ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Όταν σκότωσαν τον Ξένιο Δία.

Posted by Φαίη στο 4 Ιουνίου, 2012

 Άρθρο της Φαίης.

Τα τελευταία χρόνια, μέσα σε μια γενικευμένη προσπάθεια του πολιτικού κατεστημένου να μεταμορφώσει την Ελληνική κοινωνία και να την φέρει στα μέτρα της παγκοσμιοποίησης, επιχειρείται μια άνευ προηγουμένου διαστρέβλωση της γνώσης όπως εμείς την παραλάβαμε από τους προγόνους μας. Η δική μας ασυγχώρητη και εγκληματική αμέλεια απέναντι στο καθήκον μας να κατέχουμε μια βασική γνώση της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας έχει ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με επικίνδυνους τσαρλατανομάγους της ιστορίας οι οποίοι κυριολεκτικά μας εμπαίζουν, μας περιγελούν και μας χλευάζουν. Μια τέτοια τσιρίχτρα (των οικολόγων φυσικά) άκουσα πριν λίγες μέρες στην τηλεόραση να χτυπιέται για τον Ξένιο Δία ΤΗΣ και την ιστορία ΤΗΣ, και δίνοντας μια συναισθηματική παράσταση (ε δε θα μπορούσε και αλλιώς) δήλωσε ότι είναι αποφασισμένη να υπερασπιστεί τον Ξένιο Δία μέσα από τους λαθρομετανάστες. Βρισκόμαστε σε μια δραματική κατάσταση αγαπητοί μου φίλοι όπου το θέμα της φυσικης  μας επιβίωσης τίθεται πια ανοιχτά στο τραπέζι. Έννοιες, που κάποτε υπερασπίζονταν την Ελληνικότητα, τώρα έρχονται για να την αποδομήσουν. Τα «όπλα» που κάποτε χρησιμοποιούνταν για να μας υπερασπίσουν, τώρα στρέφονται εναντίον μας και αυτό, τι ντροπή Θεέ μου, γίνεται μέ την δική μας συγκατάθεση. Μια από αυτές, είναι η έννοια της «φιλοξενίας».

Στην αρχαία Ελλάδα η φιλοξενία θεωρούνταν ιερό καθήκον και η όλη διαδικασία είχε μια ιεροτελεστία η οποία επέβαλλε καλούς τρόπους ευγένειας και ανταπόδοσης και από τις δύο πλευρές. Ο ξένος ερχόταν στο σπίτι μετά από πρόσκληση και αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί (αλλά ούτε και εγώ μέχρι προσφάτως) είναι ότι ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ. Αν το σκεφτούμε λίγο θα δούμε ότι στην καθομιλουμένη, όταν λέμε «έχω ξένους στο σπίτι» δεν εννοούμε αλλοδαπούς αλλά Έλληνες επισκέπτες, είτε αυτοί είναι συγγενείς, είτε φίλοι και γνωστοί, είτε κάποιοι γνωστοί γνωστών που θα γνωρίσουμε για πρώτη φορά. Στην έρευνά μου για το θέμα αυτό έπεσα στην φιλόλογο κυρία Άννα Τζιροπούλου η οποία μου έκανε μια τρομερή αποκακάλυψη. Μια αλήθεια κρυμμένη κυριολεκτικά πίσω από τα γράμματα της αθάνατης Ελληνικής μας γλώσσας που θέλουν τόσο πολύ να πετσοκόψουν.

Όποιος δεν ήταν βασιλιάς και δεν διέθετε «ξενώνες» φιλοξενούσε τον ξένο στην αυλή του σπιτιού του φτιάχνοντας μια σκηνή.  «Ο σκήνος, ο κατασκηνώσας στην αυλή σου λεγόταν σκένος ή ξένος (κσένος)»  Η εναλλαγή μεταξύ του σκ και του κσ είναι πολύ συχνή στη γλώσσα μας. Τώρα μου ήρθε εντελώς αυθόρμητα στο νου η λέξη ΣΚάβω, και το Ξ(ΚΣ)ινάρι. Η λέξη ξενία (κσενία) ετυμολογείται από τη λέξη σκενία (σκηνή). Ο κύριος του σπιτιού καταλάβαινε αν ο ξένος (ή αλλιώς σκένος), είναι Έλληνας, από την ενδυμασία του και από την ομιλία του.
Αυτός που βαβούριζε (έβγαζε βαβούρα από το στόμα του και δεν είχε τη μελωδικότητα της Ελληνικής γλώσσας) δεν ήταν Έλληνας αλλά βάρβαρος. Αυτός, δεν ήταν επιθυμητός στο σπίτι. Ο Πλούταρχος είχε πει ότι το βαρβαρίζω, πρώτα επί της γλώσσας ελέχθει και πολύ αργότερα επεκτάθηκε στα ήθη και στα έθιμα αυτών των ανθρώπων που μιλούσαν διαφορετικά.

Και αν η έννοια του ξένου στην αρχαία Ελλάδα σήμαινε Έλληνας από άλλη πόλη τι σημαίνει αλλοδαπός; Αλλοδαπός σημαίνει αυτός που έρχεται (πατάει σε) από άλλη γη. » Η ΓΗ, δωρικά ΓΑ, δια συνήθους εναλλαγής του γάμα με το δέλτα λέγεται και ΔΑ, γιαυτό λέμε ΓΗπεδο, ΔΑπεδο, η ίδια λέξη είναι. Η γη μήτηρ είναι η δη μήτηρ.  Η θεά Δή-μητρα (γη- μητέρα) που μας δίνει το σιτάρι. Άρα ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΔΑ (ΓΑ – ΓΗ) ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ». Εμείς τώρα λέμε το πόδι, στα αρχαία Ελληνικά λέγαμε ο πούς και πιο παλιά ο πός.

Παρακαλώ, παρακολουθείστε τον ωραίο τρόπο με τον οποίο η κυρία Τζιροπούλου τα εξηγεί στο σχετικό Video:

Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε τους Έλληνες περιηγητές σαν τους σημερινούς τουρίστες και επειδή δεν υπήρχαν ξενοδοχεία τότε όλοι αυτοί φιλοξενούνταν. Φυσικά, η σύγκριση αυτή έχει προφανή όρια μιας και οι σημερινοί τουρίστες είναι διαφόρων εθνικοτήτων και η χρηματική συνδιαλλαγή ανάμεσα στον τουρίστα και στον ξενοδόχο δεν θυμίζει τίποτα από το ιερό καθήκον που διέκρινε την φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα. Όταν βάζεις τον άλλον μέσα στο σπίτι σου το χρήμα δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά σου. Εκεί, το εθιμοτυπικόν και μια αμοιβαία κατανόηση των «κανόνων του παιχνιδιού» είναι που θα σου εξασφαλίσουν την ασφάλειά σου. Ακόμα και τώρα όμως που η φιλοξενία έχει εμπορικοποιηθεί και υποβαθμιστεί στην ταμπέλα ενός ξενοδοχείου, υπάρχουν κανόνες . Ο τουρίστας έρχεται να βρει κατάλυμα για κάποιο χρονικό διάστημα και δεν πρέπει να τα κάνει λαμπόγυαλο εκεί μέσα, ενώ ο ξενοδόχος που παρέχει το κατάλυμα πληρώνεται σε χρήμα. Πως φτάσαμε να μιλάμε για φιλοξενία χωρίς όρους και χωρίς κανόνες είναι άξιον απορίας.

Τα πράγματα μάλιστα χειροτερεύουν όταν η φιλοξενία των Ελλήνων περιηγητών (ξένων) από άλλες πόλεις στην Αρχαία Ελλάδα γενικεύεται τώρα σε φιλοξενία αλλοδαπών (ανθρώπων από άλλη γη) με απώτερο σκοπό την πολιτογράφηση αυτών την στιγμή που στην αρχαία Ελλάδα η πολιτογράφηση των ξένων (και μιλάμε για Ελλήνες από άλλες πόλεις)απαγορευόταν. Μην ξεχνάμε και τους «μέτοικους» οι οποίοι δεν μπορούσαν να γίνουν πολίτες  (σε ορισμένες περιπτώσεις για λόγους προσφοράς αποκτούσαν κάποια πολιτικά δικαιώματα – ‘ισοτελείς’) και ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν το «μετοίκιον». Αν μάλιστα υποκρίνονταν ότι είναι πολίτες, τότε δημευόταν η περιουσία τους και τους πουλούσαν ως δούλους. Σήμερα, όχι μόνο «μετοίκιον» δεν πληρώνουν αλλά παίρνουν και επιδόματα και όσον αφορά την ταυτότητά τους μπορούν να δηλώσουν ό,τι θέλουν και ό,τι τους συμφέρει για να διευκολύνουν την εδώ παραμονή τους. Ταυτόχρονα, τα παραμάγαζα παροχής πλαστών εγγράφων σπρώχνουν προς την απόλυτη ασυδωσία. Ας σκεφτούμε τον Αναξαγόρα, τον Δημόκριτο, τον Αριστοτέλη, όλοι μέτοικοι που δεν έγιναν ποτέ πολίτες στην Αθήνα αλλά λόγω της μεγάλης τους προσφοράς απέκτησαν ίσα δικαιώματα ενώπιον των δικαστηρίων και ας τους συγκρίνουμε με τους λαθροέποικους της Υπατίας που πήραν αυτό που ήθελαν εκβιάζοντας την πολιτεία. Ας αναλογιστούμε για λίγο τα μεγέθη που συγκρίνουμε και ας χύσουμε πραγματικό δάκρυ για την κατάντια και την κατακόρυφη πτώση των θεσμών και των αξιών της πολιτείας μας. Πως είναι δυνατόν να είμαστε Έλληνες και να δεχόμαστε να χρησιμοποιείται η λέξη «φιλοξενία» μέσα σε αυτό το μπάχαλο; Πως είναι δυνατόν να μην έχουμε αναπτύξει τόσον καιρό το ορθό επιχείρημα  (ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΤΑΜΑΤΑ) για να τους το φέρουμε κολάρο;

Μην ξεχνάμε και την «ξενηλασία», (από το ξένος και ελαύνω) κάτι σαν την σημερινή απέλαση η οποία εφαρμόστηκε κυρίως στην Σπάρτη για λόγους ασφαλείας. Οι ξένοι δεν μπορούσαν να διαμείνουν για πολύ μέσα στην πόλη για να μην μάθουν τα στρατιωτικά τους μυστικά.  Αναρωτιέμαι πως θα αντιδράσει ένας σημερινός κουλτουριάρης αν εκεί που σου πετάει το «φιλοξενία» εσύ του πετάξεις το «ξενηλασία». Εσύ φυσικά δεν θα του το πετάξεις για να κάνεις τον παλληκαρά αλλά για να του δείξεις ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τη λέξη «φιλοξενία» έτσι αυθαίρετα και γενικευμένα χωρίς να κατανοεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο λάμβανε χώρο. Δυστυχώς όμως, το πράγμα έχει προχωρήσει πολύ. Όταν βλέπουμε να χρησιμοποιείται το αλλοδαπό στοιχείο από εγχώριους κύκλους για να αποσταθεροποιήσει και να εκβιάσει καταστάσεις (πχ Υπατία) έχουμε ήδη προχωρήσει σε βαθύτερο στάδιο της υπονόμευσης και ως εκ τούτου, η ασφάλεια των Σπαρτιατών αρχίζει να μας φαίνεται ένα άπιαστο όνειρο.

Η λέξη «παράσιτα» επίσης, (σιτίζομαι/θρέφομαι εις βάρος του άλλου), ήταν ένα προσβλητικό παρατσούκλι που αφορούσε αυτούς τους ανθρώπους που μπορούσε να φέρει μαζί του ένας φιλοξενούμενος. Ο Πλούταρχος είχε γράψει ένα ολόκληρο κεφάλαιο για αυτό το πρόβλημα και εξέταζε μέχρι που κάποιος μπορεί να χρησιμοποιεί αυτό το δικαίωμα χωρίς να ξεπερνάει τα όρια της καλής συμπεριφοράς. Πως είναι δυνατόν την στιγμή που μπορούμε να αναγνωρίσουμε και να ταυτιστούμε κάλλιστα με αυτόν τον προβληματισμό του Πλούταρχου να παθαίνουμε εγκεφαλική παράλυση μπροστά στις γελοιότητες των κουλτουριαραίων; Πως είναι δυνατόν για παράδειγμα τη στιγμή που εμείς πρέπει να δουλέψουμε 40 χρόνια για να εξασφαλίσουμε μια σύνταξη να έρχεται ο αλλοδαπός και να την εξασφαλίζει μέσα σε δυο χρόνια ‘νόμιμης’ εργασίας; Βλέπει κανείς κάποιο παράσιτο εδώ ή μήπως χρειάζομαι οφθαλμίατρο;

Στην αρχαία Ελλαδα, ο ξένος (ο σκένος, ο κατασκηνώσας) ήταν Έλληνας, ερχόταν στο σπίτι για γεύμα μετά από πρόσκληση (επί ξενία καλείν), έβγαζε τα υποδήματά του όταν έμπαινε στο σπίτι και κατά το εθιμοτυπικόν στο τέλος του γεύματος έλεγε συνήθως μια ιστορία ή κάποιο ανέκδοτο, προφανώς και έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, μοιραζόταν με τον κύριο του σπιτιού έμμεσα ή άμεσα κάτι από τον εαυτό του – μια πράξη ανταπόδοσης για την καλή φιλοξενία. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΞΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΕ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΖΟΤΑΝ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ.

Σήμερα, δεν μιλάμε για Έλληνα αλλά για αλλοδαπό ο οποίος μπαίνει ανεξέλεγκτα όχι μόνο στην Πατρίδα μας αλλά και στα σπίτια των Ελλήνων, όπου ληστεύει, βιάζει, σκοτώνει και δε δίνει λογαριασμό και σε κανέναν. Πως θα μπορούσε να συναινέσει σε αυτό το έγκλημα ο Ζευς ο Πολιεύς, ο προστάτης της πόλης; Πως θα μπορούσε να συναινέσει σε αυτό το έγκλημα ο Ζευς ο Αγοραίος, ο Ζευς ο Σωτήρ, ο Ζευς ο Ελευθέριος, ο προστάτης της πόλης και των θεσμών; Πως θα μπορούσε να συναινέσει σε αυτό το έγκλημα ο Ζευς ο Έρκειος, ο Κτήσιος, ο Πατρώος, ο Φράτριος, ο Γαμήλιος, ο Τέλειος, ο προστάτης της οικογένειας και του γάμου;  ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ Ο ΖΕΥΣ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ, Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;

Σήμερα, δεν μιλάμε για μια πράξη ιερού καθήκοντος όπως αυτή λειτουργούσε μέσα σε οριοθετημένα πλαίσια ιεροτελεστίας και εθιμοτυπίας αλλά για μια μεθόδευση εποικισμού που προφασίζεται αυτό το «ιερό καθήκον» αποσπώντας το με βίαιο και ανιστόρητο τρόπο από το ‘περιβάλλον’ του. Σήμερα, μιλάμε για επήλυδες (αλλοδαπός, επευλαύνω, επιτίθεμαι) τους οποίους η πολιτεία δυστυχώς είναι αποφασισμένη να εγκαταστήσει μονίμως στην Πατρίδα μας. Οι προφανείς συνέπειες αυτής της μεθόδευσης είναι πραγματικά καταστροφικές. ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ;

228 Σχόλια to “Όταν σκότωσαν τον Ξένιο Δία.”

  1. Πετροβούβαλος said

    Έχουμε μαζική εισβολή με σκοπό πρώτον να αλλοιωθεί ο Ελληνικός πληθυσμός και δεύτερον να αποφευχθεί η ανάλογη εισβολή προς τη Ευρώπη!
    Δεν νοείται συνεπώς η Φιλοξενία. Το ερώτημα είναι πως αντιστρέφουμε την κατάσταση, χωρίς να πυροδοτήσουμε μία ακόμη πιό επικίνδυνη.
    Το άρθρο πάντως βάζει τα πράγματα στη θέση τους κατά τη γνώμη μου και το μόνο στο οποίο διαφωνώ είναι το να ταυτίζουμε αδιακρίτως τους παράνομους μετανάστες με τους εγκληματίες – μετανάστες. Αν τους αντιμετωπίσουμε όλους αδιακρίτως ως εγκληματίες θα τους κάνουμε τέτοιους αναπόδραστα.

    • Φαίη said

      Καλησπέρα.
      Από που αντλείς την πεποίθηση ότι η μαζική εισβολή στην Ελλάδα γίνεται με σκοπό να αποφευχθεί μια ανάλογη εισβολή προς την Ευρώπη; Γιατί να μην υπάρχει ένα ευρύτερο μελλοντικό πλάνο προς αυτήν την κατεύθυνση; Δεδομένου ότι οι περισσότεροι λαθρομετανάστες εισέρχονται μέσω Τουρκίας και δεδομένου ότι η Τουρκία έχει βλέψεις πέρα από την Ελλάδα (πχ, επιθυμία να γίνει μέλος της Ευρώπης) ένα τέτοιο σενάριο θα μπορούσε να είναι πιθανό.

      Δεν μπορούμε να ταυτίσουμε όλους τους λαθρομετανάστες ως εγκληματίες αυτό είναι αυτονόητο. Είναι όμως και αυτοτόητο ότι η λαθρομετανάστευση γενικώς έχει συμβάλει κατά πολύ στην αύξηση της εγκληματικότητας. Η οικονομική επιβάρυνση, το σπάσιμο των μισθών, η εθνική αλλοίωση, η υποβόσκουσα κατάσταση κοινωνικών αναταράξεων και βιαιοπραγιών είναι επίσης παδιά της λαθρομετανάστευσης. Εσύ ως δίκαιος νομοθέτης Πέτρε πως θα αποφάσιζες να λύσεις τούτο το πρόβλημα; Που τελειώνουν τα δικαιώματα των ανθρώπων ξεχωριστά και που αρχίζει η δημόσια τάξη; Κάπου πρέπει να μπει ο νόμος και αυτός ορισμένες φορές (μην πω τις περισσότερες) είναι τυφλός γιατί μόνο έτσι μπορεί να είναι πιο δίκαιος απέναντι στο σύνολο. Το θέμα είναι «ποιανού το κεφάλι θα κόψει ο νόμος»; Το δικό μας ή των λαθρομεταναστών;

      • Πετροβούβαλος said

        Στο πρώτο ερώτημα, νομίζω πως οι Ευρωπαίοι δεν αντιλαμβάνονται τι εστί Τουρκία και δε δίνουν φράγκο τσακιστό για την Ελλάδα. Άλλωστε η Ευρώπη δε φημίζεται για την ευφυία της.
        Στο δευτερο ειλικρινά δεν έχω απάντηση. Νομίζω πως είναι ζήτημα ευρύτατου σχεδιασμού που θα ξεκινήσει από το σφράγισμα των συνόρων. Το πρόβλημα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!

      • Φαίη said

        Πέτρε, κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί συ-νο-λι-κά. Ένας λαθρομετανάστης από μόνος του δεν είναι επικίνδυνος, 1, 2 , 3 εκατομ. όμως είναι. Κοιτάς τι θα κάνεις με τη μάζα. Αν πιαστείς με ‘ανθρώπινα δικαιώματα’ (μιλώ για αυτά τα εισαγώμενα), ταξικές μπαρουφολογίες, νομικά παραθυράκια και άλλα, την έκατσες τη βάρκα. Το πρόβλημα είναι όντως τεράστιο και αυτό που το καθιστά τόσο τεράστιο είναι ότι αυτοί που το δημιούργησαν λένε ότι θέλουν να το λύσουν.

      • Πετροβούβαλος said

        Eγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ξεκινώντας από τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων. Μόλις εξασφαλιστούν αυτά (στα οποία συμπεριλαμβάνεται η κατοχή της Πατρίδας μας από εμάς) συζητώ οτιδήποτε άλλο.
        Πάντως, οι γερμανοί που κατέχουν περιουσίες στην Ελλάδα και έχουν εγκατασταθεί εδώ, δημιουργώντας μάλιστα κλειστές κοινωνίες (Χαλκιδική, Κρήτη, Μάνη κλπ) είναι για εμένα επίσης ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα.
        Το γράφω θέλωντας να πω πως ο προσανατολισμός μας πρέπει κατά τη γνώμη μου να είναι αποκλειστικά Εθνικός.

      • Φαίη said

        Ακριβώς ο προσανατολισμος πρέπει να είναι πάντα πρώτα το εθνικό όφελος και μετά τα υπόλοιπα. Όταν αυτό δεν γίνεται, μπορείς να μιλήσεις με ασφάλεια για εθνική υπονόμευση.

        http://olympia.gr/2012/05/29/a%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B1-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7/

        Θα συμφωνήσω και με το πρόβλημα των κλειστών κοινωνιών των Γερμανών που έχουν αποκτήσει περιουσία. Τα ‘χουμε κάνει μπάχαλο.

      • Μέλια said

        Φαίη το αρθρο σου είναι καλοδουλεμένο που σημαίνει ότι το έψαξες πολύ το θέμα. Πολλές ώρες δουλειάς φαντάζομαι!!.
        Εγώ ένα έχω να πω πως αυτή η κατάσταση με τους λαθρομετανάστες και με τους προδότες που μας τους φέρανε, θα μας κάνει όλους μας ακραίους!!

      • Πατρικιος said

        😆

      • Πατρικιος said

        Διαβαζω κανονες και …..κανονισμους!

        >Οι χυδαίοι χαρακτηρισμοί κατά σχολιαστών αντενδείκνυνται (και λογοκρίνονται)

        Το ίδιο ισχύει για τους χυδαίους χαρακτηρισμούς γενικώς. Φανείτε έξυπνοι. Οι επιθέσεις με βάση το θρήσκευμα απαγορεύονται. Απαγορεύονται οι επιθέσεις κατά θρησκεύματος και κυρίως κατά της Πίστης του καθενός από εμάς.<

        Πετροβουβαλε για δε ανοιγης κανα μπακαλικο καλυτερα;

      • Πετροβούβαλος said

        Μπακάλικο είναι, καμουφραρισμένο!

      • Πατρικιος said

        Η λεξη ειναι «καμουφλαζ» ρε καλε!

        Αντε βαλε δυομισυ κιλα φετα Δωδωνης και 750 γραμμαρια ελιες Καλαματας!
        Και να μου τα τυλιξης με το «Εθνος» του Μπομπολα!
        Θελω να διαβαζω και «ειδησεις» οταν κολατσιζω!

        Κι αμα δεις την Νανσυ δωστης τρια φιλια απανωσταυρωτα!

      • Πετροβούβαλος said

        Παίδες της Γέφυρας προετοιμαστείτε! Προβλέπω συνεδρίαση για το πρώτο μπανάρισμα στον Αβέρωφ.

      • Τι σημαίνει «μπανάρισμα»;

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μόνιμη διακοπή σχολιασμού.

      • Πετροβούβαλος said

        Noμίζω πως πρέπει να ξεκινάμε από μηνιαία διακοπή σχολιασμού.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Βάλτο στην διαβούλευση.

      • Πετροβούβαλος said

        Έγινε, στην πρώτη συνεδρίαση ασχέτως Πάτρικ.

      • Να προτείνω κάτι;
        όποιος θέλει συμφωνεί
        όποιος δεν θέλει δεν συμφωνεί
        και καλή καρδιά.
        Σύνδεσμους στο ιστολόγιο,
        με μια μικρή λίγων λέξεων
        περιγραφή του άρθρου.
        Οχι Copy paste ολόκληρα τα κατεβατάρια
        που και κουραστικά είναι
        αλλά και ελάχιστοι τα διαβάζουν.
        Όποιος όμως θέλει αν έχει εκείνη την στιγμή
        ευχέρεια πατάει και διαβάζει
        μέχρι την άλλη ημέρα.
        Εκτός κι αν είναι απολύτως απαραίτητο.
        :twisted;

      • 😈 σφάλτσαρε η άνω κάτω τελεία

      • Πετροβούβαλος said

        Μανώλη εννοείς τις αναδημοσιεύσεις;

      • To κανονικόν αποπάνω στην αρχή.
        Να προτείνω κάτι στην Γέφυρα;
        😈

      • Nαί Πέτρο αυτό εννοώ,
        όχι τα καθ εαυτού σχόλια
        όσο μεγάλα κι αν είναι.
        😈

      • Πετροβούβαλος said

        Μανώλη, ο αρχικός σχεδιασμός είναι να υπάρξουν 1 – 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ αναδημοσιεύσεις ανά ημέρα και ένα άρθρο με links όπως ακριβώς το προτείνεις. Πάντως είναι πλέον ζήτημα της Γέφυρας και θα τεθεί όταν μπούμε στη φάση του σχεδιασμού του Αβέρωφ (σε λίγες εβδομάδες υπολογίζω γιατί ξαφνικά έχει πέσει πολύ δουλειά).

      • Πέτρο, μου φαίνεται ότι δεν στο διατύπωσα σωστά,
        ξεκαθαρίζω κάτι, δεν μιλάω για την κεντρική ανάρτηση.
        Μιλάω για αυτούς που κάνουν Copy paste δυό τρείς
        σελίδες και μετά τις κάνουν επικόλληση στην θέση του σχολιασμού
        αντί για σχόλιο κάνοντας την σελίδα 2 μέτρα,
        αντί να κάνουν Copy τον σύνδεσμο να ξεμπερδεύουν.
        Εκτός επαναλαμβάνω αν είναι τελείως απαραίτητο.
        👿

      • Πετροβούβαλος said

        A! (Eίπαμε, ένα μυαλό έχω χειμώνα – καλοκαίρι κι αυτό χιώτικο κατά 1/4)
        Συμφωνώ απόλυτα!

  2. Καλησπέρα σε όλους.

    Ελπίζω να είστε όλοι καλά και κυρίως ο Ανδρέας που λείπει ήδη…..

    Να ζητήσω μια βοήθεια;

  3. Πετροβούβαλε έσβησαν τα σχόλια του μαλάκα τελικά……τον πήρανε χαμπάρι….

    • Φαίη said

      Άρα δεν χρειάζεται να μπούμε τώρα.

      • Χρειάζεται……

        έγινε τόσο θέμα που αναγκάστηκε να βάλει άρθρο ο blogger ότι θα γίνεται καλύτερος έλεγχος των σχολίων.

        Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο κάφροι που να γράφεις την γνώμη σου ευγενικότατα …να έχεις πολλά σχόλια θετικά….και να μπαίνει ένας και να γράφει «είσαι ηλίθιος¨» να παρερμηνεύει όλο το νόημα αυτών που έχεις γράψει και να σε λοιδορεί θέλοντας να αποδείξει ότι είσαι και μισογύνης!!!!

        ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!

  4. ΒΡΑΧΟΣ said

    Χρήσιμο.
    Αρχείο.
    Ευχαριστώ.

  5. φωτεινη said

    Φαιη πολυ ωραιο αρθρο.
    γραφεις πολλα πραγματα που δεν γνωριζα.

    σε ευχαριστω.

    • Μέλια said

      ΄Γεια σου Φωτεινή όντως μελετημένο άρθρο!!

      • φωτεινη said

        καλησπερα Μελια. 🙂
        πολυ μου αρεσε αυτο το αρθρο της Φαιης..
        για να ξεκαθαρισω τις σκεψεις μου.

    • Φαίη said

      Ευχαριστώ ευγενέστατες κυρίες,

      Έμαθα και εγώ πολλά που δεν γνώριζα.

      Όταν το έγραφα έπινα ούζο.. 😆

      • φωτεινη said

        αχα.!
        διχως παρασιτα ελπιζω… 😉

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ξαναπιές Φαίη,πέτυχε!!!

        Χαίρομαι πού ἐξήγησες,τί ἐννοῦσαν οἱ πρόγονοί μας μέ τόν ὅρο φιλοξενία,διότι ἔχουμε παραγνωριστεῖ σ’αὐτή τή Χώρα!!!
        Ἕλληνες, φιλοξενοῦσαν Ἕλληνες….τέλος!

        Ὅσο γιά τήν ξενηλασία,τήν τελευταῖα φορά πού τήν ἀνέφερα ὥς ἐπιχείρημα,
        τό ἀντεπιχείρημα ἦταν: «εἶσαι φασίστρια»!!!!!!!!!!!!!!!

        Τόση γνῶση καί σεβασμός, στήν Ἱστορία μας……

      • Φαίη said

        Φωτεινή, ευτυχώς δίχως παράσιτα.

        Μαρία, όταν σου απαντούν με αυτόν τον τρόπο «είσαι φασίστρια» ΔΕΝ κωλώνεις. Τέτοιου είδους χαρακτηρισμοί, εκεί στοχεύουν στο να μουδιάσουν το μυαλό για να μην γίνει κανονική συζήτηση με επιχειρήματα. Αυτός που το λέει, δεν θέλει να μπει σε διάλογο γιατί δεν ξέρει την τύφλα του. Από τη στιγμή που επικαλείσαι τους Αρχαίους Έλληνες φιλαράκο θα μάθεις να λες όλη την ιστορία όχι μόνο αυτό που σε συμφέρει, αλλιώς είσαι ανιστόριτος και τσαρλατάνος αλλά το χειρότερο θα του λες, είναι ότι είσαι κακομοίρης γιατί δεν δέχεσαι να μάθεις από τα παθήματα και τη σοφία των προγόνων σου.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μά ρέ Φαίη,τό θέμα εἶναι ἡ πλῦση ἐγκεφάλου πού ἔχουν ὑποστεῖ.Τούς ἐξηγεῖς μέ ἐπιχειρήματα,τούς παραπέμπεις στήν ΙΣΤΟΡΙΑ μας ρέ γμτ-τήν ὁποῖα ἐπικαλοῦνται ἀποσπασματικά καί ὅπου τούς συμφέρει-καί ἀπαντοῦν μλκς!!!
        Ὅταν βέβαια, σοῦ γυρίζει τό μάτι καί γίνεται….. τό ἔλα νά δῆς,ἀλλάζει τό ρεπερτόριο καί ἀρχίζει τό θεατρικό ἀριστούργημα: «Καί οἱ λάθρο,ἔχουν ψυχή»…!!!
        Οἱ πρῶτες κλωτσιές,πρέπει νά πέσουν σέ «ἕλληνες»…..

  6. Επαναστάτης Ποπολάρος said

    Φαίη, καλοδουλεμένο και ψαγμένο το άρθρο σου. Εύγε !!!

    Μερικές διαφωνίες όμως. Όχι ως προς τα ιστορικά δεδομένα του άρθρου σου, αλλά ως προς την δομή του αρχαίου κόσμου σε σχέση με τον σημερινό. Και εξηγούμαι :

    Η δομή του αρχαίου κόσμου, (ο οποίος ήταν πολύ μικρότερος του σημερινού), και ιδιαιτέρως η οικονομική δομή, επέτρεπε στους αρχαίους ημών προγόνους να χαίρουν της ιδιότυπης αυτής «απομόνωσης» από τους «βαρβάρους». Η δομή του σημερινού κόσμου, και ιδιαιτέρως η οικονομική δομή, (λέγε με παγκοσμιοποίηση), δεν επιτρέπει την απομόνωση ενός κράτους σε τέτοιο βαθμό, ή τουλάχιστον δεν την επιτρέπει χωρίς σοβαρές συνέπειες, (βλ. Ν.Κορέα, πρώην ανατολικά κράτη κλπ). Αναγνωρίζοντας γενικά το πρόβλημα των «βαρβάρων» ως μείζον πρόβλημα, το φλέγον ερώτημα της εξεύρεσης λύσης παραμένει.

    Το κλείσιμο των συνόρων που λέει ο Πετροβούβαλος είναι μία λύση. Οριστική;; Έρχομαι να ρωτήσω. Όχι, απαντώ ο ίδιος. 😆 Πέραν όμως της πλάκας, το κλείσιμο των συνόρων θα είναι λύση μέχρι μία γειτονική χώρα, (βλ. Τουρκία), ενταχθεί στην ΕΕ. Γιατί ως γνωστόν τα σύνορα μεταξύ των χωρών της ΕΕ είναι ανοιχτά. Κάλλιστα λοιπόν μπορεί μία χώρα, «παραβλέποντας» την συνθήκη του Σέγκεν, να νομιμοποιήσει τους λαθρομετανάστες που δέχεται στο έδαφός της και να τους προωθεί σε γειτονική χώρα. (Και μία χώρα όπως η Τουρκία δεν το έχει σε τίποτα να το κάνει). Χώρια δε που γενικά η φύλαξη των συνόρων όταν μιλάμε για μία χώρα όπως η Ελλάδα με απίστευτα χιλιόμετρα θαλάσσιων συνόρων, είναι αφενός δαπανηρή σε βαθμό κακουργήματος και αφετέρου απαιτεί πόρους που προς στιγμήν τουλάχιστον δεν διαθέτουμε. Επιπλέον δεν δίνει λύση στην περίπτωση οικονομικών μεταναστών από χώρες της ΕΕ που δημιουργούν λόμπυ.

    Οπότε τι κάνουμε; Προσωπικά νομίζω ότι η λύση είναι πιο ειρηνική. Δεν την έχω ολοκληρώσει το μυαλό μου, όμως θα σας δώσω κάποια στοιχεία. Δίνουμε κίνητρα και αντικίνητρα. Τι εννοώ;;

    – Καταρχήν, αυξάνουμε δραματικά την φορολόγηση αγοράς ακινήτων για μη ανθρώπους μη Ελληνικής εθνικότητας, (όχι υπηκοότητας). Δραματικά όμως. Και όχι στην εισαγωγή κεφαλαίων, αλλά στην αγορά.
    – 2ον, αυξάνουμε δραματικά τις ασφαλιστικές εισφορές για επίσης εργάτες μη Ελληνικής εθνικότητας.
    – 3ον, απαγορεύουμε δια νόμου την συσσώρευση μεγάλης ακίνητης περιουσίας για τους ίδιους.
    – 4ον, αυξάνουμε δραματικά τους φορολογικούς συντελεστές εταιρειών που το 51% και άνω του μετοχικού τους κεφαλαίου προέρχονται από ξένους επενδυτές, (μη Ελληνικής εθνικότητας).
    – 5ον, μειώνουμε δραματικά τους φορολογικούς συντελεστές για εταιρείες που κάνουν εξαγωγές ή που φέρνουν νέο χρήμα στην χώρα, (π.χ. τουριστικές επιχειρήσεις για ξένους τουρίστες).
    – 6ον, πατάμε πόδι στην ΕΕ για την διάθεση κεφαλαίων για την φύλαξη των συνόρων. Με οποιοδήποτε επιχείρημα, (ακόμη και με εκβιασμό).
    – 7ον, με τα έσοδα από τις επιπλέον φορολογήσεις και ασφαλιστικές εισφορές, δημιουργούμε ένα σώμα κατά της λαθρομετανάστευσης που αφενός φυλάει τα σύνορα και αφετέρου κάνει περιπολίες στις πόλεις ως αστυνομικοί.
    – 8ον, εάν δεν μας δοθούν τα απαραίτητα κεφάλαια από την ΕΕ, βγαίνουμε εκτός Σέγκεν, νομιμοποιούμε τους λαθρομετανάστες και τους προωθούμε στα σύνορα προς την ΕΕ.

    Δεν ξέρω αν είναι σωστά τα παραπάνω μέτρα. Έχω όμως να αντιπαραθέσω επιχειρήματα για κάθε ένα από αυτά. Αφήνομαι στην κρίση σας… :mrgreen:

    • φωτεινη said

      ειναι εφαρμοσιμα;
      μηπως μας…βομβαρδισουμε αν τα παρουμε…

    • ΜΑΡΙΑ said

      Στό πρῶτο, θά πρόσθετα ἐπιπλέον φορολόγηση γιά τούς ἀλλοδαπούς ἰδιοκτῆτες.
      Στό τέταρτο , θά ἐξαρτοῦσα τή φορολογία ἀπό τό ποσοστό Ἑλλήνων ἐργαζομένων,ἄν εἶχε π.χ. 100% Ἕλληνες θά ἔδινα σημαντικές ἐλαφρύνσεις.
      Καί στό ἕβδομο, θά φρόντιζα ἡ ἀστυνομία νά ἀποκτήση τό χαμένο κῦρος της.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Στο 1ο, έχει καλώς.
        Στο τέταρτο, στα πλαίσια του κράτους δικαίου για τους Έλληνες θα πρέπει να έχεις όσο το δυνατόν πιο ενιαία φορολόγηση.
        Στο 7ο, δεν χρειάζεται. Η αστυνομία είναι ήδη επιβαρυμένη με αγγαρείες που δεν ανήκουν σε αυτή, (π.χ. ταυτότητες). Απλά αφήνεις τους αστυνομικούς την δουλειά την οποία προορίζονται να κάνουν και για όλα τα υπόλοιπα είτε δημιουργείς ξεχωριστά σώματα, είτε δίνεις την δουλειά σε άλλον φορέα. Έτσι ο αστυνομικός μπορεί να εκπαιδευτεί καλύτερα, να είναι πιο αποτελεσματικός και επιπλέον να τον ελέγξεις και για την ποιότητα της εργασίας του…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Οἱ ἀστυνομικοί δέν ἐκπαιδεύονται καί δέν περνοῦν ἀπό κόσκινο,πρίν προσληφθοῦν!!!
        Πίστεψέ με…..θέλει ριζική ἀναδιάρθρωση,τό σῶμα!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Δεν εκπαιδεύονται τώρα. Σε ένα οργανωμένο κράτος δικαίου όμως;;; 😉

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἀπό τό στόμα σου καί στοῦ Θεοῦ τ’ αὐτί…

    • Φαίη said

      Αγαπητέ Ποπολάρε,

      Η αύξηση του πληθυσμού, η ανεπτυγμένη τεχνολογία (πχ ευκολία μετακίνησης) και οι οικονομικές συνδιαλλαγές έχουν αλλάξει πολλά από τα δεδομένα. Έχει αλλάξει ο τρόπος ζωής και συνεπώς οι όποιες παρεμβάσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα. Αυτό το άρθρο δεν γράφτηκε για να μας προτείνει λύσεις. Αυτό το άρθρο γράφτηκε για να ξεκαθαρίσει (όσο μπορεσε να το ξεκαθαρίσει τέλος πάντων), την κακή χρήση της έννοιας «φιλοξενία» και πως αυτή η κακοδιαχείρηση σε συνδυασμό με τη δική μας άγνοια μας υπονομεύει.

      Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσεις μαζί μου όμως ότι αν και με τα σημερινά δεδομένα οι τρόποι αντιμετώπισης του συγκεκριμένου προβλήματος (και άλλων γιατί όχι) αλλάζουν αυτό δεν σημαίνει όμως ότι Ο ΣΚΟΠΟΣ αλλάζει. Πριν καν δηλαδή επιχειρήσουμε να κάνουμε κάτι θα πρέπει να αποφασίσουμε ποια Ελλάδα θέλουμε και πως την φανταζόμαστε μέσα στην Ευρώπη και μέσα στην παγκοσμιοποίηση. Εγώ ξέρω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και όπως το παλέψαμε με τους Πέρσες, με τους Τούρκους και με τους Γερμανούς έτσι θα κληθούμε από την ιστορία να το παλέψουμε και με όποιον άλλον εμφανιστεί στο διάβα μας.

      Εμένα αυτό που με λύπησε Ποπολάρε καθώς έγραφα το άρθρο, είναι η διαπίστωση (για άλλη μια φορά) της κατακόρυφης πτώσης των αξιών και των θεσμών της Ελληνικής Πολιτείας. Αυτό για μένα είναι το χειρότερο και όχι όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, αυτά ακολουθούν μετά.

      Βρε Ποπολάρε, γιατί απάντησες μόνο σε ένα και όχι στα υπόλοιπα για να με διευκολύνεις; 😆
      Ευτυχώς που δεν τα πάω καλά στα οικονομικά και έτσι θα βρω τη δικαιολογία να σου πω ότι δεν είμαι ειδική στο θέμα. Σε γενικές γραμμές όμως, ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ απ΄ όλες τις πλευρές είναι ένα σοβαρό όπλο. Προσπάθησε να το κάνεις όμως αυτό με τις ΜΚΟ και τα διάσπαρτα εγχώρια φιλαράκια τους στην πλάτη σου και τα λέμε. Θα πρέπει να έχεις καταστρώσει πλάνο ΚΑΙ για αυτούς και γενικώς για όλους όσους επεμβαίνουν στα θέματα της χώρας. Βλέπε άγια Πρεσβεία, δικ. «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», διεθνιστικά κόμματα που κοιμούνται και ξυπνάνε με την ταξική καραμέλα στο στόμα. Γιατί εγώ έχω την αίσθηση ότι δεν μας κυβερνάνε Έλληνες;; Να και ένα άλλο πρόβλημα. Το σφράγισμα των συνόρων θεωρώ πως ως άμεση λύση είναι καλό μέτρο.

      Με το νούμερο 8 έχω αντιρρήσεις.

      • Φαίη said

        Μη με ρωτήσεις για το ΠΟΙΕΣ είναι οι αντιρρήσεις γιατί βαριέμαι.. 😆

      • Πετροβούβαλος said

        Ρωτώ εγώ! Νομίζω πως ο Ποπολάρος είναι σε καλό δρόμο αλλά μακρύ.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μ’ άρεσε το «Αγαπητέ Ποπολάρε»… 😆
        Μου φάνηκε επίσημο και πήγα και φόρεσα γραββάτα… 😆

        Λοιπόν, πέρα από την πλάκα. Φαίη μου, (το μου για να σου πάω κόντρα :lol:), συμφωνώ σε όλο το άρθρο σου, όταν είχε να κάνει με την αρχαιότητα. Τότε οι πόλεις ήταν «κράτη». Τώρα η ΕΕ «θεωρητικά», (πολύ θεωρητικά όμως), είναι ένα κράτος. Κι εκεί όπου το πάνε το θέμα, όλη η υφήλιος θα είναι ένα κράτος. Δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης νομίζω…

        Με 8 προτάσεις δεν δημιουργείς ένα κράτος, μία κυβέρνηση. Οι 8 προτάσεις αυτές έγιναν στα πλαίσια της ύπαρξης ενός ολοκληρωμένου, δίκαιου προς τους πολίτες του, κράτους, όσον αφορά την αντιμετώπιση ΕΝΟΣ και μόνο προβλήματος. Μόνο στο συγκεκριμένο θέμα απευθυνόμουν. Τα υπόλοιπα είναι ζητήματα εξωτερικής πολιτικής, ευρύτερης οικονομικής πολιτικής. νομοθεσίας κλπ. Πολύ ευχαρίστως να τα συζητήσουμε όλα αν θέλετε, (ίσως και να πρέπει να το κάνουμε κάποια στιγμή), αλλά στα πλαίσια αυτής της ανάρτησης προσπάθησα να απομονώσω αυτά τα οποία άπτονται του θέματος.

        Με το Νο 8 γιατί έχεις αντιρρήσεις; Υπήρξαν και νομίζω ότι υπάρχουν ακόμη κράτη της ΕΕ εκτός Σέγκεν…

      • φωτεινη said

        γιατι τα αλλα κρατη θα τους μπλοκαρουν και θα μας τους ξαναστειλουν πισω.
        τοκανε ο Συλβιο και αυτο εκανε ο σαρκοζυ…
        εγινε χαμος.

      • Φαίη said

        Πέτρε, το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι. 😯

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Φαίη, το ζήτημα είναι να ασκήσουμε πίεση στην ΕΕ με το 8. Το λάθος τους ξέρεις που ήταν;; Ότι τους έστειλαν πίσω. Έπρεπε να τους προωθήσουν βορειότερα… 😉

        Πέτρε, με πασαλείμματα αδερφέ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Θα λύνουμε ένα και θα παρουσιάζονται δέκα. Πρέπει να γίνει πλήρης ανασυγκρότηση, ή επανίδρυση του κράτους εάν θέλουμε να στρώσουμε. Οτιδήποτε άλλο είναι για παιδάκια που λέει και ο Βράχος χωρίς «αρσενικούς αδένες».

      • Πετροβούβαλος said

        Πριν απ’ αυτό όμως αδερφέ μου Επαναστάτη χρειάζεται να καταληφθεί η εξουσία από Πατριωτικό κίνημα, πιό πριν να συγκροτηθεί το Πατριωτικό κίνημα και ακόμα πιό πριν… στις εξισώσεις είσαι καλύτερος από εμένα.

        Εγώ πάω για ύπνο, να μου προσέχετε τον Πατρίκιο (Πάτρικ, αφιερωμένο το τραγουδάκι του Εβραίου).

        Καληνύχτα φίλοι

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καληνῦχτα Πέτρο.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καληνύχτα Πέτρε. Εδώ είμαστε βρε φίλε για να τα φτιάξουμε τα πριν… 😆

      • Φαίη said

        Αν εσύ πρέπει να φοράς γραβάτα όταν σε λέω Αγαπητέ, εγώ τι πρέπει να κάνω όταν μου λες Φαίη μου; Να αρχίσω να γδύνομαι 😆 😳 😳 Δεν γινόταν να μην το πω βρε παιδιά, μετά από αυτό που έγραψες εδώ το είχα. 😆

        Κοίταξε, με το οχτώ έχω αντίρρηση στην νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών. Πως μπορείς να εγγυηθείς ότι θα φύγουν και δεν θα παραμείνουν;

        Οι 8 προτάσεις σου το ξέρω ότι προτάθηκαν για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Είπα κάτι διαφορετικό 🙂 .

        Πες μου Ποπολάρε, πιστεύεις πραγματικά ότι μπορούμε να υπάρξουμε ως έθνος μέσα σε αυτό που περιγράφεις ότι μάλλον θα γίνει; Μια παγκόσμια κυβέρνηση; Όταν λες ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης τι εννοείς; Ότι θα πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα της σταδιακής μας εξαφάνισης;

      • Καληνυχτα Πετρο.

      • Φαίη said

        Καληνύχτα Πέτρε.

        Σε βασάνισα σήμερα με το άρθρο, αλλά εξηγήθηκες σπαθί.

        Όνειρα γλυκά.

      • φωτεινη said

        καληνυχτα κι απο μενα παιδια.
        καλο ξημερωμα.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καληνῦχτα Φωτεινή μου 🙂

      • Καληνυχτα Φωτεινή

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        «Αν εσύ πρέπει να φοράς γραβάτα όταν σε λέω Αγαπητέ, εγώ τι πρέπει να κάνω όταν μου λες Φαίη μου; Να αρχίσω να γδύνομαι 😆 😳 😳 Δεν γινόταν να μην το πω βρε παιδιά, μετά από αυτό που έγραψες εδώ το είχα. :lol:»
        😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
        Κοίτα, εγώ δεν πιέζω καμία…
        😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

        Πλάκα κάνω βρε συ. Γιατί άρχισες τις τυπικότητες !!! Ακούς εκεί «Αγαπητέ»… 😆
        Για το 8 δεν μπορείς να εγγυηθείς παρά μόνο ότι θα περάσουν τα σύνορα και από το ίδιο σημείο δεν θα επιστρέψουν. Δεν έχεις και τίποτα άλλο που μπορείς να κάνεις. Εντωμεταξύ όμως θα έχεις κάνει σαφείς τις προθέσεις σου στους Ευρωχλιμίντζουρες…

        Είπα ότι προς τα εκεί το πάνε. Αν δεν συναντήσουν αντίσταση από κανέναν, να είσαι σίγουρη ότι θα εξαφανιστούμε, τόσο εμείς όσο και οι υπόλοιποι λαοί, από προσώπου γης. Είναι σίγουρο. Αν μπορούμε τώρα να σταθούμε εμείς σαν έθνος εάν θα είμαστε πρώτοι;; Σ’ αυτό δεν μπορώ να σου δώσω με σιγουριά την απάντηση. Μπορώ να σου δώσω όμως με σιγουριά την απάντηση του τι θα γίνουμε εάν δεν το κάνουμε, έστω και πρώτοι !!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καληνύχτα Φωτεινή…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Παιδιά, αυτό το έχετε δει;;;;;;

        http://www.tsantiri.gr/kosmos/i-limni-vaftike-fouxia-apisteftes-fotografies.html

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἄπάπάπααααααά….ιέχ ξιφίγ….οὑ Πουπουλάρ’ς

      • lavienciel said

        Καλησπέρα, Μαρία, Επαναστάτη και σε όσους ακόμα δεν βλέπω

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Αντε βρε. Πλάκα κάνω. Ελπίζω να μην παρεξηγιέστε !!! Κι αν ναι, πείτε το μου και το έκοψα μαχαίρι. Ειλικρινά !!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καλησπέρα, καλημέρα αγαπητέ/ή Lavienciel. Sorry, αλλά δεν ξέρω ακόμη φύλο… 😳

      • lavienciel said

        Μεγαλοκοπελίτσα!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Α, μην αγχώνεσαι καθόλου…
        Μεγαλοαπαυτό είμαι κι εγώ… 😆

      • ΜΑΡΙΑ said

        Λαβιανσιελίνα μου,καλησπέρα.. 🙂

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἐσύ εἶσαι μεγαλοκαρχαριόγαυρος….ξέρουμε!!!

      • Φαίη said

        Ποπολάρε

        πρέπει να καταλάβεις ότι είμαι λίγο περίεργη. Όταν θέλω να μιλήσω για κάτι σοβαρά (σοβαρά στο λέω 😆 ) θα απευθυνθώ με σοβαρό ύφος ( 😆 😆 ) και στον συνομιλήτή μου. Σοβαρά στο λεώ αλλά που να με πιστέψεις τώρα με την τροπή που πηρε η συζήτηση.
        Αν μπορούσες να κόψεις φάτσα από μια γωνία θα έβλεπες την σοβαρότητα γραμμένη στο πρόσωπό μου 😯

        Δεν ξέρω πως βρίσκεις την αισοδοξία βρε Ποπολάρε όταν έχεις ήδη μια τόσο μαύρη εικόνα μέσα σου για τα μελλούμενα. Εγώ σκέφτομαι τα ανηψάκια μου και με πιάνει κατάθλιψη 😦

        Ας μιλήσουμε για το 8 και για τα υπόλοιπα μια άλλη φορά. Ο εγκέφαλος έχει μπει στον αυτόματο.

      • Φαίη said

        Καληνύχτα Φωτεινή, καλησπέρα Lavienciel.

      • lavienciel said

        Καλησπέρα Φαίη, εκπληκτικό το άρθρο. Χρειαζόταν.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Φαίη, να σου ζήσουν τα ανηψάκια σου. Κι εγώ για τα ανηψάκια μου παλεύω. Είμαι τρομερά απαισιόδοξος. Ειλικρινά. Και ο μόνος τρόπος για να μπορώ να ανταπεξέρχομαι είναι το γέλιο. Νιώθω ότι μόνο και μόνο για τα ανηψάκια μου, πρέπει να κρατήσω. Να κρατήσω Θερμοπύλες, να κρατηθώ στην ζωή;;;;; Δεν ξέρω. Απλά να μείνω ζωντανός μάλλον και να παλέψω για μία καλύτερη ζωή για κείνα.

        Ελπίζω να μην παρεξηγείς το χιούμορ μου. Το λέω γιατί με έβαλε σε σκέψεις η Μαρία. Αν συνέβη, σου ζητώ ταπεινά συγνώμη… 😳

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τί εἶπα πάλι,ἐγώ;;;;;;;;;;

        Γιατί παιδί μου, εἶσαι παρεξηγιάρης;;;;

        Στό τέταρτο ἀμπάρι,γρήγορα……μόλις τελειώσεις μέ τό τρίτο,φυσικά!!!!

      • lavienciel said

        Φαίη και Επαναστάτη να είστε αισιόδοξοι, τα πράγματα θα τακτοποιηθούν νομοτελειακά, όχι ανώδυνα αλλά θα τακτοποιηθούν. Συμβαίνει πάντα. Και πρέπει να αντέξουμε για όλους τους λόγους. Είναι θέμα τιμής, πιστεύω, πάνω απ’ όλα

      • Καλημερα Lavienciel
        Φαιη μη σε πιάνει κατάθλιψη γιατι μετα ερχετε η οργή κατόπιν η τσαντίλα και τοτε αποφασίζεις οτι μόνο με αγώνα και μάχη έχεις κάποιες ελπίδες για επιβίωση οχι μόνο του Ελληνα αλλα γενικότερα του ανθρωπίνου γένους.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Παρεξηγησιάρης;;;;;; 😆

        Το αντίθετο. Δέχομαι τα πάντα όταν πρόκειται για χιούμορ. Απλά θέλω να είμαι σίγουρος για να μην υπερβαίνω τα όρια του συνομιλητή μου…

      • Φαίη said

        Βρε Ποπολάρε, τι είναι αυτά που λες;;
        KAI ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ.
        Ίσα ίσα, είσαι μια χαρούμενη νότα αισιοδοξίας εδώ μέσα.
        Ταυτίστηκα ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτά που είπες για τα ανηψάκια σου.
        Έτσι ακριβώς νοιώθω και εγώ.

        Τώρα έγινες πολύ συμπαθητικούλης με τη φατσούλα τη λυπημένη. Τι να σου κάνω για να μην στενοχωριέσαι ΑΔΙΚΩΣ;;
        Άντε, πάρε ένα μεγάλο μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυτς από μένα.

        Ντάξ;; 🙂

        Ποπολάρε, δεν με έχεις δει εμένα να αστειεύομαι. Ώρες ώρες βγαίνω μόνη μου από τα ρούχα μου μ’ αυτά που λέω 😆 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Εκεί ακριβώς έχω φτάσει Γιώργη μου… 😉

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυφ

        Ηρέμησα Φαίη !!!!!!!

        Μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυτς !!!

      • Φαίη said

        Τι να πω βρε παιδιά, εγώ τα νοιώθω όλα μαζί.
        Οργή, κατάθλιψη, τσαντίλα, ελπίδα, όλα ανακατεμένα.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἐγώ πάντως νοιώθω μῖσος,τώρα πιά….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ένα τραγούδι που απλά τα λέει όλα….

        Μέχρι όμως να μας γυρίσει ο μάτης…

      • Επαναστατη το εχω καταλάβει απο τα γραφόμενα σου , και εσύ όπως και εγω απλά προσπαθούμε να γεμίσουμε το τεράστιο κενό που δημιουργεί αυτη η άποψη και με χιούμορ για να μην σαλτάρουμε και μπαμ μπουμ.,

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρέ σύ Ποπολᾶρε,ἐσύ ποτέ δέν εἶσαι οὔτε κακοήθης,οὔτε χυδαῖος….τό ἀντίθετο,μιά χαρά παρέα κάνεις!!!
        Τί λές τώρα;;;;;;

      • lavienciel said

        Καλημέρα Γιώργο,

        εγώ αισθάνομαι προβληματισμένη, είμαι σε αναμονή

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιώργη, όπως τα λες ΑΚΡΙΒΩΣ.

        Μαρία, απλά σιγουρεύομαι γιατί μου αρέσει η παρέα !!! Και κανόνισε γιατί ήδη ετοιμάζω την καταγγελία στο συνδικάτο των ναυτικών !!! Άντε μπράβο που ούτε ένσημα δεν μου κολλάς !!! 😆 Και κάνω και ανθυγιεινή εργασία εδώ μέσα. Με έχει φάει η υγρασία… 😆

      • Φιλοι μου το μεγάλο μειονέκτημα μας ειναι οτι εμείς έχουμε μια και μοναδική ζωη για δράση και αν αφαιρέσεις παιδικά χρόνια και διάφορα άλλα που μας συμβαίνουν μας μενουν μερικά χρόνια για διάδοση ιδεών και αντίσταση ενάντια στη ΝΤΠ όπου αυτοί αντίστοιχα δουλεύουν μεθοδικά και με συνεπεια και όταν ο ενας τους φεύγει κατευθείαν τον αντικαθιστούν με αλλον που συνεχίζει εκει ακριβώς οπου σταμάτησε ο προηγούμενος ,ειναι δλδ «αιώνιοι «

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ποῦ νομίζεις ὅτι βρίσκεσαι;;;;Σέ παιδική χαρά;;;;Ἄκου ἔνσημα!!!!!!!
        Ἐδῶ εἶναι ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ……

      • Φαίη said

        Τώρα εγώ δεν θα ρωτήσω για ποια ‘υγρασία’ μιλάς για να μην φανώ αγενής.. 😆

        Παιδιά, ο άνθρωπος ο χαμογελαστός προσπαθεί να βρει ισορροπίες.
        Μέσα του, βαθειά μέσα του, νοιώθει λυπημένος.
        Είναι ο τρόπος που η φύση εξισορροπεί τα πράγματα.

      • lavienciel said

        Γιώργη και αυτό ακριβώς είναι το σπουδαίο και αισιόδοξο. Θα βασανιστούμε λίγο, εκείνοι αιώνια και θα κερδίσουμε στο τέλος.

      • lavienciel said

        Έτσι είναι Φαίη.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιώργη, ξέρεις φίλε όμως σε τι δεν έχουν υπολογίσει;;;

        ΟΣΑ ΦΕΡΝΕΙ Η ΩΡΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΛΟΣ…

        Δεν έχουν υπολογίσει την τρέλλα μας. Αυτά τα μπαμ και μπουμ που λες. Ο Έλληνας, σε αντίθεση με άλλους λαούς, θα αργήσει να κάνει τα μπαμ και τα μπουμ. Όταν όμως το κάνει, θα είναι αποφασισμένος να κερδίσει ή να πεθάνει.. Και ξέρεις γιατί φίλε;; Γιατί σε εμάς σημαίνει κάτι η οικογένεια. Σημαίνει κάτι ο φίλος. Σημαίνει κάτι ο άνθρωπος γενικά. Ενώ γι’ αυτούς είναι απλά ένα νούμερο. Τίποτα άλλο…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Και επειδή είναι ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ δεν έχει ένσημα ;;;;; Που ακούστηκε αυτό;;;;; Βρε στο ΔΝΤ θα πάω κατευθείαν λέμε !!! 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Τι αγενής Φαίη;;;; Εδώ κοντεύουν να με βάλουν να βάψω και τον μώλο !!!! 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Τώρα που είπα μώλο, και στον κ@λο πινέλο έχω βάλει !!! 😆

      • Αγαπητη Lavienciel ,μακαρι να μπορούσα να μοιραστώ την αισιοδοξία που εχεις αλλα δεν το βλέπω,αν και δεν ειμαι ηττοπαθείς ως άτομο για το συγκεκριμένο το βλέπω εντελώς ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
        Μονο μια ανθρωπότητα με ουτοπικές δυνατότητες και ικανότητες θα μπορούσε να αντιδράσει.

      • lavienciel said

        Η αισιοδοξία μου έχει να κάνει με τη φιλοσοφία μου απέναντι στα πράγματα. Πιστεύω στους ανθρώπους και στις δυνατότητές τους. Αλλά από κει και πέρα ακόμα κι αν δεν αντιδράσει κανείς, θα αντιδράσω με τον δικό μου τρόπο και αυτό με κάνει χαρούμενη. Είναι θέμα τιμής.

  7. georgeiraklion said

    Καλημερα σε ολη την καλή παρέα..
    ιντα έγινε επαέ πήγα μια βόλτα με το τρεχαντήρι για τριήμερο και έχασα τον σύντεκνο Ανδρέα. Ελπίζω να είναι όλα καλά και η αποχώρηση νάναι προσωρινή.
    Φαίη μπράβο για το άρθρο , αρκετά δεν τα γνώριζα

  8. Ελληνικά είπαμε

  9. lavienciel said

    Φαίη, εκπληκτικό άρθρο, έμαθα πράγματα που δεν γνώριζα. Κατασυγχύστηκα νυχτιάτικα.

    • Φαίη said

      Σε ευχαριστώ.
      Είμαι σίγουρη ότι έχω παραλείψει πολλά πράγματα.
      Έμαθα και εγώ αρκετά τα οποία δεν γνώριζα.

      • lavienciel said

        Εντάξει, ένα άρθρο, πόσα να καλύψει πιά; Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν παραλείψεις. Εδώ υπάρχουν σε ολόκληρες έρευνες και πάλι φυσιολογικό είναι. Η ουσία του θέματος υπερκαλύπτεται, πιστεύω. Και είναι έτσι όπως τα γράφεις.

  10. Ο Επαναστάτης έχει ένα καλό που διέκρινα από την πρώτη στιγμή.

    Δεν παρεξηγεί. Και αυτό είναι καταπληκτικό όταν σχολιάζεις με χιούμορ.

    Οπότε να μάθετε να μην τον παρεξηγείτε ΚΑΘΟΛΟΥ και θα δείτε ότι ακόμα και όταν γράφετε σχόλια με νεύρα η απαντήσεις του θα σας χαλαρώνουν…..

    προτείνω με λίγα λόγια να ονομασθεί και «Μασάζ»…..

  11. lavienciel said

    Έχει δίκιο ο Ιωάννης, παιδιά πάω, καληνύχτα.
    Επαναστάτη τα λέμε αύριο.

  12. Καληνῦχτα Ποπολᾶρε καί ΙΩΑΝΝΗ…

    Νά ‘σαστε καλά !!! 🙂 🙂 🙂

  13. Άντε κλείνω κι εγώ ……καληνύχτα σε όλους……

    Υ.Γ.

    Με τα βίντεο σας πάλι δεν ανοίγει η σελίδα…..

    που να σας καεί το βίντεο…..

  14. Επαναστάτης Ποπολάρος said

    Καληνύχτα ρε σεις. Που αφήνετε ολάκερο αφεντικό μόνο του;;;;; 😆

Αφήστε απάντηση στον/στην lavienciel Ακύρωση απάντησης