ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    SXOLIASTHS στο Ντροπή στο δήθεν εκπαιδευτικό…
    Φαίη στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
    Φαίη στο Ανακοινωθέν για την θεατρική π…
    Φαίη στο ΓΕΝ. ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚ…
    Εκκλησία της Ρωσσίας… στο Εκκλησία της Ρωσσίας: «Άθεος ο…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Καταγγελία για την Ι.Μ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος

Posted by Φαίη στο Σεπτεμβρίου 20, 2017

Ο ναός του Αγίου Νικολάου στο Λιτόχωρο Πιερίας όπου για χρόνια εκκλησιαζόταν η παπική.

σ.σ. Η ‘ένωση’ στην πράξη. Να που οδηγεί η χαλάρωση των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας και μάλιστα με τις ‘ευλογίες’ της υπό σκοτεινών επιρροών διοικήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος. Τέλεσαν Ορθόδοξη Εξόδιο Ακολουθία σε παπική που δεν ασπάστηκε ποτέ την Ορθοδοξία επειδή για χρόνια της επέτρεπαν να εκκλησιάζεται σε Ορθόδοξο ναό.

Στην ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος και συγκεκριμένα στο Λιτόχωρο Πιερίας, έλαβε χώρα ένα γεγονός που σκανδάλισε τις συνειδήσεις των πιστών. Η καταγγελία έγινε διά τηλεφώνου στην “Κατάνυξη” και μας ενημέρωσαν πως, Ορθόδοξος Ιερέας, στο Ορθόδοξο παρεκκλήσιο του Αγίου Αθανασίου Λιτοχώρου, τέλεσε την Ορθόδοξη εξόδιο ακολουθία σε πιστή παπική. Η ετερόδοξη αυτή γυναίκα, κατά τη διάρκεια της ζωής της, εκκλησιαζόταν τακτικά στον Ι.Ν. Αγ. Νικολάου Λιτοχώρου (!) και παρά τις διαμαρτυρίες πιστών για την αντικανονική παρουσία της εντός του Ναού κατά τις ιερές ακολουθίες, συνέχισε όλα αυτά τα χρόνια χωρίς εμπόδια να εκκλησιάζεται λαμβάνοντας και αντίδωρο όπως όλοι οι πιστοί.

Στην καταγγελία επισημαίνεται πως η κηδεία τελέστηκε κατόπιν εντολής της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, με την μοναδική “ποιμαντική” φροντίδα να τελεστεί στο παρεκκλήσι, ώστε να μη γίνει αντιληπτό από τους κατοίκους του χωριού, να περάσει δηλαδή στα «ψιλά».

Επικοινωνήσαμε με τα γραφεία της Μητροπόλεως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και τηλεφωνικώς και ζητήσαμε να μας αποσταλλεί εγγράφως η επίσημη θέση της Μητροπόλεως, την οποία σας παραθέτουμε αυτούσια:

«Έπειτα από σχετικό ερώτημα, σας ενημερώνουμε ότι όντως εκοιμήθη κάποια κυρία ρωμαιοκαθολικού δόγματος στο Λιτόχωρο. Μάλιστα, ήταν συχνά εκκλησιαζόμενη, χωρίς να έχει ασπαστεί την Ορθοδοξία, αν και οι εφημέριοι του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου πολλές φορές προσπάθησαν να την πείσουν προς τούτο. Δεν κοινωνούσε, ούτε συμμετείχε σε άλλα μυστήρια, πέραν του εκκλησιασμού. Η ίδια λιποθύμησε εντός του Ιερού Ναού, μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας και στη συνέχεια κατέληξε.

Παρά την επιμονή των οικείων της να τελεστεί νεκρώσιμη ακολουθία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, η σορός τελικά μεταφέρθηκε στο Κοιμητηριακό Παρεκκλήσιο, όπου υφ’ ενός ιερέως, δίχα πομπής, τελέστηκε η απλή τελετή «Περί της ταφής ετεροδόξου υπό ορθοδόξου ιερέως», κατά την εκκλησιαστική πρόβλεψη. Βλ. ΜΙΚΡΟΝ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟΝ, έκδ. Αποστολικής Διακονίας, Αθήνα 2003 (15η), σ. 296.

Επίσης, παρά τα αιτήματα της οικογένειας, δεν τελέστηκαν τρισάγια επί του τάφου (τριήμερα κ.λπ.).

Εκ της Ι. Μητροπόλεως»

Νέα ερωτήματα φυσικά προκύπτουν από την παραπάνω μητροπολιτική θέση. Με ποιό δικαίωμα οι ιερείς του συγκεκριμένου Ναού και κατ επέκταση ο μητροπολίτης κ. Γεώργιος, επέτρεπαν την αιρετική γυναίκα, όλα αυτά τα χρόνια να εκκλησιάζεται στον Ορθόδοξο Ναό κατά παράβαση όλων των ιερών κανόνων που απαγορεύουν τον εκκλησιασμό των αιρετικών σε Ορθοδόξους Ναούς; Δεν γνωρίζει ο μητροπολίτης και οι ιερείς του την σαφή απαγόρευση των ιερών κανόνων; Δεν διάβασαν ποτέ τον ΣΤ’ Ι. Κανόνα της εν Λαοδικεία Συνόδου: «Περί του, μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει«; Δεν άκουσαν ποτέ τον ΛΖ’ ιερό κανόνα της ίδιας Συνόδου: «Ότι ου δεί παρά των Ιουδαίων ή αιρετικών τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς«;

Η επισήμανση στο μητροπολιτικό έγγραφο ότι η ετερόδοξη δεν κοινωνούσε και ούτε συμμετείχε σε άλλα Μυστήρια, είναι φτηνή. Συμμετείχε στο κατεξοχήν Μυστήριο αντικανονικώς και αυτό από μόνο του επισύρει ποινές και για τους ιερείς και για τον μητροπολίτη που με τις ευλογίες του λάμβανε χώρα αυτήν η οικουμενιστική πρακτική. ο Ι΄ κανών των Αγίων Αποστόλων επιβάλλει αφορισμό σε όποιον λαϊκό «καν εν οίκω συνεύξηται«, με ακοινώνητον (αιρετικό ή αφορισμένο) και καθαίρεση στους ιερείς αυτούς που συμβάλλουν σε αυτό.

Αξιοπερίεργο πάντως είναι ότι ο μητροπολίτης Κίτρους, δεν γνωρίζει, αμφισβητεί ή καταπατεί τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας που είναι επικυρωμένοι από τις αγίες Οικουμενικές Συνόδους και κάνει υπακοή σε διατάξεις που ακυρώνουν τους ιερούς κανόνες και έχουν παρεισφρήσει στα τυπικά της Εκκλησίας μας από οικουμενιστικούς κύκλους. Γνωρίζει να κάνει υπακοή στην «εκκλησιαστική πρόβλεψη» που περιλαμβάνεται στο μικρό ευχολόγιο περί της ταφής ετεροδόξων και η οποία έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την Παράδοση της Εκκλησίας, αλλά δεν γνωρίζει την Παράδοση της Εκκλησίας. Αντί σαν ποιμένας, κατέχοντας το επισκοπικό αξίωμα, να αγωνιστεί να αποσυρθούν από το λατρευτικό τυπικό τέτοιες αιρετικές παρεμβάσεις, περί ταφής ετεροδόξων, μικτών γάμων κτλ., αυτός πορεύεται σύμφωνα με αυτές.

Αισθανόμαστε ντροπή για την οικουμενιστική κατηφόρα της Ι.Μ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος. Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν στις οικουμενιστικές δράσεις του μητροπολίτου κ. Γεωργίου με δημοσιεύματά μας («Η επόμενη ημέρα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης», «Οικουμενιστικό Συνέδριο με πρόεδρο τον νέο Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεώργιο και με εκπρόσωπο της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης», κτλ.). Χαιρόμαστε για τις παραδοσιακές και αντιαιρετικές φωνές ιερέων και λαϊκών της μητροπόλεώς του που σκέπτονται τη διακοπή μνημοσύνου και την αποτείχιση. Η αντίδραση των πιστών στην οικουμενιστική κατηφόρα των επισκόπων είναι γεγονός. Η γνωστή «καραμέλα της ψευδοαγάπης» που όλα τα ανέχεται και τα συγχωρεί, δεν έχει πέραση στο λαό πλέον. Χαιρετίζουμε την αντίδραση αυτήν και στην εν λόγω μητρόπολη. Ως Ορθόδοξη, αγωνιστική Ιστοσελίδα, με τις πενιχρές μας δυνάμεις, θα συμβάλουμε στην ανατροπή του Οικουμενιστικού ρεύματος στην Εκκλησία μας.

Κατάνυξις

Σχετικό. Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: τας θύρας τας θύρας …

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s