δε μας εκυβέρνησαν καθώς έπρεπε, και βλέποντας ότι δεν έχομεν άνθρωπον πολιτικόν να μας κυβερνήσει, ήλθαμεν να σε πάρωμεν εις γνώμην…Γιατί εκείνο οπού ήρχετο της Συνελεύσεως από το χέρι της, το διορθώσαμεν, έβαλε το Κόχραν αρχιθαλάσσιον, τον Τσουρτς αρχιστράτηγον, τώρα χρειαζόμεθα έναν πολιτικόν…Τάχα δε μας δίδει η Αγγλία ένα πρόεδρον, έναν βασιλέα?
        A-΅Οχι δεν γίνεται
        Κ- Δε μας δίνει η Φράντζα?
        Α- Ομοίως
        Κ- Η Ρουσία?
        Α- Οχι
        Κ- Η Προυσία?
        Α- Οχι…
        Κ- Η Ανάπολι ? (το βασίλειο της Νεαπόλεως)
        Α- Οχι..
        Κ- Η Ισπανία?
        Α- Οχι δεν γίνεται…
        Κ- Σαν δεν μας δίδουν τούταις οι αυλαίς, τι θα γίνωμεν ημείς???
        …………….. καταλάβατε???? ολόκληρος Γέρος του Μοριά αναζητούσε ΗΓΕΤΗ!!! άντε τώρα να βρούμε εμείς…συγνώμη αν ήταν κουραστικό το κείμενο…απλά οι συμπτώσεις καμμιά φορά είναι κραυγαλέες…

      • Γιάννης Μ. said

        Το «κακό» είναι ότι οι έντιμοι όσο και ικανοί και να είναι επειδή συνήθως είναι και μετριόφρωνες αναζητούν κάποιον άλλον για ηγέτη. Εάν όμως φτάσουμε σε αυτό το στάδιο και με επίγνωση αυτού που ανέφερα, θα γνωρίζουμε ήδη τον Ηγέτη.

        Αν δεν κάνω λάθος ο στρατηγός Παπάγος είχε πει » εάν ήξερα πόσο εύκολα πείθεις τους Έλληνες να σε ακολουθήσουν θα είχα ασχοληθεί νωρίτερα με την πολιτική» ( διορθώστε με εάν θυμάμαι λάθος)

      • Γιάννης Μ. said

        Το έχω ξαναπεί και θα το επαναλάβω. Ηγέτες έχουμε, μόνο που δεν είναι αυτοί που έχει φροντίσει το ίδιο το σύστημα να μας τους κάνει γνωστούς. Το αντίθετο, τους πολέμησε. ώστε να μην είναι στο προσκήνιο. Έχουμε ΚΑΙ πρόσφατο παράδειγμα.

      • Γιάννης Μ. said

        Santa, πολύ χρήσιμος ο διάλογος που αντέγραψες. Αναδεικνύει το ήθος των Ηγετών. Των πραγματικών Ηγετών.

        «Οι Άξιοι δεν έχουν λόγο προβολής, οι ανάξιοι έχουν» Εκεί αναζητήστε.

        Ίσως ο σωστός παραλληλισμός είναι οι φιλόσοφοι με τους σοφιστές.

  3. Διγενής Ακρίτας said

    Θα περιμένω την επίσημη απάντηση του κυρίου Καμμένου και θα τοποθετηθώ αναλόγως.

    ΥΣ
    Ελπίζω αυτή τη φορά να μην τοποθετηθεί με χαρακτηρισμούς τύπου «πράκτορας» , «dealer πετρελαϊκών εταιρειών» κλπ κλπ . αλλά να απαντήσει ξεκάθαρα και επί της ουσίας της παραιτήσεως την οποία θεωρώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ!

  4. φωτεινη said

    πολυ ξεκαθαρη η κυρια.
    μπραβο της.

  5. Διγενής Ακρίτας said

    Τα εγκλήματα και η εσχάτη προδοσία του ευλύγιστου υπερεθνικού ποιητή κρύβονται σε αυτές τις δύο παρακάτω φράσεις:

    1. «Η ανακήρυξη ΑΟΖ θα πρέπει στη συνέχεια να συνοδευτεί από αντίστοιχες οριοθετήσεις θαλάσσιων συνόρων με τα γειτονικά μας Κράτη….»

    2. «Απλά η οικοπεδοποίηση και η σχετική προσέλκυση επενδύσεων πρέπει επί της ουσίας να αφορούν αμοιβαία μη γκρίζες ζώνες ερευνητικού ενδιαφέροντος μεταξύ των δύο γειτονικών Κρατών. »

    http://www.lygeros.org/articles?n=9815&l=gr Παράγραφος 26

    Νομίζω τα άλλα είναι «πταίσματα» μπρος σε αυτά .

  6. Φαίη said

    «Ηχηρή παραίτηση» αλλά ποιος την ακούει;;

    Το πρόβλημα δεν είναι μόνο να γνωρίζεις την αλήθεια πια. Το πρόβλημα είναι ότι ο τόπος έχει πήξει στα κλαμπατσίμπανα και να θες να ακουστείς δεν μπορείς. Να το πω απλά, μια παραίτηση δεν είναι αρκετή, πρέπει να γίνουν μαζικές γιατί το τσουνάμι της προδοσίας έρχεται δριμύτατο και παρασέρνει τους πάντες στο διάβα του. Λίγοι του αντιστέκονται, πολλοί το ακολουθούν.

    Καλησπέρα στα παιδιά.

    • ΜΑΡΙΑ said

      Καλησπέρααααα… 🙂

    • Πετροβούβαλος said

      Ποντάρω στο γεγονός πως οι Αν.Ελλ. αποτελούνται σε μεγάλο ποσοστό από ανθρώπους που πιστέψαν ειλικρινώς στις αρχές ιδρύσεως του κινήματος. Πάντως δεν ισχύει σίγουρα το ίδιο για την κοινοβουλευτική τους ομάδα…

      Όσο για τα υπόλοιπα «αντιμνημονιακά» κόμματα, βράσε ρύζι…

      • Σουλιώτης said

        “αντιμνημονιακά” κόμματα

        Τι διαφορετικο λεει ο Τσιπρας , απο οτι ελεγε ο Σαμαρας προ της 11/11/11 ???
        και απο οτι λενε ολα τα κομματα της βουλη πλεον.
        Ολοι οτι ελεγε ο Σαμαρας πριν την σγκυβενυση λενε

        Καταγγελια του μνημονιου ελεγε ο ενας καταγγελια του μνημονιου λεει κι αλλος.
        Απλες ανακοινωσουλες αβγαζε ο ενας απλες ανακοινωσουλεα βγαζει κι αλλος (αντι οπως ελεγαν να ξεσηκωσουν τον κοσμο)
        Τον Σαμαρα δεν ηθελαν να τον συναντησουν στην Ευρωπη ουτε οι της λαικης δεξιας ομολογοι του, παρομοιως και τον Τσιπρα, τουλαχιστον τον Τσιπρα τον συναντουν οι ομολγοι του.
        Εαν δε, παμε στον σαμαρα του 2010, τοτε ο Σαμαρας ηταν πιο επαναστατης απο τον νυν σιπρα

        Αλλα παρα ταυτα ο Σαμαρας ετρωγε (δικαιως) το βρισιμο της ζωης του απο διαφορα ιστολογια, ενω ο Τσιπρας πεφτει στα μαλακά…

        Μερικοι οπαδοι του συριζα, απο ανεξαρτητοι πατριωτες που ξεκινησα,
        κατεληξαν τα πιο φανατικα κομματοσκυλα, ακομα κι απο αυτα των πρων δυο κομματων

        Ξαναρωταω τι διαφορετικο λεει ο Τσε τσιπρας Γκεβαρα απο τον Σαμαρα του 2010 ?
        Τι διαφορετικο λεει ο Τσιπρας

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὁπαδοί τοῦ τσύριζα,ἀνεξάρτητοι Πατριῶτες;;;;;;;;;;;;;;;;
        Ὡραῖα ἀνέκδοτα λές,βρέ Σουλιώτη… 😉 🙂 🙂

      • Σουλιώτης said

        Μαρια μου τ ολεω , επειδη , στην αρχη ακομα δεν ηταν με κανεναν !
        Αλλα απο καποια χρονικη στιγμη και μετα πηγαν στον συριζα και εκτοτε, συμπεριφερονται με εναν απιστευτο κομματοσκυλιστικο τλαιμπανισμο

      • Φαίη said

        Αγαπητέ Σουλιώτη.

        The bottom line is ότι όλοι τους έχουν τα ίδια «προσόντα». Λίγο έτσι ο ένας, λίγο γιουβέτσι ο άλλος.

        Η μικρή διαφορά που εντοπίζεις (ο τσίπρας πέφτει στα μαλακά) προφανώς να οφείλεται στο ότι τις ημέρες μας η αριστερά είναι της μοδός..

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σύριζα=πασόκ,συγκοινωνοῦντα δοχεῖα νεοταξιτῶν εἶναι…..
        καί μετά τόν Νοέμβριο τοῦ 2011,ἀπεκαλύφθη καί τό ἀσαμάρωτο τομάρι…..
        Γίνανε πολλές!!!

      • Σουλιώτης said

        Οπως ειπε κι πατερας μου για τον Τσιπρα «ολοι ετσι ξεκιναν»…μεχρι να γινουν κυβερνηση
        Κι ο Σαμαρας ετσι οπως ειναι ο τσιπρας τωρα ηταν, και μεταμορφωθηκε οταν αναγκαστηκε να συνκυβερνησει.
        ΘΥμαστε στο defence ενα αρθρο με τιτλο «ο Παπανδρεου ντυθηκε Σαμαρας»? τοσο πολυ δεν μπορουσαν να πιστεψουν τη μεταμορφωση…..αφου αντιπολιτευση ητηαν ο ανθρωπος τι θα ελεγε…….κι ο Τσιπρας φασουλι το φασουλι ,λιγο λιγο αρχισε να μεταμορφωνεται

      • Σουλιώτης said

        Αλλα μου κανει εντυπωση , πως για τα ιδια πραγματα που εβριζαν τον Σαμαρα ,
        υποστηριζουν τον Τσιπρα

        Αλλιως

        Πως υπερασπιζονται τον Τσιπρα , με τα ιδια επιχειρηματα που εβριζαν τον Σαμαρα

        Αρα….δεν ηταν τοσο οτι ηταν αντιμνημονιακοι, απλως ηταν πρωην πασοκοι-αριστεροι , μη δεξιοι τεσ πα και ειχαν βρει ευκαιρια να βγαλουν το αχτι τους

      • Φαίη said

        Αγαπητέ Σουλιώτη,

        δύο λέξεις: «Επαγγελματίες Ψεύτες».

      • Σουλιώτης said

        Φαιη, μαλλον εκει οφειλεται

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἅμα τήν προδοσία τήν κάνει ἀριστερούλης, εἶναι καλή κι’ εὐλογημένη…..
        Αὐτή εἶναι καί ἠ διαφορά δεξιοῦ καί ἀριστεροῦ ψηφοφόρου,ὁ δεξιός βάζει τήν Πατρίδα του πρῶτα καί στέλνει στόν ἀγύριστο τό κόμμα……ὁ ἀριστερούλης ἕνα μέλημα ἔχει,τό κόμμα!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Φαίη διαφωνῶ….»ἐπαγγελματίες προδότες» !!!

      • Φαίη said

        Αγαπητέ Σουλιώτη,

        είναι το βασικό ‘προσόν’ για το οποίο μιλούσα πιο πάνω.
        Απλά μπερδεύουν τον κόσμο με σάλτσες και ιδεολογίες.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σᾶς καληνυχτίζω φίλοι,πέρασε ἡ ὥρα…
        Ὄνειρα γλυκά σέ ὅλη τήν παρέα… 🙂

      • Φαίη said

        Και αυτό μέσα Μαρία,

        Παίδες καληνυχτώ.

        Όνειρα γλυκά και στους υπόλοιπους όταν πάτε για ύπνο. 🙂

      • Σουλιώτης said

        Φαιη μου, νομιζω οτι εδω τους τελειωσαν πια και οι διαφορετικες…σαλτσες, τοσο τα ιδια λενε αηδιαστικα πια,απλα μερικοι ψηφοφοροι ειναι κολλημενοι
        Εδω πιστεψαν το «λεφτα υπαρχουν» που τοξεχασαμε πλεον…

      • Σουλιώτης said

        Καληνυχτα Φαιη ,Μαρια, ονειρα γλυκα
        και καλη δυναμη

      • Καληνῦχτα,τσοῦπρες καί καλό ξημέρωμα

    • Φαίη said

      Καλησπέρα Μαρία 🙂

      Πέτρο εγώ δεν ποντάρω πουθενά.

      • Πετροβούβαλος said

        Ελπίζω να μη σε έχει πάρει από κάτω…

      • Φαίη said

        Πέτρο όχι, αν και είμαι βαθύτατα απογοητευμένη με την εμφανέστατη έλλειψη πατριωτισμού. Ένας και ένας διαλεχτοί όλοι τους.

        Εννοώ απλά ότι δεν ποντάρω σ’αυτούς. Είναι πολύ λίγοι, είναι πολύ μικροί.

        Ο χρόνος όπου ο παράγοντας άνθρωπος μπορούσε να κάνει κάτι έχει παρέλθει. Από εδώ και στο εξής ό,τι ακολουθήσει θα είναι νομοτελειακό. Ας λάβουμε θέσεις.

      • Γιάννης Μ. said

        Φαίη θα διαφωνήσω

        με μια πραγματικά ανεξάρτητη δικαιοσύνη πολλά από όσα έγιναν μέχρι τώρα πιστεύω ότι μπορεί να ακυρωθούν.

  7. Εὖγε Ἄρτεμις,

    νά ἁγιάσῃ ἡ μάνα πού σέ βύζαξε καί ὅποιος/α σέ λάδωσε……

  8. Μιχαήλ said

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:31 μμ
    ὁ “σύμβουλός” σου ὁ κουνιστός καί Λυγιστός νά παραιτηθεῖ;

    ἡ…”είδικός” ἐπί…νεο-οθωμανικῶν “σχέσεων”, ἡ Μίκα, νά παραιτηθεῖ;

    ὁ…ναρκωμένος πού ἔβγαλες στόν…Ἕβρο, νά παραιτηθεῖ;

    ἡ…ἀπαίτησή σου περί κήρυξης καί χάραξης ΑΟΖ καί ἄμεσης ὑπαγωγῆς της, ὡς asset, στό ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, μέ βάση τόν Ἐφαρμοστικό Νόμο, νά…παραιτηθεῖ;

    πῶς;
    σοῦ βάζω δύσκολα;
    ἄντε, ρῖξε δυό στροφές γιά πάρτη μου…

    ὅ,τι σοῦ εἶπα…
    3.5%…σέ πρώτη φάση…
    μόνος μου….
    κι’ ἅμα τολμᾶς, ΒΓΕΣ.-

    Απάντηση

    ΙΩΑΝΝΗΣ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:34 μμ
    “Ο εχθρός του εχθρού μου φίλος μου”

    Αυτό φαίνεται να το ξεχνάς αγαπητέ Μιχαήλ…

    Απάντηση

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:38 μμ
    εἶμαι ἀλλοιῶς μαθημένος…
    συμπᾶθα με.

    ΙΩΑΝΝΗΣ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:41 μμ
    Όπως και να είσαι μαθημένος όμως η κριτική σου έχει λάθος στόχο. Ακόμα και αν έχεις δίκιο με τέτοια κριτική αποδυναμώνεις τον σύμμαχο εναντίον του εχθρού σου. Ασχέτως αν δεν γουστάρεις τον σύμμαχο…. ασχέτως αν δεν τον θεωρείς σύμμαχο καν…. αλλά τουλάχιστον βλέπεις ότι κινείται παράλληλα με σένα και όχι αντίθετα.

    Σωστά;

    ΙΩΑΝΝΗΣ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:49 μμ
    Δηλαδή ενώ θέλει “τζατζάρισμα”…. εσύ τον κουτουλάς….κατάλαβες;

    Τζατζάρουμε τους δίπλα….κουτουλάμε τους απεναντι….

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:49 μμ
    Λάθος ἀδερφέ μου…
    Λάθος.

    Τούς ἐχθρούς μου τούς ξέρω…
    Τά φίδια πού ζέσταινα στόν κόρφο μου ΦΟΒΑΜΑΙ.

    Υ.Γ. Τά παραπάνω μέ βάση τό ὅτι οἱ…παράλληλες πορεῖες ΔΕΝ συναντῶνται ΠΟΤΕ καί…ΠΟΥΘΕΝΑ.

    Ὑγίαινε.

    ΙΩΑΝΝΗΣ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 3:53 μμ
    Επιμένω….. τον παράλληλο τον τζατζάρεις για να τον στείλεις εκεί που θες…τον απέναντι κουτουλάς.

    Είμαι σίγουρος ότι γίνομαι κατανοητός αλλά δεν έχω λόγο να κατευνάσω τα πιθανά παράπονα σου απο τους ΑΝΕΛ.

    Οπότε σέβομαι απλα τα λόγια σου.

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 4:01 μμ
    Κι’ ἐγώ σέβομαι καί “προσέχω” πάντα τίς τοποθετήσεις καί παραινέσεις σου…

    “Παράπονα” δέν ἔχω ἀπό κανένα…

    Τά “συναισθηματικά” ἀφοροῦν τίς…”ἐγκαταλειμένες” καί τά μικρά παιδιά…

    Μετρήσιμο, ποσοτικά καί ποιοτικά, ἀποτέλεσμα, εἰδικά σέ ὅ,τι ἀφορᾶ τήν Πατρίδα…

    Μέ κρῦο αἷμα.
    Καί ώς ἐδῶ, καταλαβαινόμαστε, μήν τό πλατιάσουμε.

    Ιωαννης_Τ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 5:24 μμ
    Μιχαηλ το οτι σε συμπαθω το γνωριζεις. Το οτι για δικους σου λογους αλλα περιμενες απο τους Ανελλ αλλα αλλα σου βγηκαν το σεβομαι γιατι και εγω εχω παραπονα… Τωρα στο συγκεκριμενο με ενοχλει αυτο το 3,5% θα σε παω μονος μου. Με ενοχλει γιατι εδω καταδικαζει ο Πανος τα ασυστολα ψεματα που λενε καθε μερα οι της κυβερνησης. Και ο Καμμενος εχει κανει λαθη αλλα εδω εχει δικαιο που φωναζει. Για την Αοζ κανει λαθος που την ζηταει αμεσα. Θυμαμαι πριν τις εκλογες ελεγε καταργηση μνημονιου και μετα ανακυρηξη ΑΟΖ. Θα τον ρωτησω παντως γιατι επιμενει για την Αοζ τωρα. Και φυσικα για την Ιατριδη εχεις δικαιο αν και δεν πιστευω οτι ο Καμμενος της ειπε να παει στα εγκαινια της Αδερφοσυνης. Εμενα ο Μαρκοπουλος δεν μου αρεσει και τελευταια μαθαινω κατι σχεδιαζει πισω απο την πλατη του Καμμενου. Ελπιζω να μην μιλας με Μαρκοπουλο γιατι θα αλλαξω γνωμη για σενα. ΛΟΛ.

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 12, 2012 στις 8:26 μμ
    ἀδερφέ, δέν λέω ὅτι δέν ἔχει δίκιο στό συγκεκριμένο θέμα…

    πρέπει ὅμως νά μᾶς ἀπαντήσει καί γιά…”πιθανές” παραιτήσεις στά/’ἀπό τά ζητήματα πού ἀναφέρομαι…

    διαφωνεῖς;

    Antart22 είπε

    Οκτωβρίου 13, 2012 στις 12:00 πμ
    ΙΩΑΝΝΗ +100000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μιχαήλ είπε

    Οκτωβρίου 13, 2012 στις 12:40 πμ
    θά μποροῦσε νά μᾶς ἀπαντήσει στά ζητήματα πού θίγω ἡ Antart…
    …μόλις σταματήσει νά χοροπηδάει.

    ———————————————–

    Υ.Γ….08.03.2012

    Ἄντε καλό μας ξημέρωμα.

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Μιχαήλ, θα σε παρακαλέσω να μην μεταφέρεις διαλόγους από άλλο blog, αυτούσιους.
      Μπορείς να βάλεις το λινκ και να δούν όλοι όσοι θέλουν να δουν.

      Στην ουσία, εμένα μου φαίνεται κωλοτούμπα Ομηρικών διαστάσεων, πέρα από ρητορικές και κραυγές.
      Απομένει, αν προλάβουμε, να δούμε γιατί, πως και από ποιους…

    • antart22 said

      Αγαπητέ Μιχαήλ,
      Εγώ γνωρίζω ότι οι Αν.Ελλ. μιλάνε για εφαρμογή της Εθνικής Αντιπρότασης. Αυτό σημαίνει πρώτα ακύρωση των Δανειακών και μετά ανακήρυξη ΑΟΖ . Επιπλέον βλέπω τον Π.Κ. να μιλάει επισήμως για Α.Ο.Ζ. χωρίς γκρίζες ζώνες. Θα περίμενα λοιπόν από αυτούς που είναι μέσα στον τομέα «ευθύνης ενέργειας» των Αν.Ελλ. να αντικρούσουν από μέσα απ’ το κίνημα, τον όποιο νεοταξίτικο δάκτυλο υπάρχει.
      Τι κάνω εγώ Μιχαήλ; Χοροπηδάω; Με ξέρεις και από χτες; Με γνωρίζεις προσωπικά;Σε πληροφορώ λοιπόν ότι όλη μου τη ζωή διαθέτω τις γνώσεις, τις ικανότητές μου και όσες δυνάμεις έχω για την Ελλάδα, εις βάρος της προσωπικής μου ζωής και της δουλειάς μου. Βρίσκομαι σε πόλεμο με τους δωσίλογους απ’ την ώρα που γεννήθηκα. Υποστηρίζω με νύχια και με δόντια οτιδήποτε μπορεί να ωφελήσει τον συνάνθρωπό μου, γιατί γνωρίζω ότι η προσωπική μου ευτυχία είναι άμεσα συνυφασμένη με αυτήν του διπλανού μου.
      Εσύ τι κάνεις Μιχαήλ; προσπαθείς να διασπάσεις τους Αν.Ελλ.; Αυτό εμένα ως πολίτη με βοηθάει; Μήπως θα έπρεπε να στρέψεις το σπαθί σου σε άλλη κατεύθυνση; Ποιός είναι ο κοινός εχθρός Μιχαήλ; Αυτοί που ήδη κυβερνούν, ή αυτοί που ΙΣΩΣ κυβερνήσουν αύριο;
      Γιατί λειτουργείς μηδενιστικά και κλέβεις απ’ τους Έλληνες το τελευταίο τους όπλο, την ελπίδα τους; Δεν βοηθάς καθόλου με αυτήν την τακτική. Η ισχύς εν τη ενώσει. Όχι διαίρει και βασίλευε…

      • Μιχαήλ said

        ὅ,τι λέω καί στήν διπλανή γειτονιά…

        πές τα στήν Ἄρτεμις…
        ἐγώ εἶμ’ ἀπό χωριό.-

      • antart22 said

        Η Άρτεμις θα τα διαβάσει ή εδώ ή στην άλλη γειτονιά και αν θέλει θ’ απαντήσει. Εσύ όμως δεν απαντάς σε αυτά που σε ρωτάω ούτε αιτιολογείς το υποτιθέμενο «χοροπήδημά» μου…

      • Μιχαήλ said

        ἄντε πάλι…
        θά στραβώσει ὁ…κόμπος τῆς γραβάτας καί θά φταῖς…
        ————————–
        στήν ἀνάρτηση, κάτω ἀπό τήν ὁποία γράφεις, ἐγώ ξεκίνησα τά ἐρωτήματα…
        τέσσερα τόν ἀριθμό…

        ξεκῖνα νά ἀπαντᾶς καί αὔριο πού θά ἐπιστρέψω θά τίς δῶ…

        καλό σ/β καί πάλι.-
        —————————-

      • antart22 said

        Εγώ Μιχαήλ μου είμαι ένας απλός πολίτης και μόνο μ’ αυτήν την ιδιότητα μπορώ να σου απαντήσω. 1. Τζους επί τόπου. 2. Την κυρία δεν την γνωρίζω προσωπικά ούτε το έργο της. Η επίσκεψή της στον Σύλλογο με ενόχλησε ιδιαιτέρως. Της αφήνω όμως το περιθώριο να εξιλεωθεί εάν έτυχε να κάνει λάθος. Αυτό που λέμε “δεύτερη ευκαιρία”. 3. Τον “ναρκωμένο” που λες (ειλικρινά δεν έχω ιδέα για ποιόν μιλάς και γιατί τον αποκαλείς έτσι) τον εξέλεξαν οι ψηφοφόροι; 4. Που είδες απαίτηση υπαγωγής ΑΟΖ ως asset; Οι Ανελλ. μιλούν πρώτα για κατάργηση Δανειακών και μετά όλα τ’ άλλα. Ο Π.Κ. που ξέρω εγώ δεν κωλοτουμπιάζει…
        Τώρα αφού απάντησα στις δικές σου ερωτήσεις εσύ θ’ απαντήσεις στις δικές μου;

      • Γιάννης Μ. said

        Μιχαήλ, για δώσε στίγμα για την άλλη δημοσίευση..

      • Μιχαήλ said

        συνοπτικά καί…ἑλληνικά:

        ἄλλος τόν τρώει καί πρήζεται κι΄ἄλλος τόν τρώει καί δροσίζεται.

        τό πρῶτο ἀφορᾶ ἐμένα…
        καί δέν εἰρωνεύομαι καθόλου.

    • Γιάννης Μ. said

      Θα πρότεινα στην διαχείρηση να κάνει δημοσίευμα με την Εθνική Αντιπρόταση και εκεί να τοποθετηθούν όσοι και όσες επιθυμούν και επί της ουσίας, δηλαδή σε ότι θεωρούν ότι δεν είναι σωστό και θα πρέπει να βελτιωθεί, αλλά και στο ποιά κόμματα επιχειρηματολογούν με βάση την Εθν. Αντιπρόταση κλπ Κάτι σαν ανοικτό διάλογο τμηματικά ώστε να αναλύεται κάθε κομμάτι

      • Γιάννης Μ. said

        Βέβαια τον κυρίαρχο λόγο στην πρότασή μου έχουν η γέφυρα αλλά και οι «πνευματικοί» της Εθν. Αντιπότασης.

      • Μιχαήλ said

        «… διαπίστωσα ότι υπάρχει σαφής διαφοροποίηση από την Εθνική Αντιπρόταση. Συγκεκριμένα:

        Η ανακήρυξη της ΑΟΖ, ακόμα και σε πλήρες εύρος, με οριοθέτηση βάσει “αμοιβαία μη γκρίζων ζωνών” και “συνεκμετάλλευσης”, όπως ορίζεται από το στρατηγικό σύμβουλό σου κ. Λυγερό, είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.
        Η ανακήρυξη της ΑΟΖ χωρίς παράλληλη διαδικασία αντικατάστασης του Μνημονίου με την Εθνική Αντιπρόταση θα θέσει, βάσει της υφιστάμενης Δανειακής Σύμβασης, το σύνολο των εσόδων από την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων άμεσο τροφοδότη του ειδικού λογαριασμού εξυπηρέτησης του χρέους. Το ξεπούλημα του συνόλου του ορυκτού πλούτου της χώρας για τη διασφάλιση των πιστωτών είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.
        Η συνέχιση των διαδικασιών εκχώρησης δικαιωμάτων σχετικών με τον ορυκτό πλούτο γίνεται κατά παράβαση του Ν.4001/2011 και με πλήρη σεβασμό στο σχέδιο και στους ανθρώπους που εμπιστεύτηκε ο πρώην υπουργός κ. Παπακωνσταντίνου. Αυτή η διαδικασία είναι σαφώς σε πλήρη αντίθεση με τις προβλέψεις της Εθνικής Αντιπρότασης.»…
        ————————————-
        case closed.

      • Γιάννης Μ. said

        Ότι βλέπουν τα μάτια μας και ότι ακούνε ‘τ αυτιά μας μπορεί και να είναι ένα ακόμα ταχυ ακουστογραφικό 🙂

      • Γιάννης Μ. said

        Και ο λαγός κύριε;
        Από ποιό καπέλο θα βγεί ; 😉

      • Μιχαήλ said

        😎

        ἄντε καλό μας Σαββατοκύριακο καί…μέ τίς ὑγεῖες μας.-

  9. kota salonikiotiki said

    καλα τα λεει ..
    απλα να ρωτησω..(παντα τον χαζο κανω ..μπορει και να ειμαι…)

    αφου απο τα βασικα των ΑΝ.ΕΛΛ και Χ.Α και των αντι γενικα
    ειναι η καταργηση-καταγγελια των μνημονιων και λογιστικος ελεγχος για ολα .. αυτο αυτοματα δεν καταργει και την υποθηκη για οτι εχει αυτη η που@@@ η ΑΟΖ;;;

    εκτος και αν ερθουν μετα να βγαλουν το αεριο-πετρελαιο μονοι τους μαζι με στολο….

    • Πετροβούβαλος said

      Τίποτα δεν καταργεί εφ’ όσον μένει κενό γράμμα. Η πολιτική αντίδραση σε αυτή την εποχή είναι αδιανόητο να ακολουθεί τους παραδοσιακούς κοινοβουλευτικούς τρόπους.
      Αν μπουν γεωτρύπανα εταιρειών στην Ελληνική ΑΟΖ και υπαχθούν στο ταμείο αποπληρωμής της δανειακής, μετά θα χρειαστεί πόλεμος για να επανακτηθεί ο έλεγχός τους.

  10. ΒΡΑΧΟΣ said

    Η κατάσταση, προφανώς, είναι αρκετά σοβαρή, γιατί το συγκεκριμένο θέμα είναι, πολύ πιθανά, ένας από τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα στοχοποιήθηκε και ταλαιπωρείται.
    Και η γεωπολιτική της θέση στον χάρτη και η γεωπολιτική θέση στον χάρτη των αδελφών Κυπρίων και ο πλούτος των δύο μαζί, είναι σοβαρότατες παράμετροι «στοχοποίησης».
    Ποιο έλλειμα και παπάρια μάντολες…συγγνώμη κιόλας.
    Εδώ έχουν βρεθεί πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες, αρκετοί στον αριθμό και σημαντικοί σε τίτλους, που λένε ξεκάθαρα ότι το οικονομικό πρόβλημα της χώρας, για σοβαρούς «παίκτες», είναι πρακτικά μηδαμινό, μπροστά στις δυνατότητες της χώρας.
    Το πρόβλημα αφέθηκε και έγινε προσπάθεια να ξεφύγει από κάθε έλεγχο, για να αποκτηθεί ο έλεγχος από κάποιους που ήξεραν, ξέρουν και έχουν πρόγραμμα πεντηκονταετίας, το λιγότερο.
    Η Ελλάδα είναι στοχοποιημένη πάρα πολύ καιρό τώρα και το χειρότερο δεν είναι αυτό.
    Αυτό είναι δεδομένο και ανόητοι εκείνοι που δεν το ξέρουν ή καμώνονται πως δεν το γνωρίζουν.
    Το χειρότερο είναι ότι απώλεσε την δυνατότητα άμυνας εκ των έσω.
    «Έπεσε» και την ρίξαμε κι εμείς με την ανοησία μας, στα χέρια «ελινικόν» αρπακτικών, αδίστακτων προδοτών και δωσιλόγων, που την περιφέρουν ως τρόπαιο στον καλύτερο πλειοδότη.
    Μόνο που ο πλειοδότης δεν ρίχνει χρήματα για να «αγοράσει» την Ελλάδα, στην Ελλάδα, αλλά μίζες στα δωσίλογα ανθρωποειδή που την εκμεταλλεύονται.
    Αυτό είναι το χειρότερο…
    Η προδοσία της ελινικίς αληταμπουρίας.
    Δεν έχουμε μόνον εχθρούς, το χειρότερο είναι οι Εφιάλτες.
    Κανονικά θα έπρεπε να είμαστε απογοητευμένοι, για την ανικανότητα, στα όρια της εθνικής μειοδοσίας και για την εθνική μειοδοσία, από τις σημερινές πολιτικές δυνάμεις.Όλες….
    Ανεξαιρέτως, πουλημένοι ή απολύτως ανόητοι.
    Πρακτικά μου είναι εντελώς αδιάφορο.
    Πρακτικά και η ανοησία και η προδοσία, έχουν τελικά το ίδιο αποτέλεσμα.
    Την υποδούλωση του Τόπου.
    Άρα, για μένα τουλάχιστον,είναι και αδιάφορος ο διαχωρισμός τους, ως προς την στοχοποίηση και την εξάλειψη τους.
    Και των ανοήτων και των προδοτών.
    Δυστυχώς, για αυτούς, θα μπουν στο ίδιο τσουβάλι και θα τιμωρηθούν το ίδιο.Αδίστακτα.
    Λυπάμαι, για την ακρίβεια δεν λυπάμαι, αλλά για λόγους ευγενείας, ας πρόσεχαν…
    Έχουν προειδοποιηθεί.

    • Γιάννης Μ. said

      Βράχε την καλησπέρα μου

      συμφωνώ με την ανάλυσή σου για το έως εδώ…. όμως.
      Το μεγάλο ζητούμενο είναι από εδώ και μετά εάν μπορεί να γίνει κάτι και τι.

      Υπάρχει τη σήμερα και η επόμενη μέρα.
      Το χθές είναι χρήσιμο μόνο ώς μελέτη για αποφυγή των ίδιων λαθών.

      Στην παρούσα φάση το σημαντικότερο είναι η διάχυση της πληροφορίας προς κάθε κατεύθυνση. Εντός κι εκτός διαδικτύου.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Πολλά μπορούν να γίνουν.
        Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να αποκτήσουμε πατριωτικές προτεραιότητες και να μάθουμε να κλίνουμε το ρήμα «μαλώνω» σε όλες τις κλίσεις.
        Με «πολιτικές» ευγένειας, θα μας λοιδωρούν και θα συνεχίσουν να μας εμπαίζουν, όλοι.
        Να ξεφύγετε από τα κομματικά δίκτυα και να ξεκινήσετε να σκέφτεστε αμιγώς Εθνικά.
        Κομματικά είμαι «ορφανός» και «ανάδελφος».
        Εθνικά, είμαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας…

      • Γιάννης Μ. said

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        😆

      • Γιάννης Μ. said

        Όπως βλέπεις ξεκίνησα την προπόνηση 🙂

        Ας ξεκινήσουμε και την διάχυση της πληροφορίας. Αν ένα μεγάλο κομμάτι των Ελλήνων μάθει και κυρίως εαν κατανοήσει ότι θα μπορούσε να ζει άνετα, χωρίς μνημόνια και όλα τα σχετικά μόνο και μόνο όταν στείλει στον γεροδιάολο τους πουλημένους, έχουμε σοβαρές πιθανότητες να γίνει η ανατροπή

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Δεν μπορώ τώρα, έχω μία δουλίτσα, για να επεκταθώ.
        Μόνο για το «άνετα»,μία κουβέντα.
        Άνετα, στην Ελλάδα δεν ζεις.
        Μόνον ελεύθερα ζεις, αλλιώς δεν ζεις καθόλου…Φυτοζωείς.
        Καλό μεσημέρι.
        Προπονηθείτε…

  11. Δυστυχισμένε μου λαέ καλέ και αγαπημένε.
    Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε.
    Διονυσιος Σολωμος

    • juliet said

      Πάντα θέλει ν’ακούει αυτό που θέλει και όχι αυτό που είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. Αυτό πληρώνεται , Γιώργο μου , όποιος έχει βίτσια πάντα σκλαβωμένος θα είναι…

      • δεν ειναι θέμα βίτσιου,,πως να αναγνωρίσεις την Αλήθεια όταν σου την λένε επαγγελματίες ψεύτες

      • juliet said

        Μα , Γιώργο μου , το είπες ……επαγγελματίες ψεύτες ! εκεί σε θέλω , να ξεχωρίζεις την αλήθεια και να σκέφτεσαι τι θα βάλει αυτός στην τσέπη του …..ο Τζίμερος κατέβηκε και πήρε επιδότηση 750.000;
        Γιατί να τον ψηφίσουν αντίδραση λέει ………ρίξε λευκό , άκυρο ..αλλά μην κάνεις κανέναν πλούσιο , εμείς πληρώνουμε με την ανοησία μας αυτούς .Ποιός πολέμησε τίμια μέσα σε ΟΜΑΔΑ; η διαγραφή και ίσως η μη επανεκλογή τσούζει .
        Δεν είναι για το λαό …..άδεια πουκάμισα και άδεια παντελόνια …….

  12. Tζουλιεττα ,,ένα δίκιο το έχεις αλλά έτσι δεν καταλήγουμε πουθενά,,,,δεν βγαίνει,,,ας μην καταδικάζουμε πριν δούμε,,,,
    δεν μιλω για τους ηδη γνωστούς ψεύτες,,,αυτοι έχουν ISO ψευτιάς
    το λευκό και άκυρο αποκτά δύναμη οταν είναι καθολικό,,,ειδάλλως τους βολεύει..

    • juliet said

      Δεν κατάλαβα ……..ακόμη προσπαθείς να δικαιολογήσεις ; ποιόν ; τις επιλογές σου ; εγώ τις δικές μου οχι! αλλά πάντα πιστεύω ότι η διάσπαση είναι ολέθρια …..οδηγεί σε μίση και εμφύλιους .Ο χρόνος δεν σήκωνε πρόβες . Ο λαός δεν είναι μια γροθιά . Οι πολιτικοί το εκμεταλεύονται . Θέλω να δω ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Αν αρχίζουν και πληρώνουν , αν ο λαός τους δικάσει , αν οι δικαστικοί γίνουν ΔΙΚΑΣΤΕΣ και όχι μπακάληδες με δεφτέρια και κρυβά βιβλία , αν πας και τ’ακουμπάς και έχεις δικαιοσύνη κατά τω δοκούν ……οι πολιτικοί πάντα θα είναι αυτό που βλέπεις ……καραγκιόζηδες που πληρώνεις ακριβά να δεις παραστάσεις τις πλάκας .

      • γιατί δεν κατάλαβες ,,,,δεν γίνετε επανάσταση κάθε μέρα,,,,ο Ηγέτης μέσα απο την φωτιά θα βγει,,,και θα πρέπει να ανασυσταθεί το Ελληνικο κράτος απο την αρχή( ξήλωμα,γκρέμισμα και χτίσιμο ),,,και ας ελπίσουμε να μην ξαναπαιστουμε κορόιδα,,,,,γιατί μας πιάνουν κορόιδα ,,,συνεχεία,,,

      • juliet said

        Καταλαβαίνω πολύ περισσότερα …παιδί πολιτικού πρόσφυγα είμαι .

  13. antart22 said

    Ποστάρω την απάντηση του ίδιου του Π.Κ. από το fb

    Panos Kammenos shared a link.
    36 minutes ago
    Αγαπητή Άρτεμις,

    Η θέση των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ για την ΑΟΖ ποτέ δεν άλλαξε

    Στη Βουλή αλλά και εκτός Βουλής πάντα τονίζουμε οτι ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ

    ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

    Αλλά ξεκαθαρίζω ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ οτι δεν θα ικανοποιήσω αιτήματα του φίλου σου Άρτεμις, Σπύρου Ανακόντα, η του υπαλλήλου του Σάλλα, για να «παρακαλέσω τον Δένδια και τον Κεδίκογλου» για να του πληρώσουν οφειλόμενα δήθεν απο δουλειές που έκανε με την κυβέρνηση ΓΑΠ.

    ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

    Υ.Γ. Άν στο έγραψαν απο το γραφείο του Τρεπεκλή που ζήτησες συνεργασία συγνώμη…………

  14. Anaconda said

  15. Anaconda said

  16. ΜΑΡΙΑ said

    Πιθανῶς τό σχόλιό μου θά στενοχωρήση κάποιους φίλους,ἀλλά στά χίλια ἐλαττώματά μου δέν συμπεριλαμβάνεται ἠ ὐποκρισία.
    Παρακολουθοῦμε μῆνες τώρα καί ἐδῶ καί στήν Ο,ἕναν κλεφτοπόλεμο μέ ὑπονοούμενα,τραγουδάκια,καρφιά,μπηχτές καί δέν συμμαζεύεται,πού ἔχουν στόχο τούς ἀν.ἑλ.
    Γιά νά ἐξηγηθοῦμε…γιά τόν Καμμένο δέν δίνω δεκάρα τσακιστή-μέ ἀπογοήτευσε, δυστυχῶς-μέ καίει ὅμως τό ξεπούλημα τῆς Πατρίδας.
    Κύριοι, ἄν νομίζετε ὅτι μπορεῖτε νά βοηθήσετε τή Χώρα ἀποκαλύπτοντας τήν βρῶμα καί δυσωδία, πού εἶναι βυθισμένο τό πολιτικό προσωπικό της,προχωρεῖστε καί θά δικαιωθεῖτε.
    Ἀλλά προχωρεῖστε μέ σοβαρότητα,διότι ὅλο αὐτό τό «παιχνιδάκι» βγαίνει εἰς βᾶρος σας,σᾶς ἀφαιρεῖ ἀξιοπιστία καί ἁγνές προθέσεις……καί κατάντησε ἀπίστευτα κουραστικό.
    Ἡ φαιδρότητα δέν νομίζω ὅτι βοηθᾶ σέ αὐτές τίς πολύ δύσκολες ὥρες,πού περνᾶ ἠ Ἑλλάδα….

    • Anaconda said

      Η αντίδραση σε μία δράση αποτελεί κίνηση τακτικής.
      Η δράση βάσει στρατηγικής είναι κάτι τελείως διαφορετικό και δε μπορεί να τύχει ελέγχου από δράσεις πρόκλησης.

      Η πατρίδα χρειάζεται λύση, όχι περαιτέρω επίγνωση των προβλημάτων.
      Εθνικό σχέδιο υπάρχει: http://ikoima.org/main/subs/docs/elisi.pdf
      Κυβερνητικό σχέδιο υπάρχει: http://ikoima.org/main/subs/docs/eantiprotasi.pdf
      Σχέδιο κυβερνητικής μορφοποίησης υπάρχει: http://ikoima.org/main/subs/docs/nonpaper.pdf
      Τώρα υλοποιείται το σχέδιο διαμόρφωσης της επόμενης μέρας σε επίπεδο προσώπων: http://ikoima.org/main/subs/docs/SKMBT_C25312101009580.pdf

      Δε με απασχολεί τί σκέφτεται και τί λέει οποιοσδήποτε επιθυμεί να παραμείνει μέρος του προβλήματος ή να τραβήξει και άλλους στον Καιάδα μαζί του.
      Το μόνο που με απασχολεί είναι το μέλλον του έθνους.
      Με απτές ενέργειες, όχι με ατάκες ούτε με θεωρίες.
      Με απαντήσεις στα προβλήματα, όχι με επικοινωνιακά πέπλα.
      Ωμά και ρεαλιστικά.
      Υπερκομματικά, θεσμικά, προβλεπόμενα.
      Σα να ήμουν ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας σε περίοδο οικονομικού πολέμου.

      • Τώρα υλοποιείται το σχέδιο διαμόρφωσης της επόμενης μέρας σε επίπεδο προσώπων

        αγαπητέ φιλε
        το πιο δύσκολο απο όλα
        φίλος η εχθρός,,,,ο συναγωνιστής!!!!
        σε τέτοιο επίπεδο
        νέα Φιλικοί Εταιρεία
        μόνο με αιφνιδιασμό υπάρχει ελπίδα επιτυχίας,,πριν διαβρωθεί η προσπάθεια,,,,εκ των έσω απο τους εξω.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μέ αὐτά πού γράφεις τώρα-καί ὅπως τά γράφεις-συμφωνῶ.
        Μέ τήν τακτική διαφωνῶ….μακάρι νά τό βλέπω λάθος,μόνο ἐγώ!!

      • Santa said

        τον non paper είναι το γνωστό του Καμμένου? τελικά ήξερε ή δεν ήξερε ότι μέσα στα χαρτιά του είχε κι ένα άλλο χαρτί? το έδωσε ή δεν το έδωσε στον πρόεδρο? αν το έκανε ήταν για να δημιουργηθει κυβέρνηση και να μην παραγραφούν τ αδική ματα ή κάτι άλλο? ποιος το έβγαλε στο φως αφού ήταν κρυφό? (μάλλον ο χοντρός αλλά η ερώτηση είναι ρητορική)…γιατί στην τελική αρνήθηκε ότι ήταν δικό του αφού δεν έγραφε κάτι κακό? θα περιμένω για απαντήσεις αν υπάρχουν…πειστικές….ξεκάθαρες….τραγουδάκια, υπονοούμενα και άλλα γαλλικά είναι για τα μάτια του κόσμου όπως είπε και η Μαρία…χωρίς πυροτεχνήματα παρακαλώ…

      • Πετροβούβαλος said

        Santa, αυτές είναι ερωτήσεις που πρέπει να γίνουν στον κ.Καμμένο.

      • Santa said

        μόνο που εγώ δεν έχω πρόσβαση να μιλήσω στον Καμμένο…εσείς που ήσασταν στο επιτελείο του τα ξέρετε καλύτερα φαντάζομαι…όλο και κάποια συννενόηση θα υπήρχε πριν τη συνάντησή του με τον ΠτΔ…..εεε? όχι?? τελικά δε θα μπορέσει μάλλον να μου εξηγήσει κανείς…ίσως και για το μαγείρεμα του ελλείματος θα πρέπει να πάω να ρωτήσω τον ίδιο τον ΓΑΠ…θα πάρω σβάρνα ρε παιδί μου τους αρχηγούς και θ αρχίσω τις ερωτήσεις..απλό είναι τελικά…τι κάθομαι και σκάω?

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν ήμουν στο επιτελείο του, αλλά υποθέτω πως ο χειρισμός του nonpaper από τον ίδιο και η άρνηση αναγνωρίσεως της πατρότητάς του, συν την υιοθέτησή του προσφάτως από την Anaconda δείχνει πως το επιτελείο του τότε δεν είχε την παραμικρή ενημέρωση για τις κινήσεις του αρχηγού.

        Το τότε επιτελείο του δε, λοιδωρήθηκε και όπως βλέπεις συνεχίζει να λοιδωρείται από τον κ.Καμμένο, άρα;

      • Santa said

        μπορεί να φταίνε και οι δημοσιογράφοι…έτσι όπως το παρουσίασαν φαινόταν ότι επιζητούσε υπουργικές καρέκλες…με το που το έδειξαν στην τηλεόραση, έγινε στον τοίχο του στο φβ ο κακός χαμός!!! τι προδότη τον είπαν, τι κολωτούμπα, τι «που πήγε το ούτε νεκρός»…..και χίλια δυο άλλα…δε βαριέσαι…έτσι κι αλλιώς η αλήθεια είναι κάπου στη μέση…σε καμμιά 20αριά χρόνια θα μάθουμε…

      • Anaconda said

        Οι δημοσιογράφοι δε φταίνε.
        Στάη και Χατζηνικολάου έλεγαν μπράβο σε πολιτικό αρχηγό, πράγμα ανήκουστο.
        Μην ανησυχείς: ακόμα και αν επιλέξεις να μην κάνεις ερωτήσεις εκεί που προβλέπεται, την αλήθεια θα τη μάθεις πάρα πολύ σύντομα.

      • Μιχαήλ said

        Ἀμφίσβαινα γιά τό πρῶτο (ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ) ἔχει μιλήσει ἀναλυτικά ὁ…ΑΚΕΡΜΑΝ.

        Τεράστιο λᾶθος καί ἐπιφανειακή ἀνάλυση τοῦ περιβάλλοντος…
        Σχεδόν ἐρασιτεχνική.
        Kαί τό ἐπαναλαμβάνω καί ἐδῶ:
        Ἄν ἐρχόσαστε στό γραφεῖο μου νά…»διαπραγματευτεῖτε», θά καταλήγατε κάτω ἀπ’ τό…γραφεῖο…
        …Monica remake ἕνα πρᾶμμα.

        Κατά τά λοιπά συμφωνοῦμε.
        Carmina Burana λοιπόν.

      • Anaconda said

        Μιχαήλ, η παιγνιακή στρατηγική της Εθνικής Βάσης Διαπραγμάτευσης δε συζητείται δημοσίως.
        Γνωρίζεις ότι μελετώ προσεκτικά τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της θέσεως που είχες εκφράσει.
        Εγώ δε δύναμαι καν να εκφράσω το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τη θέση σου: δεν προβλέπεται.

      • Santa said

        βρε Ανακόντα…ξέχασες που το μεσημέρι της ίδιας μέρας είχε βγει ο Σαμαράς με κάτι χαμόγελα ως τ αυτιά και ισχυριζόταν ότι μάλλον θα γίνει κυβέρνηση γιατί η χώρα είναι σε δύσκολη κατάσταση? ξέχασες πώς κουνούσε ο δημοσιογράφος τα χαρτιά έξω απ τη Συγγρού? μήπως δεν διάβασες τα μηνύματα που είχε στο φβ που του έγραφαν «πού πήγε το ούτε νεκρός»?? αν συνεργαζόταν το σίγουρο είναι ότι θα τον περνούσαν γενεές δεκατέσσερις…σε κάθε περίπτωση ο έλληνας έτσι κι αλλιώς δεν ξέρει τι θέλει…όταν το μάθει βλέπουμε…κοντός ψαλμώς…θα έχω υπομονή μέχρι να μάθω τι έγινε…

      • Μιχαήλ said

        Καλῶς…
        νά μετρᾶς πάντα ὅμως, πώς ὅπως τότε ἀπό τέσσερεις μείνατε τρεῖς, ἔτσι καί τώρα ἀπό…δέκα {λέμε τώρα) μείνετε πᾶλι…ΔΥΟ…
        καί βέβαια τά νῶτα σου…
        ΤΑ ΝΩΤΑ σου λέμε.

      • Anaconda said

        Santa, το non-paper το διάβασες;
        Κατάλαβες τί σημαίνει «έγινε κυβέρνηση»;
        Διάβασε εδώ https://averoph.wordpress.com/2012/09/17/υιοθεσία-του-non-paper/ για να καταλάβεις ότι το «έγινε κυβέρνηση» + «ούτε νεκρός» ήταν πλήρως συμβατά…

      • Anaconda said

        Μιχαήλ, τα νώτα άστα: μόνο ο Θεός… Δεν έχω παράπονο.

      • Μιχαήλ said

        ΤΑ ΝΩΤΑ σου, ἐπαναλαμβάνω…
        τά γεγονότα θά μᾶς ξεπεράσουν…
        Κάνε…ΥΠΑΚΟΗ καί νά φυλάγεσαι…

        Καί…συμβουλή (τίς ἀπεχθάνομαι):
        Σέ ὅτι μικρό ἤ μεγάλο στοχεύεις, σέ ὁποιοδήποτε τομέα, νά θυμᾶσαι ΠΑΝΤΑ ὅτι στήν πραγματικότητα είσαι ΜΟΝΟΣ.
        ΜΟΝΟΣ.
        Καί νά «τούς» δίνεις νά τό καταλάβουν ΚΑΛΑ αὐτό.
        …Μόνον ἔτσι τούς…»τελειώνεις».

      • Anaconda said

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Εξαιρετικό.
        Το έχω δει..
        Μα με καλεσμένο τον Νταλάρα;
        Τον Νταλάρα;
        Τον Νταλάρα της Ελληνοτουρκομογγολικής φιλίας;
        Οι Πόντιοι;
        Οι Πόντιοι;
        Οι Πόντιοι!
        Θου Κύριε…

      • Γιάννης Μ. said

        Φιδάκι, πιστεύω αυτό το «πάρα πολύ σύντομα» να είναι κυριολεξία
        Δεν ξέρω πόσο χρόνο ζωής μας έχουν δώσει, αλλά πρέπει να είμαστε κάπου στο τέλος.
        Σίγουρα οι βιαστικές ενέργειες κάθε άλλο παρά λύσεις θα προσφέρουν, αλλά ότι μπορεί να επισπευσθεί θα είναι χρήσιμο να γίνει.

      • Santa said

        @Ανακόντα…σαφώς και το έχω διαβάσει…εμένα δε μ ενόχλησε ποτέ αυτό το χαρτί….ένα μόνο θα σου πω…επειδή εκείνο το βράδυ έβλεπα την εκπομπή της Στάη, δεν θα ξεχάσω την έκφραση του Ζώη ποτέ!! δεν πίστευε ούτε στα μάτια του, ούτε στ αυτιά του…το είδε σαν προδοσία…ίσως να έκανε μεγάλο λάθος τότε…

      • Μιχαήλ said

        Πολύ καλά τό θέτεις ἀδερφέ (Βράχε)…
        Οἱ Πόντιοι;
        Οἱ Πόντιοι γ@μῶ τίς πουτ@νες μου;…(Θοῦ)!
        Τίποτε δεν ἔμεινε ὄρθιο σ’ ἀὐτόν τόν τόπο;
        Τίποτε;

        (Θυμᾶσαι τά σχόλια πού…μοῦ διέγραψες γιά μᾶς τούς…ρουφιανο-φραπεδομακεδόνες;
        …Φάτην τώρα :mrgreen:)

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Τα σχόλια στα έκοψα και θα στα ξανακόψω :lol:, γιατί κακοχαρακτήρισες όλους τους ρουφιανοκτλκτλ.
        Εγώ απλώς αναρωτήθηκα, γ#$% το μ^^&&ί της π%%$##ς της πεταλούδας μέσα…
        Και πάλι συγκρατούμαι.
        Θα φάω κι άλλες…
        Οι χαζοί συνήθως τρώνε πολλές…

    • Πετροβούβαλος said

      Θα συμφωνήσω 100% μαζί σου, αφού ξεπεραστεί το πρόβλημα της οργάνωσης! Τότε όντως θα είναι κρίσιμο το ζήτημα της σοβαρότητας!

    • Μιχαήλ said

      ἡ ἐπισήμανση σωστή Μαρία…

      καί ΤΙ θά ἄλλαζε λέω ἐγώ…

      ἀλλά γιά νά δοῦμε τό κομμάτι τῆς προσωπικῆς εὐθύνης τοῦ καθενός…

      ἐδῶ καί ἑπτά μῆνες δίνω «διευθύνσεις» καί ὀνόματα…
      τό ἔψαξε κανείς;

      μπῆκε κάποιος ἀπό δῶ μέσα στόν κόπο νά παρακολουθήσει τήν κάθε Navarino, τόν κάθε Μαχαιρίδη, τό κάθε ΧΦΘ μέ τήν κάθε Καραγιάννη καί τόν κάθε Λαμπάκη, τόν κάθε Χιονῆ;

      τόν κάθε Καρρᾶ μέ τόν κάθε Φριτζαλά κλπ κλπ;
      δέν πανηγυρίζατε ἐδῶ μέσα γιά τό εὐαγές…»Δόμνα Βιζβίζη»;

      καί πῶς συνδέονται τά παραπάνω μέ τόν κάθε Τ$ίπρα, Καμμένο…Ντόρα, Ἄστον, Ρόντο καί σία;

      πῶς καί μέ ποιές μεθόδους στραγγαλίζουν τήν Πατρίδα;

      κάποιος…παλαβός λέει κάτι…φωνάζει γιά κάτι μῆνες…
      καί τελικά δικαιώνεται…ΘΕΣΜΙΚΑ.
      μπῆκε ἔστω καί ΕΝΑΣ ἐδῶ μέσα στόν κόπο νά σηκώσει ἕνα τηλέφωνο, νά ρωτήσει, νά πάρει μιά γνώμη, νά μπεῖ στήν βάσανο τῶν ὅποιων συνειρμῶν καί ἄν δεῖ ὅτι ὑπάρχει ΚΑΠΟΙΑ βάση, νά ἐνημερώσει κόσμο, πολιτευτές, φορεῖς, περιφεριάρχες (ὅσους καί ὅποιους νομίζει) Κομμάτων, πατριωτικῶν ὀργανώσεων, «προξενῆτρες» καί…ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ;κλπ;

      νά κάνει μιά δική του ἀνάλυση, νά μᾶς πεῖ κάτι;

      ΕΝΑΣ;
      …KANENΑΣ.

      ὅλα τά παραπάνω θέλουν κόπο, θέλουν ρίσκο…ΡΙΣΚΟ, ὄχι παρόλες.
      καί δέν γράφονται ΟΛΑ.
      ΟΥΤΕ σέ blogs ΟΥΤΕ μέ email…
      πρέπει νάνα πολύ μ@λάκας κάποιος γιά νά τό κάνει μ’ αὐτόν τρόπο…

      Λοιπόν μήν διαμαρτύρεστε.

      Υ.Γ. Πᾶνο πές ἀλεύρι…
      Ἔχει κἄνα δυό…περιφερειάρχες σου πού σέ γυρεύουν…μεταξύ ἄλλων…
      Θά στά πῶ καί ἀπό ἀλλοῦ…
      Θά σοῦ τά «ποῦνε» καί οἱ ἴδιοι.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μην βάλεις στοίχημα.
        Θα πας κουβά και λεφτά δεν υπάρχουν…

      • Μιχαήλ said

        δέν βάζω…
        …ἀπουσίες σημειώνω…
        ἀπουσίες καί λογύδρια.

      • Πετροβούβαλος said

        Μιχαήλ, ψάξε τι έγινε με το ευαγές ίδρυμα στη Ζυρίχη και μην τσουβαλιάζεις!

      • Μιχαήλ said

        καλῶς…
        τήν ἑπομένη θά βάλω τά «παπάκια» γιά νά μήν ἐνοχλεῖται κανείς.

      • Γιάννης Μ. said

        Μιχαήλ καλώς ή κακώς δεν έχουν όλοι είτε τον χρόνο, είτε τις γνώσεις, είτε, είτε. Εάν ο καθ ένας ότι γνωρίζει το κρατά για τον εαυτό του αντί να το μοιράζεται νομίζω δεν δικαιούται να ζητά από τους άλλους απολογίες. Καθείς και τα όπλα του έχει γράψει ο Ελύτης. Τα όπλα του καθ ενός εάν συνταχθούν σε μια φάλλαγα ίσως έχουμε αποτέλεσμα. Σε αντίθετη περίπτωση απλά πηγαίνουμε με την λογική του όποιος επιζήσει και μένει αναπάντητο το κοινό μας μέλημα. Και η Ελλάδα Κύριε ;

      • Πετροβούβαλος said

        Θωρήκτό και παπάκια δε λέει! Ρίχτο στα γλαρόνια… :mrgreen:

      • Μιχαήλ said

        ποιός κρατάει γιά τόν ἑαυτό του ρέ φίλε…
        διαβάζεις καλά τί γράφω παραπάνω;

        «διαβάζεις» λέμε;

      • Γιάννης Μ. said

        Διαβάζω Μιχαήλ, το προσπαθώ από τότε που μπήκα στο νετ, αναζητώντας τρόπους αντίδρασης στα όσα γίνονται. Τα ξέρεις, τα έχουμε πει. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι πως ότι για σένα φαντάζει σύνηθες και καθημερινότητα, για άλλους δεν είναι καθώς έχουν μια άλλη καθημερινότητα. Και όπως σου είχα πει και παλιότερα εάν έκανες ένα άρθρο με το οποίο να καταδεικνύεις όλα αυτά που τώρα συνοπτικά ονοματίζεις – χωρίς να λέω ότι κι αυτό είναι λίγο – κατά τη γνώμη μου θα βοηθούσε περισσότερο

      • Μιχαήλ said

        φίλε μου, ὁ καθένας ἀπό τούς σχολιαστές σέ κάθε μπλόγκ, σέ κάθε ἀνάρτηση, είναι φορέας πληροφοριῶν…
        στόν καθένα ἀπό ἐμᾶς ἀπομένει νά τίς φιλτράρουμε καί νά ἐρευνοῦμε περαιτέρω…ἄν ὄντως τό λέμε καί τό ΕΝΝΟΟΥΜΕ ὅτι νοιαζόμαστε καί δέν περνᾶμε τήν ὥρα μας…
        εἰτε στό διαδίκτυο, είτε ἐκεῖ ἔξω…

        δηλαδή καί θέλουμε μασημένη τροφή καί ἔχουμε καί ἄποψη…
        ἀπό ἐξυπνάδες καί χλεύη δέ…ἄστα…
        …χαλάουα, νυχάκι γυαλισμένο, ὑφάκι μπλαζέ (τά σερνικά) καί ὑψηλή κριτική…

        ὅπως μοῦ τὄπε τό καλό μου τό ΠαΠί: «οἱ Ἕλληνες, Μιχαήλ, είναι ἀδιάβαστοι καί…ἀααβάδιστοι».

      • Πετροβούβαλος said

        Yπάρχει το εξής πρόβλημα: Ειδήμονες, ο καθένας στον τομέα του και μη ειδήμονες. Οι ειδήμονες μεταξύ τους αδυνατούν να συνεννοηθούν και οι μη ειδήμονες αδυνατούν να συνεννοηθούν με τους ειδήμονες!
        Απαιτείται «ερμηνεία» των ειδημόνων και το παράπονο ότι οι Ελληνες είναι αδιάβαστοι είναι άσφαιρα πυρά!
        Πέρα από την «ερμηνεία» απαιτείται οργανωμένη διάδοση της πληροφορίας και όοοολα αυτά μαζί, απαιτούν ΟΡΓΑΝΩΣΗ!!!
        Αλλιώς καταλήγομε να «τη λέμε» ο ένας στον άλλο με μηδενικό ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!

      • Γιάννης Μ. said

        Φίλε Μιχαήλ, θα συμφωνήσω σε πολλά και κυρίως στην ρήση του ΠΠ ότι οι Έλληνες είμαστε αδιάβαστοι. Όπως λέει και ο Βράχος καλώς ή κακώς όλα είναι θέμα παιδείας, με την ευρύτερη έννοια, όπως εγώ το ερμηνεύω. Πολύς κόσμος και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου, έχει άγνοια σε πολλά ζητήματα ή έχει γνώσεις επιφανειακές. Το θέμα άποψης που ανέφερες είναι σχετικό, γιατί κατά τη γνώμη μου, οι απόψεις, εκτός από γνώσεις για το εκάστοτε θέμα, προυποθέτουν και άλλα στοιχεία. Όπως για παράδειγμα τις αξίες του καθ’ ενός μας.
        Συχνά – πυκνά πολλοί σχολιαστές εδώ και αλλού αναφέρονται σε όσους στήριξαν με την ψήφο τους την σημερινή κυβέρνηση και τα κόμματα που την απαρτίζουν. Πιστεύεις ότι εάν όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι τους είχαν σωστή ενημέρωση θα έπραταν το ίδιο; Δε νομίζω. Ουσιαστικά η «διαφωνία μας’ είναι τι επιλέγουμε. Απ’ τη μία έχουμε την πληροφορία (πχ ψάξτε τι γίνεται με το προξενείο) και απ’ την άλλη έχουμε την ενημέρωση ( πχ το προξενείο υποσκάπτει την εθνική μας ακεραιότητα με τις χ,ψ ενέργειες). Εάν δεν υπήρχαν ενημερωτικά εκτενή άρθρα για το κάθε θέμα, παρά μόνο πληροφορίες – ενδείξεις, δε νομίζω ότι θα είχαμε τις γνώσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή για τα περισσότερα των θεμάτων που τίθετναι. Σίγουρα το κάθε γεγονός έχει διαβαθμίσεις, ως προς την ερμηνεία του και την εξήγησή του, ανάλογα με το «κοιωνικοπολιτικό επίπεδο» του αναγνώστη – λήπτη. Αυτό όμως είναι διαφορετικό από τον αποκλεισμό του από μια «γνωστική βάση» για το εκάστοτε θέμα. Πως για παράδειγμα θα κατανοήσει κάποιος το εάν εθνικά μας συμφέρει τώρα να γίνει η ανακύρηξη της ΑΟΖ εάν δεν έχει διαβάσει κάμποσα άρθρα και τα σχετικά σχόλιά τους. Αλλά και πάλι, θα πρέπει να έχει πέσει και στην κατάλληλη χρονική στιγμή, στο κατάλληλο άρθρο ή σχόλιο που θα τον πονηρέψει, έναντι των υπολοίπων. Σε κούρασα ίσως αλλά με το τελευταίο παράδειγμα πιστεύω να σου έδωσα να καταλάβεις την «διαφωνία μας»

      • Γιαννη συμφωνώ απόλυτα με την αποψη σου,, όπως την περιγράφεις,,σχολιο 11.32 ,,έτσι είναι.

      • φωτεινη said

        το ιδιο κι εγω.
        συμφωνω.
        επισης θα συμπληρωσω οτι και οι πιο πολυπλοκοι συλλογισμοι,
        μπορουν να ειπωθουν με πολυ απλο τροπο.
        και οχι χανοντας την ουσια τους,αλλα βρισκοντας την.
        τοσο

      • Μιχαήλ said

        τί διαφωνία…
        σεβαστά καί τά δικά σου καί τοῦ Πετρό (τό ΠαΠί ΔΕΝ ρίχνει ἄσφαιρα Πετρό)…
        δέν χρειάζεται νά πέσει σέ κανένα ἄρθρο Γιάννη…
        κατηγοριοποιεῖς τά θέματα (γνωστά τοῖς πᾶσι ΠΛΕΟΝ), κάνεις καί μιά λίστα μέ ὅρους, πρόσωπα καί ὀνόματα (γιά τούς ἀδαεῖς αὐτά) καί ἀρχίζεις νά βλέπεις τί παίζεται…
        τήν ψάχνεις τήν δουλειά…
        ρωτᾶς καί τούς γάτους τῆς πιάτσας γιά ὅτι δέν γνωρίζεις ἤ δέν καταλαβαίνεις καί ἔχεις βάλει πλέον θεμέλιο…
        ἔγνοια θέλει…
        ἔγνοια καί ξεβόλεμα…
        καί δουλειά ἐκεῖ ἔξω…
        ὅταν οἱ ΞΕΡΟΛΕΣ ἀδιάβαστοι πιάνουνε τόν…κῶ τῆς Πραξούλας, ἐσύ πίνεις καφέ μέ κάποιονε πού μπορεῖ νά σέ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΕΙ.
        ὅταν οἱ ἄλλοι διασκεδάζουν ἐσύ μελετᾶς…
        ὅταν κοιμοῦνται ἐσύ βγαίνεις παγανιά…
        νόμος στή ζωή είναι αὐτό, πόσο μᾶλλον ὅταν παίζεται ἡ τύχη τῆς Πατρίδας…
        τῆς ΠΑΤΡΙΔΑΣ!
        ὄχι τῆς τσέπης μου, ὄχι ἡ τύχη τῶν δικῶν μου, ὄχι τῆς κόρης μου, ὄχι ἡ πάρτη μου…
        ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

        ἀλλοιῶς ΠΩΣ;
        πέσε πίττα νά σέ φάω…
        ἄστο λοιπόν…
        ἔχω συνηθίσει «ἀλλοιῶς».

        καί ἐπειδή ὅλοι σας μέ…τσαντίσατε ἀπόψε, πάρτε τραγουδάκι, μέ ἀγάπη σέ ὅλες καί ὅλους, παροντο-απόντες…AN-ΕΞΑΙΡΕΤΩΣ:

      • Πετροβούβαλος said

        Για τα παράπονα μίλησα Μιχαήλ, όχι γενικά για τα όσα ρίχνει ο Π.Π.

        Επιμένω πως υπάρχει τεράστια ανάγκη οργάνωσης και αναφέρομαι στην εύκολη πλευρά της, αυτή του διαδικτύου. Το διαδίκτυο δεν θα το «τρέξουν» οι πάντες, οι πάντες όμως μπορούν να ενημερωθούν από αυτό και είναι ανάγκη να ενημερώνωνται όσο γίνεται πιό εύκολα και ΓΡΗΓΟΡΑ. Ιδού πεδίον δόξη λαμπρόν για «ξεβόλεμα».

        Λεπτομέρειες προσεχώς…

      • Μιχαήλ said

        ρέ Πετρό…
        θά μέ κάνεις νά σοῦ στείλω καμμιά μελέτη μου μοῦ φαίνεται πάνω σέ information management…
        τί νά τήν κάνει ρέ σύ τήν πληροφορία ἄνθρωπος πού δέν ἔχει τά στοιχειώδη νά τήν ἀξιολογήσει;
        καί πῶς τόν πείθεις γιά τήν ἐγκυρότητα καί τήν ἀξιοπιστία της;
        γιά κλωσσομηχανή τό πέρασες ἤ γιά φασόν…ξεστράβωμα;
        καί γιατί ἐγώ νά ἐμπιστευτῶ τίς πληροφορίες σου;
        ἔχω τά ἐφόδια νά ἀξιολογήσω τήν πληροφόρηση πού μοῦ παρέχουν γιά τό…»ποιόν» σου οἱ πληροφορίες πού θά μοῦ πασσάρεις;
        τήν ἀλφαβήτα ἀπ΄ τό «Ω» νά πάρεις, δέν ἔρχεσαι σέ λογαριασμό…
        θέλει δουλειά σέ προσωπικό ἐπίπεδο φίλε μου…
        δουλειά…
        κῶλο…
        πῶς τό λένε;
        ἐκεῖ ἔξω…
        ὄχι καναπεδάκι, μπαλκονάκι…παϊδάκι…
        ΕΚΕΙ ΕΞΩ…

        Ἄντε καλό βράδυ…
        Δέν βγαίνει ἄκρη.

        Υ.Γ. Συστήνω «Strategy and the Internet», M. Porter…

      • Πετροβούβαλος said

        Mιχαήλ, δε χρειάζομαι καμία μελέτη και τις στρατηγικές περί internet τις έχω φάει με το κουτάλι επί χρόνια!

        Δες την ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ και πρόσφατη ιστορία του Ελληνικού διαδικτύου και βγάλε συμπεράσματα! Π.Χ. Στο διαδίκτυο δημιουργηθήκαν οι Αν.Ελλ. (πριν την εποχή του FB και του twitter) και το διαδίκτυο θα τους σβήσει!
        Κι αυτό έγινε με ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ δουλειά, έστω και ανοργάνωτη, έστω και σποραδική!

        Αν υπάρχει η πληροφορία και είναι σωστή, είναι ανόητο να περιμένεις από τον καθένα αναγνώστη να τη διασταυρώσει εμπεριστατωμένα, επειδή ο χρόνος του σου χρειάζεται για να τη ΔΙΑΔΩΣΕΙ! Απορώ που θεωρείς σαν μόνη εναλλακτική το παϊδάκι και τον καναπέ και απορώ που δεν αντιλαμβάνεσαι την πυραμυδωτή διάδοση της πληροφορίας!

        Κι όσο για τη διασταύρωση, είναι απίστευτα απλό και πάλι απορώ: Στο ΕΛΕΥΘΕΡΟ διαδίκτυο, η μούφα θα φανεί αμέσως! Το εάν ένας ιστοχώρος ανήκει στο ΕΛΕΥΘΕΡΟ διαδίκτυο, βγάζει μάτι αμέσως. Και αυτή είναι η ιστορία του διαδικτύου παγκοσμίως…

      • Πετροβούβαλος said

        Ο όρος «κρίσιμη μάζα», δεν έχει φτιαχτεί για πλάκα και δεν είναι μιάς χρήσης! Ξέρω κι εγώ από υπονοούμενα… 😆

      • Πετροβούβαλος said

        Kαι κάτι τελευταίο για τις μελέτες περί διαδικτύου: Είναι επί το πλείστον ΑΝΟΗΤΕΣ επειδή επί το πλείστον έχουν σαν αναφορά τους την ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ πλευρά της επικοινωνίας. Οι αναγνώστες που τείνουν να την αποδέχονται σου είναι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ άχρηστοι κι αν οι εκκλήσεις σου απευθύνονται σε αυτούς, μιλάμε με επικοινωνιακούς όρους για τον ΟΡΙΣΜΟ των άσφαιρων πυρών!

      • Μιχαήλ said

        θέτω συγκεκριμμένα ἐρωτήματα ἀδερφέ…
        fundamentals σέ ὅτι ἀφορᾶ τήν διαχείρηση τῶν πληροφοριῶν…
        α, β, γ…

        «Αν υπάρχει η πληροφορία και είναι σωστή, είναι ανόητο να περιμένεις από τον καθένα αναγνώστη να τη διασταυρώσει εμπεριστατωμένα»

        «σωστή»;
        τί θά πεῖ αὐτό;
        γιά ποιόνε:
        ποιός τό λέει;
        ποιός είσ’ «ἐσύ» πού τό λέει καί μοῦ τό πασσάρεις;
        γιά ποιόν δουλεύεις;

        «ανόητο», «διασταυρώσει εμπεριστατωμένα»;
        πάλι σέ…ἀβάδιστους ἀπευθύνομαι δηλαδή;

        «και απορώ που δεν αντιλαμβάνεσαι την πυραμυδωτή διάδοση της πληροφορίας»…
        τώρα δηλαδή θέλεις τεχνική ἀνάλυση;

        Υ.Γ. γιά νά πεῖ κανείς ὅτι ἔχει φάει μέ τό κουτάλι «στρατηγικές» φίλε μου, πρέπει νά ἔχει ἐκπονήσει τουλάχιστόν 10 ὁλοκληρωμένες καί ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ…
        «ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ» δηλαδή ἀπό τό παζάρι ὅτι «δουλέψανε»…

        προσωπικά μετά ἀπό 19 χρόνια μελέτης, δουλειᾶς καί…ψευτοσπουδῶν στόν χῶρο management καί πέντε ὁλοκληρωμένα στρατηγικά πλάνα, ἀκόμα ἔχω ἀνάγκη μελέτες ἄλλων, συναδέλφων, συνεργατῶν καί εἰδικῶν («ἐπιβάλλεται» νά τίς ἔχω ἀνάγκη), πόσο δέ μᾶλλον…τυχάρπαστων σάν τόν Porter.

        εἴπαμε ὅμως πᾶλι…
        ἄν καί διαφωνοῦμε…κάθετα, σεβαστές οἱ ἀπόψεις σου.-

      • Αγαπητε φιλε Μιχαηλ
        θα στο ξαναπώ ,,Έχεις δίκιο,,αλλά πάλι το χάνεις το δίκιο σου με τον τρόπο που κρίνεις συνανθρώπους σου
        Απο οτι έχω καταλάβει είσαι ελεύθερος ,δεν έχεις παντρευτεί,και το λέω με την άποψη οτι πιθανότατα έχεις αρκετό έως πολύ χρόνο ελεύθερο για να ψαξεις όπως λες τα γεγονότα και τα δεδομένα..
        δεν θα σου φέρω ως παράδειγμα άλλους αλλά τον εαυτό μου
        Στεγαστικό,επαγγελματικό,κάρτες,τρια παιδιά φοιτητές,μια σύζυγο,γκόμενα never και με τίποτα,μέχρι προτεινος 17 ατομα προσωπικό,τωρα 0 προσωπικό,οικογενειακές υποχρεώσεις,επαγγελματικές υποχρεώσεις και αβεβαιότητα για τα προς το ζειν ,,,,κάπου τωρα εκεί στην καθημερινότητα με εγκαλείς γιατί δεν ψάχνω???????να ψαξω τι,,,,,πως,,,
        ασχολήθηκα με μπλογκς πριν 8-9 μηνες επειδή ήθελα μια διέξοδο για οσο γίνετε πιο αντικειμενική πληροφόρηση,,έκανα την βόλτα μου και στάθηκα για λιγο στην Ολυμπια οπου γνώρισα πολλους ,,κατοπιν μεταφέρθηκα στον Αβερωφ για μόνιμη εγκατάσταση και εδω σχεδόν αποκλείστηκα πληροφορούμαι μιας και δεν εχω την πολυτέλεια που έχουν αλλοι να ψάξω και να ανακαλύψω ολα αυτά που λες,,,
        αν αυτό εσυ το λες Ασχετοσύνη η οτι είμαι Ξερόλας δεν μπορω να σου απαντήσω οτι έχεις άδικο με γνώμονα οτι εσυ ψάχνεσαι,,,,μαθε όμως οτι και εγω ψάχνομαι στο μετρό που μου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου,,,κάνω άλλη δουλειά και δεν μπορώ να ειμαι στο δίκτυο ολη μέρα ολη την ώρα,,άσε που δεν ξέρω.
        Αν κατά την άποψη σου ειμαι πατριώτης ,αν έτσι με έχεις γραδάρει Εσυ οφείλεις να με ξεστραβώσεις για το καλο της πατρίδος μιας και εσύ εχεις αυτήν την πολυτέλεια,,του χρόνου
        Αν θες απάντησε μου,,,αν μου απαντήσεις την θελω με πρακτικούς ορους,με πραγματικά δεδομένα,οχι φιλολογικά» αν θελεις μπορείς να βρεις χρονο κλπ»
        και επειδη με τσάντισες θα σου αφιερώσω ενα τραγουδάκι αγαπημένο όπου το αφιερώνω μονο σε Ελληνες και σε οσους αγαπώ

      • Μιχαήλ said

        «Kαι κάτι τελευταίο για τις μελέτες περί διαδικτύου: Είναι επί το πλείστον ΑΝΟΗΤΕΣ επειδή επί το πλείστον έχουν σαν αναφορά τους την ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ πλευρά της επικοινωνίας»

        φίλε λυπᾶμαι, ἀλλά είσαι ΑΔΑΗΣ.

      • Πετροβούβαλος said

        Θα φανεί στην πράξη (το κομμάτι της που φαίνεται).

      • Μιχαήλ said

        Ὅ ἕνας μέ τόν ἄλλο Γιώργη…
        Διάβασέ με προσεκτικά τί γράφω παραπάνω…
        ὁ ἕνας μέ τόν ἄλλον…
        ΟΛΟΙ εἴμαστε φορεῖς πληροφοριῶν μέ τόν ἕνα ἤ τόν ἄλλο τρόπο…
        ΑΠΑΝΤΕΣ.

        Υ.Γ. Ἔχω μιά «καραμελένια» κι’ ἐγώ…
        ἴσως τό μόνο καλό πού θά μείνει ἀπό μένα…
        τό μόνο…»χνάρι».

      • 1.ἔγνοια θέλει…
        ἔγνοια καί ξεβόλεμα…
        καί δουλειά ἐκεῖ ἔξω…
        ὅταν οἱ ΞΕΡΟΛΕΣ ἀδιάβαστοι πιάνουνε τόν…κῶ τῆς Πραξούλας, ἐσύ πίνεις καφέ μέ κάποιονε πού μπορεῖ νά σέ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΕΙ.

        2.“σωστή”;
        τί θά πεῖ αὐτό;
        γιά ποιόνε:
        ποιός τό λέει;
        ποιός είσ’ “ἐσύ” πού τό λέει καί μοῦ τό πασσάρεις;
        γιά ποιόν δουλεύεις;

        μιας και σε διαβαζω,,και για αυτα που λες αν και δεν γνωριζομαστε σε αγαπω

        εδω Εγω τι κανω,,,,

      • Astillais said

        Μιχαήλ , αν γνωρίζεις τον τρόπο και δεν τον λές τότε απλώς δεν τον γνωρίζεις
        Κατα τα λοιπά ρίξε τα δίχτυα και πιάσε όσα ψάρια θες
        Ψάρια θάναι , καλά μόνο για ζεστή σουπίτσα.
        Και τι να το κάνω εγώ αν ξέρεις πολλά και δεν ξέρεις να τα επικοινωνήσεις;
        Καλός δασκαλος είναι ο δι-δάσκων
        εσύ θες νάσαι μάνατζερ,
        Δικαίωμά σου.
        Υπάρχουν δυο ειδών μανατζαραίοι
        Αυτοί που τα θέλουν έτοιμα κι αυτοί που φτιάχνουν τον κόσμο τους
        Ήρθες να μας ξεστραβώσεις εδώ κι εφτά μήνες( κατά τα λεγόμενά σου)
        Πρίν που ήσουνα οέο;
        Μάζευες πληροφορίες;
        Τέλος πάντων μου είναι αδιάφορο, εμένα εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να μου μάθεις την μέθοδο να ξεστραβώνομαι και όχι να χρειάζομαι ιδιόκτητο ξεστραβωτή.
        Αυτά και ευχαριστώ.

      • Μιχαήλ said

        «Αυτοί που τα θέλουν έτοιμα κι αυτοί που φτιάχνουν τον κόσμο τους»

        Πιάστο τό λοιπόν, γύρισέ τό ἀνάποδα καί ἰδοῦ πεδίον δόξης λαμπρόν.

        Υ.Γ. Ἕνα εἶδος…μανατζαραίων, ΕΝΑ.
        Οἱ «ὑπόλοιποι» εἶναι κάτι ἄλλο, ὀνόμασέ τό ὅπως θέλεις, πάντως γιά μανατζαραίους ΔΕΝ πρόκειται.

        “To manage is to forecast and plan, to organise, to command, to coordinate and to control», Henry Fayol.

        Εὐχαριστῶ κί ἐγώ καί καλό ξημέρωμα πλέον σέ ὅλους.

      • καλη σου νυχτα Μιχαηλ

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα Μιχαήλ!

        Λοιπόν παίδες, επειδή υπάρχει μεγάλη σύγχιση με τον κόσμο των επιχειρήσεων και την ΟΡΓΑΝΩΣΗ σε καιρούς καταστροφής κοινωνικών δομών, το κλειδί της επικοινωνίας που μας ενδιαφέρει δεν βρίσκεται στο marketing αλλά στις μεθόδους ανορθόδοξου πολέμου. Έτσι και πέσετε σε εγχειρίδια marketing που εμπεριέχουν μεθόδους που αναφέρονται στον ανορθόδοξο πόλεμο, είστε ήδη ένα βήμα πίσω, όσο παράδοξο κι αν ακούγεται αυτό.

        Διαφεύγει συνεχώς και διαφεύγει από πολλούς η φύση του μέσου, δηλ. του διαδικτύου.

        Η φύση του μέσου είναι η αιτία που έχουν γίνει μπάχαλο οι κανόνες.

      • Έτσι και πέσετε σε εγχειρίδια marketing που εμπεριέχουν μεθόδους που αναφέρονται στον ανορθόδοξο πόλεμο, είστε ήδη ένα βήμα πίσω, όσο παράδοξο κι αν ακούγεται αυτό.

        μιας και εισαι γνώστης το δέχομαι ,,,αμασητα ,,,ερωτηση κουζουλού ,,και αναπάντητου τον ερωτήσεων αυτού,,,Εσυ ο Πετρος πρόκειται να μας πασάρεις εγχειρίδιο,,,,έμενα η κρίση μου Τωρα λεει οχι,,,οπότε βάσει κρίσεως πορεύεται ο άνθρωπος ,ανεξαρτήτου γνώσης,,,εαν εχω άδικο παρακαλώ να μου το πείτε

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργο, δεν υπάρχει λόγος να χιλιομπερδευόμαστε με τις θεωρίες. Αυτό που θέλω να πω, είναι πως εφ’ όσον οι κανόνες είναι μπάχαλο, είναι μοναδική ευκαιρία να αντλήσουμε από το χάος. Έτσι κι αλλιώς βασιζόμαστε στην κρίση μας, αυτό είναι χαζό να το αμφισβητούμε. Το ίδιο χαζό είναι και το αφ’ υψηλού κοίταγμα του ενός απέναντι στον άλλο. Πάντα ήταν, γιατί είναι ανήθικο στη βάση του, αλλά ειδικά τώρα ξεχωρίζει την ήρα από το στάρι ως προς τα όπλα μας. Η παρότρυνση «ξεστραβωθήτε» (με όλη μου την αγάπη προς τον Μιχαήλ) δε λέει απολύτως τίποτε. Μα απολύτως τίποτε…

      • καπως ετσι γιναμε σδερφε

        και ,,εχεις δικιο!

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν είναι απαραίτητα κακό. Σκέψου πως ήμασταν, ένα μάτσο ανθρωπάκια υποταμένα στα ήθη της νέας τάξης πραγμάτων!
        Άλλωστε είναι γμτ τα τραγούδια…

      • δεν ειπα οτι ειναι κακο,απεναντίας μιας και καταλαβαίνεις τον στιχο ειναι καλό,,,για καλό το εβαλα,,,,και ειπα ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
        εμαθα,,,να μιλω κρυπτογραφικα απο τον στρατό και μου εμεινε ,,συγνώμη αν σας μπερδεύω,,,θα επεξηγώ,,,,το καλο το μονοπάτι ξερει και αλλο παλικάρι,,,ειναι όντως γμτ τραγουδι

      • Πετροβούβαλος said

        Eνδιαφέροντες καιροί… :mrgreen:

      • τρε μποκου μον αμι

      • αντι απάντησης,,,,αυτό

      • Anaconda said

        Αχ βρε Μιχαήλ…
        Με αυτά που είπες μου θύμισες πόσο … είναι κάτι Χασοχαρτόπαιδα του Ρεβυθούλη που λένε «δεν υπάρχει ανάλυση, μόνο ενημέρωση» και κάνουν διαρκώς αποτυχημένο clopy-paste…
        Συμφωνώ ΠΛΗΡΩΣ μαζί σου: είναι ΑΝΕΦΙΚΤΟ να αποκτήσει επαρκή -για την κατανόηση συγκεκριμένης πολυπλοκότητας πληροφορία- επίγνωση της κατάστασης κάποιος που δεν…
        Αλλά έτσι έχουμε μάθει στο Ελλαδιστάν…
        «Δώσε μου το ρεζουμέ σε 5 μπούλετς» σου λένε και δε μπορούν να καταλάβουν ούτε μία από τις χιλιάδες σελίδες επεξήγησής τους…

        Αυτό που σου λένε όμως τα παιδιά παραπάνω είναι κάτι άλλο: χρειάζονται βοηθό στις σελίδες.
        Αλλά τί να πρωτοπρολάβεις και’συ, και ‘γω, και ο ΠΠ, και…

      • Καλημέρα

        https://i0.wp.com/ffe.hendersongdi.com/ff1/psp/anaconda.gif

      • Anaconda said

        καλέ τί ωραίο φιδάκι είναι αυτό Ανδρέα;!
        ευχαριστώ!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μιχαήλ,κάθε ξεσκέπασμα σκοτεινῶν σχεδίων καί καλοδεχούμενο εἶναι καί πολύτιμο.
        Δέν ἦταν ἐπ’ αὐτοῦ ἡ διαφωνία μου,ὁ τρόπος πού γίνεται αὐτό- φοβᾶμαι-ὅτι δέν εἶναι σωστός.
        Ἐπίσης σέ αὐτό πού λές:…ψᾶχτε…ἐρευνῆστε…ξέρεις δέν ἔχουμε ὅλοι τήν πολυτέλεια τοῦ χρόνου, γιά ἐμπεριστατωμένες ἔρευνες.
        Μποροῦμε ὅμως νά φιλτράρουμε τήν πληροφορία,ἀνάλογα μέ τήν ἀξιοπιστία τοῦ πληροφοριοδότη.
        Ἄν αὐτή χαθεῖ,λόγῳ αὐτῶν πού ἀνέφερα στό πρῶτο σχόλιό μου….θά εἶναι διπλῆ ἡ ζημιά!
        Προσοχή στόν αὐτοχειριασμό,ἁμαρτία εἶναι…

      • Μιχαήλ said

        συμφωνοῦμε ἀπόλυτα.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Χαίρομαι… 🙂

      • φωτεινη said

        εγω ολο συμφωνω.
        λετε να υποφερω απο το συνδρομο πολλαπλης προσωπικοτητος; 🙄

      • Γιάννης Μ. said

        Την καλησπέρα μου

        για να μην αφήσω τον φόλο μου τον Μιχαήλ παραπονούμενο οφείλω να πω ότι παρακολουθώντας τις ενδείξεις που κατά καιρούς γράφει άρχισα να παρακολουθώ το θέμα Θράκη για το οπόίο είχα ελάχιστη έως μηδαμινή ενημέρωση. Με αυτό το πρίσμα ακριβώς ανέφερα χθές ότι και οι πληροφορίες – ενδέιξεις είναι χρήσιμες και πολύτιμες αλλά κατά τη γνώμη μου – και όπως αναφέρει το φιδάκι – που και που κανάς σελιδοδείκτης βοηθά ακόμα περισσότερο απ το να γυρεύεις πχ συγκεκριμένη αναφορά ανάμεσα στα άρθρα νομοσχεδίου. Το παράδειγμα που έφερα δεν είναι τυχαίο γιατί μου συνέβη. Συγκεκριμένα όταν κάποια στιγμή σε σχόλιο – πρότασή μου ( σε αντίστοιχη θεματική) για να εργάζονται οι λαθρομετανάστες σε προγράμματα υπερ του ελ. δημοσίου, άγνωστός μου σχολιαστής, μου υπέδειξε τον νόμο , την παράγραφο και το άρθρο που ήδη προέβλεπαν κάτι ανάλογο. Είναι ο νόμος που ανέφερε σε πρόσφατο άρθρο εδώ η κα Κουντουρά. Σίγουρα το ίδιο δεν μπορεί να συμβεί σε διαβαθμισμένα θέματα, όπως αυτά της εθν. άμυνας ή ανάλογα και δεν είχα ποτέ τέτοιες απατηλές προσδοκίες αλλά σε άλλα θέματα πιστεύω μια πιο «εξειδικευμένη» πληροφόρηση πιστεύω χρήσιμη θα είναι.

        Τι λένε τα διάφορα βιβλία για τις τακτικές manager κλπ στο ίντερνετ δεν έχω και πολλές γνώσεις. Αρκούμαι στην 20ετή εμπειρία μου και στα αποτελέσματα που έφερναν και φέρνουν τα site που έστησα, είτε ως δημιουργός, είτε ως συνδημιουργός. Με αυτή μου την εμπειρία προσυπογράφω τα λόγια του Πέτρου ότι το ίντερνετ με λίγα λόγια ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑΘΜΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ. Και όσοι μιλούν για κανόνες προφανώς έχουν γνωριμία μέσω αλληλογραφίας ή αναγνωσμάτων

  17. Διγενής Ακρίτας said

    Τελικά ή εγώ έχω μαντικές ικανότητες ή ο κ. Καμμένος είναι πάρα πολύ προβλέψιμος!
    Μάλλον όμως το δεύτερο ισχύει.

    • juliet said

      Ετσι χάνεις και τη δουλειά της χαρτορίχτρας!!
      χαιρετώ….
      🙂

      • Διγενής Ακρίτας said

        Λοιπόν Juliet μου έβαλες ιδέες και μου φαίνεται θα αρχίσω να το ψάχνω αυτό της χαρτορίχτρας
        Χαιρετώ κι εγώ 🙂

      • juliet said

        Aπό ιδέες όσες θες και τσάμπα ….τα ποσοστά ..μετά , ότι έχετε ευχαρίστηση .
        🙂

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στην πολιτική από το να είσαι προβλέψιμος…
      Άμανε ξέρουν όλοι τι θα πεις και τι θα κάνεις, σε δεδομένη κατάσταση, βράσε όρυζα.Ξέρετε ποιο πράγμα στην ζωή είναι το απολύτως προβλέψιμο…
      Πως το έλεγα και το λέω;
      Θέμα χρόνου…

      • Santa said

        θα με κάνετε ν αγαπήσω τον Γαπ…οφείλω να παραδεχτώ ότι ήταν απρόβλεπτος!!εντεταλμένος μεν, απρόβλεπτος δε…

      • Πετροβούβαλος said

        Το γάπατο δεν είναι τίποτα απολύτως, εντολοδόχα μαριονέτα είναι! Αυτοί που τον «κουνούσαν» ήταν απρόβλεπτοι…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Κάνεις λάθος Santa.
        To έκτρωμα μαύρης μήτρας, ήταν απολύτως προβλέψιμο και πριν αρχίσει την αποστολή του ως Κυβερνήτης της χώρας,, μερικοί φάγαμε ατελείωτες ώρες να αποτρέψουμε ηλιθίους και ανόητους να του δώσουν την ευκαιρία.
        Αποτύχαμε.
        Δυστυχώς.
        Δεν θα τα παρατήσουμε, ευτυχώς.

      • Santa said

        στο θέμα του δημοψηφίσματος όμως ήταν απρόβλεπτος…εκεί πήγαινε το σχόλιό μου και πουθενά αλλού…κατά τ άλλα καθάρισε τη δουλειά που του έβαλαν να κάνει μια χαρά!

  18. artwsingh said

    Καλημέρα και χαιρετώ όλους τους σχολιαστές και το φιλόξενο πλοίο.

    Χαίρομαι που μια απλή και λιτή επιστολή παραίτησης συνεισφέρει στο να σκεφτούμε το επόμενο βήμα.

    Για όσους με προτρέπουν να απαντήσω σε ύβρεις, κατηγορίες, ικασίες και να δώσω αναφορά των γεγονότων που συνετέλεσαν και οδήγησαν στο συγκεκριμένο τρόπο παραίτησης έχω να πω:

    – Με ενδιαφέρει (και λυπάμαι για όσους δε σκέφτονται το ίδιο) η ΟΥΣΙΑ, που είναι το περιεχόμενο της επιστολής και όχι η εξιστόρηση όσων γεγονότων οδήγησαν σε αυτή.
    Στην ουσία λοιπόν: αυτά που περιγράφονται στους λόγους παραιτήσεως είναι αληθή και επικίνδυνα εθνικά!

    – Ο καθείς είναι υπεύθυνος και υπόλογος των όσων γράφει, συνεπώς δε θα δικαιολογήσω γραφόμενα άλλων.

    – Δεν προτίθεμαι ακόμα και με το οποιοδήποτε προσωπικού κόστος, να παίξω επικουρικό ρόλο στο παιχνίδι εντυπώσεων στο οποίο αρέσκονται κάποιοι και έχει στόχο τον αιώνιο ύπνο ~ η πατρίδα χάνεται και όποιος ασχολείται και ωθεί και άλλους να ασχοληθούν με δήθεν προσωπικές έριδες και αισχρολογίες – είτε λόγω ανεπάρκειας είτε λόγω ελλιπούς ευφυΐας – γίνεται μέρος του προβλήματος!

                            ————————-

    Θα μου επιτρέψετε μια σημείωση επί των εδώ σχολιασθέντων περί γνώσης και συμμετοχής:

    όταν οι βουλευτές αυτής της έρημης χώρας υποβάλλουν τούτη την κρίσιμη ώρα στο κοινοβούλιο ερωτήσεις τύπου «τι θα γίνει με τους κάδους απορριμάτων» και εκφράζουν απορίες επιπέδου «τι είναι το κλάσμα;» (!!!) επιβάλλεται να γίνουμε εμείς (οι π.χ. απλές νοικοκυρές, εργαζόμενες με πέντε παιδιά) μέρος της λύσης του προβλήματος.

    Η γνώση είναι παντού γύρω μας και ειδικά εδώ μέσα, βρίσκονται πολλοί που θα βοηθήσουν στην κατανόηση και θα δώσουν το κάτι παραπάνω που μας λείπει. Άλλωστε είναι όλα κατά καιρούς αναρτημένα και καταγεγραμμένα σε αξιόλογα άρθρα. (Δε χρειάζεται να μάθεις ποιος και αν είναι πράκτορας για να καταλάβεις αυτά που λέγονται, ούτε να ξέρεις τι παιχνίδι παίζεται με τις ξένες δυνάμεις για να κατανοήσεις το νόημα των σοβαρών εθνικών θεμάτων.)

    Ανοίξτε το μυαλό σας και ξεπεράστε το σχολικό επίπεδο πρόσληψης γνώσης. Κάντε κριτική στα πάντα, δείτε τα σφαιρικά, εξετάστε όλες τις παραμέτρους, αντιπαραθέστε απόψεις και συγκρίνετε κείμενα. Εκφέρετε άποψη έστω και λάθος, θέστε ερωτήματα και πάρτε απαντήσεις, αμφισβητείστε και αναρωτηθείτε.

    Πάνω από όλα να έχετε ΠΙΣΤΗ στις αρχές και τις αξίες που μας ένωσαν σε αυτό τον κοινό στόχο. Αν κάτι είναι εναντίον της πίστης αυτής δε μπορεί να είναι σωστό, όσο κι αν σας το χρυσώσουν!

    Σας χαιρετώ προς το παρόν
    Άρτεμις

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Xαίρετε.
      Η ουσία είναι ότι γίνεται πολιτική διαχείριση από ανεπαρκείς, σε Εθνικά θέματα.
      Τα Εθνικά θέματα, δεν συζητώνται, δεν μπαίνουν σε διάλογο, δεν γίνονται πεδία αντιπαραθέσεως.
      Τα Εθνικά θέματα είναι…όποιος δεν το καταλαβαίνει, το νοιώθει, κυρία.Ενίοτε πολύ σκληρά.
      Και επειδή λέχθηκαν, λέγονται και θα λεχθούν πολλά, τα «λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι», όσο αφορά Εθνικά ζητήματα κεφαλαιώδους σημασίας.
      Όποιοι, όσοι νομίζουν ότι μπορούν να χτίσουν «καριέρες», επί Εθνικών ζητημάτων, καλό είναι να έχουν υπό την υποψία τους, ότι θα χτιστούν οι ίδιοι στα θεμέλια των καινούργιων κτισμάτων.
      Εντελώς φιλικά.
      Καλή σας ημέρα, καλή εβδομάδα.

      • artw singh said

        Συμφωνώ απολύτως!

      • Μιχαήλ said

        +…10

      • Πετροβούβαλος said

        Τα διαβαθμισμένα Εθνικά θέματα!
        Αν δε συζητώνται γενικώς τα Εθνικά θέματα θα πρέπει να κλείσουμε τον Αβέρωφ!
        Καλησπέρα στην παρέα και θερμά συγχαρητήρια Άρτεμις για τη στάση σου γενικώς και για το σχόλιό σου ειδικώς!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Προσυπογράφω τό σχόλιο τοῦ Βράχου!!!
        Προσωπικῶς, ἔχω κουραστεῖ ἀπό παχιά λόγια καί μηδενικές πρᾶξεις καί ἔχω ὑποσχεθεῖ στόν ἐαυτό μου νά διπλοτριπλοτσεκάρω προθέσεις καί πεπραγμένα.

        Ἐθνικό θέμα, εἶναι τό ξεπούλημα τῆς Ἑλλάδος…
        Ἐθνικό θέμα, εἶναι ἡ Παιδεία…..
        Ἐθνικό θέμα εἶναι ὁ «στρατός» τῶν λάθρο μουσουλμάνων,πού ἔχουν διοχετευτεῖ στήν Χώρα,μέ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ….
        Ἐθνικό θέμα,εἶναι ὁ «σεβασμός» στόν Μωάμεθ καί ἡ λοιδωρία στήν Ὁρθοδοξία…
        Ἐθνικό θέμα,εἶναι ἡ ἐπιβίωση τῶν Ἑλλήνων….

        Ἀπαιτῶ πλέον, καθαρές καί σταρᾶτες ἀπαντήσεις καί πρακτικές σέ αὐτά τά θέματα…ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ.

      • Γιάννης Μ. said

        Συνυπογράφω όσα είπαν οι πρηγούμενοι και κυρίως την στάση σου σε μια κρίσιμη εθνικά στιγμή

      • Διγενής Ακρίτας said

        Συμφωνώ εν μέρει με τον Βράχο, όσον αφορά λεπτομέρειες Εθνικών θεμάτων που άπτονται της Εθνικής Ασφάλειας και μόνο.

        Προσυπογράφω δε το σχόλιο του Πετροβούβαλου τόσο ως προς τα Εθνικά θέματα όσο και προς την στάση το σχόλιο και την παραίτηση της Άρτεμιδος.

        Santa το γάπαττο ήταν προβλέψιμο ακόμα και ως προς το δημοψήφισμα ως προς τον σκοπό. Τέτοιο δημοψήφισμα δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει ΠΟΤΕ! Ο σκοπός του του βοθρολήματος ήταν απλά να την κοπανήσει από το σκηνικό, αφού επιτέλεσε την αποστολή του.

        Μιχαήλ και Φίδαρε αναγνωρίζω και δέχομαι απόλυτα την αιτιολόγηση ότι ορισμένα πράγματα δεν πρέπει να αναφέρονται εδώ μέσα με ξεκάθαρη και λεπτομερή εξήγηση. Ρε παιδιά όμως γράφετε λίγο πιο απλά (το λέω με κάθε φιλική και αγνή διάθεση αυτό), κρυπτογραφήματα βαρέθηκα να σπάω επί μακρόν χρονικό διάστημα 🙂

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Kύριοι και κυρίες, να διευκρινήσω.
        Μπορούμε, επιβάλλεται και απατείται να έχουμε την γνώμη μας και να την εκφράζουμε για όλα τα Εθνικά θέματα του Τόπου.
        Στοιχεία δεν πρέπει να δίνουμε για κανέναν απολύτως λόγο, όσο αφορά Εθνικά ζητήματα Ασφαλείας και Άμυνας…

    • Μιχαήλ said

      πρῶτο δεῖγμα, ΘΕΤΙΚΟΝ.

      ἀπό δῶ καί πέρα νά σέ δῶ…μουσμουλένια μου…
      θά συνεχίσεις τό «κυνῆγι» ἤ θά τό ρίξεις σέ τίποτε ἔρωτες μέ τόν…Ἀπόλλωνα;

    • Διγενής Ακρίτας said

      Βράχε τώρα το έθεσες ορθότατα. Ευχαριστώ προσωπικά για την διευκρίνηση .

  19. Διγενής Ακρίτας said

    «Πάνω από όλα να έχετε ΠΙΣΤΗ στις αρχές και τις αξίες που μας ένωσαν σε αυτό τον κοινό στόχο. Αν κάτι είναι εναντίον της πίστης αυτής δε μπορεί να είναι σωστό, όσο κι αν σας το χρυσώσουν!»

    Σεβασμός!

Αφήστε απάντηση στον/στην juliet Ακύρωση απάντησης