ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Οι σκιώδεις φίλοι το… στη Οι σκιώδεις φίλοι του φέι…
    Χρήστος Ι. Δρούγκας στη Οι αδίστακτοι: «Ληστέψανε την…
    Γράμμα του Τζούλιαν… στη Γράμμα του Τζούλιαν Ασάνζ: μη…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 8ης 9ης… στη Γράμμα του Τζούλιαν Ασάνζ: μη…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 8ης 9ης… στη Αύξηση των τουρκικών κατασκοπι…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Γερμανία: Εξετάζεται το ενδεχόμενο απαγόρευσης της μαντίλας στα σχολεία

Posted by Μέλια στο Μαΐου 20, 2019

.

Η κυβέρνηση της Γερμανίας εξετάζει με τη σειρά της το ενδεχόμενο να απαγορεύσει να φορούν την ισλαμική μαντίλα οι μαθήτριες, σε μια χώρα που μετράει 5 εκατομμύρια μουσουλμάνους, εικοσιτετράωρα μετά την ψήφιση νομοσχεδίου για τον σκοπό αυτό στην Αυστρία.

«Είναι παράλογο μικρά κορίτσια να φορούν μαντίλα, η πλειονότητα των μουσουλμάνων έχει επίσης αυτή την άποψη», τόνισε η κυβερνητική επιτετραμμένη για το ζήτημα της κοινωνικής ένταξης των μεταναστών, η Ανέτε Βίντμαν-Μάουτς, σε δηλώσεις της στην εφημερίδα Bild που κυκλοφορεί.

«Πρέπει να μελετηθούν όλα τα μέτρα που θα μπορούσαν να προστατεύσουν τα κορίτσια από κάτι τέτοιο, από το να συζητήσουμε με τους γονείς ως την απαγόρευση», πρόσθεσε η ίδια.

Η δήλωση της Βίντμαν-Μάουτς καταγράφεται μετά την έγκριση προχθές Τετάρτη από τη Βουλή της Αυστρίας του νόμου ο οποίος καταρτίστηκε από την κυβέρνηση δεξιάς-ακροδεξιάς και απαγορεύει την ισλαμική μαντίλα στα πρωτοβάθμια σχολεία της χώρας.

«Το να απαγορευθεί γενικά [στις μαθήτριες] να φορούν τη μαντίλα, όπως στην Αυστρία, θα δυσκολέψει εκείνα τα κορίτσια που έχουν αποφασίσει να φορούν μαντίλα ως ένδειξη της θρησκευτικής τους πίστης», επισήμανε πάντως στην Μπιλτ ο Μάρκους Βάινμπεργκ, συντηρητικός γερμανός βουλευτής ειδικευμένος σε οικογενειακές υποθέσεις. Υπενθύμισε συναφώς το «συνταγματικά κατοχυρωμένο στη Γερμανία δικαίωμα του θρησκεύεσθαι ελεύθερα».

Η κοινότητα των μουσουλμάνων της Γερμανίας εκτιμάται ότι αριθμεί περίπου πέντε εκατομμύρια ανθρώπους το τρέχον διάστημα, ή το 6% του συνολικού πληθυσμού. Πρόκειται κυρίως για πρόσωπα με τουρκική υπηκοότητα ή καταγωγή.

Πηγή: RIMSE

Εικόνα από: Deutsche Welle

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s