ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    georgeiraklion στη Αβέρωφ: Δέκα «ολόκληρα» χρόνια…
    3 του Ιούνη ξεχείλισ… στη Τό Ὁλοκαύτωμα στήν Κάνδανο (3…
    Επικαιρότητα 28ης Μα… στη Ο κορονοϊός και η ελευθερία το…
    Γιώργης στη Αβέρωφ: Δέκα «ολόκληρα» χρόνια…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Ας σταματήσουμε επιτέλους την…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως.

Posted by Φαίη στο 11 Μαρτίου, 2018

 σ.σ. Πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης – Υπάλληλος της παγκοσμιοποίησης, ΕΧΘΡΟΣ της Ορθοδοξίας, ΕΧΘΡΟΣ και του Έθνους των Ελλήνων. 

katanixis.gr Θλίψη και απογοήτευση για άλλη μια φορά, από τον Πατριάρχη που πεισματικά αρνείται να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Το προσωπικό του κοσμοείδωλο, θεμελιώνεται σε ένα αξιακό πλαίσιο ξένο προς εκείνο που ο «άγιος» της Ελληνικής πεζογραφίας χαρακτήριζε ως Πονεμένη Ρωμιοσύνη.
Ο Ελληνισμός αργοσβήνει και ο εφημερεύων ιατρός «τη διακονία», δεν μπορεί να βρει ούτε τον σφυγμό του ασθενούς πιστού λαού.
Φαλκιδευμένες ξενόφερτες αξίες, που επιβάλλονται δια του φασισμού της παγκοσμιοποίησης, υιοθετούνται πρόθυμα, αμαχητί, σχεδόν πανηγυρίζοντας από εκείνον που θεσμικά όφειλε να τις αποκρούσει και να προστατέψει τον πιστό λαό του Θεού.
Κοντολογίς όταν ο απλός λαός, επιστρέφει αυθόρμητα κατά χιλιάδες, τους σκανδαλώδεις φακέλλους του μαθήματος των θρησκευτικών, η παρέμβαση του Πατριάρχη, δεν δικαιολογείται ούτε ως σενάριο αρρωστημένης φαντασίας.
Η αλήθεια που ξεσκεπάζεται είναι πως ο ίδιος βρίσκεται πίσω από τα Νέα Θρησκευτικά, είτε ως οργανωτής, είτε ως αρωγός και «ευαγγελιστής» τους.
Ο Θεός να μας φυλάει!

***

Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως.

Στη σημασία της ειρηνικής συνύπαρξης και της συνεννόησης, στην ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης και στην αποστολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας στον σύγχρονο κόσμο, αναφέρθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην εισήγησή του στην Ημερίδα «Η θάλασσα που μας ενώνει», η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης. Υπογράμμισε δε ότι οι ανθρωπιστικές αξίες της Ευρώπης δοκιμάζονται σήμερα «στο Αιγαίο Πέλαγος» των μεταναστών και των προσφύγων.

Για την προσφυγική κρίση

«Η θάλασσα όντως ενώνει και οφείλει να ενώνει! Οι λαοί περί την θάλασσαν του Αιγαίου οφείλομεν να την βλέπωμεν ως ενωτικήν δύναμιν και να την προστατεύωμεν από την ανθρωπογενή μόλυνσιν, να διασώσωμεν τον θαλάσσιον πλούτον και την απαράμιλλον αιγαιοπελαγιτικήν ωραιότητα» ανέφερε, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημειώνοντας πως «στο Αιγαίον Πέλαγος των μεταναστών και των προσφύγων δοκιμάζονται σήμερα οι ανθρωπιστικές αρχές του ευρωπαϊκού πολιτισμού, τα δικαιώματα του ανθρώπου, αλλά και η χριστιανική αγάπη προς τον πάσχοντα συνάνθρωπον». Όπως είπε η λύση, «είναι αδύνατον να δοθεί επί τη βάσει πολιτικών υπολογισμών, βίας ή γραφειοκρατίας». Ιδιαίτερο ρόλο καλούνται και δύνανται να διαδραματίσουν οι θρησκείες, σε πνεύμα ειρήνης και αλληλεγγύης.

Για το περιβάλλον

Στη συνέχεια, υπενθύμισε ότι η δημιουργία περιβαλλοντικής ευαισθησίας, η κινητοποίηση όλων των συναρμοδίων φορέων και η πρόσκληση προς τις θρησκείες να συνδράμουν προς την κατεύθυνση αυτή, βρίσκονται στον πυρήνα της Πατριαρχικής διακονίας του, μαζί με την προώθηση του πολιτισμού της αλληλεγγύης και του διαλόγου.

«Ο 20ός αιών υπήρξεν ο πλέον βίαιος αιών της ιστορίας», σημείωσε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, «όχι μόνον αναφορικώς προς την βίαν του ανθρώπου προς τον άνθρωπον, αλλά και εν σχέσει προς τας ωμότητας του ανθρώπου απέναντι εις την φύσιν, την πανίδα και την χλωρίδα, την ατμόσφαιραν, τον υδροφόρον ορίζοντα, τους ποταμούς, τας λίμνας και τας θαλάσσας. Ιδιαιτέρως προκλητικόν παραμένει το γεγονός ότι μέγα τμήμα του ανθρωπίνου γένους ζη και σήμερον εν ενδεία. Φαίνεται ότι η γνώσις, η οποία παρήγαγε θαυμαστά αποτελέσματα, και η πρωτόγνωρος ευημερία δεν εθεράπευσαν την καρδίαν και τον νουν του ανθρώπου, αλλά, μάλλον, ετροφοδότησαν τον κυνισμόν του».

Υπογράμμισε ότι η σύγχρονη παγκοσμιοποίηση όξυνε τα οικολογικά προβλήματα «και προοιωνίζεται, με την φετιχοποίησιν της οικονομικής προόδου και την υποταγήν της οικολογίας εις την οικονομίαν, νέα αδιέξοδα». Η αντιμετώπιση της οικολογικής και της οικονομικής κρίσεως, είπε ο Πατριάρχης, δεν αποτελεί υπόθεση αποκλειστικώς της επιστήμης και της τεχνολογίας ούτε εξαρτάται μόνο από πολιτικές επιλογές.«Είναι αναγκαία μία κοπερνίκεια στροφή εις την αξιολογίαν μας, μία ριζική αλλαγή νοοτροπίας, μετάνοια, πολυδιάστατος ευαισθητοποίησις και ευρυτέρα κινητοποίησις» τόνισε.

Για το ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας

Αναφορικά με τον ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας στον σύγχρονο κόσμο, σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Πεποίθησή μας είναι ότι η πνευματική παράδοσις της Ορθοδοξίας δύναται να συμβάλει καθοριστικώς εις την αντιμετώπισιν αυτών των προβλημάτων. Η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι η οικολογική και κοινοτική μορφή του Χριστιανισμού. Η πίστις και η θεία λατρεία, το ασκητικόν ήθος και η ευχαριστιακή ταυτότης της Ορθοδοξίας οδηγούν εις σεβασμόν της δημιουργίας, εις απλότητα βιοτής και εις φιλάνθρωπον διακονίαν του πλησίον. Η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος απειλεί σύμπασαν την ανθρωπότητα και αμεσώτερα εγγίζει τους πτωχούς της γης».

O Οικουμενικός Πατριάρχης αναφέρθηκε στην Κοινή Δήλωση που συνυπέγραψε με τον Πάπα Φραγκίσκο, την 1 Σεπτεμβρίου 2017, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Προσευχών για την προστασία της Δημιουργίας, που για την καθιέρωσή της πρωτοστάτησε το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Στη συνέχεια της ομιλίας του, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις σχετικές αποφάσεις που έλαβε η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη, τον Ιούνιο του 2016.

«Η πορεία προς το οικολογικόν και κοινωνικόν μέλλον της ανθρωπότητος μόνον κοινωνική και οικολογική δύναται να είναι. Κάθε επιλογή εις τον χώρον της οικονομίας, κάθε πρόοδος της επιστήμης, κάθε πολιτικόν και κοινωνικόν κίνημα, κρίνεται με βάσιν την συμβολήν του εις την προστασίαν του ανθρωπίνου προσώπου του και του ‘’οίκου» του, του φυσικού περιβάλλοντος» είπε.

Για το μάθημα των Θρησκευτικών

Στην εισήγησή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σημασία του μαθήματος των Θρησκευτικών στην κατεύθυνση της ευαισθητοποίησης των νέων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της σύνολης Δημιουργίας. «Ακριβώς, ως θεολογικόν μάθημα, το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως, διδασκαλία του προσωποκεντρικού, του κοινοτικού και οικοφιλικού πολιτισμού της Ορθοδοξίας. Σας καλούμε να στηρίζετε την διαρκώς μεταρρυθμιζομένην σχολικήν θρησκευτικήν αγωγήν και να αναδεικνύετε τας σημαντικωτάτας παιδευτικάς λειτουργίας της. Ως ελέχθη, η Παιδεία είναι ‘’η θάλασσα του πνεύματος, που μας ενώνει». Μας ενώνει ως παιδεία εν Χριστώ και κατά Χριστόν, ως παιδεία ελευθερίας, ως παιδεία ειρήνης και αλληλεγγύης, ως παιδεία κοινωνικής και οικολογικής συνευθύνης».

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σημείωσε ότι στον σημερινό κόσμο, είμαστε υποχρεωμένοι να ζήσουμε την πίστη μας στην εποχή μας, να είμαστε χριστιανοί και σύγχρονοι άνθρωποι.

Να σημειωθεί ότι η Ημερίδα, που τελούσε υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχη, συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας, τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης πολλών περιοχών της Βορείου Ελλάδος, το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης, δημόσια και ιδιωτικά ελληνικά σχολεία και άλλους φορείς.

Κατάνυξις

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Ένα Σχόλιο προς “Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως.”

  1. Φαίη said

    «Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σημείωσε ότι στον σημερινό κόσμο, είμαστε υποχρεωμένοι να ζήσουμε την πίστη μας στην εποχή μας, να είμαστε χριστιανοί και σύγχρονοι άνθρωποι.»

    Έτσι έχει πείσει τον εαυτόν του για να κάνει αυτά που κάνει. Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος έχει πει ένα ωραίο πάντως. Όσο πλησιάζουμε στα έσχατα χρόνια θα πρέπει να απομακρυνόμαστε τροπικώς από τον κόσμο.

    Ο Βαρθολομαίος έχει φτιάξει μια ωραία σαλάτα του σεφ για να προωθήσει την «πράσινη ατζέντα» του ΟΗΕ και των πολυεθνικών. Τελεία παράγραφος.

    Μας ζητάει να μετανοήσουμε για την οικολογική κρίση!! [Για την άλλη την μετάνοια δεν τον έχω ακούσει ποτέ να μιλάει.] Θυμίζω εδώ μία λέξη: ΟΙΚΟΚΤΟΝΙΑ, την οποία κάποιοι προσπαθούν να περάσουν ως «έγκλημα κατά της ειρήνης»!! http://eradicatingecocide.com/wp-content/uploads/2012/06/Earth-is-Our-Business-Appendix-II.pdf Το Νομοσχέδιο αυτό το έγραψε μία δικηγόρος η Polly Higgins και το παρουσίασε στα Ηνωμένα Έθνη τον Απρίλιο του 2011.

    Γράφει: .«Είναι αναγκαία μία κοπερνίκεια στροφή εις την αξιολογίαν μας, μία ριζική αλλαγή νοοτροπίας, μετάνοια, πολυδιάστατος ευαισθητοποίησις και ευρυτέρα κινητοποίησις»
    Άμα είναι μάγκας να μας πει ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η «ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΙΣ» ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ. Κι ας τα αφήσει τα καθρεπτάκια που πουλάει στους Ορθοδόξους περί «ασκητικού ήθους απλότητα βιοτής και φιλάνθρωπον διακονίαν».
    Μήπως είναι αυτή: http://eradicatingecocide.com/wp-content/uploads/2012/06/Earth-is-Our-Business-Appendix-III.pdf [Κατευθυντήριες Καταδικαστικές Οδηγίες Οικοκτονίας.]

    Μήπως είναι αυτή: http://www.oecd.org/daf/inv/mne/34873731.pdf [“Το Global Compact των Ηνωμένων Εθνών και οι Κατευθυντήριες Οδηγίες του ΟΟΣΑ (Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) για τις Πολυεθνικές Εταιρείες.] Διότι για τους φτωχούς που δείχνει τόσο ενδιαφέρον ο Βαρθολομαίος: «Η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος απειλεί σύμπασαν την ανθρωπότητα και αμεσώτερα εγγίζει τους πτωχούς της γης».!! δείχνει και ο ΟΗΕς.
    Ο ΟΗΕς έχει θεσπίσει διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με την αγορά γεωργικής γης από αναπτυσσόμενες χώρες στην Αφρική και στην Ασία. Διάφορες πολυεθνικές, σε συνεργασία με τον ΟΗΕ, θα αναπτύξουν (πράσινα!!) τα εδάφη τους και θα εξασφαλίσουν την απόδοση! Ο ΟΗΕς υπόσχεται στα κουτορνίθια ισότητα στους φτωχούς εάν ελέγχει την γή τους. Ο ΟΗΕς τους λέει ότι όλα θα πάνε ρολόι διότι θα εφαρμόσουν τις διεθνείς οδηγίες σχετικά με την συμπεριφορά των εταιρειών!!

    Το νέο μάθημα των Θρησκευτικών το στηρίζει με χέρια και πόδια «Σας καλούμε να στηρίζετε την διαρκώς μεταρρυθμιζομένην σχολικήν θρησκευτικήν αγωγήν..»
    ‘Διαρκώς μεταρρυθμίσεις’, ‘διαρκώς’ μούγκα στην στρούγκα εμείς!!!!!
    Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, συνδέει άμεσα το μάθημα των Θρησκευτικών με την «οικολογική και κοινωνική ευαισθητοποίηση». Είναι η «Δημιουργία», όπως την αποκαλεί, η γη, θεότητα; Τί δουλειά έχει να διδάσκεται «οικολογία» στο μάθημα των θρησκευτικών;
    Οικολογία, Δημιουργία, Πανθρησκεία.

    Να τον χαίρονται τον «οικουμενικό» τους οι φιλοΦαναριώτες, οι Κολυμπαριστές, και οι ευλαβείς βλαμμένοι.

    Ο Βαρθολομαίος είναι τούρκος πολίτης και εχθρός της Ορθοδοξίας, δεν έχει καμμία δουλειά να ανακατεύεται με την Παιδεία των Ελλήνων και το μάθημα των Θρησκευτικών.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: