ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πες το με ποίηση (38… στη Ο Θείος Βράχος
    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Αποκαλύψεις για το πρόσφατο συνέδριο στη θεολογική του ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!” (BINTEO)

Posted by Φαίη στο 25 Απριλίου, 2018

 Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης

Το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι από κοινού εργασία των δύο Ιστολογίων μας, του Ιστολογίου “κατήχησις” και της Ιστοσελίδας “κατάνυξις”. Πρόκειται για την αντίδραση που οργανώθηκε κατά του οικουμενιστικού και πονηρού συνεδρίου στη Θεολογική του ΑΠΘ για τον πατριάρχη Αθηναγόρα, τη διανομή ενός ενημερωτικού φυλλαδίου της συνάξεως Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών για τον οικουμενιστή και Μασόνο Πατριάρχη και τις αντιδράσεις που ακολούθησαν.

katanixis και katihisis: Είναι ιδιαίτερη τιμή μας να φιλοξενούμε αποκλειστικά τις μαρτυρίες της ομάδας Ορθοδόξων Χριστιανών που παραβρέθηκαν στην έναρξη του Συνεδρίου παρωδία: “Αθηναγόρας και Οικουμένη” και μοίρασε το Ορθόδοξο φυλλάδιο (εδώ) απάντηση στην επιχειρούμενη αγιοποίησή του. Εμείς σαν Ορθόδοξες διαδικτυακές ιεραποστολικές παρουσίες, από την πρώτη στιγμή ασκήσαμε έντονη κριτική για το συγκεκριμένο συνέδριο, στοχεύοντας ιδιαιτέρως στη στάση των Μητροπολιτών Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ.Ιουστίνου και Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ.Βαρνάβα, που ξεσήκωσε κύμα διαμαρτυριών αναγνωστών και φίλων μας. Η στάση μας ενέπνευσε και μια πλειάδα αρθρογράφων που στήριξαν με τη γραφίδα τους, προς δόξαν Θεού την αλήθεια περί του προσώπου του Πατριάρχου Αθηναγόρου και τη σχέση μασονίας και οικουμενισμού. Αποτέλεσμα των διαμαρτυριών μας ήταν να υπαναχωρήσουν οι δύο Μητροπολίτες και να μην παραστούν στο συνέδριο.

Σαν επιστέγασμα της δίκαιης, πατερικής και Ορθόδοξης αντίδρασης, ήρθε η συγγραφή του φυλλαδίου από τη “Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών” και η διανομή του στην έναρξη του συνεδρίου.
Παρακάτω καταγράφουμε τις μαρτυρίες της ομάδας των απλών ανωνύμων πιστών που αντιμετώπισαν πρόσωπο με πρόσωπο τον τύφο και την αμετανοησία της πλάνης των οικουμενιστών πανεπιστημιακών δασκάλων, που ευτυχώς απευθύνονται σε ένα εξαιρετικά συρρικνωμένο ακροατήριο, σε μια θεολογίζουσα ελίτ, που διαρκώς απομακρύνεται από το Ορθόδοξο αισθητήριο του πιστού λαού και απολαμβάνει τη μακαριότητα της αυθεντίας “αεί πλανώντες και πλανώμενοι”.

Διαβάστε τις αποκαλυπτικές μαρτυρίες που μας εμπιστεύτηκαν κατ’ αποκλειστικότητα και φρίξτε!

“ Κατ’ αρχήν η προσέλευση κατά την πρώτη μέρα ήταν πολύ μικρή 40-50 άτομα!
Μάλλον περισσότεροι ήταν αυτοί που διοργάνωναν την ημερίδα, παρά αυτοί που θα την παρακολουθούσαν.
Ήταν οι περισσότεροι ευγενικοί μαζί μας (και οι καθηγητές και οι φοιτητές) και δεν είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα. Όλοι σχεδόν διαβάζανε με ενδιαφερον το φυλλάδιο και κανεις δεν είπε τίποτα εναντίον!
Πολλοί φοιτητές το κρατούσαν στα χέρια στο διάλειμμα, ένας φοιτητής που είχε διαβάσει το φυλλάδιο τηλ ένα φίλο του και του είπε με απογοήτευση: «Και αυτός μασόνος ήταν …»

Το βέβαιο είναι πως όλος ο θεολογικός σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ ήταν εκεί !
Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με τον κοσμήτορα της Θεολογικής κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, ο οποίος μόλις αντιλήφθηκε περι τίνος πρόκειται, ορυόμενος εξαπέλυσε φραστική επίθεση:
Εμείς είμαστε παιδιά του Θεού και εσείς παιδιά του διαβόλου.
Προκλητικά και προστακτικά απαίτησε:
Φύγετε από εδώ και πάτε στην Εκκλησία σας. Εδώ είναι Θεολογική σχολή.
Και όταν του είπαμε ότι είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί απάντησε αυτολεξεί:
Εσείς είσαστε Ορθόδοξοι κι εμείς Χριστιανοί.
Εμείς πιστεύουμε στον Χριστό που είπε “μακάριοι οι ειρηνοποιοί”.
Άντε με την καθε μαλ@κ#α του ο καθένας εδώ μέσα!

Στη συνέχεια ο κ. Λαρεντζάκης προχώρησε ανερυθρίαστα στην απαξίωση των αγίων Παϊσίου και Ιουστίνου Πόποβιτς, ζητώντας κάποιους μεγάλους αγίους για την υπόθεση:
Ποιος Πόποβιτς;;; Αυτός είναι μικρός, νέος. Πες μου καναν μεγάλο Άγιο Πατέρα που να μίλησε κατά του Οικουμενισμού.

Έπειτα τη σκυτάλη πήρε ο κ. Γιάγκου που μας έλεγε ότι:
Από το πρωί μέχρι το βράδυ διαβάζει Άγιους Πατέρες και ότι δεν θα ‘ρθουμε εμείς κάτι νέοι να του πούμε τι λένε οι Άγιοι Πατέρες.
Στη συνέχεια με έντονη ταραχή και εκνευρισμό χαρακτήρισε όλους εμάς ηλί8ιο#ς. Το εντυπωσιακό είναι πως εξέθεσε την οικογενειακή του κατάσταση για να τον λυπηθούμε

Τα περισσότερα μπορείτε να τα δείτε και στο σχετικό βίντεο ντοκουμέντο.

Για καθηγητή Πασχαλίδη: Πουλούσε τρέλα! Μόλις μας είδε, αφού μας προσπέρασε, γύρισε και αντέδρασε, ταράχτηκε και εκνευρίστηκε χωρίς να θυμάμαι αυτή τη στιγμή κάποια συγκεκριμένη ατάκα.

Η κεντρική αίσθηση όλων μας και για τους τέσσερις, Λαρετζάκη, Κωνσταντίνου, Γιάγκου και Πασχαλίδη, ήταν η αμηχανία και ο εκνευρισμός και η ταραχή επειδή δεν τους αφήνουμε στην ησυχία τους.

Ένας από τους δύο μητροπολίτες που συμμετείχαν στίς εργασίες του συνεδρίου, ή ο Αμορίου Νικηφόρος ή ο Προύσης Ελπιδοφόρος (δεν είμαι σίγουρος ποιός ήταν με τον καθηγητή Πασχαλίδη όταν μας πλησίασε), δεν είπε τίποτα και προχώρησε βιαστικά. Είναι αλήθεια πως λιγάκι μοιάζουν μεταξύ τους όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες:

Επιπλέον, ένας ευγενικός κύριος μας έδωσε κουράγιο και εμένα μου είπε να μιλάω πιο δυνατά και ότι είναι μαζί μας!
Ιερείς και Αρχιερείς που έλαβαν το φυλλάδιο απέφυγαν να απαντήσουν.

Μια αποτίμηση και από τις εισηγήσεις:
Οι του χώρου τούτου, είναι άνθρωποι που η συμπεριφορά τους φέρει έντονα το στοιχείο της ανεντιμότητος. Δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια.

Λαρεντζάκης:ο αφορισμός ήταν για τον Πατριάρχη Κηρουλάριο, όλη η διαφωνία του 1054 ήταν μια παρεξήγηση, και οι διάλογοι προσπαθούν να λύσουν αυτή την παρεξήγηση και να διορθώσουν τα λάθη που έγιναν εκατέρωθεν(?).

Κάνουν επιλεκτικές αναφορές όπως στη φιλική επιστολή προς τον Πάπα του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, χωρίς τη συνέχεια της στάσης του Αγίου.
Επιλεκτική αναφορά επίσης στον Άγιο Νεκτάριο.
Επιλεκτική αναφορά σε χωρία της Αγίας Γραφής.

Κωνσταντίνου: Προέτεινε τον μακαρισμό “μακάριοι οι ειρηνοποιοί, οτι αυτοί Υιοί Θεού κληθήσονται”, ως τον πιο σημαντικό και όχι λ.χ. τον “μακάριοι οι καθαροί τη καρδία οτι αυτοί τον Θεόν όψονται”(?). Ο μακαριστός Ν. Σωτηρόπουλος ερμηνεύει ως “ειρηνοποιούς αυτούς που κάνουν το καλό”.

Ήταν κεντρική επιδίωξη του συνεδρίου να προβληθεί ο Αθηναγόρας ως ειρηνοποιός.
Κάθε άλλη αναφορά να απορρίπτεται σαν εκτός θέματος, εκτός στόχου, να αγνοείται, να παρακάμπτεται ή να δυσφημείται.
Την ίδια στάση τηρούν και σε κάθε πατερικό κείμενο που τους ελέγχει. Καταφεύγουν σε άλλα βολικότερα για παρερμηνεία και παραποίηση τα οποία χρησιμοποιούνται αδίστακτα.
Συμπεριφορά που συνάδει με αυτή των Αρχιερέων και των Γραμματέων και Φαρισαίων, όταν οι φύλακες τους ενημέρωσαν πως Αναστήθηκε ο Κύριος, εκείνοι τους συνέστησαν αυστηρά να πουν πως αποκοιμήθηκαν και έκλεψαν το σώμα του οι μαθητές του.

Όταν ρωτήσαμε την ομάδα και μια προσωπική εκτίμηση για τις αντιδράσεις:
Η ανεντιμότητα αυτή της καρδίας τους επιφέρει και την εγκατάλειψη του Θεού.
Δεν πιστεύουν ότι ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση.
Δυστυχώς, βρίσκονται σε πλάνη.
Μόνο απ την αντίδρασή τους καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μόλις τα είδαν (τα φυλλάδια) βγήκαν τα δαιμόνια από μέσα τους.

Αισθανόμαστε μεγάλη νίκη που όλες οι αντιδράσεις μας και οι αναρτήσεις των Ιστολογίων μας και οι διάφορες άλλες διαμαρτυρίες από πολλούς, έπεισαν τους δύο επισκόπους, τον μητροπολίτη Καλαμαριάς κ.Ιουστίνο και Νεαπόλεως κ.Βαρνάβα, να αλλάξουν το πρόγραμμά τους, προς τιμήν τους, και να μην παραστούν τελικά στο συνέδριο όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί από τους διοργανωτές!

Παρακολουθείστε το Βίντεο με την έκρηξη του ενός από των καθηγητών, του αδελφού του ιερομονάχου της “χαράς του έρωτα”, π.Βαρνάβα Γιάγκου, καθηγητή κ. Θεοδώρου Γιάγκου. Με τσαμπουκά δίνει ρεσιτάλ πανεπιστημιακού μπούλιγκ! Από τη μια δε βρίζει… από την άλλη μας λέγει όλους ηλίθιους και κυρίως τον κ. Παναγιώτη Τελεβάντο. Τιμή του να εξυβρίζεται από τέτοιους καθηγητές όπως και όλων μας τιμή…

Πηγή Κατήχησις

Ένα Σχόλιο προς “Αποκαλύψεις για το πρόσφατο συνέδριο στη θεολογική του ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!” (BINTEO)”

  1. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ said

    Πρόκειται για αθλιότητες των οικουμενιστικών κύκλων που αποκαλύπτουν την «ποιότητα» του οικουμενιστικού ήθους και το μέγεθος του καταντήματος της «θεολογικής» σχολής του ΑΠΘ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: