ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Η ομηρία και ο θάνατος του Κων…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Η 11η Σεπτεμβρίου στην ιστορία…
    ΚΡΙΤΩΝ στη Άρχισε η ολομέτωπη Τουρκική πρ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Τὸ Ἅγιον Ὅρος καὶ ἡ Παναγ…
    Μέλια στη Τὸ Ἅγιον Ὅρος καὶ ἡ Παναγ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η υπερνίκηση του φόβου

Posted by Μέλια στο 11 Νοεμβρίου, 2018

Είναι πολλοί που εκτιμούν ότι η αδικαιολόγητη εκτέλεση από πλευράς των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας του Κωνσταντίνου Κατσίφα στόχευε στον εκφοβισμό των μελών της ΕΕΜ και στο περιορισμό της ελεύθερης κοινοτικής της ζωής κατά την ιστορική της παράδοση και σύμφωνα με όσα της κατοχυρώνουν τα δικαιώματα της. Οι δηλώσεις του Αλβανού Πρωθυπουργού που υπαγόρευσαν και καθοδήγησαν την αντιμετώπιση του θέματος απ’ τα ΜΜΕ σε συνδυασμό με την υπερενεργητικότητα των γνωστών ανθελληνικών και εθνικιστικών πολιτικών κομμάτων και οργανώσεων, επιβεβαιώνουν ότι όντως συνεχίζεται η προσπάθεια ώστε δια της ψυχολογικής βίας και σε συνδυασμό και με πολιτικές πράξεις τεθεί υπό αυστηρό έλεγχο η ΕΕΜ.

Στην ουσία επιχειρείται ο σταδιακά μεθοδευμένος ξεριζωμός της ιστορικής Ελληνικής παρουσίας εξωτερικεύοντας στην ουσία φοβικά σύνδρομα στα Τίρανα και σε τμήματα της Αλβανικής κοινωνίας ότι η παρουσία της ΕΕΜ αποτελεί κίνδυνο ακεραιότητας της Αλβανίας.

Η παρακράτηση στα Τίρανα της σορού του μακαρίτη Κωνσταντίνου Κατσίφα αποδεικνύει όχι απλά την παραβίαση κανόνων του ανθρωπισμού και καταστρατήγηση των νομικών διαδικασιών. Επιβεβαιώνει ότι το σενάριο ήθελε συν τις άλλοις όσο πιο βαθύ τραύμα στην ψυχολογία της κοινωνίας της ΕΕΜ και κατ επέκταση γιατί όχι ευρύτερα των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή. Είναι στη λογική αυταρχικών καθεστώτων ώστε να ξεκινούν καταπιέζοντας και παραβιάζοντας τα δικαιώματα των μειονοτήτων με στόχο το σύνολο της κοινωνίας. Ο Ράμα επιχειρώντας να τρομοκρατήσει την ΕΕΜ δεν ικανοποιεί μόνο τις ομάδες των εθνικιστών. Λαμβάνοντας υπόψη την υποστήριξη της ΕΕΜ απ’ το πανελλήνιο και τις δυνατότητες της αντίδρασης της διεθνώς επιχειρεί να δώσει μάθημα «συνετισμού» σε όλο το λαό της χώρας.

Έχοντας λοιπόν υπόψη ότι ενδεχόμενος στόχος όλου αυτού του σεναρίου ήταν να πληγεί η ψυχολογία της ΕΕΜ και να καλλιεργηθεί σύνδρομο φόβου ώστε να την καταστήσει έρμαιο των βουλών της κυβέρνησης Ράμα, η τελετή ταφής του μακαρίτη Κωνσταντίνου αποτελεί στην ουσία πράξη υπέρβασης του φόβου. Όλοι σχεδόν όσοι μπορούσαν απ’ όλα τα μέρη της φυσικής παρουσίας της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας ήταν στους Βουλιαράτες, την Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου. Για να αποχαιρετίσουν τον Κωνσταντίνου. Να αποτίσουν φόρο τιμής κατά τα όσα η ελληνορθόδοξη παράδοση μας επιβάλει και η Εκκλησία μας κατοχυρώνει. Ταυτόχρονα όμως να υπογραμμίσουν την αποφασιστικότητα να μην υποταχθούν. Να υπερνικήσουν το φόβο και στην ουσία να αγωνιστούν για να ακυρώσουν οποιουσδήποτε και από οπουδήποτε μεθοδεύονται σενάρια ξεριζωμού του ή βιωτής σε καθεστώς σκλαβιάς και μη εφαρμογής των δικαιωμάτων τους.

Απεδείχθη επίσης ότι ελλοχεύει και ένας άλλος φόβος. Αυτός ώστε απ’ την Αθήνα και στις συνομιλίες και διάλογο για την απαραίτητη ανάπτυξη των ελληνοαλβανικών σχέσεων δεν αποδίδεται η απαιτούμενη προσοχή στην ανάγκη για πολύ πιο ουσιαστική και λεπτομερή κατοχύρωση της ΕΕΜ. Δεν είναι αβάσιμος φόβος με βάση τα όσα δημοσίως διαρρέουν για το περιεχόμενο των συνομιλιών και τις τοποθετήσεις παραγόντων του πολιτικού βίου στην Ελλάδα. Η τελετή της κηδείας μετατράπηκε και σε δημόσια καταγγελία για ενδεχόμενο ώστε να γίνουν εκπτώσεις στην διάσταση της κατοχύρωσης της ΕΕΜ και το βάρος που πρέπει να έχει τούτο στις ελληνοαλβανικές επαφές και επικοινωνία.

Αυτή τη φορά μάλιστα όχι όπως σε άλλες περιπτώσεις ο πόνος και η θλίψη των γηγενών Ελλήνων στα μέρη τούτα δεν ήταν βουβή και πνιγμένη στον ανθρώπινο πόνο. Είχε όσο δάκρυ ταιριάζει σε ένα νέο παλικάρι. Είχε διαμαρτυρία για την αψυχολόγητη χρήση βίας απ’ την πολιτεία. Είχε αγωνία για το μέλλον και την προοπτική. Είχε βέβαια και την προσευχή όσων ήταν παρόντες και όλου του πανελληνίου για να αναπαυθεί η ψυχή του εκλιπόντος, να γαληνέψει η οικογένεια και να επικρατήσει ειρήνη βασισμένη στα δικαιώματα και τις ελευθερίες.

Είναι τόσο έντονη η αίσθηση και ο φόβος και για κάτι άλλο που επιβεβαιώθηκε αμέσως μετά την κηδεία απ’ τις συμπεριφορές της πολιτείας. Είχε διαπιστωθεί και πέρυσι με αφορμή της εκλογές στη συμπεριφορά του Ράμα και άλλων παραγόντων. Επανέρχονται σε λογικές και πρακτικές του καθεστώτος Χότζα ώστε να αποκόψουν την ΕΕΜ απ’ τον ομφάλιο λώρο με τον Εθνικό κορμό και να την ποδηγετούν και αντιμετωπίζουν σαν κτήμα τους. Δεν είναι αβάσιμος φόβος που και αυτός με την συμπαράσταση που αισθάνθηκε στους Βουλιαράτες η κοινωνία της ΕΕΜ δεν είναι ακατανίκητος…

Πηγή: Tachydromos

.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s