ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η προπαγάνδα του ΣΚΑΪ για τον «Σατανά» Phylax που «ρίξανε», όπως ομολόγησε ο δημιουργός του.

Posted by Φαίη στο 23 Ιανουαρίου, 2018

Στην εκπομπή «Τώρα» του ΣΚΑΕΙ με την Άννα Μπουσδούκου!!

Δεν θα πιστεύετε στα αυτιά σας. Στο 2:25 του βίντεο που ακολουθεί ο ίδιος ο γλύπτης του αγάλματος «Phylax», ο Κωστής Γεωργίου, σχολιάζοντας τον βανδαλισμό στο γλυπτό του, το αποκαλεί με το πραγματικό όνομά του: «Σατανά».

Ο διάλογος που ακολούθησε με την αχαρακτήριστη παρουσιάστρια δεν είναι φάρσα, είναι θλιβερή πραγματικότητα.

Η απομαγνητοφώνηση -με σχολιασμό εντός του κειμένου- ξεκινάει από το σημείο που ο Κωστής Γεωργίου αποκαλύπτει τι απεικονίζει το γλυπτό του. [από το 2:00]. 

Κωστής Γεωργίου: Εκείνο που γνωρίζω … καμμιά δεκαπενταριά άτομα με κουκούλες, πήγανε το βράδυ τα ξημερώματα. Απείλησαν τον άνθρωπο που έχει την καντίνα να μην καλέσει την αστυνομία. γιατί θα κάψουνε το μαγαζί. Και στη συνέχεια ένα μεγάλο φορτηγό λευκό χωρίς νούμερα μαζί με τους στρατιώτες του ρίξανε το.. τον Σατανά.

Άννα Μπουσδούκου: Μάλιστα. Μας έλεγε νωρίτερα ο συνάδελφος ο Γιώργος Τσελέκας ο οποίος βρίσκεται στο σημείο και βλέπαμε και τις εργασίες αποκατάστασης του χώρου γενικότερα. Με το γλυπτό όμως [ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΔΗΛΑΔΗ] τί θα γίνει; Θα αποκατασταθεί και θα επανεγκατασταθεί εκεί; [Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ!].

Κωστής Γεωργίου: Πιστεύω ότι η θέση του [ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ] είναι εκεί όπου αρχικά ορίστηκε για να μπει. [ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ;] Εάν δεν είναι αυτό, τί θα μπορούσε να είναι άλλο; [ΜΙΑ ΕΞΟΧΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ] Νομίζω ότι εκεί είναι η θέση του [«ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ» ΚΑΙ «ΝΟΜΙΖΕΙΣ», ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΝ ΑΛΛΟΝ].

Άννα Μπουσδούκου: Έχει υποστεί σοβαρές φθορές κύριε Γεωργίου; [ΑΝΗΣΥΧΕΙ Η ΜΠΟΥΣΚΟΥΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ!!]

Κωστής Γεωργίου: Κοιτάξτε να δείτε. Η δουλειά μας είναι να φτιάχνουμε γλυπτά, να φτιάχνουμε έργα [ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΜΕ;]. Ό,τι ζημιά κι αν είναι, μπορούμε να την αποκαταστήσουμε ανά πάσα στιγμή. Έτσι. Σ’αυτό δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι βέβαιο. [ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ!!] Το κυριότερο είναι ότι, σας λέω, ότι υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων [ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ, ΜΠΗΚΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ‘ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ’ ΑΝΘΡΩΠΩΝ] οι οποίοι αποφάσισαν ότι δεν τους αρέσει το έργο [Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ]. Δεν τους αρέσει το έργο και αποφάσισαν να το στερήσουνε από εκείνους που τους αρέσει το έργο [Η ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΡΑ ‘ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ’ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΆΠΟΨΗ’ ΠΟΥ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ‘ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ’ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.]. Ε λοιπόν, αυτό αν δεν μπει σε κάποια λογική [ΣΤΗ ‘ΛΟΓΙΚΗ’ ΤΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΜΕΝΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ] πέφτουμε στη ‘θεωρία’ (;) της ζούγκλας, έτσι; [ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ, ΔΗΛΑΔΗ, ΣΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ Phylax «ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ‘ΘΕΩΡΙΑ’ (;) ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ»!!].΄

Άννα Μπουσδούκου: Μάλιστα. [ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ «ΜΑΛΙΣΤΑ»]

Κωστής Γεωργίου: Βάφτισαν ένα έργο σε αυτό που δεν είναι. [ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ]. Στην συνέχεια το ράντισαν με αγιασμό [ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ], στη συνέχεια του πέταξαν λευκή μπογιά [ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ], προσπάθησαν δύο φορές να το κατεβάσουν και την τρίτη το πέτυχαν [ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ]. Ωραία εικόνα είναι αυτό. Θαυμάσια. [ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΟΥΜΕ]

Άννα Μπουσδούκου: Σας τρομάζει αυτό; [ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΔΗΛΑΔΗ!! – ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΓΙΔΑ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ]

Κωστής Γεωργίου: Είναι μεταοργουελικός μεσαίωνας θα μπορούσαμε να πούμε. Είναι πραγματικά ένας μεταοργουελικός μεσαίωνας. [ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ: Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗΣ!!]

Άννα Μπουσδούκου: Μάλιστα. Κύριε Γεωργίου σας ευχαριστώ πολύ για την, έτσι πρώτη επαφή που είχαμε. [ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ] Θα επανέλθουμε στο μέλλον με χαρά να σας φιλοξενήσουμε και εδώ μαζί μας, [ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΛΟΥΒΙΑΝΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ] διότι αυτό το γεγονός ανοίγει μια τεράστια συζήτηση που μας αφορά όλους. [ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ] Γίνεται στο δημόσιο χώρο και πια αποκτά διαστάσεις ευθυνών του καθενός μας ως πολίτη, [ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ] ως συλλογικής συνείδησης, κοινωνικής συνείδησης αν θέλετε [ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ] και βέβαια ευρύτερης πολιτιστικής και κοινωνικής κουλτούρας [ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ – ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ;;;]. Θα χαρούμε λοιπόν πολύ να σας φιλοξενήσουμε εδώ το επόμενο διάστημα. [ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ] Να δούμε και την πορεία αποκατάστασης του γλυπτού. [ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΚΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ] Επαναλαμβάνω την θέση σας, [ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ;] ότι η θέση του γλυπτού [ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ] είναι εκεί, οπότε το επόμενο διάστημα θα το δούμε να επιστρέφει. [ΤΟ ΠΙΠΙΝΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ]. Σας ευχαριστώ θερμά προς το παρόν. [ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΕΝΤΙΜΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ].

***

σ.σ. Μέσα από μία απλουστευμένη συλλογιστική ισοπέδωσης του τύπου «γνώμη σου γνώμη μου», «δικαίωμα άποψης και έκφρασης», τα καθεστωτικά ΜΜΕ προσπαθούν να περάσουν στην κοινωνία ό,τι πιο περιθωριακό και διεστραμμένο υπάρχει. Η συλλογική συνείδηση στην αρχή κατηγοριοποιείται, έπειτα μειώνεται στο επίπεδο της μίας «άποψης», δίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ισάξιο χώρο στην περιθωριοποιημένη διαστροφή, η οποία τώρα προβάλλεται και αυτή ως μία «άλλη θέση/άποψη». Εν συνεχεία σταδιακά εκμηδενίζεται ολοκληρωτικά ακόμα και αυτή η «άποψη» της κοινωνίας αφού στιγματίζεται ως «εμπόδιο» στην «πρόοδο» και στο «δικαίωμα έκφρασης» της «άλλης άποψης» -της περιθωριακής. Έτσι καταλήγουμε στην αυθαίρετη και φασιστική προβολή και επιβολή της διαστροφής, δηλαδή, ακούμε το πιπίνι να μας λέει: «Επαναλαμβάνω την θέση σας, ότι η θέση του γλυπτού είναι εκεί, οπότε το επόμενο διάστημα θα το δούμε να επιστρέφει.»!! Η «θέση» ενός διεστραμμένου ‘καλλιτέχνη’ επιβάλλεται τώρα σε όλη την κοινωνία. Πως έγινε αυτό; Θα μας πει το πιπίνι. Στους δημόσιους χώρους δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να βλέπει τα αίσχη του κάθε αποκαλούμενου ‘καλλιτέχνη’, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΧΩΡΟΙ, πόσο μάλλον όταν προσβάλλεται ευθέως το συλλογικό θρησκευτικό συναίσθημα. Ρώτησε κανείς τους περαστικούς αν θέλουν να βλέπουν κάθε μέρα τον διάβολο μπροστά τους; Ο λαός λέει «πίσω μου σ’ έχω Σατανά». Η τοποθέτηση γλυπτού που απεικονίζει τον Σατανά σε δημόσια θέα δεν είναι καθόλου τυχαία, ούτε τυχαίο είναι και το γεγονός ότι την ώρα που η κοινωνία φλέγεται με σοβαρά εθνικά και κοινωνικά θέματα τα κανάλια ασχολούνται με τον Σατανά. Και κάτι άλλο. Τα πιπίνια που δουλεύουν στα κανάλια ας αποφασίσουν μέχρι που θα επιτρέψουν τον εξεφτελισμό τους, πόσο χαμηλά θα πέσουν για μια μισθοδοσία και μια καριέρα. Δεν είναι άμοιρα ευθύνης αυτά τα πιπίνια για τα μηνύματα που περνάνε στον κόσμο, ούτε είναι τυχαίο ότι βάζουν τα πιπίνια για να περάσουν αυτά τα μηνύματα.

Απομαγνητοφώνηση / σχολιασμός Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Το βίντεο το είδα στο ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

8 Σχόλια προς “Η προπαγάνδα του ΣΚΑΪ για τον «Σατανά» Phylax που «ρίξανε», όπως ομολόγησε ο δημιουργός του.”

  1. Γιώργος said

    Σκοταδισμός, βανδαλισμός, πες ok…

    Μήπως όμως θα ήταν χρήσιμη μια αναγωγή στην πραγματικότητα;

    Η πράξη αυτή, που δείχνει εξόχως αντιαισθητική, αντιρόππησε μια εξίσου αντιαισθητική πράξη;

    Για να είναι πιο σαφές.

    Μήπως η ετσιθελική τοποθέτηση του μορφώματος αυτού, απλώς είναι η άλλη όψη της ετσιθελικής αποδόμησής του;

    Για να είμαστε λοιπόν ειλικρινείς, αυτό το ρηχό και ακαλαίσθητο κατά την γνώμη μου έργο που παραπέμπει (αρέσει ή όχι έτσι είναι) στον εωσφόρο ως σημειολογία, τοποθετήθηκε εκεί χωρίς να ερωτηθεί η κοινωνία και δίχως να συμβολίζει πολιτισμικές αξίες και αναφορές του ελληνικού κόσμου, της παράδοσης και της προόδου του μέσα στον ιστορικό χρόνο.

    Πότε ρωτήθηκε λοιπόν η κοινωνία;

    Και τέλος πάντων, ο πολιτισμός επιβάλλεται;
    Τύπου πολιτιστικής επανάστασης αλά Μάο της Κίνας;

    Αυτό είναι το σημαντικότερο ερώτημα.

    Η προσέγγιση της μισής αλήθειας (σκοταδισμός, βανδαλισμός κλπ) αντανακλά επομένως ένα λογικό σφάλμα στο σύνολό του και μετριάζει ή ορθότερα αποκόβει την αλήθεια από το σφαιρικό της γινόμενο.

  2. Γιώργος said

    Και επειδή μου άρεσε η πιασάρικη και «Ψαρωτική» (ομολογουμένως) φράση: «μεταοργουελικός μεσαίωνας) μια φράση που επιστημολογικά είναι τόσο ασύντακτη όσο και η φράση: «Ο γάλα, πήρε τον ψωμί που έφτιαξέ πολυκατοικία ο Κώστας», να διευκρινιστεί ότι ο Όργουελ έψεγε αυτά τα φαινόμενα, όπου η μεταγλώσσα του συστήματος όριζε τι είναι πολιτικώς ορθό και τι όχι και διαμόρφωνε ταυτότητες με βάση την εξουσία του σκληρού μηχανισμού του ενιαίου κόμματος (β. «1984»).

    Αυτά, επειδή υπάρχουν και άνθρωποι με γνώσεις που δεν «τσιμπάνε» από τέτοια τσιτάτα.

    • Φαίη said

      «μεταοργουελικός μεσαίωνας» : κουλτουριαρέ αμπελοφιλοσοφίες

      • Γιώργος said

        Έτσι ακριβώς!

        Όπως και για την αντίληψη περί Μεσαίωνα και newspeak, αυτό ακριβώς ήθελα να επισημάνω.

    • Φαίη said

      Αν πάρουμε κυριολεκτικά αυτό που λέει, αλλά ακόμα και τον ίδιο τον διάλογο με την Μπουσδούκου, βλέπουμε στην πράξη την εφαρμογή του newspeak, χρήση λέξεων και φράσεων για την απλούστευση της σκέψης έτσι ώστε να ευθυγραμμιστούν και να οδηγηθούν οι τηλεθεατές σε συγκεκριμένο συμπέρασμα. Αυτό το δέχεται, δεν αποτελεί «μεσαίωνα» για αυτόν. «Μεσαίωνας» για αυτόν θα είναι να μπορούν οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν την λογική που τους έδωσε ο Θεός. «Μεσαίωνας» θα είναι για αυτόν μια μετά-Οργουελική εποχή. Ο μέσος τηλεθεατής όμως που ακούει τη λέξη «μεσαίωνας» αλλιώς το λαμβάνει δυστυχώς.

  3. […] ΠΗΓΗ […]

  4. Φαίη said

    18 Ιαν. 2018

    «Σατανικοί μα@@@ες αυτοί που γκρέμισαν το άγαλμα Phylax»

    Την οργή του Νίκου Χατζηνικολάου προκάλεσε ο βανδαλισμός και το γκρέμισμα του αγάλματος Phylax, στο Παλιό Φάληρο.

    Στην εκπομπή του στον Real FM, ο Νίκος Χατζηνικολάου μίλησε για «κρετίνους, ηλίθιους και σατανικούς μα@@@ες».

    «Μόνο κρετίνους μπορεί να χαρακτηρίσει αυτούς που έριξαν το άγαλμα, αυτούς που πήγαν και το θύμιαζαν πριν. Μιλάμε για ηλιθίους και πραγματικά είναι πάρα πολύ ανησυχητικό ότι υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι στην ελληνική κοινωνία. Τρομάζει εμάς τους υπόλοιπους αυτό», είπε ο δημοσιογράφους στέλνοντας την καλημέρα του στον γλύπτη του Phylax, Κωστή Γεωργίου. «Βιώνει περίοδο τεράστιας στενοχώριας. Θέλω να του πω δεν αξίζει να στενοχωριέται για ηλιθίους», είπε προς τον γλύπτη ο Χατζηνικολάου. Και συνέχισε: «Έβγαλαν το συμπέρασμα ότι είναι σύμβολο του σατανά ο phylax επειδή είναι κόκκινο. Έχετε δει πόσα από τα αγάλματα του συγκεκριμένου γλύπτη είναι κόκκινα; Το 80% είναι κόκκινα. Έχετε δει τις μορφές ζώων έξω από το μουσείο στο Πεκίνο; Λοιπόν τι είναι; Η σατανική αγελάδα; Ο σατανικός ακροβάτης; Σατανικοί μα@@@ες μάλλον είναι. Σατανικοί μα@@@ες αυτοί που προσπαθούν να απαξιώσουν το σημαντικό αυτόν και μεγάλο έλληνα καλλιτέχνη», είπε και πρόσθεσε: «Βέβαια πρέπει να τους δώσω και ένα bonus σε αυτούς τους βλάκες, σε αυτούς του ηλιθίους. Κατάφεραν να κάνουν γνωστό αυτόν τον καλλιτέχνη που είναι γνωστός στα πέρατα του κόσμου αλλά εδώ στην Ελλάδα δεν του έχουμε δώσει την αξία που του πρέπει.».

    «Μιλάμε δυστυχώς για μεσαίωνα», κατέληξε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

    http://tvxs.gr/news/ellada/satanikoi-maes-aytoi-poy-gkremisan-agalma-phylax

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ

  5. θελει ο στρατευμένος σαγιανίμ να κρυφτεί,,,αλλα η χαρα δεν τον αφήνει,,,
    ομολογεί χωρις ξύλο
    πρώτη φορα αριστερά,,,οποτεςςςς,,,,πυρ ομαδόν κατα της Χριστιανοσυνης (είπαμε,,,σε αυτον τον αιώνα πρέπει ο Χριστος να πέσει απο τον θρόνο Του )
    ο phulax,,,,αυτη η μπούρδα η καθαρα εωσφορική μορφη,,,,γιατι πλασάρεται στην αγγλική,για ηλιθιους μας περνανε,,αμ δε,,,!!
    οποιοι κατέβασαν τον «phulax και φέρων του φωτός τους»,,,ευγε .

    υγ ,,,θα δώσω μια ευχή στον κακοτέχνη δημιουργό,,,βρε «ας τα διαλα»,,,βρε,,,ουστ,,,,τραβα σε καμια στοά να «κλαψεις» (τα φραγκα τα πηρες οποτες μικρο το κακό,,,είμαστε λιγο μεσαίωνας,ιερα εξέταση κτλ…ασε αλλη φορά θα σου εξηγήσω,,,τραβα τωρα στις ποδιτσες,,, )

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: