ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η πλάνη της επικράτη… στη Η πλάνη της επικράτησης της Δυ…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Αβέρωφ: Δώδεκα χρόνια στη θάλα…
    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

…«ΑΝ-ΕΞΑΙΡΕΤΩΣ»…

Posted by Πετροβούβαλος στο 24 Ιουλίου, 2012

 Άρθρο του Μιχαήλ

 

Παρ’ ὅλο πού δέν ᾖταν στίς προθέσεις μου, ἡ ἀδήρητη ἀνάγκη τῶν «στιγμῶν» ἐπιτάσσει αὐτή μου τήν παρέμβαση.

 

Ἐξηγοῦμαι…

 

Παρακολουθῶ τά τελευταῖα χρόνια στά διάφορα μπλόγκς, ἀλλά καί σ’ αὐτό ἐδῶ ἐσχάτως, δηλώσεις ἐπί… «δηλώσεων» περί «ὀργάνωσης», συντονισμοῦ καί λοιπά… θεωρητικά.

Θά… ὀργανωθοῦμε, ἐάν καί ἐφ’ ὅσον, νά ἀντιμετωπίσουμε ΤΙ;

Σέ ποιά κατεύθυνση;

Μέ τί «ὅπλα»;

Συγκεκριμένα…Στήν διπλανή «γειτονιά», λοιπόν, τό ΠαΠί ἀνάρτησε τίς τελευταῖες μέρες ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ σημασίας καί κρισιμότητας πληροφορίες-ἔγγραφα, πού κατά τήν ἐκτίμησή μου, σχηματοποιοῦν καί στοχοποιοῦν μέ άκρίβεια, ὄχι τόν ἐχθρό (γνωστός ἀπό καιρό γάρ) ἀλλά τά ἐργαλεῖα του ἤ ἄν θέλετε καλύτερα, τίς ὑποδομές πού ἀναπτύσσει στό τελικό τους στάδιο, ἀλλά καί τούς πόρους πού παρατάσσει σέ ΠΛΗΡΗ ἐπιθετική διάταξη, γιά τήν ὁλοκληρωτική ὑποδούλωσή μας, φυσική καί μοιραῖα πνευματική, πού εἶναι καί τό ΜΕΓΑΛΟ ζητούμενο. Ἡ μία ἀπ’ αὐτές, (22.07) Europol Work Programme 2013 Μακιαβελικα Εγκληματικο Σχεδιο ἀναφέρεται στό Ἐπιχειρισιακό πλάνο καί τό «τύποις», γιά «ἐμᾶς», Κανονιστικό πλαίσιο τῆς Europol καί ἡ δεύτερη, (24.07)  Το ΔΝΤ σε πληρη ΔΡΑΣΗ… – αποκλειστικο – στίς μεθοδεύσεις τοῦ ΔΝΤ γιά τήν Εὐρώπη. Ὑπάρχει πλήρης εὐθυγράμμιση μέ τήν πασίγνωστη «ἀμερικάνικης» ἔμπνευσης καί προέλευσης TFTP καί πλήρης ἐνσωμάτωσή της, σέ ὅτι ἀφορᾶ τήν πρώτη (ὅπως θά διαπιστώσετε ἀπό τίς παραπομπές πού παραθέτω), καί πλήρης συντονισμός καί ταύτιση μέ τίς ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΜΕΝΕΣ καί ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΠΑΡΕΚΛΗΤΕΣ νόρμες καί ἐπιταγές τῆς FED σέ ὅτι ἀφορᾶ τήν δεύτερη , πού, «τῇ εὐγενεῖ χορηγίᾳ» τοῦ ΔΝΤ, καί «τῇ ὁλοθύμῳ ὑπακοῇ» τῶν «εὐρωπαίων» myass – «ἡγετῶν»-μαριονετῶν, ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ στό πολυθρύλητο… BankingUnion, στήν δημιουργία δηλαδή, γιά νά τά συνδέσουμε – διότι ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ἄμεσα, ἐκείνου τοῦ ὑπερεθνικοῦ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ, πού… «σχεδιάστηκε» καί «προορίστηκε» καιρό ΠΡΙΝ νά συνθλίψει τούς εὐρωπαϊκούς λαούς καί κατά προτεραιότητα τούς Ἕλληνες.

Γι’ αὐτό καί οἱ ἀναφορές καί τοῦ ΠΠ καί ἡ δική μου στήν…ΕΥΠ καί τόν ρόλο πού καλεῖται νά διαδραματίσει, ΑΝ,.. ταχθεῖ μέ τό μέρος τῶν… Ἑλλήνων.

 

         Ἰδοῦ λοιπόν ὁ στόχος, ἰδοῦ καί ἡ πρόκληση…

Ὁ χρόνος στήν περίπτωση πού ἐξετάζουμε ΔΕΝ εἶναι σύμμαχος, γιατί γιά «ἐμᾶς» πού ἐρευνοῦμε τά συγκεκριμένα «πεδία» ἐδῶ καί σχεδόν δύο δεκαετίες, τό ΠΛΑΝΟ θά ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ μέχρι τά τέλη τοῦ 2015… (ἀποσιωπητικά… kid).

 

Ἔργα ΠΛΕΟΝ, ὄχι λόγια…

Δουλειά…

ΔΟΥΛΕΙΑ γιά τήν Πατρίδα, πού γλείφει κι’ αὐτή τίς πληγές της (Asti), ΜΟΝΗ, ΣΙΩΠΗΛΗ, μέ ἀξιοπρέπεια καί καρτερία καί περιμένει ὑπομονετικά ἁπό ἐμᾶς τά «ὑπολογισμένα», ἀκαριαῖα καί χωρίς περιττές «κινήσεις», ὅπως οἱ γάτες (μας), ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ μας στό μαλακό ὑπογάστριο τῶν ΕΧΘΡΩΝ της…

Ἄς λειάνουμε τό μονοπάτι τῆς Θείας νέμεσης πού «τούς» ἐπιφυλάσσεται…

 

Σέ προχθεσινό…«ἀφοριστικό» μου σχόλιο, ΜΟΝΟ δύο φίλοι διαμαρτυρήθηκαν, ἡ Asti καί ἡ… Ἀμφίσβαινα καί ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ἔκαναν!!!

Οἱ ὑπόλοιποι γιατί;

Γιατί διστάσατε;

Τί σᾶς ἐμπόδισε νά μοῦ «τά χώσετε»;

Ἀκόμη κι’ ἄν ἔκρυβε κάποια μικρή ἤ μεγαλύτερη δόση ἀλήθειας, δέν σημαίνει ὅτι σκύβω τό κεφάλι καί κάθομαι νά μοῦ «τή λέει» ὁ ΠΡΩΤΟΣ ΤΥΧΩΝ.

«Basta» ἀδερφέ…

Ὅπως εἶχα μερίδιο στήν ΑΜΑΡΤΙΑ, ἔτσι δικαιοῦμαι και εὐκαιρία στήν ΜΕΤΑΝΟΙΑ… ἡ σχέση μέ τήν ΔΟΥΛΕΙΑ πού καλεῖται πλέον καί μπορεῖ νά κάνει ὁ καθένας μας ἀπό τό ταμπούρι του, ἀλλά καί ὅλοι μαζί, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ καί ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ, προφανής.

 

Διαχρονικά στά μπλόγκς «πειραματίζομαι»… τεστάρω ἀντοχές καί ἀντιδράσεις…

Νά δοῦμε «τί ψάρια πιάνει ὁ καθένας»…

Καίἐδῶμέσα, ἄν καί δέν ἀποτελῶ μέλος τοῦ πληρώματος μέ τήν στενή ἔννοια, ὀφείλουμε νά μιλᾶμε… «ψυχή μέ ψυχή».

Σάν ΑΔΕΡΦΙΑ!

Ξέρετε τί συμβαίνει ὅταν πιάνουνε κουβέντα οἱ… ψυχές;

ΔΕΝ ξέρετε…

ΒΓΑΙΝΟΥΝ «μαχαίρια»!!

Μή φοβόμαστε νά τσαλακωθοῦμε… ΚΑΛΟ μᾶς κάνει…

ΚΑΝΕΙΣ μας (καί ἐδῶ πράγματι κολλάει τό «μηδενός ἐξαιρουμένου» Asti καί Ἀμφίσβαινα), ΔΕΝ βρίσκεται ὑπεράνω κριτικῆς, σάτυρας, ψόγου καί… ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ…

ΚΑΝΕΙΣ.

ΠΟΙΟΙ εἴμαστε δηλαδή;

Τίποτε δέν εἴμαστε. ΤΙ-ΠΟ-ΤΕ…

Ἐδῶ ἀνέχτηκε τήν χλεύη ὁ Χριστός, γιατί τό ξεχνᾶμε;

 

Γιά νά ἐπανέλθω στήν οὐσία τῆς ἀνάρτησης καί νά κλείσω πρίν δώσω τίς παραπομπές πρός ΜΕΛΕΤΗ, θά πῶ κάτι ἀκόμη…

Ἔχω διαπιστώσει ἀπό καιρό κάποια ἀμοιβαία ἐκτίμηση καί σεβασμό ἀνάμεσα στόν Καπετάνιο αὐτοῦ τοῦ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ καί στήν «δασκάλισσα»…

Ξέρετε γιατί;

Oὖτε οἱ ἴδιοι γνωρίζουν τόν «βαθύτερο» λόγο.

ΕΠΕΙΔΗ ὁ πρῶτος δέν χάνει ΠΟΤΕ καί γιά ΚΑΝΕΝΑ λόγο τόν ΣΤΟΧΟ καί ἡ δεύτερη ἔχει τό τέλειο… «ΣΗΜΑΔΙ» ὅταν… δέν τρέχει πάνω-κάτω στίς σκάλλες…

Νά λοιπόν ὁ μπούσουλας γιά τήν ΣΩΣΤΗ πορεία τοῦ πλοίου καί τοῦ πληρώματος.

Βούρ στό «δόξαπατρι»…

 

Ἡ ἀγάπη μου πρός ὅλους ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ δεδομένη.

Ὁ Ἀρχάγγελος μαζί σας.

 

Μιχαήλ

 

 

Υ.Γ. Προτείνω – συστήνω, νά ἀφιερώσετε «λίγο» χρόνο γιά νά μελετήσετε τίς ἀναρτήσεις τοῦ… ΠαΠιοῦ καί τίς παραπομπές πού παραθέτω, πρίν ὑποβάλλει τά ὅποια σχόλιά του (ἐπί τῆς ΟΥΣΙΑΣ καί μόνο ἐλπίζω) ὁ καθένας…

Υ.Γ.2 ΑΝ ἀκολουθήσουν σχολιασμοί, νά μοῦ ἐπιτρέψετε νά τούς παρακολουθήσω… «ἀθέατος»…

Υ.Γ.3 Ξέρω ὅτι φορτώνω πρόσθετο βάρος καί ὑποχρεώσεις σέ… Φίδια, μύδια καί λοιπά… ἀειθαλῆ τῆς «πιάτσας», ἀλλά ἡ Πατρίδα… βιάζεται…

Υ.Γ.4 Ἔχει ἕνα ἐνδιαφέρον νά παρακολουθήσουμε τή θέση πού θά πάρουν (ἄν πάρουν) οἱ ΑΝ.ΕΛΛ. πάνω στίς «μεθοδεύσεις» πού ἀναφερόμαστε καί ὁ Πᾶνος Καμμένος εἰδικώτερα…

 

Παραπομπές:

http://www.statewatch.org/news/2012/jun/eu-usa-tftp-europol-2012.pdf

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/malmstrom/archive/TFTP%20II%20Draft%20Agreement%2011%20June%20initialled.pdf

 

 

118 Σχόλια to “…«ΑΝ-ΕΞΑΙΡΕΤΩΣ»…”

  1. Πετροβούβαλος said

    Κατά πρώτον, τα κείμενα χρειάζονται μετάφραση στα Ελληνικά. Απευθύνω έκκληση στο πλήρωμα: Όποιος έχει χρόνο ας το δηλώσει και ας αναλλάβει.
    Αυτό: http://www.statewatch.org/news/2012/jun/eu-usa-tftp-europol-2012.pdf είναι δικό μου.

    • Φαίη said

      Πέτρο, αναλαμβάνω το δεύτερο…

      Μιας και δεν μπορώ να διαβάσω τα scribd documents του Πόρτα Πόρτα ας εμπεδώσω αυτό τουλάχιστον.
      (πως τα ανοίγεις αυτά τα scribd documents γμτ;;)

      • Πετροβούβαλος said

        Kάνεις download και έρχονται σε PDF.
        Εύγε Φαίη, γιατί στα διαλείματα της μετάφρασης μπήκα στην Ολυμπία και ο Π.Π. κατηγορεί την Ελλάδα πως είναι αδιάβαστη… κατά τα λοιπά… δράση…

      • Φαίη said

        Δεν υπάρχει πρόβλημα Πέτρο απλά επειδή μπήκα πριν λίγο και το είδα, θα το ξεκινήσω λίγο αργότερα,

        …. το έχει η μοίρα μου να κάνω μεταφράσεις 😕

  2. Γιάννης Μ. said

    Μιχαήλ καθότι νέος στην παρέα να ρωτήσω κάτι που ίσως να έχει απαντηθεί από καιρό.
    Υπάρχει κάποια κοινή στρατηγική ; Θα με ενδιέφερε να ξέρω και εάν μπορώ να συνεισφέρω στη ΔΟΥΛΕΙΑ
    Η γέφυρα γνωρίζει

  3. Anaconda said

    Αδελφέ μου Μιχαήλ,
    Δεν θα μπορούσες να είσαι πιο εύστοχος χρονικά και στο άρθρο και, ειδικότερα, στο «Ἐδῶ ἀνέχτηκε τήν χλεύη ὁ Χριστός, γιατί τό ξεχνᾶμε;» – και μιλώ καθαρά επί προσωπικού.
    Έχω τύχει… αγάπης διαφόρων λουλουδιών στη ζωή μου και δε φοβάμαι τίποτα γιατί πιστεύω ειλικρινά. Δεν αξίζει να μπω σε λεπτομέρειες – κάποια στιγμή, εάν και εφόσον, δια ζώσης.
    Επί του παρόντος μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι και ο ΠΠ και ο Ιεροφάντης και η αρχοντομουτσουνάρα μου έχουμε υπομείνει καρτερικά αλλά μάταια. Μας χρησιμοποίησαν, και τώρα «να δεις που κάποτε θα μας πούνε και…». Έχουμε φτάσει στο σημείο να παρακαλούμε δημοσίως να κατατεθούν επίκαιρες ερωτήσεις και να ζητηθούν έγγραφα, όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό της Βουλής, και στην καλύτερη περίπτωση πετυχαίνουμε να φτάσει σε σημείο να ζητήσει η… Παπαρήγα τις δανειακές!!! Για τους υδρογονάνθρακες δεν αξίζει να πω κάτι τώρα -τα έχεις σχολιάσει και εσύ- αλλά σου δίνω ένα σημαντικό tip: το τραπεζικό ζήτημα σχετίζεται ΑΜΕΣΑ ακόμα και με τις σεισμικές έρευνες…
    Δε ξέρω τί θα κάνει η ΕΥΠ (αλλά ρίξε μια ματιά, για ακαδημαϊκούς λόγους, στο http://olympia.gr/2012/02/02/υδρογονανθρακεσ-μπατε-συνεργατεσ-κα/) ή ο οποιοσδήποτε άλλος εθνικός φορέας, ξέρω όμως ότι εμείς κάνουμε -δυστυχώς αποκλειστικά ως μονάδες- ό,τι περνάει από το χέρι μας για να βοηθήσουμε την πατρίδα. Προφανώς, εκ του αποτελέσματος, δεν είναι αρκετό.
    ΥΓ. Σε ευχαριστούμε που δε ξεχνάς το κεράκι μας.

  4. antart22 said

    Φτερωτέ αδελφέ,
    μεγάλο θέμα άνοιξες…………………………………………………………………………………………………………………….. (με μπόλικα αποσιωπητικά, αφού βλέπω ότι σ’ αρέσουν). Πιστεύω ότι τουλάχιστον το πλήρωμα αυτού του καραβιού γνωρίζει και ποιός είναι ο εχθρός (εγώ προσωπικά αρέσκομαι στο να τον ονομάζω Αντίχριστο – άλλοι πιο «νορμάλ» από εμένα τον λένε ΝΤΠ, κλπ.κλπ.) αλλά και ότι το μεγαλύτερο όπλο εναντίον του είναι ένα: η Αφύπνιση της Ψυχής. Η «αγία τριάς» (ΠΠ, Φιδούλης, Ιεροφάντης) έχουν συμβάλλει στην αφύπνισή μας τα μέγιστα. Εμείς πάλι, προσπαθούμε να ξυπνήσουμε τους γύρω μας (και όχι μόνο μέσω διαδικτύου) με όλες μας τις δυνάμεις. Αν μάλιστα καμμιά φορά δεν απαντάμε σε αφορισμούς, είναι γιατί συνήθως κάποιοι άλλοι έχουν απαντήσει πριν από εμάς, για εμάς και ίσως αυτή η τακτική να είναι λάθος.
    Οι αναρτήσεις του ΠΠ – για εμένα τουλάχιστον – είναι (κατά έναν μαζοχιστικό τρόπο) ευαγγέλιο. Οι παραπομπές επίσης που μας δίνεις, είναι …αναμενόμενες… Το ότι ο Μεγάλος Αδελφός μας παρακολουθεί (με δικαιολογία την αποφυγή της τρομοκρατίας :lol:) είναι γνωστό χρόνια τώρα…
    Όσον αφορά τα ΥΓ 2+3 θα σου πρότεινα να μην παρακολουθείς σιωπηλός γιατί η Πατρίδα χρειάζεται και εσένα και η Πατρίδα είμαστε εμείς… Οπότε αν έχεις να προτείνεις κάτι πιο «δραστικό» πρότεινέ το.
    Τώρα για το ΥΓ.4 Τον γνωρίζω από παιδί και πάντα είχε το Φως μαζί του. Για τους γύρω του αμφιβάλλω. Και πολύ μάλιστα… Ίδωμεν…
    Και ένα δικό μου ΥΓ. (μόνο εσύ θα βάζεις?) Είσαι ευχαριστημένος απ’ τα …πορτραίτα που σου φτιάχνω? 😆 😆 😆

    • Anaconda said

      «Τώρα για το ΥΓ.4 Τον γνωρίζω από παιδί και πάντα είχε το Φως μαζί του. Για τους γύρω του αμφιβάλλω. Και πολύ μάλιστα…»
      Αυτό που λες δεν ισχύει.
      Αφενός εγώ (το φως) τον γνώρισα πρόσφατα και δεν είμαι μαζί του πλέον: επέλεξε φεντεραλιστές υπερεθνικούς (ΝΤΠ τους λένε στο χωριό μου) και άλλους που δεν είναι επί της παρούσης να συζητήσουμε.
      Αφετέρου οι γύρω του δεν έπεσαν από τον ουρανό: αυτός τους επέλεξε έναν-έναν. Για να γίνω -ενδεικτικά- πιο σαφής, η προσωπική επιλογή του να παραμερίσει τις σαφείς προβλέψεις του προγράμματος και να υιοθετήσει δημοσίως τις θέσεις του Λυγερού χωρίς έστω να ρωτήσει ποιές είναι οι διαφορές -δε σου λέω το αυτονόητο, δηλ. να αφήσει τον έλεγχο ατόμων που δεν δύναται βάσει τεχνογνωσίας να ελέγξει σε αυτούς που έχουν την τεχνογνωσία να το κάνουν- είναι απτή απόδειξη ότι το φως αγνοείται: ίσως να έχει πάει διακοπές, ίσως όχι – πάντως μαζί του δεν είναι.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Ενδιαφέρον.
        Πολύ ενδιαφέρον.
        Αναμενόμενο. αλλά ενδιαφέρον.
        Κρύο νερό.Βοηθάει…

      • antart22 said

        Καπετάνιε έχεις δίκιο. Το κρύο νερό βοηθάει… Αναμενόμενο όχι, τουλάχιστον για εμένα. Σοκαρίστηκα… Πολλά τα χρόνια…
        Μετριόφρονα Φιδούλη, μήπως μπορείς να μου προσδιορίσεις χρονικά πότε τα «χαλάσατε»? Ισχύει το ίδιο και για τους υπόλοιπους? (ΠΠ κλπ.). Αν δεν θέλεις να μιλήσεις δημόσια πάρε το μέιλ μου απ’ τη γέφυρα…

      • Anaconda said

        Υπάρχουν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων που στήριζαν την Ιδέα πολύ πριν το κόμμα υπάρξει ως σκέψη και δεν έχω δικαίωμα να μιλάω κλειστά για κάτι τέτοιο.
        Δεν τα «χαλάσαμε».
        Εμείς είμαστε ακλόνητοι στην Ιδέα που δημιουργήσαμε.
        Ακριβώς στο ίδιο σημείο, από διαφορετική οπτική γωνία αλλά πλήρως ταυτισμένοι, και οι 3.
        Από εκεί που ξεκινήσαμε πριν από 3 χρόνια χωρίς να ξέρουμε ο ένας τον άλλο.
        Εκεί που συναντηθήκαμε δια ζώσης πριν από 9 μήνες και κολλήσαμε βεντούζα, σα να γνωριζόμαστε από το δημοτικό.
        Εκεί ακριβώς, πάνω στην Ιδέα, όπως αυτή μετουσιώθηκε σε κυβερνητικό πρόγραμμα στην Εθνική Αντιπρόταση, παραμένουμε μπετόν-αρμέ: «δε στρίβει, δε λυγίζει», όπως με κοροϊδεύει ο ΠΠ.
        Αν προσέξεις τις ενέργειες του κόμματος (ομιλίες, τοποθετήσεις, επιλογές) είναι πολύ εύκολο να παρατηρήσεις τη σταδιακή απομάκρυνση, αμέσως μετά τις πρώτες εκλογές, από αυτό το σημείο.
        Αυτά για τώρα είναι αρκετά.
        http://olympia.gr/2012/07/09/υποβρύχιο-независимые-ένα-μυθιστόρη/

      • antart22 said

        Οκ Φιδούλη. Εύχομαι με όλη μου την ψυχή να επανέλθει το Φως σύντομα και πιο εκτυφλωτικό από ποτέ…

      • Γιάννης Μ. said

        σαν Μικρός Του Μπανιστής 😉 θα έλεγα να δώσω τον ρυθμό, αλλά άστο γι αργότερα

  5. Επαναστάτης Ποπολάρος said

    Δράση;; Κάτι συγκεκριμένο;;

  6. ΒΡΑΧΟΣ said

    Καλησπέρα σας.
    Το θέμα είναι ο Σκοπός…
    Όχι μόνο του πλοίου, ούτε του καπετάνιου, ούτε του πληρώματος, ούτε κανενός ειδικά…
    Ο γενικός Σκοπός…
    Σε γενικές γραμμές είμαστε, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, ουσιαστικά, τίποτα.Μηδέν…
    Εκτός αν πολεμάμε για τον ίδιο λόγο, οπότε γινόμαστε, όλοι, όλα…
    Λίγο παράδοξο, μα είναι απόλυτη πεποίθηση δική μου, στέρεη σαν γρανίτης, ότι το μόνο πράγμα που για την ώρα μας χωρίζει – πρακτικά και για αυτό ακόμα δεν είμαστε αρκετά αποτελεσματικοί – είναι το «δρομολόγιο»…
    Έχουμε διαλέξει, ως τυπικώς ατίθασσοι, ο καθένας το δικό του.
    Θέλεις γιατί φοβόμαστε, θέλεις γιατί δεν ξέρουμε, θέλεις γιατί δεν μας δόθηκε η δυνατότητα να εξωτερικεύσουμε τις προσδοκίες μας, θέλεις για «προσωπικά» κολλήματα του καθενός, θέλεις για το ένα ή το άλλο, δίνουμε μικρές μάχες, αψιμαχίες, όταν χρειαζόμαστε εκστρατείες…
    Σκοπός δικός μου, αυτό προσωπικό, είναι ένας και είναι εντελώς ξεκαθαρος, πρακτικά αδύνατος, αλλά πρακτικός.
    Σκοπός είναι η εξάλειψη των εχθρών.Με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο.
    Στοχοποίηση, κατηγοριοποίηση,προτεραιοποίηση, εξάλειψη.
    Το πως, δεν με απασχολεί, με την έννοια ότι δεν με νοιάζει.Καθόλου.
    Δεν με ενδιαφέρει.Δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει κανέναν.Όπως…Με αέρα,πέτρα,θάλασσα,φως,σκοτάδι, όπως νομίζει ο καθένας.
    Το αποτέλεσμα μετράει και θα κριθούμε από άλλον,αυτό δεν αλλάζει…
    Ότι χρειαστεί, γιατί ο Πόλεμος είναι πολύ κακό πράγμα, αλλά όταν χρησιμοποιηθεί ως επιλογή, άλλη μετά, δεν υπάρχει…
    Είναι λίγο στενάχωρο, σας καταλαβαίνω και κατανοώ.Κρίμα βέβαια, αλλά…δεν έχετε άλλη επιλογή, εδώ που μας έφτασαν.
    Όσο πιο γρήγορα αυτό γίνει κατανοητό, τόσο πιο μικρές απώλειες θα υπάρξουν.
    Το κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι μας εξωθούν στην λύση…μόνο που δεν είναι κακό για μας, αλλά γι΄αυτούς.
    Αφού ξέρετε σε ποια συνομοταξία ανήκουμε, δεν πρέπει να έχετε καμία αμφιβολία.
    Ποτέ μου δεν είχα και δεν θ΄αποκτήσω τώρα που ασπρίσαν τα μαλλιά μου…

    Όσο αφορά τα «ειδικά» που αναφέρει ο αδερφός μας ο Μιχαήλ,αν θέλετε την προσωπική μου γνώμη, θα πρέπει να περιμένετε.Λίγο.
    Δεν έχει τόση σημασία, αλλά «δια την τάξην»…
    Θα επανέλθω.

    Μην στεναχωριέστε.
    Αποφασίστε.

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Την καλησπέρα μου καπετάνιε… 🙂

    • Πετροβούβαλος said

      Kαλησπέρα Καπετάνιο!

    • Αγαπητέ Καπετάνιο,τα σέβη μου.

      Θέλεις γιατί φοβόμαστε, θέλεις γιατί δεν ξέρουμε, θέλεις γιατί δεν μας δόθηκε η δυνατότητα να εξωτερικεύσουμε τις προσδοκίες μας, θέλεις για “προσωπικά” κολλήματα του καθενός, θέλεις για το ένα ή το άλλο, δίνουμε μικρές μάχες, αψιμαχίες, όταν χρειαζόμαστε εκστρατείες…

      Πολυ σωστά τα λες,να συμπληρώσω αν επιτρέπεις στα λεγόμενα σου.
      Για να μπορούν να δρουν όσο γίνετε χωρίς εμπόδια στα σχέδια τους υπερχρέωσαν «οικειοθελώς» τον λαό για να είναι πιο εύκολος ο αποπροσανατολισμός,μιας και το μέγα άγχος του λαού ειναι πλέον η καθημερινότητα του και η ίδια του η επιβίωση . Η υποχρεώσεις του εχει ο καθενός ειναι δυσβάσταχτες και δεν αφήνουν χώρο για εθνικές σκέψεις μιας και μοιαζει ουτοπικό η οποιαδήποτε ανατροπή αφού δεν υπάρχη η Ηγεσία που θα τραβήξει μπροστά τον αγώνα.Δεν φαινεται καν στον ορίζοντα μια ελπίδα σοβαρή που να έμπνευση και να βγάλει τον κάθε ενα απο το καβούκι του που εχει χωθεί οσο πιο βαθιά γίνετε.
      «Έχουμε φαΐ σήμερα, λεφτά για τσιγάρα έχουμε, πήρε πάλι και η τράπεζα και ουρλιάζει ,τι θα κάνουμε,τι θα γινει »
      Εδώ μόνο ενα πράγμα μπορεί να συμβεί.. επανασταση και ανατροπή και προετοιμασία άμεση για τον εξ ανατολών γείτονα. Ποίοι ειναι διατεθειμένοι για αυτό,και πόσοι προτιμούν το » κάτσε να δούμε «. 2,5 χρόνια βλέπουμε την τύφλα μας,οχι τον εχθρό.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Πολύ καλώς συμπληρώνεις.
        Έτσι ακριβώς είναι.Αποπροσανατολισμός δια της ανάγκης της επιβίωσης.
        Μόνο που επιβίωση με πεθαμένη Πατρίδα, δεν νοείται, είναι κενό γράμμα.
        Μόλις καταλάβουμε Γιώργη μου ότι είμαστε όλοι χαμένοι, τελείωσαν…Κυριολεκτώ.

        ΥΓ: Τα σέβη σου, αδερφέ, σε κανά παπά.Αυτό μας έλειπε.
        Εμένα να με θεωρείς αδερφό και με τα αδέρφια εγώ μαλώνω, δεν σέβομαι.
        Συγγνώμη κιόλας.
        Άκου τα σέβη μου…χα,χα,χα,χα 😆

      • τα σεβη μου Τσαπετανιο ,διοτι αιτούμαι 4 ήμερη άδεια, διότι υπάρχει ανάγκη για ξεκούραση,,,εεε Τσαπετανιο μου.
        σλουρπ σλουρπ,,,,χαχαχα
        και βεβαίως είμαστε αδέρφια.

    • Καλησπέρα σε όλους. Αν υπάρχει κάτι σχετικό με marketing – προώθηση ή οργάνωση «προσωπικού» στη διάθεση της γέφυρας και του πληρώματος.

  7. Διαμάντω said

    Καλησπέρα σας! 🙂

    Θα περιμένω τις μεταφράσεις για να ενημερωθώ, καθότι είμαι μη αγγλομαθής κορασίς 😆 😆 (δεν θέλω γέλωτες, μεγάλωσα πλέον ) 😆 😆

  8. dyspistos said

    Χρειάζεται σκέψη, περίσκεψη, διάβασμα και μετά τοποθέτηση. Θα …σπεύσω βραδέως.

  9. 👿
    (Himitrellos thermasths, katharisths,lebhtarxhs,apospasmenos monos toy sthn thesh ayth, parakoloythei siophlos toys katexontes thn apolyth gnosh, toys somatofylakes poy
    mono aytoi nomizoyn oti mporoyn na trabhksoyn okso to ekskalimper ektos ap ton Arthur poy to petyxe.
    Kai poy paratoksos an kai progennesteroi miloyn thabmasia ton kodika Nabaxo apokryptografontas ypoteithete ta keimena poy omos den koinopoioyn afoy ta kratoyn meta gia thn parth toys.
    Omos ego ksero oti ksero pragmata poy oi alloi den kseroyn,ki oi alloi kseroyn
    pragmata poy den ksero ego,ayto einai to pio logiko, xoris figoyra.
    👿
    Les kai prepei naxeis bgalei panepisthmia gia na ksereis
    pioi Nonoi empodizoyn tosa xronia ton eksesfendonismo
    ths patridas mas ston oyrano.
    Exeis kai ton allon meta kai soy leei oti Ypomonh
    prin thn kataigida panta yparxei mpoynatsa,
    Oraio! tolege ki h giagia moy ayto.
    👿
    Pao na synexiso to ftiarisma.

  10. «Ὁ χρόνος στήν περίπτωση πού ἐξετάζουμε ΔΕΝ εἶναι σύμμαχος, γιατί γιά «ἐμᾶς» πού ἐρευνοῦμε τά συγκεκριμένα «πεδία» ἐδῶ καί σχεδόν δύο δεκαετίες, τό ΠΛΑΝΟ θά ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ μέχρι τά τέλη τοῦ 2015… (ἀποσιωπητικά… kid).»

    Ποιοί είστε «εσείς» ? ποιό είναι το πλάνο ? από που προκύπτει το 2015 ?
    Και ποιό είναι το πρόβλημα που θίγεις στα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κείμενα ?
    Τα διάβασα «διαγωνίως»…
    Για μπες στην ουσία…να μάθουμε τα καινούρια…μην γράψεις γρίφους όμως…πες μόνο δεν μπορώ,κωλύομαι…
    Πες τα στον κήπο, έξω, στον Πέτρο όπως ο Ανδρέας, και θα τα μάθουμε.
    Και μιλάω σοβαρά…

  11. kim il sung said

    βραχε
    δες λιγο και αυτη την ειδηση -αν δεν την εχεις υπ’ οψη σου-
    h..p://www.eglimatikotita.gr/2012/07/blog-post_290.html
    σχετικα με Τσιπρα , Χιο……………..(???)οεο
    ειναι μια αποψη που λυνει παντος πολλες ευλογες αποριες γιατι και πως.

  12. Panos Kammenos said

    Πήρα θέση στο Facebook :
    Ερωτήθηκα άν θα πάρω θέση….

    «Υ.Γ.4 Ἔχει ἕνα ἐνδιαφέρον νά παρακολουθήσουμε τή θέση πού θά πάρουν (ἄν πάρουν) οἱ ΑΝ.ΕΛΛ. πάνω στίς «μεθοδεύσεις» πού ἀναφερόμαστε καί ὁ Πᾶνος Καμμένος εἰδικώτερα…»

    Βεβαίως και παίρνω θέση….

    ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

    Γνωρίζω ότι το κείμενο φαίνεται σε πολλούς ιερογλυφικό αλλά οι παραπομπές είναι απόλυτα σαφείς.

    Κανένας δεν πρέπει να λείπει απο τον κοινό σκοπό έστω και αν είναι άδικος μαζί μου.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

    • Πετροβούβαλος said

      Πάνο, θα μου επιτρέψεις να επιβεβαιώσω ταυτότητα. Σου στέλνω mail.

    • Καλώς τα μάτια μου τα δυό.
      κερνάμε καφεδάκι…

    • Andrew Nimic said

      κ. Πάνο δεν γνωρίζω ποιος είναι πίσω απο τα ψευδώνυμα Ιεροφάντης, Ανακόντα και ΠΠ.Εσείς φαντάζομαι έχετε συναντηθεί μαζί τους άρα ξέρετε το ποιόν τους.Εγώ τους έχω γνωρίσει μέσα απο τα γραπτά τους,απο τις έρευνες που έχουνε κάνει και τα στοιχεία που παραθέτουν.Τα οποία κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι αποκαλυπτικά για το τι γίνεται πίσω απο την κουρτίνα.Σέβομαι και εκτιμώ τον αγώνα σας και είμαι δίπλα σας απο την πρώτη στιγμή και θα συνεχίσω να είμαι,μέχρι να βγει αποτέλεσμα.Θα παρακαλέσω θερμά και απο τα βάθη της καρδιάς μου,να συναντηθείτε πρόσωπο με πρόσωπο και να βρείτε ένα κοινό σημείο μεταξύ σας,για το καλό της Ελλάδος.Κανένας δεν περισσεύει αυτές τις δύσκολες ώρες.
      Καλή δύναμη σε όλους.
      «’Eλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι o ίδιος μας ο εαυτός» ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

    • sfina said

      Πρόεδρε,

      Καλωσόρισες και ας άργησες, επειδή εδώ και μερικές
      μέρες μερικοί φίλοι σου και με αφορμή το σχόλιο ενός
      άλλου φίλου και αγωνιστή, του Πάνου 135 τέθηκε το ερώτημα
      αν το «Καράβι Μπατάρισε» και αναρωτιόμαστε και εμείς μαζί του.

      Τελικά το καράβι πάει για φούντο και λάθος αγωνιστήκαμε
      και πιστέψαμε ?

      Με λίγα λόγια προδοθήκαμε ?

      Συνθηκολογήσαμε με το κατεστημένο ?

      Είναι ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις, αλλά μόνο από εσένα.

    • Τόλης Β said

      Για κάτσε ρε Πάνο, αυτό το τελευταίο που είπες δεν μου έκατσε καθόλου καλά, «Κανένας δεν πρέπει να λείπει απο τον κοινό σκοπό ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ». Φυσικά και δεν απέχουμε απ’ τον αγώνα, ό,τι μπορούμε κάνουμε (άλλος πολλά άλλος λίγα, ό,τι μπορεί κανείς με ό,τι δυνάμεις έχει ή του έχουν απομείνει) και η κριτική μας είναι υγιής, ούτε «γκρινιάζουμε» χωρίς λόγο, ούτε βρίζουμε ούτε κοροϊδεύουμε, γιατί ξαφνικά νιώθεις αδικημένος;;;!!! Τι θες, να σου χτυπάμε μόνο παλαμάκια και μπράβο σου και εύγε σου και πως τα λες και τέτοια;;; Σου την είπαμε για το μελανούρι και θίχτηκες;;; Εμείς τι να πούμε δηλαδή που είδαμε ξαφνικά ένα συριζοκερασάκι στην τούρτα! Πως μας κόβεις, να γουστάρουμε πολυπολιτισμούς και λοιπά μπαρμπούτσαλα;;; Από που μας ήρθε αυτή και γιατί δεν μπήκε στον κόπο να μας το πει κανείς, θα αγωνιστεί λέει κιόλας, ΝΑΙ, η αγωνία για το μέλλον της Ελλάδος είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της!!! Την είδα εγώ, βουρκωμένη έκανε δηλώσεις. Σου λέει και ο άλλος στο twitter «Δες σε παρακαλώ το θέμα με την κοπέλα.. ξέρεις ρωτάμε όλοι μας αλλά….» κι εσύ του απαντάς «πιά κοπέλα;», εδώ έχει γίνει χαμός χαμπάρι δεν πήρες; ή νομίζεις ότι έχεις να κάνεις με ιθαγενείς από την Ζιμπάμπουε (πιθανούς μακρινούς συγγενείς του μελανουρίου). Τέλος πάντων… υπάρχουν άλλα σοβαρότερα θέματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, σχεδόν όλα όμως έχουν να κάνουν με την οργάνωση κάποιων αυτονόητων ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πραγμάτων και ΚΥΡΙΩΣ την εντατικοποίηση του αγώνα όλων ΣΑΣ, δεν σας στείλαμε εκεί για να κάθεστε άπραγοι ή να πετάτε μόνο πομπώδεις δηλώσεις (τα λόγια τα μεγάλα… που λέει και το παλιό τραγούδι). ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ. Ελπίζω να πήραν μπρος οι μηχανές γιατί δεν πάει άλλο, εκτός κι αν βάλθηκες να κάνεις το Τσιπουράκι πρωθυπουργό, μια χαρά αλωνίζει μόνος του τόσο καιρό, μιλάμε την έχει καταβρεί… Από εμένα έχεις φάει άκυρο πολυτελείας, το έχω δηλώσει και θα το ανακαλέσω ΜΟΝΟ αν αγωνιστείτε όπως υποσχεθήκατε και δεσμευτήκατε να αγωνιστείτε.

      * Ζητώ συγνώμη από τον Καπετάνιο για τα κεφαλαία σε κάποια σημεία, αλλά δεν γνωρίζω πώς γίνονται bold τα γράμματα.

  13. kim il sung said

    διαβασες εκρινες εσυ αποφασιζεις πανο.

  14. Πετροβούβαλος said

    Kαι μέχρι να πάρω επιβεβαίωση, θα ήθελα να τοποθετηθώ επί του άρθρου και να πω πως: Εφ’ όσον διαφαίνεται εδώ και καιρό έλλειψη πολιτικού διεξόδου από την αθλιότητα, το μόνο που μας μένει να κάνουμε είναι να κινηθούμε έτσι ώστε να υποκαταστήσουμε αυτή την έλλειψη. Αυτο σημαίνει οργάνωση και πόρους. Συγκεκριμένα σημαίνει πρώτα πόρους και μετά οργάνωση. Κάθε ιδέα δεκτή, αλλά πολλοί από εμάς βρίσκονται ήδη στη φάση της πράξεως!

    • antart22 said

      Είναι ο Πάνος, το ανέβασε και στο τουίττερ.

    • Panos Kammenos said

      επικοινώνησε μαζί μου, ο Antart22 μου το έστειλε με e-mail έχει και το κινητό μου

      • Πετροβούβαλος said

        Ο.Κ. περιττεύει η επιβεβαίωση.
        Αν έχεις διάθεση, μπορούμε να επαναλλάβουμε τους παλιούς καλούς καιρούς στο Ολυμπία.

      • Οι παλιοί καιροί πέρασαν. Εμείς προχωράμε.

      • Μιχαήλ said

        Mιά κουβέντα μόνο θά πῶ καλοπροαίρετα, ὅπως καλοπροαίρετη ἄν καί αἰχμηρή εἶναι ΠΑΝΤΑ καί ἡ κριτική μου, γιατί παρακολουθεῖς φαίνεται τίς τοποθετήσεις μου, παραβαίνοντας γιά λίγο τό «ἀθέατος»:

        ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ, μήπως τήν «κατά Λυγερόν ΑΟΖ» ἀκολουθήσει καί ἡ…»κατά Λυγερόν Κρήτη»…
        ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ…δέν ἔχω καλό προαίσθημα μέ τόν «τύπο»…
        Ἡ Παναγιά λοιπόν μαζί σου.

        Υ.Γ. Ἐλπίζω νά σοῦ παρέδωσε ἡ Μαρία τό «συστημένο»…

      • antart22 said

        «Η» Πάνο μου, «Η» Antart22, Τα ‘χουμε πει αυτά τα πράγματα… Εγώ γράφω, ο Γάτος παρακολουθεί. Τέλος πάντων εγώ θα σε καλωσορίσω στο πειρατικό και ας με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι του πληρώματος, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τους συν-μαχητές μου να τρώγονται μεταξύ τους. Αποδυναμώνει το Σκοπό και ο Σκοπός είναι ένας και Ιερός. Εάν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Μιχαήλ said

        Καί μήν μοῦ ἀφήνεις τόν $ΥΡΙΖΑ στό ἀπυρόβλητο, γιατί σέ βλέπω ἄθελά σου νά κάνεις τόν Τσίπρα…πρωθυπουργό!
        DEB, ΧΦΘ, Καραγιάννη μέ ὀλίγον ἀπό Ντόρα, Στυλιανίδη, λοιπά ἀρχοντογούρουνα τῆς Ἀλεξανδρούπολης καί…Ἄκερμαν εἶναι στό «χορό»…
        ΠΡΟΧΩΡΑ!

      • Γιάννης Μ. said

        Θα συμφωνήσω με τον Ανταρτ22, ας συζητήσουμε πρώτα. Με την ευκαιρία εγώ θα θέσω το θέμα της ελλιπούς πληροφόρησης , στα όρια της εξαφάνισης. Δεύτερον, στο θέμα στελέχωσης τοπικών και νομαρχιακών ΄δωστε ΄χώρο και ακούστε ιδέες προτάσεις από το δίκτυο και γιατί όχι και επιλογή στελεχών

      • Γιάννης Μ. said

        Κατά τη γνώμη μου το κυρίαρχο είναι η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ χωρίς αυτή θα χαθούν πολλά

      • φωτεινη said

        εξαφανιστηκες Πανο αποτομα.
        πολυ αποτομα.

        κι ολοι αναρωτιομαστε γιατι..

    • Η απάντηση για το facebook που ρωτήσατε
      http://www.facebook.com/AnexartitoiEllines

  15. Καλησπερα σε ολους..
    Θα τοποθετηθω αργοτερα επι του αρθρου ,αφου σας μελετησω ολους και ολες..
    Παντως κατ’ αρχην συμφωνω με τον Πετρο στο προηγουμενο σχολιο οσον αφορα την «υποκατασταση»…
    Επι του πρακτεου, λοιπον…

  16. Πετροβούβαλος said

    Επιβεβαιώνω πως είναι ο Πάνος Καμμένος παίδες. Ίσως έχουμε την ευκαιρία τώρα για ερωτήσεις.

    • Τόλης Β said

      Τι να ρωτήσουμε Πέτρο, εδώ που φτάσαμε όλα αυτά που πρέπει να γίνουν ΧΘΕΣ -και γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ποια είναι αυτά- είναι σχεδόν αυτονόητα πια. Πιάσε από Λυγερό και μέτρα αράδα (μα καλά, προς τα που οδεύουμε με δαύτον;;;…). Για τα υπόλοιπα με τρώει ο χρόνος ρε γμτ, τρέχω και δεν φτάνω και δεν προλαβαίνω… μπάχαλο έχουνε γίνει όλα και δεν μπορώ να τα φέρω βόλτα (έκανα και ομοιοκαταληξία!!!)

      • Πετροβούβαλος said

        Εγώ έχω να ρωτήσω πολλά φίλε Τόλη, παρότι είμαι από τους πρώτους που είπα πως είναι πλέον πολύ αργά. Παρόλα αυτά, έχουμε στη διάθεσή μας ένα δημόσιο βήμα και μπορούμε να εξατλήσουμε τις δυνατότητές του. Απ’ ότι φαίνεται δε, στο συγκεκριμένο ζήτημα τις εξαντλήσαμε 😎

      • antart22 said

        Κάλλιο αργά, παρά ποτέ, λέει η παροιμία…

      • Μπραβο Πετρο.
        μου φαίνεται οτι από εδω θα ρωτήσουμε πολλά , πολλές φορές.

        απο εδώ ξεκιναμε,απο εδω,,,,,,,,.λες να δικαιωθούμε.!!!!!!

      • Τόλης Β said

        Συμφωνώ Antart, αργά δεν είναι ποτέ, έτσι λένε τουλάχιστον, αλλά εδώ είμαστε κυριολεκτικά στο παραπέντε… και όχι στο γνωστό με την Ζουμπουλία πως λέγεται! Πέτρο φίλε μου, προσευχόμεθα ολημερίς να πάρουν μπρος αι μηχαναί, και δεν εννοώ του Αβέρωφ !!!

  17. Aγαπητε Πάνο.
    Μιας και μαζι τραγουδήσαμε το » πότε θα κάνει ξαστεριά » στο Γαζι σου θυμίζω τον παππούλη που σου χάρισε μια πυξίδα για να βρίσκεις πάντα την σωστή πορεία , άκουσε αρκετούς απο εδώ ,τον Αβέρωφ και δεν θα χάσεις, βασικά δεν θα χάσει η Πατρίδα

    υγ. ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλοδεχούμενος πάντα.

  18. Πετροβούβαλος said

    Με την ευκαιρία παίδες, είχαμε μία ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ επίσκεψη στον Αβέρωφ σήμερα:

    Ελεος ! Η πόρτα μου γράφει, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Δεν γράφει,ΠΟΡΝΗ.

  19. ΒΡΑΧΟΣ said

    Σημείωση, για να μην ξεχαστεί κανείς.
    Οι κανόνες ισχύουν για όλους ανεξαιρέτως.
    Κουβέντα θα κάνουμε, κομματική προπαγάνδα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου, χωρίς απολύτως καμία εξαίρεση.
    Γράψτε ότι νομίζετε, όπως το νομίζετε.Δικό σας να είναι και είναι απολύτως σεβαστό και ιερό.
    Παράρτημα ο «Αβέρωφ», δεν θα γίνει κανενός…
    Μην ζητήσετε διευκρινίσεις, λάθη εδώ μέσα, ΔΕΝ θα επαναληφθούν για κανέναν λόγο.

  20. antart22 said

    Αφού τάισα τον Γάτο μου και τον έβαλα για ύπνο, επανέρχομαι…
    Μιχαήλ είχες απόλυτο δίκιο. Όταν πιάνουνε κουβέντα οι ψυχές, βγαίνουν μαχαίρια…
    Φιδούλη με σοκάρισες σήμερα. 😯 Αναγκάστηκα ν’ ακολουθήσω τη συμβουλή του Βράχου για να συνέλθω… Μίλα Φιδούλη, μίλα. Μην τρέφεις το άλλο το ακατανόμαστο ερπετό γιατί είναι πολύ Πονηρό. Ευκαιρία ψάχνει… Η αγάπη, η κατανόηση και η υπομονή το διώχνουν μακριά…
    Πετροβούβαλε, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, πνέει ούριος άνεμος… Αααα και «όλα εν ευθέτω χρόνω»… 😉
    Πάνο, ίσως να σε «έκραξα», αλλά έτσι είναι οι πραγματικοί φίλοι. Λείπεις απ’ τον κόσμο. Τον κόσμο που σε έκανε αυτό που είσαι, αυτούς που μάχονται στο ίδιο χαράκωμα πλάι σου. Μην κόβεις τον ομφάλιο λώρο γιατί μόνο αυτός σε θρέφει… Όσο για τον Λυγερό, αν θες να ξέρεις και την δική μου άποψη, ούτε εγώ τον εμπιστεύομαι και ας έχει και τετραψήφιο IQ… Ψάξε λίγο… Τώρα αν ξέρεις κάτι παραπάνω από εμάς και δεν μπορείς να το μοιραστείς μαζί μας, μοιράσου το με τους συνεργάτες σου αλλά μόνο με αυτούς που εμπιστεύεσαι πραγματικά…Όσοι έχουν αποδείξει την αξία τους στη μάχη πρέπει να γνωρίζουν. Και να επισκέπτεσαι το πειρατικό μας. Είναι πολύ όμορφο, αλλά να θυμάσαι ότι εδώ άλλος είναι ο Καπετάνιος και είναι σκληρός σαν Βράχος… Μπορεί να σε βάλει να κάνεις ματσακόνι…
    Υπόλοιπο πλήρωμα, δεν ξέρω για εσάς αδέρφια, αλλά σήμερα τη φχαριστήθηκα ιδιαίτερα τη βόλτα! :mrgreen:
    Σας φιλώ όλους!

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Mπορεί;
      Μπορεί;
      Χα!
      Χα,χα,χα,χα,χα…
      Μόνο όποιος μπορεί να κάνει και ματσακόνι έχει θέση σε Πολεμικό και δη Θωρηκτό…
      Έχουμε Πόλεμο…τα ανήλικα στην μαμάκα τους.
      Δεν έχετε δει τίποτα ακόμα.

      • antart22 said

        Καπετάνιε, εγώ οφείλω να είμαι ευγενική με τους επισκέπτες του πλοίου. Αν αποφασίσουν να γίνουν πλήρωμα, τότε …αναλαμβάνεις εσύ…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Εσύ ναι,βεβαίως, ιγώ όχι.
        Δεν χρειάζεται να αναλάβω τίποτα.
        Το πλήρωμα γνωρίζει…
        Ξέρεις τι περνάνε «λαθρεπιβάτες» σε πλοίο, αν δεν τους πάρει χαμπάρι ο καπετάνιος και η γέφυρα;
        Ούτε εγώ ξέρω…
        Υπάρχουν «βάρδιες»…
        Κακό δικό τους.
        Όλοι είναι καλοδεχούμενοι.
        Ανεξαιρέτως, όταν υπακούουν στους κανόνες και έχουν καλές προθέσεις.
        Αλλιώς, δεν φέρομεν ευθύνη για ότι προκύψει.
        Σημείωση, καλή μου: Θα προκύψει.Δεδομένο.
        Καλό βράδυ, καλό ξημέρωμα.

      • antart22 said

        Πάντα προκύπτει… Έτσι για το αλατοπίπερο… Μην βαριόμαστε κιόλας… Σε φιλώ καλέ μου Βράχε. Όνειρα γλυκά!

      • καλη σου νυχτα Βραχε

  21. Giorgos Fytakis said

    Θα αγκυροβολήσω χαλαρά όχι γιατί δεν καταδεικνύεις τις απαιτούμενες ρεαλιστικές συνοχές σ αυτά που λες και υποστηρίζεις και που έχουν στον αντίποδα τους την θεολογική άποψη ,όπως απροκάλυπτα αρμόζει και κατ εμέ,
    Αλλά είναι δύσκολο να βρεις ανθρώπους που στο θεολογικό κομμάτι θα συνταυτιστούν με τις απόψεις αυτές, μιας και ο θεός του κάθ ενός δεν έχει τους αγίους που εμείς πιστεύουμε
    Ωστόσο το θεολογικό γίγνεσθαι είναι απαραίτητο γιατί όπως είχα σχολιάσει σε μια παρομοίου θεματολογίας ανάρτηση ,τα όπλα τα δικά μας είναι ανώφελα στον πόλεμο τους ,μιας και η σατανολατρεία στα ανώτατα κεκλισμένα φυλάκια πάει σύννεφο ,με τις ανάλογες διευκολύνσεις, βέβαια και χωρίς να γίνω γραφικός αυτός που μπορεί να καταλάβει ο καθ ένας ας το κάνει.
    Αν υπάρχει ακόμα μέρος ελληνικό. Συμπερασματικά σε όλα τούτα
    Ας ακολουθηθει το αρχέγονο. Πατρίδα θρησκεία οικογένεια .
    Κάντε μια αναδρομή του τη αφήσαμε και ΤΗ μας άφησε.

    • Astillais said

      Είδες ΤΙ παθαίνεις όταν δεν γνωρίζεις τα αρχέγονα ου μην αλλά και αρχέτυπα;

      Γλώσσα Ιστορία Οικογένεια

      Η θρησκεία εμπεριέχεται και στην γλώσσα και στην ιστορία και στην οικογένεια

  22. Μιχαήλ said

    Κλείνοντας τήν ἀνάρτηση, ἀντί προσωπικοῦ σχολίου:

    «Χρειάζεται σκέψη, περίσκεψη, διάβασμα και μετά τοποθέτηση. Θα …σπεύσω βραδέως.»
    Ἄλλως:…ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!
    Πρόβλημα καί γι’ αύτό ΜΕΓΑΛΟ ζητούμενο…

    Υ.Γ. Εὐχαριστώ τά παιδιά πού μπῆλαν στόν κόπο νά μεταφράσουν.-

  23. Χριστινα said

    Διαβαζοντας το αρθρο και ολα τα σχολια, λυπαμαι πολυ που δικαιωθηκα για πολλα που εχω πει εδω και καιρο, Anaconda εσυ ξερεις σου ελεγα διαφορα κατα καιρους και τα εβλεπες αλλωστε. Πανο λυπαμαι επισης παρα πολυ που με τον τροπο σου διωχνεις αξιολογους ανθρωπους απο διπλα σου και τους εχεις αντικαταστησει με διαφορους που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι η προοδος του εαυτου τους . Λυπαμαι που στην πραγματικοτητα δεν εκτιμησες την προσφορα πολλων ανθρωπων αν και επιφανειακα εδειξες οτι νοιαζεσαι. Σου συνιστω να καθησεις μια μερα μονος σου, χωρις την επιρροη κανενος και να αναθεωρησεις καποια πραγματα, εστω και αργα να προσπαθησεις να διορθωσεις λαθη που εγιναν και γινονται ακομη, πιστευω πως εισαι ενημερος για ολα!

    Σου ευχομαι Καλη Τυχη!

  24. Γιάννης Μ. said

    Πάνο Καμμένε

    η κρίση είναι αξιών και το γνωρίζεις

    εάν έχεις μια υποχρέωση απέναντι στους Έλληνες που σε στήριξαν είναι να δώσεις τον Αγώνα σου ώστε να επανέλθουν οι διαχρονικές Αξίες με άξονα το σύνολο, το Εμείς και όχι τα εγώ του καθ ενός που μας οδήγησαν σε αυτό το σημείο

  25. ThW said

    καλησπερα και συγχαρητηρια για το …καραβι
    http://www.pressetext.com/news/20120727012

  26. 1anemos said

    ΑΝΕΜΟΣ ΠΑΡΩΝ…
    Καθυστερισα λιγο…αλλα εφτασα.
    Βρισκω παρα πολλους εκλεκτους της «παλαιας» ολυμπιας…
    Και χαιρομαι ιδιεταιρως γιαυτο.
    Ειθε να μεινουν εδω μεσα, μονο αυτοι που αγαπουν την Ελλαδα,
    χωρις κομματικες αντιπαραθεσεις.
    Υπ οψην…Μηχανικος πλοιων ..με πολυετη πειρα…

Σχολιάστε