ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Advertisements
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 21 ΕΩΣ… στο Γιατί η Ευρώπη αυτοκτονεί…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 21 ΕΩΣ… στο Η τρισδιάστατη ἀπεικόνιση ἑνὸς…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 21 ΕΩΣ… στο Ελληνική Παιδεία ώρα… μηδ…
    Αργυρώ στο Μασονικαί επιδράσεις εις τα έρ…
    Mario petropoulaki στο H Tουρκία κατέχει το 40% της π…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η όξινη Μνήμη, η άοσμη Λήθη…

Posted by Μέλια στο Αύγουστος 21, 2018

…ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Το κύμα του πόνου από την τραγωδία στο Μάτι υποχωρεί για το πλήθος και υποστέλλεται από τα πρωτοσέλιδα που γράφουν την Ιστορία. Μένουν τα απόνερα (που πνίγουν όμως, όπως το βουβό κύμα) για τους συγγενείς, τους φίλους, τους δικούς. Για όλους τους άλλους θα μείνουν οι ψεκάδες –τα απειροελάχιστα σταγονίδια από το παρελθόν για να χτυπούν το πρόσωπο της Μνήμης όταν κοιμάται.

Έτσι είναι η φύση μας, έτσι λειτουργεί το ανθρώπινο μυαλό: απωθεί, λησμονεί, πηδάει ασταμάτητα από κλαρί σε κλαρί στο δέντρο της ζωής, όπως ο πίθηκος στο δέντρο της ζούγκλας. Το ίδιο έγινε σε όλους τους σπαραγμούς:

Το ’66 με το Ηράκλειο που καταποντίστηκε στη Φαλκονέρα, το ’81 με την εκατόμβη του Καραϊσκάκη, πάλι το ’81 με τους σεισμούς στις Αλκυονίδες και τις καταρρεύσεις των  πύργων αυθαιρεσίας που είχαν κτιστεί, κυριολεκτικά στην άμμο, το ’99 με το χτύπημα του Εγκέλαδου στην καρδιά της Αθήνας, το 2000 με τη Σάμινα που βυθίστηκε έξω από την πόρτα μας, στις παριανές  Πόρτες, το ’03 με το θάνατο 21 μαθητών Λυκείου στη σχολική εκδρομή, στα Τέμπη, το ’05 με τη συντριβή του αεροσκάφους της Ήλιος, το ’17 με το ασύλληπτο για τον νου τροχαίο όταν, η Πόρσε-βόμβα σκόρπισε θάνατο και φρίκη τρέχοντας με 320 χιλιόμετρα!

Είμαστε άνθρωποι που ξεχνάμε και, δυστυχώς επαναλαμβάνουμε. Γιατί η μυρωδιά της Μνήμης είναι όξινη, ενοχλεί, ενώ η Λήθη είναι άοσμη, δεν προκαλεί και δεν ενεργοποιεί. Κάνει δηλαδή, ακριβώς ό,τι δεν χρειαζόμαστε για να μην ξαναγίνουμε επικίνδυνοι. Στον εαυτό μας και στους άλλους.

Πηγή:Harddog

.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s