ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Θάνατος στα λατινικά, ζήτω η κοινωνιολογία.

Posted by Φαίη στο 5 Οκτωβρίου, 2018

 Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Θάνατος στα λατινικά και στα αρχαία ελληνικά. Ζήτωσαν η κοινωνιολογία του Μαρξ και του Ντιρκέμ και η ψυχανάλυση του Φρόϊντ.

Στα τάρταρα ο δυτικός πολιτισμός, γλώσσα, θρησκεία, ιστορία, αξίες, τέχνη, ήθη και έθιμα. Ζήτωσαν η πολυπολιτισμικότητα, η παγκοσμιοποίηση, η νέα εποχή, ο μηδενισμός και ο ηδονισμός. Θάνατος στο σχολείο της δημιουργίας άξιων, έντιμων και μορφωμένων πολιτών, συνεχιστών της Παράδοσης τους. Ζήτω το σχολείο τη νέας εποχής, το «δημοκρατικό σχολείο», όπως το ονειρεύθηκε ο τέως Υπουργός Παιδείας και πρώην Γραμματέας της ΕΚΟΝ «Ρήγας Φεραίος», νεολαίας του ΚΚΕ Εσωτερικού, και το υλοποιεί με περισσό ζήλο ο τωρινός Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.

Τα λατινικά καταργούνται, με υπουργική απόφαση. Το επιχείρημα είναι πως καλλιέργησαν «την κουλτούρα της παπαγαλίας» στις εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Είναι αληθές αυτό. Είναι – και αυτό – προϊόν της σοσιαλιστικής λογικής της εξίσωσης των πάντων στο ναδίρ και της «διευκόλυνσης» του έργου διδασκόντων, διδασκομένων και εξεταστών.

Ιδεολογική επιλογή είναι η κατάργησή των λατινικών. Γιατί «παπαγαλία» δεν υπάρχει μόνο στα λατινικά. «Παπαγαλία» τα παιδιά του δημοτικού μαθαίνουν την προπαίδεια. Θα την καταργήσουν; «Παπαγαλία» οι μαθητές και οι μαθήτριες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης μαθαίνουν τη Χημεία. Είναι γνωστό το «Κα – κο – 3» για το ανθρακικό ασβέστιο…Θα καταργήσουν και τη Χημεία; Στα μαθηματικά και στη φυσική οι ασκήσεις έχουν μηχανιστικό χαρακτήρα. Θα τα καταργήσουν και αυτά; Ακόμη και η « Έκθεση Ιδεών» έχει τυποποιηθεί με «ρετσέτες». Θα την καταργήσουν και αυτήν; Ακόμη και η Ιστορία έχει τυποποιηθεί και αποστεωθεί από την ουσία Της. Πάει και αυτή;…

Το βασικό στην Παιδεία του λαού είναι το Κράτος. Αυτό αποφασίζει σε ποια πολιτισμικά στοιχεία δίνει προτεραιότητα. Ακολουθεί ο τρόπος, που αυτά θα δοθούν στους μαθητές και στις μαθήτριες, ώστε να καταστούν ελκυστικά. Το σημερινό ελληνικό κράτος έχει αποφασίσει ότι οι κλασσικές σπουδές στον αυριανό πολίτη είναι άχρηστες. Όπως και τα Θρησκευτικά είναι απόβλητα. Όλα παράγουν σκέψη και ήθος, που δεν ταιριάζουν στη νέα εποχή. Ο Όμηρος δεν χρειάζεται, ούτε ο Αριστοτέλης και ο Αισχύλος, ούτε ο Κικέρωνας, ο Οράτιος και ο Οβίδιος, ούτε το ρωμαϊκό Δίκαιο, ούτε ο ανθρωπισμός του Χριστιανισμού και η κουλτούρα που δημιούργησε. Στη νέα εποχή κυριαρχούν οι Elon Musk (Space X), Ray Kurzveil (Google), Steve Jobs (Apple), Mark Zuckerberg (Facebook)…. Η κλασσική Παιδεία και ο πολιτισμός που δημιουργήθηκε από την Αθήνα, τη Ρώμη και την Ιερουσαλήμ ενοχλούν την πολυπολιτισμικότητα, την παγκοσμιοποίηση, τη μετατροπή του ανθρώπου σε ένα αυτόματο ρομποτοειδές.

Έχουμε τη δύναμη να αντισταθούμε στην επιβολή της Παιδείας, που ονειρεύονται οι θεωρητικοί του ΣΥΡΙΖΑ και εφάρμοσαν και εφαρμόζουν οι κ.κ. Φίλης και Γαβρόγλου; Ναι, αλλά πρώτα πρέπει να ξυπνήσουμε από τον πολιτισμικό και εθνικό λήθαργο, στον οποίο μας έχουν ρίξει ο καταναλωτισμός και ο πρακτικός υλισμός. Και μετά να εκδηλώσουμε την αντίδραση μας εκφράζοντας ανοικτά την άρνησή μας να υποταγούμε στις επιταγές της παγκοσμιοποίησης και αυτών, που την προωθούν στην Πατρίδα μας.-

Πηγή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: