ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    SXOLIASTHS στο Πρωτοφανές: Ψυχικά ασθενείς όσ…
    Μέλια στο Μαζί το κερδίσαμε..
    SXOLIASTHS στο Μαζί το κερδίσαμε..
    Φαίη στο Οι πρώτες αντιδράσεις γονέων κ…
    Μέλια στο Μαζί το κερδίσαμε..
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Σάββας Ηλιάδης, Ο Στ. Κοντονής ανοίγει το θέμα της ευθανασίας

Posted by Φαίη στο Οκτώβριος 20, 2017

 Σάββας Ηλιάδης, δάσκαλος-Κιλκίς

Σχόλιο:
Ας το πάρουμε χαμπάρι όλοι μας.  Τώρα άρχισαν «του ποταμού τα ορμήματα»,  και μετά πάσης βεβαιότητος, τα επερχόμενα  δεινά θα δώσουν βαρύτερα και οδυνηρότερα χτυπήματα στην πλάτη της ιερής Παράδοσης του Γένους μας. Ετοιμαστείτε, Πατέρες και αδελφοί, όσοι έχετε επίγνωση της αποστολής και της διακονίας σας. 

      Η ιστορία θα μας διδάξει και πάλι: Είναι έτοιμος ο λαός του Θεού για τον  πόλεμο κατά του διαβόλου; Κι αν είναι έτοιμος, αν υπάρχουν  ψυχές αναμμένες με τη συνεχή και άσβηστη φλόγα της πίστης- και βέβαια υπάρχουν-, πώς θα γίνει η καθοδήγησή του; Με το πνεύμα του οικουμενισμού και της σχετικοποίησης των Αληθειών της πίστεως ή με την  απαραχάρακτη πορεία επάνω στα χνάρια των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας; Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση. Το ρεύμα της εκκοσμίκευσης και του εκδυτικισμού, εν πάση περιπτώσει, «έχει το πάνω χέρι». Είθε, χάριτι Θεού, να γίνει το θαύμα και να διαψευσθούν όλες οι  τοιούτου είδους προβλέψεις.

Ιδού το επόμενο χτύπημα:

Το ζήτημα της ευθανασίας στην Ελλάδα θα αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και επεξεργασίας ενόψει του σχεδίου του νέου Ποινικού Κώδικα, όπως προκύπτει από έγγραφο που διαβιβάστηκε, πριν από λίγες ημέρες, στη Βουλή από τον υπουργό Δικαιοσύνης Σταύρο Κοντονή.

Το έγγραφο του υπουργού διαβιβάστηκε ως απάντηση σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς. Ο βουλευτής επισήμαινε ότι στην ελληνική έννομη τάξη δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τα δικαιώματα των ανιάτως πασχόντων και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού σχετικά με την ευθανασία.

Ως εκ τούτου η εξέταση του θέματος της ευθανασίας γίνεται με βάση τις συναφείς συνταγματικές διατάξεις, της διατάξεις της Σύμβασης περί Βιοϊατρικής και τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα. Στον Ποινικό Κώδικα ωστόσο γίνεται αναφορά στην ανθρωποκτονία με συναίνεση ή αλλιώς ανθρωποκτονία με οίκτο με συνέπεια να δημιουργείται σύγχυση στην ερμηνεία της διάταξης καθώς δεν είναι καθαρό αν μιλά για ευθανασία.

Ο κ. Αμυράς ανέφερε, στην ερώτησή του, πως δεν υπάρχουν σαφείς νομικές εκφάνσεις του «δικαιώματος» στο θάνατο και ζητούσε από τον υπουργό Δικαιοσύνης να ενημερώσει τη Βουλή αν θα υπάρξει νομοθεσία για την ευθανασία και την ιατρικά υποβοηθούμενη αυτοκτονία.

Ο βουλευτής ζητούσε επίσης να ενημερωθεί σε ποιο σημείο βρίσκεται ο σχετικός διάλογος της Πολιτείας με την Εκκλησία και αν υπάρχει διάλογος μεταξύ της Ελλάδας και χωρών-μελών της ΕΕ σχετικά με τη δημιουργία ενός κοινού θεσμικού πλαισίου.

Στο έγγραφο που υπογράφει ο υπουργός Δικαιοσύνης και διαβιβάστηκε στη Βουλή στις 16 Οκτωβρίου, ο κ. Αμυράς ενημερώνεται ότι η συγκεκριμένη ερώτηση είχε σταλεί στον πρόεδρο της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής που είχε συσταθεί στο υπουργείο Δικαιοσύνης με αντικείμενο τη σύνταξη νέου σχεδίου Ποινικού Κώδικα, προκειμένου να τεθεί υπόψη των μελών της Επιτροπής.

«Το εν λόγω σχέδιο Ποινικού Κώδικα παραδόθηκε στο γραφείο του υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και επισημαίνεται ότι θα τύχει σχετικής μελέτης και επεξεργασίας και από την πολιτική ηγεσία», αναφέρει στο απαντητικό έγγραφο ο υπουργός Δικαιοσύνης και προσθέτει ότι «ο ερωτών βουλευτής θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στην επικείμενη διαβούλευση, με την ιδιότητα του βουλευτή αλλά και του Έλληνα πολίτη». Πηγή: <a href=»https://fimotro.gr/2017/10/19/%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5/» target=»_blank»>Fimotro.gr</a>

Για τις «Ακτίνες»
Σάββας Ηλιάδης
Δάσκαλος

Κιλκίς, 19-10-2017

ΑΚΤΙΝΕΣ

Advertisements

2 Σχόλια to “Σάββας Ηλιάδης, Ο Στ. Κοντονής ανοίγει το θέμα της ευθανασίας”

  1. Φαίη said

    Όλα αυτά τα πολύ ωραία νομοσχέδια έρχονται από το ‘υπουργείο δικαιοσύνης, διαφάνειας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων‘. Αμ γιατί ονόμασαν το εν λόγω υπ. και «ανθρωπίνων δικαιωμάτων»; Για να μιλάμε για ‘ευ-θανασία’ και για ‘δικαίωμα στον θάνατο’. Τελειώσανε τα ασφαλιστικά ταμεία κύριοι και ο άνθρωπος μπαίνει στο σφαγείο σαν ένα κομμάτι κρέας, χρήματα υπάρχουν μόνο για τους ‘χρήσιμους’ λαθρομετανάστες. Και δεν είναι δύσκολο να γίνει αυτό από τη στιγμή που η Δύση έτσι ακριβώς καταλαβαίνει τον άνθρωπο, σαν ένα κομμάτι κρέας που περιφέρεται με το πλακάτ: «έχω δικαιώματα». Τί του μένει στο τέλος αυτού του ανθρώπου; Ένα ‘ΕΓΩ’ που καμαρώνει σα γύφτικο σκεπάρνι.
    «Εγώ και ο θάνατός μου» ήταν το τελευταίο βιβλίο του Αλέξανδρου Βέλιου, ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του, κάνοντας ακόμη και αυτόν τον θάνατό του μπεστ σέλερ. διότι στην παραγωγική Δύση τίποτα δεν πάει χαμένο. Η αναζήτηση του ανθρώπου της Δύσης είναι πώς θα πεθάνει και όχι γιατί θα πεθάνει κάποια στιγμή και όχι γιατί ήρθε σε αυτή τη ζωή. Και είναι καταδικασμένος να σκέφτεται έτσι ο άνθρωπος της διεφθαρμένης Δύσης από τότε που έχασε τον Θεό μέσα του.

  2. Γιώργος said

    Η ατζέντα αυτή δεν έχει να κάνει με δικαιώματα, είναι άμεσα συνυφασμένη με την αποδόμηση της φύσης του ανθρώπου.
    Εάν δηλώνεις κάτι άλλο από αυτό που είσαι, δεν «απελευθερώνεσαι» αλλά εγκλωβίζεσαι στα πάθη και στις φοβίες, στα συμπλέγματά σου.
    Είναι όμως πρωτίστως και μια βαθύτερη απαξίωση της Θείας φύσης του ανθρώπου.
    Στο ίδιο μήκος κύματος και «όλως τυχαίως» αυτή η βουλησιαρχία επεκτείνεται και στο θέμα της ίδιας της ζωής.
    Μπορεί να ακουγόταν κάποτε ανατριχιαστικό, αλλά πλέον επανέρχεται όχι φυσικά άμεσα, αλλά εμμέσως ως νοοτροπία: «δικός μου ο εαυτός, άμα θέλω μου βάζω φωτιά και με καίω».
    Και αυτό εξίσου επεκτείνεται σε ό, τι προσλαμβάνει κανείς ως «δικό του».

    Οι επιλογές όλες αυτές οι νεοταξικές, δεν είναι ούτε τυχαίες, ούτε άσχετες με την πίστη.
    Η πίστη στον Θεό έχει επιχειρηθεί να απαξιωθεί πολυεπίπεδα, από χριστιανομάχους, μέχρι θρησκόληπτους και τρολ του ζηλωτισμού, κυρίως από σοβαροφανείς διαμορφωτές λογικοφανών συμβάσεων τάχα στο όνομα της ορθολογικότητας.
    Αυτή όμως η «ορθολογικότητα» όχι απλώς υποστηρίζεται με μεταφυσικό/ιδεαλιστικό τρόπο (στο όνομα της …απελευθέρωσης) αλλά συγκρούεται ευθέως με τον εαυτό της, κατά το γνωστό: «πετάει ο γάιδαρος; πετάει».

    Έτσι λοιπόν, αν «αυτοπροσδιοριστώ» η επιστήμη ακυρώνεται στο όνομα της «επιστήμης», η αποτυπωμένη ορθολογικά πραγματικότητα ακυρώνεται στο όνομα του «ορθολογισμού», η πίστη απαξιώνεται ως μεταφυσική υπόθεση στο όνομα των «ιδεών» δηλαδή της «πολιτικώς ορθής» μεταφυσικής.
    Επομένως, μπορώ στο όνομα της λογικοφάνειας, να …ορίσω αν θα ζω ή αν θα πεθάνω ανεξαρτήτως αν ο Θεός μας έδωσε την ελεύθερη βούληση και συνάμα την σοφή κατεύθυνση αυτοσεβασμού, που είναι πολύ σημαντικότερος από κάθε είδους «απελευθερώσεις» που διευκολύνουν την απώλεια της ανθρώπινης ύπαρξης.

    Ο διάβολος (εξ ου και «διαβάλλει») προσφέρει στην οδοντοστοιχία την κατάλληλη καραμέλα ή σοκολάτα, στις υπερδόσεις που επιδιώκει, ώστε να αισθάνεται «απελευθέρωση» από τους «περιοσισμούς» ενώ στην πραγματικότητα την σκλαβώνει στα πάθη και την οδηγεί στην ..απολαυτσική και «χειραφετημένη» (υποτίθεται) απώλειά της.

    Το καλό είναι, ότι με όλα αυτά τα νεοταξικά τετρίπια μας κάνουν να πιστέψουμε περισσότερο εμάς τους ανασφαλείς και καχύποπτους σε θέματα πίστης.
    Ειδικά η επισπεύδουσα συμπεριφορά όλων αυτών των «συγκυριών» που δεν έχουν φυσικά ανατεθεί ως ύψιστη προτεραιότητα από πλευράς κοινωνίας, σε μια εποχή με πολύ πιο επείγοντα και μακρόπνοα και βραχυπρόθεσμα ζωτικά ζητήματα.
    Το ποιοι θέτουν την «δημόσια» ατζέντα, ίσως είναι παραπάνω από προφανές…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s