ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

MV Ever Given «Το θηριώδες πλοίο, φρακαρισμένο στο Σουέζ, ανεβάζει την τιμή του πετρελαίου»

Posted by Μέλια στο 28 Μαρτίου, 2021

.

Τουλάχιστον 185 πλοία αναμένουν να περάσουν από τη Διώρυγα, μεταφέροντας πετρέλαιο και καταναλωτικά αγαθά αξίας 10 δισ. δολαρίων

Για τέταρτη ημέρα παραμένει ακινητοποιημένο στη διώρυγα του Σουέζ το θηριώδες φορτηγό πλοίο μεταφοράς κοντέινερς, Ever Given, ιδιοκτησίας εταιρείας από την Ταϊβάν, με σημαία Παναμά, έχοντας δημιουργήσει μία τεράστια «ουρά» πλοίων τα εμπορεύματα των οποίων υπολογίζονταν ως εχθές στα 29 δισεκατομμύρια δολάρια.

Tην ίδια στιγμή, η ολλανδική Smit Salvage –εταιρεία που προσελήφθη από τη διαχείριση του πλοίου προκειμένου να βοηθήσει στην αποκόλλησή του– εκτιμά ότι η επιχείρηση θα μπορούσε να διαρκέσει ημέρες ή και εβδομάδες!

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσο η ρυμούλκηση του τεράστιου πλοίου σε βαθύτερα νερά δεν αποδίδει, οι εκσκαφείς που έχουν επιστρατευτεί χρειάζεται να αφαιρέσουν 20.000 κυβικά μέτρα άμμου από το σημείο όπου έχει κολλήσει το μήκους 400 μέτρων φορτηγό.

Αυτή η καθυστέρηση όμως μεταφράζεται σε τεράστιες οικονομικές απώλειες, δεδομένου ότι περίπου το 12% του παγκόσμιου εμπορίου διέρχεται από τη συγκεκριμένη θαλάσσια οδό. Οπως επισημαίνεται, το κανάλι του Σουέζ δεν το χρησιμοποιούν τα τάνκερ που μεταφέρουν στις ευρωπαϊκές αγορές πετρέλαιο από τον Περσικό, αλλά και πολλά φορτηγά, όπως το MV Ever Given, που μεταφέρουν εμπορεύματα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, τουλάχιστον 185 πλοία αναμένουν να περάσουν από τη Διώρυγα του Σουέζ και μεταφέρουν πετρέλαιο και καταναλωτικά αγαθά αξίας 10 δισ. δολαρίων! 

Μία πρόχειρη εκτίμηση της ναυτιλιακής επιθεώρησης Lloyd’s List δείχνει ότι ο αποκλεισμός της Διώρυγας του Σουέζ από την προσάραξη του MV Ever Given μπλοκάρει τη διέλευση πλοίων που σε καθημερινή βάση μεταφέρουν από τη διώρυγα προϊόντα αξίας 5,1 και 4,5 δισ. δολαρίων, με κατεύθυνση προς τη Δύση και την Ανατολή, αντίστοιχα.

Η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), που έχει αναλάβει χρέη τεχνικής διεύθυνσης του Ever Given, ανέφερε σε μια ανακοίνωση ότι οι προσπάθειες βυθοκόρησης συνεχίζονται, αν και προς το παρόν έχουν καταλήξει σε αποτυχία.

Μόνο πέρυσι, σύμφωνα με τη διαχειρίστρια Αρχή, από τη Διώρυγα πέρασαν περίπου 19.000 πλοία –51,5 πλοία την ημέρα– παρέχοντας στην αιγυπτιακή οικονομία έσοδα ύψους 6 δισ. δολ. σε τέλη διέλευσης.

Καθώς επίσης από τη λειτουργία της διώρυγας εξαρτάται εν πολλοίς η παγκόσμια διακίνηση πετρελαίου, είναι ορατός ο κίνδυνος, αν δεν ανοίξει σε σύντομο χρονικό διάστημα, να επηρεαστούν οι τιμές του «μαύρου χρυσού», αλλά και να εκτοξευθεί το κόστος των θαλάσσιων μεταφορών, αφού τα πλοία θα υποχρεωθούν να ακολουθούν μακρύτερες και, άρα, πιο χρονοβόρες και πολυδάπανες διαδρομές.

Πηγή: kourdistoportocali

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: