ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ρωσικό υποβρύχιο «σπάει» την σύμβαση Μοντρέ στα Στενά του Βοσπόρου;

Posted by Μέλια στο 18 Μαρτίου, 2019

.

«Μπορούν να διέλθουν υποβρύχια, εάν έχουν φύγει από τη βάση τους στη Μαύρη Θάλασσα, για πρώτη φορά μετά την κατασκευή τους ή την αγορά τους, ή αν επιστρέφουν από μια επισκευή σε ναυπηγεία εκτός της Μαύρης Θάλασσας.»

Αυτό αναφέρει η σύμβαση Μοντρέ για τα υποβρύχια που σημαίνει πως το Kilo του Ρωσικού Ναυτικού έκανε παράνομη διέλευση την Παρασκευή από τα Στενά του Βοσπόρου, και μάλιστα περνώντας μπροστά από το Αμερικανικό Προξενείο στην Κωνσταντινούπολη.

Η κίνηση αυτή των Ρώσων συνέπεσε με τον εορτασμό των 5 χρόνων από την επέμβαση στην Κριμαία. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ρωσία αδιαφορεί για τις Διεθνείς Συνθήκες και Συμβάσεις, τις οποίες χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ για τις δικές τους επεμβάσεις, και την τήρηση της Διεθνής νομιμότητας.

Στις 20 Ιουλίου 1936 υπεγράφη, η Σύμβαση του Montreux που αφορά το καθεστώς των Στενών παρέχοντας στην Τουρκία τον πλήρη έλεγχο τους και η οποία εγγυάται την ελεύθερη διέλευση των πολεμικών πλοίων σε καιρό ειρήνης και παρέχει το δικαίωμα στην Τουρκία να επανεξετάσει την στρατικοποίηση των Στενών.

Τα έξι σημεία

1. Ο σκοπός της Σύμβασης του Μοντρέ είναι να ρυθμίζει τη διέλευση των πολεμικών και μη πολεμικών πλοίων, μέσω των Στενών των Δαρδανελίων.

2. Με την ονομασία Στενά καθορίζονται τα Δαρδανέλια, η Θάλασσα του Μαρμαρά και ο Βόσπορος.

3. Η σύμβαση προβαίνει σε σαφή διαφοροποίηση μεταξύ των χωρών της Μαύρης Θάλασσας – Τουρκία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουκρανία, Ρωσία, Γεωργία- και χωρών που δεν βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα.

4. Τα εμπορικά πλοία έχουν απόλυτη ελευθερία διέλευσης μέσω των Στενών. Στα Στενά το «Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Πλοίων» [Vessel Traffic Services Centre] ρυθμίζει τις διελεύσεις σύμφωνα με τους κανονισμούς θαλάσσιας κυκλοφορίας για τα Στενά από το 1998.

5. Οι χώρες της Μαύρης Θάλασσας.

Δεν μπορούν να περάσουν πολεμικά πλοία τα οποία είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για να μεταφέρουν αεροπλάνα μέσω των Στενών.

Μπορούν να διέλθουν υποβρύχια, εάν έχουν φύγει από τη βάση τους στη Μαύρη Θάλασσα, για πρώτη φορά μετά την κατασκευή τους ή την αγορά τους, ή αν επιστρέφουν από μια επισκευή σε ναυπηγεία εκτός της Μαύρης Θάλασσας.

Μπορούν να περάσουν πολεμικά πλοία μέσω των Στενών,κοινοποιώντας αίτημα στην Τουρκία, μέσω διπλωματικής οδού, 8 ημέρες πριν από τη διέλευση.

6. Οι χώρες εκτός Μαύρης Θάλασσας.

Δεν μπορούν να περάσουν πολεμικά πλοία τα οποία είναι σχεδιασμένα για να μεταφέρουν αεροπλάνα μέσω των Στενών.

Δεν μπορούν να περάσουν τα υποβρύχια.

Μπορούν να περάσουν πολεμικά πλοία ξένων χωρών προς τη Μαύρη Θάλασσα, όταν το εκτόπισμά τους δεν υπερβαίνει τους 45.000 τόνους.

Δεν μπορούν να διατηρήσουν τα πλοία τους στη Μαύρη Θάλασσα πλέον των 21 ημερών.

Δεν μπορούν να έχουν περισσότερα από 9 πλοία στη Μαύρη Θάλασσα την ίδια περίοδο

Μπορούν να περάσουν πολεμικά πλοία από τα Στενά, κοινοποιώντας στην Τουρκία μέσω της διπλωματικής οδού 15 ημέρες πριν από τη διέλευση.

Πηγή: Via Diplomacy

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: