ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το ιδιαίτερο υποβρύχιο «Τζίμι Κάρτερ»

Posted by Πετροβούβαλος στο 29 Σεπτεμβρίου, 2022

αποσπασματική/πρόχειρη απόδοση
από το σχετικό λήμμα της Wikipedia

.

Το USS Jimmy Carter (SSN-23) είναι το τρίτο και τελευταίο πυρηνικό επιθετικό υποβρύχιο της κλάσης Seawolf του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ. Υπηρετεί από το 2005 και ονομάστηκε προς τιμήν του 39ου προέδρου των ΗΠΑ Τζίμι Κάρτερ, του μοναδικού αμερικανού προέδρου που έχει υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία στα υποβρύχια.

Είναι επίσης το μοναδικό υποβρύχιο του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που ονομάστηκε προς τιμήν πρώην αμερικανού προέδρου εν ζωή και το τρίτο που ονομάστηκε προς τιμήν ανθρώπου εν ζωή.

Εκτενώς τροποποιημένο από το αρχικό σχέδιο της κλάσης του, περιγράφεται συχνά ως αντιπρόσωπος μιάς υπο – κλάσης με ένα και μοναδικό μέλος (σ.Π/Β: στην κλάση Seawolf ανήκουν μόνο 3 σκάφη παρότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε τη ναυπήγηση 29. Θεωρείται κατάλοιπο των αναγκών του ψυχρού πολέμου και αντικαταστάθηκε από την κατά πολύ φτηνότερη κλάση Virginia).

Κατασκευή – Χαρακτηριστικά

Η σύμβαση για την κατασκευή του Jimmy Carter ανατέθηκε στην Electric Boat της General Dynamics Corporation στο Groton του Κονέκτικατ στις 29 Ιουνίου 1996 και η καρίνα του τοποθετήθηκε στις 5 Δεκεμβρίου 1998. Τα αρχικά χρονοδιαγράμματα απαιτούσαν να τεθεί σε υπηρεσία στα τέλη του 2001 ή στις αρχές 2002.

Η Electric Boat έλαβε πρόσθετη χρηματοδότηση 887 εκατομμυρίων δολαρίων στη σύμβαση για το Jimmy Carter στις 10 Δεκεμβρίου 1999 για την τροποποίηση του σκάφους προκειμένου να δομιμαστούν νέες τεχνολογίες και να προστεθεί η δυνατότητα εκτέλεσης ειδικών αποστολών που εκτελούσε προηγουμένως το USS Parche. (σ.Π/Β: πρόκειται για το πλέον παρασημοφορημένο πολεμικό υποβρύχιο των ΗΠΑ, κυρίως εξ αιτίας της υπηρεσίας του στο Εθνικό Γραφείο Υποβρύχιας Αναγνώρισης – National Underwater Reconnaissance Office – NURO)  

Κατά τη διάρκεια της τροποποίησής του, το κύτος του Jimmy Carter επεκτάθηκε κατά 100 πόδια (περίπου 30 μέτρα) προκειμένου να ενσωματωθεί ένα συμπληρωματικό μεσαίο τμήμα 2.500 τόνων που σχηματίζει μια πλατφόρμα πολλαπλών αποστολών (MMP).

Αυτό το τμήμα είναι εξοπλισμένο με συστήματα επιχειρήσεων για δύτες, τηλεκατευθυνόμενα οχήματα (ROV) και ειδικό εξοπλισμό λειτουργίας, συστημάτων χειρισμού ROV, χώρο αποθήκευσης και ανάπτυξης για συστήματα απαραίτητα στην εκτέλεση αποστολών και μια δίοδο ανθεκτική στην πίεση μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους του υποβρυχίου που φιλοξενεί το πλήρωμα του σκάφους.

Το Jimmy Carter βαφτίστηκε στις 5 Ιουνίου 2004 και ανάδοχος του πλοίου ήταν η πρώην Πρώτη Κυρία Ρόζαλιν Κάρτερ. Σαν αποτέλεσμα των τροποποιήσεων, το Τζίμι Κάρτερ ξεκίνησε να υπηρετεί περισσότερο από έξι χρόνια μετά το USS Connecticut (σ.Π/Β: το δεύτερο της κλάσης Seawolf) και σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την έναρξη της υπηρεσίας του USS Virginia, του πρώτου από τα υποβρύχια της ομώνυμης κλάσης που αντικατέστησε τα Seawolf.

Το Jimmy Carter έχει πρόσθετες συσκευές ελιγμών τοποθετημένες μπροστά και πίσω στο κύτος του που του επιτρέπουν να ακινητοποιείται σε περιοχές με επικίνδυνα ρεύματα. Οι ειδικοί πληροφοριών εικάζουν ότι το MMP μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές ως υποβρύχιος θάλαμος συναρμογής για καλώδια οπτικών ινών.

Εξωτερικοί σύνδεσμοι για το Jimmy Carter:

Σημείωση: Εξαιρετική πηγή για την κατασκοπευτική δράση των αμερικανικών πολεμικών υποβρυχίων – και ειδικότερα του USS Parche. – αποτελεί το βιβλίο Blind Man’s Bluff

.

Για την απόδοση: Πετροβούβαλος/Αβέρωφ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: