ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πες το με ποίηση (38… στη Ο Θείος Βράχος
    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ασκώντας πολιτική με τα λεφτά των εργαζομένων

Posted by Μέλια στο 30 Ιανουαρίου, 2022

.

Το φαινόμενο της τηλεκπαίδευσης έχει καταντήσει πικρό καλαμπούρι. Αλλά οι «Μαρίες Αντουανέτες» βρίσκουν και τα κάνουν.

Με το συγκεκριμένο άρθρο κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε με διάφορα κοσμητικά επίθετα, αλλά ουδόλως μας ενδιαφέρει. Εκφράζουμε την κοινή λογική. Επιστρέφουμε προκαταβολικά τα κοσμητικά επίθετα σε όσους αδυνατούν να αντιληφθούν τι συμβαίνει και κυρίως σε όσους έχουν κομματικές παρωπίδες και κόμπλεξ κατά των εκπαιδευτικών, προφανώς επειδή τους ζηλεύουν.

Το φαινόμενο της τηλεκπαίδευσης μπήκε υποχρεωτικά στη ζωή των μαθητών και των εκπαιδευτικών τον Μάρτιο του 2020 εξαιτίας της απαγόρευσης της κυκλοφορίας (λοκ ντάουν μάθαμε να τη λέμε) και του κλεισίματος των σχολείων, εξαιτίας της πανδημίας του covid-19.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, έβαλαν πλάτη, προσπάθησαν για το καλό των μαθητών τους και με τα δικά τους μέσα, τους δικούς τους υπολογιστές, τα δικά τους τάμπλετ, τα δικά τους κινητά τηλέφωνα, το δικό τους διαδίκτυο, προσπάθησαν να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούσαν. Ξόδεψαν άπειρες ώρες μπροστά στις οθόνες για να δημιουργήσουν ψηφιακό υλικό, το οποίο μέσω του e-class και του e-me έφτασε στους μαθητές τους.

Πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί, από το υστέρημά τους, αναγκάστηκαν να αγοράσουν καινούριους υπολογιστές, καινούριες κάμερες, γραφίδες κλπ, ακόμη και ακριβότερες συνδέσεις έκαναν για να μην κόβεται η τηλεκπαίδευση και να μειωθούν τα φαινόμενα του τύπου «δεν σας ακούμε, δεν βλέπουμε, πάγωσε η οθόνη» ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν στους μαθητές τους όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαίδευση.

Από την πλευρά τους, οι γονείς αναγκάστηκαν να αγοράσουν υπολογιστές, λαπ τοπ, ταμπλέτες, κινητά και κυρίως να συνδεθούν στο διαδίκτυο, για να προσφέρουν στα παιδιά τους τη δυνατότητα να συνεχίσουν το σχολείο, καθώς η σύγχρονη τηλεκπαίδευση έγινε υποχρεωτική. Γονείς που μπορεί να είχαν ένα παιδί στο Δημοτικό, ένα στο Γυμνάσιο, ένα στο Λύκειο και ένα στο Πανεπιστήμιο και επομένως χρειάστηκαν 3 ή 4 υπολογιστές και κατάλληλη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Όσοι απορείτε και αναρωτιέστε εάν υπάρχουν σήμερα οικογένειες χωρίς wifi στο σπίτι, θα σας ενημερώσουμε πως ναι, υπάρχουν, καθώς είτε τα οικονομικά τους δεν επαρκούν, είτε δεν τους ενδιέφερε, είτε στην περιοχή τους το σταθερό δίκτυο ΔΕΝ έχει φτάσει. Ναι, υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις, όπου για λίγες εκατοντάδες μέτρα, δεν υπάρχει σύνδεση σε σταθερή τηλεφωνία και διαδίκτυο.

Είναι βέβαιο, πως και εσείς που δυσπιστείτε, θα γνωρίζετε κάποιες οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα που η αγορά υπολογιστών και διαδικτύου είναι πέρα από κάθε σκέψη, καθώς αυτό που προέχει είναι το φαγητό, το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό.

Όμως όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, έβαλαν πλάτη, προμηθεύτηκαν τα απαραίτητα και η τηλεκπαίδευση προχώρησε. Όπως προχώρησε.

Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση, από τον Ιούνιο του 2021 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2021, είχε 6 μήνες για να σχεδιάσει και να προμηθευτεί τα απαραίτητα για την τηλεκπαίδευση. Τι έκανε; ΤΙΠΟΤΑ. Επαναπαύτηκε στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και των γονέων των μαθητών.

Μάλιστα, το Υπουργείο Παιδείας για να χρυσώσει το χάπι στους εκπαιδευτικούς που άρχισαν να διαμαρτύρονται, πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε πως θα δοθεί σε όλους, χωρίς οικονομικά κριτήρια, βάουτσερ 200€ για αγορά εξοπλισμού κατάλληλου για τηλεκπαίδευση.

Αλήθεια, πιστεύει το Υπουργείο Παιδείας πως ένα καινούριο λαπ τοπ (το μεταχειρισμένο δεν προβλέπεται βάσει των περυσινών κριτηρίων βάουτσερ προς τους μαθητές) ότι μπορεί να αγοραστεί με 200€; Μπορεί να αγοραστεί γραφίδα για να λύνουν οι μαθηματικοί και οι φυσικοί τις ασκήσεις που προβλέπεται με λιγότερο από 70€;

Μήπως οι εκπαιδευτικοί που ξόδεψαν πέρυσι ή το καλοκαίρι του 2021 για τον οποιοδήποτε λόγο 500, 600 και 700 ευρώ, για αγορά εξοπλισμού, θα αποζημιωθούν; Ως εργαζόμενοι όμως, ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τους προσωπικούς τους υπολογιστές στην εργασία τους.

Σκεφθείτε πως εργάζεστε σε ένα χρωματοπωλείο. Καθημερινά χρησιμοποιείτε το ιδιωτικό σας αυτοκίνητο για να μεταβείτε στην εργασία σας, για παράδειγμα από το Γαλάτσι στην Καισαριανή. Ένα πρωί, ο εργοδότης σας λέει: πάρε το αυτοκίνητό σου, φόρτωσέ το με χρώματα και πήγαινέ τα στον Πειραιά. Την άλλη μέρα, σας ζητά να κάνετε το ίδιο και να μεταφέρετε χρώματα σε πελάτη στο Περιστέρι. Το ίδιο συνεχίζεται για εβδομάδες. Φυσικά ούτε λόγος για αποζημίωση στη βενζίνη ή στα σέρβις του αυτοκινήτου.

Θα αντιδράσετε ή όχι; Το αυτοκίνητο είναι δικό σας και δεν το αγοράσατε για να το χρησιμοποιεί η εταιρεία στην οποία εργάζεστε για να παρέχει εξυπηρέτηση στους πελάτες της.

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με το Υπουργείο Παιδείας και την τηλεκπαίδευση.

Σύμφωνα με τον Νόμο 4807 ΦΕΚ Α 96/11.06.2021 που ψήφισε η παρούσα κυβέρνηση τον Ιούνιο του 2021, ο εργοδότης είναι υποχρεωμένος να παρέχει ηλεκτρονικό υπολογιστή και διαδίκτυο στον εργαζόμενο, ώστε να πραγματοποιείται η τηλεκπαίδευση.

Παρέχει ο εργοδότης (Υπουργείο Παιδείας) στον εργαζόμενο (εκπαιδευτικό) ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κάμερες, γραφίδες και διαδίκτυο, ώστε να προσφέρουν εργασία; ΟΧΙ.

Επομένως, γιατί να συναινέσουν οι εκπαιδευτικοί στην άσκηση πολιτικής από την κυβέρνηση, τη στιγμή που υπάρχουν πανηγυρισμοί για την επιτυχία της τηλεκπαίδευσης σε περισσότερες από 46.000 τάξεις και πως δεν χάθηκε ούτε μία ώρα μαθήματος;

Ασκεί ανέξοδη πολιτική η κυβέρνηση με τα χρήματα και τον εξοπλισμό των εργαζομένων / υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας;

Εφόσον η κυβέρνηση θέλει να καθιερώσει την τηλεκπαίδευση και κατά την άποψή μας καλώς θέλει να μπορεί να την εφαρμόζει σε έκτακτες περιπτώσεις, ώστε να μην αποκόπτονται οι μαθητές από την εκπαιδευτική διαδικασία, θα πρέπει να προμηθεύσει όλους τους εκπαιδευτικούς με λαπ τοπ και σύνδεση στο διαδίκτυο.

Σε όσους νομίζουν ότι η πρόσβαση στο WeBex ήταν δωρεάν μέσω της κινητής τηλεφωνίας, να τους ενημερώσουμε από την προσωπική μας εμπειρία, πως ενώ ο μαθητής ήταν στο WeBex και μόνο, τα μεγαμπάιτ μειώνονταν με τρομακτικό ρυθμό. Σε ενόχλησή μας προς τον πάροχο, μας ειπώθηκε πως ναι μεν το Υπουργείο είχε πει πως η πρόσβαση είναι δωρεάν, κάτι τέτοιο όμως στην πράξη ΔΕΝ ίσχυε. Επειδή η πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι μας ήταν αδύνατη εξαιτίας κοψίματος καλωδίου κατά τη διάρκεια δημοσίων έργων, ο πάροχος μας προσέφερε απεριόριστα μεγαμπάιτ για μία εβδομάδα, ενώ μας ζήτησε να επικοινωνήσουμε και πάλι μαζί του σε περίπτωση που δεν αποκατασταθεί η βλάβη στο σταθερό δίκτυο.

Αντί λοιπόν το Υπουργείο να μοιράζει βάουτσερ των 200€ θα ήταν προτιμότερο να προβεί σε μαζική αγορά 200.000 λαπ τοπ συγκεκριμένων προδιαγραφών, γραφίδων και συνδέσεων στο διαδίκτυο. Ας μην ξεχνάμε πως κάθε έτος προσλαμβάνονται 40.000 αναπληρωτές, οι οποίοι με μια βαλίτσα στο χέρι, παρέχουν τις υπηρεσίες τους μακριά από το σπίτι τους. Τα σπίτια που συνήθως νοικιάζουν, ΔΕΝ έχουν ίντερνετ και προσπαθούν με διαδίκτυο από τον γείτονα ή με μεγαμπάιτ να έχουν πρόσβαση για τα βασικά.

Ο εξοπλισμός αυτός δεν θα χαριστεί στους εκπαιδευτικούς. Ο εξοπλισμός θα χρεώνεται σε κάθε εκπαιδευτικό τον Σεπτέμβριο και θα επιστρέφεται στο σχολείο τον Ιούνιο. Ο εξοπλισμός μέσω κάρτας SIM του Υπουργείου, θα έχει πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που θα έχει εγκρίνει το Υπουργείο και κρίνονται απαραίτητες για την προσφορά τηλεκπαίδευσης.

Κάθε 6 χρόνια, θα γίνεται αντικατάσταση των Υπολογιστών με καινούριους, ενώ οι παλαιοί θα αξιοποιούνται από το Υπουργείο ώστε να υπάρχουν έσοδα.

Το ίδιο ακριβώς θα πρέπει να γίνεται και με τους μαθητές. Στην Α Δημοτικού θα χρεώνεται ένας υπολογιστής (λαπ τοπ) σε κάθε μαθητή, τον οποίο θα διατηρεί μέχρι και την αποφοίτησή του από το Δημοτικό. Στο Γυμνάσιο, θα παραλαμβάνει έναν νέο, τον οποίο θα επιστρέφει με την αποφοίτησή του από το Λύκειο.

Όποιος εκπαιδευτικός ή μαθητής δεν επιστρέψει τον χρεωμένο σ΄ αυτόν εξοπλισμό, θα τον πληρώνει. 200€, 300€, όσο θα έχει κοστολογηθεί κατά την παραλαβή του.

Τότε και μόνο τότε, το Υπουργείο Παιδείας θα έχει δικαίωμα να επιβάλλει την τηλεκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μόνο όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι μαθητές έχουν ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στις πλατφόρμες (WeBex, min.edu, e-class, e-me κλπ εγκεκριμένες) τότε κανένας μαθητής και κανένας εκπαιδευτικός δεν θα δικαιολογείται να «γκρινιάζει» όπως υποστηρίζουν μερικοί κομπλεξικοί εξυπνάκηδες.

Εν κατακλείδι. Λέμε ναι στην τηλεκπαίδευση, αλλά λέμε όχι στον εργασιακό μεσαίωνα και λέμε όχι στην άσκηση πολιτικής με τα χρήματα των εργαζομένων.

Πηγή: Cosmostatus

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: