ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Επικαιρότητα 3ης Ιου… στη H ανοιχτή αγκαλιά
    Επικαιρότητα 1ης Ιου… στη Φθινόπωρο και τέταρτη δόση…
    georgeiraklion στη Αβέρωφ: Δέκα «ολόκληρα» χρόνια…
    3 του Ιούνη ξεχείλισ… στη Τό Ὁλοκαύτωμα στήν Κάνδανο (3…
    Επικαιρότητα 28ης Μα… στη Ο κορονοϊός και η ελευθερία το…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το «πείραμα» που ανησυχεί την Αντιτρομοκρατική

Posted by Μέλια στο 27 Δεκεμβρίου, 2018

.

Βαγγέλης Σαρακινός

Προβληματισμό προκαλεί στην Αντιτρομοκρατική η βομβιστική επίθεση που σημειώθηκε το πρωί έξω από τον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου στο Κολωνάκι. Το σημείο της έκρηξης, η χρονική συγκυρία, η συνδεσμολογία, αλλά κυρίως το γεγονός ότι δεν υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα είναι τα βασικά σημεία αυτού του προβληματισμού και όχι αδίκως.

Η έκρηξη σημειώθηκε στις 7:00 το πρωί και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός αστυνομικού και του νεωκόρου του ναού, ο οποίος είχε εντοπίσει το μεταλλικό κουτί, μέσα στο οποίο ήταν τοποθετημένη η βόμβα. Για λόγους που δεν έχουν γίνει γνωστοί, ο ίδιος μετακίνησε το κουτί σε ένα παρτέρι δίπλα στην εκκλησία και λίγα λεπτά αργότερα έφτασαν στο σημείο οι αστυνομικοί, τους οποίους είχε ειδοποιήσει.

Την στιγμή εκείνη σημειώθηκε και η έκρηξη από την οποία τραυματίστηκαν ο νεωκόρος και ένας από τους αστυνομικούς, ο οποίος νοσηλεύεται, ευτυχώς όχι σε κρίσιμη κατάσταση, στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο.

Επικίνδυνη πρόβα

Σύμφωνα με όσα διαρρέουν, και αναπαράγονται από όλα τα ειδησιογραφικά sites, ο εκρηκτικός μηχανισμός, που αποτελούνταν από μπουκάλια με εύφλεκτο υγρό πάνω στα οποία ήταν δεμένα  διάφορα βαρελότα, δεν παραπέμπει σε κάποια γνωστή τρομοκρατική ομάδα.

Το γεγονός αυτό κάνει τους αστυνομικούς να εκτιμούν ότι πρόκειται για νέους και μάλλον  «εκπαιδευόμενους»   τρομοκράτες, οι οποίοι έκαναν πρόβα με την συγκεκριμένη ενέργεια. Αυτή η «δοκιμή» ωστόσο έγινε σε ένα πολυσύχναστο σημείο, σε Ιερό Ναό, ημέρες Χριστουγέννων και κυρίως ήταν ένα «τυφλό χτύπημα».

Αυτό ακριβώς είναι το στοιχείο που δείχνει να ανησυχεί περισσότερο τους αξιωματικούς της αντιτρομοκρατικής, καθώς αν δεν είναι απόρροια της «απειρίας» των δραστών, συνιστά παραβίαση του «ηθικού κώδικα» (όσο μας επιτρέπεται να μιλάμε για ηθική και αρχές σε περιπτώσεις τρομοκρατίας) που εφάρμοζε η λεγόμενη «αριστερή τρομοκρατία» για την αποφυγή θυμάτων που δεν αποτελούσαν στόχο. Αν πρόκειται για τέτοια.

Σε αυτήν την περίπτωση θα έχουμε να κάνουμε όμως με μία μετάλλαξη, αφού από αδιαφορία ή πρόθεση μπορεί να υπάρξουν θύματα (από καθαρή τύχη δεν συνέβη σήμερα) που δεν αποτελούν στόχο. Θα έχουμε να κάνουμε δηλαδή με μια στροφή προς τα «τυφλά χτυπήματα», τα οποία διεθνώς στο παρελθόν προέρχονται από άλλους πολιτικούς χώρους και ιδιαίτερα από την «ισλαμική τρομοκρατία».

Ο τόπος και ο χρόνος

Η επίθεση σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας, σε μία πολυσύχναστη και καλά φρουρούμενη περιοχή. Αυτό ωστόσο δεν ξενίζει, καθώς και στο παρελθόν σημειώθηκαν βομβιστικές και τρομοκρατικές επιθέσεις στην ίδια περιοχή και σε άλλες με τα ανάλογα χαρακτηριστικά. Το αξιοσημείωτο στην σημερινή επίθεση είναι ότι είχε ως στόχο έναν Ιερό Ναό και μάλιστα του πολιούχου των Αθηνών Διονυσίου του Αρεοπαγίτη, προστάτη των Δικαστικών και του Δικαστικού Σώματος.

Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο της σημερινής επίθεσης είναι ότι σημειώθηκε ημέρες Χριστουγέννων, ημέρες δηλαδή που περισσότεροι άνθρωποι προσέρχονται στις εκκλησίες, άλλοι επειδή πιστεύουν και άλλοι για λόγους διακονίας. Τα πακέτα έξω από εκκλησίες είναι άλλωστε ένα συνηθισμένο φαινόμενο, καθώς όλα τα χρόνια, και στην διάρκεια της κρίσης ακόμη περισσότερο, όσοι πολίτες θέλουν να αφήσουν πράγματα για του συνανθρώπους τους τα εναποθέτουν στον περίβολο εκκλησιών.

Το αν οι βομβιστές επέλεξαν γι αυτόν τον λόγο την εκκλησία, θεωρώντας ότι δεν θα προκαλέσουν υποψία, είναι κάτι στο οποίο μπορεί να απαντήσει μόνο η έρευνα της Αντιτρομοκρατικής. Αν όμως, παρότι η εκτίμηση είναι ότι πρόκειται για πρόβα, η εκκλησία αποτελούσε συνειδητό στόχο, τότε μάλλον ανοίγει το πράγμα και μπαίνουμε σε αχαρτογράφητα νερά.

Πηγή: SLpress

.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: