ΤΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΣΥΡΙΑ-ΙΡΑΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ
Posted by Φαίη στο 26 Αυγούστου, 2012
από άρθρο που αλίευσε ο ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
.
Η κόλαση του Δάντη.
Άνω κόλαση: Ακράτεια – άρνηση διαχείρησης των βασικών ενστίκτων όπως αγάπη, πείνα, στο μέτρο της λογικής
Κάτω κόλαση: Μοχθηρία – έλλειψη πρόθεσης να πράξω το καλό, ανοσία απέναντι στη λογική
Ένας κόσμος όπου οι μοχθηροί δημιουργούν βασικά ένστικτα στους ακρατείς και τους κατευθύνουν, είναι κόλαση
.
Σχεδόν τρία χρόνια πριν, έγραψα ένα αναλυτικό άρθρο σχετικά με τους εκ προθέσεως σχεδιασμένους πολέμους από την ελίτ, μεγάλους και μικρούς, που αποσπούν τις μάζες μακριά από συγκεκριμένες παγκόσμιες εξελίξεις, οι οποίεςλειτουργούν προς όφελος της εγκατάστασης της δομής της εξουσίας. Αυτό το άρθρο είχε τον τίτλο: «Θα Πυροδοτήσουν Έναν Ακόμα Παγκόσμιο Πόλεμο οι Παγκοσμιοποιητές;» (Will The Globalists Trigger Yet Another World War?ʼ)
Σε εκείνη την ανάλυση κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τουλάχιστον από το 2008, οι δυνάμεις (είτε αυτές παρουσιάζονταν ως Ρεπουμπλικανοί είτε ως Δημοκρατικοί) είχαν θέσει σε κίνηση μια σειρά γεγονότων που περιστρέφονταν γύρω από το Ιράν και πιο ανησυχητικά τη Συρία, τα οποία θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν ένα τεράστιο σενάριο παγκοσμίου πολέμου. Σήμερα δυστυχώς, φαίνεται ότι οι ανησυχίες μου ήταν κάτι παραπάνω από βάσιμες και οι συνθήκες που εξελίσσονται στη συγκεκριμένη περιοχή είναι πραγματικά τρομαχτικές.
Τώρα, μερικοί μπορεί να ισχυριστούν ότι οι συνθήκες στη Μέση Ανατολή ήταν πάντα «τρομαχτικές» και ότι δεν χρειάζεται πολύ για να προβλέψουμε μια ανανέωση του χάους. Βεβαίως, μόνο τα τελευταία έξι χρόνια, το αμερικανικό κοινό έχει υποστεί τη μια προπαγανδιστική εκστρατεία μετά την άλλη, όπου δοκιμάστηκαν τα νερά για να δουν αν μια σημαντική πλειοψηφία των πολιτών θα μπορούσε να πειστεί για την υποστήριξη στρατιωτικών πληγμάτων κατά του Ιράν. Οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ και του Ισραήλ, έχουν έρθει πολύ κοντά σε αρκετές περιπτώσεις, όσον αφορά τη ρητορεία και την παρουσίαση των όπλων, για να πλησιάσουν ένα τέτοιο συμβάν. Ωστόσο, θα έλεγα ότι οι προηγούμενες απειλές πολέμου που ήρθαν και έφυγαν δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τον κίνδυνο σήμερα.
Ο εμφύλιος της Συρίας έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ τρομακτικό, πολύ πιο πέρα από την τυφλή εξέγερση της λεγόμενης «Αραβικής Άνοιξης». Τόσα πολλά είναι τα συμφέροντα (ειδικά των Ηνωμένων Πολιτειών) τα οποία εμπλέκονται στη σύγκρουση, που είναι πια αδύνατο να πει κανείς αν υπάρχουν ακόμα πραγματικοί επαναστάτες στη Συρία. Αυτός ο κλονισμός των θεμελίων της χώρας έχει πάρει μια στροφή για την οποία είχα προειδοποιήσει πρόσφατα, δηλαδή, την μετακίνηση των ελεγκτών των Ηνωμένων Εθνών από την περιοχή, η οποία ανακοινώθηκε πριν από λίγες μόνο ημέρες.
Η αφαίρεση των ελεγκτών του ΟΗΕ είναι ένα σημάδι ότι κάποιο είδος χτυπήματος πλησιάζει τον ορίζοντα.
Οι κατηγορίες για ενδεχόμενες «αποθήκες χημικών όπλων» στη Συρία διέρρευσαν από το Υπουργείο Άμυνας ως μια σαφή αιτιολογία για εισβολή και το Ισραήλ έχει ουσιαστικά παραδεχθεί ότι μια επίθεση εναντίον του Ιράν δεν είναι μόνο στο τραπέζι, αλλά πέρα από τα στάδια σχεδιασμού και κοντά στην εφαρμογή. Ακόμα και οι πολίτες του Ισραήλ ανησυχούν ότι αυτή τη φορά η κυβέρνησή τους είναι «σοβαρή» στις δηλώσεις της για επίθεση και διαμαρτύρονται για αυτήν την πολιτική ενώ αποθηκεύουν αντιασφυξιογόνες μάσκες.
Η ένταση της ατμόσφαιρας γύρω από την κρίση αυτή δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε η Μέση Ανατολή έχει δει εδώ και δεκαετίες, συμπεριλαμβανομένων και των εισβολών των ΗΠΑ στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν.
Αλλά για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε την πραγματική βαρύτητα αυτής της κατάστασης θα πρέπει πρώτα να αντιμετωπίσουμε κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις.
Κατ’ αρχάς, συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που έχουν φυσικές και καλλιεργημένες τάσεις μίσους προς τα μουσουλμανικά έθνη. Υπάρχουν επίσης εξίσου πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που έχουν την τάση να μηνεμπιστεύονται τις προθέσεις της κυβέρνησης του Ισραήλ. Και οι δύο πλευρές έχουν καλά επιχειρήματα σε αρκετές περιπτώσεις και οι δύο πλευρές έχουν επίσης την τάση να βαριούνται, ζωγραφίζοντας με μια γελοία και μεγάλη βούρτσα και κατηγορούν για όλα τα δεινά του κόσμου τη μια ή την άλλη πλευρά, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να σκεφτούν μέσα από την πολυπλοκότητα της παγκοσμιοποίησης και την παγκόσμια τεχνοκρατική λέσχη, ή να δεχτούν ότι η «Αλ Κάιντα» δεν είναι η μεγαλύτερη απειλή για την ειρήνη και τη σταθερότητα. Είναι πολύ πιο εύκολο να καταδικάσεις μια ολόκληρηφυλή, ή μια ολόκληρη θρησκεία, από το να κατανοήσεις τους μηχανισμούς μιας ελίτ μειοψηφίας που παίζει και τις δύο πλευρές μεταξύ τους.
Οποιαδήποτε πλευρά και αν έχεις επιλέξει, απλά να γνωρίζεις ότι στο τέλος οι πλευρές είναι άνευ σημασίας. Θα μπορούσαμε να επιχειρηματολογήσουμε για μήνες σχετικά με το ποιος είναι σωστός, ποιος έχει δίκιο, ποιος ήταν εκεί πρώτα, κλπ. Πάλι, άνευ σημασίας. Αυτό που έχει σημασία όμως, είναι οι ενδεχόμενες συνέπειες από μια πιθανή σύγκρουση στην περιοχή, κάτι το οποίο κανείς δεν μπορεί να επωμισθεί.
Δυστυχώς, υπάρχουν ακόμα πολλοί Αμερικανοί εκεί έξω που πιστεύουν ότι οι ΗΠΑ είναι το «πλουσιότερο κράτος στον πλανήτη» και έχει ασύλληπτη οικονομία με την οποία μπορεί να διεξάγει ατέλειωτους πολέμους.
Εδώ είναι τα γεγονότα. Εδώ είναι ακριβώς ό,τι θα συμβεί αν οι ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ ή το Ισραήλ, εμπλακούν σε έναν καυτό πόλεμο είτε με το Ιράν, είτε με τη Συρία και τα επακόλουθα δεν είναι καθόλου αισιόδοξα:
1) Η Συρία και το Ιράν θα ενώσουν δυνάμεις.
Το 2006, το Ιράν και η Συρία υπέγραψαν μια συνθήκη αμοιβαίας άμυνας, ως απάντηση στην αυξανόμενη πιθανότητα σύγκρουσης με τη Δύση. Και οι δύο χώρες έχουν την πρόθεση να εκπληρώσουν αυτή τη συνθήκη και απ’ ότι φαίνεται το Ιράν ήδη αυτό κάνει, τουλάχιστον όσον αφορά τα οικονομικά, καθώς η Συρία βυθίζεται στον εμφύλιο πόλεμο. H υποστηριζόμενη από τις ΗΠΑ εξέγερση στη Συρία πιθανώς να αναπτύχθηκε με σκοπό να δοκιμάσει αυτήν την αμοιβαία συνθήκη. Δεδομένου ότι το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων επικροτεί την Αλ Κάιντα για τις προσπάθειές της να αποσταθεροποίησει τη χώρα, δεν το βρίσκω διόλου παράξενο να υποστηρίξω ότι το σύνολο της εξέγερσης είναι, τουλάχιστον στα βασικά, οργανωμένο από τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ για να αναγκάσει το Ιράν σε μια ανοιχτή στρατιωτική υποστήριξη προς τον Άσαντ και σε έναν πόλεμο εξασθενικής μεσολάβησης, ή να απομακρύνει τη Συρία από την εξίσωση στα πλαίσια της προετοιμασίας για ένα χτύπημα στο ίδιο το Ιράν (λάβετε υπ’ όψιν, ότι κάθε φορά που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δείχνουν τις εικόνες των Σύριων ανταρτών, είναι πάντα χαμογελαστοί ή φαίνονται γενναίοι με τα όπλα ψηλά, μια τυπική υποσυνείδητη τακτική που χρησιμοποιείται για να τους ζωγραφίσει ως «τα καλά παιδιά»).
2) Το Ιράν θα κλείσει τα στενά του Ορμούζ.
Με όλο το Υπουργείο Άμυνας στην εξέδρα, θα έλεγε κανείς ότι τα στενά του Ορμούζ είναι ένα μηδαμινό ζήτημα. Αυτό είναι ένα λάθος. Τα στενά έχουν περίπου 21 μίλια πλάτος στο στενότερο σημείο τους το οποίο κείτεται στα ανοικτά των ακτών του Ιράν, ωστόσο, από αυτά τα 21 μίλια μόνο δύο ασφαλείς λωρίδες είναι διαθέσιμες και η κάθεμιά τους είναι μόνο 2 μίλια σε φάρδος. Τα στενά του Ορμούζ είναι ένα από τα δύο πιο ζωτικά σημεία ελέγχου διέλευσης πετρελαίου στον κόσμο και περίπου το 20% του παραγόμενου πετρελαίου περνά μέσα από αυτά. Ο αποκλεισμός των δύο ενεργώνθαλάσσιων διαδρόμων των στενών είναι απλός λόγω της ύπαρξης του νέου πυραυλικού συστήματος Ghader, το οποίο δοκιμάστηκε από το Ιράν με επιτυχία αυτό το έτος. Το όπλο είναι ειδικά σχεδιασμένο ως «Δολοφόνος-πλοίων» με τηνδυνατότητα να ταξιδεύει σε υπερηχητική ταχύτητα (Mach 3 – τρεις φορές την ταχύτητα του ήχου) και να αποφεύγει τις πιο γνωστές μεθόδους των ραντάρ.
Στα σφιχτά εγκλωβισμένα στενά του Ορμούζ, μια μεγάλης κλίμακας και δύσκολα εντοπίσιμη πυραυλική επίθεση, θα ήταν καταστροφική για οποιοδήποτε Ναυτικό και θα μετέτρεπε τους θαλάσσιους διαδρόμους σε έναν σκουπιδότοπο όπου τα πετρελαιοφόρα θα ήταν αδύνατο να πλοηγηθούν. Αποτέλεσμα; Ένα καταστροφικό πληθωριστικό γεγονός πετρελαίου σε όλο τον κόσμο, καθιστώντας τη βενζίνη δυσβάσταχτη για τους περισσότερους ανθρώπους και για τις περισσότερες χρήσεις. Η πρόσφατη κίνηση της ΕΕ να αποθηκεύσει πετρέλαιο στο πλαίσιο της προετοιμασίας για ένα χτύπημα στο Ιράν, αποκαλύπτει τη σοβαρότητα της κατάστασης.
3) Ένα Ισραηλινό χτύπημα θα προσελκύσει τις ΗΠΑ.
Ξεχάστε αυτά που λέει ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Martin Dempsey. Αδιαμφισβήτητα, οι ΗΠΑ θα συμμετέχουν στρατιωτικά στο Ιράν ή στη Συρία μετά από μια ισραηλινή επίθεση. Κατ ‘αρχάς, δεν υπάρχει λόγος υποστηρικτικού ή πρωταρχικού ρόλου, ειδικά όταν το Ιράν έχει κλείσει τα στενά του Ορμούζ. Με το 20% της παγκόσμιας προμήθειας πετρελαίου σε παύση, τουλάχιστον το ήμισυ του αμερικανικού πληθυσμού θα παρακαλάει για αμερικανική στρατιωτική εμπλοκή. Εγγυημένο. Ο ισχυρισμός του Dempsey ότι το Ισραήλ δεν μπορεί να πάρει αμερικανική υποστήριξη είναι απλά ένα ψέμα για να συμπεράνουμε ότι η ανατροπή της Συρίας και του Ιράν δεν είναι απαραίτητα μιά κοινή προσπάθεια, κάτι όμως που είναι. H πιθανότητα ότι μια ισραηλινή επίθεση δεν θα συνοδευτεί με ξέφρενες κλήσεις από το Πεντάγωνο και το Λευκό Οίκο, για να ανοίξουν οι πύλες της αμερικανικής στρατιωτικής ισχύοςέτσι ώστε να προστατευθεί μία από τις λίγες «δημοκρατικές συμμάχους» στη Μέση Ανατολή, είναι μηδενική.
4) Η Συρία θα λάβει στήριξη από τη Ρωσσία και την Κίνα.
Η ρωσσική κυβέρνηση έχει δηλώσει επανειλημμένως ότι δεν θα κάνει βήμα πίσω σε περίπτωση ενός χτυπήματος κατά της Συρίας και έχει ακόμη αρχίσει να τοποθετεί πολεμικά πλοία και επιπλέον στρατεύματα στη μόνιμη βάση της ανοικτά των ακτών της Ταρτούς, μια εξέλιξη για την οποία έχω προειδοποιήσει εδώ και χρόνια.
H Ταρτούς, είναι η μόνη ναυτική βάση της Ρωσσίας έξω από την περιφέρεια των συνόρων της και είναι στρατηγικά ζωτική στο έθνος. Η ανάληψη δράσης από τις ΗΠΑ ή το Ισραήλ εναντίον της Συρίας κατά κανόνα θα προκαλέσει οικονομικά αντίποινα και επιπλέον ρωσσική στρατιωτική εμπλοκή και πιθανό εκτεταμένο πόλεμο.
Η Κίνα από την άλλη πλευρά, πιθανώς θα ανταποκριθεί με οικονομικά αντίποινα πλήρης εμβέλειας, μέχρι και ξεφόρτωματων αμερικανικών κρατικών ομολόγων (μια κίνηση που προετοιμάζουν από το 2005 ούτως ή άλλως). Με τις τιμές του πετρελαίου στα ύψη λόγω της αύξησης της αβεβαιότητας στη Μέση Ανατολή, πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένου του εμπορικού μπλοκ των χωρών ΒΡΙΚ και του μεγαλύτερου μέρους του εμπορικού συνασπισμού των χωρών ASEAN, θα έχουν την τέλεια δικαιολογία να πετάξουν το δολλάριο, επιτρέποντας την εισαγωγή του νέου και ανανεωμένου SDR (Special Drawing Rights) του ΔΝΤ, του μηχανισμού για παγκόσμιο νόμισμα.
Η Συρία θεωρώ ότι είναι το κλειδί μιας προσπάθειας από την πλευρά των παγκοσμιοποίητων μέσα στην κυβέρνησή μας,να παροτρύνουν μια ζωηρή διαμάχη, μια σύγκρουση που θα δημιουργήσει επαρκή κάλυψη για την τελική ώθηση προς ένα παγκόσμιο νόμισμα και τελικά, μια παγκόσμια διακυβέρνηση.
5) H Οικονομική κατάρρευση θα γίνει «Δευτερεύουσα» … προς όφελος των τραπεζιτών.
Στο μυαλό του γενικού πληθυσμού, η οικονομική δυσχέρεια που θα αντιμετωπίσουμε σύντομα, ανεξαρτήτως από το ανυπάρξει ή δεν υπάρξει ένας πόλεμος με το Ιράν και τη Συρία, θα είναι μια μεταγενέστερη σκέψη, τουλάχιστον για ένα διάστημα, αν η απειλή μιας παγκόσμιας σύρραξης γίνει πραγματικότητα. Η ομίχλη του πολέμου είναι ένα φανταστικό κάλυμμα για όλα τα εγκλήματα, ιδιαιτέρως τα οικονομικά εγκλήματα. Οι εκτεταμένοι πόλεμοι φυσικά αναστέλλουν τις αγορές και προκαλούν ακανόνιστη ροή των κεφαλαίων. Οτιδήποτε, και εννοώ οτιδήποτε, μπορεί να φορτωθεί σε έναν πόλεμο, ακόμη και η καταστροφή της οικονομίας των ΗΠΑ και του δολλαρίου. Φυσικά, οι πραγματικοί υπαίτιοι (διεθνείςκαι κεντρικές τράπεζες) που έχουν διαφθείρει και διαλύσει την αμερικανική φορολογική δομή για δεκαετίες, θα ωφεληθούν περισσότερο από την καταστροφή.
Η Συρία και το Ιράν είναι κατά κάποιο τρόπο τα πρώτα ντόμινο σε μια μακριά αλυσίδα τραγικών γεγονότων. Αυτή η αλυσίδα όσο χαοτική και αν φαίνεται, οδηγεί μόνο σε ένα τελικό αποτέλεσμα: Τριτοκοσμικές καταστάσεις για όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, αφήνοντας τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως τα κοράκια, να ορμήξουν και να αρπάξουν τα κομμάτια που έχουν απομείνει, διαμορφώνοντας ένα είδος οικονομίας Φρανκενστάιν. Ένα δημοσιονομικό γκόλεμ. Ένα παγκόσμιο τερατούργημα που καταργεί όλες τις κυριαρχίες, είτε αυτές είναι πραγματικές είτε είναι φανταστικές, συγκεντρώνοντας τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων της ανθρωπότητας στα χέρια κάποιων λίγων και ηθικά πτωχευμένων.
Για όσους βρίσκονται στην πλευρά του Ισραήλ, των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, καθώς και για εκείνους στην πλευρά της Μέσης Ανατολής, της Ρωσσίας, της Κίνας, κλπ. η ουσία είναι μία, δεν θα υπάρχουν νικητές. Δεν υπάρχει «καλλίτερο σενάριο». Δεν θα υπάρξει καμία παρέλαση νίκης, για κανέναν. Δεν θα υπάρξει μεγάλη αναμόρφωση ή ειρήνη στην κοιτίδα του πολιτισμού. Οι μόνοι άνθρωποι που θα γιορτάζουν στο τέλος αυτών των ολέθριων εχθροπραξιών, θα είναι εκείνο το εθισμένο στη δύναμη και πάμπλουτο .01%, το οποίο θα γιορτάσει το παγκόσμιο πραξικόπημά του μυστικά, γελώντας, καθώς ο υπόλοιπος κόσμος θα σβύνει και θα έρχεται να τους ζητιανεύει για λίγη βοήθεια.
.
του αρθογράφου Brandon Smith
ΠΗΓΗ: Alt-market.com
Σελίδα Πηγής
.
Παραπομπές
http://www.alt-market.com/neithercorp/press/2010/01/will-globalists-trigger-yet-another-world-war/
http://in.reuters.com/article/2012/08/16/syria-crisis-idINL6E8JGDXH20120816
http://www.cfr.org/syria/al-qaedas-specter-syria/p28782
http://www.usatoday.com/news/world/story/2012-01-01/iran-missile-test/52318422/1
http://www.euractiv.com/energy/europe-starts-piling-oil-iran-wa-news-514340
http://www.reuters.com/article/2012/08/03/us-syria-russia-navy-idUSBRE8720AO20120803
http://www.reuters.com/article/2012/08/21/us-syria-crisis-idUSBRE8610SH20120821
ΒΡΑΧΟΣ said
Ανοίγοντας την πόρτα του φρενοκομείου, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγει…
Είναι σαν το τζίνι…
Ο μύθος λέει ότι είναι «αγαθό» το τζίνι και εκπληρώνει τις επιθυμίες σου.
Πόσο αγαθό είναι ένα πνεύμα φυλακισμένο στην απομόνωση;
Α;
Φαίη said
Έτσι θέλω να φαντάζομαι την ‘εκδίκηση’ του Έλληνα.
Ένα ‘αγαθό’ τζίνι που ξαφνικά πήρε τις ανάποδες.
ΒΡΑΧΟΣ said
Ωραίο πράγμα η φαντασία…
Δεν το΄χα σκεφτεί έτσι, ομολογώ…
Έχουμε ωραιότατους Ελληνικούς μύθους, πχ τον μύθο του Περσέα.
Εκπληκτικό και το άγαλμα του, από τον Τσελίνι…
Φαίη said
Όντως εκπληκτικό !!
tsilivithras said
Εκδίκηση του Ελληνα;;;;
No no no no mon ami….
Ο Έλληνας δεν παίρνει εκδίκηση…απλά αποκαθιστά την Τάξη που διασαλεύτηκε.
Φαίη said
Σωστά το διατύπωσες Tsilivithra.
Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει πρώτα να αποκαταστήσει την Τάξη στο μυαλό του.
Ο Έλληνας, ήρθε τόσο κοντά στην Αλήθεια και την παρέδωσε γενναιόδωρα στην ανθρωπότητα. Δεν κράτησε όμως τίποτα για τον εαυτό του και τώρα εισπράττει από τους ξένους σαβούρα. Έτσι την κατάντησαν.
Ο Έλληνας, για να μπορέσει να αποκαταστήσει την Τάξη, πρέπει να την αποκαταστήσει πρώτα μέσα του.
υγ. επέτρεψέ μου όμως την ώρα της αποκατάστασης, και αν έχω την τύχη να ζω έως τότε, να τα’ χω πάρει στο κρανίο,
….. έτσι για το γμτ.
Διαμάντω said
Καλώς τον φίλο μας τον Τσιλιβίθρα 🙂
tsilivithras said
»Ο Έλληνας, για να μπορέσει να αποκαταστήσει την Τάξη, πρέπει να την αποκαταστήσει πρώτα μέσα του.»
Ίσως…για αυτό μας δίνει χρόνο ο Θεός.
Όσο για το άλλο, όλοι »παρμένοι» είμαστε μην αμησυχείς.
ΚΡΙΤΩΝ said
Kαλημέρες σε όλους
Το σενάριο πραγματικά ενδιαφέρον.
ΟΜΩΣ
αγνοεί το απρόβλεπτο των καταστάσεων, δεδομένου ότι οι της ελίτ είναι άνθρωποι με αδυναμίες, είναι άνθρωποι που απ΄ ότι φαίνεται ξεπερνούν το «μέτρο», δηλαδή λείπει η …… φρόνηση.
Είναι άνθρωποι αδύναμοι που έχουν κατακυριαρχηθεί από την απληστία (κακός σύμβουλος που οδηγεί σε λάθη) …… και κάποια στιγμή τα λάθη πληρώνονται…….
Οι περισσότερες χώρες σήμερα στον πλανήτη είναι σε αναβρασμό και όλα αυτά από τα «κατορθώματα» των τραπεζιτών ……. κάθε μέρα που περνάει και οι τραπεζιτοτοκογλύφοι στοχοποιούνται περισσότερο.
…… Να μην ξεχνάμε επί πλέον ότι παραπλήσια σενάρια διοχετεύονται από τα ίδια κέντρα, επιδιώκοντας να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη έτσι ώστε να διευκολυνθούν στους όποιους σκοπούς των …..
Γι΄ αυτό κι΄εμείς δεν θα πρέπει να αποκεντρωνόμεθα από τους δικούς μας σκοπούς …… ενωμένοι «δεξιοί», «αριστεροί» και «δεξιοαριστεροί». Ο δικός μας πρωταρχικός σκοπός δεν είναι αλλος από την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην πατρίδα μας.
Μέλια said
«Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη»
Ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Φαίη said
Συν Αθηνά και χείρα κίνει.
Πάντως, έρχονται σιγμές που τα λόγια του γέροντα Παίσιου, ακούγονται σα μελωδία στο μυαλό μου.
ΒΡΑΧΟΣ said
Ο Θεός την δουλειά του κι εμείς την δική μας.
Πετροβούβαλος said
😆 😆 😆 😆
Γελάω ασταμάτητα εδώ και δύο λεπτά!
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Το θέμα είναι να μην γίνει το ανάποδο………
ΒΡΑΧΟΣ said
Γιατί γελάς Πέτρο;
Έγραψα κάτι αστείο;
Ιωάννη, από και κλείεται.
βασιλικη ομογενης said
Με αυτον δεν υπαρχει προβλημα ασφαλειας για να του απαγορευσουν την επισκεψη…….
Στο Άγιο Όρος ο πρόεδρος της Ουκρανίας
26-08-2012 14:05:36
2
Στις 13:30 αναμένεται η άφιξη του προέδρου της Ουκρανίας, Βίκτορα Γιανουκόβιτς, στο Άγιον Όρος, όπου θα πραγματοποιήσει διήμερη ιδιωτική προσκυνηματική επίσκεψη.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, που έχει κατατεθεί στις αρμόδιες ελληνικές αρχές, ο κ. Γιανουκόβιτς θα επισκεφθεί τις Καρυές και τις Ιερές Μονές Βατοπεδίου, Αγ. Παντελεήμονος και Ιβήρων.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Διαμάντω said
Ποτέ δεν πίστευα πώς η γενιά μας θα δεί τέτοιες αλλαγές, να όμως που θα τις δούμε και ποιός ξέρει τι άλλο θα δούμε, καλό ή κακό.
Ελπίζω με την βοήθεια του Θεού να τις ξεπεράσουμε!
ΒΡΑΧΟΣ said
Ποτέ τρεις γενιές συνεχόμενες Ελλήνων, δεν έχουν γεννηθεί, χωρίς να γνωρίσουν Πόλεμο.
Προσωπικά, στην Ιστορία, δεν το θυμάμαι.
Μετρήστε και διορθώστε με αν κάνω λάθος…
Διαμάντω said
Βράχε
έχεις δίκιο.
Έκανα μία αναδρομή στην ιστορία μας και διαπιστώνω ότι όντως κάθε 50 χρόνια (χοντρά-χοντρά) έχουμε και από έναν πόλεμο, δικό μας ή ξένο.
ΒΡΑΧΟΣ said
Για «ξένο», δεν το συζητώ, δεν υπάρχει ούτε μία ημέρα, παγκοσμίως.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Βράχε δεν υπάρχει καμία γενιά που να μην έχει γνωρίσει πόλεμο στην Ελλάδα.
ΒΡΑΧΟΣ said
Από το 1832 μέχρι το 1897 δεν είχαμε.
Νομίζω είναι το μεγαλύτερο διάστημα.
ΒΡΑΧΟΣ said
Ούτε από το 1974 μέχρι σήμερα.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Μην μετράς με 25ετίες την γενιά για να βρεις τον πόλεμο.Υπολόγισε με βάση τις 3 γενιές της οικογένειας. Παππούς Πατέρας Γυιός.
Ο Παππούς έζησε το 40 τον εμφύλιο την Κορέα την Κύπρο. Ο πατέρας την Κύπρο. Το παιδί ……θα δει σε λίγο….
Άσε που πρέπει να διαιρείς τους πολέμους ανα άτομο……και υπάρχουν Έλληνες που έχουν ζήσει και 3 και 4…..
πχ…1ος βαλκανικός….2ος βαλκανικός….1ος παγκόσμιος Μικρασιατική Εκστρατεία….2ος παγκόσμιος….Εμφύλιος….
Από το 1832 μέχρι το 1897 αναφέρεσαι μόνο στο Ελληνικό κράτος. Αλλά ήταν το μισό από ότι σήμερα. Ξέρεις πόσες επαναστάσεις γίνανε στην Μακεδονία μόνο μέσα σε αυτό το διάστημα;
ΒΡΑΧΟΣ said
Δεν έχεις άδικο, αλλά αν μετρήσω όπως εσύ, το σχόλιο είναι ακόμα χειρότερο…
Τέλος πάντων.
Καλό είναι να έχουμε στο νου μας μερικά πραγματάκια και να μην βαυκαλιζόμαστε με ειρήνες και άλλες ψιλομπουρδολαλακίες…
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Επειδή το είχα διαβάσει στο παρελθόν ότι δεν υπάρχει γενιά στην Ελλάδα χωρίς πόλεμο έβγαινε με την διαίρεση των πολέμων ανα γενιά. Η το αντίστροφο.
Αν ένας γεννήθηκε το 1900 και πέθανε το 1980 έχει δει πάνω από 7 πολέμους. Οπότε μετά υπολογίζεται με «αναγωγή».
Όποιος δηλαδή είναι «ανάγωγος»…. τον στέλνουν στον πόλεμο…..
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Εϊναι χειρότερο. Η αποτίμηση στην Ελλάδα είναι
» Ένας πόλεμος ανά γενιά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ»….
ΒΡΑΧΟΣ said
Πες τα στους ανόητους που προωθούν τις «φιλίες» μεταξύ των λαών…
Θα΄γραφα, αλλά υπάρχουν κι οι κανόνες…
Άϊντε…
Διαμάντω said
ΙΩΑΝΝΗ
δηλαδή εμείς θεωρούμαστε «ανάγωγοι» τώρα;;; 😆 😆
Να ετοιμάσω την στολή εκστρατείας μάλλον να είμαι έτοιμη για έφοδο 😆
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Κανονικά…..είμαστε οι πιο ανάγωγοι από όλους για αυτό θα δούμε τα χειρότερα.
Ασε τις στολές και σκάβε καταφύγια….
ΒΡΑΧΟΣ said
Τον Ιωάννη περίμενες;
ΔΕΝ την έχεις σιδερωμένη;
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Εμένα περίμενε….. μόλις με βλέπει φοράει τα καλά της….
Διαμάντω said
Έτοιμη είναι , απλά λίγο να την «αερίσω» μην μυρίζει μουχλίαση 😆
Όσο για καταφύγιο , έχω το υπόγειο της οικοδομής (ερείπιο=άντρο για γάτες) , νομίζω θα με καλύψει 😆 😆
ΒΡΑΧΟΣ said
😆
Διαμάντω said
😉 😉 😆 😆
Φαίη said
Διαμάντω με τα αστεία σου είσαι άπαιχτη
🙂
Διαμάντω said
Φαίη
το κατά δύναμη, η ζωή θέλει και χιούμορ για να μην γίνει βαρετή!
Και όσο πιό σκασμένη είμαι, τόσο περισσότερο χιούμορ κάνω! 😆
Φαίη said
Γιαυτό είσαι πολύτιμη καλή μου Διαμάντω. 🙂
Διαμάντω said
Φαίη
γιαυτό και το όνομά μου, σαν διαμάντι ακατέργαστο (κάρβουνο το λέω εγώ) 😆 😆
Κάτι ήξερε η γιαγιά μου και ζήτησε να μου βάλουν το όνομά της! 😆 😆
Φαίη said
Στην κατάσταση που αντιμετωπίζουμε επιβάλλεται η οικονομία των δυνάμεων και η στοχευμένη ‘επίθεση’.
Τα ‘μέτωπα’ είναι πολλά, άλλες φορές μας αποπροσανατολίζουν, άλλες μας περικυκλώνουν.
Εχθρός μας είναι ο οποισδήποτε συμβάλλει σε αυτήν την κατάσταση. Ο οποιοσδήποτε εγχώριος ή εισαγώμενος, διότι ακόμα και το έργο του αποπροσανατολισμού είναι έργο του εχθρού.
Ας έχουμε κατά νου ότι πίσω από έναν ορατό εχθρό υπάρχει και ένας άλλος αόρατος. Το σχέδιο αντιμετώπισης του πρώτου οφείλει να συμπεριλαμβάνει και τον δεύτερο αλλιώς θα σβύσουμε και θα εξαντληθούμε στην πορεία.
Βασικό μας όπλο είναι να κρατήσουμε τις καρδιές μας καθάριες και το Ελληνικό μας φρόνημα ΨΗΛΑ.
Διαμάντω said
Φαίη
επαγρύπνιση, εγρήγορση και αγάπη για την Πατρίδα και τον συνάνθρωπο για να επιβιώσουμε σε καταστάσεις που δεν ξέρουμε πόσο άσχημες θα είναι.
Φαίη said
Έτσι ακριβώς αγαπητή Διαμάντω.
Διότι όταν ετούτο το τσουνάμι περάσει, θέλουμε να στεκόμαστε ΟΡΘΙΟΙ.
φωτεινη said
καλημερα σε ολους.
ετσι Διαμαντω.
επαγρυπνιση,εγρηγορση,αγαπη για την Πατριδα
και τον συνανθρωπο.
αυτα ειναι τα πραγματα που εμεις οι απλοι ανθρωποι μπορουμε να κανουμε.
για αρχη.
Διαμάντω said
Φωτεινή
την θερμή μου καλησπέρα!
Πρέπει να βλέπουμε την Πατρίδα πρώτα, για να μπορούμε να δούμε και τον συνάνθρωπό μας.
Χωρίς Πατρίδα θα είμαστε έρμαια του κάθε τυχάρπαστου νεοταξίτη «δημοκράτη» (χαλάει και την λέξη το πιστεύω τους)!
Η Πατρίδα μας θα είναι εφαλτήριο για να είμαστε σε ετοιμότητα για τα γεγονότα που έχουν δρομολογήσει οι πουλημένοι στον διάολο νεοταξίτες.
Φαίη said
Έτσι είναι κορίτσια,
Τα κράτη/έθνη είναι εχθροί της παγκοσμιοποίησης γιαυτό και προσπαθούν να τα αποδομήσουν πάση θυσία.
Anaconda said
Όπλο δεν έχουμε αν δεν αποκτήσουμε στρατηγικό σχεδιασμό.
Αν όχι, θα γίνουμε φτερό στον άνεμο.
Φαίη said
Συμφωνώ μαζί σου Anaconda, εξού και η αναφορά μου στην οικονομία των δυνάμεων και στη στοχευμένη επίθεση.
Δυστυχώς, στην εποχή της θολούρας που ζούμε, είναι σημαντικό να αναφερθούν ακόμα και τα βασικά. Εκείνα τα δομικά υλικά που κάποτε μας έκαναν να λέμε ότι είμαστε και νοιώθουμε Έλληνες χωρίς δεύτερες κουβέντες.
Διαμάντω said
Ανακόντα
την καλησπέρα μου.
Για να πετύχουμε στρατηγικό σχεδιασμό, θέλει κότσια από Πατριώτες, είδες κανέναν να υπάρχει;;;;
Ελάχιστους βλέπω που φωνάζουν αλλά κανείς δεν τους ακούει.
Anaconda said
Γειά σου ρε Διαμάντω!
Τον τελευταίο καιρό όλο κάτι τυχαίνει και δεν ανεβαίνω στα μέρη σου…
Διαμάντω said
Λοιπόν:
μόλις εμφανιστείς θα σου προσάψω και την ανάλογη τιμωρία (είναι μυστική 😉 ), για να ισοσκελήσεις την απώλεια ανόδου στα μέρη μου ! 😆 😆
Φαίη said
Anaconda,
ετοιμάσου για ‘περιπέτειες’. 😉
Η Διαμάντω μας θα σε σενιάρει με μυστικές διαδικασίες…. 😆
Διαμάντω said
Φαίη
μακριά όμως από «λέσχες, υπόγεια και βάλε», 😆
Φαίη said
Έτσι Διαμάντω μου, μην σκοντάψουμε και σε καμιά μυημένη ταβανόπροκα. 😆
Διαμάντω said
Την ταβανόπροκα θα την προσπεράσουμε κλωτσώντάς την, μη δούμε πράματα και θάματα και μας γράψουν τα μμε (μέσα μιντιακής εξαπάτησης 😆 ) λέω εγώ τώρα!!!!
Είδωμεν!!!!! 😆
βασιλικη ομογενης said
Τωρα εγω θα το βαλω και ας με βαλη ο Βραχος στην απομονωση η στο μπαλαουρο,η οπου τραβαει η καρδια του.Επικινδυνα τα πραγματα ,πανε να στησουνε σκηνικο για επεμβαση……….
Ενώ μέρα με την ημέρα η εγκληματικότητα των «κακόμοιρων οικονομικών μεταναστών» κατά των Ελλήνων αλλά και κατά άλλων αλλοδαπών σπάει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, κάποιοι διεθνείς παράγοντες επιμένουν να μιλούν για «ρατσιστική» βία και να ζητούν μέτρα για την καταπολέμησή της, αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς υπονοούμενα και για πολιτικές διώξεις κατά των «υποκινητών» της:
«Μέτρα για την καταπολέμηση της ρατσιστικής βίας, ζητάει ο ΟΗΕ. Το αίτημα υπεβλήθη από τον περιφερειακό αντιπρόσωπο της Ύπατης Αρμοστείας, Laurens Jolles κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε χθες Πέμπτη 23.8.2012 με τον υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Νίκο Δένδια.
Βασικό θέμα της συζήτησης τους αποτέλεσε η έξαρση των κρουσμάτων ρατσιστικών επιθέσεων από ομάδες ακροδεξιών που παρατηρείται τον τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα.
Ο Laurens Jolles επισήμανε στον υπουργό Δημόσιας Τάξης ότι το φαινόμενο έχει λάβει εξαιρετικά ανησυχητικές διαστάσεις καθώς, από ό,τι φαίνεται, οι επιθέσεις διεξάγονται με συστηματικό και συντονισμένο τρόπο, από ομάδες και άτομα που ισχυρίζονται ότι δρουν προς το συμφέρον της δημόσιας ασφάλειας, ενώ στην πραγματικότητα απειλούν τη δημοκρατική ομαλότητα και τους θεσμούς της χώρας.
Ο εκπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες συζήτησε με τον Υπουργό την ανάγκη λήψης μέτρων για να αντιμετωπιστεί η αύξηση της βίας με ρατσιστικά κίνητρα, ζητώντας: Να προστατευτούν τα θύματα και να διωχθούν ποινικά τόσο οι θύτες της βίας όσο και οι υποκινητές της».
Εδώ, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή οι διεθνείς παράγοντες έχουν πανικοβληθεί με την εμφάνιση της Χρυσής Αυγής στο ελληνικό πολιτικό προσκήνιο και τη συνεχή αύξηση της επιρροής της ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται και πέφτουν θύματα παραπληροφόρησης από «συνεργαζόμενες» ΜΚΟ και άλλους παράγοντες ανωμαλίας, που αποστολή τους είναι η μετατροπής της Ελλάδας σε… πολυπολιτισμική ζούγκλα!
Εάν ισχύει το δεύτερο, πως γίνεται η παραπληροφόρηση; Να ένα παράδειγμα: αυτές τις ημέρες, έκανε το γύρο του διαδικτύου μια «καταγγελία» για «ρατσιστική» επίθεση σε αλλοδαπό, στην Εγνατία Οδό, κοντά στην Ξάνθη. Ποια είναι η αλήθεια; Ιδού: «Διαψεύδεται για μία ακόμη φορά πληροφορία-καταγγελία για ρατσιστική επίθεση σε αλλοδαπό στην Εγνατία στην περιοχή της Ξάνθης. Σύμφωνα με δηλώσεις του εκπρόσωπου τύπου της Γ.Α.Δ. Περιφέρειας ΑΜΘ Αναστάσιου Τσιπλάκη, (Υπαστυνόμος Α’), ουδέποτε υπήρξε επίθεση σε αλλοδαπό, καθώς εάν είχε συμβεί κάτι τέτοιο η νοσοκομειακή μονάδα που θα φιλοξενούσε τον αλλοδαπό όφειλε να ενημερώσει την αστυνομία, κάτι που ουδέποτε συνέβη».
Το κόλπο είναι απλό: στους διεθνείς οργανισμούς φτάνει μόνο η καταγγελία και όχι η διάψευσή της!
Συμπαθατε με αλλα νομιζω πως ειναι ακρως ενδιαφερον.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Ο πόλεμος έρχεται. Είναι σχεδιασμένος εδώ και πολύ καιρό και εκτελείται στο πλάνο του με θρησκευτική ευλάβεια.
Αλλά…..
θεωρείται ότι αν γίνει ο πόλεμος αυτός και είναι και πυρηνικός ( που θα είναι) υπάρχει κάποιο είδους οργάνωσης που θα μας σώσει; Το εφικτό από το θεμιτό έχει χάος στην μέση στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Ναι Φαίη…τα λόγια του Π.Παίσιου θα βρουν την πλήρη τους εφαρμογή. Και αυτό θα είναι η σωτηρία μας. Επειδή ακριβώς δεν είμαστε σαν λαός άξιοι για να διεκδικήσουμε τα δίκαια μας……θα αναλάβει ο Θεός την δικαίωση μας.
Και όταν αναλαμβάνει ο Θεός τα ηνία μιας χώρας τότε όλα γίνονται όπως πρέπει να γίνουν.
Οι καρδιά ενός λαού βγάζει και τους ανάλογους κυβερνώντες. Οπότε πρώτα θα αλλάξει η καρδιά μας. Να είστε σίγουροι.
ΜΑΡΙΑ said
Σωστά,ἡ ταύτιση τῶν γεωπολιτικῶν ἐξελίξεων καί τῶν Ὁρθόδοξων προφητειῶν,εἶναι συγκλονιστική…..
Φαίη said
Όταν θα περάσουμε μέσα από τη φωτιά θα αλλάξει και η καρδιά μας.
tsilivithras said
Φαίη έχει δίκιο ο ΙΩΑΝΝΗΣ πιο πάνω….»πρώτα θα αλλάξει η καρδιά μας»…
Όποιος είναι ενεργός Ορθόδοξος ή έστω καλοπροαίρετος δεν μπορεί να μην βλέπει εδώ και 2 χρόναι τώρα να γεμίζουν ενορίες, συσσίτια, εκκλησιές, μοναστήρια…ο κόσμος επιστρέφει και επιστρέφει δυναμικά, στηρίζει, βοηθάει, εξομολογείται, κοινωνάει…έχω δει αρκετά περιστατικά με αρρώστιες που βοήθησαν πάρα πολλούς να γυρίσουν με ελπίδα στον Θεό και να αλλάξουν στάση ζωής…πολύ γρήγορα και πολύ έντονα…
Μπορεί να είμαι ανόητος ή να μην καταλαβαίνω…αλλά ε΄γω αυτά βλέπω και τα είπα και πα΄λιότερα….μας δίνει χρόνο ο Θεός και η Παναγία μας στηρίζει με δύναμη….μας δίνει χρόνο να γυρίσουμε και να αλλάξουμε….γιατί όπως είμαστε ούτε δυο μέρες πείνα και κρύο δεν θα αντέξουμε.
Μπορεί να γίνει όπως λες….μέσα από την φωτιά να ατσαλωθούμε…μπορεί όμως η προσευχή και η προαίρεση των Δικαίων να μας απαλλάξει από το μεγάλο βάρος…και να πρέπει εμείς να συνεχίσουμε την Φλόγα….ή να απολογηθούμε για όσα δεν κάναμε.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Τσιλιβίθρα…όπως είχε και κάποιος γέροντας αν θυμάμαι καλά…
«εκείνες τις μέρες οι μισοί θα διασκεδάζουν σαν να μην τρέχει τίποτα, και οι άλλοι μισοί θα τρέχουν στις εκκλησίες και θα προσεύχονται…»
Εγώ δυστυχώς δεν κάνω τίποτα από τα δύο…ίσως ένα ελάχιστο κομμάτι από το δεύτερο……..ή μάλλον προσπαθώ να πείσω τους ανθρώπους να κάνουν το δεύτερο και σαρκάζω τους πρώτους για σπάσιμο….
Φαίη said
Δεν διαφωνώ με τον Ιωάννη ούτε με σένα Tsilivithra.
Ήδη περνάμε μέσα από τη φωτιά, μόνο που έχουμε δρόμο μπροστά μας. Δεν έχει μαλακώσει ακόμα αυτή η καρδιά, όχι σε όσους χρειάζεται.
Εγώ με το μικρό μου το μυαλό φαντάζομαι ότι το Σχέδιο του Θεού δεν είναι να σωθεί απλά η Ελλάδα, αλλά να σωθεί η Ελλάδα για να θριαμβεύσει η Ορθοδοξία. Εκεί το ‘σενάριο’ αλλάζει και ο δρόμος για την σωτηρία μας, οι κακουχίες μας και τα παθήματά μας δεν θα είναι απαραίτητα αυτά που εμείς φανταζόμαστε αλλά κάτι άλλο που θα μας οδηγήσει αναγκαστικά σε αυτό που θέλει ο Θεός.
Είδωμεν..
tsilivithras said
Ναι ΙΩΑΝΝΗ….πρόσφατα συνειδητοποίσα αυτό ακριβώς το ρηθέν και αν κατάλαβα καλά τι σημαίνει τρομάζω και μόνο στην σκέψη.
Έτσι πιστεύω ότι ήταν και η ζωή του Χριστού και τα γεγονότα εκείνων των χρόνων….κάποιοι άνθρωποι συγκλονίστηκαν διά παντός αλλά οι περισσότεροι ούτε καν χαμπάρι δεν πήραν…τρομάζω στην σκέψη ότι έτσι θα είναι τα μελλούμενα…πως ο κόσμος ψυχικά »επαναπαύεται» θεωρώντας πως κάποιο κοσμικό γεγονός θα τον αφυπνίσει και θα την γλυτώσει την τελευταία στιγμή….ενώ η πραγματικότητα θα είναι πιο διακριτική και θα πρέπει να ναι «κουρδισμένος» κάποιος για να την δει…ελπίζω να κάνω λάθος.
Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως ότι ο Θεός μας δίνει χρόνο ακόμα να αλλάξουμε πορεία έστω και λίγο…έστω και στο παρά πέντε.Έχω δει πράγματα που δεν λέγονται ανοιχτά…ελπίζω όσοι είναι «κουρδισμένοι» να καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Όσο μπορεί ο καθένας κάνει αδερφέ…αρκεί να ναι ειλικρινής με τον εαυτό του κι αν μπορεί παραπάνω και δεν κάνει να πιέζεται μόνος του.
Και ό,τι κάνουμε με καλοσύνη και μόνο…ΔΕΝ γίνεται αλλιώς.
tsilivithras said
«Εγώ με το μικρό μου το μυαλό φαντάζομαι ότι το Σχέδιο του Θεού δεν είναι να σωθεί απλά η Ελλάδα, αλλά να σωθεί η Ελλάδα για να θριαμβεύσει η Ορθοδοξία.»
Το ίδιο ακριβώς λέει και το δικό μου μυαλό Φαίη, αλλά δεν είναι μόνο η διατύπωση της αλήθειας αυτής αλλά και το τι σημαίνει και πως μεταφράζεται στην πράξη.
Είχαμε μια ωραία ανταλλαγή απόψεων με την Κόριννα πριν μήνες γι αυτό το θέμα…μακάρι να ξερα σε ποια ανάρτηση.
Φαίη said
Δεν έπεσε πολύ έξω ο γέροντας Ιωάννη.
Αρκεί να κοιτάξουμε γύρω μας.
Τρανταχτό παράδειγμα η φωτιά στα μέρη μου. Το βουνό καιγόταν και όλοι χόρευαν με τα κλαμπατσίμπανα.
Πάντως, αν είναι οι μισοί που θα τρέχουν στην εκκλησία ‘εκείνες τις μέρες’, τότε έχουμε δρόμο μπροστά μας.
Φαίη said
Να ένα σχόλιό σου Tsilivithra στην Ολύμπω (α ρε Ολύμπω που έδιωξες τα ‘παιδιά σου’), που αξίζει να γίνει ανάρτηση.
tsilivithras είπε
Αυγούστου 15, 2011 στις 12:55 μμ
“Μία χούφτα στρατιώτες χρειαζόταν πάντα”
Από τους 300 του Λεωνίδα μέχρι τον γερο του Μωριά και την Επανάσταση, όλη η ιστορία του Ελληνισμού ήταν το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ….λίγοι εναντίον πολλών, άοπλοι εναντίον οπλισμένων, μικροί εναντίον μεγάλων, φτωχοί εναντίον πλουσίων…
Μια χούφτα ενάρετοι και ένθεοι πιστοί κρατάνε αυτή τη γωνιά της γης σφιχτά και την φλόγα της Ορθοδοξίας άσβηστη.
Και πάντα οι λίγοι θυσιάζονταν για να ζήσουν οι πολλοί και να περάσει η Αρετή και να γίνει Παράδοση και Κληρονομιά…
Και πάλι οι πολλοί θα γίνουν λίγοι και θα θυσιαστούν κι αυτοί με την σειρά τους όποτε χρειαστεί ώστε η Παράδοση να γίνει Ιστορία.
Και μέσα στην πορεία μας βρήκε η ευλογία του Χριστού και η Αρετή του λόγου έγινε Αρετή της ψυχής και η ψυχή ανήκει στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό.
Χιλιάδες χρόνια ο μαμωνάς και οι υπηρέτες του έσπασαν τα κεφάλια τους σ’αυτήν την γωνιά της γης.
Κι έρχονται άλλη μια φορά να δοκιμάσουν εκεί που απέτυχαν…να επιτεθούν σε αυτό που δεν εννοούν να καταλάβουν…
Εκεί που έχασαν και καταδιώκτηκαν εκεί πάλι είναι γραφτό να ξαναπέσουν.
Η Ελλάδα έχει στρατηγό την Παναγία μας και στρατό μικρό και “άοπλο” αλλά ΕΜΨΥΧΟ και τρελαμένο ρε καθάρματα απόγονοι τελώνων και φαρισαίων…κούνια που σας κούναγε όταν θα βλέπετε μπροστά σας Έλληνες με τον Σταυρό και τα μάτια να γυαλίζουν…ρεμπεσκέδες.
Το «εύγε» είναι λίγο Tsilivithra, Π0ΛΥ ΛΙΓΟ.
βασιλικη ομογενης said
A high-profile group within the Democratic Party is condemning the Republicans for planning to air a video tribute to Rep. Ron Paul (R – TX) at their national convention, saying it is unacceptable to pay tribute to Paul given his foreign policy positions and “dangerous” for Gov. Romney to maintain any link with Paul.
Rep. Paul has regularly opposed US foreign policy and wars in general, but it is his criticism of US-Israeli ties as well as his 2009 criticism of the then-ongoing Israeli attack on the Gaza Strip in an appearance on PressTV that has earned him particular scorn.
“Paying tribute to this man who disparaged the US-Israel relationship on Iranian television … is a national disgrace,” insisted the National Jewish Democratic Council in their statement.
Romney aides confirmed the plan for the video, saying it was a “short tribute” and was appropriate. Republican Jewish Coalition director Matt Brooks said a short video of Rep. Paul was a “small price to pay” for keeping him from making a speech at the convention.
Paul’s son Sen. Rand Paul (R – KY) will be speaking at the Republican convention, but Rep. Paul will be delivering his own speech at the University of South Florida after the RNC snub.
Ο ΡΟΝ ΠΩΛ ειναι ο μονος που μιλαει εναντιον των πολεμων και θετει το θεμα στην σωστη του βαση.
βασιλικη ομογενης said
ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ………..
THE GOYIM IN AMERIKA have allowed Jewry to socially engineer them into fearing to criticize “the Jewish people.”
Σεντόνι.
Πηγή.
Μετάφραση.
ΒΡΑΧΟΣ.
Διαμάντω said
Βασιλική
μετάφραση πλίζ 😆 δεν ξέρουμε την βαρβαρικήν! 😆
βασιλικη ομογενης said
Καπετανιε με σηματα ΜΟΡΣ επικοινωνεις εσυ;Βιαζομουνα και δεν ειχα ωρα,ειπα θα φιλοτιμηθη κανεις να το κανη ,αλλα εσυ το εκοψες, και μου πληγωσες τα αισθηματα και μετα απο ολα αυτα θα το σκεφτω πολυ για τα τσουραπια.
ΒΡΑΧΟΣ said
Βασιλική μας, έχω προειδοποιήσει πολλές, πολλές φορές.
Αν σε πλήγωσα να με συγχωρέσεις,σε παρακαλώ, αλλά η απόφαση δεν αλλάζει.
Την γλώσσα του νησιού της Πίπας, την γνωρίζω, αλλά δεν την γνωρίζουν όλοι και αφού δεν την γνωρίζουν όλοι, δεν την γνωρίζω ούτε εγώ.
Αν θέλετε, μεταφράστε ή βάζετε την κεντρική ιδέα, στην Αγία Ελληνική.
Να΄σαι γερή, καλή καρδιά.
Διαμάντω said
Βασιλική
τα τσουράπια θα είναι χωρίς δάχτυλα, για καλύτερη εφαρμογή 😆 😆
βασιλικη ομογενης said
Βραχε εισαι σκληροκαρδος σαν πετρα.Να υποθεσω τωρα πως γι αυτο διαλεξες και το καλιτεχνικο Βραχος;
Διαμαντω ,μετα απο τετοια σκληραδα τσουραπια δεν εχει,κασκολ και θα δουμε.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Τι σκ@τά γίνεται και δεν εμφανίζονται τα σχόλια μου;;;;;; ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΒΛΑΧΟΙ;;;;;
Λοιπόν…..επανάληψη…
Μετάφραση.
ΒΡΑΧΟΣ.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΒΡΑΧΕ!!!! Τουλάχιστον το κάνεις με χιούμορ!!!
Αν και ένα link θα μπορούσε να κάνει την δουλειά που έκανε το σεντόνι…..
Βασιλική μην στεναχωριέσαι…..δεν θα έρθει από το blog μου;;;;….θα τον πατήσω κάτω σαν σκουλήκι…….χαχαχαχαχαχα
ΥΓ
Μουσική
ΖΑΚ ΜΕΝΑΧΕΜ…..
ΒΡΑΧΟΣ said
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα…
Θα΄ρθω, μα λινκ δεν βάζω, μπούχα,χα,χα,χα,χα,χα…
Θα υποστείς ΟΛΟ το σχόλιο, χι,χι,χι,χι…
Βασιλική, σκληρόκαρδος δεν ξέρω αν είμαι.Θα δείξει…
Ελπίζω να είμαι.
βασιλικη ομογενης said
Ιωαννη ,εμεις οι Βορειοηπειρωτες Βλαχοι δεν ασχολουμαστε μαζι σου,με τους αλβανους και ιδιαιτερα με τους ουτσεκαδες και ουτσετσεδες τα βαζουμε.Για να ξερουμε και τι μας γενεται δηλαδης.
Διαμάντω said
Βασιλική
είπαμε, συναδελφική αλληλεγγύη βρε, και κασκόλ και σκουφιά και τσουράπια χωρίς δάχτυλα θα κάνουμε για τα πολλά κρύα του χειμώνα, όσο για το κόψιμο, δεν πειράζει, μία περίληψη θα μας δώσει το νόημα του άρθρου, δεν θα σκάσουμε κιόλας 🙂
Αν δεν έχει σκούφους, κασκόλ και τσουράπια θα παγώσει στην γέφυρα του πλοίου και άντε μετά να ξεπαγώνεις βράχους 😆 😆
βασιλικη ομογενης said
Ιωαννη ειδες ο Βραχος κοπτοραπτικη;Αποφασιζομεν και διατασομεν διοτι δεν συνεμορφωθης προς τα υποδειξεις!!!!!!!Μπρε μπρε τι γενεται και στον ντουνια δεν φαινεται.
βασιλικη ομογενης said
Διαμαντω εγω ειμαι καλη και χρυση, να γενω χαλι να με πατας,αλλα αμα μου πληγωσεις τα αισθηματα τα γυναικεια ε μετα ……..
ΒΡΑΧΟΣ said
Iωάννη, για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζω, κανά δύο σχόλια σου τα έριξε, μάλλον η wordpress, στα spam.
Eσύ που ξέρεις καλύτερα από bloging, πες και με να μάθω.
Δεν ξέρω γιατί.
Βασιλική, έχω προειδοποιήσει σχεδόν δέκα φορές.
Παρακαλώ, δεν ξαναπαρακαλώ.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Βασιλική πέρυσι μιλούσα με έναν αλβανό που μου έλεγε ότι δεν είναι αλβανός αλλά βλάχος.
Γεννημένος στο Ελμπασάν και μουσουλμάνος μέχρι πρόσφατα…..αλλά Βλάχος.
Μάλιστα μου είπε και το εξής ανεκδιήγητο \” Ξέρω ότι στην Ελλάδα ζουν πολλοί Βλάχοι σαν εμένα που δεν είναι Έλληνες\”
Οπότε……μην ασχολείσαι μαζί μου γιατί σε καλό θα σου βγει….
Αλλά αν πετύχεις τον αλβανό \”βλάχο\” πουθενά κάνε ότι νομίζεις….
βασιλικη ομογενης said
Ιωαννη αυτοι δεν ειναι βλαχοι,οπως δεν ειναι και βορειοηπειρωτες,αλβανοι μουσουλμανοι ειναι και εκμεταλευονται καταστασεις,αλλα εχει ο καιρος γυρισματα.Μενε ησυχος για την ωρα δεν εχεις δωσει σημαδια για να σε βαλουμε στο σημαδι.Αν ξερατε το ποσο ξεροκεφαλοι και τσαμπουκαληδες ειναι οι Βλαχοι,παναγια μου,δεν σηκωνουν μυγα στην κλιτσα τους.Ο παπους μου και ολοι οσους ξερω λενε ,εδωσα τον λογο μου και δεν τον περνω πισω.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Δεν με νοιάζει τι κάνετε …..
Μια φορά θα στο πω. Πρόσεχε τι γράφεις σε μένα. Και αν δεν θυμάσαι ξαναδιάβασε τι έγραψες.
βασιλικη ομογενης said
Αχ βρε Ιωαννη,αγω αστειευομενη απαντησα στο δικο σου………
ΙΩΑΝΝΗΣ ειπε
Τι σκ@τά γίνεται και δεν εμφανίζονται τα σχόλια μου;;;;;; ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΒΛΑΧΟΙ;;;;;
βασιλικη ομογενης said
Ιωαννη μην εξαπτεσαι για το τιποτε,συζητηση κανουμε και λεμε και κανενα αστειο μεταξυ των σοβαρων για να ελαφρυνουμε την ατμοσφαιρα.
Πετροβούβαλος said
Πρώτον ήρεμα, δεύτερον η μεταφορά στα spam οφείλεται σε αλλαγή διευθύνσεως mail. Όταν το όνομα ταυτίζεται με διαφορετικό mail η WordPress αποφαίνεται!
Πετροβούβαλος said
Επίσης αποφαίνεται και για δικούς της ανεξάρτητους λόγους. (Ιωάννη η αλλαγή διευθύνσεως mail δεν είναι η περίπτωσή σου, καθώς διαπίστωσα πως έχουν «περάσει» άλλα σχόλιά σου με την ίδια διεύθυνση).
Το «ήρεμα» ισχύει
βασιλικη ομογενης said
Κυριε Πετροβουβαλε,εγω δεν εχω ελειψη ηρεμιας και ουτε αρπαζομαι με το καθε σχολιο του καθενος.Οπως ειπα ,κανουμε συζητηση και λεμε μεταξυ σοβαρων και μερικα αστεια.Δεν καταλαβαινω προς τι η νουθεσια προς εμε;;;Δεν νομιζω να εθιξα ουτε και να προσβαλα κανεναν.
Πετροβούβαλος said
Ορθόν, σχολίασα εδώ για να κλείσει η συζήτηση εδώ. Δεν αφορά εσένα Βασιλική μου, αλλά τον ως συνήθως ευέξαπτο Ιωάννη.
φωτεινη said
δηλαδη να σας αποκαλω κι εγω απο δω και περα,
κυριο Πετροβουβαλο; 🙂 🙂
Πετροβούβαλος said
Φον κύριο, αυτού υψηλότης, Πέτρο Ντε Βούβαλο της κάτω δεξιάς Αραγωνίας please!
βασιλικη ομογενης said
Καταλαβα και κλεινω και εγω το θεμα ,και για να δης ποσο συνεργασιμη ειμαι ,τα τσουραπια που προοριζονταν για τον Βραχο θα τα στειλω σε εσενα,ειναι ουαν σαιζ φιτς ολ.
βασιλικη ομογενης said
Το σερ μπος θα σου ταιριαζε καλυτερα νομιζω.
Πετροβούβαλος said
Σωστό! Πάμε πάλι: Φον Κύριο, Αυτού Υψηλότης, Σέρ Πέτρο Ντε Βούβαλο της Κάτω δεξιά Αραγωνίας please! (Για συντομία: ΦΚΑΥΣΠΝΒΚΔΑ)
βασιλικη ομογενης said
Αχ Πετρο ,φαινεται δεν εχεις διαβαση το an american yankee in king arthurs court.To sir boss απο εκει ειναι.Ο Μαρκ Τουεην ειναι πολυ αστειος.
φωτεινη said
συγγενης του τζημερου και της μαρκησιας νταλ΄αρα,Πετρο;
λαθρομεταναστες βλεπεις η οχι;
Πετροβούβαλος said
Όχι, θα το αναζητήσω. Από τους αγαπημένους μου Αμερικανούς!
Πετροβούβαλος said
Φωτεινή, μην κάνεις πλάκα στους ευγενείς γιατί έχουν διασυνδέσεις με τα γάπατα!
φωτεινη said
μη θυμηθω τωρα το Βραχο…
μεχρι μιτοχονδριακου γονιδιωματος.
Προσεχε..
Πετροβούβαλος said
Προειδοποιήθην εκ θηλυκού και τη «κάνω» με ελαφρά! (μαθητής του Βράχου γαρ)
ΙΩΑΝΝΗΣ said
«Ιωαννη ,εμεις οι Βορειοηπειρωτες Βλαχοι δεν ασχολουμαστε μαζι σου
Μενε ησυχος για την ωρα δεν εχεις δωσει σημαδια για να σε βαλουμε στο σημαδι.»
Αυτά έγραψες Βασιλική για να ξηγιέμαι.
1. Bασιλική είμαστε οκ. Και το εννοώ ότι είμαστε οκ.Την αγάπη μου.
2. Πετροβούβαλε όταν θίγομαι δεν σηκώνω νουθεσίες από κανέναν. Έχω δείξει ηρεμία σε χειρότερα σχόλια εδώ μέσα και αλλού αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνω την πάπια κάθε φορά επειδή σέβομαι την επιθυμία σου για ειρήνη στο blog. Απλά την επόμενη φορά όποιος τολμήσει να πουλήσει ψευτομαγκιά πληκτρολογίου θα καταλάβει τι εννοώ από πρώτο χέρι. Γιατί έχετε γνωρίσει τον ΙΩΑΝΝΗ που κάνει πλάκα και καλό είναι να μείνουν εκεί τα πράγματα. Η υπομονή μου έχει πολύ διακριτά όρια σε κάποια θέματα. Και πρώτος εγώ δεν θέλω να μου γυρίσουν τα μυαλά και έχω τους λόγους μου.
Όλα καλά και το σταματώ κι εγώ εδώ. Και παρακαλώ ιδιαιτέρως να μην το συνεχίσει κανείς άλλος.
Πετροβούβαλος said
Iωάννη, αν θεωρείς πως κάποιος σε θίγει μπορείς να το πεις. Το να το επιστρέψεις καταλαβαίνεις πολύ καλά το που οδηγεί.
Για μία ακόμα φορά (προφανώς όχι τελευταία): Οι κανόνες του Αβέρωφ δεν είναι αναρτημένοι για πλάκα!
βασιλικη ομογενης said
Ιωαννη εγω σε αυτο απαντησα…..
ΙΩΑΝΝΗΣ ειπε
Τι σκ@τά γίνεται και δεν εμφανίζονται τα σχόλια μου;;;;;; ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΒΛΑΧΟΙ;;;;;
Astillais said
ΙΩΑΝΝΗ, κι εγώ που θέλω να σε πειράξω τώρα που σ΄ηύρα τσαντισμένο;
Α πα πα πα
Τα μι πείς κακιά;
Έλα ρεεεεε
Δίνω και αθπιρινούλεθ
Άει καλήν βραδύαν νάχουμε
ΒΡΑΧΟΣ said
Λήξις.
Καλό ξημέρωμα.
Πετροβούβαλος said
Καλό ξημέρωμα Κάπταιν.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Πετροβούβαλε οι κανόνες είναι για όλους. Όχι μόνο για μένα.
Και δεν είμαι παιδάκι να πω ποιος με πείραξε. Τις διαφορές μου τις λύνω μόνος μου. Και δεν χρειάστηκα ποτέ παρέα στην μαγκιά μου σαν κάτι θρασύδειλους οπότε μην περιμένεις από μένα τουλάχιστον να σου πω αν θίχτηκα. Αυτό θα πρέπει να το καταλαβαίνεις μόνος σου ως διαχειριστής και είναι και κατά κάποιο τρόπο και υποχρέωση σου.
Βασικά τζάμπα ζητάω τα ρέστα από σένα τώρα γιατί προφανώς δεν τυχαίνει να γνωρίζεις κάποια γεγονότα για να κρίνεις δίκαια, οπότε για να είμαι εγώ δίκαιος μαζί σου πρέπει να σιωπήσω. Κακώς, και φυσικά συγνώμη που άθελα μου σε έμπλεξα στο θέμα.
Βασιλική χίλια συγνώμη. Τώρα που εξήγησες το σχόλιο σου είναι εμφανές ότι παρεξηγήθηκα ανευ λόγου. Συγνώμη για την κακή «ανάλυση».
Υ.Γ.
και μη με ζαλίζεται τον έρωτα βραδυάτικα…..έχω και σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ…ακόμα βάφω την κουζίνα….
Πετροβούβαλος said
Aμάν ρε συ, πόσο μεγάλη κουζίνα έχεις;
βασιλικη ομογενης said
Και δε με λετε ,εγω με ποιον θα ομιλω τωρα που καληνυχτιζετε ολοι σας; 2 το απογευμα εχω ,αιντες που πατε με τις κοττες για υπνο.
βασιλικη ομογενης said
Ετσι πες μπρε ομματα μου,οι καταραμενες αναθυμιασεις φταινε.
Πετροβούβαλος said
Βασιλική σταμάτα εδώ παρακαλώ και ΔΕΝ ξαναπαρακαλώ σε αυτή την ανάρτηση!
ΒΡΑΧΟΣ said
Μην ομιλείς.
Βάλε κάνα τραγουδάκι να κάνουμε και παρέα στον Ιωάννη που παλεύει να φέρει σε λογαριασμό την κουζίνα του…
Τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια…
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Astillais…..
αμα πεινάω πέφτει το ζάχαρο και με γυρνάνε τα μυαλά απο τα νεύρα……
την τελευταία φορά που έγινε αυτό πεινουσα και ειχα καθυστερησει πολυ στην δουλεια και ειχε πεσει πολυ το ζάχαρο…. ήταν ένας με μηχανή που ήρθε κοντρα σε μονοδρομο….με γυρισε τόσο τα μυαλα που τον εκανα να πεσει πηγαινοντας προς τα πανω του ( χωρίς να τον χτυπησω φυσικά με το αυτοκίνητο) ….βγηκα απο το αυτοκινητο με τοση φορα που δεν έβαλα ούτε χειρέφρενο και άρχισα να τον κυνηγαω…..
οταν με ειδε να τρεχω επανω του φοβηθηκε τοσο πολυ που εγινε καπνος και αφησε την μηχανη πισω….
και φυσικά μετα εγω έτρεχα να προλαβω το αυτοκινητο που πηγαινε προς τα πισω χωρις χειροφρενο…..
οποτε όλα θέλουν προσοχή….
κι ο ΙΩΑΝΝΗΣ ζάχαρη…..
βασιλικη ομογενης said
Αυτο μαλλον μαγηρειον πρεπει να ειναι για να μη τελειωνη ,η κατι σαν της Αρτας το γιοφυρι,ολημερις το χτιζανε το βραδυ γκρεμιζοταν.Α και τωρα που θυμηθηκα ,τι εννοεις να μην ομιλω;;;;και πως θα εκφρασω τις ανησυχιες και τις σκεψεις μου;
βασιλικη ομογενης said
Τι ζαχαρη παιδακι μου,με τετοιο ταπεραμεντο ολοκληρη κυψελη με μελι σου χρειαζεται.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Πέτρο όταν λέω βάφω την κουζίνα δεν εννοώ τον τοίχο της κουζίνας…
την κουζίνα….τα πορτάκια και τα ρέστα…..τρίψιμο….αστάρωμα διπλό…βάψιμο διπλό…
4.40 μέτρα…..χωρίς το ψυγείο…..
αμα δεν έχεις λεφτά μαθαίνεις πολλές δουλειές….
σκέψου ότι ήταν 3.30….εγώ την έκανα 4.40….
και αντί να πάω εγώ να ζητήσω επιμήκυνση πήγε ο γκαβός…..
Πετροβούβαλος said
😆
Ο γκαβός πάντως θα πρέπει να πάει ειδικό δικαστήριο μαζί με το συμμαθητή του!
βασιλικη ομογενης said
Πετρο γιατι τα εβαλες τωρα με εμενα;
ΒΡΑΧΟΣ said
Είπαμε…
Βάλε ένα τραγουδάκι…
Ένα καλό τραγούδι καμιά φορά λέει περισσότερα από δέκα σελίδες κειμένου…
Αναστεναγμός…
ΒΡΑΧΟΣ said
Ειδικό δικαστήριο;
Χα!
Καλά…
Astillais said
Βασιλική θα σε δώκει ζάχαρη
Τι θε , ρε καλέ, μεσημεριανού
αφούναι (= αφού είναι)
ε αυτό που είναι
τι τον τσαντάς κι εσύ
εδώ , καλέ μαρί εσύ , είναι Ελλάδα και την αψάδα την έχουμε ΚΑΙ στην φεγγαράδα
Με εννοείς;
ΒΡΑΧΟΣ said
Αφιερωμένο σε όλους.
Ξαναματακαληνύχτα σας.
Πετροβούβαλος said
Γιατί κάπταιν, περιμένεις να τη σκαπουλάρει;
Astillais said
Κάτσε τόχω
(το τραγούδι)
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Λοιπό κλείνω για δύο λόγους….
1. γιατί σίγουρα η μουσική που ζητάει ο Βράχος θα είναι μάπα….
2. Γιατί η Astillais αρχισε πάλι τα αλαμπουρνέζικα και δεν θα κάθομαι βραδυάτικα να λυνω σταυρολεξα….
Αντε καλο βραδύ σε ολους….
Υ.Γ…
Φαίη και Διαμάντω φιλάκια…..τα καλύτερα κορίτσια είστε…..
είστε;;;; ή νομίζω ότι είστε κορίτσια όπως νόμιζα ότι είναι η Anaconda;;;;;;
φωτεινη said
λοιπον Ιωαννη επειδη εχω βαψει κι εγω πορτες,ειναι μεγαλο μανικι το τριψιμο.
αν χρησιμοποιησεις σαπουνοπετρα και μετα την ξεπλυνεις με νερο αφθονο,σε 10 λεπτα εχεις τελειωσει με το χρωμα.
θα σου βγει το ξυλο ,κατευθειαν.
ΙΩΑΝΝΗΣ said
Κι εσύ Φωτεινή είσαι καλή κοπέλα…..
αλλά αυτά τα λένε πιο νωρίς……με το τρίψιμο τελείωσα….
φωτεινη said
την επομενη φορα που θα χρειαστει.
και δεν παθαινει τιποτα το ξυλο.
καινουργιες γινονται.
γιώργος ηράκλειο said
Μπραβο Φαιη.
εσχατολογικό , ανατριχιαστικό.
Φαίη said
Δεν έκανα και τίποτα αγαπητέ Γιώργο,
σε ευχαριστώ.
Γιάννης Μ. said
Εξαιρετικό και αποκαλυπτικό. Εύγε ΠΠ και Φαίη για την ενημέρωση
Μιχαήλ said
Ἀξίζει τόν κόπο καί τόν χρόνο…
ΟΛΑ ἔχουν ἐξηγηθεῖ ἀπό τόν Μπέντζαμιν Φρήντμαν στήν περίφημη ὁμιλία του τό 1961.
Ex-Zionist Benjamin Freedman speaks at the Willard Hotel, Washington D.C., in 1961
He left the Zionist movement, changed his name from the Jewish spelling (Friedman), and exposed some of the diabolical plots that helped set the stage for the wars in Europe and the Mideast…
h..p://www.sweetliberty.org/issues/israel/freedman.htm
Μιχαήλ said
Ἐμμανουήλ, ρῖχτο σέ καμμιά…γκουγκλομετάφραση καί ὅτι βγάλει ἡ πλώρη…
Ἔχει καί καναδυό ἄλλους μεταφραστές…
Παραεῖναι μεγάλο γιά μένα…
Σόρυ pal…
Μαν. Αρκάς said
Eντάξει φίλε τώρα έχω τον αυτόματο μεταφραστή,
για τα κείμενα
ο άλλος ο ζωντανός εργάζεται αυτήν την στιγμή
τον ενεργοποιώ την νύχτα για τις απορίες.
😈
xexexexexexexe
ΚΡΙΤΩΝ said
Ένα άλλο σενάριο
Δημοσιεύουμε μέρος τής συνέντευξης τού καθηγητή Andrej Fursow, διευθυντή του Κέντρου Ρώσικων Μελετών τού Πανεπιστημίου ανθρωπιστικών επιστημών της Μόσχας και μέλους της Διεθνούς Ακαδημίας Επιστημών (Μόναχο), στις 9 Αυγούστου 2012 στό KP.ru.
– Μετά συγχωρήσεως, Andrej Iljitsch! Τα Δυτικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν, ότι οι άνθρωποι έχουν εξεγερθεί εναντίον του καθεστώτος Άσαντ. Οι αντάρτες είναι Σύριοι, οι οποίοι έχουν λιποτακτήσει από τόν στρατό.
Αυτά είναι όντως τα δυτικά μέσα ενημέρωσης, ή καλύτερα: μέσα μαζικής προπαγάνδας καί παραπληροφόρησης. Εκπληρούν τόν καθαρά στρατιωτικό ρόλο ενός προπαγανδιστικού καί ψυχοϊστορικού πολέμου. Οι “αντάρτες της Συρίας” έχουν σύγχρονα όπλα ακριβείας, όπλα αντιαρματικά, θερμικά γυαλιά όρασης, τα καλύτερα όπλα γιά ελεύθερους σκοπευτές και πολλά άλλα, κυρίως τούρκικης παραγωγής. Δέν είναι λίγο πολλά γιά λιποτάκτες και πρόσφυγες; Αλλά τό πιό σημαντικό είναι η οργάνωση τής ένοπλης σύγκρουσης. Από τά τέλη Ιουνίου, η κατάσταση στήν Συρία έχει ριζικά αλλάξει.
Ο Άσαντ έχει τώρα νά αντιμετωπίσει ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο επιτελικό σχεδιασμό τών οργανωτών τής επέμβασης, πού κανένας λιποτάκτης μέ βαθμό Λοχαγού καί Ταγματάρχη δεν είναι σε θέση νά εκπονήσει. Από τήν τακτική φθοράς και εξάντλησης τού συριακού στρατού, οι “αντάρτες” πέρασαν στήν τακτική τών μαζικών επιθέσεων, πίσω από τίς οποίες βρίσκεται καθαρά ένα σώμα 25 – 30 χιλιάδες ανδρών. Οι ένοπλοι μαχητές είναι αποβράσματα από τη Λιβύη, την Τυνησία, το Αφγανιστάν και άλλες ισλαμικές χώρες. Η χρησιμοποίησή τους στήν Συρία λύνει για τις μοναρχίες τών σουνιτών καί τήν Δύση ένα σημαντικό πρόβλημα. Γιατί αυτό τό εκρηκτικό μίγμα πρέπει κάπου νά απασχοληθεί. Γιατί όρεξη γιά εργασία αυτοί οι φερέλπιδες νεανίες δέν έχουν καί ένα τρελλό σκυλί μπορεί να δαγκώσει ακόμη καί τό αφεντικό του. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιηθούν σε κάτι που τους αρέσει και εξυπηρετεί τα μάλλα και τα αφεντικά.
Μαζί με τούς επαγγελματίες μισθοφόρους καί τούς διεθνείς τρομοκράτες. αγωνίζονται καί διάφορα εγκληματικά συριακά Clans εναντίον τών κυβερνητικών στρατευμάτων, δολοφονούν τούς γείτονές τους καί, στήν συνέχεια, φορτώνουν τά εγκλήματά τους στό καθεστώτος Άσαντ. Η κατάσταση στήν Συρία καθιστά ένα γεγονός σαφές: η καταπολέμηση τής διεθνούς τρομοκρατίας, υποτίθεται, από τίς ΗΠΑ, είναι στήν πραγματικότητα, τό όπλο, τό οποίο οι ίδιοι δημιούργησαν. Στήν Λιβύη η Αλ Κάϊντα ολοκλήρωσε επιτυχώς τα καθήκοντα πού τής ανέθεσαν οι Ατλαντιστές. Πρός τήν Συρία διοχετεύονται οι ένοπλοι μαχητές τού ισλαμιστή Abd al-Hakim Balhadsch , ο οποίος εκείνο τόν καιρό είχε τήν διοίκηση τών λίβυων “εξεγερμένων ανταρτών”. Είναι η πιό ισχυρή στρατιωτική προσωπικότητα στην Τρίπολη καί ήδη εδώ καί πολύ καιρό συνδεδεμένος μέ τήν Αλ Κάϊντα.
Η Αλ Κάϊντα είναι ένα πολύ βολικό εργαλείο για τίς αμερικανικές και βρετανικές μυστικές υπηρεσίες. Εάν χρειαστεί, μπορούν νά τούς αφήσουν νά ανατινάξουν τά δικά τους Twin Towers, κατηγορώντας γιά τήν πράξη αυτή τήν οργάνωση τού Μπιν Λάντεν. Και άν χρειαστεί, μπορούν νά ενωθούν αγαστά μέ αυτή τήν οργάνωση, δρώντας εναντίον τού να Καντάφι ή τού Άσαντ. Τώρα η Αλ Κάϊντα είναι καί πάλι καλή, όπως ο δικός μας Protopope Awwakum κάποτε έλεγε, « Χθές κάθαρμα και σήμερα ήδη παπάς.”
Θά πρέπει να σταματήσουν νά μάς λένε ανοησίες: οι Σύριοι δέν αγωνίζονται εναντίων τών Σύρων, αλλά εναντίον τής αγγλοσαξονικής ελίτ, η οποία κάνει πόλεμο, χρησιμοποιώντας διεθνείς τρομοκράτες. Ο τρόπος δράσης τους στήν Συρία, είναι γιά παράδειγμα όπως μέ τά τάγματα θανάτου τού Τζόν Νεγκροπόντε στήν Γουατεμάλα. Οι «Φίλοι της Συρίας” (πρώην “Φίλοι τής Γιουγκοσλαβίας, τού Ιράκ, τής Λιβύης”), κατά την άποψή τους καί «Φίλοι της Ρωσίας», είναι οι ίδιοι, η κύρια διεθνής τρομοκρατική δύναμη. Ελπίζω ότι οι ίδιοι καί οι βοηθοί τους (επίσης καί αυτοί από τήν Χάγη), τελικά θά βρούνε τήν Νυρεμβέργη τους. Πολλοί, επίσης στήν Δύση, αναφέρουν τήν ομοιότητα μεταξύ τής επίθεσης στό Ιράκ από τόν Μπούς Τζούνιορ ,μέ τήν εισβολή του Χίτλερ στήν Πολωνία, τήν Ολλανδία και τήν Γαλλία. Το ερώτημα είναι, θά αποτελέσει η Συρία τήν τελευταία γραμμή άμυνας πρίν τό ξέσπασμα ενός, όχι τώρα πιά παγκόσμιου – αλλά ολοκληρωτικού πολέμου; Αργά ή γρήγορα εκεί θά μάς οδηγήσει η εγκληματικοποίηση τής πολιτικής από τίς ηγεσίες του δυτικού κόσμου.
– Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν θεωρήσει, ότι οι πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις στήν Δαμασκό, οι οποίες οδήγησαν στόν θάνατο μερικών κυβερνητικών αξιωματούχων, είναι δικαιολογημένες.
Ναι, ο υπουργός άμυνας Daud Radschha, ήταν ανάμεσα στά θύματα, ο επικεφαλής τών στρατιωτικών υπηρεσιών πληροφοριών Assef Schawkat και ο επικεφαλής τής επιτροπής αντιμετώπισης κρίσεων Hassan Turkmani. –άτομα πολύ κοντά στόν Άσαντ, τά στηρίγματά του.Μιά τέτοια επιχείριση ήταν αναμενόμενη. Δέν πιστεύω ότι θά ήταν επιχειρισιακά δυνατή, χωρίς τήν συνδρομή τών δυτικών μυστικών υπηρεσιών. Ο Μπασάρ αλ Ασαντ αντέχει ακόμα, εδώ καί 15 μήνες δέν κατάφεραν νά τόν λυγίσουν, ως εκ τούτου, η πορεία τους τώρα είναι η φυσική εξόντωση τού Προέδρου της Συρίας και τών ανθρώπων πού βρίσκονται κοντά του. Τό σχέδιο προβλέπει τήν κατάρρευση του καθεστώτος μετά τήν απώλεια τού Άσαντ. Άν τό σχέδιο αυτό εξελιχθεί έτσι, είναι ένα άλλο ζήτημα. Εδώ είναι κάτι άλλο σημαντικό: η δυτική ελίτ, μετά τη δολοφονία του Καντάφι, ανοιχτά καί προκλητικά έκανε επιλογή της τήν φυσική εξόντωση τέτοιων ηγετών, πού ανθίστανται στά σχέδιά τη, αυτό σημαίνει: διάλεξε τήν οδό τής τρομοκρατίας. Και ενώ εναντίον τού Σαντάμ Χουσεΐν και τού Μιλόσεβιτς οργάνωσε τήν φάρσα τής δικαστικής τιμωρίας, εντελώς διαφορετικό ήταν τό τέλος τού Καντάφι. Δολοφονήθηκε , τελείως απλά μέ “συγκεκριμέν” εγκληματικό τρόπο καί το “Ωωω!” δέν κόλλησε πλέον στόν λαιμό. Ποιά ήταν η μόνη σκηνή στόν Λευκό Οίκο τόν περασμένο Μάϊο πού άξίζε τόν κόπο; όταν η ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών συγκεντρώθηκε μπροστά από τις τηλεοπτικές οθόνες για να παρακολουθήσει τήν δολοφονία του “Μπιν Λάντεν”. Πόσο λοβοτομημένος και ηθικά εκφυλισμένος μπορεί νά είναι κάποιος, όταν συμπεριφέρεται όπως ο όχλος τόν μεσαίωνα, πού εκστασιάζονταν από τίς δημόσιες εκτελέσεις καί αυτό. Καί όλα αυτά, χωρίς κάν νά ιδρώσει τό αυτί κάποιου.
Η Δυτική ηγεσία καθορίζει τήν συμπεριφορά της, ώς συμπεριφορά μιάς παγκόσμιας εγκληματικής οργάνωσης καί δεν τό κρύβει. Η αρχή είναι: “Είσαι υπεύθυνος μόνο καί μόνο γιά τόν λόγο ότι πεινάς” Έτσι, ο προηγούμενος φιλοαμερικανός πρόεδρος τής Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, απείλησε άμεσα τούς Σύριους Χριστιανούς (περίπου 10% τού πληθυσμού τής Συρίας), ότι – άν συνεχίσουν νά στηρίζουν τόν Άσαντ – θά γίνουν τά θύματα τώνν επιθέσεων. Και αυτό συμβαίνει ήδη. Οι δολοφονίες, βέβαια, δέν συμπεριλαμβάνουν μόνον τούς χριστιανούς, αλλά καί τούς Δρούζους καί τούς Αλαουίτες, μέλη του κυβερνώντος κόμματος Μπάαθ από το 1963. Αλλά η μεγάλη σφαγή θά ξεκινήσει, αν η Δύση καταφέρει νά ανατρέψει τό καθεστώς τού Άσαντ. Περίπτωση πού μπορεί νά συμβεί μόνο μέ άμεση ξένη στρατιωτική επέμβαση.
AΠΕΛΛΗΣ said
Πολύ καλή η επιλογή του άρθρου, αγαπητή Φαίη.
Νομίζω, ότι σε γενικές γραμμές, συμβαίνουν παρασκηνιακά όλα όσα περιγράφει.
Στην πραγματικότητα, αν δούμε τους δύο συνασπισμούς που είναι έτοιμοι να συγκρουστούν, θα διακρίνουμε τα εξής:
Πρόκειται από τη μια πλευρά για μια πολυεθνική-παγκοσμιοποιητική συμμορία ΝΑΤΟ-ΕΕ και ένα Κράτος που δεν είναι Έθνος (ΗΠΑ), αλλά ένα πολυεθνικό μωσαϊκό (Πρότυπο και μοντέλο για το πως οραματίζονται την παγκόσμια ενότητα), συν ένα Κράτος Έθνος (Ισραήλ) που φιλοδοξεί να παίξει ηγετικό ρόλο.
Από την άλλη, απέναντι τους 3 ισχυρά Έθνη-Κράτη, που με τίποτα δεν είναι διατεθειμένα να χάσουν την εθνοκεντρική αναφορά και ισχύ τους (Ρωσία-Κίνα-Ιράν,πιθανώς και άλλα, αν επεκταθεί η σύγκρουση).
Άρα, εδώ το πεδίο αφορά μια πρώτη μεγάλης κλίμακας ιδεολογική αντιπαράθεση μεταξύ Εθνών-Παγκοσμιοποίησης, χωρίς να παραβλέπουμε και τους άλλους παράγοντες που παίζουν μεγάλο ρόλο, όπως η οικονομία, θρησκεία κλπ.
Καλό Φθινόπωρο εύχομαι σε όλους σας!
Φαίη said
Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκιαγράφησες τις δυο πλευρές.
Θα έλεγα ότι ο βασικός στόχος είναι η απεθνοποίηση και η διάλυση των κρατών για οικονομικούς λόγους, δηλ. για την πλήρη υλοποίηση της παγκοσμιοποίησης και την κυριαρχία μιας αρρωστημένης μειοψηφικής πολυεθνικής συμμορίας. Η θρησκεία και οι εθνοτικές έριδες θα χρησιμοποιηθούν ως πυροκροτητές και ως προκαλύμματα για αυτήν την προσπάθεια.
Καλό Φθινόπωρο και σε σένα.
AΠΕΛΛΗΣ said
Σε ευχαριστώ!
Απεθνοποίηση, ναι!
Και θανατοποίηση, δυστυχώς, των Εθνών.
Το στόρυ παίζεται και στην Ελλάδα, με άλλο τρόπο, φυσικά, πιο διακριτικό.
Εκεί, όμως, που δεν τους παίρνει η διακριτικότητα, το λόγο έχουν οι πύραυλοι.
Ας μην ανησυχούμε. Όλα θα γίνουν βάση «σχεδίου», όπως πρέπει να γίνουν!
(Ξέρει ο Μιχαήλ!)
Φαίη said
Ακριβώς,
έχω πει αλλού ότι και εδώ χρησιμοποιούν ήπιες αντισυμβατικές πολεμικές μεθόδους.
Προσπαθούν να διυσδείσουν και να σπάσουν την κοινωνική συνοχή πριν την οριστική ρήξη. Η Ελλάδα δεν πρέπει να διαλυθεί μόνο οικονομικά αλλά και εθνικά.
Κύριο όργανό τους η πέμπτη φάλαγγα των λαθρομεταναστών και οι εγχώριοι συνεργάτες τους. Επιπλέον, δεν χάνουν την ευκαιρία να δημιουργούν προυποθέσεις για ‘εμφυλιακές’ (ντε και καλά) καταστάσεις, προκαλώντας (κυρίως μέσα από τα ΜΜΕ)
την υπομονή του Έλληνα (ρατσιστή τον ανεβάζουν, ρατσιστή τον κατεβάζουν). Και σα να μη μας έφτανε αυτό, έχουμε και τη δράση πρακτόρων γειτονικών χωρών (βλ. επεισόδιο με αλβανούς που έκαψαν Ελληνική Σημαία) που προσπαθούν να πυροδοτήσουν καταστάσεις.
Τα σενάρια για το που οδεύουν όλες αυτές οι επιχειρήσεις είναι πολλά και όλα εις βάρος μας. Το ανησυχητικό είναι ότι η κυβέρνηση (όπως και οι προηγούμενες) ξύνει τα ……
Ελπίζω πραγματικά στο Σχέδιο του Θεού.