ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Το Ημερολόγιο του Μο… στη Το Ημερολόγιο του Μοναστηρίου…
    Βασίλειος στη Ο ΓΥΦΤΟΔΑΣΚΑΛΟΣ
    3 του Ιούνη ξεχείλισ… στη Τό Ὁλοκαύτωμα στήν Κάνδανο (3…
    Πλησίστιος στη ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΣΑΒΒΑΙΝΑ,ἡ Ἡρωΐδα το…
    Γιώργης στη Ο υιός Νετανιάχου μοιράζει πόν…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης στα χνάρια της αντίχριστης «Θεολογικής» Ακαδημίας Βόλου – Συνέδριο «Σταυροδρόμια Θεολογικῶν Διαλόγων» –

Posted by Φαίη στο 28 Απριλίου, 2018

 σ.σ. Είναι πλέον γεγονός. Η ψευδοσύνοδος της Κρήτης αποτελεί πλέον το ‘νόμιμο’ άλλοθι, την  ‘νόμιμη’ βάση, πάνω στην οποία οι οικουμενιστές χτίζουν τη νέα ‘Εκκλησία’ τους. Διαβάστε και θα καταλάβετε. Υπενθυμίζουμε ότι η ψευδοσύνοδος έχει καταγραφεί στα δίπτυχα της Εκκλησίας  της Ελλάδος ως «ένα μεγάλο γεγονός».

«Σταυροδρόμια Θεολογικῶν Διαλόγων» – Θεολογικὸ Συνέδριο στὴν ΟΑΚ

Ὀρθόδοξος Ἀκαδημία Κρήτης (ΟΑΚ), τὸ Ἵδρυμα PRO ORIENTE (Βιέννη/Αὐστρία) καὶ τὸ Οἰκουμενικὸ Ἰνστιτοῦτο Johann Adam Mohler (Paderborn/Γερμανία), συνδιοργανώνουν Συνέδριο μὲ θέμα: «Σταυροδρόμια Θεολογικῶν Διαλόγων», στὶς ἐγκαταστάσεις τῆς ΟΑΚ, ἀπὸ τὴν Τρίτη 24 ἕως καὶ τὴν Πέμπτη 26 Ἀπριλίου 2018.

Ἡ Θεματολογία τοῦ Συνεδρίου σχετίζεται μὲ τὴ μετάδοση τῶν νέων προοπτικῶν στὴ συνάντηση τῆς Ὀρθοδόξου καὶ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας. Στὸ Συνέδριο συμμετέχουν ἀπὸ τὴν Κοινὴ Διεθνῆ Ἐπιτροπὴ γιὰ τὸν Θεολογικὸ Διάλογο ἀνάμεσα στὴ Ρωμαιοκαθολικὴ καὶ τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, ὁ Καρδινάλιος Kurt Koch, o Ἐπίσκοπος Andrea Palmieri καὶ o Ἀρχιεπίσκοπος Job Getcha. Ἀπὸ τὴν Κοινὴ Καθολικὴ-Ὀρθόδοξη Ἐπιτροπὴ στὴ Γαλλία συμμετέχουν ὁ Ἐπίσκοπος Didier Berthet καὶ ὁ Δρ π. Alexandre Siniakov, ἀπὸ τὴ Μικτὴ Ἐπιτροπὴ τῆς Γερμανικῆς Συνδιάσκεψης Ἐπισκόπων καὶ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐπισκοπικῆς Διάσκεψης στὴ Γερμανία, οἱ Δρ Κωνσταντῖνος Βλιαγκόφτης καὶ Δρ Johannes Oeldemann, ἀπὸ τὴ Βορειοαμερικανικὴ Ὀρθόδοξη-Καθολικὴ Θεολογικὴ Διαβούλευση, ὁ Ἐπίσκοπος Paul Mc Partlan καὶ ὁ Καθηγητὴς Δρ Paul Meyendorff, ἀπὸ τὴν Ἐπιτροπὴ Νέων Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν Θεολόγων τοῦ Ἱδρύματος PRO ORIENTE, οἱ Καθηγητὲς Δρ Στέφανος Ἀθανασίου καὶ Δρ Michaela Hastetter, ὅπως καὶ ἀπὸ τὴν Κοινὴ Ὀρθόδοξο-Καθολικὴ Ὁμάδα Ἐργασίας Ἁγίου Εἰρηναίου, ὁ Καθηγητὴς Δρ Assaad Elias Kattan καὶ ὁ Δρ Johannes Oeldemann.

Ὁμιλητές του Συνεδρίου εἶναι…

ἡ Καθηγήτρια Δρ Barbara Hallensleben (Διάλογος καὶ συνάντηση – Ἀντανακλώντας νέες προοπτικὲς προσέγγισης τῶν Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν),

ὁ Καθηγητὴς Ioan Moga (Μελλοντικὲς Προοπτικὲς Ὀρθοδόξου-Καθολικοῦ Διαλόγου μὲ βάση τὰ τρέχοντα ἔγγραφά της Μεγάλης καὶ Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Κρήτης),

ὁ π. Michel Van Parys OSB (Ἡ σημασία τοῦ πνευματικοῦ οἰκουμενισμοῦ στὸν δρόμο πρὸς τὴν πλήρη κοινωνία)

καὶ ὁ π. Andrey Shishkov (Ἡ σημασία τῶν ἐθνικῶν ζητημάτων στοὺς Οἰκουμενικοὺς διαλόγους ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη ἄποψη).

Εἰδικοὶ σύμβουλοι τοῦ Συνεδρίου εἶναι ἡ Καθηγήτρια Δρ Theresia Hainthaler, ὁ π. Johannes Hauck OSB, ὁ Καθηγητὴς Δρ Rade Kisic, ὁ Καθηγητὴς Δρ Rudolf Prokschi καὶ ὁ Δρ Κωνσταντῖνος Ζορμπάς.

Τὴν πρώτη ἡμέρα τῶν ἐργασιῶν τοῦ σπουδαίου αὐτοῦ γεγονὸς γιὰ τὰ θεολογικὰ δρώμενα, ἡ κ. Αἰκατερίνη Καρκαλὰ – ἡ ὁποία εἶχε καὶ τὸν συντονισμὸ τῆς Ἐναρκτήριας Συνεδρίας– καλωσόρισε τοὺς παρευρισκόμενους στὸ Ἵδρυμα τῆς καταλλαγῆς καὶ τοῦ διαλόγου καὶ μέσα ἀπὸ τὴν προβολὴ ἀρχειακοῦ ὑλικοῦ, παρουσίασε συνοπτικὰ τὴν ἱστορικὴ πορεία καὶ τὸ πολυδιάστατο ἔργο τῆς ΟΑΚ, ἡ ὁποία συμπληρώνει φέτος μισὸ αἰώνα ζωῆς.

Στὴ συνέχεια, ὁ Γενικὸς Διευθυντὴς τοῦ Ἱδρύματος, Δρ Κωνσταντῖνος Ζορμπάς, ὁ ὁποῖος χαιρέτισε ἀναστάσιμά τούς παρευρισκόμενους καὶ ἔκανε μία θεολογικὴ προσέγγιση τῆς Πρώτης Ἐπιστολῆς τοῦ ἁγίου Κλήμεντος Ρώμης (Clemens Romanus) πρὸς τοὺς Κορινθίους. Ὅπως σημείωσε ὁ ἴδιος ἡ χαρακτηριστικὴ αὐτὴ ἐπιστολὴ τοῦ Κλήμεντος εἶναι διαχρονικοῦ περιεχομένου, καθὼς ὁδηγεῖται σὲ θλιβερὲς διαπιστώσεις ὡς πρὸς τὴ φιλονικία τῶν Χριστιανῶν τῆς ἐποχῆς του. «Ὑπάρχουν πολλὰ πειστήρια», ὑπογράμμισε ὁ κ. Ζορμπάς, «στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία μας, ποὺ ἐπιβεβαιώνουν πόσο φιλόνικοι ὑπῆρξαν πράγματι οἱ Χριστιανοὶ κατὰ τοὺς περασμένους αἰῶνες καὶ μὲ πόσο ζῆλο φρόντισαν νὰ ὀξύνουν τὶς ἀντιθέσεις καὶ νὰ διευρύνουν τὰ χάσματα». Καὶ κατέληξε: «Εἶναι, νομίζουμε, καιρὸς πράγματι –ἔσχατος καιρός– νὰ ἀφουγκραστοῦμε μὲ προσοχή, μὲ ταπείνωση καὶ ὑπακοή, τὶς νουθεσίες τοῦ γέροντος Ἐπισκόπου της Ρώμης».

Ἀκολούθησαν οἱ Χαιρετισμοὶ ἀπὸ ἐκπροσώπους τοῦ PRO ORIENTE καὶ τοῦ Johann Adam Moehler Ἰνστιτούτου γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, οἱ ὁποῖοι ἔκαναν εἰσαγωγὴ στὸ στόχο καὶ στὴ δομὴ τῆς διάσκεψης. Πιὸ συγκεκριμένα, o Δρ Johannes Oeldemann, o Καθηγητὴς Δρ Rudolf Prokschi καὶ ὁ Καρδινάλιος Kurt Koch ἀπὸ τὴ Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία, καθὼς καὶ ὁ Archbishop Job Getcha ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ τὸ Ὀρθόδοξο Κέντρο τοῦ Σαμπεζὺ τῆς Γενεύης, χαιρέτισαν τὴ Συνάντηση, ὑπογράμμισαν τὴ σημαντικὴ διάσταση αὐτῆς, εὐχαρίστησαν τὴν ΟΑΚ γιὰ τὴ φιλοξενία της καὶ ἀκολούθησε σύντομη παρουσίαση τῶν συμμετεχόντων.

Κατὰ τὴν Πρώτη Συνεδρία μὲ θέμα: «Παρουσίαση τῶν διάφορων μεθόδων καὶ προτεραιότητας ἐργασίας», μίλησαν ἐκπρόσωποι τῆς Κοινῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς Θεολογικοῦ Διαλόγου μεταξύ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, τῆς Ὀρθόδοξης Καθολικῆς Θεολογικῆς Διαβούλευσης τῆς Βόρειας Ἀμερικῆς, τῆς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς τῆς Γερμανικῆς Συνδιάσκεψης Ἐπισκόπων καὶ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐπισκοπικῆς Διάσκεψης στὴ Γερμανία. Ο Καρδινάλιος Koch ὑπογράμμισε τὴ σημασία τῆς συνάντησης αὐτῆς, γιὰ τὴν καλύτερη ἀλληλογνωριμία καὶ συνεργασία μεταξὺ τῶν συμμετεχόντων τῶν διαφορετικῶν Ἐπιτροπῶν διαλόγου καὶ τὴ χαρακτήρισε ὡς μία καλὴ καὶ ἐποικοδομητικὴ ἀνταλλαγὴ γύρω ἀπὸ τὰ θέματα τοῦ Διαλόγου μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Ρωμαῖο-Καθολικῶν. Παράλληλα, ὁ Πανιερ. Ἀρχιεπίσκοπος Τηλμισσοὺ Ἰὼβ ἀναφέρθηκε στὰ λόγια του Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη, ὅτι «ὁ διάλογός μας εἶναι μὴ-ἀναστρέψιμος». Ὁ κ. Ἰὼβ ἀναφέρθηκε ἀκόμα στὸ γεγονός, ὅτι ἡ συνάντηση πραγματοποιεῖται σὲ ἕνα ἱστορικὸ χῶρο, ὄχι μόνο γιατί ἡ ΟΑΚ κλείνει φέτος τὰ 50 χρόνια ἀπὸ τὴν ἵδρυσή της, ἀλλὰ καὶ λόγω τοῦ γεγονότος, ὅτι ἐδῶ, ἔλαβε χώρα ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Κατά τὴν ἀπογευματινὴ δεύτερη συνεδρία μὲ θέμα: «Παρουσίαση τῶν διάφορων μεθόδων καὶ προτεραιότητας ἐργασίας», μίλησαν ἐκπρόσωποι τῆς Κοινῆς Καθολικῆς-Ὀρθόδοξης Ἐπιτροπῆς στὴ Γαλλία, τῆς Κοινῆς Ὀρθόδοξης-Καθολικῆς Ὁμάδας Ἐργασίας Ἁγίου Εἰρηναίου, καθὼς καὶ τοῦ PRO ORIENTE, τῆς Ἐπιτροπῆς Νέων Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν Θεολόγων, ἐνῶ κατὰ τὴν Τρίτη Συνεδρία ἀκολούθησε γενικὴ συζήτηση σχετικὰ μὲ τὰ θέματα, τὶς προτεραιότητες καὶ τὶς μεθόδους ἐργασίας τῶν διαφόρων Ἐπιτροπῶν. Ὑπογραμμίστηκε ἀκόμη ἡ ἀναγκαιότητα συμμετοχῆς νέων θεολόγων στοὺς ἐν λόγω διαλόγους, ἔτσι ὥστε νὰ μπορέσει ἡ ὅλη προσπάθεια νὰ ἔχει συνέχεια, καθὼς καὶ ἡ ἀναγκαιότητα τῆς δημιουργίας ἑνὸς δικτύου τῶν διαλόγων, ἔτσι ὥστε τὰ ἐπίσημα ἀποτελέσματα νὰ γνωστοποιοῦνται πρὸς κάθε κατεύθυνση.

Κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ Συνεδρίου οἱ συμμετέχοντες θὰ ἔχουν τὴν εὐκαιρία νὰ συναντήσουν τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κισάμου καὶ Σελίνου κ. Ἀμφιλόχιο καὶ νὰ ἐπισκεφθοῦν Ἱερὲς Μονὲς καὶ ἀξιοθέατά της περιοχῆς.

Πηγή Ρωμαίικο Οδοιπορικό

Ένα Σχόλιο προς “Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης στα χνάρια της αντίχριστης «Θεολογικής» Ακαδημίας Βόλου – Συνέδριο «Σταυροδρόμια Θεολογικῶν Διαλόγων» –”

  1. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ said

    Συγκοινωνούντα δοχεία αλλοτριωμένης και διεστραμμένης «θεολογικής» σκέψεως!
    «Βαρύγδουποι» επιστημονικοί τίτλοι, αδειανοί από γνήσια αγάπη προς την Ορθοδοξία και γεμάτοι αγαπολογία και σχεσιολογία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s