ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ντοκουμέντα για τις… στη Ντοκουμέντα για τις περιπολίες…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία: Αμαρ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Aφού τρόμαξαν 1,7 δισεκατομμύρ…
    Πετροβούβαλος στη Η Μακεδονική Δυναστεία (8…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Η Μακεδονική Δυναστεία (8…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η έλλειψη πλοίων φέρνει αύξηση στις τιμές των προϊόντων

Posted by Μέλια στο 22 Ιουνίου, 2021

.

Το κόστος της μεταφοράς δια θαλάσσης εκτινάσσεται σε όλο τον κόσμο, τόσο ώστε να κάνει πλέον ορατή τη διαφορά στις τιμές όλων των προϊόντων.

Η μεταφορά ενός κοντέινερ (12 μέτρων) με εμπορεύματα από τη Σαγκάη της Κίνας στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας κοστίζει σήμερα 10.522 δολάρια, ακριβότερα κατά 547% από τον μέσο όρο της τελευταίας πενταετίας.

Το 80% των προϊόντων που πωλούνται παγκοσμίως μεταφέρονται δια θαλάσσης. Έτσι, αναμένεται να εκτιναχθούν στα ύψη οι τιμές όλων των προϊόντων.

Η έλλειψη κοντέινερ, τα γεμάτα λιμάνια και τα πολύ λίγα πλοία, εκτόξευσαν τις τιμές μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων. Το κόστος μεταφοράς από τη Σαγκάη στο Ρότερνταμ να είναι κατά 67% πιο ακριβό σε σχέση με εκείνο προς τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.

Στο λιανεμπόριο, οι πωλητές έχουν τρεις επιλογές: να σταματήσουν τις εισαγωγές, να ανεβάσουν τις τιμές ή να απορροφήσουν το αυξημένο κόστος προκειμένου να το μετακυλήσουν στον καταναλωτή αργότερα.

Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι να αυξηθεί η τιμή των προϊόντων για τον καταναλωτή.

Από την αύξηση των ναύλων επηρεάστηκαν και οι παραγωγοί ελαιόλαδου της Ευρώπης, τους οποίους δεν συμφέρει πλέον να εξάγουν το προϊόν τους στις ΗΠΑ.

Ως αποτέλεσμα, κάποιες επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τις πρώτες ύλες που χρειάζονται από πιο κοντινές αγορές, κάποιες έχουν σταματήσει τις εξαγωγές σε αγορές που έγιναν ασύμφορες, ενώ κάποιες άλλες χρησιμοποιούν convoy από φορτηγά για να μεταφέρουν τα προϊόντα που χρειάζονται από την Κίνα.

Έτσι, τους τελευταίους μήνες καταγράφεται εκτόξευση των παραγγελιών για νέα πλοία μεταφοράς κοντέινερ. Μέσα στον Μάιο, οι Έλληνες πλοιοκτήτες παράγγειλαν 17 νέα πλοία, μεταξύ αυτών και 4 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα υπόλοιπα ήταν 4 για μεταφορά LNG, 4 για μεταφορά LPG, 4 για γενικό φορτίο και 1 τάνκερ. Η συνολική αξία της Ελληνικής παραγγελίας ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Συνολικά, το 2021 οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν παραγγείλει 79 νέα πλοία όλων των ειδών.

Παγκοσμίως, έγιναν παραγγελίες για 85 πλοία μεταφοράς κοντέινερΟι 22 από αυτές έγιναν από εταιρείες Κινεζικών συμφερόντων, καθώς η αύξηση στα ναύλα μεταφοράς των κοντέινερ από την Κίνα στον υπόλοιπο κόσμο θα έχει ως συνέπεια την μείωση των εξαγωγών. Οι Κινέζοι, προτού χάσουν τους πελάτες τους, αποφάσισαν να ναυπηγήσουν νέα πλοία, ώστε να μειωθούν τα ναύλα μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων.

Με πληροφορίες από Bloomberg και Capital

Πηγή: Cosmostatus

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s