ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Advertisements
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Κολοκοτρώνης στη Τους είπε «ΟΧΙ» και τον τέλειω…
    Φαίη στη π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος…
    Σεραφειμ Εμπορος στη π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ 8 Ε… στη Το βρώμικο παρασκήνιο του ιστο…
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ 8 Ε… στη Οι τρεις «πύλες» για οικονομικ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ιερώνυμος, μια σοβαρή περίπτωση που πρέπει να μας απασχολήσει.

Posted by Φαίη στο Ιανουαρίου 11, 2018

 Από την ημέρα που ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας έκανε την κωλοτούμπα στο Κολυμπάρι, μας πήρε ο εξαποδώ και μας σήκωσε. Πρόδωσε την Πίστη, πρόδωσε τα παιδιά της Ελλάδος στο μάθημα των Θρησκευτικών, είναι υπόλογος απέναντι στο Σύνταγμα των Ελλήνων, και τώρα ετοιμάζεται να προδώσει και την Πατρίδα.

Μπορεί ο προκαθήμενός μας να μην έχει το σθένος και το ανάστημα να ηγηθεί της Εκκλησίας της Ελλάδος, έχει όμως αναπτύξει τις κατάλληλες επικοινωνιακές τεχνικές για να διασύρει και να υποβιβάζει την Εκκλησία τόσο χαμηλά όσο εκείνος μπορεί να φτάσει για να φανεί ‘χρήσιμος’. Συστηματικά αξιοποιεί τον ρόλο του συνειδησιακού μπάτσου για την ευθυγράμμιση των Ορθόδοξων Ελλήνων στις αντίχριστες και εθνοκτόνες αποφάσεις του πολιτικού κατεστημένου. Ο προκαθήμενος Ιερώνυμος Β’ έχει μετατρέψει την Εκκλησία στο πιο σικάτο μαγαζί των πολιτικών. Γωνιακό μαγαζί με αστείρευτους ‘πελάτες’ και με το καλύτερο ‘εμπόρευμα’· τον αστείρευτο λόγο του Ιερού Ευαγγελίου.

Σαν ένας άλλος Καίσαρας σηκώνει το χέρι του κάθε φορά και δίνει ‘το νεύμα’. Τα πλήθη σιωπούν, οι αντιρρήσεις καταλαγιάζουν, οι συνειδήσεις μουδιάζουν, μίλησε ο άγιος Καίσαρας τώρα…. και τα λιοντάρια ετοιμάζονται να κατασπαράξουν τους Χριστιανούς. Μόνο που τώρα οι καιροί άλλαξαν και οι Χριστιανοί δεν βρίσκονται μέσα σε κάποια αρένα, οι Χριστιανοί είναι τα ίδια τα πλήθη που εκείνος αμετανόητα παραδίδει κάθε φορά στα άγρια θηρία.

Μόλις χθες, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έκανε πάλι το θανατηφόρο ‘νεύμα’. Καθώς οι πολιτικοί ετοιμάζονται να παραδώσουν την Μακεδονία στους Σκοπιανούς ο προκαθήμενος «ξεκαθάρισε ότι δεν είναι υπέρ των συλλαλητηρίων και των λαοσυνάξεων» βάζοντας με αυτόν τον τρόπο τον εαυτό του δίπλα στον Μπουτάρη, ο οποίος χαρακτήρισε την διεξαγωγή συλλαλητηρίου στην Θεσσαλονίκη «κατάπτυστη». Δεν υπάρχει δικαιολογία για το πόσο επιεικείς ή βαρείς χαρακτηρισμοί χρησιμοποιήθηκαν εκατέρωθεν, το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό, ότι και οι δύο λένε στον Ελληνικό λαό να μην υπερασπίσει την κληρονομιά του, την δική του ιστορία.

Μία αρχική δήλωση σαν και αυτή ανοίγει συνήθως τον δρόμο για αυτό που θα ακολουθήσει. Πρόκειται για μία επικοινωνιακή τακτική που έχουμε δει και στο παρελθόν. Ο σκοπός είναι να βάλει σιγά σιγά την ιδέα, σε κλήρο και λαό, να τους εξοικειώσει, να τους προετοιμάσει και ενδεχομένως να μετρήσει αντιδράσεις. Είδαμε αυτήν την τακτική μετά την Κολυμπάρια κωλοτούμπα και λίγο πριν την Σύνοδο της Ιεραρχίας. Ο προκαθήμενος τότε παρευρέθη στην Επιστημονική Ημερίδα «Μετά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» στην Θεσσαλονίκη όπου «αναφέρθηκε στην πολύτιμη συμβολή του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στην διεξαγωγή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου λέγοντας πως ήταν ένα πολύ σημαντικό κατόρθωμα … » Το τι ακολούθησε μετά με το κείμενο «Προς τον λαό» όλοι το γνωρίζουμε. Την είδαμε επίσης πριν λίγους μήνες στο μάθημα των Θρησκευτικών μετά το φιάσκο του πρώτου αποτυχημένου κύκλου συζητήσεων, όταν δήλωσε ότι «Όποια λύση και να βρούμε θα είναι συμβιβαστική». Λίγες ημέρες πριν ο Γαβρόγλου είχε βγάλει υπουργική απόφαση επανατύπωσης των προσωρινών Φακέλων για τα Θρησκευτικά των τάξεων Γ΄ – ΣΤ΄ Δημοτικού για το επόμενο σχολικό έτος, δρομολογώντας την μονιμοποίησή τους.

Κάθε φορά ο Αρχιεπίσκοπος πετάει έτσι ‘αθώα’ μια ‘προσωπική άποψη’, γνωρίζοντας όμως πολύ καλά ότι δεν θα εκληφθεί έτσι. Γνωρίζει πολύ καλά ο Αρχιεπίσκοπος την θέση που κατέχει και την δύναμη που ασκεί στα πρόβατα τα κοιμισμένα. Τους λέει, εγώ προσωπικά πιστεύω αυτό -δημοκρατία έχουμε άλλωστε- αν θέλετε πιστέψτε το κι εσείς. Καταλαβαίνετε; Το κάνει και με γενναιοδωρία. Με αυτόν τον τρόπο κρατάει και μία πισινή σε περίπτωση που τον πάρει ο κόσμος με τις ντομάτες. Δεν τις εκφράζει όμως τόσο καθαρά τις ‘απόψεις του’, διότι πάντα μας γλιστράει, αφού και το λέει και δεν το λέει. Οι ‘προσωπικές του απόψεις’ χαρακτηρίζονται από μία ασχετο-σχεσιολογία και από κοινότυπες φράσεις με κάποια δόση αταίριαστης ευαισθησίας που ενδεχομένως κάποιοι να περάσουν για πνευματικότητα. Αυτό έκανε όταν ‘εξήγησε’ (τρόπος του λέγειν) τον λόγο για τον οποίο διαφωνεί με τα συλλαλητήρια. Είπε: «η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη».!! Το ίδιο έκανε και με την νομική αναγνώριση αλλαγής φύλου. Είπε: «Ολα αυτά είναι παχνιδίσματα. Παιχνιδίσματα είναι. Η Εκκλησία έχει τις δικές της θέσεις. Η πατρίδα μας έχει τις παραδόσεις, έχει την οικογένεια. Ολα τα άλλα είναι εφευρήματα για να σκορπάμε την ώρα μας και τον χρόνο μας». Το ίδιο έκανε και στην Επιστημονική Ημερίδα για την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο». Είπε, «ο χρόνος που περνά εξωραΐζει τα πράγματα και δείχνει μόνο την ομορφιά. Κάθε μεγάλο γεγονός έχει πολλές εικόνες. Όταν περάσει ο καιρός, αυτοί που θα κάνουν την κρίση της συνόδου της Κρήτης θα βρουν κάποια καλά λόγια να πούνε, που δεν βρίσκουν οι σημερινοί».

Άρες μάρες κουκουνάρες. Και δεν θα ζητήσω συγνώμη για τον τρόπο που εκφράζομαι. Όταν διακυβεύονται τόσο σοβαρά θέματα τα πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομά τους.

Κατευθύνει, υπεκφεύγει, θολώνει τα νερά όπως κάνει η σουπιά.

Αγαπητοί αδελφοί, μας έλαχε το πιο πικρό ποτήρι. Η χειρότερη κυβέρνηση και ο χειρότερος προκαθήμενος στην διοίκηση της Εκκλησίας. Μέσα σε λίγους μήνες έχουν καταρρεύσει τα πάντα. Μας έκαναν δούλους και τώρα ετοιμάζονται να παραδώσουν και την ψυχή μας. Η αθανασία ενός ανθρώπου είναι η ψυχή του, η αθανασία ενός έθνους είναι η ιστορία του. Μην υποκύπτετε στις πονηριές του Αρχιεπισκόπου. Μην υποκύπτετε στα τεχνάσματά του. Μην πιστεύετε κουβέντα απ’ όσα λέει. Μην εμπιστεύεστε την Πατρίδα των παιδιών σας σε έναν άνθρωπο που αποδεδειγμένως είναι κατώτερος των περιστάσεων.

***

Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.

Advertisements

12 Σχόλια to “Ιερώνυμος, μια σοβαρή περίπτωση που πρέπει να μας απασχολήσει.”

  1. Κυπριανός Χριστοδουλίδης said

    Μάλλον η αρθρογράφος είναι από εκείνους, που έχασαν το γωνιακό τους μαγαζί ή τό παράτησε, επειδή σκέφτηκε σωστά : «Τί νά τους κάνω τέτοιους πελάτες, σάν τόν Ιερώνυμο ;». Σηκώθηκε, έφυγε από τό οικοδομικό τετράγωνο, ελευθερώθηκε, θά λέγαμε ή, γιά νά πούμε καί τήν κατάλληλη λέξη, αποτειχίστηκε.

    Δέν ξέρουμε όμως ποιός θά είναι αυτός που θα εισπράττει τό ενοίκιο. Τό δίχως άλλο, άνθρωπος τού Ιερώνυμου θά είναι. Τό μαγαζί πρέπει νά παρέχει όλες τίς σύγχρονες ανέσεις. Δέν γίνεται αλλιώς, οι πελάτες θέλουν εκσυγχρονισμένα μαγαζιά, όχι σάν κάτι άλλα παλιομοδίτικα, παλιοκαιρισμένα, στολισμένα εσωτερικά μέ Εικόνες παλαιών εποχών και ημερών.

    • Φαίη said

      Κύριε Χριστοδουλίδη, επειδή έχουμε την ίδια πίστη, ελπίζω να προσευχηθείτε για μένα να με φωτίσει ο Θεός να κάνω αυτό που πρέπει. Προς το παρόν προσπαθώ με τον τρόπο μου να ελέγξω τους θεοκάπηλους που μπήκαν μέσα στον Οίκο του Θεού και ξεπουλάνε τα πάντα.

      • Κυπριανός Χριστοδουλίδης said

        Τό ίδιο θά σάς παρακαλούσα νά κάνετε κι εσείς γιά μένα.
        Σάς ευχαριστώ, που μέ προσέξατε καί σχολιάσετε. Επίσης, γιά τήν φιλοξενία.

  2. […] Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ. […]

  3. Α.Κ.ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ said

    Μπράβο!

  4. Φανη said

    Συγχαρητηρια Φαιη ειλικρινης και ευστοχη όπως παντα .ευχομαι να εχετε την δυναμη και την διαυγεια παντοτε να ομολογείτε τον Ένα και Αληθινο Θεο σε μια εποχη που μεσω του καθολικισμου διαδίδεται ενας διαστρεβλωμένος Χριστος αντίθετος του Αληθινου δηλαδή ο Αντίχριστος όπως αναφερει ο Ντοστογιέφσκι στο βιβλιο του ο ηλίθιος.

  5. Πορφυρίτης said

    φαίη, έχεις ανδρεία ψυχή!

  6. Κυπριανός Χριστοδουλίδης said

    Σχετικά μέ τόν Ντοστογιέφσκι

    Θά πρέπει νά είμαστε προσεκτικοί. Οι μυθιστοριογράφοι λογοτέχνες «τεχνολογούσι καί ού θεολογούσι», κατά τόν Μέγα Βασίλειο. Ότι προάγουν τό συναίσθημα τής Θρησκείας, ουδείς αντιλέγει. Τούτο, όμως, δέν σημαίνει ότι είναι θεολόγοι. Άριστοι λογοτέχνες, ναί, κλασσικοί στό είδος, ναί καί πάλι. Μέχρις εκεί όμως, τίποτα περισσότερο.

    Τέλος, άν θέλετε νά έχετε μία γεύση τής κοσμοθεωρίας τού, πράγματι, μοναδικού στό είδος της λογοτεχνίας Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, σας παραπέμπω στό βιβλίο «Τό Ημερολόγιο ενός συγγραφέα», εκδόσεις Σπ. Δαρεμά, Μετάφρασή Μίνας Ζωγράφου, στίς σελίδες 328 έως 348, όπου ο αναγνώστης θά διαβάσει «Τό όνειρο ενός γελοίου ανθρώπου». Αντικατοπτρίζει τήν, κατά παραχώρηση, θεολογία τού συγγραφέα. Κάθε άλλο από Θεολογία είναι αυτά που γράφει.

    • Κυπριανός Χριστοδουλίδης said

      Διορθώσετε
      Ο μέγας Ιεροεξεταστής περιέρχεται στούς Αδελφούς Καραμαζώφ καί όχι στό βιβλίο «Ο ηλίθιος».

      • Φανη said

        Ευχαριστω πολύ για την διορθωση .Ε χετε δικιο .Φυσικα δεν χρησιμοποιησα το ονομα του Ντοστογιέφσκι σαν Θεολογικο κριτηριο μη γένοιτο.Απλα με καλυπτει η ευστοχια της συγκεκριμενηςφρασης η οποια καταδεικνυει τι πρεσβευει ο καθολικισμος.

      • Κυπριανός Χριστοδουλίδης said

        περιέχεται – καί όχι «περιέρχεται» – στό βιβλίο κλπ.

        Όσον αφορά δέ στήν θεολογική καί όχι μυθιστορηματική αναίρεση τής ρωμαιοκαθολικής πλάνης, τήν οποία βιώνουμε σήμερα εκόντες άκοντες οι Ορθόδοξοι, τήν έχουν καταθέσει πληρέστατα Άγιοι τής καθ’ ημάς Εκκλησίας. Είναι θλιβερό ότι αγνοείται συστηματικά εδώ καί πολλά χρόνια, έτσι, ώστε ουδείς νά γνωρίζει τί σημαίνει καί τί συνεπάγεται ο κηρυττόμενος (Ζηζιούλας καί άλλοι) επισκοποκεντρισμός. Η ακούσια, τό πλείστον, διολίσθηση στήν Ουνία μέ τήν αναπόφευκτη ταύτισή μας μέ τήν ρωμαιοκαθολική Δύση, ήταν καί είναι ο επιδιωκόμενος στόχος. Παρά ταύτα όμως, η Δύση δέν έχει λύσει ακόμη τίς μεταξύ τής (Προτεστάντες) διαφορές.

        Θά αποτελεί άθλο, άν τά καταφέρει ο Σιωνισμός. Προσωπικά, εκ τών ιστορικών γνώσεων που έχω, τό θεωρώ αδύνατον. Οι συντηρητικοί Εβραίοι (γνήσιοι) βρίσκονται στά μαχαίρια μέ τούς προοδευτικούς – εξ εθνών Εβραίους. Παλιά ιστορία, αλλά … καί πλαγιοκοπήσεις ( ! ) μέ τήν επανεμφάνιση τού ακραίου, πλήν γνήσιου, Ισλάμ.

  7. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ said

    http://www.tovima.gr/files/1/2016/11/01/ier.pdf
    Η συνέντευξη του αρχιεπισκόπου στο δημοσιογράφο Α.Παπαχελά. Κορυφαίο δείγμα του στρεβλού τρόπου του σκέπτεσθαι και δραν από την πλευρά του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s