ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    nikiphoros στη Τι δρομολογεί η ανασύσταση της…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Δημοσθένης ο Μακεδών στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΥ στη Βενιαμίν ο Λέσβιος
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Οι πυρκαγιές και η καταχρηστική διάθεση των στρατιωτικών ελικοπτέρων

Posted by Μέλια στο 11 Αυγούστου, 2021

.

του Κωνσταντίνου Κολοκούρη, υποστρατήγου ε.α

Διαβάζω δημοσιεύματα για τα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού που δεν πετάνε και απορώ με τα σχόλια του κάθε άσχετου. Επειδή η Αεροπορία Στρατού επιτελεί κατά άριστο τρόπο την αποστολή της , κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω σχετικά με την συμμετοχή της στις πρόσφατες πυροσβέσεις και συγκεκριμένα για τα παρακάτω: Οι κάδοι πυρόσβεσης που διαθέτουμε είναι 4 συνολικά και μάλιστα κάποιοι παρουσιάζουν συχνά βλάβη. Συνεπώς δεν θα μπορούσαν να ίπτανται περισσότερα από 4 ελικόπτερα chinook συνολικά ,για κατάσβεση πυρκαγιάς.

Τώρα σε ότι αφορά την επιχειρησιακή ετοιμότητα των ελικοπτέρων, αυτή αναφέρετε γραπτώς και με κάθε λεπτομέρεια καθημερινά ,σε όλη την στρατιωτική ηγεσία και λαμβάνονται οι ανάλογες αποφάσεις. Το βασικό πρόβλημα της περιορισμένης διαθεσιμότητας τους, είναι η καταχρηστική και άσκοπη διάθεση ελικοπτέρων, σε Φορείς και για αποστολές άσχετες με την επιχειρησιακή τους χρησιμοποίηση( ΕΚΑΒ-Αεροπυρόσβεση και λοιπούς Φορείς)

Κυρίως αφορά καταχρηστική διάθεση των ελικοπτέρων σε αποστολές ΕΚΑΒ ,ενώ η κατάσταση του ασθενούς δεν απαιτεί ούτε δικαιολογεί την έγκριση έκτακτης αερομεταφοράς και η διακομιδή του θα μπορούσε να γίνει με τακτικό δρομολόγιο αεροπλάνου της πολιτικής αεροπορίας ή με πλοίο της γραμμής. Δεν μπορεί ο κάθε Διασώστης του ΕΚΑΒ να ζητά αεροδιακομιδή, για ασήμαντη αφορμή και αυτή να εγκρίνεται από την στρατιωτική ηγεσία, λόγω ευθυνοφοβίας. θα αναφέρω ακόμα ότι συγκεκριμένοι Διασώστες σχεδόν κάθε φορά που είχαν υπηρεσία ζητούσαν αεροδιακομιδή , για να λάβουν την προβλεπόμενη οικονομική αποζημίωση.

Με τις ενέργειες αυτές αναλώνουν καταναλώνουν υπέρμετρες ώρες λειτουργίας, σε τέτοιο βαθμό που τα επισκευαστικά κλιμάκια συντήρησης δεν προλαβαίνουν να τα συντηρήσουν ώστε να είναι έτοιμα για ανάληψη νέας αποστολής. Ενδεικτικά αναφέρω ότι, για κάθε 25 ώρες πτήσης αναγκαιεί συντήρηση 2 ημερών , για κάθε 50 ώρες μια εβδομάδα ,για κάθε 100 ώρες ένας μήνας , για 200 ώρες 6 με οκτώ μήνες.

Αλλού είναι το πρόβλημα επομένως………και σε κάθε περίπτωση δεν έχει να κάνει με την διάθεση των ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού στην υπόψη πυρκαγιά, αφού όσα έπρεπε να συμμετέχουν , συμμετείχαν.

Πηγή: Ο λογαριασμός του υποστρατήγου Κωνσταντίνου Κολοκούρη στο Facebook 

Η φωτογραφία είναι από το VETERANOS

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: