ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Καταλήψεις «Όταν δεν πληρώνουν για κάτι, δεν το εκτιμούν»

Posted by Μέλια στο 30 Σεπτεμβρίου, 2020

.

Α. Παπαγιάννης Ιατρός

Θα θυμηθώ κάτι που μου διηγήθηκε ένας πνευματικός πριν μερικές δεκαετίες. Τον επισκέφθηκε ένας συμπατριώτης του που είχε μεταναστεύσει νέος στην Αμερική και είχε να τον δει μια ζωή. Τον ρώτησε για το έργο του, κι εκείνος του είπε ότι εξομολογούσε πολύ κόσμο, οπότε ο ξενοφερμένος έκανε την αναπάντεχη ερώτηση: «Τους χρεώνεις τίποτε, πάτερ;»

Ο πατήρ τον κοίταξε με εύλογη απορία, κι εκείνος έσπευσε να διευκρινίσει: «Όταν δεν πληρώνουν για κάτι, δεν το εκτιμούν».

Θυμήθηκα την ιστορία καθώς διάβαζα για τις πρόσφατες καταλήψεις σε σχολεία. Άσχετο; Όχι βέβαια. Όταν έχεις καλλιεργήσει την αντίληψη πώς ό,τι προσφέρεται δωρεάν είναι αυτοφυές ‘δικαίωμα’ και δεν κοστίζει τίποτε, τότε το αυτονόητο συμπέρασμα για πολλούς είναι «Μπάτε, σκύλοι, αλέστε». Δεν ζητώ συγγνώμη για την ζωική παρομοίωση (ίσως μόνο από τους σκύλους…).

Εδώ και 46 χρόνια (Μεταπολίτευση) οι καταλήψεις έχουν γίνει κάπως σαν την κλιματική αλλαγή: κάθε χρόνο και περισσότερες, κάθε φορά και για άλλους λόγους, όλο και πιο ευτελείς και βέβαια τελείως ξένους προς την παιδεία. Τα αριστερά κόμματα (μόνο αυτά) χρησιμοποιούν τους μαθητές ως υπομόχλιο για να προάγουν δικές τους ‘ατζέντες’, ξέροντας ότι κανείς δεν πρόκειται να υποστεί συνέπειες.

Διαβάζω πρόσφατο παράθεμα (Καθημερινή 26/9):

«Μια ομάδα μαθητών περνάει ένα λουκέτο στην πόρτα και όλοι παραδίδονται. Στέκουν, κοιτούν και περιμένουν πότε θα βαρεθούν και θα επιστρέψουν στα θρανία. Τα πολιτικά κόμματα της αντιπολίτευσης ή υποστηρίζουν ή αποφεύγουν να  καταδικάσουν την κατάληψη. Όλοι κατά βάθος επιχαίρουν γιατί νομίζουν ότι προκαλούν βλάβη στην κυβέρνηση. Τη βλάβη στα παιδιά του λαού κανείς δεν την υπολογίζει».

Δύσκολο, σχεδόν αδύνατο, και εντελώς ανώφελο να κλείσεις τον ασκό του Αιόλου όταν έχει πλέον αδειάσει από ανεμοθύελλες. Αν όμως δεν τεθεί ένα επώδυνο ‘κόστος’ (σύμφωνα με το σχόλιο του Ελληνοαμερικανού που προανέφερα), δεν πρόκειται να ξυπνήσουν γονείς και καθηγητές. Αυτό μπορεί να είναι είτε αναπλήρωση (με πραγματικό και όχι εικονικό χρόνο διδασκαλίας) των χαμένων σχολικών ημερών ή οικονομική αποζημίωση του κράτους από τις οικογένειες των μαθητών για παρακώλυση των υπηρεσιών του .

Κι αν αποβληθούν και μερικοί από τους τακτικούς πρωτεργάτες των καταλήψεων, δεν πρόκειται βέβαια να στενοχωρηθούμε ιδιαίτερα.

Πηγή: ΓορΓά παρεστιΓμένα

Εικόνα από: CNN

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: